Ica Kvantum

Liljeholmsgallerian, 117 61 Stockholm — Visa karta

Välkommen till ICA Kvantum Liljeholmen! Vi har ett anpassat sortiment av varor i våra avdelningar. Det innebär att du alltid har flera alternativ att välja mellan. Framförallt har vi stort utbud av färskvaror.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 4 kunder tycker om Ica Kvantum

• Elin
    Elin skrev om Ica Kvantum
    Svårt att hitta i butiken, och hittade flera varor med gamla datum.
    Otrevlig personal när man ringer till butiken.
    Hittade även varor som skulle vara i kyla som stod utanför.
    Ofräsch fiskdisk.
    Bäst va delidisken och osten..
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Ica Kvantum
    Trevlig butik med ett stort och bra utbud av varor.

Får alltid mycket bra hjälp då jag har frågor om varors placering eller om jag behöver hjälp med något annat.

Har en underbar delikatessdisk med fantastisk personal. Priserna är helt ok, om än högre än stormarknadernas längre ut från stan.
  • Micke K
    Micke K skrev om Ica Kvantum
  • linda l
    linda l skrev om Ica Kvantum
    Stor ny Icabutik,med relativt stor bredd av varusortiment, som dock är en lite rörig butik.
    Hörde flera kunder klaga på att de inte hittade.
    Dåligt skyltat,frågade en ur personalen om en varas pris.Hon höll på att ta upp varor tittade knappt på mig och svarade oengagerat,att stod det ej någon skylt om nedsatt pris så var det inte det.
    Hon hade fel.En bra service innebär att man struntar i uppackningen och går med kunden och kollar vilken vara det gäller och sedan kollar man priset,så kunden får informationen,för att slutligen sätta upp en skylt med rätt pris.Som förhoppningsvis lockar folk att köpa mera..Resultatet för mig blev att jag struntade att köpa varan och gick hem....sur.
    Brödet kanske man skulle vara noggrannare med att plocka ut det som är gammalt snabbare,så inte någon får med sig hem gammalt bröd.

Liljeholmsgallerian, 117 61 Stockholm