Läs vad 80 kunder tycker om Hummingbird Lifestyle Travel 2

• 2020-12-30
    Åkte till Maldiverna med flickvännen för en resa värd 20 000 kr! Paketet var all - inclusive och täckte flygtransport/hotell/försäkringar m.m.

Processen gick smidigt och reseguide (Susanne Ritzén) skötte det administrativa väldigt väl och smidigt samt redogjorde för alla villkor tydligt! Tack vare detta skonades vi från alltför krångligt pappersarbete!

Själva resmålet var suveränt med bra destination, hotell, personal, kommoditeter, proviant etc!

För vår del var detta första gången vi genomförde en såpass omfattande resa (utanför Europa kan tilläggas) och det dessutom första gången jag bokar resa via reseguider likt er, vilket gör att jag har lite att jämföra med! Dock för att vara första gången så är jag/vi mycket nöjda!
    Marcus P
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej och många tack för din fina feedback på er resa till Maldiverna. Mycket värdefullt att få höra hur resan har gått och hur allt fungerat på plats. Hoppas på att få ert förtroende igen att arrangera fler resor framöver. Ha det så gott. Glada hälsningar från oss på Hummingbird.

• 2020-11-12
    Vi köpte en 14-dagars resa till Maldiverna, Siam Ohluveli med avresedag den 26:e september trots reseavrådan från UD. Bemötandet av Hummingbird var fantastiskt, de hjälpte oss verkligen med att införliva våra önskemål. Situation med att beställa en resa mitt i en pandemi var inte enkel eftersom Sverige. Qatar (mellanlandning) och Maldivernas olika restriktioner ändrades med kort varsel. Flygresan tur och retur med Qatar Airways skedde med en mycket god säkerhet med tanke på pandemin. Flygplatsen på Maldiverna ligger på en egen ö så man gick direkt till båten för transfer till slutdestinationen. Vistelsen på ön var mycket säker, färre gäster, avstånd mellan bord i restaurangen, handsprit överallt osv. För oss kändes det mycket säkert att resa till Maldiverna under avrådan av UD. Maldiverna har restriktioner på samma sätt som i Sverige och har kapacitet att ta hand om eventuella smittade om det skulle uppstå. Det fanns ingen Covid 19 smitta på Siam Ohluveli. Qatar är ett säkert flygbolag som har transporterat människor under hela pandemin så jag var säker på att vi skulle komma hem om något skulle hända. Vi rekommenderar varmt en vistelse på Maldiverna! Vänligen, Susanne
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Tack Susanne för din jättefina feedback, så tydlig och fin information till våra framtida gäster, som nu kommer att resa i november och december, trots UD avrådan. Tack igen, hoppas vi hörs snart igen. Glad hösthelg/ Susanne

• 2020-03-31
    Resa till Karibien, med hotellvecka på Guadeloupe följd av veckolång kryssning mellan karibiska öar. Hummingbird satte ihop vårt önskepaket med flyg, jättebra hotell och en kryssningsupplevelse som blir ett minne för livet.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Tack för jättefin feedback på kryssningsresan och upplevelsen på ljuvliga Guadeloupe. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-03-30
    Köpte en rundresa på Sri Lanka som varade i 20 dagar. Maria, som var vår kontaktperson var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Hon hjälpe verkligen till med våra önskemål, både då det gällde val av hotell och utflykter. Hennes förslag på hotell, passade oss verkligen. Flera små boutique hotell som kändes väldigt familjära. Snabba svar, och även när vi var på resan och vi hade behov av hjälp från henne återkopplade hon väldigt snabbt. Kan verkligen rekommendera Hummingbird för den som vill ha en extra upplevelse under sin resa.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Eva! Varmt tack för er fina återkoppling. Det glädjer oss verkligen att höra att ni varit så nöjda med er resa samt vår service och support innan och under resans gång. Ni är varmt välkomna åter till oss när ni vill ut och resa igen. Glada hälsningar från teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-03-29
    Vi var 10 personer som köpte en kryssning i Karibien ,ed Celebrity och stannade oxå ngr nätter i Miami. Jag har hela tiden haft kontakt med Anna Harksen och hon har varit helt fantastiskt, jättebra bemötande, hjälpsam kommit med tips osv. Vi är jättenöjda. Har tidigare bokat genom Hummingbird och gör det gärna igen. Trots ”Corona” inställda flyg hem , som Anna löste jättebra, så är vi så nöjda med vår resa.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Elisabeth, stort tack för att du hör av dig och berättar hur nöjda ni är från början till slut. Det värmer verkligen. Vi hoppas att ni får anledning till att boka en ny resa snart igen, och ni är varmt välkomna åter till oss! Bästa Hälsningar Anna och kollegorna på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-03-28
    Kontakterna med Hummingbird har kännetecknats av stor servicekänsla och hjälpsamhet. personalen har varit mycket lyhörda för våra önskemål och behov och skräddarsytt vår Nya Zeeland vistelse utifrån detta. Boenden, transporter etc har varit precis som vi önskade - på många orter har vi hamnat på riktigt fina smultronställen med fantastisk utsikt och vågskvalp. Rekommenderar alla att ta hjälp av Hummingbird- och låt dessa reseproffs göra det som de gör bäst.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Lotta, det är så glädjande att få er återkoppling här på er spännande resa till Nya Zeeland. Det är ett vackert land med många små pärlor, och vi är glada över att få ha "visat" dem för er. Ni är varmt välkomna åter! Stort tack! Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-03-28
    Mars 2018 köpte vi en kryssning på kontoret i Göteborg. Från första dagen fick vi utmärkt service, mest kontakt hade vi med Anna Harknes, men när hon inte var på kontoret, var alla vi pratade med väldigt proffsiga och hjälpsamma.
    Tyvärr utbröt Corona-hysterin i världen medan vi var på resan.
    Hemresan ställdes in och det blev minst sagt nervöst för att vi inte skulle kunna boka om.
    Detta sköttes dock med bravur. Vi fick hjälp att boka om och blev bara försenade ett dygn.
    Vi är mycket nöjda och återkommer gärna till Hummingbird när vi kan börja resa igen.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Brita, stort tack för dina fina ord. Det gläder oss att ni är så nöjda. Ni är varmt välkomna åter! Vi hoppas få höra av er snart igen. Bästa Hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-03-28
    Ni har en jätteduktig medarbetare i Anna Harksen, Göteborg.
    Hon har alltigenom sen vi beställde resan till USA och Caribien varit trevlig, kompetent och vid varje tillfälle vi haft kontakt återkommit med besked.
    Kommer alltid att ringa Anna när vi planerar nästa resa.
    Vänligen
    Pia Maria och Urban Hansson
    Hunnebostrand
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Pia Maria och Urban, det var verkligen roligt att höra! Stort tack för era fina ord! Vi är stolta över att ha så duktiga medarbetare här hos oss och trevliga kunder. Ni är varmt välkomna åter. Hoppas ni får anledning till att snart höra av er igen. Bästa Hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-03-27
    fantastisk service av Anna Harksen
    Göran J
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Göran, stort tack för din hälsning. Vi hoppas ni får möjlighet att resa snart igen. Ni är varmt välkomna! Bästa Hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-03-27
    Bokade en resa tillsammans med 4 andra par en kombinationsresa till Miami och kryssning i Västindien.
    Vill lyfta fram Anna Harksen som en väldigt servicevillig och kompetens säljare. På ett föredömligt sätt fick vi all information innan vi reste. Efter att vår hemresa blev inställt p g av Covid 19 så fixade hon fram en ny hemresa och höll oss uppdaterade hela tiden även under helgen då hon svarade på mail hemma.När det gäller resan så fick vi en fin upplevelse som motsvarade våra förväntningar trots vissa förändringar i resruttenpå kryssningsfartyget.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej och varmt tack för er fina feedback! Det värmer extra mycket med så fina ord, och vi är glada över att ni fick en fin upplevelse. Vi hoppas ni har anledning att återkomma inom kort. Ni är varmt välkomna! Bästa Hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-03-19
    Vi fick se och uppleva vad vi önskade och mer därtill på vår NZ-resa
    Vi blev bemötta på ett engagerat och professionelt sätt.
    Vi ville göra vårt "livs resa" och det fick vi.
    Jan B
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Jan, Tack för er fina feedback på resan till Nya Zeeland. Härligt att vi fick vara med och planera just er drömresa till detta fantastiska land. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel.

• 2020-03-04
    Bokade resa till Maldiverna. En resa vi inte kommer att glömma.

Min hustru och jag är glada att vi valde vår resa till Maldiverna genom Hummingbird. De var mycket hjälpsamma och serviceminded, där allting fungerade genom bra planering och proffsigt återkoppling av Susanne.
    Det kändes tryggt att resa med Hummingbird.

Rekommenderar gärna till andra resenärer. Vi kommer att anlita Hummingbird igen för våra planerade resor.

Stort TACK! Vi är mycket nöjda.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej och stort tack för er fina feedback omkring er resa till Maldiverna. Ett fantastiskt resmål. Ser fram emot att få hjälpa er med fler researrangemang framöver. Hälsningar Susanne med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-02-29
    Utmärkt resa i Australien, utmärkt Travel agent, allt mycket proffsigt.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej och varmt tack för feedback på er resa till Australien. Varma hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-02-29
    Resa Australien. Bra upplägg, bra hotell utmärkta lägen. Bra travelagent
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej och varmt tack för er fina feedback på resan till Australien. Hoppas få chans att arrangera fler resor för er framöver. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel.

• 2020-02-26
    Rundresa Siri Lanka med guide och skräddarsytt program.
    Mycket proffsigt och kunnigt bemötande.Förmåga att läsa av kundens önskemål och anstränga sig så att allt blev bra.
    Otrolig upplevelse för oss alla inte minst barnbarnen som uppskattade safarin och babyelefanterna, bad i polen, tågresan.
    Vi vuxna fick en bra bild av landet genom vår guide som hela tiden gjorde sitt yttersta för oss och tog oss till platser som vi inte hade i planerat. Hotellen vi hade valt var bra. Ella en underbar plats Hotell Mountain Heavens beläget högt upp med en otrolig utsikt. Amari Galle nere vid kusten ett fantastiskt hotell
    En resa vi aldrig kommer att glömma. Där allting bara fungerade, genom bra planering av Susanne och hennes kontakt med Aitken Spence Travels
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Eva och tusen tack för din fina feedback. Sri Lanka är ett så vackert och vänligt land och roligt att höra att ni var så nöjda med hela arrangemanget. Hoppas vi hörs igen framöver. Glada hälsningar från Susanne med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-02-25
    Åkte på vår bröllopsresa till Seychellerna, där 8 dagar var på båt och 4 på hotell på huvudön Mahe. För oss som gillar lite mer aktiva semestrar var detta ett suveränt upplägg. Att segla till olika öar varje dag för nya upptäckter och utflykter gjorde att dagarna bara sprang iväg.

Företaget var helt fantastiskt, allt flöt på, blev trevligt bemötta både innan och efter resan!
    Med tanke på att resan var ganska dyr hade vi också höga förväntningar men resan var så mycket bättre än vad vi trott/ hoppats på!
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Linnea och tusen tack för er fina feedback på er resa till Seychellerna. Så glada vi är att se att ni var så nöjda med upplägget. Hoppas få chansen att arrangera fler resor för er framöver. Glada hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel.

• 2020-02-18
    Bokade en resa till Miami/Karibienkryssning, vi fick hjälp av Maria på Hummingbird som hjälpte oss med olika alternativ och som sydde ihop en toppen resa. Allt var ordnat och klart innan avresa så vi kunde njuta till fullo när vi väl åkte.

Vi blev supernöjda och kan inte annat än rekommendera Hummingbird och bokar gärna en resa igen med dem!
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Tack Daniel för din fina återkoppling till oss. Det värmer! Härligt att höra att ni haft en så fin resa. Ni är varmt välkomna åter till oss :) Glada hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle Travel.

• 2020-01-31
    Köpte en paketresa med flyg/boende till Mauritius. Ringde först och frågade även om man kunde komma och besöka resebyrån för att gå igenom vad man hade för önskemål för sin resa. Inga problem, allt fungerade bra, fick snabbt pris på mail etc.
    Väldig bra bemött.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Monica, tack för din feedback, härligt att ni fick en så fin resa och nöjda med vår service. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-01-30
    Vi köpte en Australien resa på drygt 3 veckor. Alla flyg och hyra av bil. En övernattning i Hervey Bay, Samt två dagar på Fraser Island och 2 på Lady Eliot samt 2 övernattningar i Brisbane.
    Resterande bodde vi hos vänner.
    Vi har fått outstanding hjälp och support från Hummingbird! Vi hade ganska höga förväntningar men allt blev som vi önskat o trodde. Lady Eliot var nog pricken över i.
    Natur/djur/sol/ snorklade/glasbottenbåt god mat o dryck! Mycket fåglar!
    En fantastisk upplevelse!
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Kerstin, Stort tack för er fina feedback om vår service, det värmer :-) Härligt att ni haft en sån fin rundresa i Australien. Vi ser fram emot att få hjälpa er igen! Varma hälsningar från teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-01-24
    Perfekt planerad resa som Susanne gjorde åt oss.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Claes tack för fin feedback och så glädjande att ni fick en fin resa till Australien. Ha det bra och hoppas vi hörs igen. Hälsningar Susanne med team på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-01-22
    Bokade en resa till Australien där jag ville uppleva olika delar och områden. Började vår resa i Sydney vidare till Adelaide och Kangaroo Islands sedan till Alice Springs och en outbback tur till Ayers Rock, Kata Tjuta och Kings Canyon och avslutande i Cairns och Trinity beach.
    Blev positivt och proffsigt bemött och en bra dialog på vad jag ville att resan skulle innehålla!
    Detta har länge varit min drömresa att göra och de förväntningarna jag hade införlivades.Bra boenden, fantastiska upplevelser och utflykter med proffsiga guider med mycket kunskap.
    En resa jag varmt kan rekommendera till alla som vill uppleva olika delar av Australien på relativt kort tid, vi var borta i 3 veckor.
    Maggan J
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Maggan och resesällskap! jätteglad att allt fungerat så fint för er och att er drömresa som ni längtat så länge efter uppfyllde förväntningarna. Viktigt med rätt val av arrangemang, och att ni fick bra utflykter med rätt innehåll och kvalitet. Tack för feedback och hoppas vi hörs igen så småningom. Glada hälsningar Susanne med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-01-22
    Stort TACK Susanne på Hummingbird som hjälpte oss att få en fantastisk resa runt Nya Zeeland.
    Alltid lika trevlig och villig att hjälpa till trots att vi ändrade oss flera gånger.
    Jag kan varmt rekommendera Hummingbird till alla som vill ha ut något mer av sin resa än att köpa ett färdigt paket, typ charter.
    Vi kommer absolut att anlita Hummingbird igen när vi ger oss iväg på nästa långresa.
    Helene D
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Helene med familj. Så glädjande höra att allt fungerat så bra, en stor resa med många delar inkluderat, så viktigt att allt fungerar optimalt. Nya Zeeland är ett underbart land!! Tack igen för er feedback. Må så gott och vi ser fram emot att höra ifrån er längre fram. Glada hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-01-22
    Med hjälp av Hummingbirds tips och erfarenheter fick vi en fantastisk upplevelse i Australien. Ett mycket bra och servicefokuserat bemötande hela vägen med snabba svar.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Tusen tack för din feedback, kul att höra att allt fungerat och ni fick en så fin resa till Australien. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-01-16
    Skräddarsydd 3 veckors rundresa i Australien. Bra och snabb återkoppling i planeringen av resan. Vänligt bemötande.
    Vi landade i Perth och tillbringade några dagar i Fremantle och Margret River. Därefter flög vi till Adelaide. Hämtade hyrbil på flygplatsen och besökte Kangaroo Island, där vi tillsammans med en lokal guide fick komma nära koalor, känguru och sjölejon. Därefter körde vi längs kusten och ”The great ocean road”. En lång bilresa, där de första 40 milen bara bestod av karg och torr natur. Detta uppvägdes dock av många fina naturupplevelser under senare delen av resan. Vi firade nyår i Melbourne/St Kilda på restaurang Donovan.
    Därefter flög vi till Tasmanien. Besöket på Tasmanien med boende på ”Edge of the Bay Resort” var i toppklass!! Restaurangen serverade supergoda middagar. Wallbyes väntade utanför ytterdörren på oss.
    Slutdestinationen var Sydney. Där hade vi 5 fantastiska dagar med bl a besök på Operahuset.
    Alla flyg, inrikesflyg, hyrbil och pick-up service fungerade perfekt. Hälsningar Per, Annica, Rickard, Pia och Karsten
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Tusen tack för fin återkoppling på resan till Australien. Härligt höra att allt flöt på bra och ni fick fina reseupplevelser med er hem. Många höjdpunkter som ni fick med på resan. Ha det gott och hoppas höras av igen. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-01-14
    Skräddarsydd tre veckors rundresa i Australien. Bra, flexibel och snabb återkoppling i planeringen av resan. Genomtänkt upplägg som i alla delar fungerade utmärkt med hög kvalité hos lokala samarbetspartners. Mycket trevligt och engagerat bemötande. Uppfyllde våra förväntningar helt.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Jan! Stort tack för er återkoppling. Det glädjer oss verkligen att ni haft en så fin upplevelse i Australien och att ni är nöjda med vårt bemötande och service. Ser fram emot att få hjälpa er med kommande resor. Varma hälsningar från teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-01-14
    Köpte en paketresa till Seychellerna över jul och nyår. Hummingbird tog fram förslag på hotell och bokade flyg och transfer. Vi är otroligt nöjd över vår resa som blev en fantatisk resa för hela familjen och minne för livet.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Maja. Tusen tack för din feedback! Underbart att höra att ni haft en så fin resa till Seychellerna och är så nöjda. Hoppas vi kan hjälpa er med fler resor framöver. Allt gott. Varma hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle.

• 2020-01-13
    Vänligt bemötande av proffsig personal fixade allt för vår resa. Mycket nöjda
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Harriet! Tack för dina fina ord och vad roligt att höra att ni var nöjda med vår service och er resa. Varmt välkomna åter! Glada hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-01-13
    Vi hyrde en husbil på Nya Zeeland och det hjälpte de till med. Jag blev oerhört vänligt bemött och det kändes tryggt att hyrt via dem om det skulle hända något, för då var det bara att ta kontakt med dem, sa Anna på resebyrån till oss och det kändes verkligen som att hon menade det.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Veronika! Tack för din fina feedback och härligt att det fungerade bra med husbilen. Nya Zeeland är verkligen ett fantastiskt land. Varmt välkomna åter till oss! Glada hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle Tra

• 2020-01-12
    Reste till Australien i november 2019 och allt var verkligen till belåtenhet. Hummingbird Lifestyle Travels har haft en bra sammarbetspartner i Australien och var lyhörda för våra önskemål. Resan gick mellan Adelaide och Sydney längs kusten. Flygresan hade vi nog mått bra av ett break på några dygn vid mellanlandning på återresan och där skulle nog Singapore vara önskvärt vid ett annat tillfälle. Qatar Airways har fantastisk personal och är hyperpunktliga men ACK så trångt.
    Våra förbokade hotell i storstäderna var verkliga fullträffar, framför allt Treasure on Collins i Melbourne. Vi blev positivt överraskade även av Amora Jamison, hotellet i Sydney, där vi behandlades som royalty.
    Små boutiquehotell under färdvägen var också bra och intressanta – med undantag för något Comfort Inn (Port Fairy).

Kan tipsa om att Hertz biluthyrning har inbyggd GPS i sina japanska bilar som kräver att du kopplar din mobiltelefon till den vilket blir dyrt med svenskt abonnemang. Vi bad om en vanlig TomTom eller Garmin – det kostade 100 AUD extra att hyra per biluthyrningskontor.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Britt-Louise och tack för all fin feedback. Jättebra att höra hur fungerade med både hotell och hyrbil. Stort tack för du tog dig tiden att skriva dessa rader. Hoppas vi hörs igen så småningom. Glada hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-01-11
    Jag köpte en Karibien kryssning och fick utmärkt service alltifrån tips och förslag på rederi och rutt. Alltid trevligt bemötande. Jag har fått snabbt svar på ev frågeställningar. Jag är mycket nöjd.
    Birgitta S
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Birgitta! Tack för din fina feedback och härligt att du är så nöjd! Vi är glada att höra att du uppskattar vår service och bemötande. Varmt välkomna åter! Glada hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle Travel.

• 2020-01-10
    Bokade resa till Seychellerna och fick världens bästa resa! Bästa researrangören och travet agent på Hummingbird!!
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Marie. Underbart att höra att du fått världens bästa resa! Det värmer oss med din fina återkoppling. Hoppas vi får möjlighet att hjälpa er med kommande resor också :). Glada hälsningar, Teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2020-01-08
    Resa för familjen till Guadeloupe. Mycket väl bemött av företaget. Serviceminded och snabba på alla sätt.
    Hade en mycket bra resa.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Tack Patrik för er fina feedback! Så glada att höra att ni är nöjda med er resa och vår service. Varmt välkomna åter till oss. Glada hälsningar teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2019-12-16
    Hej, Vi tycker att resan till Maldiverna svarade upp på alla förväntningar... vi fick en fantastisk fin strandsvilla med pool som var nybyggd så det var ett stort + stränderna var kanon och det fanns gott om plats... Tycker att all-inclusive upplägget fungerade bra men man är bortskämd på restaurangsidan när man kommer ifrån GBG men det var helt ok.... lite varmt där maten stod uppdukad, det skulle jag försökt förbättra om jag hade stället... sen borde sista lunchen ingått i priset... man äter ju ändå inte lunch varje dag så vi hade ju missat några och nu fick man langa upp 120 dollar för en ordinär lunch och det är ju det sista man gör innan avfärd... Restidena via Doha var perfekta, kan tänka mig att resa dit igen.

MVH Mattias Jigberg
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Mattias, Stort tack för er fina feedback. Otroligt roligt att höra att era förväntningar uppfylldes och att ni trivdes. Väldigt bra påpekande angående maten och vad gäller All Inclusive på avresedagen. Vi tar det till oss och tar det vidare med våra kontakter på plats. Vi önskar er varmt välkomna åter! Det finns många öar på Maldiverna att upptäcka och vi hjälper er gärna igen. Hälsningar teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2019-11-28
    Vi är en familj i tre generationer, 8 personer, som gjorde en resa till Miami inklusive en kryssning till Bahamas. Anna på Hummingbird har varit mycket hjälpsam och tillmötesgående med alla detaljer vid bokningen av såväl hotell som kryssningen. Vi har anlitat Anna tidigare och visste att vi skulle få god service.

Vår samlade uppfattning om resan är bara positiv. Kryssningen var utmärkt. Hotellet i Miami Beach hade ett perfekt läge. Servicen på hotellet kunde varit bättre.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Håkan, Vad härligt att ni hade en så fin kryssning och att allt fungerade bra när ni var så många. Alltid roligt att få hjälpa er. Varmt välkomna tillbaka till oss när det är dags för er att kryssa igen! Vänliga hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

• 2019-11-14
    Vi hade två härliga veckor på Mauritius med fantastiskt boende, god mat och förstklassig service.
    Hummingbird Lifestyle Travel tog fram olika resmål och förslag som kunde passa vår familj vilket underlättade enormt för oss att välja resa. När resan var bokad fick vi sedan kontinuerligt information fram till vår avresa. Det har känts tryggt och säkert att boka resan via Hummingbird Lifestyle Travel och vi ger dom våra bästa rekommendationer.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Emma, Tusen tack för din fina återkoppling. Mauritius är en underbar destination, och extra trevlig när man kombinerar flera delar av ön. Glad ni fick en så bra reseupplevelse. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

• 2019-11-13
    En gång i livet ville vi besöka Nya Zealand och Sydön. Hittade Hummingbird på nätet som researrangör bl.a. dit. Köpte ett rundresepaket med B&B/hotell inklusive bilhyra. Jättebra upplägg, trevligt bemötande allt perfekt! Företaget levde upp till alla våra förväntningar!
    Sydön var en sprakande naturupplevelse med berg och dal, glaciärer och regnskog, floder sjöar och hav. Det enda problem vi hade var att förstå engelskan de talade där.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Conny, Tusen tack för jättefin återkoppling. Härligt att ni hade en så fin upplevelse på Nya Zeeland. Ett underbart land tycker vi också. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

• 2019-11-07
    Jag fick hjälp med att boka en familjeresa till Seychellerna. Hummingbird var utmärkt trevliga och professionella i alla steg. Kunniga om resmålet. Resan blev en drömvistelse där alla transfers funkade i det närmaste perfekt och de rekommenderade hotellen och upplevelserna uppfyllde alla vår förväntningar med råge. Rekommenderar verkligen Hummmingbird till alla ressugna!
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Anna, välkomna hem och härligt ni fick en så fin familjeresa med en mix av båtupplevelse och resortvistelse. Tack för er fina rekommendation. Hälsningar från oss på Hummingbird.

• 2019-10-26
    Vi åkte på bröllopsresa till Mauritius. Hummingbird fixade flyg, boende, transfer och kontakt med lokal resebyrå för ev. utflykter. Resan blev fantastisk och precis som vi ville ha det. Hummingbird tog till sig av våra önskemål och hittade hotell som passade oss perfekt med mycket avkoppling och lugn atmosfär.
    Vi hade mest kontakt med Maria som var väldigt trevlig och hjälpsam hela tiden. Kan starkt rekommendera Hummingbird, framförallt om man är ute efter något mer personligt och inte vill hamna i den vanliga "charterkänslan" som det ofta blir om en åker med de större resebolagen.
    Jonas H
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Varmt tack Jonas för er fina feedback. Det glädjer oss att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och service. Så roligt att ni uppskattade er resa till Mauritius! Varmt välkomna åter till oss. Glada hälsningar teamet på Hummingbird Lifestyle Travel.

• 2019-10-01
    Bokade vår smekmånad via Hummnigbird. Bra hjälp med val av destination och bokande av tillval. Vi blev nöjda med allt! :)
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Frida, Tack för din återkoppling på er bröllopsresa och härligt att ni haft en fin resa. Varmt välkomna tillbaka till oss när ni ska ut och resa igen. Glada hälsningar från teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2019-09-22
    Resa till Seychellerna!
    Mycket personlig och serviceminded personal som
    kunde hjälpa oss välja det som passade oss!
    De hade själva varit där och kunde tipsa om olika
    hotell.
    Superbra flighter, korta väntetider!
    Fungerade perfekt med deras agent på plats!
    Första, men inte sista resan med Hummingbird!
    Stort Tack!!
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Kerstin, många tack för din fina återkoppling, och att resan var lyckad. Ser fram emot att höras igen. Glada hösthälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel.

• 2019-09-19
    Vi bokade vår smekmånad till Aruba och Curaco.
    Jag hade kontakt med Maria på företaget hela tiden och jag blev alltid positiv och professionellt bemött med alla slags frågor och problem.
    Jag förväntade mej inte att få så mycket hjälp som jag fick från Hummingbird.
    Mina upplevelser gentemot Humminbird gjorde att min resa kändes trygg från första samtalet med Marie.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Marie och många tack för din fina återkoppling på resan till Aruba och Curacao. Jättekul att läsa att du var så nöjd med resan och vår hjälp att arrangera den för dig. Trevlig höst, önskar vi på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2019-09-05
    Vi köpte en Medelhavskryssning. Service och bemötande var mycket bra. De ordnade allt enligt våra önskemål. Jag kan verkligen rekommendera Hummingbird till andra.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Maria, Tack för din feedback. Hoppas ni haft en fin kryssning och roligt att höra att ni uppskattar vår service. Varmt välkomna tillbaka till oss när ni ska ut och resa igen. Glada hälsning från teamet på Hummingbird Lifestyle Travel.

• 2019-08-20
    Hummingbird Lifestyle Travel var veldig profesjonelle og serviceminded. De svarte på våre spørsmål og ga god informasjon. Vi bruker gjerne Hummingbird Lifestyle Travel en annen gang.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Tusen tack Merete för din fina feedback. Det värmer att höra. Ni är hjärtligt välkomna åter till oss. Glada hälsningar Teamet på Hummingbird.

• 2019-08-16
    Jag och min familj bestämde oss för att åka på en kryssning. En helt ny upplevelse som vi inte visste något om.

Teamet på Humminbird satte sig väl in vad vi vlle ha ut av resan och presenterade olika förslag utifrån våra behov.

Vi fick förstklassig service och teamet tog sig verkligen tid för att förstå hur vi ville ha det. Man tog hänsyn till alla aspekter som kostnad, typ av kryssning, samt vilka resmål vi ville ha.

Vi blev positivt överraskade av både resan och hur Hummingbird jobbade och kan ge våra varmaste rekommendationer.

Beviset för hur nöjda vi är! Vi har bokat en ny kryssning för 2020 :-9

Patrik m familj
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vårt varmaste tack Patrik för din fina feedback. Det gläder oss verkligen att höra att ni är så nöjda med er resa och vår service samt bemötande. Nu har ni även en fin resa att se fram emot 2020! Glada hälsningar teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2019-08-14
    Jag bokade en resa till Maldiverna med Hummingbird. Eftersom detta är en påkostad resa har man också andra krävande behov. Säljaren på Hummingbird gav mig ett personligt bemötande och verkligen skräddarsydd service utifrån mina behov. Familjen fick en fantastisk resa!
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Maria. Så roligt att höra att ni är så nöjda med er resa och vårt bemötande och service. Det värmer! Vi är hjärtligt välkomna åter till oss. Glada hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

• 2019-08-14
    Arrangemang av den perfekta familjeresan till Miami med kryssnig löste Hummingbird snyggt
    Erbudanden, presentation, bokning samt allt under resan kändes 100 % tryggt
    Allt vi fick uppleva på vår resa var av magisk natur
    Så jag bokar med Hummingbird även vår nästa tur
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Christer. Tusen tack för din fina feedback! Härligt att ni varit så belåtna med er resa och vår service. Ni är varmt välkomna åter till oss. Glada hälsningar teamet på Hummingbird Lifestyle Travel

• 2019-08-13
    Resa till Maldiverna med två olika öar, en med snorklingspaket, en med resort paket. Mycket bra förslag på öar och hotell inkl koncept vi skulle välja utifrån våra preferenser och angiven budget. Bra att få olika förslag att välja på med tydlig beskrivning av innehåll. Beskrivning av hotell och paket stämde mycket väl överens med verkligheten. Uppskattar att få resehandlingar i god tid vilket vi fick.
    Gillar verkligen den personliga servicen, det är den som gör att vi återkommer gång på gång till er för att hitta resor, Susanne vet rätt väl vid det här laget vad vi gillar / inte gillar och gör toppenförslag därefter. Tack för en bra upplevelse!
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej och tusen tack för din mycket fina feedback som är värdefull både för oss och andra resenärer. Ser fram emot att höra ifrån er snart igen när det är dags att upptäcka nya resmål. Glad höst önskar jag med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel.

• 2019-06-09
    Vi har gjort fyra kryssningar igenom hummingbird och vi är jätte nöjda med deras service samt hjälp och support vid oförutsedda händelser.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Magnus och tack för din rekommendation. Roligt att höra att era kryssningar varit så lyckade. Hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel.

• 2019-06-09
    trevliga, tillmötesgående, gör gärna det "lilla extra"
    Anders R
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Anders och tack för dina varma ord. Ha det gott och hoppas vi hörs igen. Glada hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel.

• 2019-06-05
    Vi bokade en resa till Australien över jul och nyår.
    De var hjälpsamma och lyssnade på våra önskemål. De hade bra samarbetspartners som de bokade våra utflykter med. De tog till sig av vår kritik efter resan och löste det på bästa sätt!
    Jag är mycket nöjd med vår resa.
    skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej Håkan och varmt tack för din fina rekommendation. Härligt att höra att allt gick så bra och att ni fick en lyckad resa till underbara Australien. Varma hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel