Charlotte Balcker
en del av HusmanHagberg Värmdö

Gustavsbergs Hamn
134 40 Gustavsberg — Visa karta

Vad tror Charlotte att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 21 kunder tycker om Charlotte Balcker

• Simon B
    Simon B skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Bra information och planering inför försäljning, fanns alltid tillgänglig om man hade frågor! Läs mer
    2018-09-05 Charlotte Balcker H svarar Simon B
    Tack Simon, uppskattat att ha dig både som köpare och säljare av mina objekt. Önskar er lycka till nu vid flytten. Hälsningar Charlotte
  • Ingrid M
    Ingrid M skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag har sålt en lägenhet Jag blev väldigt bra bemött trevlig och förstående hon levde upp till alla mina förväntningar det var en fin och trevlig upplevelse. Läs mer
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har köpt fastighet av Charlotte Balcker. Hon kändes mycket professionell. Läs mer
    2018-08-27 Charlotte Balcker H svarar Kerstin T
    Tack Kerstin och tack för att ni valde att vilja sälja med mig med. Ha en fin dag hälsningar Charlotte
  • Markus Christer H
    Markus Christer H skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålde mitt hus med Charlotte som mäklare, har absolut inget negativt att säga, mycket professionell och snabb service! Och slutresultatet hamnade över mina förväntningar.

Kan absolut rekommendera Charlotte till andra som letar efter bra mäklare. Läs mer
    2018-06-21 Charlotte Balcker H svarar Markus Christer H
    Tack Markus för att ni valde att gå med mig. Det var ett nöje att få förmedla ert vackra hem, vilket jag inte var ensam om att tycka.. Önskar er en fin midsommar hälsningar Charlotte
  • Robert S
    Robert S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte är en fantastisk mäklare, första gången jag säljer en bostad & hon fick verkligen en att känna sig trygg i hela procesen. Läs mer
    2018-06-18 Charlotte Balcker H svarar Robert S
    Tack för bästa rekommendationen, önskar dig lycka till med ditt nya boende. Ha en fin sommar hälsningar Charlotte
  • Anne-Charlotte O
    Anne-Charlotte O skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köpt lägenhet och är mycket nöjd med Charlotte . I sin roll som mäklare ger hon ett mycket proffsigt intryck och man känner sig väl omhändertagen, samtidigt som hon värnar om att det ska bli så bra som möjligt för både köpare och säljare. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-06-14 Charlotte Balcker H svarar Anne-Charlotte O
    Varmt tack för rekommendationen! Tror Oscar kommer trivas fantastiskt i sin nya bostad. Önskar er en fin sommar hälsningar Charlotte
  • Magnus Å
    Magnus Å skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Sålt bostadsrätt.
    Personligt, tillmötesgående och professionellt bemötande.
    Jag hade höga förväntingar som levererades till fullo.
    Bra öppen dialog oss emellan.
    Rekommenderar starkt Charlotte! Läs mer
    2018-06-01 Charlotte Balcker H svarar Magnus Å
    Tusen tack Magnus och Rosi för ert förtroende. Ni har varit fantastiska att få jobba med. Önskar er nu lycka till i sökandet efter ert nya hem. Hälsningar Charlotte
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi köpte 1 1/2-plans radhus. Redan vid första visningen gav mäklaren ett vederhäftigt intryck.

Hon svarade på frågor och var hjälpsam utan att vara påträngande eller lismande.
    Jag har letat hus en längre tid och upplevt många mäklare som antingen ”gömmer sig” eller som hela tiden går steget bakom och skall påtala hur förträffligt allt är. Här var balansen god och svaren kändes ärliga.

Jag skulle tveklöst överväga att vända mig till denna mäklare igen om jag skall göra fler bostadsaffärer. Läs mer
    2018-06-01 Charlotte Balcker H svarar Magnus J
    Magnus, tack för din fina rekommendation den värmer verkligen en mäklares hjärta! Önskar er all lycka till i nya bostaden och bara höra av er om ni har minsta fråga, ni vet vart jag finns. Hälsningar Charlotte
  • Anna-Karin L
    Anna-Karin L skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Jag köpte en bostad. Hon hade ett trevligt sätt. Kändes påläst och kunnig om bostaden. Kunde sitt jobb. Läs mer
    2018-05-28 Charlotte Balcker H svarar Anna-Karin L
    Varmt tack för fin rekommendation. Önskar er nu lycka till med er försäljning. Ha en fin sommar. Hälsningar Charlotte
  • Miriam L
    Miriam L skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Har gjort båda sal och köp via Charlotte. Energisk, proffsig och supertrevlig! Mycket nöjd! Läs mer
    2018-05-28 Charlotte Balcker H svarar Miriam L
    Tack snälla Mirjam för dina fina ord. Härligt att ha er som både köpare och säljare. Ha en underbar sommar. Hälsningar Charlotte
  • Ann-sofie E
    2018-05-24 Charlotte Balcker H svarar Ann-sofie E
    Tack Ann-Sofie för rolig rekommendation, ha en fin sommar. Hälsningar Charlotte
  • Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Snabb, fokuserad och tillgänglig Läs mer
    2018-05-22 Charlotte Balcker H svarar Elisabeth W
    Tack för att du uppmärksammade de egenskaperna- just de jag vill förknippas med. Uppskattar verkligen dig som köpare av ett av mina objekt. Hälsningar Charlotte
  • Johan S
    Johan S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Toppen rakt igenom. Snabb, proffsig och tydlig. Läs mer
    2018-05-21 Charlotte Balcker H svarar Johan S
    Tack Johan, det var jätte trevlig att få sälja ert fina hus och det glädjer mig att veta att ni stannar kvar i området. Hälsningar Charlotte
  • Veronica B
    Veronica B skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    She's great! She explained everything in a very easy way. She's friendly, thorough and very quick answering. Läs mer
    2018-05-21 Charlotte Balcker H svarar Veronica B
    Thank you very much and I'm sure that you will love your new home. Have a lovely summer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Vi har köpt en bostad av Charlotte och valde att anlita henne även för försäljning av vår bostad eftersom vi verkligen gillar henne både som mäklare och som person. Mycket trevlig, glad och kompetent! Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2018-05-21 Charlotte Balcker H svarar Jenny S
    Tack snälla ni för er fina rekommendation, det har varit så kul att få sälja er vackra lägenhet. Ni är så varmt välkomna om ni behöver hjälp med värdering av ert nya köp. Ha en fantastisk sommar hälsa familjen
  • Nikos S
    Nikos S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Charlotte är en totalt sett noggrann och tillmötesgående mäklare. Rekommenderas. Läs mer
    2018-05-21 Charlotte Balcker H svarar Nikos S
    Tack Nikos det var mycket trevlig att få förmedla er fina lägenhet. Önskar dig en fin sommar hälsningar Charlotte
  • Mats B
    Mats B skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Trevligt bemötande, god kontakt och professionell handläggning alltigenom. Läs mer
    2018-05-21 Charlotte Balcker H svarar Mats B
    Tack Mats och Helena, uppskattade verkligen att få förmedla ert hus. Jag tror verkligen ni kommer trivas i nya bostad. Ser fram emot att hälsa på och få värdera den när det behovet finns. Hälsningar Charlotte
  • Maria F
    Maria F skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Köp av bostadsrätt, lgh. Proffsigt och positivt bemötande. Läs mer
    2018-05-21 Charlotte Balcker H svarar Maria F
    Tack snälla Maria, önskar er lycka till med er försäljning av villan och njut av ditt nya boende . Önskar dig en härlig sommar
  • charlotte b
    charlotte b skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Valde Charlotte efter träffat henne på en visning. Vilket engagemang och energi hon har, gör sitt yttersta från början till slut! Vi är super nöjda-TACK, Charlotte! Läs mer
    2018-03-26 Charlotte Balcker H svarar charlotte b
    Tack snälla Charlotte för ert förtroende! Önskar er all lycka till med ert nya boende.
  • Marie S
    Marie S skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Bästa Märklaren jag träffat, & efter att ha sålt & köpt ex antal bostäder så har jag erfarenhet.
    Otroligt engagerad & kunnig, man får verkligen trygghets känslan med Charlotte.
    Åh vilken tävlings människa hon är :) Läs mer
    2018-03-26 Charlotte Balcker H svarar Marie S
    1000 tack för fin rekommendation härligt att jag kan förmedla trygghet.
  • Natalie J
    Natalie J skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    Mycket professionellt och tillmötesgående bemötande på ett lättsamt och personligt sätt. Tillgängliga, engagerade och intresserade. Väldigt stöttande för den som inte har så många försäljningar i bagaget. Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2018-03-26 Charlotte Balcker H svarar Natalie J
    1000 tack för fin rekommendation och grattis till ditt nya boende.
Jenny Svensk
Ulrika Andersson