Idrottsortopedi.se

1.8

4 omdömen om Idrottsortopedi.se

Barbro erika C
Skrev om Idrottsortopedi i Göteborg AB

Beställde dubbelt par sulor för inläggning .Vänstra fotens sulor passade, Men inte den högra fotens. Efter tre halvhjärtade försök hos dem förblev högra sulorna i princip oanvändbara. Rekommenderas inte!

Lena
Skrev om Idrottsortopedi i Göteborg

Jag är supernöjd med bemötandet och mina inlägg. Dyrt, men jag har inte ont i mina fötter längre och det är värt mycket det.

lukas p
Skrev om Idrottsortopedi i Göteborg

Verkar inte kunna sin sak. Ingen frågar om skadehistoria etc utan de bara gjuter direkt utan att kolla löpstil etc. De lyckades aldrig få till de gjutna sulorna så de var bekväma på fötterna så lade ned det hela och gick till "löp & skokliniken" drygt ca 1.500 kronor fattigare.

marcus r
Skrev om Idrottsortopedi i Göteborg

kan inte påstå att de hade särskilt mycket av skor. bara new balance typ. deras löpband är smalt och instabbilt. Det saknas dessutom kamera och tv. Personalen kunde inte svara på frågor om skorna eller ens berätta varför skorna skulle passa mig. köpte till slut ett par skor efter att en ur personalen "tjatat" på mig att dom var bra, har sprungit i dem ett tag nu och har fått mer besvär med mina fötter. skall köpa nya skor på löplabbet i fortsättningen.