Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista Huawei Technologies Sweden AB

Huawei Technologies Sweden AB

Skalholtsgatan 9-11, 164 40 Kista — Visa karta

The Huawei corporate home page, entry point to information about Huawei products, services and solutions.Huawei's products and solutions encompassing wireless products(HSDPA/WCDMA/EDGE/ GPRS/GSM, CDMA2000 1xEV-DO/CDMA2000 1X, TD-SCDMA, WiMAX), core netwo
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära Huawei Technologies Sweden AB:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Läs vad 1 kund tycker om Huawei Technologies Sweden AB

• G
    G skrev om Huawei Technologies Sweden AB
    Inom tre år ska företaget vara bland världens tre största tillverkare av mobil­telefoner då får de allt förbättra sin kundtjänst

Huawei spelar ingen roll om produkterna är ok eller inte men deras kundtjänst är inte riktigt ok..

Har försökt att få info var man kan köpa två Huawei E398 4gmodem och två B593 4g wlanmodem routers som inte är låst eller brandad till någon operatör,
    detta pga med tele2 connect programvara så är de externa antennerna bort kopplade i mjukvaran enligt de som har prövat dem.

Tycker att Huawei ska kund tjänst är urdålig har försökt att ringa dem flera gånger på deras hemsidas angivna tele nummer på det ena svarar en sur käring med att jag skall ringa det andra nummeret och det nummeret är upptaget 24h per dygn 7dagar i veckan efter att ha ringt tillbaka så blev jag igen hänvisad tillsamma nummer och jag replikerade att det nummeret fungerar ej då sa växeltelefonisten jaha då får du väll ringa det igen och så tryckte hon bort mig...

Är det så har man behandlar
    gamla kunder och ny potentiella kunder då kan det kvitta

Finns det någon som har någonsin komigt i kontakt med dem ? På vilket telenummer eller emajl adress ???

Huawei

Sweden . Stockholm (R & D Institute)
    Floor 3 , 4 Skalholtsgatan 9-11 Box 54 , SE-164 40 Kista , Sweden
    Tel:0046-8-12060808
    Fax:0046-8-12060800

Sweden . Stockholm (Rep Office)
    Tel:0046-8-6330808
    Fax:0046-8-6330800