Igor sport

Götgatan 90, 118 62 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Igor sport

• Judas I
    Judas I skrev om Igor sport
    Köpte jämt mina skor på Igor sport. Men nu är det slut mellan oss för alltid. För första gången var jag tvungen att byta och då var det lögn i HELVETE!! Jag har aldrig haft nåt emot att det är jävligt använda och kantstötta skor man får för pengarna, men att sedan inte kunna ta tillbaka pga av skicket efter att ha testat skorna i några timmar, dvs skicket man köpte dem i, va fan!? Hade t ex H&M gjort så?
  • björn k
    björn k skrev om Igor sport
    extremt billigt.
    att det är från förra året spelar ju ingen roll när det är sportgrejer.
  • Emi M
    Emi M skrev om Igor sport
    Okej. Jag hör till dem som kan förstå att man lägger 4000 på ett par high heels med strass. Däremot är jag inte alls intresserad av att tömma bankkontot för att investera i skaljackor eller vinterkängor med vattenavvisande membran. I mitt huvud är lagom pris för ett underställ cirka 15 kronor.
    Vilket är lite konstigt eftersom jag ändå tillbringar ganska mycket tid utomhus även under de kalla årstiderna.
    Resultatet har varit att jag alltid fryser från oktober till mars. Not anymore. Sen jag upptäckte Igor Sport på Götgatan har vintern blivit min vän!
    Urbra utbud, låga priser och hjälpsam personal. Det här är en toppenbutik!
    Vad gör det mig att täckjackorna är från förra säsongen - det var ju lika kallt då.
  • brian c
    brian c skrev om Igor sport
    kanon butik med trevlig tillmötesgående personal och otroligt bra priser. jag har små barn och dom har ett kanon utbud för ungar. jag själv har i stort sett all mina kläder för fritid därifrån och sist blev det en vinterjacka.det är lite trångt men å andra sidan är det värt det med tanke på priserna och det verkar vara en populär butik på södermalm.

Götgatan 90, 118 62 Stockholm