Hummelkläppen i Stockholm AB

Välkommen till Hummelkläppen i Stockholm

8 omdömen om Hummelkläppen i Stockholm AB

First-Name L
Skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB

Jag har drivit redovisningsbyrå i många år och Tommy Nilssons stöd och hjälp har varit ovärderlig. Han har alltid gett oss snabb rådgivning och även utfört bra revisioner för många av våra kunder. Teamet på Hummelkläppen är grymma!

EMMA F
Skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB

Vi har fått otrolig service hos Hummelkläppen i både revision och ekonomisk rådgivning! Riktigt kompetenta och lösningsorienterade - ser möjligheter och kommer med förbättringsförslag. Väldigt snabb återkoppling vilket vi har uppskattat mycket. Kan ge mina bästa rekommendationer!

ANNA M
Skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB

Vi har haft ett fint samarbete med Hummelkläppen i över 25 år. Vi har ett stort förtroende för Tommy Nilsson med kollegor. De är mycket kunniga, hjälpsamma och väldigt trevliga. Vi är en mycket nöjd kund och kan varmt rekommendera Hummelkläppen.

Johan M
Skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB

Jag har varit kund hos Hummelkläppen sedan ett par år tillbaka och är super nöjd. Deras erfarenhet och professionalism gör att jag känner mig trygg som kund. Jag kan varmt rekommendera Hummelkläppen.

Helene M
Skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB

Som egenföretagare med enskild firma, känner jag mig trygg hos Hummelkläppen. De tar hand om alla deklarationer. De finns när jag har frågor, de är alltid väldigt trevliga. Det är mycket tid och energi som jag sparar tack vare dem. Rekommenderar dem varmt.

Sofie S
Skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB

Vår redovisningsbyrå har ett mångårigt samarbete med Hummelkläppen och Tommy Nilsson. Tommy och hans kollegor är mycket kompetenta och erbjuder en hög servicegrad och tillgänglighet. Dessutom är de trevliga och enkla att ha att göra med. Kan varmt rekommenderas för de som söker en personlig revisionsbyrå med hög kompetens.

Aleksandr K
Skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB

Har mer än 10 år samarbetat med Hummelkläppen och Tommy Nilsson. Gedigen kunskap och engagemang hjälpte oss mycket på traven. Väldigt trevligt att en sådan vid sin sida. Tack att ni finns!

Lena Maria N
Skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB

Sedan 2008 har jag samarbetat med Hummelkläppen och Tommy Nilsson. Tommy har granskat kulturorganisationer och kulturprojekt och gör det med förståelse för kulturens speciella villkor kombinerat med en otrolig förmåga för detaljer och analys. Jag är en mycket nöjd kund. //Lena Kulturekonomen AB