Mäklare Stockholms län Värmdö HusmanHagberg Värmdö Charlotte Balcker
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2019-04

Läs vad 31 Läs vad Charlotte Balcker

• Mattias E köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-05-17

Gustavsbergs Hamn
    Varm och genuin framtoning. Hade bra kunskap om objekt, förening och omgivning vilket gav förtroende. Levererat och stöttar genom processen. Läs mer
    2019-05-21 Charlotte B svarar Mattias E
    Hej,
    Tack för fint betyg på mig. Härligt att vi fick till en smidig lösning på affären. Önskar er en fin sommar, hälsningar Charlotte
  • Inger R sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-05-15

Gustavsbergs Hamn
    Charlotte sålde min 2:a i Hamnen med känsla, gott humör och stor kunnighet.
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar och kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2019-05-15 Charlotte B svarar Inger R
    Tackar för den fina rekommendationen! Önskar dig allt det bästa inför din flytt till nya delar av Gustavsberg. Tror du och Aslan kommer trivas utmärkt i den nya miljön. Hälsningar Charlotte
    Charlotte B gillar detta
  • Siv R köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-02-28

Gustavsberg Kedjebacken
    Upplever Charlotte som mån om både sin uppdragsgivare, säljaren, och mig som köpare. Upplever henne som effektiv. Läs mer
    2019-02-28 Charlotte B svarar Siv R
    Hej Siv,
    Det var en härlig rekommendation, tack! Effektiv, det gillar jag vara och jag månar verkligen om alla mina kunder. Lycka till med er försäljning! Hälsningar Charlotte
    Jill R gillar detta
  • Anders G
    Anders G köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2019-02-26

Köpt en bostadsrätt.
    Trevlig och glad! Tog sig tid med mig.
    Förväntningar: Kunskap om lgh, förening och område. Charlotte hade bra koll på både lgh, förening och område.

Jag skulle absolut använda Charlotte om jag skulle behöva mäklare vid en försäljning. Trevlig, kunnig, lyhörd, lösningsinriktad - ingenting är omöjligt.

Bara att gratulera den som får chans att samarbeta med Charlotte! Läs mer
    2019-02-27 Charlotte B svarar Anders G
    Tackar allra ödmjukast för denna fina rekommendation. Värmde verkligen ett mäklar ❤️
    Önskar er en fin vår så ses vi på tillträdet. Hälsningar Charlotte
    Jill R gillar detta
  • Jessica J sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-12-08

Gustavsberg Kvarnberget
    Mycket proffisionell , kunnig , lyhörd och supertrevlig . Snabb på återkoppling och verkligen gjorde allt mycket bra för oss med vår försäljning. Läs mer
    2018-12-12 Charlotte B svarar Jessica J
    Tack Jessica för fin rekommendation och att ni valde mig som mäklare av ert fina objekt. Önskar er lycka till med flytt och med nya bostaden. God jul och ett gott slut.
  • Kristina N köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-12-06

Gustavsbergs Hamn
    Glad, trevlig och possitiv.
    Gav bra information av försäljning och kontraktsskrivning av lägenheten. Läs mer
    2018-12-12 Charlotte B svarar Kristina N
    Tack Kristina! Önskar nu er en fin flytt till lägenheten. God jul och gott nytt år
  • Niclas K köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-12-06

Gustavsberg Kedjebacken
    Jag köpte en lägenhet och blev väldigt vänligt och hjälpsamt bemött. Läs mer
    2018-12-12 Charlotte B svarar Niclas K
    Hej Niclas,
    Tack för rekommendationen! Hoppas du hade en fin semester. God Jul och gott nytt år hälsa familjen
  • Marwan H köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-10-03

Gustavsberg Munkmora
    Hej,
    Jag skulle säga och skicka ett stort tack till Charlotte Balcker för allting.
    1. Mycket kunnig med rådgivning, förklaring och beskrivning av bostaden.
    2. Mycket noggrant i sitt arbete.
    3. Svarade direkt på våra frågor via email och/eller Mobilen. Läs mer
    2018-10-03 Charlotte B svarar Marwan H
    Tusen tack Marwan för er fina rekommendation, hoppas nu allt blir bra. Hälsa familjen hälsningar Charlotte
    Charlotte B gillar detta
  • Maria N köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-10-02

Strömma
    Supertrevlig och tillmötesgående! Hon gjorde ens livs största affär trygg. Läs mer
    2018-10-02 Charlotte B svarar Maria N
    Tusen tack för fin rekommendation! Välkommen till Vörmdö, tror ni kommer trivas fantastiskt bra.Hälsningar Charlotte
    Charlotte B gillar detta
  • Åsa W sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-10-01

Mörtnäs
    Köpt bostadsrätt och allt har fungerat bra! Läs mer
    2018-10-01 Charlotte B svarar Åsa W
    Underbara Åsa- tror jag sålde din bostadsrätt och allt har gått bra! Snart är det tillträde för köparen och med det önskar dig en härlig höst. Hälsningar Charlotte

Senaste försäljningarna

Stig Lindbergs Gata