HRB Service

HRB Service

www.hrbservice.se
  • BadgeNineYears

Vi på HRB Service är en bygg- och servicefirma som ständigt strävar efter att du ska bli hundra procent nöjd! Vi har många år av gedigen erfarenhet vilket bidragit till stor kompetens som gör att vi kan se till att varje jobb vi utför blir av absolut högsta kvalitet samt till förmånliga priser för dig som kund. Vi utför tjänster...

298 omdömen om HRB Service

Helena L
Skrev om HRB Service

Trevligt bemötande och snabbt avklarat jobb, jag är jättenöjd och kan absolut rekommendera HRB Service.

Svar från HRB Service

Tack Helena för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det glädjer oss att höra dina fina ord. :) Mvh HRB

Krister E
Skrev om HRB Service

Försäkringsärende efter ett lekage via Trygg Hansa, otroligt bra samordning och projektledning med Teddie Tillman på HRB. Arbetet blev utfört som lovat med bra hantverkare (snickare, elektriker och målare), som var noga.

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss på HRB och vår kollega Teddie. Ha en bra vecka! Mvh HRB

Tomas N
Skrev om HRB Service

Snabb leverans och lyssnande på kundens behov. Uppskattas!

Svar från HRB Service

Stort tack Tomas för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Christer O
Skrev om HRB Service

Proffsigt och bra hanterat försäkringsärende.

Svar från HRB Service

Tack Christer för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det betyder mycket! Allt gott :) Mvh HRB

Peter J
Skrev om HRB Service

Trevligt bemötande och bra kommunikation! Fick hit en duktig hantverkare och jag är mycket nöjd med resultatet.

Svar från HRB Service

Tack Peter för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Malin K
Skrev om HRB Service

Otroligt bra bemött, snabb återkoppling och fint arbete. Mycket nöjd!

Svar från HRB Service

Tack Malin för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, vad roligt att höra! Ha en fortsatt bra vecka :) Mvh HRB

Kjell Börje F
Skrev om HRB Service

Efter en omfattande vattenskada i vår brf var HRB på plats dagen efter och inspekterade skadorna. Ett stort arbete vidtog och har nu slutförts på ett mycket bra sätt. HRB har haft hög kvalitet såväl i övergripande projektledning som i alla detaljer kring återuppbyggnaden. Inte minst de drabbade boende har HRB visat omsorg och förståelse. Tack för er insats!

Svar från HRB Service

Stort tack Kjell för ditt fina omdöme. Det gör oss glada att höra dina fina ord om oss och vårt arbete vi har utfört. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Daniel O
Skrev om HRB Service

Gjort om vårt badrum efter våtrumsskada, trevlig personal, bra kontakt och snabba svar från samtliga inblandade. Allt klart inom satt tidsram.

Svar från HRB Service

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det glädjer oss att höra dina fina ord. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Gunnar I
Skrev om HRB Service

HRB hjälpte mig med en vattenskada i källaren. Hanteringen var snabb och rivningen och bygget började i stort sett direkt. Enkelt att prata med byggledaren och personalen på plats, som jag kunde få råd och tips av. Jag passade på att uppgradera ytskikten i hela källaren och förnyade möblemanget i tvättstuga och hall. Resultatet blev över förväntan, riktigt fint!

Svar från HRB Service

Stort tack Gunnar för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Vad roligt att höra att du är så nöjd! Trevlig helg :) Mvh HRB

Jakob B
Skrev om HRB Service

God kontakt och bra resultat!!

Stort tack Jakob för att du lämna ett omdöme om oss, trevlig helg! Mvh HRB

Linda O
Skrev om HRB Service

Jag tycker att HRB gjorde ett bra jobb, de var trevliga och arbetade så snabbt de kunde.

Svar från HRB Service

Tack Linda för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss och för dina fina ord. Trevlig helg! Mvh HRB

Anette S
Skrev om HRB Service

Lätt att få kontakt med. Alla hantverkarna visste vad dom skulle göra och när nästa hantverkare stod på tur. Tidsschemat hölls. Snyggt jobb och behövdes korrigeringar så gjordes det snabbt.

Svar från HRB Service

Stort tack Anette för ditt fina omdöme, det glädjer oss att höra! Ha en fortsatt bra vecka. Mvh HRB

Hebre K
Skrev om HRB Service

Markus är en bra samordnare fick snabbt återkoppling vid frågor och funderingar.🙏

Svar från HRB Service

Tack Hebre för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Helena D
Skrev om HRB Service

Jag har fått utmärkt hjälp av HRB Service i samband med en vattenskada i köket och kan varmt rekommendera dem. Proffsiga, kunniga hantverkare, snabb och tydlig kommunikation och supertrevligt bemötande med stort fokus på kundens önskemål och eventuella frågor!

Svar från HRB Service

Tack Helena för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Vilka fina ord, det gör oss glada att höra. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Inger S
Skrev om HRB Service

Vi har, efter en vattenskada, fått mycket bra hjälp av samtliga inblandade från HRB. Från första besöket med besiktning och därefter alla kompetenser för att riva och återställa vårt vardagsrum. Samtliga killar har varit artiga och trevliga, aviserat när de skulle komma och samtliga har varit proffsiga i sina yrkesutövningar. Vi är tacksamma och glada och har bara gott att säga om företaget och samtlig personal som hjälpt oss.

Svar från HRB Service

Stort tack Inger för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss. Det glädjer oss att höra att du är nöjd med oss på HRB! Mvh HRB

Salah Mohamed S
Skrev om HRB Service

Bra och professionella jobbare med mycket god resultat. efter renoveringen av vattenskada Trevligt bemötande. Gäller alla inblandade partner.

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, ha en jättebra vecka :) Mvh HRB

Sandra Maria I
Skrev om HRB Service

Jättenöjd med HRB i samband med återställande av mitt vardagsrum. Snabb återkoppling, service och trevligt bemötande. Hjälpte mig direkt trots att det dessutom var semestertider. Jättenöjd.

Svar från HRB Service

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det glädjer oss att höra att du är nöjd. Trevlig helg! Mvh HRB

Jon-martin E
Skrev om HRB Service

Är mycket nöjd med HRB där Teddie Tillman var flexibel och mycket tillmötesgående i sin projektering. Rekommenderar starkt. Tack!

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss och vår kollega Teddie. Otroligt roligt att höra :) Mvh HRB

Dag R
Skrev om HRB Service

Försäkringsjobb med vattenskada i badrum som rullade på bra i början. Alla hantverkare som kom hem till oss gjorde ett riktigt bra jobb. Men när jobbet var ca 80% klart (efter ca ett halvår) så tvärdog allt, och det tog ytterligare ett halvår att slutföra. HRBs upplägg med UE som anlitar UE funkade inte alls, till slut hade ingen koll. Fick kompensation som plåster på såren, men ändå frustrerande att vänta på hantverkare som inte kommer utlovad dag utan att höra av sig (hände 10-15 gånger, orkade till slut inte räkna). Dock, hade det inte varit för detta haveri hade betyget blivit betydligt högre.

Svar från HRB Service

Tack Dag för ditt omdöme om oss. Vi förstår din frustation och ber så hemskt mycket om ursäkt. Det är inte enligt våra rutiner och vi hoppas självklart alltid att de hantverkare som är utbokade ska dyka upp enligt utlovad dag. Vi är tacksamma över att du bortsett från detta är nöjd. Ha en fortsatt bra vecka, Mvh HRB

Marlene J
Skrev om HRB Service

Försäkringsärende. Funkade bra, inget att anmärka på. Bra dialog och tidplan som höll.

Svar från HRB Service

Tack Marlene för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det glädjer oss! Ha en toppen sommar! Mvh HRB

Johan Petter H
Skrev om HRB Service

Inledningsvis mycket långsam process, som jag senare förstod berodde på en projektledare som blev sjukskriven. Företaget borde haft bättre koll. När ärendet dock kom igång finns inget att klaga på.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, vi ber om ursäkt för missen som skedde och tar till oss av det. Det glädjer oss att du är nöjd med slutresultatet. Ha en fortsatt bra vecka :) Mvh HRB

Gunilla H
Skrev om HRB Service

Hantverkare som förstår kundens behov och utför planering med tidsplan som håller. Resultatet är av yppersta kvalitet, dessutom är alla trevliga. Involverade var målare, rörmokare och elektriker.

Svar från HRB Service

Stort tack Gunilla för dina fina ord om oss och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Allt gott! :) Mvh HRB

Robert J
Skrev om HRB Service

Lösningsorienterade och med bra service samt det viktigaste av allt, ett mycket bra hantverk. Sebastian och hans gäng på HRB är helt suveräna.

Svar från HRB Service

Stort tack Robert för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Alla inblandade är tacksamma över dina ord. :) må bäst! Mvh HRB

Annie Elisabeth F

Vi fick bra information och de frågor vi hade fick vi snabbt svar på. Tidsplanen fungerade. Allt förlöpte bra!

Svar från HRB Service

Tack för ditt fina omdöme om oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Mathias L
Skrev om HRB Service

Väldigt trevligt och flexibelt bemötande. Hög kvalitet på arbetet.

Tack Mathias för ditt fina omdöme om oss! Mvh HRB

Anna Emelie S
Skrev om HRB Service

Väldigt effektiva och fint bemötande då vi satt i en kris (vattenskada). De löste det smidigt och kommunicerade Väldigt bra om allt som skedde. Blev superfint!!!! Rekommenderas varmt♡

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, det glädjer oss att höra. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Karl Henrik N
Skrev om HRB Service

Från dag 1 när katastrofen var ett faktum så har HRB Service agerat professionellt och visat omtanke för mig och min familjs svåra situation. Arbetet med återställningen har utförts med hög kvalitet och jag har fått bra information under hela resan. Tack HRB för ert fina engagemang.

Svar från HRB Service

Stort tack Henrik för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra att du uppskattat våra medarbetare och arbetet vi har utfört. Ha en toppen vecka! Mvh HRB

Jan Olof L
Skrev om HRB Service

När det väl kom igång så gjorde ni ett mycket bra jobb och hade ett proffsigt bemötande.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss och stort tack för dina fina ord. Ha en toppen vecka! Mvh HRB

Joakim V
Skrev om HRB Service

De var snabba hade ett bra bemötande och var lyhörda. De hade en tydlig struktur och följde upp alla aktiviteter

Svar från HRB Service

Tack Joakim för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det betyder mycket! Samt tack för dina fina ord. :) Mvh HRB

Karl Erik Åke M
Skrev om HRB Service

Duktiga hantverkare, gjorde de dom skulle.

Svar från HRB Service

Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss! Mvh HRB

Kerstin C M
Skrev om HRB Service

Vi fick en vattenskada i vårt badrum med påverkan på parkettgolvet utanför. Med hjälp av HRB och alla inblandade hantverkare har vi fått hjälp att återställa allt. Jag har varit väldigt nöjd med HRB som bolag, inklusive alla hantverkare som har varit här. Det har varit en smidig process och Marcus Örtengren, som var projektledare, har gjort ett stort arbete genom att hela tiden vara tillgänglig och väldigt tydligt informera om alla olika moment. Han har också skickligt planerat det hela så att det också har funkat för...

Svar från HRB Service

Vad roligt att höra Kerstin, stort tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss. Ha en fortsatt bra vecka! :) Mvh HRB

Jonas alexander B

HRB skötte mitt försäkringsärende om en vattenläcka. Genomgående smidig och effektiv service.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, härligt att du är nöjd! Trevlig helg. Mvh HRB

Elin S
Skrev om HRB Service

Vi fick en vattenskada i vårat badrum och har haft hjälp av HRB att riva ner allt, torka och sedan bygga upp badrummet. Vi är väldigt nöjda med HRB som bolag, och alla som varit här och fixat har varit trevliga och duktiga. Teddie Tillman var projektledare och har kontinuerligt informerat oss om nuläge och nästa steg - samarbetet med honom har fungerat bra. Kan rekommendera att använda HRB om ni också råkar ut för en oväntat renovering som måste göras.

Svar från HRB Service

Stort tack Elin för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss, ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Ylva catrin kristin E

Vi är mycket nöjda med helhetsgreppet som HRB tog över vårt försäkringsärende. En extra stjärna går till snickarna på HRB som var kunniga, hjälpsamma och tillmötesgående.

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss på HRB och vårt arbete. Snickarna kommer bli glada av att få ta del av dina ord! Mvh HRB

Anette Ö
Skrev om HRB Service

Väldigt professionellt bemötande och utförande vid försäkringsärende i samband med vattenskada.

Svar från HRB Service

Tack Anette för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, fina ord! Ha en fortsatt bra vecka, Mvh HRB

David S
Skrev om HRB Service

Mkt bra. många olika entreprenörer gjorde att det drog ut på tiden, men allt är utfört väl!

Svar från HRB Service

Tack David för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, det glädjer oss att du är nöjd! Må bäst :) Mvh HRB

Erol T
Skrev om HRB Service

Jag fick vattenskada i hallen och behövde nytt golv, HRB var väldigt snabba med arbetet att riva och lägga nytt golv. Rivningen gick på mindre än en timmer och golvläggning på lite med än en dag. Rekommenderas varmt.

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, vad roligt att höra! Ha en härlig vecka. Mvh HRB

Kristina J
Skrev om HRB Service

Vi är mycket nöjda. Bra kontakt med kundansvarigt Johnny Hultquist. Bra utförd arbete.

Svar från HRB Service

Stort tack Kristina för ditt fina omdöme om oss och våra medarbetare. Ha en jättebra vecka! Mvh HRB

Caj N
Skrev om HRB Service

Vi är mycket nöjda. Bra kontakt med kundansvarigt Johnny Hultquist och Kristoffer, den ansvarige för arbetet,

Svar från HRB Service

Stort tack Caj för ditt fina omdöme om oss. Vad roligt att höra! Ha en trevlig vecka! Mvh HRB

Renee Veronica Rose N

Bra service. Jag är jättenöjd

Svar från HRB Service

Tack för ditt fina omdöme om oss, trevlig helg! Mvh HRB

Christer K
Skrev om HRB Service

Snabba och noggranna. Riktigt bra gäng!

Tack Christer för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss! Mvh HRB

Camilla Å
Skrev om HRB Service

Trevliga och effektiva , gjorde ett bra jobb.

Svar från HRB Service

Tack Camilla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss, trevlig helg! Mvh HRB

Åsa Katarina W
Skrev om HRB Service

Bra koordinering av vår reparation efter vattenläcka. Snabb o bra service samt mycket trevlig personal

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, det gör oss otroligt glada att få höra! Mvh HRB

Daniel ove H
Skrev om HRB Service

Ett riktigt proffsigt bemötande och väl utfört arbete.

Stort tack för ditt omdöme om oss Daniel, allt gott! Mvh HRB

Ylva S
Skrev om HRB Service

Väldigt vänligt bemötande överlag! Hrb fick ta över återställandet av mitt badrum efter en annan entreprenörs utrivande och avfuktning och lyckades förvalta uppdraget inkännande och professionellt med ett fint slutresultat. De var öppna för förslag och meddelsamma omkring hur badrummet skulle installeras igen. Rekommenderar hrb-gruppen varmt!

Svar från HRB Service

Tack Ylva för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss! Ha en fortsatt bra vecka. Mvh HRB

Robert H
Skrev om HRB Service

Vattenskada är inte roligt! Mitt försäkringsbolag använde HRB Service och det fungerade väldigt bra! Skadorna åtgärdades på ett professionellt sätt. De hantverkare som la in delvis nytt golv, slipade resten av golvet, snickeri och rörmokare var dessutom mycket service minded och trevliga!

Svar från HRB Service

Stort tack Robert för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Vi håller med dig om att en vattenskada är aldrig roligt och vi gör vårt yttersta för att underlätta den redan olyckligt vis tråkiga händelsen, det glädjer oss att du är nöjd med våra medarbetare samt vårt arbete. Ha en fortsatt bra vecka! Mvh HRB

Gustav christian mikael N

Mycket trevlig personal och bemötande och jobbet blev mycket bra samt att vi är supernöjda. Det gick smidigt och fort. 👍 Proffsigt bolag!

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra. Ha en toppen vecka! Mvh HRB

Bo Stefan H
Skrev om HRB Service

HRB hjälpte oss med golvbyte i kök efter vattenskada och vi är mycket nöjda med slutresultatet. Alla inblandade var väldigt tillmötesgående och kommunikationen var snabb och effektiv genom hela processen.

Svar från HRB Service

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Det gör oss stolta och glada att höra! Ha en fortsatt bra vecka. Mvh HRB

Nils magnus oscar V

Kunnig och mkt trevlig personal. En ansvarig för processen utmärkt. Alla inblandade hörde av sig dagen innan enligt överenskommelse. Man var lyssnande och förstående.

Svar från HRB Service

Stort tack för ditt fina omdöme om oss, det glädjer oss att höra! Ha en fortsatt bra vecka :) Mvh HBR

Lars T
Skrev om HRB Service

Mycket bra support från projektledaren från dag1 vid totalrenovering efter vattenskada. - Stöd i var vi skulle vända oss i val av material - Snabb och effektiv hantering av utmaningar som uppstod under renoveringen - Bra hantering och samarbete med underleverantör som utförde arbetet Tack för ett väl genomfört arbete och en bra kommunikation under processen. Allt från tidsuppskattning, de olika stegen i processen och inte minst engagemang och bra bemötande från alla inblandade!

Svar från HRB Service

Stort tack Lars för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme om oss. Riktigt roligt att få höra alla positiva ord från dig och jag kommer meddela samtliga berörda. Trevlig helg! Mvh HRB