Charlotte Balcker
Registrerad mäklare sedan 2018-01-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 56 Läs vad Charlotte Balcker

• Susanne H köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-06-29

Ingarö Brunn
    Charlotte har på ett proffsigt, trevligt och personligt sätt förmedlat en bostad till oss som passar oss i både läge, planlösning och pris. Hon har fått oss att känna trygghet i köpet och gjort oss uppmärksamma om det vi behöver känna till kring huset och köpet. Hon har även gett oss bra tips och tankar kring att underlätta i vår egen försäljning trots att vi sålt med annan mäklare.
    Jag skulle varmt rekommendera andra att både sälja med, och köpa av Charlotte. Läs mer
    2020-06-29 Charlotte B svarar Susanne H
    Tusen tack Susanne för en fin rekommendation som värmer rakt igenom hjärtat. När jag får ett uppdrag hoppas jag alltid finna den perfekta köparen av just den fastigheten och med er blev det verkligen fullpott. Ni är de perfekta köparna! Önskar er en underbar sommar hälsningar Charlotte
    Charlotte B gillar detta
  • Peter E köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-06-20

Gustavsberg Ösbydalen
    Trevligt bemötande. jag upplever Charlotte proffsig påläst o vet vad hon pratar om kändes väldigt tryggt att låta Charlotte sälja vår bostad Känns som jag absolut kan rekommendera Charlotte när ni behöver mäklartjänster mvh Peter Englöf Läs mer
    2020-06-23 Charlotte B svarar Peter E
    Tack Peter och Elsie, hoppas du känner lika innan sommaren är slut! Nu ser vi till att sälja er bostad. Ser fram emot att få fotografera den. Önskar er en härlig vecka. // Charlotte
  • Linda F köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-06-19

Gustavsberg Hästhagen
    Jag har köp en bostadsrätt
    Charlott är mycket flexibel och ordnade en extra visning till ett av mina barn som inte kunde vara med på den första. Hon ordnade båda visningarna med under två timmars varsel.
    Charlotte är ett riktigt proffs på sitt jobb. Hon är väldigt trevlig och skrattar mycket och det är ju sånt som smittar av sig.
    Jag uppskattar att hon behandlade mina barn så de fick sig att känna sig lika delaktiga som mej, de ska ju trots allt också bo där Läs mer
    2020-06-19 Charlotte B svarar Linda F
    Wow Linda, tack vilken fantastisk rekommendation jag fick. 1000 tack- nu väntar vi med spänning g på när inflyttning kan bli. Desto tidigare desto bättre🌺
  • Cecilia J köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-05-31

4:a
    Gustavsberg Hästhagen
    Jag tyckte om Charlotte direkt. Hon var öppen, trevlig, engagerad och personlig.
    Bra mäklare som försöker skapa det bästa för både säljare och köpare. Läs mer
  • Dean F skrev om Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-04-24

Charlotte Balcker är en stjärna, som tar hand om kunden hela vägen genom affären Läs mer
    2020-04-29 Charlotte B svarar Dean F
    Tack Dean för att du gav mig förtroendet att sälja din lägenhet. Önskar dig och din familj en riktigt fin sommar
  • Sara F köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-04-20

2:a
    Gustavsbergs Hamn
    Tack Charlotte för bra service och gedigen kunskap i samband med köpet av bostad! Läs mer
    2020-04-21 Charlotte B svarar Sara F
    Hej Sara,
    Tack för din fina rekommendation! Hoppas att du trivs lika bra i din nya lägenhet som Emma gjorde. Ha en fin vår
    Hälsningar Charlotte
  • Nina S sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-04-20

4:a
    Gustavsberg Ösbydalen
    Charlotte är trevlig, proffsig, återkopplat snabbt och tar reda på alla frågor man har. Hon är superduktig på sitt jobb. Läs mer
    2020-04-21 Charlotte B svarar Nina S
    Tack Nina för fin rekommendation. Härligt att du ser mig som engagerad och kunnig, just den bilden är viktig att jag lever upp till. Hoppas du kommer trivas fantastiskt bra på Maja Snis gata. Njut på din fina altan! Hälsningar Charlotte
  • Diana E köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-03-10

Ingarö Brunn
    Köpte en villa via Husman Hagberg. Charlottes bemötande var alltid professionellt och trevligt. Hon kunde besvara alla frågor och funderingar vi hade. Rekommenderar Charlotte, Siw och Husman Hagberg varmt! Läs mer
    2020-03-10 Charlotte B svarar Diana E
    Tack Diana för dina ord! Det värmer alltid med en fin reco när vi har haft mycket med er köpare att göra. Önskar er allt det bästa och ser fram emot att se hur fint ni kommer fixa huset. Lycka till med flytten och nya jobbet. Hälsningar Charlotte
  • Joakim H sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-03-01

Gustavsberg Munkmora
    Hon var väldigt kunnig. Jag har sålt lägenhet. Mycket trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-03-10 Charlotte B svarar Joakim H
    Hej,
    Tack för att jag fått sälja er fina lägenhet. Vad ni kämpade och gjorde om inför försäljningen- en eloge till er. Riktigt tråkigt blir det då när man inte kommer upp till de förväntningar som ni säljare har. Önskar er en fin vår, hälsningar Charlotte
  • Bonnie S köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö

2020-02-28

Gustavsberg Munkmora
    Köpt en lägenhet. Trevligt proffsigt bemötande, bra kontakt, snabba svar och bra info, spec för mig som nybörjare. Läs mer
    2020-03-10 Charlotte B svarar Bonnie S
    Hej Bonnie, tack för trevligt möte med er. Nu är ni även medlemmar och snart kan ni tillträda. Vi hörs snart igen. Ha en fin kväll hälsningar Charlotte

Senaste försäljningarna

Björnskogsvägen