Alla kategorier Mataffär Stockholms län Täby Ica Stop Supermarket

Bergtorpsvägen 43B, 183 64 Täby — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Ica Stop Supermarket

• Gunnar P
    Gunnar P skrev om Ica Stop Supermarket
    Det enda alternativet när det gäller att vardagshandla mat i området..
  • Moz S
    Moz S skrev om Ica Stop Supermarket
    Bra butik, hjälpsam personal, i överlag fräscht sortiment med undantag för någon enstaka gång (vi hade otur en gång med en näst intill förstelnad tårtbit). Fin inredning. Mycket bra öppettider. För oss bra läge. Det går av någon anledning inte att sätta sämre betyg än en varm rekommendation!
  • Johan F
    Johan F skrev om Ica Stop Supermarket
    Ubersnygg inredning, personalen i scharken jobber självklart i slipps vilket säger ganska mycke om affären i övrigt, Bra läge, välsorterat men höga priser.
  • Olof B
    Olof B skrev om Ica Stop Supermarket
    Utbudet är väldigt bra, om man letar sig in emot hörnet av butiken går det att hitta saker som i alla fall jag inte hittat någon annan stans. Trevlig och hyfsat kunnig personal, bra take-away. Dessutom så är det ordentliga öppettider!
    Att det inte blir en 5:a har med priserna att göra.
  • Johan F
    Johan F skrev om Ica Stop Supermarket
    Trevlig affär med ett bra utbud, jätte bra öppettider och en bra placering precis vid motorvägen. Detta gör dock att dom håller lite högre priser än vad det annars brukar kosta. Men dom får en fyra ändå av mig
  • Elin P
    Elin P skrev om Ica Stop Supermarket
    Kanske en något dyr mataffär men med ett helt otroligt bra utbud. Inte bara vanliga märken och varor utan även en hel del delikatesser och färdiga rätter som de själva gör i affären. Här kan man också beställa tårtor och festmat om man så önskar. När min familj ska ut till vårt landställe handlar vi alltid här. Ett extra plus är frukt- och grönsaksdisken som är riktigt fräsch!

Bergtorpsvägen 43B, 183 64 Täby