Hydropool Göteborg

Hydropool Göteborg

Vi har försett Göteborg med marknadens bästa Spabad och Swimspa sedan 2015.

Om Hydropool: Hydropool är ett Kanadensiskt lyxmärke inom Spabad och Swimspa, grundat 1978 i Toronto, där fabriken ligger än idag. Hydropool har funnits på den svenska marknaden sedan 1997, idag finns totalt 14 butiker i Sverige.

Med bra materialval, marknadens vassaste elkomponenter och smarta patenterade funktioner som är helt unika för Hydropool leder vi inom området Spabad och Swimspa.

Varmt välkommen in i vårt showroom i Sisjön, Stora Åvägen 17.

Läs vad 12 kunder tycker om Hydropool Göteborg 2

2022-01-07
    Bra och snabb service av trevlig personal.
    2022-01-03
    Trevligt bemötande.
    Vad gäller servicedelen behöver man steppa upp i kommunikationen till sina kunder. Löften om att återkomma som utlovat sker sällan. Får själv ligga på som kund.
    2021-12-25
    Vi är mycket nöjda med Hydropool som leverantör av vårt nya spabad. Personalen i butiken i Göteborg gjorde verkligen sitt allra bästa för att möta våra förväntningar om att få spabadet på plats lagom till jul. De sydde på ett proffsigt sätt ihop hela paketet med markberedning, leverans av spabad, elanslutning och driftsättning och medverkade givetvis på plats för genomgång av skötsel mm.
    Stort tack till Anton för ett trevligt bemötande och effektivt genomförande. Vi rekommenderar er varmt till alla som är intresserade av era produkter.
    2021-12-08
    Efter några missar på vägen så måste jag säga att det är riktigt snyggt skött, Personal i butik mycket proffsiga och trevliga.
    2021-12-07
    Servicemided och trevliga. Stark rekomendation!
    2021-12-07
    Trevligt, sakligt bemötande från början. Jag visste knappt vad ett swimspa var när jag kollade på det, och hade säker 1000 otroligt knäppa frågor som alla besvarades på ett trevligt och bra sätt.

Extra skönt är att efter leveransen så har bemötandet/servicen varit precis lika bra som innan!

Kan varmt rekommendera Hydropool Göteborg!
    2021-12-07
    Vi "behövde" ett swimspa när inget fanns tillgängligt. Man kavlade upp ärmarna, gjorde allt och lite till och löste vårt problem! Sen har swimspat även överträffat våra förväntningar.
    Top notch!
    2021-12-06
    Väldigt hög service nivå och mycket trevligt bemötande.
    2021-12-06
    Har blivit mycket trevligt bemött av företaget. All personal har varit familjär och tillmötesgående.
    Som kund får man känslan av att vara viktig.

Jag köpte ett spa bad Serenity 6 som dessvärre har krånglat senaste månaden utan att Hydropool har kunnat lösa problemet.
    2021-12-05
    Bästa tänkbara bemötande och service, både före, under och efter leverans. Rekommenderas varmt!
    2021-12-05
    Produkter i hög kvalité, smidig leverans och proffsigt bemötande. Det kan inte bli bättre 😊
  • 2021-09-25
    Vi köpte ett Swimspa