Ikea Barkarby

Ikea Barkarby

Ring 0476-810 00 www.ikea.se
3.5

IKEA möbler, inredning, sovrum, vardagsrum, kök, sängar, heminredning

24 omdömen om Ikea Barkarby

HEIDI V
Skrev om Ikea Barkarby

Klart det går bra att erbjuda en tjänst som inte funkar, för att det är IKEA. En månad senare två vändor till Ikea för att reklamera samma soffa, som ingen tycks ha någon intresse att leverera trots jag betalat både för soffan och transport med inbärning. Personalen är bra tränad på att skylla ifrån sig det är inte vi, det är transport företaget Bring. Men om man har samarbete med ett annat bolag som man vet inte funkar, vems ansvar är det? Transport med Inbärning = med två gubbar alltså högre pris. Kunden betalar...

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 371 omdömen 4.2 av 371 omdömen

Fick bra service av personalen i butik! Leveransen kom fortare än tänkt.

Linda P
Skrev om Ikea Barkarby

Otroligt dålig kundservice! På varuhuset är de sega och ointresserade av att hjälpa kunderna. Och även om man köper varor är de tydligen helt ointresserade av att leverera dem! Jag beställde och betalade för varor från varuhuset som skulle levereras hem ett visst datum. Men vad händer? Ingenting! Ingen leverans, inget samtal eller mejl om försening, ingen kontakt alls. Fruktansvärt dåligt!

Carl-Henrik A gillar detta
Robert H
Skrev om Ikea Barkarby

Mkt nöjd med service och produkt

Kenneth G
Skrev om Ikea Barkarby

Ett riktigt skitföretag med en riktigt usel inställning gentemot kunder som drabbats av deras undermåliga produkter! Kommer inte att sätta min fot där igen om det kan undvikas!

Carl-Henrik A gillar detta
Jay W
Skrev om Ikea Barkarby

Har aldrig haft problem med Ikea och Barkarby är inget undantag! Jag är helnöjd med utbudet och priserna kan ingen väl klaga på?! Problemet med Ikea är att de har det så sabla trångt, det finns helt enkelt inga snabba köp på Ikea. Det är ett faktum.

Daniel N
Skrev om Ikea Barkarby

Köpte ett kök och det var mycket som gick fel! Leverans, skador m.m

ANDREAS I
Skrev om Ikea Barkarby

Jag gillar IKEA Barkarby mycket bättre än det i Kungens Kurva och det beror på storleken. Barkarby är lagom stort och inte lika förvirrande som Kungens Kurva. Dock så är det lite råddigare att ta sig till IKEA Barkarby då det inte ligger jättenära E4.

Daniel

mika l

Absolut.

Tobias B
Skrev om Ikea Barkarby

Återigen stod jag hemma med ett stort brunt paket från Ikea. Tiden hade hunnit ikapp och vi insåg att vi hade köpt fel sist vi var på Ikea. Tyvärr var det månader sen vi handlade. Och vem sparar kvitton från IKEA i månader? Inte jag i alla fall. Jag baxade ut det tunga IKEA-paketet i bilen och körde ut till IKEA Barkarby. Utan att försöka hitta på någon kreativ verbal förklaring konstaterade jag till kvinnan på återköp/kundtjänst att jag hade köpt fel och att jag ville byta men att jag inte hade något kvitto. Nu väntade...

Björn H och Nikke L gillar detta
Sophie L
Skrev om Ikea Barkarby

Stor butiksyta med bra upplägg så att du hittar lätt. Fräscht och man får intrycket av att vilja handla mer. Även när man har berom specialhjälp med tex. garderobsbygge eller kök så får man bra hjälp.

Håkan B
Skrev om Ikea Barkarby

bra priser och mycket servicemind personal, bra planerad gång-geonomgång

Mikael M
Skrev om Ikea Barkarby

Det är ett företag som följer sina stadgar och gör allt för kundens bästa. Arbetarna sliter hårt och det märks på kvaliteten på alla produkter som företaget levererar. En av mina favoriter inom det här området. Rekommenderas.

Johan F
Skrev om Ikea Barkarby

Bra möbler till vettiga priser och framförallt så är det inspirerande att gå runt och titta i deras uppbygda hemmamiljö. Man hittar ofta smarta lösningar och pratiska grejer. Bra och tydlig struktur inne i affären så man hittar lätt. Men 5kronors korven är nästan det bästa.

Thomas M
Skrev om Ikea Barkarby

Ikea är enligt min mening ett bra ställe, som vanligt med alla ikea så finns ett oerhört stort utbud av vardagsrums möbler, sovrumsmöbler, köksmöbler och saker till hallen. finns även köksredskap och lampor till alla rum man kan tänka sig. tack vara att det finns allt i en butik så kvittar det vad man behöver så kan man åka till iken. med andra ord, behöver man inredning av något slag så finns det antagligen på ikea för en billig peng.

Therese J
Skrev om Ikea Barkarby

Det är något speciellt med IIKEA, det är mer än bara billiga möbler. Det är dessutom snyggt, och användbart. Bäst är det dock om man inte beger sig dit när det regnar, för köerna riskerar att bli olidliga. Ikea för mig symboliserar Sverige. Just barkarby affären är inte den största Ikean i Stockholmsområdet direkt men det ligger bra till om man vill kombinera med att handla även andra grejer för i närheten ligger tex expert, rusta och Stockholm quallity outlet. Tänk dock på att ett besök på Ikea altid tar längr tid än planerat...

Martin N
Skrev om Ikea Barkarby

Bra affär där du kan hitta det mesta för din heminredning. Bra priser som vanligt. Ligger i ett attraktivt område där nya butiker poppar upp fortare än väderskiftningarna på kebne.. Du bör dock ha tillgång till bil för att handla i området då parkeringarna är stora mellan affärerna och kommunaltrafiken är dåligt planerad.

Karl W
Skrev om Ikea Barkarby

Här kan man köpa riktigt schysta möbler och inreda sin lägenhet riktigt fint om man tar sig tid att hitta rätta möbler som passar med varandra. Givetvis inte bara IKEA möbler men de gör en bra stomme som man sedan kan komplettera med andra möbler. Har dock ganska mycket folk ibland men det är inte deras fel. Trevlig personal.

David H
Skrev om Ikea Barkarby

Jag gillar detta IKEA-varuhus bättre än det i Kungens kurva. Detta trots att de allmänna kommunikationerna till Barkarby är sämre än de till Skärholmen. Lättare att hitta och lugnare.

Ami H
Skrev om Ikea Barkarby

IKEA är bland det svenskaste man kan tänka sig och har blivit något av en folkhemsinstution. Det går väl inte att göra ett besök här utan att ha något med sig hem när man går ut. På fyndavdelningen kan man ju dessutom lyckas pressa sina kostnader ytterligare. IKEA i Barkaby är ju inget undantag, men jag måste säga att jag finner just detta IKEA en anings rörigt. Kände mig lite som en femåring när jag faktiskt gick vilse.

Emma K
Skrev om Ikea Barkarby

Jag är ett stort IKEA fan, är väl lite svensk patriotism i det hela visserligen, men Barkarby är inget undantag. Man hittar vad man ska, tycker att det är den IKEA som har minst ombyggningar och "ofärdiga" ställen som de andra. Bor visserligen närmre Kungens Kurva men det blir ofta Barkarby ändå. :)

Amanda E
Skrev om Ikea Barkarby

Jag gillar inte alls Ikea i Barkarby, utan föredrar nog hellre det i Kungens Kurva. Detta är mindre och jag tycker det är svårt att hitta det man letar efter. Saker ligger inte där det borde och det blir lätt trångt och rörigt när det är mycket folk. Dock är caféet/restaurangen en riktigt trevlig paus, med snygg inredning och fin utsikt. Annars tycker jag det lönar sig att ta en sväng till Kungens kurva istället!

Anton R
Skrev om Ikea Barkarby

Mycket bra struktur på varuhuset. Lätt att hitta samt stora och bekväma miljöer att röra sig på.

Elina E
Skrev om Ikea Barkarby

IKEA är en av mina absoluta favoritaffärer alla kategorier. Det är väldigt sällan man kommer därifrån tomhänt. IKEA har allt från möbler och sängar till blommor, servetter och ljus. Nästan allt är väldigt billigt på IKEA vilket gjort IKEA så populärt. Dessutom har de väldigt god pizza och korv billigt när man är hungrig i samband med sitt besök. Personalen på IKEA Barkarby är trevliga, men kan ibland vara svåra att få tag i när man behöver hjälp. trots det ger jag IKEA Barkarby ett högt betyg!