HRB Service

Lyftkransvägen 3, 142 50 Skogås — Visa karta

Vi på HRB Service är en bygg- och servicefirma som ständigt strävar efter att du ska bli hundra procent nöjd! Vi har många år av gedigen erfarenhet vilket bidragit till stor kompetens som gör att vi kan se till att varje jobb vi utför blir av absolut högsta kvalitet samt till förmånliga priser för dig som kund. Vi utför tjänster såsom totalentreprenad, reparationer och nybyggnationer. Vi jobbar hela tiden för att uppnå dina förväntningar. Med en mycket stor variation av tjänster, är vi säkra på att du kommer att bli nöjd. Vi riktar oss till både privatkunder och företag och är flexibla och mycket måna om att hitta den mest passande lösningen för just era behov. Vi innehar även certifikat för att genomföra våtrumsarbeten, med över 30 års erfarenhet av byggbranschen arbetar vi strikt efter de säkerhetsföreskrifter som gäller. Vi är väldigt stolta över att alltid satsa på att du som kund ska bli 100% nöjd.

Läs vad 44 kunder tycker om HRB Service

• Maria skrev om HRB Service
    Vattenläcka i kök.
    Alla inblandade var superproffsiga. Från rivning av kök, avfuktning och montering av väggar till målning. Är jättenöjd. Rekommenderar gärna! Läs mer
  • Margareta E skrev om HRB Service
    Rivning och återuppbyggnad av vattenskadat badrum. Arbetet har bedrivits effektivt och noggrant och med hänsyn till att det är i ett hem som arbetet gjorts.

Trevlig bemötande och alltid tillgänglighet hos arbetsledarna.

Professionellt och välgjort och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Gisela O
    Gisela O skrev om HRB Service
    Proffesionella och duktiga medarbetare. Läs mer
  • Riku L skrev om HRB Service
    Bra kommunikation, bra utfört arbete och blev något fel och vi påpekade det så ordnade dom det direkt och ödmjukt bad om ursäkt. Rekommenderar dom starkt. Läs mer
  • Tobias V
    Tobias V skrev om HRB Service
    HRB Service blev ansvariga för att renovera ett litet förråd (ca 4kvm) i källaren efter vattenskada. De skulle ta bort gips från två väggar och ett tak, samt en innervägg, ta dit fukttekniker för att sedan återställa. Det här jobbet tog över 17 veckor för att göra detta. Kommunikation och tillgänglighet var riktigt urusel. Det här var ett litet försäkringsjobb, så jag är rätt övertygad om att det var lågt prioriterat och att de hade andra "viktigare" jobb. De bad inte ens om ursäkt för fördröjningen, förrän jag blev arg. Läs mer
    2018-09-11 HRB S svarar Tobias V
    Hej Tobias,
    Vi har tittat igenom Erat ärende och som du säger så har det dessvärre dragit ut på tiden. Vi ber om ursäkt för att det blivit fördröjningar och arbetar med din feedback för att bli bättre.
    HRB Service hoppas att du blev nöjd ändå efter dessa veckor av väntan.

Vi önskar dig en fortsatt fin höst!
  • Eva D skrev om HRB Service
    Proffsiga hantverkare och noggranna. Är väldigt nöjd med det nya golvet! TACK Läs mer
  • Johan E skrev om HRB Service
    Renoverade vårt badrum efter vattenskada. Bra och proffsigt utfört arbete.
    Mycket sympatiska byggjobbare med trevligt bemötande.
    Jobbet tog dock något lång tid mot vad som utlovats. Läs mer
  • Eva D
    Eva D skrev om HRB Service
    Efter en vattenskada i vårt kök bytte vi golv på hela undervåningen med hjälp av HRB.

Professionellt, kunnigt, smidigt och trevligt från början till slut!

Stort kundfokus, flexibelt och kundorienterat.

Vi är så nöjda med HRB -kan varmt rekommendera dom och kommer kontakta dom igen vid kommande behov.

Eva Dickner Läs mer
  • Kenneth G skrev om HRB Service
    HRB är varken bättre eller sämre än tidigare entreprenörer vi haft kontakt med. Trevligt bemötande har vi dock alltid fått. Däremot är, framför allt, de rörmokare som anlitas som underentreprenörer ganska usla. Läs mer
  • Bror A skrev om HRB Service
    Råkade ut för en vattenskada som drabbade kök och vardagsrum. Via försäkringsbolaget kom jag i kontakt med HRB Service.
    Glad och tacksam mot såväl arbetsledning som hantverkare för bemötande & tålamod med alla mina frågor och känslor från en kund som råkade ut för detta elände för första gången i sitt liv.

Väldigt nöjd med slutresultatet.
    Stötte bara på skickliga och trevliga hantverkare men vill ge extra +++ till killarna som byggde upp golv och kök samt drog elen. Kändes som de verkligen ville hjälpa till med att få allt bra!

Förhoppningsvis råkar man inte ut för detta igen, men skulle det hända hoppas jag att HRB kan hoppa in igen. Läs mer
  • Ulrika S skrev om HRB Service
    Katastrof-företag! Hör inte av sig! Dyker inte upp när de ska. Är totalt nedprioriterad som privatperson. Hade en mindre vattenskada den 22 mars! HRB kopplades in via försäkringsbolaget! 3 mån senare är det fortfarande inte åtgärdat. Har hål i tak och vägg men HRB lyser med sin frånvaro! Varning! Läs mer
    2018-07-12 HRB S svarar Ulrika S
    Hej Ulrika,
    Tråkigt att höra att Du känner dig nedprioriterad,

För att förtydliga de åtgärder vi gjort för att komma framåt i Erat ärende
    -26 mars, Var HRB ute på första besiktningen hos Er och vi öppnade upp för att se vattenskadan. Vattenskada konstaterades och fuktfirma bokades ut för att se omfattning av fruktspridning.
    -5 april var fukttekniker ute hos Er för undersökning.
    -12 april fick HRB Fuktrapporten (rapporten krävs som underlag för rivning).
    -3 gånger har HRB rivarna varit ute hos er för att riva, besöken har blivit glesa då Ni tvingats boka om pga. att erat husdjur ej skulle vara hemma samtidigt som rivning samt att Erat schema ej fungerat med vårat.
    25 maj var sista rivningsdag.
    -8 juni var saneringsfirman ute hos Er.
    -11 juni var fukttekniker hos Er och gav oss torrbesked så att vi kan starta återställningen. Efter att torrbeskedet tar det 1-2 veckor för oss att komma ut och köra igång med återställning.
    -25 juni fick vi ta del av din feedback.

Vattenskador tar generellt tar 3-6 månader att åtgärda, beroende på omfattning. Tyvärr är detta en normal handläggningstid i dessa ärenden. Vi får be om ursäkt för att vi inte varit tillräckligt tydliga med informationen kring tidsplanen. Återställningen är igång och vi hoppas att slutresultatet blir som önskat och att Ni blir nöjda!

Ha en trevlig sommar!
  • Stefan j skrev om HRB Service
    Detta byggföretag är i toppklass med såväl utförande som återkoppling under sitt arbete i vårat hus

Jag rekommenderar HRB Service starkt om ni vill ha ett byggföretag man kan lita på Läs mer
  • Vural P skrev om HRB Service
    Seriös och bra, rekommenderas starkt. Läs mer
  • Lisa J
    Lisa J skrev om HRB Service
    Vi fick en vattenskada i köket, och vi fick fantastisk hjälp. Information före, under och efter, de höll alltid de tider de sa att de skulle komma, tid för arbetet, och noggranna med att höra av sig om vad som skulle hända och när. Vi är mycket nöjda och vill verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Neil C
    Neil C skrev om HRB Service
    In the summer, the water connection to the ice machine in our kitchen severed and the resulting flood destroyed some hardwood flooring and parts of the kitchen. HRB were initially contracted by our insurance company to survey the damage and carry out some of the repair work.

My wife and I are both engineers and quite particular about the quality of work carried out in our home.

HRB replaced over 80 sq. meters of oak parquet and installed a new kitchen.

The quality of the work by Alex T. & Sacha was exceptional. The kitchen cabinets and stone countertops were installed to a tolerance of +/- 1 mm.

Both carpenters were fastidious when it came to tidying up after a days work and minimizing damage/dust to the rest of our home.

We cannot recommend HRB highly enough, and we will be contracting them to renovate the upper floor of our home in the spring. Läs mer
  • Lindqvist B skrev om HRB Service
    Fick läcka i taket, när jag ringde så var dom här på en timme (toppen). Det gick jättefort med offerten och bestämma sig. På tre veckor var allt klart. Otroligt trevligt bemötande från alla både chefer o personal allt var Toppen. Läs mer
  • Ylva Elisabeth T skrev om HRB Service
    Det har varit mycket proffsigt skött.
    Bra samordning och uppfölning. Läs mer
  • Inger L
    Inger L skrev om HRB Service
    Stormen höromdagen välte en stor tall över taket på mitt sommarhus. Jag fick SNABB o proffetionell hjälp! Tack! Läs mer
  • Anna-Karin P skrev om HRB Service
    Köket återställt efter vattenläcka och nytt parkett lagt i hela lägenheten. Fick bra känsla från början och jobbet gjordes under två veckor utan större störningar. Bra bemötande och hjälpsamma hantverkare. Lite struligt med priser och fakturor. Helhetsintrycket bra! Läs mer
  • Maria B skrev om HRB Service
    Jättenöjda, kom snabbt och hjälpte oss. Läs mer
  • Abeba A skrev om HRB Service
    Mycket bra jobbat, är nöjd med resultatet av min renovering av mitt lägenhet. Läs mer
  • Anders M skrev om HRB Service
    Genomgående trevliga och proffesionellt bemötande personal. Arbetsvilliga, noggranna, bra information. Avslutar alltid dagen med att städa undan, bra. Räknar med att slutfaktura stämmer överens på offertpris, har inte fått den än. Läs mer
  • Henrik M skrev om HRB Service
    Väldigt bra och serviceminded. Lätta att kontakta och fick återkoppling under hela processen. Läs mer
  • Victoria S skrev om HRB Service
    Tack för snabb och effektiv hjälp. Mkt nöjd! Läs mer
  • Ulf B skrev om HRB Service
    Bra arbetsledning och yrkesfolk. Logistiken fungerade väl. Vi är nöjda, det gick smärtfritt! Läs mer
  • Yuko B
    Yuko B skrev om HRB Service
    Skicklig arbets ledare ordnad allt gott. Vi är helt
    nöjda med arbete. Tack Jimmy och killarna ! Läs mer
  • Yuko B skrev om HRB Service
    Vi blev väldigt väl bemötta och fick bra respons på våra önskemål. Tack vare god arbetsledning fungerade allt bra och arbetet genomfördes smidigt och snabbt. Allt blev klart i tid.
    Vi kan varmt rekommendera HRB Service! Läs mer
  • Kim N skrev om HRB Service
    Riktigt bra kompetens och kundkontakt från början till slut. Väldigt trevliga projektledare och hantverkare som verkligen sätter kundens önskan i fokus och gör allt för att man ska vara nöjd med deras arbete och utförande. Läs mer
  • Timo K skrev om HRB Service
    Yrkeskunniga och utför arbeten snyggt och snabbt. Kan rekommendera fler att anlita Hrb service. Läs mer
  • Elisabet F skrev om HRB Service
    Bemötandet från företaget har varit bra från början vid inbokning av arbete till slutförandet. Företaget lade in nya golv i kök, hall och vardagsrum. Vänliga och trevliga hantverkare som utförde ett utmärkt arbete. Jag skulle rekommendera HRB Service till andra. Läs mer
  • Asta B skrev om HRB Service
    Fick hjälp med nytt golv efter en vattenskada. I samarbete med Bröderna Näslund installerades mitt nya golv dagen efter min kontakt kl.800. En mycket ung man som var otroligt noggrann och gjorde ett fantastiskt fint jobb och som dessutom var intellektuell. Vi diskuterade Edison, Tesla och elektromagnetism o.s.v. Den unge mannen sa" Det finns faktiskt unga som är nyfikna och vill lära sig mycket." Så underbart härligt att höra sådant.
    Vänligen Asta Björkstrand Läs mer
  • Inger Ö skrev om HRB Service
    Fantastiskt bemötande pålitliga och duktiga inom sitt yrke. Stort TACK! Läs mer
  • Samira R skrev om HRB Service
    Mycket nöjd med servicen och snabba arbetet som utfördes. Läs mer
  • Per-Erik S
    Per-Erik S skrev om HRB Service
    Duktiga hantverkare som lyssnar på mig som kund och ser till att jag blir nöjd.
    Ibland har vi fått agera projektledare och påminna för att saker ska bli gjorda, men det har aldrig varit några problem att få gehör från HRB Service.

Kan tänka mig att anlita dem igen! Läs mer
  • Alexander N skrev om HRB Service
    Jag har använt HRB till allt från små mindre service jobb till större entreprenader inom bygg relaterade försäkringsskador, de har hög service och har utfört mycket bra jobb åt oss på Axela. Läs mer
  • Oskar H skrev om HRB Service
    I motsats till många andra liknande företag svarade HRB snabbt på offert, kom med kloka förslag, hanterade kontakterna med försäkringsbolaget osv. Dessutom levererade de själva arbetet med hög kvalitet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • August K skrev om HRB Service
    Nomor AB har vid flertalet tillfällen anlitat HRB Service för bygg och snickerijobb.
    Vi kan verkligen rekommendera HRB, då de är mycket serviceinriktade och tillmötesgående!
    De har hanterat samtliga ärenden på ett mycket proffsigt sätt vilket genererat i nöjda kunder! Läs mer
  • Solan G skrev om HRB Service
    Jätte nöjd med HRB Service arbete, mycket bra bemötande och proffsiga personal. De total renovera min lägenhet och det vart fantastiskt bra. Kanske inte billigaste offerten jag fick men jag fick ett bra intryck från Harre och valde de ändå vilket visade sig vara rätt val. Rekommenderar företaget varmt! Läs mer
  • David R skrev om HRB Service
    Duktiga, trevliga och lätta att göra med från dag ett till den sista.
    Resultatet vart bra.
    Jätte nöjd helt enkelt och kan starkt rekommendera de vidare. Läs mer
  • Emma O skrev om HRB Service
    Vi är väldigt nöjda med HRB. Skickliga, pålitliga, noggranna och lätta att samarbeta med. Båda gångerna vi anlitat HRB har vi haft en kontaktperson som koordinerat arbetet och säkerställt att allt blev bra och att tidsplanen kunde följas Läs mer
  • Peter S skrev om HRB Service
    Fantastiskt proffiga och god yrkes kännedom!
    Rekomenderas varmt. Läs mer
  • Anna-lena S skrev om HRB Service
    Jag är supernöjd med HRB Service. De har allt man kan önska som kund. De är proffsiga med trevligt bemötande och bra pris. Snabbt svar på offert, ingen väntetid på jobbet och klara i tid. Man kan diskutera lösningar på ombyggningar och renoveringar med Harre. Jag kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • Shero R skrev om HRB Service
    Dom gjorde ett utmärkt jobb på den överenskomna tiden. Läs mer
  • Hami R skrev om HRB Service
    Mycket kunnig stilig personal! Läs mer

Lyftkransvägen 3, 142 50 Skogås