Alla kategorier Mattor Stockholms län Järfälla Ikea Barkarby

Folkungavägen 50, 177 38 Järfälla — Visa karta

Läs vad 22 kunder tycker om Ikea Barkarby

• Robert P
    Robert P skrev om Ikea Barkarby
    Mkt nöjd med service och produkt
  • Kenneth G
    Kenneth G skrev om Ikea Barkarby
    Ett riktigt skitföretag med en riktigt usel inställning gentemot kunder som drabbats av deras undermåliga produkter! Kommer inte att sätta min fot där igen om det kan undvikas!
  • Jay W
    Jay W skrev om Ikea Barkarby
    Har aldrig haft problem med Ikea och Barkarby är inget undantag! Jag är helnöjd med utbudet och priserna kan ingen väl klaga på?!
    Problemet med Ikea är att de har det så sabla trångt, det finns helt enkelt inga snabba köp på Ikea. Det är ett faktum.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Ikea Barkarby
    Köpte ett kök och det var mycket som gick fel! Leverans, skador m.m
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Ikea Barkarby
    Jag gillar IKEA Barkarby mycket bättre än det i Kungens Kurva och det beror på storleken. Barkarby är lagom stort och inte lika förvirrande som Kungens Kurva. Dock så är det lite råddigare att ta sig till IKEA Barkarby då det inte ligger jättenära E4.
  • Daniel
    Daniel skrev om Ikea Barkarby
  • mika l
    mika l skrev om Ikea Barkarby
    Absolut.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Ikea Barkarby
    Återigen stod jag hemma med ett stort brunt paket från Ikea. Tiden hade hunnit ikapp och vi insåg att vi hade köpt fel sist vi var på Ikea. Tyvärr var det månader sen vi handlade. Och vem sparar kvitton från IKEA i månader? Inte jag i alla fall.

Jag baxade ut det tunga IKEA-paketet i bilen och körde ut till IKEA Barkarby. Utan att försöka hitta på någon kreativ verbal förklaring konstaterade jag till kvinnan på återköp/kundtjänst att jag hade köpt fel och att jag ville byta men att jag inte hade något kvitto.

Nu väntade jag på ett utspel av förklaringar kring hur deras policy och det ena eller det andra skulle hindra IKEA från att ta tillbaka mitt paket utan kvitto. Men icke. Istället möttes jag av ett vänligt leende och ett OK!

Glad ihågen vandrade jag genast in i butiken och köpte på mig nya prylar, som man gör, på IKEA. Förhoppningsvis kanske jag sparar kvittot denna gång. Eller inte. IKEA regerar. Det enda som drar ned deras betyg är deras risiga webb. Men jag förblir ett IKEA-fan ändå.
    Björn H, Nikke L gillar detta
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Ikea Barkarby
    Stor butiksyta med bra upplägg så att du hittar lätt. Fräscht och man får intrycket av att vilja handla mer. Även när man har berom specialhjälp med tex. garderobsbygge eller kök så får man bra hjälp.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Ikea Barkarby
    bra priser och mycket servicemind personal, bra planerad gång-geonomgång
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Ikea Barkarby
    Det är ett företag som följer sina stadgar och gör allt för kundens bästa. Arbetarna sliter hårt och det märks på kvaliteten på alla produkter som företaget levererar. En av mina favoriter inom det här området. Rekommenderas.
  • Johan F
    Johan F skrev om Ikea Barkarby
    Bra möbler till vettiga priser och framförallt så är det inspirerande att gå runt och titta i deras uppbygda hemmamiljö. Man hittar ofta smarta lösningar och pratiska grejer. Bra och tydlig struktur inne i affären så man hittar lätt. Men 5kronors korven är nästan det bästa.
  • Thomas M
    Thomas M skrev om Ikea Barkarby
    Ikea är enligt min mening ett bra ställe, som vanligt med alla ikea så finns ett oerhört stort utbud av vardagsrums möbler, sovrumsmöbler, köksmöbler och saker till hallen. finns även köksredskap och lampor till alla rum man kan tänka sig. tack vara att det finns allt i en butik så kvittar det vad man behöver så kan man åka till iken. med andra ord, behöver man inredning av något slag så finns det antagligen på ikea för en billig peng.
  • Therese J
    Therese J skrev om Ikea Barkarby
    Det är något speciellt med IIKEA, det är mer än bara billiga möbler. Det är dessutom snyggt, och användbart. Bäst är det dock om man inte beger sig dit när det regnar, för köerna riskerar att bli olidliga. Ikea för mig symboliserar Sverige. Just barkarby affären är inte den största Ikean i Stockholmsområdet direkt men det ligger bra till om man vill kombinera med att handla även andra grejer för i närheten ligger tex expert, rusta och Stockholm quallity outlet. Tänk dock på att ett besök på Ikea altid tar längr tid än planerat och är förenat med en del motion, speciellt om du har brotom. Låt dig inspireras!!
  • Martin N
    Martin N skrev om Ikea Barkarby
    Bra affär där du kan hitta det mesta för din heminredning. Bra priser som vanligt. Ligger i ett attraktivt område där nya butiker poppar upp fortare än väderskiftningarna på kebne.. Du bör dock ha tillgång till bil för att handla i området då parkeringarna är stora mellan affärerna och kommunaltrafiken är dåligt planerad.
  • Karl W
    Karl W skrev om Ikea Barkarby
    Här kan man köpa riktigt schysta möbler och inreda sin lägenhet riktigt fint om man tar sig tid att hitta rätta möbler som passar med varandra. Givetvis inte bara IKEA möbler men de gör en bra stomme som man sedan kan komplettera med andra möbler. Har dock ganska mycket folk ibland men det är inte deras fel. Trevlig personal.
  • David H
    David H skrev om Ikea Barkarby
    Jag gillar detta IKEA-varuhus bättre än det i Kungens kurva. Detta trots att de allmänna kommunikationerna till Barkarby är sämre än de till Skärholmen. Lättare att hitta och lugnare.
  • Ami H
    Ami H skrev om Ikea Barkarby
    IKEA är bland det svenskaste man kan tänka sig och har blivit något av en folkhemsinstution. Det går väl inte att göra ett besök här utan att ha något med sig hem när man går ut.
    På fyndavdelningen kan man ju dessutom lyckas pressa sina kostnader ytterligare. IKEA i Barkaby är ju inget undantag, men jag måste säga att jag finner just detta IKEA en anings rörigt. Kände mig lite som en femåring när jag faktiskt gick vilse.
  • Emma K
    Emma K skrev om Ikea Barkarby
    Jag är ett stort IKEA fan, är väl lite svensk patriotism i det hela visserligen, men Barkarby är inget undantag. Man hittar vad man ska, tycker att det är den IKEA som har minst ombyggningar och "ofärdiga" ställen som de andra. Bor visserligen närmre Kungens Kurva men det blir ofta Barkarby ändå. :)
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Ikea Barkarby
    Jag gillar inte alls Ikea i Barkarby, utan föredrar nog hellre det i Kungens Kurva. Detta är mindre och jag tycker det är svårt att hitta det man letar efter. Saker ligger inte där det borde och det blir lätt trångt och rörigt när det är mycket folk. Dock är caféet/restaurangen en riktigt trevlig paus, med snygg inredning och fin utsikt. Annars tycker jag det lönar sig att ta en sväng till Kungens kurva istället!
  • Anton R
    Anton R skrev om Ikea Barkarby
    Mycket bra struktur på varuhuset. Lätt att hitta samt stora och bekväma miljöer att röra sig på.
  • Elina E
    Elina E skrev om Ikea Barkarby
    IKEA är en av mina absoluta favoritaffärer alla kategorier. Det är väldigt sällan man kommer därifrån tomhänt. IKEA har allt från möbler och sängar till blommor, servetter och ljus. Nästan allt är väldigt billigt på IKEA vilket gjort IKEA så populärt. Dessutom har de väldigt god pizza och korv billigt när man är hungrig i samband med sitt besök. Personalen på IKEA Barkarby är trevliga, men kan ibland vara svåra att få tag i när man behöver hjälp. trots det ger jag IKEA Barkarby ett högt betyg!

Folkungavägen 50, 177 38 Järfälla