Alla kategorier Stugby Norrbotten Luleå Borgafjällen Hotell & Anläggningar AB

Borgafjällen Hotell & Anläggningar AB

Timmermansgatan 16A, 972 33 Luleå — Visa karta

Hotell Borgafjäll är ett prisbelönt hotell i Lappland ritat av den världsberömda arkitekten Ralph Erskine. Hotellets fasad återspeglar Borgafjälls vackra bergstoppar och är en unik upplevelse. Hotell Borgafjäll har SPA och en restaurang med hög standard.

Läs vad 1 kund tycker om Borgafjällen Hotell & Anläggningar AB

• Tobias B
    Tobias B skrev om Borgafjällen Hotell & Anläggningar AB
    Hotell Borgafjäll är i mitt tycke en oupptäckt pärla. Mycket beror givetvis på det exotiska läget långt ifrån Åre, Stureplan eller andra ställen som förknippas med lyxiga upplevelser. För den som väl väljer att resa den långa vägen upp till Lappland och Hotell Borgafjäll väntar en ruggigt unik och stillsam upplevelse.

Hotell Borgafjäll har förutom läget en riktigt bra restaurang med mycket god mat, givetvis anpassad efter de lokala sederna, en SPA avdelning som är riktigt fräsch. Jag gillar verkligen deras bastu. Dessutom hjälper de gladeligen till med att fixa skotrar om ni vill upp på fjället eller beställa helikopterskidåkning. Har för mig att vi betalade runt 1200 för tre lyft. Vilket var magiskt!

Jag rekommenderar verkligen Hotell Borgafjäll.
    Nikola T gillar detta

Timmermansgatan 16A, 972 33 Luleå