Charlotte Balcker

Charlotte Balcker

4.9 i betyg av 64 omdömen

Charlotte Balcker är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Charlotte Balcker har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 64 omdömen sedan 2018-03-07. Charlotte Balcker har haft 29 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 64 Läs vad Charlotte Balcker

• Vi upplevde Charlotte som positiv och duktigt på att återkoppla fort
    Christoffer K köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-10-09
    • 124.0 m²
    • Gustavsberg Hästhagen
    2020-10-09
  • Fint, personligt bemötande av Charlotte när vi köpte radhus.
    Fanny L köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-10-01
    Hej, tack för fin rekommendation. Nu håller vi tummarna för säljarnas köp och er försäljning så ni kan snabbare komma in i radhuset. Ha en fin dag hälsningar Charlotte

Visa svar
  • Charlotte hjälpte oss med köpet av vårt första hus. Hon var smidig att få kontakt med, lätt att prata med om högt och lågt i bostadsaffären, noggrann med återkoppling, mån om att vi skulle känna oss trygga och generellt väldigt trevlig. Vi rekommenderar henne varmt.
    Sarah N köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • 112.0 m²
    • Kolvik
    2020-10-01
    Hej Sarah, tusen tack för fin rekommendation. Nu håller vi tummat och tår att allt går som vi önskar hela vägen i mål. Ha en fin dag hörs snart igen Hälsningar Charlotte

Visa svar
  • Vi köpte ett radhus som Charlotte sålde och är väldigt nöjda med kontakten från början till slut! Trevligt, hjälpsamt och professionellt bemötande. Lätt att få kontakt med och hade svar på de frågor vi hade.
    Sofia B köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-09-24
    2020-09-24
    Hej Sofia, Tackar, ni var verkligen den bästa för just denna bostaden. Önskar er lycka till med er försäljning så ses vi på tillträdet. Hälsa familjen Mvh Charlotte

Visa svar
  • - Jag har sålt ett radhus i Ösbydalen. - Jag blev bemött på ett värdigt och respektfullt sätt. Hade nyligen mist min sambo och ville komma bort från Värmdö. Charlotte tog sig tid att prata om hennes sätt att arbeta för det skulle kunna passa ihop med mina önskemål. - Jag hade inte direkt några förväntningar , ville mer höra mig för hur det kunde se ut. Men efterhand som vi pratade fick jag mer och mer förtroende för Charlotte. Sägas bör väl att personkemin fungerade direkt vilket naturligtvis underlättar. - Sammanfattningsvis kan jag säga att jag är väldigt nöjd. Charlotte är klar och tydlig med information om vad som händer. Ringer alltid upp när jag har sökt henne. Samarbetet oss emellan fungerade perfekt !
    Margareta Christine S
    Margareta Christine S sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-09-23
    2020-09-23
    Kära Margareta vilket fint utlåtande du gav mig. Värmer mitt hjärta! Har verkligen uppskattat att få förmedla din bostad, du har varit så hjälpsam och tillmötesgående. Nu ska vi se till och hitta det bästa boendet åt dig. Hälsningar Charlotte

Visa svar
  • Smidig försäljning av min lägenhet av en väldigt trevlig och engagerad mäklare.
    Annika L sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-08-03
    • 78.0 m²
    • Gustavsberg Kedjebacken
    2020-08-03
    Hej Annika, tänk vad smidigt det kan gå när allt blir rätt från början till slut. Nu håller vi tummarna att du finner din dröm lägenhet i Malmö. Hälsningar Charlotte

Visa svar
  • Charlotte hittade det perfekta boendet för mig och mina barn. Jag fick förhandsvisning och en snabb affär. Allt kändes tryggt och proffsigt!
    Annette P köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-07-20
    • 78.0 m²
    • Gustavsberg Kedjebacken
    2020-07-20
    Tack Annette, nu håller jag tummarna för en lika smidig affär för er. Önskar dig en fin höst Hälsningar Charlotte

Visa svar
  • Har fått hjälp att köpa ett hus. Mycket serviceminded och Otroligt duktig på att återkoppla Till oss under hela affären. Hon ska ha stort beröm hur Hon har hanterat allt.
    Renzo R
    Renzo R köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-07-17
    • 170.0 m²
    • Kolvik
    2020-07-17
    Hej Renzo, Tusen tack för fin rekommendation. Hoppas ni nu trivs i fina fina huset. Ser fram emot komma ut och hälsa på. Hälsa Anette! Ha en fin dag hälsningar Charlotte

Visa svar
  • Charlotte har på ett proffsigt, trevligt och personligt sätt förmedlat en bostad till oss som passar oss i både läge, planlösning och pris. Hon har fått oss att känna trygghet i köpet och gjort oss uppmärksamma om det vi behöver känna till kring huset och köpet. Hon har även gett oss bra tips och tankar kring att underlätta i vår egen försäljning trots att vi sålt med annan mäklare. Jag skulle varmt rekommendera andra att både sälja med, och köpa av Charlotte.
    Susanne H köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-06-29
    • 140.0 m²
    • Ingarö Brunn
    2020-06-29
    Tusen tack Susanne för en fin rekommendation som värmer rakt igenom hjärtat. När jag får ett uppdrag hoppas jag alltid finna den perfekta köparen av just den fastigheten och med er blev det verkligen fullpott. Ni är de perfekta köparna! Önskar er en underbar sommar hälsningar Charlotte

Visa svar
  • Trevligt bemötande. jag upplever Charlotte proffsig påläst o vet vad hon pratar om kändes väldigt tryggt att låta Charlotte sälja vår bostad Känns som jag absolut kan rekommendera Charlotte när ni behöver mäklartjänster mvh Peter Englöf
    Peter E köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2020-06-20
    • 3:a
    • 84.5 m²
    2020-06-20
    Tack Peter och Elsie, hoppas du känner lika innan sommaren är slut! Nu ser vi till att sälja er bostad. Ser fram emot att få fotografera den. Önskar er en härlig vecka. // Charlotte

Senaste försäljningarna

Skärgårdsvägen