Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Hund Dagis Villa Vidablick

Carlbergsgatan 24, 412 66 Göteborg — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Hund Dagis Villa Vidablick

• eva d
    eva d skrev om Hund Dagis Villa Vidablick
    Fantastisk hundvän. Aldrig några problem alla tecken på en glad hund både vid lämning och hämtning. Kanske inte de längsta promenaderna men dessa får man gå själv när man kommer hem igen. Hundarna har frihet att gå in/ut som dom vill. Toppen! Läs mer
  • Zelma B
    Zelma B skrev om Hund Dagis Villa Vidablick
    Vi har haft vår hund på detta hunddagis i över sex år. Vi är oerhört nöjda ! Allt fungerar väldigt väl och vår hund älskar att gå dit. Den som får ångest av detta dagis kan inte ha varit på besök. Vi kan varmt rekommendera dagiset med en ägare som alltid ser till hundens behov först och främst och verkligen älskar hundar. Läs mer
  • Felicia E
    Felicia E skrev om Hund Dagis Villa Vidablick
    Jag praktiserade här en hel vecka och det var underbart! Alla hundarna fick bra mat och umgicks med varandra hela tiden och de får den motion de behöver. Jag rekommenderar detta hunddagis starkt. Jag hade en underbar praovecka och skulle jag varit hundägare hade jag absolut lämnat min hund där. Läs mer
    Patrick H gillar detta
  • Jonny  H
    Jonny H skrev om Hund Dagis Villa Vidablick
    Fattar ingenting av ångest. Haft min hund där i 10 år och det har verkligen fungerat bra. Annie trivs får motion och bra mat. De är fantastiska på att ställa upp kvällar och helger. Bilda er en egen uppfattning ge dem chansen det ångrar ni inte.
    Jonny Hoffman. Läs mer
    Felicia E gillar detta
  • Gert B
    Gert B skrev om Hund Dagis Villa Vidablick
    Ångest!!!!
    Detta var verkligen ett rent ut sagt VIDRIGT ställe och jag hoppas INGA seriösa hundägare någonsin väljer detta dagis/pensionat! Vi hoppas att vi kan varna andra på detta sätt. Kändes helt fel att lämna sin hund där hon er så otrevligt & smutsigt i huset, ljuger allt i annonsen om sitt hunddagis Nå fy vilket ställe, tycker synd om de hundar som redan finns där. Hon har hundarna delvis i trädgården (inhägnad med ett litet hundhus/skjul),Hon har inte möjlighet att själv rasta hundarna (p.g.a. ålder och krämpor Kändes helt fel att lämna sin hund där finns inte praktikanterna som hon lovar i annons.Lämna INTE Din hund!!!! Läs mer
    Weronika L gillar detta
  • Weronika L
    Weronika L skrev om Hund Dagis Villa Vidablick
    Ångest!!Minus,Minus
    Ångest!!!! Detta var verkligen ett rent ut sagt VIDRIGT ställe och jag hoppas INGA seriösa hundägare någonsin väljer detta dagis/pensionat! Jag hoppas att kan varna andra på detta sätt. Kändes helt fel att lämna sin hund där.....Jag vår där bara på bäsäk och Hennes hon bit Min i smyg en hon Tackla gör allt i smygen FALSK!!!så jag måste åka till Smådjurkliniken med min hund,fåt Infektionssjukdom plus Feber och den bäsäk kostat mej 2833kr-1100kr fast självrisk Agria men Hon Vägrar betala den räkning hon kan inte Svensk Lag Landsbygdsdepartementet Lag (2007:1150)&-19 om tillsyn över hund och katter, nu måste jag ge alla papper till kronofogdemyndighet får att få mina pengar, hon tänker att inte betala den räkning men jag ska kräva att hon ska göra rät hon hade samma problem med sin Granne han hår vunnit den process.Hon skriver i annonsen om kärlig och omtänksam,praktikanten stämmer inte en enda ört hon röker och skriker så hundar er reda, hon promenerar inte med hundar hon er för lät för de och gammal hon hår 70 ÅR kan inte GÅ..., bara släpper dom på gärden och många hundar vår biten frön Teckla jag villa varna andra på detta sätt.Kändes helt fel att lämna sin hund där.... Mvh