Hydropool Göteborg

Hydropool Göteborg

Vi har försett Göteborg med marknadens bästa Spabad och Swimspa sedan 2015. Om Hydropool: Hydropool är ett Kanadensiskt lyxmärke inom Spabad och Swimspa, grundat 1978 i Toronto, där fabriken ligger än idag. Hydropool har funnits på den svenska marknaden sedan 1997, idag finns totalt 14 butiker i Sverige. Med bra materialval,...

30 omdömen om Hydropool Göteborg

John W
Skrev om Hydropool Göteborg

Dålig installation med mycket krångel. Inte rätt grejer när det levererades och ni vill ersätta med billigare prylar. Service som har väntetid på 6 veckor är helt kass min serviceverkstad har ett medeltal på 4 dagar.

SpaKalle
5.0/5 i betyg av 52 omdömen 5.0 av 52 omdömen
BadgeFourYears

På jakt efter spabad och blev rekommederad kalle av bekanta. Han hade sin verksamhet 15 mil från mig men det var värt varenda mil. - svara

Robin Gustav Thomas A Robin Gustav Thomas A
Tommy Z
Skrev om Hydropool Göteborg

Smidigt att komma in i butiken Bra och snabbt bemötande

Vana F
Skrev om Hydropool Göteborg

Mycket bra service speciellt nya ägaren.

Leif J
Skrev om Hydropool Göteborg

Väldigt seröst hantering av sin leverans. Lämnar inte förrän allt är fungerande

LUDVIG R
Skrev om Hydropool Göteborg

Fantastiskt bemötande och grymt bra service Kan verkligen rekommendera grabbarna i sisjön

Henrik P
Skrev om Hydropool Göteborg

Tack för en snabb och enkel leverans av Drop spa👍 Mycket uppskattat

Svar från Hydropool Göteborg

Tack själv Henrik! Otroligt vad eran installation blev bra kombinerat med er pool! Vi hörs framåt och stort tack för ditt omdöme.

Sarah Ardstål J
Skrev om Hydropool Göteborg

Vi beställde ett Swimspa från butiken i sisjön och är supernöjda med allt. Bemötandet, servicen, leverans och installation. Allt gick supersmidigt och Erik har varit väldigt behjälplig med frågor även efter leverans.

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Sarah! Varmt tack för ert fina omdöme. Fantastiskt att ni är nöjda!

Johan Krister Magnus C
Skrev om Hydropool Göteborg

Jag har endast positiva ord att säga. Framförallt proffsigt bemötande, vilket man inte är bortskämd med.

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Johan! Tack för ditt omdöme. Härligt att höra!

Mirlinda X
Skrev om Hydropool Göteborg

Vilken fantastisk kundservice!!! Vi har både varit på plats i Göteborg och haft kontakt med Hydropool Göteborg via deras Instagram för frågor/funderingar och fått ett så varmt och positivt bemötande! Precis vad man behöver när man för första gången är i en köpprocess av ett spabad ☀️ Familjen längtar nu tills vårt spabad från drop design kommer hem till oss!

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Mirlinda! Stort tack för er fina recension. Magiskt att ni är nöjda!

Malin S
Skrev om Hydropool Göteborg

Bästa säljaren Anton Andersson tog hand om alla våra önskemål. Så trevlig och serviceinriktad - inget var för mycket besvär! Rekommenderar varmt ⭐️ ⭐️ ⭐️⭐️⭐️

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Malin! Stort tack för fina ord. Underbart att höra - att vi lyckas att jobba på precis det sätt vårt mål är att göra!

Torsten W
Skrev om Hydropool Göteborg

Bra, snabbt, trevligt och bra kunnande om produkterna.

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Torsten! Stort tack för ert omdöme. Kul att höra!

Oskar A
Skrev om Hydropool Göteborg

Positivt bemötande och snabb ’utryckning’.

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Oskar! Tack för ditt omdöme! Vi tror stenhårt på trevligt bemötande i kombination med snabbt och effektivt arbete.

Salm Hamid B

trevliga bemötande och kunniga

Svar från Hydropool Göteborg

Hejsan Salm! Tack så mycket för ditt omdöme! Det betyder mycket för oss att du är nöjd.

Tomas P
Skrev om Hydropool Göteborg

Säljaren Erik gav oss ett positivt bemötande, något som höll i sig hela vägen till leverans. Vi köpte ett swimspa 14ax som vi nu haft ett par veckor. Än så länge uppfyller det våra förväntningar. Vi tittade även på andra swimspa från andra leverantörer men fastnade för Hydropool då det känns som de håller hög kvalitet på sina bad samt att kontakten med Hydropool varit positiv. Mina förväntningar var höga med tanke på priset på badet, 3-4 hundra tusen. Tyvärr fick vi en transportskada vid leveransen då inspektionsluckan...

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Tomas! Tack för ditt omdöme. Wow, vilka fina ord! Det värmer och gör oss glada att du är nöjd! Transportskadan är däremot tråkig, detta har skett under frakt från Kanada till Sverige. Ovanligt att det sker då de är väldigt noggrant emballerade men oturen kan ibland vara framme .. Ena delen som fått en spricka är redan bytt och den andra skickas med expressfrakt i veckan. Vi kommer ut till dig i slutet på veckan och åtgärdar så allt är i sin ordning. :)

Anders L
Skrev om Hydropool Göteborg

Köpte SPAbad selfcleaning. Mycket hjälpsam och trevlig personal under hela processen, från första besöket till leverans. Vid leverans kom de och installerade och gav en mycket bra instruktion.

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Anders! Vi tackar som varmast för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att du är nöjd och vi ser fram emot många fina år med er som kunder. Glöm inte att vi finns tillgängliga när som helst för support!

Christian V
Skrev om Hydropool Göteborg

Hade en del mindre problem med mitt Swimspa och teknikerna löste det med stort engagemang.

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Christian! Stort tack. Glöm inte att vi finns tillgängliga bara ett samtal bort om du behöver support med ditt swimspa.

Wail R
Skrev om Hydropool Göteborg

Mycket kunniga inom området bästa butiken, bästa produkter till pool o spa Har alltid varit 100% nöjd👍

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Wail! Tack så mycket för de fina orden! Kul att du är nöjd, nöjda kunder är vårt största fokus.

Robin B
Skrev om Hydropool Göteborg

+ Trevligt och proffsigt bemötande, god kvalité, bra isolerat bad (trots minusgrader ute sjunker temperaturen på badet bara 0,5 grad på 1 dygn när jag stänger av värmen pga höga elpriser). Helt klart nöjd med mitt swimspa! - Mycket långa leveranstider, men detta har även gällt andra tillverkare under pandemin.

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Robin! Magiskt att du är nöjd, det glädjer oss. Dessvärre påverkades er leverans utav den absolut största vågen av Covid-19 när restriktioner i Kanada höll vår fabrik stängd. Slutligen efter en liten försening står nu ert swimspa sedan vintern på plats och eran installation har blivit riktigt snygg!

Lars-göran D
Skrev om Hydropool Göteborg

Bra och snabb service av trevlig personal.

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Lars-Göran! Tack för ditt omdöme. Det värmer oss och som ni säkert märkt av sedan ert första besök i butiken, nöjda kunder är vårt största fokus. Glöm inte att vi finns tillgängliga när som helst ifall att ni behöver support!

Wolfgang M
Skrev om Hydropool Göteborg

Trevligt bemötande. Vad gäller servicedelen behöver man steppa upp i kommunikationen till sina kunder. Löften om att återkomma som utlovat sker sällan. Får själv ligga på som kund.

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Wolfgang! Tack för ditt omdöme. Vi tar till oss av din konstruktiva kritik. I detta fall så missades det att återkoppla vilket vi kom på någon dag efter, detta rättade vi till genom att på stört besöka er för att utföra grundservice. Glöm inte att vi finns tillgängliga när som helst för support!

Lars N
Skrev om Hydropool Göteborg

Vi är mycket nöjda med Hydropool som leverantör av vårt nya spabad. Personalen i butiken i Göteborg gjorde verkligen sitt allra bästa för att möta våra förväntningar om att få spabadet på plats lagom till jul. De sydde på ett proffsigt sätt ihop hela paketet med markberedning, leverans av spabad, elanslutning och driftsättning och medverkade givetvis på plats för genomgång av skötsel mm. Stort tack till Anton för ett trevligt bemötande och effektivt genomförande. Vi rekommenderar er varmt till alla som är intresserade av era produkter.

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Lars! Tack för ditt omdöme. Att jobba stenhårt för att möta våra kunder och deras förväntningar är något vi brinner för. Kul att höra att ni är nöjda med er helhetslösning vi levererat. Vi ser fram emot många många år med er som kunder. :)

Magnus F
Skrev om Hydropool Göteborg

Efter några missar på vägen så måste jag säga att det är riktigt snyggt skött, Personal i butik mycket proffsiga och trevliga.

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Magnus! Tack så mycket för ditt omdöme. Det är helt korrekt att vi stötte på några missar på vägen. När detta kom till vår kännedom så tog vi vårt ansvar och redde ut situationen på direkten, kul att du nu är helt nöjd! Det är vårt främsta fokus. :)

Daniel H
Skrev om Hydropool Göteborg

Servicemided och trevliga. Stark rekomendation!

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Daniel! Tack så mycket för fint omdöme. Att vara serviceminded är en självklarhet för oss. Det glädjer oss att vårt engagemang gör våra kunder nöjda. :)

Rikard H
Skrev om Hydropool Göteborg

Trevligt, sakligt bemötande från början. Jag visste knappt vad ett swimspa var när jag kollade på det, och hade säker 1000 otroligt knäppa frågor som alla besvarades på ett trevligt och bra sätt. Extra skönt är att efter leveransen så har bemötandet/servicen varit precis lika bra som innan! Kan varmt rekommendera Hydropool Göteborg!

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Rikard! Tack för ditt omdöme. Kul att vi presenterade den mest anpassade produkten inom kategorin för svensk klimat, swimspa! Det är fantastiskt att ni valde oss på Hydropool! Vi får jämnt höra av er att ni är så otroligt nöjda med oss när ni besöker butiken och det glädjer oss. Tack ännu en gång Rikard! :) Glöm inte att vi finns tillgängliga när som helst för support.

Ola L
Skrev om Hydropool Göteborg

Vi "behövde" ett swimspa när inget fanns tillgängligt. Man kavlade upp ärmarna, gjorde allt och lite till och löste vårt problem! Sen har swimspat även överträffat våra förväntningar. Top notch!

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Ola! Vi ser alltid till att möta våra kunder och deras behov, förväntningar och förutsättningar. Kul att ni är nöjda! Glöm inte att ni alltid är välkomna att höra av er när som helst om ni har frågor eller funderingar kring ert swimspa. :)

Tommy K
Skrev om Hydropool Göteborg

Väldigt hög service nivå och mycket trevligt bemötande.

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Tommy! Tack så mycket för ditt omdöme. Bemötande och hög service är otroligt viktigt, vi jobbar hårt för att alltid leverera detta. Kul att det uppskattas! :)

David L
Skrev om Hydropool Göteborg

Har blivit mycket trevligt bemött av företaget. All personal har varit familjär och tillmötesgående. Som kund får man känslan av att vara viktig. Jag köpte ett spa bad Serenity 6 som dessvärre har krånglat senaste månaden utan att Hydropool har kunnat lösa problemet. Ni fick ordning på mitt spa bad igen och det har fungerat utmärkt sedan dess. Vi är mycket nöjda med badet och hur enkelt och lättskött det är. T.om så att våra grannar har köpt ett likadant:) Tack för bra service!

Svar från Hydropool Göteborg

Hej David! Tack för ditt omdöme. Kul att ni är nöjda! Vi har sedan länge åtgärdat det som var defekt på ert spabad, du får gärna korrigera ditt omdöme. ;) Glöm inte att du är välkommen när som helst att höra av dig till oss!

Niklas L
Skrev om Hydropool Göteborg

Bästa tänkbara bemötande och service, både före, under och efter leverans. Rekommenderas varmt!

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Niklas! Grymt kul att höra fina ord från en riktigt nöjd kund! Du får pris för dagens omdöme! :) Glöm inte att höra av dig om det finns något vi kan hjälpa till med!

Maziar A
Skrev om Hydropool Göteborg

Produkter i hög kvalité, smidig leverans och proffsigt bemötande. Det kan inte bli bättre 😊

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Maziar! Du har rätt, våra produkter är av högsta kvalité och det kombinerar vi med att vara lyhörda och proffsiga. Kul att det uppskattas! :)

Jörlanda Byggservice Ab J

Vi köpte ett Swimspa Erik levererar .. snyggt jobbat Andreas Kungälv

Svar från Hydropool Göteborg

Hej Andreas! Tack så mycket för ditt omdöme. Alltid underbart med nöjda kunder. Glöm inte att om det finns något vi kan hjälpa till med så är det bara att höra av sig. :)