Huddinge Gruppen AB

Läs vad 15 kunder tycker om Huddinge Gruppen AB

• LYOVA T

2020-08-01

LYOVA T skrev om Huddinge Gruppen AB
    Jag anlitade Huddingegruppen i samband med vår flytt och är jättenöjd med deras leverans. Noggranna, trevliga och svarade snabbt på våra frågor inför flytten. Det bästa var att vi kunde låna flyttkartonger kostnadsfritt.
    Grymt👍👍 Läs mer
  • KAREN H

2020-08-01

KAREN H skrev om Huddinge Gruppen AB
    Jag anlitade Huddingegruppen i samband med vår flytt och städ, är jättenöjda nöjda med deras jobb och insats. Jätte trevliga och hjälpsamma killar. Stort tack! Har rekommenderat er till alla mina vänner. Läs mer
  • 2020-07-31

Aynur U skrev om Huddinge Gruppen AB
    Väldigt proffsig flyttfirma! Dagens flytt kunde inte gått smidigare. Trevlig och positiva killar på alla befattningar, effektiva och noggranna. Rekomenderas starkt! Bästa!
    Aynur Läs mer
  • TETIANA G

2020-07-18

TETIANA G skrev om Huddinge Gruppen AB
    Bästa! De hjälpte oss med att packa hela våran lägenhet, flytt och kastade skräp! Jättetrevliga och snabba. Varmt rekommenderar de! Läs mer
  • JEKATERINA U

2020-06-30

JEKATERINA U skrev om Huddinge Gruppen AB
    Stort tack för hjälpen. Allt gick snabbt och effektivt . Vi är mycket nöjda med Huddinge Gruppen AB och kan varmt rekommendera dem till alla som behöver flytthjälp. Läs mer
  • 2020-06-02

RENATE W skrev om Huddinge Gruppen AB
    Bra flytt och städ. Dom glömde bänkdiskmaskin men fick med sig allt annat. Toppen trevliga. Läs mer
  • 2020-06-02

Ola R skrev om Huddinge Gruppen AB
    Bra flytthjälp. Allt enligt avtal. Läs mer
  • 2020-06-01

MIKAEL Å skrev om Huddinge Gruppen AB
    Snabba pojkar trots lite mer än beräknat, allt fungerade bra. Läs mer
  • Marianne Wilma L

2020-05-30

Marianne Wilma L skrev om Huddinge Gruppen AB
    Mycket hjäpsamma, trevliga och snabba killar. Flytten gick jättesmidigt! Läs mer
  • EMELIE S

2020-05-06

EMELIE S skrev om Huddinge Gruppen AB
    Grym service! Dom hjälpte mig att flytta idag och det gick snabbt, smidigt och enkelt. En bil hade parkerat in dom när dom lastade in, men trots det tog det inte mer än två timmar att lasta in hela lägenheten och köra till nya. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-06

JONAS G skrev om Huddinge Gruppen AB
    Vi anlitade Huddingegruppen i samband med vår flytt och är jättenöjda nöjda med deras leverans. Noggranna, trevliga och svarade snabbt på våra frågor inför flytten. Också plus att vi kunde låna flyttkartonger kostnadsfritt. Läs mer
  • 2020-04-19

MIA R skrev om Huddinge Gruppen AB
    Rekommenderas varmt flyttfirma för alla som söker hjälp med Flytt. Mycket hjäpsamma, trevliga och snabba killar !
    50 kv. m har packat på kartongen under kort tid . För mig som är ensam kvinna var oerhört stor hjälp .Killar duktiga som elektriker, som rörmokare. Allt fixar på en gång !Stor tack ! Många ++++++ av mig ! Läs mer
  • AYGUL D

2020-03-30

AYGUL D skrev om Huddinge Gruppen AB
    Väldigt punktliga och ansvarsfulla. Otroligt trevliga också.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-03-28

YASIN B skrev om Huddinge Gruppen AB
    Måste verkligen säga att har inte träffat så duktige snabba killar,på lite mer än 2 timmar packade dom en 45m2 lägenhet!! Respekt väldigt försiktiga också Läs mer
  • Kimilia Josephin C

2020-03-05

Kimilia Josephin C skrev om Huddinge Gruppen AB
    Otroligt trevlig flyttpersonal som löste problem som uppstod, packade väl, monterade ner och upp möbler och arbetade snabbt och effektivt! Läs mer
    MIA R gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte