Mäklare Stockholms län Värmdö HusmanHagberg Värmdö Charlotte Balcker
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-01 - 2018-12

Läs vad 27 kunder tycker om Charlotte Balcker

• Jessica J sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-12-08

163m²
    Gustavsberg Kvarnberget
    Mycket proffisionell , kunnig , lyhörd och supertrevlig . Snabb på återkoppling och verkligen gjorde allt mycket bra för oss med vår försäljning. Läs mer
    2018-12-12 Charlotte B svarar Jessica J
    Tack Jessica för fin rekommendation och att ni valde mig som mäklare av ert fina objekt. Önskar er lycka till med flytt och med nya bostaden. God jul och ett gott slut.
  • Kristina N köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-12-06

50.5m²
    Gustavsbergs Hamn
    Glad, trevlig och possitiv.
    Gav bra information av försäljning och kontraktsskrivning av lägenheten. Läs mer
    2018-12-12 Charlotte B svarar Kristina N
    Tack Kristina! Önskar nu er en fin flytt till lägenheten. God jul och gott nytt år
  • Niclas K köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-12-06

76m²
    Gustavsberg Kedjebacken
    Jag köpte en lägenhet och blev väldigt vänligt och hjälpsamt bemött. Läs mer
    2018-12-12 Charlotte B svarar Niclas K
    Hej Niclas,
    Tack för rekommendationen! Hoppas du hade en fin semester. God Jul och gott nytt år hälsa familjen
  • Marwan H köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-10-03

82m²
    Gustavsberg Munkmora
    Hej,
    Jag skulle säga och skicka ett stort tack till Charlotte Balcker för allting.
    1. Mycket kunnig med rådgivning, förklaring och beskrivning av bostaden.
    2. Mycket noggrant i sitt arbete.
    3. Svarade direkt på våra frågor via email och/eller Mobilen. Läs mer
    2018-10-03 Charlotte B svarar Marwan H
    Tusen tack Marwan för er fina rekommendation, hoppas nu allt blir bra. Hälsa familjen hälsningar Charlotte
    Charlotte B gillar detta
  • Maria N köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-10-02

146m²
    Strömma
    Supertrevlig och tillmötesgående! Hon gjorde ens livs största affär trygg. Läs mer
    2018-10-02 Charlotte B svarar Maria N
    Tusen tack för fin rekommendation! Välkommen till Vörmdö, tror ni kommer trivas fantastiskt bra.Hälsningar Charlotte
    Charlotte B gillar detta
  • Åsa W sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-10-01

55.5m²
    Mörtnäs
    Köpt bostadsrätt och allt har fungerat bra! Läs mer
    2018-10-01 Charlotte B svarar Åsa W
    Underbara Åsa- tror jag sålde din bostadsrätt och allt har gått bra! Snart är det tillträde för köparen och med det önskar dig en härlig höst. Hälsningar Charlotte
    Charlotte B gillar detta
  • Simon B köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-09-04

75m²
    Gustavsberg Hästhagen
    Bra information och planering inför försäljning, fanns alltid tillgänglig om man hade frågor! Läs mer
    2018-09-05 Charlotte B svarar Simon B
    Tack Simon, uppskattat att ha dig både som köpare och säljare av mina objekt. Önskar er lycka till nu vid flytten. Hälsningar Charlotte
  • Ingrid M
    Ingrid M sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-09-03

65.5m²
    Gustavsberg Lugnet
    Jag har sålt en lägenhet Jag blev väldigt bra bemött trevlig och förstående hon levde upp till alla mina förväntningar det var en fin och trevlig upplevelse. Läs mer
    2018-09-28 Charlotte B svarar Ingrid M
    Tack Ingrid- nu önskar jag dig lycka till med att hitta ett bra boende.
  • Kerstin T skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-08-06

162m²
    Har köpt fastighet av Charlotte Balcker. Hon kändes mycket professionell. Läs mer
    2018-08-27 Charlotte B svarar Kerstin T
    Tack Kerstin och tack för att ni valde att vilja sälja med mig med. Ha en fin dag hälsningar Charlotte
  • Markus Christer H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2018-06-21

Sålde mitt hus med Charlotte som mäklare, har absolut inget negativt att säga, mycket professionell och snabb service! Och slutresultatet hamnade över mina förväntningar.

Kan absolut rekommendera Charlotte till andra som letar efter bra mäklare. Läs mer
    2018-06-21 Charlotte B svarar Markus Christer H
    Tack Markus för att ni valde att gå med mig. Det var ett nöje att få förmedla ert vackra hem, vilket jag inte var ensam om att tycka.. Önskar er en fin midsommar hälsningar Charlotte

Senaste försäljningarna

Kedjebacken