Hummelkläppen i Stockholm AB

Läs vad 5 kunder tycker om Hummelkläppen i Stockholm AB

• Johan M

2019-10-22

Johan M skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB
    Jag har varit kund hos Hummelkläppen sedan ett par år tillbaka och är super nöjd. Deras erfarenhet och professionalism gör att jag känner mig trygg som kund. Jag kan varmt rekommendera Hummelkläppen. Läs mer
  • Helene M

2019-10-22

Helene M skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB
    Som egenföretagare med enskild firma, känner jag mig trygg hos Hummelkläppen. De tar hand om alla deklarationer. De finns när jag har frågor, de är alltid väldigt trevliga. Det är mycket tid och energi som jag sparar tack vare dem. Rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • 2019-10-15

Sofie S skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB
    Vår redovisningsbyrå har ett mångårigt samarbete med Hummelkläppen och Tommy Nilsson. Tommy och hans kollegor är mycket kompetenta och erbjuder en hög servicegrad och tillgänglighet. Dessutom är de trevliga och enkla att ha att göra med. Kan varmt rekommenderas för de som söker en personlig revisionsbyrå med hög kompetens. Läs mer
  • 2019-10-03

Andrei K skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB
    Har mer än 10 år samarbetat med Hummelkläppen och Tommy Nilsson. Gedigen kunskap och engagemang hjälpte oss mycket på traven. Väldigt trevligt att en sådan vid sin sida.
    Tack att ni finns! Läs mer
  • Lena Maria N

2019-10-02

Lena Maria N skrev om Hummelkläppen i Stockholm AB
    Sedan 2008 har jag samarbetat med Hummelkläppen och Tommy Nilsson. Tommy har granskat kulturorganisationer och kulturprojekt och gör det med förståelse för kulturens speciella villkor kombinerat med en otrolig förmåga för detaljer och analys. Jag är en mycket nöjd kund. //Lena Kulturekonomen AB Läs mer

Bästa Övriga företagen nära Hummelkläppen i Stockholm AB:

Testföretag AB (1.8km)