HVAC Solution

HVAC Solution

hvacsolution.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till oss på HVAC Solution Sweden AB Som alltid prioriterar vi kvalitet och god kommunikation. Vi anser att det är viktigt att du som kund känner full tillit och trygghet när du anlitar oss. När vi startade HVAC Solution så ställde vi oss själva frågan vad vi hade önskat av ett företag om vi var kunden. Vi kom snabbt...

118 omdömen om HVAC Solution

Ingvar B
Skrev om HVAC Solution

HVAC har en kunnig innesäljare som alltid verkar vara på plats. JAG FICK EN BRA GENOMGÅNG AV VAR INNE OCH UTEDELARNA SKULLE PLACERAS VID ETT TIDIGT HEMBESÖK. När monteringen gjordes gick allt smidigt och snabbt vilket tyder på stor yrkesvana och driften sattes igång strax efter middagstid och har fungerat problemfritt i en vecka.

Håkan B
Skrev om HVAC Solution

Mycket bra bemötande vid första kontakten med Ulrika. Därefter lite snöoväder, som försenade monteringen av värmepumpen. Så kom äntligen efter 3:e försöket Axel med kollega, och på drygt 2 tim var pumpen på plats, och fungerar perfekt. Tack HVAC

Cissi S
Skrev om HVAC Solution

Bra bemött Bra kommunikation Motsvarade förväntningarna, att få luftvärnepumpen monterad och tekniken förklarad, både fjärtkontrollen och mobilappen.appen

Carin S
Skrev om HVAC Solution

Mycket bra och trevligt bemötande. Proffsigt. Lite trist att det tillkom ljuddämpning men i övrigt mkt nöjd

Johan R
Skrev om HVAC Solution

Vänliga! Snabba! Korrekta! Har vid varje tillfälle hört av sig så fort tett beslut måste tas. Har inte sett installation ännu men. Hoppas allt är ok. Kommer att höra av mig när jag sett anläggningen.

Roger W
Skrev om HVAC Solution

Mycket trevliga och öppna personer. Gjorde ett bra jobb. Är absolut nöjd. Bästa hälsningar Roger Wilsborn

Henrik G
Skrev om HVAC Solution

Snabb och mycket bra installation. Allting fungerar perfekt!

Daniel P
Skrev om HVAC Solution

Mycket trevlig och kompetent personal bara+

Stefan S
Skrev om HVAC Solution

Fantastisk och underbar service vad gäller både beställnings-biten och monterings-biten. Och med ett utomordentligt resultat. /Stefan.

Joakim J
Skrev om HVAC Solution

Jag har blivit nöjd med affären. Positiv personal. Jag kan rekommendera firman till minna vänner.

Jonathan F
Skrev om HVAC Solution

Trevlig och kunnig personal, inget att klaga på.

Siverud C
Skrev om HVAC Solution

Mycket trevlig personal och flexibilitet. Lite brist i teknisk presentation av produkter.

Friedemann V
Skrev om HVAC Solution

Very friendly and helpful, gladly again!

Hans S
Skrev om HVAC Solution

Jag kan med "varm hand" rekommendera företaget HVAC Solution, som på ett mycket professionellt sätt installerat en luftvärmepump hos mig. Snabbt och smidigt installerat med bra bemötande och service från första stund av säljare Ulrika till installatör Axel. Stort TACK! //Hasse

Lars-Åke A
Skrev om HVAC Solution

Smidig leverans och trevligt bemötande.

Göte M
Skrev om HVAC Solution

Jag är mycket nöjd med bemötande och arbetets utförande när jag fick min luftvattenvärmepump installerad. Göte Melin

Glenn R
Skrev om HVAC Solution

Trevliga och informativa från första kontakten! Mycket nöjd!

Lena B
Skrev om HVAC Solution

Som förväntat. Bra.Service av luftvärmepump. Inga konstigheter.

Benisab A
Skrev om HVAC Solution

Snabb service och snygg installation, produkten levererar det den ska.

Anders L
Skrev om HVAC Solution

Trevligt och korrekt bemötande Uppfyllde våra förväntningar, produkten fungerar och installationen helt fackmannamässig. Luftvärmepump, installerad och igånglörd.

Anders G
Skrev om HVAC Solution

En fullständigt bekymmersfri installation av värmepump!! Höll utlovad tid, uppträdde mycket socialt och i övrigt ett professionellt genomförande! Städade undan allt överblivet material - helt suveränt!!!

Amanda O
Skrev om HVAC Solution

Sådana arbetare växer inte på träd .. Superbra jobb och service. Tack Axel med medarbetare

Pehr P
Skrev om HVAC Solution

Proffsigt och trevligt bemötande, snabbt utförande och hög servicegrad med instruktionerna till anläggningen kort sagt som man vilja det!!

Robert M
Skrev om HVAC Solution

Proffsigt kunnande och trevligt bemötande. Rekommenderas

Leif O
Skrev om HVAC Solution

Vänligt, positivt och proffsigt bemötande både från säljare och installatör.

Peter L
Skrev om HVAC Solution

Företaget gav ett mycket bra intryck från första kontakten, säljaren var vänlig,kunnig och lyhörd för mina önskemål.

Per-Eric S
Skrev om HVAC Solution

Mycket bra produkt, pris och tjänst. Bra bemötande och utförande. Rekommenderas starkt.

Gunilla M

Vänligt, korrekt och professionellt

Arne O
Skrev om HVAC Solution

Vi är mycket nöjda med HVAC Solution när vi köpte vår luftvämepump. Ett trevligt och professionellt bemötande av både Ulrika och Axel . Kan verkligen rekommendera detta företag.

Siv W
Skrev om HVAC Solution

En bra kontakt med tjejen som ringde 👍 när de va dags att sätta upp den ringde hon o sa killen som skulle sätta upp den va förkyld o eftersom hon visste jag genomgår cancerbehandling så ville hon vi skulle vänta några dagar. Jättefint gjort. Killen som kom var kunnig o trevlig o gjorde ett bra jobb👍 så nu ska bara jag o pumpen lära oss att samarbeta 😉 en stor 👍för företaget mvh siv walter

Ulrika D
Skrev om HVAC Solution

Hej, Axel var snabb att leverera vår luftvärmepump. Han var noggrann och duktig och trevlig.

Christer M
Skrev om HVAC Solution

Mycket bra bemötande, men snabb respons vid problem. Värmepumpen gick inte att reparera så en ny Panasonic HZ25XKE installerades mycket snabbt och smidigt.

Mikael B
Skrev om HVAC Solution

Hej Ett företag med service, som är trevliga och har bra kompetens från kontoret till montör.

Daniel Z
Skrev om HVAC Solution

Ett bra första möte där Axel lyssnade och hade förståelse för vad som behövdes i bostaden. Finnkänsla och bra montage gjorde till fem stjärnor.

Björn L
Skrev om HVAC Solution

Snabba och enkla att ha med och göra. Proffsig installatör. Köpte luftvärmepump med installation. Rekomenderas verkligen.

Kristina S
Skrev om HVAC Solution

Mycket fint bemötande av Axel och Ulrika, Kan varmt rekommendera HVAC.

Niclas K
Skrev om HVAC Solution

Proffsigaste offerten, bästa priset och trevligaste bemötandet. Dessutom snabb och proffsig installation av min nya Panasonic Hz25xke värmepump. Tack Axel!

Hasse H
Skrev om HVAC Solution

Ulrika o Axel var mycket kunniga, trevliga, ödmjuka o får absolut 5 stjärnor av 5 för sina kontakter med mig o min fru Marianne!. AC:n, Panasonoc HZ35XKE , motsvarar verkligen de högt ställda krav, vi hade för att få en maximal bra luftkonditionering. Axels sätt att fixa allt var imponerande!

Susanne K
Skrev om HVAC Solution

Vi fick en ny luftvärmepump på bara ett par dagar. Ett företag som håller vad de lovar!

Bengt E
Skrev om HVAC Solution

Snabb respons och trevligt bemötande. Uppfyllde de höga förväntningar jag hade efter att ha läst andras omdömen. Installationen av Panasonic luftvärmepump gjordes på utsatt tid av en flexibel och proffsig montör. Ett köp av värmepump kan antagligen inte bli så mycket enklare eller bättre. Stark rekommendation!

Gerd C
Skrev om HVAC Solution

Bra insatt, trevligt bemötande.

Arne B
Skrev om HVAC Solution

Mycket professionell och kunnig. Är mycket nöjd med min installation. Rekommenderas varmt.

Helen T
Skrev om HVAC Solution

Byte av luft/luft värme pump. snabbt och smidigt, billigare totalt än mång andra aktörer.

Hans M
Skrev om HVAC Solution

Ett seriöst företag med kunden i centrum

Mats A
Skrev om HVAC Solution

Trevligt o proffsigt utförande vid montage av vår luftvärmepump

Andreas B
Skrev om HVAC Solution

De föreslog en pump som var precis lagom för mitt hus , och rätt i pris. Mycket trevlig personal, både säljare och montör. Snabbt från beställning till installation. Rekomenderas varmt.

Erland O

Helt ok

Lars-Olof J
Skrev om HVAC Solution

Trevligt bemötande och kunnig personal som fixade allt utan problem. Jag är mycket nöjd.

Barbro H
Skrev om HVAC Solution

Trevligt och hjälpsamt bemötande. Proffsig information. Snabb service. Hoppas och tror att varan håller samma standard.

André B
Skrev om HVAC Solution

Köpte luftvärmepumpar för ett par stugor (ca 70 och 30 kvm) på gården. En Panasonic NZ25YKE och en Panasonic CZ25ZKE. 1. Bra pris på pumparna och fullt rimlig arbetskostnad för installation. 2. Hög servicenivå med smidig kommunikation och snabb installation. 3. Trevlig personal!