Charlotte Balcker är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Charlotte Balcker har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Charlotte Balcker har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.9. Charlotte Balcker har haft 42 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 140 Läs vad Charlotte Balcker

• sålde sin stuga med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Norra Kopparmora
    2022-07-06 Verifierad kund
    Toppen bemötande, snabb respons på frågor. Rekommenderas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    2022-06-15 Verifierad kund
    Genomgående proffsig och tillmötesgående.
    Tack Joakim, hoppas nu ni kommer att trivas i hamnen. Ni har verkligen köpt en fin lägenhet. Trevlig helg 🌸 Charlotte Balcker
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Gustavsberg Porslinskvarteren
    2022-06-15 Verifierad kund
    Tack Charlotte!
    För ett perfekt utfört arbete runt försäljning av min lägenhet på alla sätt.
    Tack snälla och tack för uppdraget 🌸 önskar nu dig en fin sommar.☀️ Charlotte Balcker
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Värmdö Evlinge
    2022-06-07 Verifierad kund
    Personlig kontakt och med mycket engagemang sålde hon min bostad. Väldigt nöjd.
    Tack Henrik! Hoppas du satte realistiskt tillträde så du verkligen hinner flytta ut:-) Lycka till med studierna. Charlotte Balcker
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Balcker en del av HusmanHagberg Värmdö
    • Värmdö Evlinge
    2022-06-01 Verifierad kund
    Sympatisk, påläst, serviceminded,
    Tack för fin och tydlig rekommendation!🌺
    Önskar er all lycka i er nya bostad.
    Hälsningar Charlotte
    • Gustavsberg Höjdhagen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Charlotte Balcker var en utmärkt mäklare. Hon fanns alltid till hands när jag behövde råd och jag kände att jag kunde fundera öppet kring köp och försäljning med henne. Det kändes tryggt och säkert.
    Jag kan ge henne de bäste rekomendadtioner.
    Tack Thor för uppdraget, det har varit så trevlig att få ha haft din fina lägenhet till försäljning. Vilken vecka vi hade, allt var perfekt och vilket fantastiskt team vi alla var.
    Njut av familjen så hörs vi framöver 🌺
    • Gustavsberg Höjdhagen
    2022-05-28 Verifierad kund
    Det blev en snabb affär som sköttes mycket proffsigt och på ett trevligt och tillmötesgående sätt. Jag ger henne mina bästa rekommendationer.
    Tack härliga Eva! Det är så fint att få se när en person klickar med en lägenhet som du gjorde. Tror du kommer trivas helt fantastiskt på Värmdö 💫
    Lycka till med försäljningen av din lägenhet
    Vi hörs vidare hälsningar Charlotte
    • Gustavsberg Farsta Slottsvik
    2022-05-20 Verifierad kund
    Charlotte var en klippa i hela processen och även efteråt i samband med vårt nästa köp bjöd hon på värdefull feedback osv. Kan verkligen rekommendera henne!
    Tack fina Lisa och Tobias för er rekommendation.
    Kul att kunna vara till hjälp även om affären inte var min. Önskar er en fin sommar🌺 är övertygad om att ni kommer trivas på Djurö
    • Gustavsberg Östra Ekedal
    2022-05-16 Verifierad kund
    Charlotte är MÄKLAREN(!) du inte behöver tveka på att anlita.

Målfokuserad, informativ och supertydlig!.

Brett kontaktnät.

Arbetssättet skapade starkt förtroende och en känsla av "extra engagemang under processens gång" för mig som kund.

Få mäklare klarar utav att leverera den helhet som Charlotte gjorde.

/Ronnie Lindberg, Gezelius Väg 16, Gustavsberg (Maj 2022)
    WOW! Tusen tack för en av de bästa Reco jag fått. Jag är mållös och varm i hjärtat.
    Hör bara av er om ni behöver hjälp i er köpprocess.
    Hälsningar Charlotte
    • Gustavsberg Östra Ekedal
    2022-05-13 Verifierad kund
    Vi har gjort många bostadsaffärer i vårt liv men denna var i särklass smidigast och effektivast med en trygg mäklare och ett omsorgsfullt handlag.
    Tack Kim, det är alltid mycket lättare att göra smidiga affärer när jag har med likasinnade att göra:-) Vi hade en plan och den gick som vi önskade. Önskar er nu lycka till i ert sökande.
    Hälsningar Charlotte.