HRB Service

HRB Service

Vi på HRB Service är en bygg- och servicefirma som ständigt strävar efter att du ska bli hundra procent nöjd! Vi har många år av gedigen erfarenhet vilket bidragit till stor kompetens som gör att vi kan se till att varje jobb vi utför blir av absolut högsta kvalitet samt till förmånliga priser för dig som kund. Vi utför tjänster såsom totalentreprenad, reparationer och nybyggnationer. Vi jobbar hela tiden för att uppnå dina förväntningar. Med en mycket stor variation av tjänster, är vi säkra på att du kommer att bli nöjd. Vi riktar oss till både privatkunder och företag och är flexibla och mycket måna om att hitta den mest passande lösningen för just era behov. Vi innehar även certifikat för att genomföra våtrumsarbeten, med över 30 års erfarenhet av byggbranschen arbetar vi strikt efter de säkerhetsföreskrifter som gäller. Vi är väldigt stolta över att alltid satsa på att du som kund ska bli 100% nöjd.

Läs vad 119 kunder tycker om HRB Service

• 2020-12-04

Julia N skrev om HRB Service
    Jag hade en vattenskada i köket och jag blev tryggt omhändertagen och fick hjälp samt stöd. När arbetet sedan satte igång, var det professionella hantverkare på plats. Effektiva och trevliga. Resultatet blev bättre än jag någonsin kunde förutse. Väldigt nöjd. Läs mer
    2020-12-04 HRB S svarar Julia N
    Tack Julia för ditt omdöme! Vad roligt att höra, vi stävar alltid efter att göra kunden så nöjd som möjligt och lämna ifrån oss ett arbete av bra kvalitét. Vi på HRB önskar dig en trevlig helg!
  • 2020-12-02

Lars Mattias K skrev om HRB Service
    HRB lade om vårt golv på 70kvm efter en vattenskada. Vi fick ett väldigt bra bemötande och deras snickare/golvläggare gjorde verkligen ett jättebra jobb. Vi är väldigt nöjda. Speciellt eftersom vårt hus krävde en del speciallösningar som t.ex. en vägg som är lite välvd.

Sedan hade jag lite specialönskemål, som mottogs utan problem och blev mycket bra!

Jag skulle verkligen vilja rekommendera dem och skulle själv ta hjälp av dem igen om det skulle behövas. Läs mer
    2020-12-02 HRB Service svarar Lars Mattias K
    Tack så jättemycket för ditt omdöme! Vad roligt att du uppskattar vårt arbete vi gjort hos dig. Du är välkommen att höra av dig i framtiden om du behöver hjälp med något mer.
    Ha en fortsatt bra vecka :) Hälsningar HRB Service
  • 2020-11-26

Yasemin E skrev om HRB Service
    Hade en vattenskada i köket. Blev kontaktad av HRB service på en gång. Vi fick bra och relevant info om skadan och vad som behövde göras. Blev överraskad över att jag inte behövde göra något själv. Jobbet blev klar i tid och väl utfört. Läs mer
    2020-11-26 HRB Service svarar Yasemin E
    Tack Yasemin för ditt omdöme. Vi på HRB strävar alltid efter att göra det så enkelt som möjligt för våra kunder, det glädjer oss att du blev nöjd med vårat arbete :) Ha en fortsatt bra dag!
  • 2020-11-25

Gerd E skrev om HRB Service
    Renovering av vattenskada i villa. Bra planering av arbetet med de olika yrkesgrupper som var aktuella. Det var ett professionellt gäng som var lätta att samarbeta med och som utförde ett bra arbete. Läs mer
    2020-11-26 HRB Service svarar Gerd E
    Tack för att du tog dig tid och lämna ett så fint omdöme om oss! :) Ha en fortsatt bra dag.
  • MADELEIN L

2020-11-23

MADELEIN L skrev om HRB Service
    Snickaren Palle! Vilken jävla stjärna! 🌟. Bäst! Finns inga problem som han inte kan lösa, tryggt att lämna ifrån sig nycklarna till honom. Läs mer
    2020-11-24 HRB Service svarar MADELEIN L
    Tack Madelein för ditt fina omdöme! waow, vad glada vi är att höra att du uppskattar våra anställda! Palle är en riktig stjärna :) Det är precis den känslan vi vill att våra kunder ska känna när vi arbetar hos er!
  • Eva Ulrika Kristina K

2020-11-19

Eva Ulrika Kristina K skrev om HRB Service
    Mattias, Mario och ”rörkillen” i Norrort fixade min vattenskadade bänkskiva. Vilka killar! Serviceinriktade och duktiga!! Och ett extra tack till Mattias som höll ihop allt. Från mått till sista fog.
    Ulrika i Täby Kyrkby Läs mer
    2020-11-20 HRB S svarar Eva Ulrika Kristina K
    Vad roligt att du är nöjd! Tusen tack för ditt omdöme, vi på HRB önskar dig en trevlig helg :)
  • 2020-11-11

Kerstin L skrev om HRB Service
    HRB hade hand om en vattenskada på vår gästWC. Arbetet gick snabbt och alla olika hantverkare som var hos oss gjorde ett utmärkt arbete och var väldigt trevliga.
    Vi är supernöjda med hur HRB häll ihop planeringen av alla de olika stegen i arbetet.
    Snabbt o enkelt Läs mer
    2020-11-11 HRB Service svarar Kerstin L
    Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd, det glädjer oss :) Ha en fortsatt bra dag!
  • Ann B

2020-11-05

Ann B skrev om HRB Service
    Mycket trevligt bemötande oavsett vilken yrkeskategori som var här i mitt försäkrings ärende.

Hög kompetens och kunnande på de hantverkare som varit här.

Kan absolut rekommendera HRB service Läs mer
    2020-11-05 HRB Service svarar Ann B
    Tack Ann för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med oss. Vi på HRB önskar dig en fortsatt bra dag och trevlig helg! :)
  • 2020-10-30

Mattias S skrev om HRB Service
    Väldigt nöjd med arbetet de gjorde. Jättetrevlig och duktig personal. Läs mer
    2020-10-30 HRB Service svarar Mattias S
    Tack Mattias för att du tog dig tid och lämna ett omdöme. Vi är glada att höra att du är nöjd med oss :)
    Vi önskar dig en trevlig helg!
  • 2020-09-22

Maria G skrev om HRB Service
    Vi anlitade HRB Service genom försäkringsbolaget T-H, att utföra totalentreprenad (rivning samt återställande) efter mycket omfattande vattenskada i hela källarplanet och tomt.
    Vid första byggmötet tydlig genomgång av hela projektet, HRB väl insatt i försäkringsvillkor, arbetsgång, normer, materialval och kostnader, (slutfakturan överensstämde enligt vårt godkännande). Löpande avstämning med tydliga svar på förväntningar, tankar och frågor.
    Projektarbetet bedrevs med stor lyhördhet, HRB gjorde sitt bästa att anpassa arbetet utifrån att vi både bodde kvar under hela renoveringen och med hänsyn till Corona, från Jan-Juli.
    Väldigt trevliga projektledare och hantverkare som har kundens önskan i fokus och gör allt för att man ska vara nöjd med arbete och utförande. Om det fanns alternativa lösningar informerade de och frågade hur vi ville ha det, fördelar/nackdelar, ytterligare kostnader osv. Det uppstod en del oplanerade problem och missförstånd, som det alltid gör med många underentreprenörer inblandade, men Harre på HRB fanns alltid tillgänglig och löste dessa omgående.
    Tack vare god arbetsledning och bra fungerande kommunikation med försäkringsbolaget och HRB fungerade allt utmärkt och arbetet genomfördes smidigt och korrekt.
    Vi kan varmt rekommendera HRB Service. Läs mer
    2020-09-23 HRB Service svarar Maria G
    Tack Maria för ditt omdöme och fina ord, det värmer. Vi är glada att du är nöjd med oss, det är det viktigaste. Vi önskar dig en fortsatt bra vecka! :)
  • 2020-09-21

Ammar R skrev om HRB Service
    Ett försäkringsärende av badrum efter vattenskada.
    Trevliga och professionella medarbetare som var engagerade och stämde av frågeställningar med oss.
    Snabb återkoppling. Varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-09-23 HRB Service svarar Ammar R
    Tack för ditt fina omdöme, vad roligt att höra att du är nöjd med oss :)
  • 2020-09-21

Andreas E skrev om HRB Service
    Bra, känns proffsiga. Får dock ligga på lite för att få svar/kontakt . Läs mer
    2020-09-21 HRB S svarar Andreas E
    Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att du upplevde att vi är svåra att få kontakt med. Vi tar till oss av vad du säger och hoppas vi blir bättre!
    Ha en fortsatt bra dag :)
  • 2020-09-20

Anna A skrev om HRB Service
    Fuktskada i kök.Försäkringsärende. Allt gick smidigt. Det enda som var negativt var ersättningen för elkostnader för fläkten. Stämde ej överens med elräkningen som kom. Läs mer
    2020-09-21 HRB S svarar Anna A
    Hej, tack för att du tog dig tid och lämna ett omdöme. Hoppas du känner dig nöjd med oss trots den missen som skedde. Vi är glada att få ha hjälpt dig med din fuktskada :)
  • 2020-09-19

Rickard H skrev om HRB Service
    Grymt snickare (Sasja)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
    2020-09-21 HRB S svarar Rickard H
    Tack för ditt omdöme! Sasha är en riktig guldklimp, jag ska hälsa honom från dig. Ha en fortsatt bra dag :)
  • 2020-09-18

Jan S skrev om HRB Service
    Vi har haft ett stort försäkringsärende med en stor läcka från ett badrum i en villa. I den här typen av projekt finns det två uppdragsgivare, eller två kunder, fastighetsägaren och försäkringsbolaget och många entreprenörer har troligen för lätt att få de här uppdragen och gör ett ganska oengagerat jobb för de vet att det alltid kommer nya uppdrag så länge försäkringsbolagen är nöjda.Det är ett problem för även om försäkringsbolaget täcker mycket av kostnaderna måste fastighetsägaren ofta betala en del själv. HRB Service är mycket bättre än andra entreprenörer på att göra ett bra arbete både för fastighetsägaren och försäkringsbolaget. HRB gör det lätt för fastighetsägaren att få ett badrum återställt. De gömmer sig inte bakom formaliteter i försäkringsvillkoren utan hjälper kunden att få sitt badrum tillbaka. Andra entreprenörer som jobbar mot försäkringsbolag kan du inte ens ringa till. De svarar aldrig vare sig på telefon eller epost. Vi har haft två tidigare försäkringsärenden och känner därför till hur det fungerar i praktiken. Vi var utomlands samtidigt som badrummet byttes ut med HRB. Det skulle varit helt omöjligt med en av de firmor vi tidigare har erfarenhet av vid försäkringsskador. Om du har en försäkringsskada och kan diskutera entreprenör med ditt försäkringsbolag (Vi har Trygg Hansa) så rekommenderar jag att ta HRB Service. Då vet du att du har en entreprenör du kan få tag på och tala med, lyssnar på vad du säger och som fortfarande kan sätta sig in i saken från kundens sida. Du kan tala direkt med bolagets grundare, Harem Rafat, som själv jobbar med projektledning och är intresserad av hur det går. Läs mer
    2020-09-18 HRB S svarar Jan S
    Stort tack för de fina orden, det värmer! :) Det var ett nöje att få hjälpa er och vi är glada att höra att du är nöjd med oss och vårt arbete!
    Trevlig helg Jan :)

Göran B skrev om HRB Service
    Renovering av badrum efter vattenskada.
    Trevliga och kunniga medarbetare som var engagerade och stämde av frågeställningar med oss. Tydligt och klart vad saker kostade. Läs mer
    2020-09-18 HRB S svarar Göran B
    Tack Göran, vad roligt att ni är nöjda med vårt arbete och medarbetare :) Trevlig helg!

Jamshid S skrev om HRB Service
    De återställde vår rökskadade lägenhet.Väldigt vänliga och proffsiga medarbetare. De överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2020-09-18 HRB S svarar Jamshid S
    Tack för dina fina och och din rekommendation :) Trevlig helg!

Thomas T skrev om HRB Service
    Snabb bra service,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Läs mer
    2020-09-18 HRB S svarar Thomas T
    Stort tack Thomas för ditt omdöme! Varma hälsningar HRB Service AB :)

Robert H skrev om HRB Service
    Vi upptäckte en skada på innertaket och anmälde denna till försäkringsbolaget, som gav HRB uppdraget att dels undersöka samt åtgärda taket.
    HRB agerade snabbt inom några dagar med utredningen och påbörjade renoveringen utan dröjsmål.
    Kommunikationen mellan oss och dem olika hantverkare (snickare, målare) fungerade proaktivt från företagets sida.
    Ytterst positivt upplevdes att hantverkarna alltid lämnade arbetsplatsen väl städad.
    Sammanfattningsvis upplevde vi HRB som en kompetent partner som vi även skulle vilja anlita inte igen. Läs mer
    2020-09-18 HRB S svarar Robert H
    Tack Robert för din rekommendation! Det var ett nöje att få hjälpa er :) Ha en trevlig helg!
  • 2020-09-02

Rolf N skrev om HRB Service
    Försäkringsskydd. Byte av golv efter vattenskada.Blev bra bemött av HRB byggsrvice.Bra hantverkare och jag är mycket nöjd med arbetet. Läs mer
    2020-09-03 HRB Service svarar Rolf N
    Tack för du tog dig tid och lämna ett omdöme om oss. Vi är glada att höra att du är nöjd :)
  • 2020-08-27

Johan L skrev om HRB Service
    HRB la om mitt parkett golv i hall och vardagsrum efter en vattenläcka. Var mycket nöjd med hur golvet lades om. Blev mycket fint, bättre än vad det var från början. Bara lite missnöjd med hur tröskeln mellan hall och badrum gjordes, hade kunnat göras bättre. Trevliga arbetare. Läs mer
    2020-08-31 HRB Service svarar Johan L
    Hej, tack för ditt omdöme :) Vi önskar dig en fortsatt bra dag!
  • 2020-08-13

Eva L skrev om HRB Service
    Köksrenovering. De var mycket professionella, flexibla och hade en mycket bra service. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-08-13 HRB Service svarar Eva L
    Tack för ditt omdöme, vi är glada att höra att du är nöjd med oss! :) Ha en fortsatt härlig dag!
  • 2020-08-11

Mattias L skrev om HRB Service
    Vi fick hjälp av HRB service i samband med en fuktskada i Tvättstugan, Kanon hantverkare som både var kunniga trevliga och hjälpsamma, kom som dom skulle, trots att renoveringen gick in mitt i industrisemestern flöt allt på! Kanon projektledare från HRB ! Kommer anlita dom för framtida projekt! Läs mer
    2020-08-11 HRB Service svarar Mattias L
    Tack för ditt fina omdöme! :) Vi är glada att höra att du är nöjd med oss, du är alltid välkommen att höra av dig i framtiden!
  • 2020-06-15

Sussane T skrev om HRB Service
    Allt bara bra! Rekommenderas!!! Läs mer
  • 2020-05-11

Christian G skrev om HRB Service
    Mkt bra projektledning och arbete inkl detaljer Läs mer
    2020-05-11 HRB Service svarar Christian G
    Vad härligt att höra :D Tack för ditt fina omdöme!
  • 2020-05-06

Henrik H skrev om HRB Service
    Renovering av tvättstuga pga. vattenskada. Vi hade Jesper Ahlin som projektledare och han var oerhört tillmötesgående. Läs mer
    2020-05-06 HRB S svarar Henrik H
    Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du blev nöjd :)
  • Mona-Lisa Ae-Sook A

2020-04-30

Mona-Lisa Ae-Sook A skrev om HRB Service
    HRB service fick uppdraget via vårt försäkringsbolag pga en fuktskada i badrummet. Hela badrumsrenoveringen tog 8 1/2 månad från rivningsarbetet till att allt var klart. Helt orimligt länge!
    Över 4 månader över utlovat slutdatum. Och då ska nämnas att när badrummet rivits, så behövdes inga torkare då ingen fukt fanns kvar.. så badrummet behövde inte ens stå och torka i flera veckor.
    Skulle vara klart 20 dec, men allt var klart först i slutet av april.
    Usel kommunikationen och återkoppling från projektledaren. Ganska dåligt hantverk, tex klinkret fick läggas om 2 ggr för att golvläggaren tydligen inte kunde mönsteranpassa. Plus ca 10 saker till, rena rama Faulty Towers grejer. Orkar inte skriva en novell om alla saker och vändor.
    Badrummet är nu klart till slut och blev helt ok till slut, men 8 och en halv månader!! Inte okej.
    Inte en krona i kompensation för förseningen! Läs mer
    2020-04-30 HRB Service svarar Mona-Lisa Ae-Sook A
    Hej Mona-Lisa,

Vad tråkigt att inte resan vart som planerad. En firma i vår storlek hanterar några tusen liknande försäkringsärenden per år, vilket gör att tyvärr blir inte alltid alla projekt som planerade. Utan att gå in på detalj så har fel skett.
    Det vi alltid kan stoltsera oss med är att även de gånger de mänskliga faktorerna spökar så lämnar vi aldrig ett dåligt jobb bakom oss. Som du skriver själv, det vart bra till slut.

Med det sagt så önskar vi på HRB dig en underbar valborg!
  • 2020-03-29

Maria Jennifer Freja K skrev om HRB Service
    Professionellt skött hela vägen. Anlitar definitivt HRB Service igen om jag skulle behöva liknande tjänster.
    Stort tack
    Maria Karlsson Läs mer
    2020-04-22 HRB Service svarar Maria Jennifer Freja K
    Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att höra att du blev nöjd :)
  • Per L

2020-03-28

Per L skrev om HRB Service
    HRB Service fick uppdraget av mitt försäkringsbolag att återställa efter en vattenskada som påverkade tre olika rum i vårt hem.
    Jag har bara gott att säga om HRB. Kontakten alltifrån första kontakten till efter att skadan var åtgärdad har varit både mycket professionella och också trevliga. Vi har alltid fått bra info om vad de gör och vad som väntar, etc. Alla hantverkare från HRB som kom hem till oss var mycket duktiga, noggranna och trevliga.
    Något jobb blev inte så bra, men HRB tog på sig ansvaret för detta och åtgärdade så att vi blev nöjda.
    De har i sin tur generellt haft proffsiga underleverantörer förutom de som har ansvarat för magasinering. Det fel som uppstod har de sedan följt upp med underleverantör.
    Sammantaget har vi fått ett sådant uppträdande som man alltid önskar man skulle få när man har med ”hantverkare” att göra!
    De får högsta tänkbara betyg! Läs mer
    2020-04-22 HRB Service svarar Per L
    Stort tack för att du tagit dig tiden och lämna ett så gott omdöme om oss. Vi är glada över att vi har fått hjälpa dig och att du är nöjd med oss! :)
  • 2020-02-03

Johan O skrev om HRB Service
    Proffsiga o duktiga ! Tack för ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2020-01-23

Susanne B skrev om HRB Service
    Vi fick hjälp av Reko efter en vattenskada i vårt kök.
    Vi fick ett otroligt proffsigt och trevligt bemötande från första kontakten till samtliga hantverkare som var engagerade. Hantverkarna var dessutom mycket yrkesskickliga och alla gjorde ett utmärkt jobb med att återställa köket.
    Vi hölls löpande informerade om hur arbetet fortskred. Vi fick en tidsplan som också hölls och hade hela tiden en kontaktperson som återkopplade snabbt när vi hade några frågor.
    Proffsigt bemötande och utförande! Läs mer
  • 2020-01-13

Virpi M skrev om HRB Service
    Totalrenovering av köket.
    Trevlig snickare och händig. I det stora hela har det fungerat jättebra, allt är inte riktigt färdigt ännu och väntar på slutbesiktning.
    Snickare, målare, elektriker, VVS och chefen har alla haft trevligt bemötande.
    Vi har ett vackert kök nu. Läs mer
  • 2019-12-28

Kerstin Marie G skrev om HRB Service
    Helrenovering av badrum efter en vattenläcka.
    Mycket professionella både vad gäller utförande och bemötande. Lätta att komma i kontakt med när vi hade frågor.
    Och ett mycket bra slutresultat. Läs mer
  • 2019-12-23

Jonas H skrev om HRB Service
    Bra utfört arbete.
    Skulle velat ha lite tydligare ledning vad gäller tider datum och vad som händer i "projektet". Läs mer
  • 2019-12-04

Susann Ö skrev om HRB Service
    Duschutrymme allt från snickeri till rörmokeri
    Mycket bra bemötande
    Att göra ett bra jobb var förväntningen och det fick vi
    Mycket bra överlag Kan rekommenderas Läs mer
  • 2019-11-29

Henrik S skrev om HRB Service
    Återställning/reparation av skador orsakade av elbrand. Proffsigt bemötande av kunnig och serviceinriktad personal som hanterade detta på precis det sätt jag hade förväntat mig. Snabb hantering. Läs mer
  • 2019-11-28

Yvonne L skrev om HRB Service
    Uppdatera era register. Det är 7 år sedan jag pensionerade mig. Läs mer
    2019-11-28 HRB S svarar Yvonne L
    Hej Yvonne,
    Det måste ha blivit ett missförstånd, vi har hjälpt Er med en storm skada via Trygg Hansa i år i Sollentuna och vi har inte funnits i mer än 5 år som företag.
    HRB Service AB
  • Susanna Z

2019-11-28

Susanna Z skrev om HRB Service
    Jag hade önskemål att täcka rör i en del av taket i köket . Jag fick utmärkt snickarhjälp med fint bemötande och ett utomordentligt resultat ! Läs mer
  • 2019-11-26

Per L skrev om HRB Service
    bra utfört jobb väldigt bra att ha göra med Läs mer
  • 2019-11-22

Viktor W skrev om HRB Service
    Jag hade tyvärr en vattenskada efter min kyl gick sönder. HRB blev bolaget min försäkring skickad för att åtgärda skada. Snickarna va otroligt trevliga och duktiga, dom förklara för mig hela tiden processen, vi tillsammans kom fram till lösning för att återställningen skulle bli som jag ville ha det. Jag kommer anlita HRB service igen om jag får behov av det. Läs mer
  • 2019-11-22

Anette V skrev om HRB Service
    Hej! Jag är så nöjd med mitt nya golv som de hjälpte mig att lägga in efter vattenskadan. De har varit proffsiga och hanterat ärendet bra.. Det jag tycker är synd är att när det skulle återskapa väggen eftersom de fick riva delar av gipsskivan som var fuktig. man försökte säkert göra sitt bästa. Man glömde att lägga mellan isoleringen och gipsskivan byggplast som ska se till att fukt inte kommer in till isoleringen.. sedan kan jag tycka att man slarvar lite när man ska försöka lagga gipsskivan.. Jag tycker man har tappat yrkesstoltheten att göra ett bra jobb.. Vi behöver bra hantverkare och jag tycker att de ändå gjorde ett bra arbete. Läs mer

johan v skrev om HRB Service
    Bra hantering av ärendet i form av kontaktpersoner mm. Lite väl mycket dröjsmål stundtals och tämligen höga priser på offererade tilläggsarbeten, inte välmotiverade.

Sammantagen upplevelse är dock att det är ett professionellt företag med etablerade rutiner. Läs mer

Klas T skrev om HRB Service
    Via försäkringsbolaget anlitade vi HRB för åtgärder iochmed vattenskada i köket. Personligt och proffsigt bemötande. Snabba svar på mail, sms och telefon. Återställning gjordes av ett annat bolag då HRB för tillfället hade ont om personal pga sjukdom. Även detta sköttes snyggt och kommunikationen funkade felfritt. Fint slutresultat. Det enda som drar ner betyget från 5 till 4 är att vi fick vänta väl länge mellan torkningens slut och återställning. Annars toppen. Rekommenderas! Läs mer

Ohran I skrev om HRB Service
    Hållde tidplan, väldigt ansvarsfull och kunniga projektledare Läs mer

Marianne H skrev om HRB Service
    Jag tycker att HRB har tagit hand om problemen och gjort sitt bästa för att allt ska bli bra! Jag tycker de levt upp till mina förväntningar. Läs mer

Magnus Erik S skrev om HRB Service
    Jag anlitade HRB Service för återuppbyggnad av badrum, kök och hall efter vattenskada. Jag blev mycket väl bemött av arbetsledaren som var lyhörd för mina önskemål och gav bra information under arbetets gång. De gjorde ett bra jobb och levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-11-13

Marietta D skrev om HRB Service
    När arbetet väl kom igång gick det fort o smidigt. Och det blev bra. Läs mer
  • 2019-11-13

Linda J skrev om HRB Service
    Väldigt snabb service och bra utfört arbete. De va snabba på att svara på alla frågor jag hade och va mån om att jobbet skulle bli gjort så fort som möjligt. Mkt bra!! Läs mer
  • 2019-09-30

Britt-Marie S skrev om HRB Service
    Nytt golv i köket efter vattenskada. Vi blev väldigt vänligt bemötta av alla hantverkare som vi kom i kontakt med. Vi hade inga förväntningar därför blev vi glatt överraskade och inget blev jobbigt. Alexander som la in golvet var en riktig pärla. Läs mer
  • 2019-09-19

Michael M skrev om HRB Service
    Fick hjälp med en vattenskada.
    Blev väl bemött av alla inblandade hantverkare och projektledare.
    Dock kunde information om planerade åtgärder ha varit lite bättre. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte