Igor sport

3.8

5 omdömen om Igor sport

Thor-Björn L
Skrev om Igor sport

Grymt snabba leveranser. Har gjort en retur och även det var väldigt enkelt och gick snabbt.

Judas I
Skrev om Igor sport

Köpte jämt mina skor på Igor sport. Men nu är det slut mellan oss för alltid. För första gången var jag tvungen att byta och då var det lögn i HELVETE!! Jag har aldrig haft nåt emot att det är jävligt använda och kantstötta skor man får för pengarna, men att sedan inte kunna ta tillbaka pga av skicket efter att ha testat skorna i några timmar, dvs skicket man köpte dem i, va fan!? Hade t ex H&M gjort så?

björn k
Skrev om Igor sport

extremt billigt. att det är från förra året spelar ju ingen roll när det är sportgrejer.

Emi M
Skrev om Igor sport

Okej. Jag hör till dem som kan förstå att man lägger 4000 på ett par high heels med strass. Däremot är jag inte alls intresserad av att tömma bankkontot för att investera i skaljackor eller vinterkängor med vattenavvisande membran. I mitt huvud är lagom pris för ett underställ cirka 15 kronor. Vilket är lite konstigt eftersom jag ändå tillbringar ganska mycket tid utomhus även under de kalla årstiderna. Resultatet har varit att jag alltid fryser från oktober till mars. Not anymore. Sen jag upptäckte Igor Sport på Götgatan...

brian c
Skrev om Igor sport

kanon butik med trevlig tillmötesgående personal och otroligt bra priser. jag har små barn och dom har ett kanon utbud för ungar. jag själv har i stort sett all mina kläder för fritid därifrån och sist blev det en vinterjacka.det är lite trångt men å andra sidan är det värt det med tanke på priserna och det verkar vara en populär butik på södermalm.