Henrik Feuk

Henrik Feuk

Henrik Feuk är mäklare på HusmanHagberg Malmö

Henrik Feuk har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Henrik Feuk har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.6. Henrik Feuk har haft 2 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-08

Läs vad 5 Läs vad Henrik Feuk

• Christoffer B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Feuk en del av HusmanHagberg Malmö
    2021-08-18
    Vi fick ett väldigt bra första intryck av Henrik. Där han förklarad vad han står för och hur hans upplägg ser ut. Och detta har han verkligen levt upp till! Allt från bemötandet, servicen och hans sätt att sätta köpare/säljare i första hand.
    Henrik har under denna processen varit öppen, ärlig och tillgänglig vilket har varit en stor trygghet för mig som säljare.
    Sammanfattningsvis så är jag extremt glad att jag satsade på Henrik då han levt upp till förväntningarna och i framtiden skulle jag inte välja en annan mäklare!
    Tusen tack Christoffer för dina värmande ord och dina rekommendationer. Det var mitt genuina nöje och ära att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Väldigt tacksam återigen för dina fina ord. Mvh Henrik Henrik Feuk
    2021-08-18
    Vi blev trevligt bemötta av Henrik och han var tillgänglig 24/7 vilket uppskattades.

Detta var vårt första lägenhetsköp, och personligen upplevde jag mycket stress då allting var tvunget att bli klart på väldigt kort tid.

Överlag gjorde Henrik allt för att vi skulle få det bästa!
    Tack Jennifer för det fina omdömet 🙏 Jag hoppas ni ska trivas alldeles superbra i er nya och fina lägenhet. Är alltid lite extra speciellt med första egna bostaden. Mvh Henrik Henrik Feuk
    2021-08-18
    Väldigt tillmötesgående och lätt att få kontakt med. Köpupplevelse blev väldigt bekväm och smidig!
    Tack för dem fina orden Emil, det värmer mig jättemycket att ni är så nöjda med er köpupplevelse. Jag hoppas ni ska trivas superbra i er nya fina lägenhet. Mvh Henrik Henrik Feuk
    • Nydala
    2021-08-09
    Henrik var profesuonelt och vänlig
    Tack för dem vänliga orden Elona. Jag hoppas ni ska trivas alldeles utmärkt bra i eran nya bostad. Mvh Henrik Henrik Feuk
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Feuk en del av HusmanHagberg Malmö
    • Nydala
    2021-08-08
    När jag bestämt mig för att sälja min lägenhet kontaktade jag mäklare.se för att få hjälp med att hitta en bra mäklare. Fem mäklare från olika kända mäklarföretag i Malmö kontaktade mig. Mitt val stannade slutligen för Henrik Feuk hos HusmanHagberg. Anledningen var att han verkade kunnig, seriös och ärlig. Jag hade en uppfattning om värdet på lägenheten men det viktigaste för mig var en bekymmersfri försäljning av en kunnig mäklare som ingav förtroende. Sammanfattningen blir att Henrik överträffade mina förväntningar. Allt gick snabbt och smidigt. Slutpriset blev högre än förväntat. En mycket kompetent och trevlig mäklare som jag verkligen rekommenderar.
    Stort tack Kenneth för dem värmande orden samt dina rekommendationer, det var mitt sanna nöje att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Mvh Henrik Henrik Feuk