Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Huawei Technologies Sweden

Vädursgatan 5, 412 50 Göteborg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Huawei Technologies Sweden

• G
    G skrev om Huawei Technologies Sweden
    Inom tre år ska företaget vara bland världens tre största tillverkare av mobil­telefoner. Nya Honor är en av modellerna som ska ta dem dit då får de allt förbättra sin kundtjänst

Huawei spelar ingen roll om produkterna är ok eller inte men deras kundtjänst är inte riktigt ok..

Har försökt att få info var man kan köpa två Huawei E398 4gmodem och två B593 4g wlanmodem routers som inte är låst eller brandad till någon operatör,
    detta pga med tele2 connect programvara så är de externa antennerna bort kopplade i mjukvaran enligt de som har prövat dem.

Tycker att Huawei ska kund tjänst är urdålig har försökt att ringa dem flera gånger på deras hemsidas angivna tele nummer på det ena svarar en sur käring med att jag skall ringa det andra nummeret och det nummeret är upptaget 24h per dygn 7dagar i veckan efter att ha ringt tillbaka så blev jag igen hänvisad tillsamma nummer och jag replikerade att det nummeret fungerar ej då sa växeltelefonisten jaha då får du väll ringa det igen och så tryckte hon bort mig...

Är det så har man behandlar
    gamla kunder och ny potentiella kunder då kan det kvitta

Finns det någon som har någonsin komigt i kontakt med dem ? På vilket telenummer eller emajl adress ???

Huawei

Sweden . Stockholm (R & D Institute)
    Floor 3 , 4 Skalholtsgatan 9-11 Box 54 , SE-164 40 Kista , Sweden
    Tel:0046-8-12060808
    Fax:0046-8-12060800

Sweden . Stockholm (Rep Office)
    Tel:0046-8-6330808
    Fax:0046-8-6330800