HRB Service

Snittbetyg
4.5
Ring 08-122 252 36 Dela

Om företaget

Vi på HRB Service är en bygg- och servicefirma som ständigt strävar efter att du ska bli hundra procent nöjd! Vi har många år av gedigen erfarenhet vilket bidragit till stor kompetens som gör att vi kan se till att varje jobb vi utför blir av absolut högsta kvalitet samt till förmånliga priser för dig som kund. Vi utför tjänster...

280 omdömen om HRB Service

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 280 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Dag R
Skrev om HRB Service

Försäkringsjobb med vattenskada i badrum som rullade på bra i början. Alla hantverkare som kom hem till oss gjorde ett riktigt bra jobb. Men när jobbet var ca 80% klart (efter ca ett halvår) så tvärdog allt, och det tog ytterligare ett halvår att slutföra. HRBs upplägg med UE som anlitar UE funkade inte alls, till slut hade ingen koll. Fick kompensation som plåster på såren, men ändå frustrerande att vänta på hantverkare som inte kommer utlovad dag utan att höra av sig (hände 10-15 gånger, orkade till slut inte räkna). Dock, hade det inte varit för detta haveri hade betyget blivit betydligt högre.

Marlene J
Skrev om HRB Service

Försäkringsärende. Funkade bra, inget att anmärka på. Bra dialog och tidplan som höll.

Johan Petter H
Skrev om HRB Service

Inledningsvis mycket långsam process, som jag senare förstod berodde på en projektledare som blev sjukskriven. Företaget borde haft bättre koll. När ärendet dock kom igång finns inget att klaga på.

Gunilla H
Skrev om HRB Service

Hantverkare som förstår kundens behov och utför planering med tidsplan som håller. Resultatet är av yppersta kvalitet, dessutom är alla trevliga. Involverade var målare, rörmokare och elektriker.

Robert J
Skrev om HRB Service

Lösningsorienterade och med bra service samt det viktigaste av allt, ett mycket bra hantverk. Sebastian och hans gäng på HRB är helt suveräna.

Svar från HRB Service

Stort tack Robert för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Alla inblandade är tacksamma över dina ord. :) må bäst! Mvh HRB

Annie Elisabeth F

Vi fick bra information och de frågor vi hade fick vi snabbt svar på. Tidsplanen fungerade. Allt förlöpte bra!

Svar från HRB Service

Tack för ditt fina omdöme om oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Mathias L
Skrev om HRB Service

Väldigt trevligt och flexibelt bemötande. Hög kvalitet på arbetet.

Tack Mathias för ditt fina omdöme om oss! Mvh HRB

Anna Emelie S
Skrev om HRB Service

Väldigt effektiva och fint bemötande då vi satt i en kris (vattenskada). De löste det smidigt och kommunicerade Väldigt bra om allt som skedde. Blev superfint!!!! Rekommenderas varmt♡

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, det glädjer oss att höra. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Karl Henrik N
Skrev om HRB Service

Från dag 1 när katastrofen var ett faktum så har HRB Service agerat professionellt och visat omtanke för mig och min familjs svåra situation. Arbetet med återställningen har utförts med hög kvalitet och jag har fått bra information under hela resan. Tack HRB för ert fina engagemang.

Svar från HRB Service

Stort tack Henrik för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra att du uppskattat våra medarbetare och arbetet vi har utfört. Ha en toppen vecka! Mvh HRB

Jan Olof L
Skrev om HRB Service

När det väl kom igång så gjorde ni ett mycket bra jobb och hade ett proffsigt bemötande.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss och stort tack för dina fina ord. Ha en toppen vecka! Mvh HRB

Joakim V
Skrev om HRB Service

De var snabba hade ett bra bemötande och var lyhörda. De hade en tydlig struktur och följde upp alla aktiviteter

Svar från HRB Service

Tack Joakim för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det betyder mycket! Samt tack för dina fina ord. :) Mvh HRB

Karl Erik Åke M
Skrev om HRB Service

Duktiga hantverkare, gjorde de dom skulle.

Svar från HRB Service

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss! Mvh HRB

Kerstin C M
Skrev om HRB Service

Vi fick en vattenskada i vårt badrum med påverkan på parkettgolvet utanför. Med hjälp av HRB och alla inblandade hantverkare har vi fått hjälp att återställa allt. Jag har varit väldigt nöjd med HRB som bolag, inklusive alla hantverkare som har varit här. Det har varit en smidig process och Marcus Örtengren, som var projektledare, har gjort ett stort arbete genom att hela tiden vara tillgänglig och väldigt tydligt informera om alla olika moment. Han har också skickligt planerat det hela så att det också har funkat för...

Svar från HRB Service

Vad roligt att höra Kerstin, stort tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss. Ha en fortsatt bra vecka! :) Mvh HRB

Jonas alexander B

HRB skötte mitt försäkringsärende om en vattenläcka. Genomgående smidig och effektiv service.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, härligt att du är nöjd! Trevlig helg. Mvh HRB

Elin S
Skrev om HRB Service

Vi fick en vattenskada i vårat badrum och har haft hjälp av HRB att riva ner allt, torka och sedan bygga upp badrummet. Vi är väldigt nöjda med HRB som bolag, och alla som varit här och fixat har varit trevliga och duktiga. Teddie Tillman var projektledare och har kontinuerligt informerat oss om nuläge och nästa steg - samarbetet med honom har fungerat bra. Kan rekommendera att använda HRB om ni också råkar ut för en oväntat renovering som måste göras.

Svar från HRB Service

Stort tack Elin för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Ylva catrin kristin E

Vi är mycket nöjda med helhetsgreppet som HRB tog över vårt försäkringsärende. En extra stjärna går till snickarna på HRB som var kunniga, hjälpsamma och tillmötesgående.

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss på HRB och vårt arbete. Snickarna kommer bli glada av att få ta del av dina ord! Mvh HRB

Anette Ö
Skrev om HRB Service

Väldigt professionellt bemötande och utförande vid försäkringsärende i samband med vattenskada.

Svar från HRB Service

Tack Anette för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, fina ord! Ha en fortsatt bra vecka, Mvh HRB

David S
Skrev om HRB Service

Mkt bra. många olika entreprenörer gjorde att det drog ut på tiden, men allt är utfört väl!

Svar från HRB Service

Tack David för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det glädjer oss att du är nöjd! Må bäst :) Mvh HRB

Erol T
Skrev om HRB Service

Jag fick vattenskada i hallen och behövde nytt golv, HRB var väldigt snabba med arbetet att riva och lägga nytt golv. Rivningen gick på mindre än en timmer och golvläggning på lite med än en dag. Rekommenderas varmt.

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, vad roligt att höra! Ha en härlig vecka. Mvh HRB

Kristina J
Skrev om HRB Service

Vi är mycket nöjda. Bra kontakt med kundansvarigt Johnny Hultquist. Bra utförd arbete.

Svar från HRB Service

Stort tack Kristina för ditt fina omdöme om oss och våra medarbetare. Ha en jättebra vecka! Mvh HRB

Caj N
Skrev om HRB Service

Vi är mycket nöjda. Bra kontakt med kundansvarigt Johnny Hultquist och Kristoffer, den ansvarige för arbetet,

Svar från HRB Service

Stort tack Caj för ditt fina omdöme om oss. Vad roligt att höra! Ha en trevlig vecka! Mvh HRB

Renee Veronica Rose N

Bra service. Jag är jättenöjd

Svar från HRB Service

Tack för ditt fina omdöme om oss, trevlig helg! Mvh HRB

Christer K
Skrev om HRB Service

Snabba och noggranna. Riktigt bra gäng!

Tack Christer för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss! Mvh HRB

Camilla Å
Skrev om HRB Service

Trevliga och effektiva , gjorde ett bra jobb.

Svar från HRB Service

Tack Camilla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, trevlig helg! Mvh HRB

Åsa Katarina W
Skrev om HRB Service

Bra koordinering av vår reparation efter vattenläcka. Snabb o bra service samt mycket trevlig personal

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, det gör oss otroligt glada att få höra! Mvh HRB

Daniel ove H
Skrev om HRB Service

Ett riktigt proffsigt bemötande och väl utfört arbete.

Stort tack för ditt omdöme om oss Daniel, allt gott! Mvh HRB

Ylva S
Skrev om HRB Service

Väldigt vänligt bemötande överlag! Hrb fick ta över återställandet av mitt badrum efter en annan entreprenörs utrivande och avfuktning och lyckades förvalta uppdraget inkännande och professionellt med ett fint slutresultat. De var öppna för förslag och meddelsamma omkring hur badrummet skulle installeras igen. Rekommenderar hrb-gruppen varmt!

Svar från HRB Service

Tack Ylva för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss! Ha en fortsatt bra vecka. Mvh HRB

Robert H
Skrev om HRB Service

Vattenskada är inte roligt! Mitt försäkringsbolag använde HRB Service och det fungerade väldigt bra! Skadorna åtgärdades på ett professionellt sätt. De hantverkare som la in delvis nytt golv, slipade resten av golvet, snickeri och rörmokare var dessutom mycket service minded och trevliga!

Svar från HRB Service

Stort tack Robert för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Vi håller med dig om att en vattenskada är aldrig roligt och vi gör vårt yttersta för att underlätta den redan olyckligt vis tråkiga händelsen, det glädjer oss att du är nöjd med våra medarbetare samt vårt arbete. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Gustav christian mikael N

Mycket trevlig personal och bemötande och jobbet blev mycket bra samt att vi är supernöjda. Det gick smidigt och fort. 👍 Proffsigt bolag!

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra. Ha en toppen vecka! Mvh HRB

Bo stefan H
Skrev om HRB Service

HRB hjälpte oss med golvbyte i kök efter vattenskada och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Alla inblandade var väldigt tillmötesgående och kommunikationen var snabb och effektiv genom hela processen.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Det gör oss stolta och glada att höra! Ha en fortsatt bra vecka. Mvh HRB

Nils magnus oscar V

Kunnig och mkt trevlig personal. En ansvarig för processen utmärkt. Alla inblandade hörde av sig dagen innan enligt överenskommelse. Man var lyssnande och förstående.

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra! Ha en fortsatt bra vecka :) Mvh HBR

Lars T
Skrev om HRB Service

Mycket bra support från projektledaren från dag1 vid totalrenovering efter vattenskada. - Stöd i var vi skulle vända oss i val av material - Snabb och effektiv hantering av utmaningar som uppstod under renoveringen - Bra hantering och samarbete med underleverantör som utförde arbetet Tack för ett väl genomfört arbete och en bra kommunikation under processen. Allt från tidsuppskattning, de olika stegen i processen och inte minst engagemang och bra bemötande från alla inblandade!

Svar från HRB Service

Stort tack Lars för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss. Riktigt roligt att få höra alla positiva ord från dig och jag kommer meddela samtliga berörda. Trevlig helg! Mvh HRB

Karl-Johan J
Skrev om HRB Service

Duktiga hantverkare som gjorde ett arbete med kvalite. Trevliga var de också.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, vad roligt att höra! Mvh HRB

Britta Sofie B
Skrev om HRB Service

Jag är en nöjd kund som skulle anlita dem igen

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, trevlig helg! Mvh HRB

Sebastian E
Skrev om HRB Service

Fantastisk service med byte av bänkskiva i köket. Smidiga att ha och göra med . De hanterade allt från mått, beställning, montering och uppföljning på ett mycket proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda!!

Svar från HRB Service

Tack Sebastian för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att du är nöjd och att allting har gått bra! Trevlig helg :) Mvh HRB

Nils Erik B
Skrev om HRB Service

Ett läckande rör på inkommande vatten inbyggt i vägg mellan garage och huskropp. När röret skulle friläggas upptäcktes asbest i kakelfix och fog i garageväggen. Asbestsanering lokalt och lagning av vattenledning. Därefter hel asbestsanering, torkning och återställning. Arbeten har varit väl organiserade och följt tidsplan. Proffsiga och trevliga hantverkare. De eller deras förmän kontaktade oss en till tre dagar innan respektive jobb. Bra kontakt med projektledare och förmän. Väl utförda arbeten. De städade och höll rent på ett bra sätt. Vi är nöjda.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, mycket fina ord som tas emot med tacksamhet! Vi önskar dig en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Kari K
Skrev om HRB Service

Renovering av kök efter vattenskada utfördes effektivt och med hög kvalité. Kommunikationen har varit bra. HRB Service har skött kontakterna med försäkringsbolaget vilket besparat oss tid.

Svar från HRB Service

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, du är alltid välkommen åter. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Tomas R
Skrev om HRB Service

HRB har hjälpt oss med en vattenskada i ett toalett och duschrum. Arbetet utfördes på bästa sätt och ett mycket fint slutresultat. Samordningen mellan de olika yrkesgrupperna fungerade perfekt och alla inblandade var trevliga och mycket kunniga.

Svar från HRB Service

Tack Tomas för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, det glädjer oss att höra! Ha en toppen vecka :) Mvh HRB

Martin S
Skrev om HRB Service

HRB åtgärdade mitt badrum efter försäkringsskada. Arbetet utfördes professionellt och enligt tidplan. Jag fick snabbt svar på de frågor jag hade och blev väldigt väl bemött av Teddie. Jag skulle inte tveka att anlita HRB igen och kan varmt rekommendera dem.

Svar från HRB Service

Tack Martin för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, vi är tacksamma över dina fina ord och det glädjer oss att du är nöjd med oss på HRB och vårt arbete. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Eva Sofia P
Skrev om HRB Service

HRB har renoverat mitt kök och lagt nytt golv. De erbjuder snabb service, väl genomfört arbete och bra kommunikation. Jag har snabbt fått svar på frågor via mail eller telefon. Skönt att ha en kontaktperson som kan koordinera allt.

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra att du är nöjd med oss och vårat arbete. Trevlig helg! Mvh HRB

MATHIAS L
Skrev om HRB Service

HRB hanterade vår vattenskada på ett proffesionellt sätt och kommunikationen med projektledaren var mycket god. Arbetet utfördes när vi önskade få det utfört och vi stöttades genom hela processen med snabba svar på våra frågor.

Svar från HRB Service

Tack Mathias för att du lämnat ett omdöme om oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Maria P
Skrev om HRB Service

Vi är nöjda med hanteringen av vår vattenskada och tacksamma både för proffsig hjälp och bemötande.

Svar från HRB Service

Tack Maria för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, vad roligt att höra dina fina ord! Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Hans Christian M
Skrev om HRB Service

Jag har haft HRB Service hjälp i samband med två vattenskador. Arbetet har varit både "akuta åtgärder" och återställning/renovering. Jag tycker de genomgående varit duktiga, seriösa och pålitliga. De dyker upp i tid (tänk att man ens behöver skriva det :-), tar egna initiativ och gör ett genomgående bra resultat.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, vad skönt att höra att allt har gått bra. Du är alltid välkommen åter för vidare hjälp, allt gott! Mvh HRB

Malin Elisabeth R

Mycket bra utförande! Håller tider, informativa och proffsiga. Uppskattade en ärlig dialog och tydlig bild av resultatet, samt chans till stöttning vid senare leverantörsuppföljning.

Svar från HRB Service

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det glädjer oss att höra. Allt gott! Mvh HRB

Yasin T
Skrev om HRB Service

Toppen jobb utfärdat, Håller tiderna som dem bokar, och gör ett kanon jobb.

Svar från HRB Service

Tack Yasin för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det glädjer oss att höra. Ha en toppen vecka! Mvh HRB

Jens Eric L
Skrev om HRB Service

HRB Rekommendation: Vi har fått hjälp av HRB i två försäkringsärenden gällande vattenläckor. HRB har lagt om golv, lagat avloppsledning samt totalrenoverat ett badrum. Vi är oerhört nöjda med resultatet av båda renoveringarna men även med HRBs insats under själva arbetet. Huset är 100 år gammalt och det var en komplex renovering med en del branschändringar som skulle uppfyllas. HRB erbjöd tydlig och transparent kommunikation, proffsigt uppträdande och visade förståelse för vår situation. Det var flexibla och lösningsorienterade...

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss. Vad roligt att höra att du är nöjd med oss och vårt arbete vi har utfört hos dig. De berörda kommer bli otroligt glada av att få läsa ditt omdöme. Du är alltid välkommen tillbaka till oss för vidare hjälp, allt gott! Mvh HRB

Anna Karin R
Skrev om HRB Service

HRB hjälpte oss med väldigt snabb och smidig reparation av vår vattenskada i källaren med rivning av innertak, väggar och skrapning av puts på yttervägg. Samtliga medarbetare var väldigt kunniga och proffsiga och projektledare Teddie Tillman höll ihop all planering och kommunikation så att projektet löpte på smidigt och var alltid tillgänglig för både stora och små frågor från vår sida - stort tack från oss.

Svar från HRB Service

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, vad roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete och våra medarbetare. Tack för att vi fick hjälpa dig, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Alexander H
Skrev om HRB Service

Jag kan inte vara annat än nöjd med HRB. Teddie var projektledaren och han skötte allting otroligt bra. Han hjälpte till att driva på när försäkringsbolaget dröjde, återkopplade löpande och var lätt att få tag på. Blev supernöjd med arbetet också.

Svar från HRB Service

Stort tack Alexander för ditt fina omdöme om oss, jag meddelar Teddie samt berörd personal om dina ord. Du är alltid välkommen åter till oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Anders Joachim L
Skrev om HRB Service

Försäkringsjobb vattenskada. Hög kvalitet på arbetet och väldigt snyggt slutresultat. Tyvärr tog det väldigt lång tid vilket drar ned från en 5:a till en 4:a.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme om oss. Vad bra att du överlag är nöjd trots att det drogs ut lite på tiden. Ha en trevlig helg! Mvh HRB

Barbro M
Skrev om HRB Service

Jag är mycket nöjd med arbetet från HRB, från ledningen till rörmokare, elektriker och snickare. Alla mycket skickliga, artiga och trevliga. Jag vill gärna anlita HRB igen. Ärendet gällde en vattenskada i källaren, försäkringsärende.

Svar från HRB Service

Tack Barbro för att du lämnat ett så fint omdöme om oss, du är alltid välkommen att vända dig till oss om något skulle dyka upp. Ha det bra! Mvh HRB

Filtrera omdömen