Hummingbird Lifestyle Travel

Hummingbird Lifestyle Travel

En del av Intoit Travel Group hummingbird.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Hummingbird Lifestyle Travel! Vi är Sveriges äldsta researrangör av upplevelseresor till Indiska Oceanen, Australien, Nya Zeeland, Karibien/Västindien och Kryssningar. Vad sägs som en spännande resa till Seychellernas fantastiska ö-värld? Bo i ljuvlig vattenvilla på Maldiverna? Eller kanske lockar en äventyrsresa...

218 omdömen om Hummingbird Lifestyle Travel

Sedan starten hos Reco 2019

Alexandra H
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Jag har en mycket bra upplevelse av Hummingbird och Madelene framförallt. Från start har hon varit otroligt hjälpsam och lyhörd kring våra behov så väl kring aktiviteter, som budget och övriga funderingar. Det har känts väldigt tryggt rakt igenom! Vi är väldigt nöjda! :) Vi köpte en resa till Nya Zeeland och jag har egentligen aldrig bokat genom en resebyrå tidigare så jag har inte så mycket att jämföra med, MEN jag har däremot bokat många resor själv och jämfört boenden, färdsätt och biljetter så jag kan jämföra med...

Britt-Inger O
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Har varit lätta att tala med och de förstod våra önskemål och kunde snickra ihop en resa som vi blev nöjda med

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Britt-Inger. Tack för din återkoppling om er resa till Seychellerna och seglingen ni gjorde i den vackra skärgården. Vi är glada att höra att ni är nöjda med vår service och att allt fungerade fint. Hälsningar Maria med kollegor.

Niklas A
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Det som beskrevs i prospektet, motsvarade våra förväntningar på plats. Mycket trevligt bemötande av Maria H. Vi kan varmt rekommendera Hummingbird

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Niklas och tack så mycket för dina fina ord omkring er resa till Mauritius. Jättefint att höra att ni var nöjda med resan och vårt bemötande och hantering av allt det praktiska. Hälsningar Maria med kollegor.

Anna H
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Otroligt lyhörda och såg till att hela resan blev precis som vi ville. Vi är vana vid att boka våra egna resor men känner verkligen att vi kunde koppla av när Hummingbird gjorde allt åt oss. Tack för en bra upplevelse!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Anna. Tack så mycket för ditt fina omdöme och härligt att höra att ni kunde koppla av och lämna allt det praktiska åt oss och att resan blev precis som ni önskade. Glad vårhälsning från oss alla på Hummingbird Lifestyle Travel.

Lotta N
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Jag å mina två barn som nu är i starten av vuxenlivet åkte till Seychellerna för en helt magiskt fin resa.. Till vår hjälp hade vi Maria på Hummingbird som skräddarsydde vår tripp med bokningar av flyg, boende, transfers å allt som behövdes tänkas på å fixas. Kan varmt rekommendera Hummingbird för deras engagemang å kunnande… Vi är så tacksamma för all hjälp men oxå för att vi hade möjligheten till att göra denna fantastiska resa tillsammans.. Tack Maria å Hummingbird för ert engagemang..🩵 //Fam Nohlgren

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Lotta! Varmt tack för dina fina ord och underbart att höra att ni är så nöjda med resan och vår hjälp! Så härligt att ni kunde göra denna resa ihop. Ni är hjärtligt välkomna åter till oss! Glada hälsningar Maria med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel

Ulrika S
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Hummingbird har verkligen lyckats med att handplocka magiska resmål över hela världen. Vi njöt hela familjen på Maldiverna och Heritance Arah resort. Med Hummingbirds goda guidning fick vi ett paradis som passade oss väl där både aktiviteter och bra restauranger gjorde våran semester minnesvärd.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Ulrika och stort tack för att du och familjen var så nöjd med resan till Maldiverna och att boendet på Heritance Aarah matchade era önskemål. Önskar dig och familjen en skön vår. Hälsningar Susanne med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel.

Bo F
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Resan och framtagandet av vår bröllopsresa uppfyllde alla våra förväntningar. Lyhörd personal och anvädarvänlig dokumenpresentarion. Allt blev som vi önskat!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej och stort tack för du hör av dig med återkoppling omkring er bröllopsresa till Sri Lanka och Maldiverna. Härligt att höra att allt fungerade så fint och ni är nöjda med oss och vår service, hälsar Maria med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel.

Eva R
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Vi har anlitat resebyrån flera gånger. Orsaken till att vi återkommer till de är att vi vet att vi får det bästa möjliga bemötande. De hjälpte oss med både färdiga resor och resor där vi ville skräddarsy innehållet. Vi fick alltid det bästa resultatet. För de finns inte omöjlighet, de hittar alltid lösning för det vi efterfrågar. Vi kommer definitivt återkomma till de med våra framtida resor. Vi känner oss trygga och tillfreds med deras lösningar. Kan varmt rekommendera resebyrån!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Eva och hela sällskapet. Välkomna hem från Karibien! Jätteglad att höra att ni haft det bra och att ni uppskattar hjälpen från oss när det gäller att arrangera era resor. Ser fram emot att höras och ses igen, ni är alltid välkomna in till vårt kontor. Hälsningar Eunizia och Susanne med kollegor.

Janis F
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Vi har varit på vår livs drömresa till Nya Zeeland! Jag planerade att göra alla bokningar själv men hejdade mig och ställde frågan till Hummingird och deras medarbetare Madelene tog sig an mig och min familj. Något vi alla är glada och tacksamma för. På ett lyhört och ödmjukt sätt plockade hon upp det som var viktigt för oss och skapade en resa med något för alla i vår familj ( två vuxna, två barn 11 och 14 år) Vi har varit på ett aktivt äventyr, i ett magiskt land! Här har vi tillsammans skapat minnen för livet. Jag...

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Janis och varmt tack för din fina feedback angående resan till Nya Zeeland. Underbart att höra att allt fungerat så fint och att er familjeresa blev så lyckad med äventyrliga inslag. Tack igen och hoppas att vi hörs av igen framöver. Hälsningar Madelene med kollegor på Hummingbird.

Marie A
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Allt har varit toppen med Hummingbird! Vi sa till varandra under resans gång att allt blev världsklass, val av destination, boenden, service, val av restauranger. Kan varmt rekommendera och kommer att resa med Hummingbird igen!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Tack snälla för ett så fint omdöme! Vi blir så glada att höra att resan till Maldiverna blev så lyckad och underbar för hela familjen. Hoppas vi hörs igen. Vänliga hälsningar Susanne med kollegor på Hummingbird.

Märta V
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Utmärkt service och många spännande förslag innan vi till slut bestämde oss för Heritance Aarah, Maldiverna. Det blev precis den dröm smekmånads -resa vi drömt. Tack Hummingbird!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Märta, tusen tack för din fina feedback och att resan till Heritance Aarah och Maldiverna blev precis så fin som ni hade önskat er. Hälsningar Susanne med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel

Juha D
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Vi fick ett mycket bra bemötande och hjälp från Hummingbird, då vi bokade vår resa till Maldiverna. Efter diskussion om våra önskemål hittade de den perfekta resan för oss. Proffsigt bemötande och kunniga!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Tusen tack för din fina feedback på resan till Maldiverna. Härligt att höra att ni blev nöjda med resan och att allt fungerade så fint för er. Trevlig helg och hoppas på återhörande. Hälsningar hela teamet på Hummingbird Lifestyle Travel.

Patrik O
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Från början har vi fått en nära och personlig relation med Hummingbird. Alltid snabb återkoppling och flexibilitet i planeringen.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Patrik! Stort tack för dina ord, det glädjer oss att höra! Vi jobbar alltid efter att bygga en fina relation med våra kunder och under hela processen är snabbhet i kommunikationen och flexibilitet en viktig del! Varmt välkomna åter till oss! Glada hälsningar teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

Per E
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Hummingbird är utmärkta! Lyhörda, duktiga, snabba, professionella. Ordnar bästa resorna. Tack, Maja & Per Björklöv Maldiverna februari 2024

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Per & Maja! Tack snälla för er fina feedback till oss, det gör oss verkligen glada! Vi uppskattar verkligen att vi får ert förtroende att ordna härliga resor för er, återkommande kunder är det bästa betyget och något vi jobbar hårt för. Varmt välkomna tillbaka! Glada hälsningar Maria med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel

Sara C
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Trevligt, kunniga och tillmötesgående. Jag förväntade mig att få förslag på resa som motsvarade mina beskrivande behov. Vilket jag fick och jag kunde oxå bollla idéer vilket jag ville. Jag köpte en resa till Maldiverna som uppfyllde alla mina förväntningar.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Sara! Tusen tack för er fina återkoppling! Vi är så glada att höra att ni fick en så härlig resa som uppfyllde era önskemål och förväntningar! Det värmer också att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och service. Varmt välkomna åter till oss! Hälsningar Maria med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel

Lill L
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Hade en fantastisk kombinations resa till Aruba och Curacao. Kan verkligen rekommendera Hummingbird som researrangör. Trevligt bemötande och proffsig offert och app med alla våra resehandlingar i. Vi kommer garanterat åka fler gånger med Hummingbird. mvh Lill Ljung

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej och stort tack för din fina feedback omkring resan till Karibien och Aruba/Curacao. Härligt att allt fungerade så fint och det underlättar mycket med att få alla resehandlingar i vår app. Hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel.

Claes W
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Trevligt och snabbt bemötande. Fick bra och prisvärda förslag utifrån mina önskemål. Enkla och trevliga att ha att göra med när vi tillsammans hittade den rätta resan baserat på mina önskemål. Och det bästa av allt, det blev verkligen en toppensemester där allt var som utlovat! Rekommenderar Hummingbird!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Claes och tusen tack för din återkoppling till oss. Det är väldigt glädjande för oss att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och service. Underbart att resan levde upp till era förväntningar! Varmt välkomna åter till oss! Hälsningar Maria med med kollegor på Hummingbird

Annica H
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Vi träffade Susanne på Hummingbird som föreslog en resa till Heritance Araah i Maldiverna. Hela resan var en drömresa som överträffade våra förväntningar. När det uppstod ett missförstånd med en av restaurangerna på ön så hjälpte Susanne till så det löstes utan några problem. Jag kan varmt rekommendera Hummingbird till andra som vill åka på sin drömresa. MVH Annica Harbeck

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Annica och varmt tack för jättefint omdöme och så glad att höra att resan till Maldiverna och boendet på finaste Heritance Aarah blev så underbar och över er förväntan. Bra att ni hörde av er till oss när ni var där för att ordna till restaurangbokningarna. Ser fram emot att höras av igen inför kommande resor. Varma hälsningar Susanne med kollegor på Hummingbird.

Kerstin H
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Efter en del surfande och offertförfrågningar blev vi uppringda av Eunizia på Hummingbird. Hon lyssnade på våra önskemål och var mycket professionell och kunnig om Maldiverna. Hon lyssnade på vårt resonemang och lyckades träffa mitt i prick att skicka oss till en fantastisk ö med fantastiskt boende, god mat, dryck och en härlig atmosfär, så det kändes som man verkligen var i paradiset. ( Dhigurah kan verkligen rekommenderas till denna fantastiska ö.) Tyvärr hade vi oturen att det blev snöstorm och vårt flyg ställdes in...

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Kerstin och Tomas. Tack för fin feedback från er resa till Maldiverna och härligt att höra att boendet på Residence passade er så bra. Det kan alltid ske oväntade händelser t ex inställda flyg pga oväder och då är det så skönt att veta att man får ersättning för detta tack vare trygghetsgarantin som vi inkluderar för alla gäster som reser med oss. Tack igen och ser fram emot ny kontakt lite längre fram. Hälsningar Eunizia med kollegor.

Christina C
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Hummingbird levererade verkligen. Allt fungerade utmärkt, från första kontakten till uppföljningen när vi kommit tillbaka. Vi fick bra hjälp att välja destination och Susanne var lyhörd för våra önskemål. Vi ville till Maldiverna och resorten vi valde, Residence, passade oss utmärkt. Vi blev väl omhändertagna vid vår transfer i Male och båtturen till resorten. Allt har fungerat perfekt!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Christina med familj. Tack för att du ger oss så fint omdöme och extra glad att höra att ni är så nöjda med resan, boendet och all service från vår sida. Hörs igen lite längre fram förhoppningsvis när ny resa ska planeras för familjen. Hälsningar Susanne med kollegor.

Peter H
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Proffsigt bemötande redan från första träffen . När det sen blev ett spörsmål på vad som ingick i vårt offert från hummingbird på resorten så löstes detta snabbt av personalen på Hummingbird i Sverige . Alla som inte varit på Maldiverna åk dit , och bo på Heritance Aarah , så nöjda .

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Peter. Tack för fint omdöme och vi är så glada att er resa till Maldiverna översteg era förväntningar och att ni är nöjda med helheten. Tack igen och ser fram emot möte omkring nästa resa. Hälsningar Susanne med kollegor.

Josefine P
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Proffsigt bemötande, proffsig offert, bra kontakt och svarar snabbt. Vi reste till mauritius och det blev cylon grad 5 och de hörde av sig om du kunde vara behjälpliga. Känns som de står nära kunden vilket ger ett proffsigt intryck.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Tack för jättefint omdöme och härligt att höra att allt fungerade så fint för er. Hoppas att vi hörs när ni vill ut och resa igen. Hälsningar Maria med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel

Agneta L

Trevligt bemötande, hjälpsamma!!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej och tack för fint omdöme. Hörs gärna av igen lite längre fram. Hälsningar Madelene med kollegor på Hummingbird.

?
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Helt fantastisk resa till Maldiverna Heritance Aarah med Hummingbird Lifestyle Travel Jag kan verkligen rekommendera Hummingbird väldigt proffsiga och allt dom skrev och berättade var toppen . Vi kommer att resa med Hummingbird fler gånger Madelene Karlsson som jobbar där var så proffsig Tack Mvh Johan Strömberg

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Tack för jättefin feedback till oss på er resa till Maldiverna. Härligt höra att ni var så nöjda med resan och vår service. Ser fram emot att få höra ifrån er igen längre fram. Varma hälsningar från Madelene med kollegor på Hummingbird.

Emma H
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Bra ,men ibland lite sena svar på frågor. Önskade mer information . Trodde att resan skulle innebära mer information

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Emma och tack för feedback omkring din och Birgittas resa till Barbados. Det var en resa som skedde på egen hand utan guide men vi ska tänka på att sända med lite mer information vid nästa tillfälle. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

Birgitta S
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Inforrmtionen före vresan var knapp om bokningsläge.. Hemresa över Gatwick ogillade vi och föreslog sjä⁸lva ändringen. Assistansen på utvägen gjorde att vi missade anslutningen och blev ombokade till Virgin. På hemvgen tog dottern rullstolen med mamma i och med info från en Securitas vakt om genvägar m.m. kom vi med planet blnd de sist . Assistansen hde sina egna områden och vi skulle bara vänta Fantastiskt läge på hotellet på stranden och vågorn. Vån 2 där vi bodde var ofräsch och doftade? Men vi vande oss !?! Rundresa på ön i privtbil var mkt informativ och bekväm.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Birgitta - tack för du sänder oss feedback om resan till Barbados. Ja resorna till Barbados innebär ofta flygplatsbyte vilket är "oundvikligt" då det är så flygresan med British Airways går samt att det var så ni valde att boka resan. Synd också med inställt flyg på utresan vilket är helt utanför vår kontroll. Jättebra vi kunde boka om er hemresa utan att det kostade er något extra så att ni kom hem smidigt via London Heathrow utan flygplatsbyte. Fint ni kunde få assistans med er rullstol på flygplatsen också. Tack igen...

Elisabeth B
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Vi har precis kommit hem från vår andra resa anordnad av Hummungbird. Denna gång gick resan till Dinarobin på Mauritius och vi är otroligt nöjda över precis allting - från planering, till bokningar, till resmålet och upplevelserna på plats. Susanne och medarbetare är fantastiska att samarbeta med, de är lyhörda och kommer med konstruktiva förslag som förbättrar helhetsupplevelsen. Dinarobin var också ett bra val för oss som stor familj med tre generationer och olika intressen. Kan rekommenderas, liksom att använda Hummingbird vilket vi definitivt kommer att göra igen! Elisabeth med familj

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Stort tack för så fin feedback på resan till Mauritius. Att ni fick exakt den resa som ni hade i era tankar och att hela familjen från stora till små fick en fin minnesrik semesterupplevelse. Hälsningar Susanne, Maria med kollegor.

Sofia W
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Mycket nöjd med hjälpen jag fick att hitta en bra resort på Maldiverna. Överlag proffsig och bra service. Kommer givetvis kontakta Hummingbird när det är das för nästa drömresa.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Sofia och tusen tack för din feedback och att resan till Maldiverna blev lyckad. Det gläder oss att få så fin återkoppling. Ser fram emot att få hjälpa er även med nästa resa. God fortsättning på 2024. Hälsningar hela teamet på Hummingbird.

Cecilia E
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Vi kom nyligen hem från Mauritius, en resa som Marie på Hummingbird hade skräddarsytt till oss. Det var en av de bästa resor vi gjort! Allting klaffade från första stund och hotellet dom rekommenderat var outstanding! Vi är supernöjda, både med bemötandet från Marie Hardie och resan som helhet. Kommer definitivt att anlita Hummingbird även till vår nästa resa!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej. Stort tack för din jättefina återkoppling från er resa till Mauritius. Så viktigt att allt fungerar hela tiden och att val av boende stämmer med förväntningarna. Tack igen och ser fram emot att höras ifrån igen längre fram. Varma hälsningar från Maria med team Hummingbird Lifestyle Travel.

Anders E
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Köpte en fantastisk resa till Kanifushi Maldiverna. Vi fick ett proffsigt bemötande och lyhörda förslag med snabba återkopplingar ifrån Maria Hardie. Vi alla är supernöjda och våra förväntningar blev uppfyllda på alla plan. Kan varmt rekommendera Hummingbird till andra. Hälsningar familjen Bengtsson och Erikssons

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Anders med familjer. Stort tack för jättefin feedback. Vi är så glada att höra att allt fungerat så fint och att ni är nöjda med vår service. Önskar er en fin december månad och hoppas att vi får glädjen att höra ifrån er igen. Hälsningar Maria med kollegor.

Anna A
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Jag ringde och pratade direkt med säljaren och framförde vad jag letade efter för typ av resa. Hon lovade att återkomma inom kort med förslag och prisbild vilket hon också gjorde. Jag fick flyg bokat, transfer ordnat och hotell och plats på segelbåt bokat.. De frågor jag hade som inte kunde besvaras direkt återkom hon så fort det gick. Vi hade en bra mailkontakt. Ett par veckor efter hemkomst från vår resa till Seychellerna pratades vi vid en lång stund om hur vi haft det på resan, mycket trevligt samtal

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Anna, Tack för att du skriver så tydligt och ger oss feedback på hur du upplevde vår service, för och efter resan till Seychellerna. Jätteviktigt för oss att allt fungerar smidigt, tryggt och snabbt och vi är så glada att höra att du är nöjd. Hoppas att vi hörs igen. Trevlig julmånad. Hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel.

Simone F
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

En perfekt planerad resa, med endast smärre missöden i slutplaceringen. Från resans start till mål. 100% positivt.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Simone, tack för du skriver några rader här och att allt fungerat fint för er under er resa till Maldiverna. Jätteglada att höra att ni är nöjda med resan och servicen från oss. Hoppas att vi hörs igen. Hälsningar Susanne och Maria med kollegor.

Lena L
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Tog en kontakt med företaget via deras hemsida för att få hjälp och idéer om att planera en resa till Maldiverna. Relativt omgående ringde en person upp och frågade mer i detalj om vad jag var ute efter och vad som var viktigt för oss på denna resa. Vi fick ett förslag baserat på vår diskussion som vi också diskuterade på telefonen. Slutförslaget kom med alla detaljer planerade. Vi är verkligen nöjda med Hummingbirds rådgivning och proffsiga bemötande och upplever att det är något utöver det vanliga servicen vi fått från...

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Lena och tack för ni återkopplar omkring er resa till Maldiverna som blev lyckad och underbar. Vi blir så glada över att höra att ni är nöjda med vår service och hjälp omkring arrangerandet av resan. Tack igen och önskar er en fin december månad. Hälsningar från oss alla på Hummingbird Lifestyle Travel.

Mia M
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Vi planerade en resa till Maldiverna och visste inte till vilken ö vi skulle åka. Kontaktade därför Hummingbird som var till stor hjälp med att välja ut en ö som skulle passa oss och fixade alla detaljer. De hade även stort tålamod med alla våra frågor. Super nöjda med resan och resebyrån. Tack!!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Mia och stort tack för att du återkopplar omkring resan till Maldiverna. Ja att välja rätt ö och resort kan vara lite trixigt då utbudet är så stort. Vi är jätteglada att höra att ni fick en resa som passade er så bra och ser fram emot ett höra ifrån er igen. Önskar er en jättefin jul månad. Hälsningar Maria med kollegor.

Mille W
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Vi reste till Maldiverna som familj, två vuxna och två barn. Vi fick bra tips om resmålet innan vi bokade resan och därefter fick vi löpande information kring vad vi skulle tänka på fram till resdagen. Väl på plats på flygplatsen i Male möttes vi upp av Hummingbirds personal som tog hand om vårt bagage och visade oss vägen till inrikesflyget och hjälpte oss där med incheckningen. Allt fungerade otroligt smidigt och vi kan bara ge Hummingbird högsta betyg.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Stort tack för din/er fina feedback och vi är jätteglada att er drömresa till Maldiverna med familjen blev så lyckad. Viktigt att allt fungerar optimalt och problemfritt. Ha det toppen och hoppas att vi hörs igen framöver. Varma hälsningar Maria och Susanne med kollegor på Hummingbird.

John E
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Professionellt bemötande och snabb feddback. Vi fick den hjälp vi efterfrågade och de rekommenderade en resa som vi är mycket nöjda med.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej John, så fint att höra att du är nöjd med vår service att ni är nöjda mer er resa till Mauritius. Hälsningar Maria med kollegor. Hoppas att få höra ifrån er igen när det är dags att planera nästa resa.

Åke T
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Jag köpte en skräddarsydd resa till Sydamerika, som arrangerades mycket professionellt av en engagerad och trevlig Travel Designer på Hummingbird Lifestyle Travel.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Åke, stort tack för fin feedback på resan till Sydamerika. Kul att höra att du är nöjd med oss och vår service. Varma hälsningar Eunizia med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel.

Louise M
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Magiskt ordnat av Hummingbird, bra med tips och smidigt overall. Stort tack!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Tack Louise för er fina återkoppling - det uppskattas! Härligt att du är nöjd. Vi ser fram emot att få hjälpa dig med kommande resor. Glada hälsningar Maria med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel.

Mikael S
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Fantastiskt bra service, tips och annat som ledde fram till en drömresa till Maldiverna. Vi kan verkligen rekommendera Hummingbird!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej och tack för en jättefin feedback omkring er resa till Maldiverna. Jätteroligt att höra att allt var till belåtenhet och att ni fick just den drömresa som ni hade tänkt er. Varma hälsningar Susanne med kollegor på Hummingbird.

Jan-olov L
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Vi har haft en helt underbar resa till Nya Zeeland. Inför resan hade vi flera bra samtal med HB:s säljare som var mycket kunniga och gav oss bra förslag kring resan. Resan kunde genomföras utan problem och helt enligt den uppgjorda planen. Vi hade höga förväntningar inför resan, och dom olika utflykterna, och de infriades med råge. Det var lagom mycket utflykter och etapper på resan, så att vi både kunde uppleva dom förbokade aktiviteterna och även hitta egna på dom olika etappmålen. Det fanns även tid för avkoppling och...

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej! Tusen tack snälla för alla fina ord, det värmer så mycket att få höra att er resa till Nya Zeeland blev över förväntan och helt underbar. Ett land som är perfekt att köra runt med hyrbil och att bo på små mysiga hotell precis som ni gjorde och att på förhand inkludera olika utflykter. Tack igen för att vi fick ert förtroende att arrangera resan. Hoppas vi hörs igen. Varma hälsningar Susanne och Madelene med kollegor.

Billy S
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Bra kontakt med Madelene hos er som hjälpte oss att plocka ihop en resa till Nya Zeeland som passade våra önskemål

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Billy, Tack för din feedback omkring resan till Nya Zeeland och att allt blev så lyckat för er. Hoppas vi hörs igen längre fram när ni vill ut och uppleva världen igen. Varma hälsningar från Madelene med kollegor.

Jaana E
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Från början till slut fick vi superservice! Lyhörda och lotsade fram oss till vår resa till Aruba. Hotellet var helt magiskt - en ljuvlig oas med mysiga små hus, underbar personal och fantastisk trädgård. Egen del på den berömda stranden Palm Beach med palapas, fri tillgång till vatten och shuttleservice. Bästa läget på vårt hus dessutom. När flyget hem blev inställt löste Hummingbird det snabbt och smidigt. Vi är jättenöjda med både resan och den service vi fått av Hummingbird! Rekommenderas varmt!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Tusen tack för fin feedback och så glada att ni är nöjda med er resa till Aruba och mysiga boutiquehotellet och vår service. Hoppas på att höras igen när det blir dags att ut och resa igen. Glada hälsningar från Susanne med kollegor.

Mari P
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Mycket god service. Snabb återkoppling och trevligt bemötande.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Mari och tack för din feedback. Fint att höra att du är nöjd med vår service och snabba svar och att resan till Seychellerna var lyckad. Hälsningar Maria med kollegor.

Daniel E
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Vi bokade våran drömresa med Humminbird och hade enormt höga förväntningar på resan. Jag måste erkänna att de överlevereade på samtliga önskemål och har genom detta skapat sig en trogen kund som gärna rekomenderar de som researrangör. Tack var dem så fick vi våran drömresa att bli mer ön det vi drömt om.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Stort tack för din fina feedback och vi är verkligen glada för att få så fina vitsord och att ni är så nöjda med vår service och att er drömresa överträffade era förväntningar. Vi ser fram emot att höra av igen. Varma hälsningar Maria med kollegor.

Ola B
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Hummingbird sydde ihop en resa för oss till Seychellerna. Maria som var vår kontaktperson på Hummingbird var mycket lyhörd för våra önskemål och uppfyllde dem med råge. Hotellen/Gästhusen var mycket bra och höll en god standard. Vi hade en rundresa på 3 st olika öar och allt flöt på jättebra. Mat o dryck på Seychellerna var dyrare än i Sverige men det är inget som Hummingbird kan styra. Som tur var tog alla restauranger och hotell som vi var på kreditkort. Som helhet är vi mycket nöjda med vår resa.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej och tack för din fina feedback och att ni hade en så fin resa till Seychellerna. Värdefull information som vi gärna delar med gäster som planerar sin resa till Seychellerna framöver. Tack igen och hoppas vi hörs igen framöver. Hälsningar Maria med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel

Anna-Lena S
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Tack Hummingbird för att ni hjälpte oss att planera och boka vår fantastiska resa till Costa Rica! Väldigt tillmötesgående till våra önskningar och kunniga inom resmålet.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej och tusen tack för fin feedback och att ni fick en lyckad och fin resa till Costa Rica. Ett fantastiskt resmål. Ha det så gott och varmt välkommen åter när det är dags att planera nästa resa. Hälsningar Hummingbird.

Monika B
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Underbar resebyrå med trevligt bemötande, speciellt av Eunizia Fortes som gör sitt absolut bästa att hjälpa till ens dröm resa. Kan varmt rekommendera till alla.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Tack för jättefin feedback och att du är nöjd med oss och vår service. Välkommen åter. Trevlig höst!

Maria P
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Professionell och personlig kontakt vid flera tillfällen inför resan. Vi fick tips och råd och svar på alla våra funderingar över mejl eller telefon. Genuint intresserade av vad vi önskade. Noggrant, smidigt och pålitligt! Kan varmt rekommenderas!

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Tack för jättefin feedback omkring er resa till Maldiverna. Vi är så glada att resan blev så fin och lyckad för hela familjen. Tack igen och önskar er en skön sommar. Hälsningar Susanne med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel.

Kent E
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Mycket nöjd med resa och bemötande på plats Enda plumpen var flyget hem från Dubai till Stockholm/ Rassligt plan med trasiga bildskärmar och personal ovillig att lösa problem Hade varit lätt att byta sittplatser eftersom planet inte var fullsatt/ inte likt Emirates

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Kent och tack för din feedback. Hoppas Seychellernaresan var lyckad och att allt på plats fungerade fint för er. Ska ge era upplevelser omkring hemresan med Emirates vidare till flygbolaget. Bra de vet om situationen. Tack igen och ha en skön sommar. Hälsningar Susanne med kollegor på Hummingbird.

Kent V
Skrev om Hummingbird Lifestyle Travel

Mycket bra bemötande men inte riktigt full koll på platsbokning på flyget. Vi beställde resan mer än 12 månader innan vi åkte och ändå lyckades vi inte få platser bredvid varandra på den långa flighten från London till Barbados. Hummingbird löste dock övernattning på Heathrow utan extra kostnad. Kryssningspaketet vi köpte var ett alldeles utmärkt paket där ingenting fanns att klaga på. Vi hade väldigt höga förväntningar och dessa infriades med råge. Det vi köpte var en kombinerad kryss i Västindien och förflyttning till Europa med Lissabon som slutmål.

Svar från Hummingbird Lifestyle Travel

Hej Kent! Tack för din återkoppling. Vi är så glada att höra att ni har uppskattat vårt bemötande, detta är viktigt för oss. Tråkigt att höra att platsbokningen inte fungerat tillfredställande. Det är med flygbolag idag olika procedurer och regler gällande platsbokning. I detta fall var flyget bokat av rederiet vilket försvårar kontrollen för oss. Hoppas att ni som helhet haft en riktigt fin resa. Ni är varmt välkomna åter till oss! Glada hälsningar Maria med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel.