Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Östermalm Hotel Karlaplan AB

Hotel Karlaplan AB

Skeppargatan 82, 114 59 Stockholm — Visa karta

Välkommen till hotell Karlaplan. Här kan du boka centralt hotell i Stockholm. Kontakta oss för mer information om boende och rum på vårt affärshotell.
Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 1 kund tycker om Hotel Karlaplan AB

• P
    P skrev om Hotel Karlaplan AB
    Jag bodde några nätter på hotell Karlaplan för några veckor sedan och aldrig mer. Jag har bott på många hotell men inget rum har varit så litet, en dubbelsäng (vi var två pers)och ett litet skrivbord. Det var allt, ingen fåtölj med bord som ju brukar vara standard. Jo, en platt liten TV som satt på väggen fanns det. Dessutom var personalen rätt dryg med näsan i vädret och låtsades att dom inte såg några gäster. Inte ens ett tack, hejdå eller välkommen åter fick vi när vi betalade ut oss. Jag la märke till under vistelsen att alla gäster behandlades lika dåligt. Då rekomenderar jag er att ta in på hotell Tapto, även det ett Clarion hotell i närheten. Där var personalen mycket trevlig och finfina rum.

Skeppargatan 82, 114 59 Stockholm