Charlotte Balcker

Charlotte Balcker

Charlotte Balcker är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Charlotte Balcker har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Charlotte Balcker har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.9. Charlotte Balcker har haft 46 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 96 Läs vad Charlotte Balcker

• sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Höjdhagen
    2021-07-08
    Charlotte är mån om sina kunder och har ett professionellt bemötande i samklang med ett mycket personligt engagemang. Inget annat än lovord till Charlotte.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Mörtnäs Hagar
    2021-07-06
    Postivt och professionellt bemötande. Bra uppföljning vid frågor.

Jag hade höga förväntningar (HusmanHagberg har gott renomme) och mäklaren uppfyllde dessa.

Genomgående professionell och positiv upplevelse .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    2021-06-30
    Otrolig positiv, personlig, erfaren och engagerad mäklare! Superbra!
  • sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Norra Ingaröstrand
    2021-06-30
    Bra jobb, enligt förväntningarna. Charlotte hör ofta av sig med nyheter vilket är positivt.
    • Mörtnäs Hagar
    2021-06-04
    Fantastiskt hjälpsam, trevlig och lyhörd.
    2021-05-25
    1. Bought an apartment at Hovslagarvägen 76
    2. Working with Charlotte Balcker was a great pleasure
    3. Charlotte definitely lived up to all expectations
    2021-05-24
    Vi vart på en visning av en bostadsrätt med Charlotte. Hon är mycket öppen med information om bostaden och vi fick all information vi bad om. Ett mycket professionellt bemötande, och med en avslappnad attityd. I många fall känns mäklare som påstridande eller helt ointresserade. Charlotte gav oss en perfekt balans av våran upplevelse vid visningen.
    Vid budgivningen som följde höll Charlotte oss uppdaterade vid varje steg, och höll sig neutral mellan oss som potentiella köpare, andra budgivare samt säljarna.
    Kontraksskrivningen vart även den en mycket trevlig upplevelse, i lugn och ro med säljarna gick vi igenom alla dokument,
    Vi kan varmt rekommendera Charlotte som mäklare! Blir det tid för oss att gå igenom en liknande affär i framtiden kommer vi definitivt att se om Charlotte finns tillgänglig.
  • sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Ingarö Fagerholm
    2021-05-23
    Hon har koll på marknaden, prisbilden stämnde.
    • Gustavsbergs Hamn
    2021-05-17
    Trevlig och mycket proffsig mäklare. Tycker vi fick en bra kontakt och köpet känns väldigt tryggt.
    Tack, så roligt att ni fick så bra känsla och att vi fick till en snabb affär. Ha en fin vår, Hälsningar Charlotte Charlotte Balcker
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Värmdö Evlinge
    2021-05-07
    Köpt en villa. Nöjd med mäklaren.
    Hej, Tack för att du lämnade en rekommendation. Hoppas verkligen att ni kommer trivas i huset lika bra som säljarna har gjort. Lycka till med er försäljning. Hälsningar Charlotte Charlotte Balcker