iDriveService

iDriveService

Ring 072-021 21 13 www.idriveservice.se

Vi kommer till dig och lagar din dator, mobil eller surfplatta. Än så länge servar vi kunder inom ca: 30 km från Eskilstuna centrum. Varmtvälkommen att höra av dig till oss på iDriveService i Eskilstuna. -Vi på iDriveservice kan komma till dig vart du än befinner dig. hemma, på jobbet, eller ute på stan, vart som helst. Allt...

20 omdömen om iDriveService

Yousef B
Skrev om iDriveService

Snabb och bra service, gillar dina tjänster👌

Hot Help
4.8/5 i betyg av 589 omdömen 4.8 av 589 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Lores S
Skrev om iDriveService

Trevliga personal och bra idéea

Bashar A
Skrev om iDriveService

Tack för ditt service det var bra och så snabbt och trevligt personal lycka till .. 🔥🔥🔥😁😁🤓

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1503 omdömen 4.7 av 1503 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Christine M
Skrev om iDriveService

Pga corona vi har börjat plugga hem från och tyvärr min mobil var trasig så jag kunde inte gå till stan för att fixa den så jag sökte på iDriveService för att fixa den och de har svarat jätte snabbt och kom och fixade min mobil och de störde inte mig och jag fick också 10% student rabatt :)

Jeray A
Skrev om iDriveService

Efter corona virus blev jag lite orolig att åka till stan och fixa min mobil. Min kompis rekommenderade mig om idrive service och jag ringde direkt till dem. De kom med munskydd och sprit och jag tyckte att det är en härligt ideèa och jag haft en bra pris. Rekommenderar varmt.

Janette J
Skrev om iDriveService

Jag är en gammal kvinna som sitter hemma och är rädd att gå ut och fixa min ipad i denna tid med corona virus. Min son rekommenderade mig om idrive service och jag ringde direkt till dem. Jag var rädd att de kanske smittar mig. Men de kom med munskydd och sprit och jag tyckte att det är en härligt ideèa och de har bra priser.

Katia A
Skrev om iDriveService

Jätte enkelt och smidigt sätt, bara man ringer och de kör hem till oss och allt blir fixad.

Rain B
Skrev om iDriveService

Den bästa, snabbaste service. Tusen tack för att ni kom direkt efter jag bad er om att reparera min trasiga telefon på mindre om två timmar. Det skärmskydd jag fick var en av de bästa skärmarna som jag har provat.

Ida W

Super snabba och duktiga. Kör dessutom ut helt gratis! Rekommenderar

Elias H
Skrev om iDriveService

Det är den första arbetsprövning i Eskilstuna . Och är fantastisk. Tack så myket

Trezia H
Skrev om iDriveService

Jag hade ett prolem med min ipad och jag kunde inte åka till stan för att fixa det efter Coronavirus. Jag såg annonsen på facebook så jag ringde till idrive service och de kom direkt hem till mig, de fixade problemt på ett snabbt och professionellt sätt med ett bra pris. Så det blev lättare för mig än att åka till stan, kanon bra för denna tid👍.

Tommy S
Skrev om iDriveService

Bytte både fram och baksida på min iPhone X, dom kom ut till mig och gjorde det på 20 minuter. Snabbt, smidigt och med ett fantastiskt gott kundbemötande. Skall snart lämna in min dator dit med.

Firas G
Skrev om iDriveService

Rekommenderas starkt, jätte nöjd kund.

Ihab H

Bästa service och hjälp jag har fåt på länge 10/10

Tarik A
Skrev om iDriveService

Jag fick hjälp med min skärm till en iPhone xs Max , jätte schysst service och professionellt arbete med jätte trevliga personal. Värd varenda krona men ändå schysst pris! 🙏🙏

George Y
Skrev om iDriveService

Fick en ny iPhone X skärm, jag blev bemött trevligt av personalen. Jag förväntade inte mig träffa så schyssta och snälla personal som kommer enda fram till dörren och tar emot mobilen med ett härligt leende. Blev jätte glad över att det gick så snabbt och att jag inte behövde åka med min mobil någonstans, fast det enda är att man bokar tid så får man hjälp vart man än är!! Hur härligt är det inte!!

Stella M
Skrev om iDriveService

Jag har varit på min sommarstuga och blev min iphone krossad efter min son har tappat den. Jag såg videon på facebook och ringde direkt till I drive service, och efter två timmar min iphone blev klart 👍. Så snabbt och jätte bra service, toppen idea 👍

Markus A
Skrev om iDriveService

Jag fick hjälp med både batteri- och skärmbyte av iDrive service. Jag är mycket nöjd då jag fick snabb hjälp till ett bra pris. Fantastiskt att de kör hem till mig och utgör jobbet, bra i coronatider. Mvh Markus

Alexander E
Skrev om iDriveService

Fick min skärm bytt väldigt snabbt och till ett jättebra pris. Rekommenderar verkligen Idriveservice.

NOUR N
Skrev om iDriveService

Jätte trevliga personal och bra service 👌🏼