Josefine Qvillby

Josefine Qvillby

Josefine Qvillby är mäklare på HusmanHagberg Bohuslän

Josefine Qvillby har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Josefine Qvillby har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefine Qvillby har haft 7 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-10 - 2024-01

8 omdömen om Josefine Qvillby

Sedan starten hos Reco 2023
Louri M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Qvillby en del av HusmanHagberg Bohuslän
Dingle

Är nöjd med valet utav att ha josefine som min mäklare vid min försäljning, hon var alltid väldigt snabb på att svara om man hade frågor samt så har hon ett väldigt trevligt bemötande! Hon var även väldigt kunnig kring allt och förklarade saker och ting väldigt bra under hela processen, det är mycket papper och saker att hålla koll på men hon har haft stenkoll på allt och det ger ett proffsigt intryck! Man märker att hon verkligen tycker att det är ett roligt jobb😊 Skulle definitivt rekommendera Josefine till alla!

Mohamad A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Qvillby en del av HusmanHagberg Bohuslän
Dingle

Hej! Jag är jättenöjd och glad för mitt köp! Kunde inte varit nöjdare med tjänsten. Positiv och glad. Bästa mäklaren jag träffat!

Martina Thyra F
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Qvillby en del av HusmanHagberg Bohuslän

Josefine är en kunnig mäklare som sticker ut med sin trevlighet och djupa kunskap. Hon gör det lilla extra för både köpare och säljare, vilket skapar en förtroendefull atmosfär. Mina förväntningar överträffades av hennes engagemang och professionalism. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som söker en pålitlig och skicklig mäklare i fastighetsaffärer.

Karianne S
Köpte sitt hus med hjälp av Josefine Qvillby en del av HusmanHagberg Bohuslän

Har bare fine ord og komme med om Josefine Qvillby. Veldig hyggelig, blir møtt med et smil. Gjør sitt beste for at vi får svar på de spørsmål vi måtte ha. På visningen kunne hun svare på det vi hadde av spørsmål. Vi føler oss godt ivaretatt med kjøpet av huset.

Camilla N
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Qvillby en del av HusmanHagberg Bohuslän

Jätte trevlig och engagerad. Bra kommunikation och återkopplar snabbt. Alltid tillgänglig. Rekommenderas verkligen!

Erik B
Dingle

Bemötandet har varit vänligt, glatt och engagerat. Det kunde inte vara bättre.

Bente L
Köpte sin stuga med hjälp av Josefine Qvillby en del av HusmanHagberg Bohuslän
Fjällbacka

Josefine har holdt meg oppdatert under hele prosessen, og hjulpet meg (som normann) å finne ut av alle prosesser og hvordan ting fugerer i sverige. Jeg vil absolutt anbefale Josefine som megler til andre.

Henrik Vilker O
Sålde sin stuga med hjälp av Josefine Qvillby en del av HusmanHagberg Bohuslän
Fjällbacka

Driven, bara bra att säga, rekommenderas till alla som vill göra bra affär