iDriveService

Hejargatan 5, 632 29 Eskilstuna — Visa karta

5.0 i betyg av av 20 omdömen
Vi kommer till dig och lagar din dator, mobil eller surfplatta.
Än så länge servar vi kunder inom ca: 30 km från Eskilstuna centrum.

Varmtvälkommen att höra av dig till oss på iDriveService i Eskilstuna.

-Vi på iDriveservice kan komma till dig vart du än befinner dig.
hemma, på jobbet, eller ute på stan, vart som helst.
Allt du behöver göra är att ringa eller boka en tid på våran hemsida.
Vi reparerar skärmar, byta batterier, kameror och laddningsportar på alla mobiler och paddor.
Reparationen tar inte mer än 20 minuter.
När det väl händer så ta och ring oss eller boka online på iDriveService.se
Öppet just nu
Mån-Sön: 10:00-20:00

Läs vad 20 kunder tycker om iDriveService

• Yousef B

2020-05-17

Yousef B skrev om iDriveService
    Snabb och bra service, gillar dina tjänster👌 Läs mer
  • Reco tipsar!
    Mobilfrid AB
    4.6 / 5 i betyg — 850 omdömen
    Badge2020
    "Superbra service! Har blivit trevligt bemött varje gång jag besökt butiken i Väsby C och servicen fick snabbt!"
  • Lores S

2020-05-17

Lores S skrev om iDriveService
    Trevliga personal och bra idéea Läs mer
  • 2020-05-17

Bashar A skrev om iDriveService
    Tack för ditt service det var bra och så snabbt och trevligt personal lycka till .. 🔥🔥🔥😁😁🤓 Läs mer
  • Reco tipsar!
    Hot Help
    4.9 / 5 i betyg — 79 omdömen
    Badge2020
    "Toppen tycker vi båda i hushållet. Duktig, pedagogisk och rimligt pris."
    Susanne T
  • 2020-05-16

Christine M skrev om iDriveService
    Pga corona vi har börjat plugga hem från och tyvärr min mobil var trasig så jag kunde inte gå till stan för att fixa den så jag sökte på iDriveService för att fixa den och de har svarat jätte snabbt och kom och fixade min mobil och de störde inte mig och jag fick också 10% student rabatt :) Läs mer
  • Jeray A

2020-05-15

Jeray A skrev om iDriveService
    Efter corona virus blev jag lite orolig att åka till stan och fixa min mobil. Min kompis rekommenderade mig om idrive service och jag ringde direkt till dem. De kom med munskydd och sprit och jag tyckte att det är en härligt ideèa och jag haft en bra pris.
    Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-05-15

Janette J skrev om iDriveService
    Jag är en gammal kvinna som sitter hemma och är rädd att gå ut och fixa min ipad i denna tid med corona virus. Min son rekommenderade mig om idrive service och jag ringde direkt till dem. Jag var rädd att de kanske smittar mig. Men de kom med munskydd och sprit och jag tyckte att det är en härligt ideèa och de har bra priser. Läs mer
  • Katia A

2020-05-15

Katia A skrev om iDriveService
    Jätte enkelt och smidigt sätt, bara man ringer och de kör hem till oss och allt blir fixad. Läs mer
  • Rain B

Rain B skrev om iDriveService
    Den bästa, snabbaste service. Tusen tack för att ni kom direkt efter jag bad er om att reparera min trasiga telefon på mindre om två timmar. Det skärmskydd jag fick var en av de bästa skärmarna som jag har provat. Läs mer
  • 2020-05-14

Ida W skrev om iDriveService
    Super snabba och duktiga. Kör dessutom ut helt gratis! Rekommenderar Läs mer
  • Elias H

Elias H skrev om iDriveService
    Det är den första arbetsprövning i Eskilstuna .
    Och är fantastisk.
    Tack så myket Läs mer
  • Trezia H

Trezia H skrev om iDriveService
    Jag hade ett prolem med min ipad och jag kunde inte åka till stan för att fixa det efter Coronavirus.
    Jag såg annonsen på facebook så jag ringde till idrive service och de kom direkt hem till mig, de fixade problemt på ett snabbt och professionellt sätt med ett bra pris.
    Så det blev lättare för mig än att åka till stan, kanon bra för denna tid👍. Läs mer
  • 2020-05-14

Tommy S skrev om iDriveService
    Bytte både fram och baksida på min iPhone X, dom kom ut till mig och gjorde det på 20 minuter. Snabbt, smidigt och med ett fantastiskt gott kundbemötande. Skall snart lämna in min dator dit med. Läs mer
  • 2020-05-13

Firas G skrev om iDriveService
    Rekommenderas starkt, jätte nöjd kund. Läs mer

Ihab H skrev om iDriveService
    Bästa service och hjälp jag har fåt på länge 10/10 Läs mer
  • Tarik A

Tarik A skrev om iDriveService
    Jag fick hjälp med min skärm till en iPhone xs Max , jätte schysst service och professionellt arbete med jätte trevliga personal. Värd varenda krona men ändå schysst pris! 🙏🙏 Läs mer

George Y skrev om iDriveService
    Fick en ny iPhone X skärm, jag blev bemött trevligt av personalen. Jag förväntade inte mig träffa så schyssta och snälla personal som kommer enda fram till dörren och tar emot mobilen med ett härligt leende.
    Blev jätte glad över att det gick så snabbt och att jag inte behövde åka med min mobil någonstans, fast det enda är att man bokar tid så får man hjälp vart man än är!! Hur härligt är det inte!! Läs mer
  • Stella M

Stella M skrev om iDriveService
    Jag har varit på min sommarstuga och blev min iphone krossad efter min son har tappat den.
    Jag såg videon på facebook och ringde direkt till
    I drive service, och efter två timmar min iphone blev klart 👍.
    Så snabbt och jätte bra service, toppen idea 👍 Läs mer

Markus A skrev om iDriveService
    Jag fick hjälp med både batteri- och skärmbyte av iDrive service. Jag är mycket nöjd då jag fick snabb hjälp till ett bra pris. Fantastiskt att de kör hem till mig och utgör jobbet, bra i coronatider. Mvh Markus Läs mer
  • Alexander E

Alexander E skrev om iDriveService
    Fick min skärm bytt väldigt snabbt och till ett jättebra pris. Rekommenderar verkligen Idriveservice. Läs mer
  • NOUR N

2020-05-06

NOUR N skrev om iDriveService
    Jätte trevliga personal och bra service 👌🏼 Läs mer
    Diaa @iDriveService gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte