Alla kategorier Konsulter Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Human Entrance AB

Human Entrance AB

Gävlegatan 22, 113 30 Stockholm — Visa karta

Welcome to Human Entrance - Relocation and immigrations of employees to and from Sweden - Stockholm

Läs vad 1 kund tycker om Human Entrance AB

• Feime I
    Feime I skrev om Human Entrance AB
    Utger sig för att arbeta tryggt och enkelt. Slarvat bort exklusivt möblemang utan att kunna besvara hur, vem, när och hur. Bollar runt en, ingen tar ansvar. Extremt långsam eller ibland obefintlig återkoppling, får känslan att dem driver med en.

Har nu lärt mig att inte lita på dessa. Akta er, mycket tråkig upplevelse som kan bli kostsamt.

Er okunskap och nonchalans är påfallande. Helt fel sätt att bemöta en kund år 2018. Har inte varit annat än tydlig, saklig men framförallt trevlig mot er.

Ni marginaliserar ständigt mig och problemet som uppstått p.g.a. er och vill visa på hur stora ni är.

Har blivit kontaktad av andra som har haft med er att göra som vittnar om liknande tillvägagångssätt ni haft mot mig, att bara lägga locket på och hoppas att man ska ledsna.

Ni skriver sarkastiskt år 2012 som att det eliminerar problemet? Problemet kvarstår och det spelar ingen roll om förvaringen är från år 1995, när faktum är att ni haft bort eller stulit dessa saker. Sentimentala värdet är mer än ni kan ana, så snälla försök er inte göra er lustiga på min bekostnad.

Att ni svarar här på min subjektiva recension av er som bolag men inte på mail trots att dem gått till hela eran ledning, visar på precis hur seriösa ni är som bolag.

Eftersom ni väljer att diskutera ett enskilt ärende här, kan ni även passa på att besvara hur ni ställer er mot att ni utan min vetskap pressade min respektive att i mitt namn underteckna ett felaktigt och vilseledande protokoll i ett försök att undkomma era skyldigheter? På ett sådant förödmjukande och aggressivt sätt att det ledde henne till tårar.

"Du har våra kontaktuppgifter", vad hjälper det menar ni när ni inte svarar?

Ni undertecknar ert inlägg med 'Human Entrance', som i vanlig ordning så att man inte ska veta vem som sagt vad och ha någon att referera till, så att ni känner att ni helt enkelt inte behöver ta ansvar.

Akta er för dessa busar, riktigt obehagliga upplevelser. Läs mer

Bästa konsulterna i Stockholm:

Rudsjövägen 112, 13147, Nacka