Ifö Sanitär AB

Karlsbodavägen 13C, 168 67 Bromma — Visa karta

Ifö är nordens ledande tillverkare av badrumsprodukter och Nordens ledande producent av VVS-produkter för badrum och kök. Affärsidé: Att erbjuda ett komplett bad- och toalettrum samt arbetsbänkar för kök och våtutrymmen.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära Ifö Sanitär AB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Läs vad 1 kund tycker om Ifö Sanitär AB

• Emma K
    Emma K skrev om Ifö Sanitär AB
    Har deras ifö sign system hemma, alltså att toaletten är upphängd. Fungerar väldigt bra. Ett plus dessutom för att ifö är helt svensktillverkat. Känns bra att kunna stödja både svensk industri och miljön genom min toalett! ;)

Karlsbodavägen 13C, 168 67 Bromma