Hummingbird Lifestyle Travel

Fabriksgatan 13, 412 50 Göteborg — Visa karta

Välkommen till Hummingbird Lifestyle Travel!

Vi är Sveriges äldsta researrangör av upplevelseresor till Indiska Oceanen, Australien, Nya Zeeland, Karibien/Västindien och Kryssningar. Vad sägs som en spännande resa till Seychellernas fantastiska ö-värld? Bo i ljuvlig vattenvilla på Maldiverna? Eller kanske lockar en äventyrsresa till Australiens spännande natur och djurliv? Kanske är ni intresserade av att kombinera en kryssning med en vecka på en fantastisk strand i Karibien alternativt någon pulserande storstad.

Vi har med åren blivit kända för att erbjuda det lite mer udda och unika som många inte känner till. Små boutiquehotell, bed and breakfasts med fantastiskt läge till villor med egen pool för stora sällskapet. Generationsresor har blivit mycket vanliga, med krav på logistik och boende för hela sällskapet. Vi ser fram emot att få chansen att hjälpa även dig med din drömresa! Hör av dig redan idag så lovar vi dig ett inspirerande reseförslag.

Välkommen till oss på Hummingbird Lifestyle Travel.

Du bestämmer - Vi gör jobbet!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 60 kunder tycker om Hummingbird Lifestyle Travel

• Maggan J

2020-01-22

Maggan J skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Bokade en resa till Australien där jag ville uppleva olika delar och områden. Började vår resa i Sydney vidare till Adelaide och Kangaroo Islands sedan till Alice Springs och en outbback tur till Ayers Rock, Kata Tjuta och Kings Canyon och avslutande i Cairns och Trinity beach.
    Blev positivt och proffsigt bemött och en bra dialog på vad jag ville att resan skulle innehålla!
    Detta har länge varit min drömresa att göra och de förväntningarna jag hade införlivades.Bra boenden, fantastiska upplevelser och utflykter med proffsiga guider med mycket kunskap.
    En resa jag varmt kan rekommendera till alla som vill uppleva olika delar av Australien på relativt kort tid, vi var borta i 3 veckor. Läs mer
    2020-01-23 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Maggan J
    Hej Maggan och resesällskap! jätteglad att allt fungerat så fint för er och att er drömresa som ni längtat så länge efter uppfyllde förväntningarna. Viktigt med rätt val av arrangemang, och att ni fick bra utflykter med rätt innehåll och kvalitet. Tack för feedback och hoppas vi hörs igen så småningom. Glada hälsningar Susanne med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel
  • Helene D

2020-01-22

Helene D skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Stort TACK Susanne på Hummingbird som hjälpte oss att få en fantastisk resa runt Nya Zeeland.
    Alltid lika trevlig och villig att hjälpa till trots att vi ändrade oss flera gånger.
    Jag kan varmt rekommendera Hummingbird till alla som vill ha ut något mer av sin resa än att köpa ett färdigt paket, typ charter.
    Vi kommer absolut att anlita Hummingbird igen när vi ger oss iväg på nästa långresa. Läs mer
    2020-01-23 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Helene D
    Hej Helene med familj. Så glädjande höra att allt fungerat så bra, en stor resa med många delar inkluderat, så viktigt att allt fungerar optimalt. Nya Zeeland är ett underbart land!! Tack igen för er feedback. Må så gott och vi ser fram emot att höra ifrån er längre fram. Glada hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2020-01-22

Annelie P skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Med hjälp av Hummingbirds tips och erfarenheter fick vi en fantastisk upplevelse i Australien. Ett mycket bra och servicefokuserat bemötande hela vägen med snabba svar. Läs mer
    2020-01-22 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Annelie P
    Hej Tusen tack för din feedback, kul att höra att allt fungerat och ni fick en så fin resa till Australien. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2020-01-16

Pia B skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Skräddarsydd 3 veckors rundresa i Australien. Bra och snabb återkoppling i planeringen av resan. Vänligt bemötande.
    Vi landade i Perth och tillbringade några dagar i Fremantle och Margret River. Därefter flög vi till Adelaide. Hämtade hyrbil på flygplatsen och besökte Kangaroo Island, där vi tillsammans med en lokal guide fick komma nära koalor, känguru och sjölejon. Därefter körde vi längs kusten och ”The great ocean road”. En lång bilresa, där de första 40 milen bara bestod av karg och torr natur. Detta uppvägdes dock av många fina naturupplevelser under senare delen av resan. Vi firade nyår i Melbourne/St Kilda på restaurang Donovan.
    Därefter flög vi till Tasmanien. Besöket på Tasmanien med boende på ”Edge of the Bay Resort” var i toppklass!! Restaurangen serverade supergoda middagar. Wallbyes väntade utanför ytterdörren på oss.
    Slutdestinationen var Sydney. Där hade vi 5 fantastiska dagar med bl a besök på Operahuset.
    Alla flyg, inrikesflyg, hyrbil och pick-up service fungerade perfekt. Hälsningar Per, Annica, Rickard, Pia och Karsten Läs mer
    2020-01-17 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Pia B
    Tusen tack för fin återkoppling på resan till Australien. Härligt höra att allt flöt på bra och ni fick fina reseupplevelser med er hem. Många höjdpunkter som ni fick med på resan. Ha det gott och hoppas höras av igen. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2020-01-14

Jan C skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Skräddarsydd tre veckors rundresa i Australien. Bra, flexibel och snabb återkoppling i planeringen av resan. Genomtänkt upplägg som i alla delar fungerade utmärkt med hög kvalité hos lokala samarbetspartners. Mycket trevligt och engagerat bemötande. Uppfyllde våra förväntningar helt. Läs mer
    2020-01-15 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Jan C
    Hej Jan! Stort tack för er återkoppling. Det glädjer oss verkligen att ni haft en så fin upplevelse i Australien och att ni är nöjda med vårt bemötande och service. Ser fram emot att få hjälpa er med kommande resor.
    Varma hälsningar från teamet på Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2020-01-14

Maja S skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Köpte en paketresa till Seychellerna över jul och nyår. Hummingbird tog fram förslag på hotell och bokade flyg och transfer. Vi är otroligt nöjd över vår resa som blev en fantatisk resa för hela familjen och minne för livet. Läs mer
    2020-01-15 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Maja S
    Hej Maja. Tusen tack för din feedback! Underbart att höra att ni haft en så fin resa till Seychellerna och är så nöjda.
    Hoppas vi kan hjälpa er med fler resor framöver. Allt gott. Varma hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle.
  • 2020-01-13

Harriet W skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vänligt bemötande av proffsig personal fixade allt för vår resa. Mycket nöjda Läs mer
    2020-01-14 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Harriet W
    Hej Harriet! Tack för dina fina ord och vad roligt att höra att ni var nöjda med vår service och er resa.
    Varmt välkomna åter! Glada hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2020-01-13

Veronika B skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vi hyrde en husbil på Nya Zeeland och det hjälpte de till med. Jag blev oerhört vänligt bemött och det kändes tryggt att hyrt via dem om det skulle hända något, för då var det bara att ta kontakt med dem, sa Anna på resebyrån till oss och det kändes verkligen som att hon menade det. Läs mer
    2020-01-14 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Veronika B
    Hej Veronika! Tack för din fina feedback och härligt att det fungerade bra med husbilen.
    Nya Zeeland är verkligen ett fantastiskt land. Varmt välkomna åter till oss!
    Glada hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle Tra
  • 2020-01-12

Britt-louise K skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Reste till Australien i november 2019 och allt var verkligen till belåtenhet. Hummingbird Lifestyle Travels har haft en bra sammarbetspartner i Australien och var lyhörda för våra önskemål. Resan gick mellan Adelaide och Sydney längs kusten. Flygresan hade vi nog mått bra av ett break på några dygn vid mellanlandning på återresan och där skulle nog Singapore vara önskvärt vid ett annat tillfälle. Qatar Airways har fantastisk personal och är hyperpunktliga men ACK så trångt.
    Våra förbokade hotell i storstäderna var verkliga fullträffar, framför allt Treasure on Collins i Melbourne. Vi blev positivt överraskade även av Amora Jamison, hotellet i Sydney, där vi behandlades som royalty.
    Små boutiquehotell under färdvägen var också bra och intressanta – med undantag för något Comfort Inn (Port Fairy).

Kan tipsa om att Hertz biluthyrning har inbyggd GPS i sina japanska bilar som kräver att du kopplar din mobiltelefon till den vilket blir dyrt med svenskt abonnemang. Vi bad om en vanlig TomTom eller Garmin – det kostade 100 AUD extra att hyra per biluthyrningskontor. Läs mer
    2020-01-13 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Britt-louise K
    Hej Britt-Louise och tack för all fin feedback. Jättebra att höra hur fungerade med både hotell och hyrbil. Stort tack för du tog dig tiden att skriva dessa rader. Hoppas vi hörs igen så småningom. Glada hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel
  • Birgitta S

2020-01-11

Birgitta S skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Jag köpte en Karibien kryssning och fick utmärkt service alltifrån tips och förslag på rederi och rutt. Alltid trevligt bemötande. Jag har fått snabbt svar på ev frågeställningar. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-01-13 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Birgitta S
    Hej Birgitta! Tack för din fina feedback och härligt att du är så nöjd! Vi är glada att höra att du uppskattar vår service och bemötande.
    Varmt välkomna åter! Glada hälsningar Teamet på Hummingbird Lifestyle Travel.
  • 2020-01-10

Marie S skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Bokade resa till Seychellerna och fick världens bästa resa! Bästa researrangören och travet agent på Hummingbird!! Läs mer
    2020-01-13 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Marie S
    Hej Marie. Underbart att höra att du fått världens bästa resa! Det värmer oss med din fina återkoppling. Hoppas vi får möjlighet att hjälpa er med kommande resor också :). Glada hälsningar, Teamet på Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2020-01-08

Patrik A skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Resa för familjen till Guadeloupe. Mycket väl bemött av företaget. Serviceminded och snabba på alla sätt.
    Hade en mycket bra resa. Läs mer
    2020-01-09 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Patrik A
    Tack Patrik för er fina feedback! Så glada att höra att ni är nöjda med er resa och vår service. Varmt välkomna åter till oss.
    Glada hälsningar teamet på Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2019-12-16

Mattias J skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hej, Vi tycker att resan till Maldiverna svarade upp på alla förväntningar... vi fick en fantastisk fin strandsvilla med pool som var nybyggd så det var ett stort + stränderna var kanon och det fanns gott om plats... Tycker att all-inclusive upplägget fungerade bra men man är bortskämd på restaurangsidan när man kommer ifrån GBG men det var helt ok.... lite varmt där maten stod uppdukad, det skulle jag försökt förbättra om jag hade stället... sen borde sista lunchen ingått i priset... man äter ju ändå inte lunch varje dag så vi hade ju missat några och nu fick man langa upp 120 dollar för en ordinär lunch och det är ju det sista man gör innan avfärd... Restidena via Doha var perfekta, kan tänka mig att resa dit igen.

MVH Mattias Jigberg Läs mer
    2019-12-18 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Mattias J
    Hej Mattias,

Stort tack för er fina feedback. Otroligt roligt att höra att era förväntningar uppfylldes och att ni trivdes. Väldigt bra påpekande angående maten och vad gäller All Inclusive på avresedagen. Vi tar det till oss och tar det vidare med våra kontakter på plats.
    Vi önskar er varmt välkomna åter! Det finns många öar på Maldiverna att upptäcka och vi hjälper er gärna igen.

Hälsningar teamet på Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2019-11-28

Håkan N skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vi är en familj i tre generationer, 8 personer, som gjorde en resa till Miami inklusive en kryssning till Bahamas. Anna på Hummingbird har varit mycket hjälpsam och tillmötesgående med alla detaljer vid bokningen av såväl hotell som kryssningen. Vi har anlitat Anna tidigare och visste att vi skulle få god service.

Vår samlade uppfattning om resan är bara positiv. Kryssningen var utmärkt. Hotellet i Miami Beach hade ett perfekt läge. Servicen på hotellet kunde varit bättre. Läs mer
    2019-11-29 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Håkan N
    Hej Håkan,
    Vad härligt att ni hade en så fin kryssning och att allt fungerade bra när ni var så många.
    Alltid roligt att få hjälpa er. Varmt välkomna tillbaka till oss när det är dags för er att kryssa igen!
    Vänliga hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2019-11-14

Emma B skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vi hade två härliga veckor på Mauritius med fantastiskt boende, god mat och förstklassig service.
    Hummingbird Lifestyle Travel tog fram olika resmål och förslag som kunde passa vår familj vilket underlättade enormt för oss att välja resa. När resan var bokad fick vi sedan kontinuerligt information fram till vår avresa. Det har känts tryggt och säkert att boka resan via Hummingbird Lifestyle Travel och vi ger dom våra bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-11-14 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Emma B
    Hej Emma, Tusen tack för din fina återkoppling. Mauritius är en underbar destination, och extra trevlig när man kombinerar flera delar av ön. Glad ni fick en så bra reseupplevelse. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2019-11-13

Conny P skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    En gång i livet ville vi besöka Nya Zealand och Sydön. Hittade Hummingbird på nätet som researrangör bl.a. dit. Köpte ett rundresepaket med B&B/hotell inklusive bilhyra. Jättebra upplägg, trevligt bemötande allt perfekt! Företaget levde upp till alla våra förväntningar!
    Sydön var en sprakande naturupplevelse med berg och dal, glaciärer och regnskog, floder sjöar och hav. Det enda problem vi hade var att förstå engelskan de talade där. Läs mer
    2019-11-14 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Conny P
    Hej Conny, Tusen tack för jättefin återkoppling. Härligt att ni hade en så fin upplevelse på Nya Zeeland. Ett underbart land tycker vi också. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2019-11-07

Anna S skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Jag fick hjälp med att boka en familjeresa till Seychellerna. Hummingbird var utmärkt trevliga och professionella i alla steg. Kunniga om resmålet. Resan blev en drömvistelse där alla transfers funkade i det närmaste perfekt och de rekommenderade hotellen och upplevelserna uppfyllde alla vår förväntningar med råge. Rekommenderar verkligen Hummmingbird till alla ressugna! Läs mer
    2019-11-08 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Anna S
    Hej Anna, välkomna hem och härligt ni fick en så fin familjeresa med en mix av båtupplevelse och resortvistelse. Tack för er fina rekommendation. Hälsningar från oss på Hummingbird.
  • Jonas H

2019-10-26

Jonas H skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vi åkte på bröllopsresa till Mauritius. Hummingbird fixade flyg, boende, transfer och kontakt med lokal resebyrå för ev. utflykter. Resan blev fantastisk och precis som vi ville ha det. Hummingbird tog till sig av våra önskemål och hittade hotell som passade oss perfekt med mycket avkoppling och lugn atmosfär.
    Vi hade mest kontakt med Maria som var väldigt trevlig och hjälpsam hela tiden. Kan starkt rekommendera Hummingbird, framförallt om man är ute efter något mer personligt och inte vill hamna i den vanliga "charterkänslan" som det ofta blir om en åker med de större resebolagen. Läs mer
    2019-10-29 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Jonas H
    Varmt tack Jonas för er fina feedback. Det glädjer oss att höra att ni är nöjda med vårt bemötande och service. Så roligt att ni uppskattade er resa till Mauritius! Varmt välkomna åter till oss. Glada hälsningar teamet på Hummingbird Lifestyle Travel.
  • 2019-10-01

Frida S skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Bokade vår smekmånad via Hummnigbird. Bra hjälp med val av destination och bokande av tillval. Vi blev nöjda med allt! :) Läs mer
    2019-10-01 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Frida S
    Hej Frida,
    Tack för din återkoppling på er bröllopsresa och härligt att ni haft en fin resa.
    Varmt välkomna tillbaka till oss när ni ska ut och resa igen.
    Glada hälsningar från teamet på Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2019-09-22

Kerstin E skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Resa till Seychellerna!
    Mycket personlig och serviceminded personal som
    kunde hjälpa oss välja det som passade oss!
    De hade själva varit där och kunde tipsa om olika
    hotell.
    Superbra flighter, korta väntetider!
    Fungerade perfekt med deras agent på plats!
    Första, men inte sista resan med Hummingbird!
    Stort Tack!! Läs mer
    2019-09-26 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Kerstin E
    Hej Kerstin, många tack för din fina återkoppling, och att resan var lyckad. Ser fram emot att höras igen. Glada hösthälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel.
  • 2019-09-19

Marie F skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vi bokade vår smekmånad till Aruba och Curaco.
    Jag hade kontakt med Maria på företaget hela tiden och jag blev alltid positiv och professionellt bemött med alla slags frågor och problem.
    Jag förväntade mej inte att få så mycket hjälp som jag fick från Hummingbird.
    Mina upplevelser gentemot Humminbird gjorde att min resa kändes trygg från första samtalet med Marie. Läs mer
    2019-09-26 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Marie F
    Hej Marie och många tack för din fina återkoppling på resan till Aruba och Curacao. Jättekul att läsa att du var så nöjd med resan och vår hjälp att arrangera den för dig. Trevlig höst, önskar vi på Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2019-09-05

Maria D skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vi köpte en Medelhavskryssning. Service och bemötande var mycket bra. De ordnade allt enligt våra önskemål. Jag kan verkligen rekommendera Hummingbird till andra. Läs mer
    2019-09-06 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Maria D
    Hej Maria,
    Tack för din feedback. Hoppas ni haft en fin kryssning och roligt att höra att ni uppskattar vår service.
    Varmt välkomna tillbaka till oss när ni ska ut och resa igen.
    Glada hälsning från teamet på Hummingbird Lifestyle Travel.
  • 2019-08-20

Merete H skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hummingbird Lifestyle Travel var veldig profesjonelle og serviceminded. De svarte på våre spørsmål og ga god informasjon. Vi bruker gjerne Hummingbird Lifestyle Travel en annen gang. Läs mer
    2019-08-27 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Merete H
    Tusen tack Merete för din fina feedback. Det värmer att höra. Ni är hjärtligt välkomna åter till oss. Glada hälsningar Teamet på Hummingbird.
  • 2019-08-16

Patrik L skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Jag och min familj bestämde oss för att åka på en kryssning. En helt ny upplevelse som vi inte visste något om.

Teamet på Humminbird satte sig väl in vad vi vlle ha ut av resan och presenterade olika förslag utifrån våra behov.

Vi fick förstklassig service och teamet tog sig verkligen tid för att förstå hur vi ville ha det. Man tog hänsyn till alla aspekter som kostnad, typ av kryssning, samt vilka resmål vi ville ha.

Vi blev positivt överraskade av både resan och hur Hummingbird jobbade och kan ge våra varmaste rekommendationer.

Beviset för hur nöjda vi är! Vi har bokat en ny kryssning för 2020 :-9

Patrik m familj Läs mer
    2019-08-19 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Patrik L
    Vårt varmaste tack Patrik för din fina feedback. Det gläder oss verkligen att höra att ni är så nöjda med er resa och vår service samt bemötande. Nu har ni även en fin resa att se fram emot 2020! Glada hälsningar teamet på Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2019-08-14

Maria F skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Jag bokade en resa till Maldiverna med Hummingbird. Eftersom detta är en påkostad resa har man också andra krävande behov. Säljaren på Hummingbird gav mig ett personligt bemötande och verkligen skräddarsydd service utifrån mina behov. Familjen fick en fantastisk resa! Läs mer
    2019-08-14 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Maria F
    Hej Maria. Så roligt att höra att ni är så nöjda med er resa och vårt bemötande och service.
    Det värmer! Vi är hjärtligt välkomna åter till oss. Glada hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2019-08-14

Christer J skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Arrangemang av den perfekta familjeresan till Miami med kryssnig löste Hummingbird snyggt
    Erbudanden, presentation, bokning samt allt under resan kändes 100 % tryggt
    Allt vi fick uppleva på vår resa var av magisk natur
    Så jag bokar med Hummingbird även vår nästa tur Läs mer
    2019-08-14 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Christer J
    Hej Christer. Tusen tack för din fina feedback! Härligt att ni varit så belåtna med er resa och vår service. Ni är varmt välkomna åter till oss. Glada hälsningar teamet på Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2019-08-13

Kristin B skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Resa till Maldiverna med två olika öar, en med snorklingspaket, en med resort paket. Mycket bra förslag på öar och hotell inkl koncept vi skulle välja utifrån våra preferenser och angiven budget. Bra att få olika förslag att välja på med tydlig beskrivning av innehåll. Beskrivning av hotell och paket stämde mycket väl överens med verkligheten. Uppskattar att få resehandlingar i god tid vilket vi fick.
    Gillar verkligen den personliga servicen, det är den som gör att vi återkommer gång på gång till er för att hitta resor, Susanne vet rätt väl vid det här laget vad vi gillar / inte gillar och gör toppenförslag därefter. Tack för en bra upplevelse! Läs mer
    2019-08-14 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Kristin B
    Hej och tusen tack för din mycket fina feedback som är värdefull både för oss och andra resenärer. Ser fram emot att höra ifrån er snart igen när det är dags att upptäcka nya resmål. Glad höst önskar jag med kollegor på Hummingbird Lifestyle Travel.
  • 2019-06-09

Magnus H skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vi har gjort fyra kryssningar igenom hummingbird och vi är jätte nöjda med deras service samt hjälp och support vid oförutsedda händelser. Läs mer
    2019-06-10 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Magnus H
    Hej Magnus och tack för din rekommendation. Roligt att höra att era kryssningar varit så lyckade. Hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel.
  • Anders R

2019-06-09

Anders R skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    trevliga, tillmötesgående, gör gärna det "lilla extra" Läs mer
    2019-06-10 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Anders R
    Hej Anders och tack för dina varma ord. Ha det gott och hoppas vi hörs igen. Glada hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel.
  • 2019-06-05

Håkan M skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vi bokade en resa till Australien över jul och nyår.
    De var hjälpsamma och lyssnade på våra önskemål. De hade bra samarbetspartners som de bokade våra utflykter med. De tog till sig av vår kritik efter resan och löste det på bästa sätt!
    Jag är mycket nöjd med vår resa. Läs mer
    2019-06-10 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Håkan M
    Hej Håkan och varmt tack för din fina rekommendation. Härligt att höra att allt gick så bra och att ni fick en lyckad resa till underbara Australien. Varma hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel
  • Sverker A

2019-06-04

Sverker A skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Resa till Karibien
    Allt funkade bra och bra bemött av Hummingbird Läs mer
    2019-06-10 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Sverker A
    Hej och tusen tack för din fina rekommendation. Hoppas vi hörs igen. Varma hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

Veronica F skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Jag har vid några tillfällen köpt resor av Hummingbird Lifestyle Travel. Kan inte bli bättre.... deras kunnande, tips och den service jag har fått. De resor vi gjort har varit helt fantastiska. Läs mer
    2019-06-10 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Veronica F
    Hej och många tack för dina varma ord och att du är så nöjd med de resor ni gjort med oss. Hoppas vi hörs igen och ha det så gott. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

Stig J skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Inför en långresa Hongkong-Australien-Nya Zeeland-Bangkok fick vi mängder av tips och genom tillmötesgående hittade vi en perfekt balans mellan Hummingbirds tjänster och vår egen planering via Internet. Resan blev jättelyckad och hela Hummingbirds leverans levde upp till våra förväntningar och väl det! Läs mer
    2019-06-10 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Stig J
    Hej Stig och tack för din rekommendation. Härligt att höra att ni fick en så lyckad långresa och att allt blev så bra med mixen av våra tjänster och lite eget arrangemang. Hoppas vi hörs igen. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

Malin T skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Köpte en kryssning till Karibien av HummingBird. Utöver kryssningen var vi kvar i Miami och närområderna. Fick otroligt bra hjälp med att hitta hotell (trots att vi ändrade oss flera ggr). Alltid ett positivt bemötande - stor eloge :o) Läs mer
    2019-06-10 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Malin T
    Hej och tusen tack för din fina rekommendation! Så roligt att höra att ni är nöjda med vår service. Hoppas vi hörs av igen. Glada hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel.
  • bengt w

2019-06-04

bengt w skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vi använde Hummingbird för en resa till NZ och Fiji i nov. 2018, en månad. Anna på Hummingbird var toppenbra, en mycket bra reseexpert som kom med många tips och alltid var lyhörd för våra önskemål.
    Resan gick mycket bra och vi var mycket nöjda. En del av hotellrummen var visserligen inga höjdare men jag tror snarare att felet ligger hos kontakten i NZ. De flesta hotellrum och planen som helhet var bra!
    Vi rekommenderar Hummingbird! Läs mer
    2019-06-10 Hummingbird Lifestyle Travel svarar bengt w
    Hej Bengt och många tack för din fina rekommendation. Jättekul att höra att allt fungerade så fint. Hoppas vi hörs igen. Hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel.
  • 2019-05-30

Johan D skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Min familj och jag reste till Australien. Susanne gjorde jätte bra jobb med våra hotellbokningar och flyg. Jag rekommenderar Hummingbird för alla som vill resa till Australien! Läs mer
    2019-05-31 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Johan D
    Hej Johan, jättestort tack för din fina recension, jätteglad att höra att ni hade en så fin resa till Australien. Glada hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2019-05-13

Birgitta B skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Har rest med stort sällskap till Australien under 6 veckor som arrangerades av Hummingbird med bästa betyg. Allt fungerade mycket bra.
    Har rest till Mauritius bara två vuxna och även där lyssnade de mycket bra på våra önskemål och hittade ett mycket bra boende och upplägg. Snabb service, smidigt och prisvärt. Kunniga och trevliga, alltid.
    Stort tack och vi kommer givetvis att återkomma när det är dax för nästa äventyr. Läs mer
    2019-05-17 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Birgitta B
    Hej och varmt tack för den fina återkopplingen! Det glädjer oss verkligen att höra. Så roligt att ni haft fina resor och är nöjda med vår service. Ni är varmt välkomna åter till oss!
    Glada hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel.
  • 2019-05-12

Dan A skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hotellet 20 grader syd är nog det bästa stället vi bott på. Läs mer
    2019-05-13 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Dan A
    Hej! Tack för er feedback och vad roligt att ni uppskattade hotellet! Varmt välkomna åter till oss. Glada hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel
  • Inge G

2019-05-10

Inge G skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Beställde en resa på 14 dagar till Curaçao genom Hummingbird lifestyle travel. Härlig resa mycket proffsigt bemötande med hög servicegrad av vår kontakt person. Pratade även med andra i bolaget i olika frågeställningar och samma proffsiga bemötande av samtliga.
    Kommer boka vår nästa resa med Hummingbird igen vi är helnöjda😄 Läs mer
    2019-05-13 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Inge G
    Hej och varmt tack för er fina feedback till oss! Underbart att höra att ni haft en härlig resa och är nöjda med servicen från oss. Varmt välkomna åter till oss.
    Glada vårhälsningar Hummingbird Lifestyle Travel
  • 2019-05-08

Susanne I skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vi köpte Kryssningsresa till södra Karibien Valde Hummingbird för att vi rest med dom förut Vi har haft kontakt med Maria som är en superbra säljare och duktig och väldigt tillmötesgående Hon är bäst!! Hon levde verkligen upp till förväntningarna eller mer kan man säga Har även pratat med Susanne som ox är en trevlig och tillmötesgående Vi är supernöjda och reser GÄRNA med dom igen Tack fina ni från oss Susanne och Peter Läs mer
    2019-05-10 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Susanne I
    Hej och stort tack för er suveräna feedback och så roligt ni är nöjda med hjälpen och servicen från oss. Hoppas vi hörs snart igen. Glada hälsningar från oss alla på Hummingbird Lifestyle Travel.
  • 2019-05-08

Kristoffer S skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Riktigt bra genomgång av olika alternativ och handfasta tips. Man tog sig tid att beskriva olika hotell och var mycket måna om att vi skulle hitta en passande lösning. Maria Hardie hjälpte oss till en oförglömlig resa. Maria är en klippa! Läs mer
    2019-05-08 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Kristoffer S
    Hej och tusen tack för din fina feedback till oss och till Maria. Kul att ni var så nöjda med resan och hotellvalen. Glad vårhälsning från oss på Hummingbird Lifestyle Travel.

Marianne W skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Toppen på alla sätt
    Personligt! Läs mer
    2019-05-08 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Marianne W
    Hej och stort tack för din feedback. Hoppas vi hörs igen. Glada hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

Ann-sofie H skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    1.Resa till Seychellerna, vistelse och transfer till tre öar
    2.mycket bra
    3.att hotell, transfer skulle fungera enligt plan, alla tre förväntningar införlivades
    4. Vår upplevelse var 100% Läs mer
    2019-05-08 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Ann-sofie H
    Hej och stort tack för din feedback på resan till vackra Seychellerna. Underbart att allt fungerade så bra. Hoppas vi hörs igen. Glada hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

Stefan L skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Köpte resa till Seychellerna vintern 2019. Fick fantastisk god personlig service och senare snabb service via mejl av Hummingbird. På resmålet hade de samarbete med annat bolag som gjorde vår vistelse på semestern trygg och enkel. Vi var på två olika öar Praslin och La Digue och hade ett flertal transfer och bårturer inplanerade och ALLA var i tid och enligt beställningen. Vi har tidigare bokat resa via Hummingbird och kan varmt rekomendera detta resebolag. Läs mer
    2019-05-08 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Stefan L
    Tack så jättemycket för fina recensionen och att också resan till Seychellerna blev så lyckad. Hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

Hans K skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    1. Resa till Seychellerna
    2. Väldigt proffsigt och vänligt.
    3. Vi hade stora förväntningar på vår vistelse på Seychellerna och det infriades verkligen. Vår vistelse var vida över våra förväntningar både med Seychellerna som land, folket och naturen samt Hummingbirds folk som tog så bra hand om oss.
    Vi är vana att boka och klara oss själva när vi reser men här blev vi så himla bra bemötta och bortskämda. All heder till personalen.

4. Helt enkelt underbart. Kan inte bli bättre. Läs mer
    2019-05-08 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Hans K
    Hej Hans och stort tack för din fina recension. Ja Seychellerna är verkligen ett underbart resmål, och härligt att allt fungerade toppen. Varma hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

Wivianne S skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vårt önskemål var en resa till Seychellerna, gärna flera öar. Önskemålet var hotell med atmosfär med hög standard, utan att vara extrem lyx.
    Maria på Hummingbird prickade våra önskemål på ett utmärkt sätt och allt var jättebra planerat. Läs mer
    2019-05-08 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Wivianne S
    Hej och många tack för din fina feedback till oss. Så härligt att läsa att er resa till Seychellerna var så lyckad. Varma hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

Lena B skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Vi har använt Hummingbird Travel när vi åkte till Sydafrika (1 ggr) och till Seychellerna. Inför varje resa har vi haft möte med en person som kan destinationen väl. Helt underbart då vi inte hade varit vare sig i Sydafrika eller på Seychellerna innan. Allt har fungerat perfekt! Läs mer
    2019-05-08 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Lena B
    Hej Lena och stort tack för din fina recension som betyder så mycket för oss. Underbart höra att allt fungerat perfekt på resorna vi arrangerat. Med önskan om en skön vår hälsar Hummingbird Lifestyle Travel

Tomas K skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Förstod snabbt våra önskemål och kunde erbjuda ett bra paket till Seychellerna. Allt klaffade perfekt. Det blev en fantastisk resa. Läs mer
    2019-05-08 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Tomas K
    Hej Tomas och många tack för din fina recension. Så underbart höra att ni hade en toppenfin resa till Seychellerna. Glada hälsningar Hummingbird Lifestyle Travel

Jenny G skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    kryssning,
    Bra bemötande
    aktivt ägandeskap av agenten som resulterade i en uppgraderad resa Läs mer
    2019-05-08 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Jenny G
    Hej Jenny och tack för din feedback och extra kul med uppgraderingen. Hoppas vi hörs snart igen. Glada hälsningar från oss på Hummingbird Lifestyle Travel.
  • Petra B

2019-05-02

Petra B skrev om Hummingbird Lifestyle Travel
    Hummingbird teamet skapade en fantastisk resa till Karibien, kryssning kombinerat med en underbar pärla på Guadeloupe!
    Suveränt bemötande, erfarenhet och härlig personlig service, såklart bästa betyg! Läs mer
    2019-05-03 Hummingbird Lifestyle Travel svarar Petra B
    Varmt Tack Petra för din fina rekommendation, och nöjet var ju också på vår sida att få förtroende att arrangera er fina resa. Glad vårhälsning från Susanne med kollegor.

Fabriksgatan 13, 412 50 Göteborg