HRB Service

HRB Service

Vi på HRB Service är en bygg- och servicefirma som ständigt strävar efter att du ska bli hundra procent nöjd! Vi har många år av gedigen erfarenhet vilket bidragit till stor kompetens som gör att vi kan se till att varje jobb vi utför blir av absolut högsta kvalitet samt till förmånliga priser för dig som kund. Vi utför tjänster såsom totalentreprenad, reparationer och nybyggnationer. Vi jobbar hela tiden för att uppnå dina förväntningar. Med en mycket stor variation av tjänster, är vi säkra på att du kommer att bli nöjd. Vi riktar oss till både privatkunder och företag och är flexibla och mycket måna om att hitta den mest passande lösningen för just era behov. Vi innehar även certifikat för att genomföra våtrumsarbeten, med över 30 års erfarenhet av byggbranschen arbetar vi strikt efter de säkerhetsföreskrifter som gäller. Vi är väldigt stolta över att alltid satsa på att du som kund ska bli 100% nöjd.

Läs vad 134 kunder tycker om HRB Service 2

• 2021-06-15
    Väldigt bra bemötande av HRB service
    Vi renoverade badrummet och blev väldigt nöjda med HRB service jobb.
    Vi tycker att de gör ett professionellt jobb.
    Bra pris för hög kvalitet av både material och jobb.
    Tack så mycket för ditt omdöme, vi blir väldigt glada att höra att du är nöjd med arbetet som vi har utfört! Vi önskar dig en härlig sommar :) HRB Service
  • 2021-06-01
    Badrumsrenoveringar kan vara komplicerade och tidskrävande på grund av olika kompetenser som kan krävas I ett och samma projekt för att det ska lyckas (rör, el, snickeri, plattsättning, osv) ibland med inblandning av underentreprenörer. Med tanke på ovanstående är vi helt nöjda med slutresultatet levererad av HRB. Arbetet tog längre än planerat men inom budget. Ibland kunde koordinationen mellan företagets olika delar och kommunikationen med mig kunde varit lite smidigare men toppenkvalitet i slutändan! Professionell och ärlig! Tack HRB Service för ett jobb välutfört!
    Tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att höra att du blev nöjd med arbetet som vi har utfört hos dig. Du är alltid välkommen att vända dig till oss igen :) Ha en fortsatt bra vecka! HRB Service
  • 2021-04-30
    Toppenjobb av hrb! Fick en vattenskada i köket. HRB löste det på ett mkt bra sätt. Trevlig personal som var mycket serviceminded och proffsiga. Kan verkligen rekommendera detta företag!
    Stort tack Hans för ditt omdöme! Vad roligt att du är så nöjd med oss och vårt arbete vi har utfört. Det glädjer oss. :) Vi önskar dig en fortsatt bra vecka! HRB Service
  • 2021-03-17
    Försäkringsärende med golvbyte i kök och matrum, där vi passade på att byta även angränsade ytor (hall och allrum). Vänligt bemötande, bra utfört jobb och pris helt enligt offert gjorde oss väldigt nöjda.
    Tack Jörgen för att du tog dig tid att lämna ett så gott omdöme om oss! Det glädjer oss att ni blev nöjda. Ha en fortsatt bra vecka :) HRB Service
  • 2021-03-01
    Fick snabb och smidig hjälp med en vattenskada. Mycket proffsigt företag +++++
    Tack för dina fina ord, och roligt att du blev nöjd med allt! :) Vi önskar dig en fortsatt bra vecka! HRB Service
  • 2021-02-26
    De hjälpte oss efter en vattenskada på gästtoaletten. Trevliga och proffsiga. Tydlig uppdragsbeskrivning och bra uppföljande information under hela projektet
    Det är precis vad vi på HRB strävar efter! Vad roligt att du är nöjd :) Tack för ditt omdöme och ha nu en fortsatt bra vecka! HRB Service
  • 2021-02-26
    Försäkringsskadan, där möss hade gnagit sig igenom isolering i trossbotten, lagade HRB snabbt och bra.

Vi beställde även lite extra erbeten, och även dessa utfördes snabbt och bra efter tydlig kommunikation. Priset blev dessutom strax under uppskattat pris. Kan bara ge HRB de bästa rekommendationer!
    Tack Marcus för ditt omdöme. Du är alltid välkommen att höra av dig igen om det skulle vara något. Trevlig helg! :) HRB Service
  • 2021-02-26
    Jag fick hjälp efter en fuktskada i köket. Jobbet utfördes snabbt och bra. Bra service och bra kontakt med både arbetsledare och även gällande andra frågor. Jag är nöjd med hela arbetet.
    Tack för du tagit dig tid att lämna ett omdöme om oss! Superkul att du blev nöjd och tycker att allt har fungerat bra. Vi önskar dig en trevlig helg :) HRB Service
  • 2021-02-22
    Omfattande vattenskada blev ett försäkringsärende. HRB hanterade allt från rivning till återställande av hela nedervåningen. Mycket bra projektledare och hantverkare.
    Rekommenderas varmt.
    Tack Maria för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du vart nöjd! :) HRB Service
  • 2021-01-14
    Efter en mindre vattenskada så skötte HRB-service hela ärendet. Otroligt proffsigt och strukturerat, dessutom så älskar vår familj hantverkare som tar hand om skräpet som blir i samband med en renovering.

GRYMT NÖJDA!!!!!!
    Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att ni är nöjda med oss på HRB. Önskar dig en fortsatt bra vecka! :) HRB Service
  • 2020-12-24
    Hej!
    Vattenskada i badrum är aldrig roligt. Var inte direkt förväntansfull inför start av renovering men tack vare HRBs proffsiga hjälp gick det bra! Det var mycket lätt att komma i kontakt med ansvarig arbetsledare och de svarade alltid direkt på mina frågor. De olika hantverkare jag mötte under projektets gång var alla kompetenta och pålitliga. Det var en speciell situation också för att jag jobbar natt och sover under dagen då hantverkarna jobbade. Trots detta fungerade allt väldigt smidigt. Det som underlättade mest var att kommunikation mellan mig som kund, projektledare på HRB samt hantverkarna fungerade problemfritt. Uppskattade också att det var samma hantverkare som kom kontinuerligt under hela projektet och dessutom var trevliga!
    Hej Mira, Tack för ditt fina omdöme. Vi blir väldigt glada att höra hur nöjd du blev med oss och vårt arbete! Vi önskar dig en god fortsättning. Hälsningar HRB :) HRB Service
  • 2020-12-21
    HRB skulle fixa fuktskada lokalt som var i parkett under kyl/frys samt intilliggande skafferiet. Jag som kund önskade att skadan bara korrigerades lokalt men när jag kom hem fick jag en chock över att hela golvet hade slipats utan min vetskap. HRB har varit noga med sitt arbete här. Trevliga killar som hjälpt till att iordning ställa före och efter. Fint jobb men behöver.
    Tack för ditt omdöme. Vi önskar dig en god fortsättning :) HRB Service
  • 2020-12-21
    Fick vattenskador och kom i kontakt med HRB Service via mitt försäkringsbolag. HRB Service var tillmötesgående och då allt bara skulle återställas skulle arbetet gå snabbt.

Tre månader senare var de fortfarande inte klara, och man lade dessutom till "extra utgifter" på fakturan, trots att försäkringsbolaget Gjensidige skulle stå för kostnaden så faktureras kunden av HRB Service vilket för mig som kund blev väldigt konstigt då Gjensidige inte går att nå för att kontroll av fakturorna, det saknades samspel via försäkringsbolaget, byggföretaget och kunden.

Däremot var kontakten bra med företaget och man återkopplade snabbt och byggarna var väldigt trevliga och bra.
    Så denna recension blir lite missvisande då tjänsten inte beställdes av mig utan av försäkringsbolaget Gjensidige som krånglade till allt
    Hej, Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme om oss. Vad tråkigt att höra att försäkringsbolaget krånglat till det lite, vi strävar alltid efter bra kommunikation mellan alla parter. Det glädjer oss att du tyckte kontakten med oss på HRB fungerade bra och att byggarna gjort ett bra jobb! Du är alltid välkommen att höra av dig till oss igen om du behöver hjälp med något. God fortsättning! HRB Service
  • 2020-12-18
    Ja Hrb service är bäst i test vi hade en vatten skada i köket. John å polacken är bara bäst dom la nytt golv och återställde köket.. Mm så nu är det tipp topp. Bara Ringa hrb service å prata med Johannes.. Så skickar ha ut skickliga hantverkare som gör allt fint igen hemma hos er.
    Tack för ditt härliga omdöme! Vad glada vi blir :) God jul och gott nytt år! Du är alltid välkommen att höra av dig om du behöver vår hjälp igen! HRB Service
  • 2020-12-07
    Snyggt utförande, trevlig personal och bra hantering av vår fuktskada. En del av en vägg fick rivas och byggas upp igen, och golv med lister byttes ut. Det ser riktigt bra ut nu!
    Tack Marcus för ditt omdöme! Vad kul att du är nöjd. Vi önskar dig en god jul och gott nytt år :) HRB Service
  • 2020-12-04
    Jag hade en vattenskada i köket och jag blev tryggt omhändertagen och fick hjälp samt stöd. När arbetet sedan satte igång, var det professionella hantverkare på plats. Effektiva och trevliga. Resultatet blev bättre än jag någonsin kunde förutse. Väldigt nöjd.
    Tack Julia för ditt omdöme! Vad roligt att höra, vi stävar alltid efter att göra kunden så nöjd som möjligt och lämna ifrån oss ett arbete av bra kvalitét. Vi på HRB önskar dig en trevlig helg! HRB Service
  • 2020-12-02
    HRB lade om vårt golv på 70kvm efter en vattenskada. Vi fick ett väldigt bra bemötande och deras snickare/golvläggare gjorde verkligen ett jättebra jobb. Vi är väldigt nöjda. Speciellt eftersom vårt hus krävde en del speciallösningar som t.ex. en vägg som är lite välvd.

Sedan hade jag lite specialönskemål, som mottogs utan problem och blev mycket bra!

Jag skulle verkligen vilja rekommendera dem och skulle själv ta hjälp av dem igen om det skulle behövas.
    Tack så jättemycket för ditt omdöme! Vad roligt att du uppskattar vårt arbete vi gjort hos dig. Du är välkommen att höra av dig i framtiden om du behöver hjälp med något mer. Ha en fortsatt bra vecka :) Hälsningar HRB Service HRB Service
  • 2020-11-26
    Hade en vattenskada i köket. Blev kontaktad av HRB service på en gång. Vi fick bra och relevant info om skadan och vad som behövde göras. Blev överraskad över att jag inte behövde göra något själv. Jobbet blev klar i tid och väl utfört.
    Tack Yasemin för ditt omdöme. Vi på HRB strävar alltid efter att göra det så enkelt som möjligt för våra kunder, det glädjer oss att du blev nöjd med vårat arbete :) Ha en fortsatt bra dag! HRB Service
  • 2020-11-25
    Renovering av vattenskada i villa. Bra planering av arbetet med de olika yrkesgrupper som var aktuella. Det var ett professionellt gäng som var lätta att samarbeta med och som utförde ett bra arbete.
    Tack för att du tog dig tid och lämna ett så fint omdöme om oss! :) Ha en fortsatt bra dag. HRB Service
  • 2020-11-23
    Snickaren Palle! Vilken jävla stjärna! 🌟. Bäst! Finns inga problem som han inte kan lösa, tryggt att lämna ifrån sig nycklarna till honom.
    Tack Madelein för ditt fina omdöme! waow, vad glada vi är att höra att du uppskattar våra anställda! Palle är en riktig stjärna :) Det är precis den känslan vi vill att våra kunder ska känna när vi arbetar hos er! HRB Service
  • 2020-11-19
    Mattias, Mario och ”rörkillen” i Norrort fixade min vattenskadade bänkskiva. Vilka killar! Serviceinriktade och duktiga!! Och ett extra tack till Mattias som höll ihop allt. Från mått till sista fog.
    Ulrika i Täby Kyrkby
    Vad roligt att du är nöjd! Tusen tack för ditt omdöme, vi på HRB önskar dig en trevlig helg :) HRB Service
  • 2020-11-11
    HRB hade hand om en vattenskada på vår gästWC. Arbetet gick snabbt och alla olika hantverkare som var hos oss gjorde ett utmärkt arbete och var väldigt trevliga.
    Vi är supernöjda med hur HRB häll ihop planeringen av alla de olika stegen i arbetet.
    Snabbt o enkelt
    Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd, det glädjer oss :) Ha en fortsatt bra dag! HRB Service
  • 2020-11-05
    Mycket trevligt bemötande oavsett vilken yrkeskategori som var här i mitt försäkrings ärende.

Hög kompetens och kunnande på de hantverkare som varit här.

Kan absolut rekommendera HRB service
    Tack Ann för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med oss. Vi på HRB önskar dig en fortsatt bra dag och trevlig helg! :) HRB Service
  • 2020-10-30
    Väldigt nöjd med arbetet de gjorde. Jättetrevlig och duktig personal.
    Tack Mattias för att du tog dig tid och lämna ett omdöme. Vi är glada att höra att du är nöjd med oss :) Vi önskar dig en trevlig helg! HRB Service
  • 2020-09-22
    Vi anlitade HRB Service genom försäkringsbolaget T-H, att utföra totalentreprenad (rivning samt återställande) efter mycket omfattande vattenskada i hela källarplanet och tomt.
    Vid första byggmötet tydlig genomgång av hela projektet, HRB väl insatt i försäkringsvillkor, arbetsgång, normer, materialval och kostnader, (slutfakturan överensstämde enligt vårt godkännande). Löpande avstämning med tydliga svar på förväntningar, tankar och frågor.
    Projektarbetet bedrevs med stor lyhördhet, HRB gjorde sitt bästa att anpassa arbetet utifrån att vi både bodde kvar under hela renoveringen och med hänsyn till Corona, från Jan-Juli.
    Väldigt trevliga projektledare och hantverkare som har kundens önskan i fokus och gör allt för att man ska vara nöjd med arbete och utförande. Om det fanns alternativa lösningar informerade de och frågade hur vi ville ha det, fördelar/nackdelar, ytterligare kostnader osv. Det uppstod en del oplanerade problem och missförstånd, som det alltid gör med många underentreprenörer inblandade, men Harre på HRB fanns alltid tillgänglig och löste dessa omgående.
    Tack vare god arbetsledning och bra fungerande kommunikation med försäkringsbolaget och HRB fungerade allt utmärkt och arbetet genomfördes smidigt och korrekt.
    Vi kan varmt rekommendera HRB Service.
    Tack Maria för ditt omdöme och fina ord, det värmer. Vi är glada att du är nöjd med oss, det är det viktigaste. Vi önskar dig en fortsatt bra vecka! :) HRB Service
  • 2020-09-21
    Ett försäkringsärende av badrum efter vattenskada.
    Trevliga och professionella medarbetare som var engagerade och stämde av frågeställningar med oss.
    Snabb återkoppling. Varmt rekommenderas.
    Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att höra att du är nöjd med oss :) HRB Service
  • 2020-09-21
    Bra, känns proffsiga. Får dock ligga på lite för att få svar/kontakt .
    Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att du upplevde att vi är svåra att få kontakt med. Vi tar till oss av vad du säger och hoppas vi blir bättre! Ha en fortsatt bra dag :) HRB Service
  • 2020-09-20
    Fuktskada i kök.Försäkringsärende. Allt gick smidigt. Det enda som var negativt var ersättningen för elkostnader för fläkten. Stämde ej överens med elräkningen som kom.
    Hej, tack för att du tog dig tid och lämna ett omdöme. Hoppas du känner dig nöjd med oss trots den missen som skedde. Vi är glada att få ha hjälpt dig med din fuktskada :) HRB Service
  • 2020-09-19
    Grymt snickare (Sasja)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tack för ditt omdöme! Sasha är en riktig guldklimp, jag ska hälsa honom från dig. Ha en fortsatt bra dag :) HRB Service
  • 2020-09-18
    Vi har haft ett stort försäkringsärende med en stor läcka från ett badrum i en villa. I den här typen av projekt finns det två uppdragsgivare, eller två kunder, fastighetsägaren och försäkringsbolaget och många entreprenörer har troligen för lätt att få de här uppdragen och gör ett ganska oengagerat jobb för de vet att det alltid kommer nya uppdrag så länge försäkringsbolagen är nöjda.Det är ett problem för även om försäkringsbolaget täcker mycket av kostnaderna måste fastighetsägaren ofta betala en del själv. HRB Service är mycket bättre än andra entreprenörer på att göra ett bra arbete både för fastighetsägaren och försäkringsbolaget. HRB gör det lätt för fastighetsägaren att få ett badrum återställt. De gömmer sig inte bakom formaliteter i försäkringsvillkoren utan hjälper kunden att få sitt badrum tillbaka. Andra entreprenörer som jobbar mot försäkringsbolag kan du inte ens ringa till. De svarar aldrig vare sig på telefon eller epost. Vi har haft två tidigare försäkringsärenden och känner därför till hur det fungerar i praktiken. Vi var utomlands samtidigt som badrummet byttes ut med HRB. Det skulle varit helt omöjligt med en av de firmor vi tidigare har erfarenhet av vid försäkringsskador. Om du har en försäkringsskada och kan diskutera entreprenör med ditt försäkringsbolag (Vi har Trygg Hansa) så rekommenderar jag att ta HRB Service. Då vet du att du har en entreprenör du kan få tag på och tala med, lyssnar på vad du säger och som fortfarande kan sätta sig in i saken från kundens sida. Du kan tala direkt med bolagets grundare, Harem Rafat, som själv jobbar med projektledning och är intresserad av hur det går.
    Stort tack för de fina orden, det värmer! :) Det var ett nöje att få hjälpa er och vi är glada att höra att du är nöjd med oss och vårt arbete! Trevlig helg Jan :) HRB Service
  • 2020-09-17
    Renovering av badrum efter vattenskada.
    Trevliga och kunniga medarbetare som var engagerade och stämde av frågeställningar med oss. Tydligt och klart vad saker kostade.
    Tack Göran, vad roligt att ni är nöjda med vårt arbete och medarbetare :) Trevlig helg! HRB Service
  • 2020-09-17
    De återställde vår rökskadade lägenhet.Väldigt vänliga och proffsiga medarbetare. De överträffade våra förväntningar.
    Tack för dina fina och och din rekommendation :) Trevlig helg! HRB Service
    Snabb bra service,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Stort tack Thomas för ditt omdöme! Varma hälsningar HRB Service AB :) HRB Service
  • 2020-09-17
    Vi upptäckte en skada på innertaket och anmälde denna till försäkringsbolaget, som gav HRB uppdraget att dels undersöka samt åtgärda taket.
    HRB agerade snabbt inom några dagar med utredningen och påbörjade renoveringen utan dröjsmål.
    Kommunikationen mellan oss och dem olika hantverkare (snickare, målare) fungerade proaktivt från företagets sida.
    Ytterst positivt upplevdes att hantverkarna alltid lämnade arbetsplatsen väl städad.
    Sammanfattningsvis upplevde vi HRB som en kompetent partner som vi även skulle vilja anlita inte igen.
    Tack Robert för din rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa er :) Ha en trevlig helg! HRB Service
  • 2020-09-02
    Försäkringsskydd. Byte av golv efter vattenskada.Blev bra bemött av HRB byggsrvice.Bra hantverkare och jag är mycket nöjd med arbetet.
    Tack för du tog dig tid och lämna ett omdöme om oss. Vi är glada att höra att du är nöjd :) HRB Service
  • 2020-08-27
    HRB la om mitt parkett golv i hall och vardagsrum efter en vattenläcka. Var mycket nöjd med hur golvet lades om. Blev mycket fint, bättre än vad det var från början. Bara lite missnöjd med hur tröskeln mellan hall och badrum gjordes, hade kunnat göras bättre. Trevliga arbetare.
    Hej, tack för ditt omdöme :) Vi önskar dig en fortsatt bra dag! HRB Service
  • 2020-08-13
    Köksrenovering. De var mycket professionella, flexibla och hade en mycket bra service. Kan varmt rekommenderas.
    Tack för ditt omdöme, vi är glada att höra att du är nöjd med oss! :) Ha en fortsatt härlig dag! HRB Service
  • 2020-08-11
    Vi fick hjälp av HRB service i samband med en fuktskada i Tvättstugan, Kanon hantverkare som både var kunniga trevliga och hjälpsamma, kom som dom skulle, trots att renoveringen gick in mitt i industrisemestern flöt allt på! Kanon projektledare från HRB ! Kommer anlita dom för framtida projekt!
    Tack för ditt fina omdöme! :) Vi är glada att höra att du är nöjd med oss, du är alltid välkommen att höra av dig i framtiden! HRB Service
  • 2020-06-15
    Allt bara bra! Rekommenderas!!!
  • 2020-05-11
    Mkt bra projektledning och arbete inkl detaljer
    Vad härligt att höra :D Tack för ditt fina omdöme! HRB Service
  • 2020-05-06
    Renovering av tvättstuga pga. vattenskada. Vi hade Jesper Ahlin som projektledare och han var oerhört tillmötesgående.
    Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du blev nöjd :) HRB Service
  • 2020-04-30
    HRB service fick uppdraget via vårt försäkringsbolag pga en fuktskada i badrummet. Hela badrumsrenoveringen tog 8 1/2 månad från rivningsarbetet till att allt var klart. Helt orimligt länge!
    Över 4 månader över utlovat slutdatum. Och då ska nämnas att när badrummet rivits, så behövdes inga torkare då ingen fukt fanns kvar.. så badrummet behövde inte ens stå och torka i flera veckor.
    Skulle vara klart 20 dec, men allt var klart först i slutet av april.
    Usel kommunikationen och återkoppling från projektledaren. Ganska dåligt hantverk, tex klinkret fick läggas om 2 ggr för att golvläggaren tydligen inte kunde mönsteranpassa. Plus ca 10 saker till, rena rama Faulty Towers grejer. Orkar inte skriva en novell om alla saker och vändor.
    Badrummet är nu klart till slut och blev helt ok till slut, men 8 och en halv månader!! Inte okej.
    Inte en krona i kompensation för förseningen!
    Hej Mona-Lisa, Vad tråkigt att inte resan vart som planerad. En firma i vår storlek hanterar några tusen liknande försäkringsärenden per år, vilket gör att tyvärr blir inte alltid alla projekt som planerade. Utan att gå in på detalj så har fel skett. Det vi alltid kan stoltsera oss med är att även de gånger de mänskliga faktorerna spökar så lämnar vi aldrig ett dåligt jobb bakom oss. Som du skriver själv, det vart bra till slut. Med det sagt så önskar vi på HRB dig en underbar valborg! HRB Service
  • 2020-03-29
    Professionellt skött hela vägen. Anlitar definitivt HRB Service igen om jag skulle behöva liknande tjänster.
    Stort tack
    Maria Karlsson
    Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du blev nöjd :) HRB Service
  • 2020-03-28
    HRB Service fick uppdraget av mitt försäkringsbolag att återställa efter en vattenskada som påverkade tre olika rum i vårt hem.
    Jag har bara gott att säga om HRB. Kontakten alltifrån första kontakten till efter att skadan var åtgärdad har varit både mycket professionella och också trevliga. Vi har alltid fått bra info om vad de gör och vad som väntar, etc. Alla hantverkare från HRB som kom hem till oss var mycket duktiga, noggranna och trevliga.
    Något jobb blev inte så bra, men HRB tog på sig ansvaret för detta och åtgärdade så att vi blev nöjda.
    De har i sin tur generellt haft proffsiga underleverantörer förutom de som har ansvarat för magasinering. Det fel som uppstod har de sedan följt upp med underleverantör.
    Sammantaget har vi fått ett sådant uppträdande som man alltid önskar man skulle få när man har med ”hantverkare” att göra!
    De får högsta tänkbara betyg!
    Stort tack för att du tagit dig tiden och lämna ett så gott omdöme om oss. Vi är glada över att vi har fått hjälpa dig och att du är nöjd med oss! :) HRB Service
  • 2020-02-03
    Proffsiga o duktiga ! Tack för ett mycket bra jobb.
  • 2020-01-23
    Vi fick hjälp av Reko efter en vattenskada i vårt kök.
    Vi fick ett otroligt proffsigt och trevligt bemötande från första kontakten till samtliga hantverkare som var engagerade. Hantverkarna var dessutom mycket yrkesskickliga och alla gjorde ett utmärkt jobb med att återställa köket.
    Vi hölls löpande informerade om hur arbetet fortskred. Vi fick en tidsplan som också hölls och hade hela tiden en kontaktperson som återkopplade snabbt när vi hade några frågor.
    Proffsigt bemötande och utförande!
  • 2020-01-13
    Totalrenovering av köket.
    Trevlig snickare och händig. I det stora hela har det fungerat jättebra, allt är inte riktigt färdigt ännu och väntar på slutbesiktning.
    Snickare, målare, elektriker, VVS och chefen har alla haft trevligt bemötande.
    Vi har ett vackert kök nu.
  • 2019-12-28
    Helrenovering av badrum efter en vattenläcka.
    Mycket professionella både vad gäller utförande och bemötande. Lätta att komma i kontakt med när vi hade frågor.
    Och ett mycket bra slutresultat.
  • 2019-12-23
    Bra utfört arbete.
    Skulle velat ha lite tydligare ledning vad gäller tider datum och vad som händer i "projektet".
  • 2019-12-04
    Duschutrymme allt från snickeri till rörmokeri
    Mycket bra bemötande
    Att göra ett bra jobb var förväntningen och det fick vi
    Mycket bra överlag Kan rekommenderas