Henrik Feuk

Henrik Feuk

Henrik Feuk är mäklare på HusmanHagberg Malmö

Henrik Feuk har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Henrik Feuk har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.8. Henrik Feuk har haft 33 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 59 Läs vad Henrik Feuk

• Triangeln
    2022-09-21 Verifierad kund
    Henrik har varit lyhörd, tillmötesgående och lätt att prata med som gav bra och gedigen återkoppling under hela försäljnings processen.
    Henrik är en mäklare som har en bra känsla för hur man kommer runt problem samtidigt är mån om att vara transparent, opartisk och professionell både gentemot säljaren så väl som köparen.
    Jag kan rekommenderar honom!
    • Söderkulla
    2022-09-18 Verifierad kund
    Alltid trevligt bemötande. Mycket professionell med stort engagemang och lyhördhet. Håller en alltid uppdaterad kring hur allt går, på eget initiativ.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Högt engagemang, personligt bemötande & ett otroligt driv att se till så vår affär blev med bästa möjliga utgång!
    • Triangeln
    2022-09-07 Verifierad kund
    Jag träffade på Henrik av en slump då han var ansvarig mäklare för en lägenhet jag verkligen ville ha. Trots väldigt turbulenta stunder med olika budgivare var Henrik helt transparent, professionell och samtidigt väldigt personlig mäklare.

Även om oddsen var låga för att det skulle bli jag som vann lägenheten så kunde tillslut Henrik lösa det åt mig. Det är lätt att prata med Henrik och han verkar alltid väldigt ärlig och gör sitt absolut bästa för att göra kunden glad. Henrik är den första mäklaren jag har varit i kontakt med och kommer förbli det då han uppfyller alla krav och har en uppenbar passion för sitt arbete.

Det har varit en fantastisk upplevelse oavsett turbulenta stunder från andra budgivare, och den fantastiska upplevelsen kan man bara tacka Henrik för.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Henrik, vilken klippa! Han tog oss igenom ett svårt marknadsläge med tålamod och skicklighet och fick oss att inte tappa hoppet. Tack!
    2022-08-28 Verifierad kund
    Detta va mitt och min sambos första köp av bostad och vi båda va väldigt osäkra och lite förvirrade men Henrik va väldigt behjälplig och lyckades få oss lugna och trygga med vårt köp!

Han va väldigt tillgänglig och förklarade utförligt och tydligt när vi undrade saker och flexibel när det behövdes, till exempel vid kontraktskrivning så löste han så vi kunde göra det hemma hos säljarna!

Rekommenderar!
    • Rörsjöstaden
    2022-08-27 Verifierad kund
    I en skakig marknad upplevde vi Henrik som en följsam mäklare. Vi önskade en realistisk mäklare som inte försöker sälja genom att säga saker för att det ska låta bra. Henrik är ärlig och jobbar hårt för att det ska bli bra för både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera! Henrik samarbetar med en stylist som kom och hjälpte oss att styla inför fotografering. Det var väldigt hjälpsamt för oss och hennes enkla tips vad så värdefulla!
    • Rörsjöstaden
    2022-08-25 Verifierad kund
    Bra och seriös mäklare. Vi som köpare fick bra hjälp.
    • Varvsstaden
    2022-08-02 Verifierad kund
    Henrik var strålande! Kände snabbt in vad vi eftersökte och löste en snabb och bra affär. Toppen nöjd med Henrik som mäklare.
    • Blekingsborg
    2022-07-22 Verifierad kund
    Rekommenderas starkt! Mycket engagerad och tydlig mäklare. Fick mig att känna mig trygg i olika beslut.