Illuma AB

Ulvsundavägen 108, 168 67 Bromma — Visa karta

Vi förverkligar er vision. Illuma AB – byggföretaget

Vi på Illuma AB tycker att det ska kännas tryggt att anlita en hantverkare.

Illumas koncept går ut på att ta bort så mycket osäkerhet som möjligt för våra kunder. Vi kallar det Lova – Hålla – Visa.

Vi lyssnar på era behov och föreslår en projektplan, med start och stoppdatum, avstämningspunkter, arbetsmoment, arbetstider med mera.

Vi har en stor erfarenhet av att genomföra tillbyggnad, ombyggnadsprojekt samt renoveringsarbete och levererar alltid kvalitet från början till slutet på projektet. Därför ger vi dig alltid en tydlig offert, redovisar tidsåtgång, material och tar inte betalt förrän du har godkänt arbetet.

Oavsett om du behöver ombyggnad, tillbyggnad eller renovering kan vi garanterat hjälpa till.

Varmt välkommen till oss - vi hjälper dig gärna med ditt byggprojekt!

Läs vad 5 kunder tycker om Illuma AB

• Åsa B
    Åsa B skrev om Illuma AB
    Företaget levererar alltid i tid och med god kvalitet och till ett bra pris.
    Alltid ett gott bemötande från företaget och alla våra förväntningar har blivit uppfyllda.
    Företaget kommer alltid på bokad tid och arbetar effektivt. Noggranna och städar alltid upp efter slutfört arbete.
    Kan med varm hand rekommendera företaget till andra. Läs mer
    2018-05-22 Peter svarar Åsa B
    Hej Åsa!

Tack för din fina rekommendation. Vi har som mål att alltid göra ett riktigt bra jobb och se till att du som kund blir 100% nöjd. Hör av dig om vi kan hjälpa dig med något annat.

• Stefan W
    Stefan W skrev om Illuma AB
    Entreprenad utbyggnad av vårt hus.
    Bra bemött. Bra kommunikation och handlingsplaner.
    Jag kände mig oftast trygg med deras arbete.
    Generellt bra. Resultatet dras er av UE plåt och att fakturorna ibland var för höga. Läs mer
    2018-05-17 Peter svarar Stefan W
    Hej Stefan

Tack för en fin rekommendation.
    Vi tar självklart med oss dem synpunkterna ni nämner för att bli ännu bättre !
    Ett stort grattis till ert nya tillbyggnad.

• Björn W
    Björn W skrev om Illuma AB
    Uppförande av uterum med tillhörande veranda.
    Utförlig och bra offert.
    Bra utfört arbete.
    Det blev ett lyft för huset.
    Inga anmärkningar. Läs mer
    2018-05-11 Peter svarar Björn W
    Hej Björn,

Tack för en positiv återkoppling.
    Du är välkommen åter.

• Dirk G
    Dirk G skrev om Illuma AB
    Illuma AB byggde en takaltan till min vindsvåning som en totalentreprenad, inklusive taklyft och utvändiga plåtarbeten och golvläggning. Mycket bra bemötande av VDn i hela processen, bra och noga utförda arbeten med omtänksamhet och hänsyn till mig som bodde i lägenheten under hela tiden. Resultatet blev snyggt och jag är väldigt nöjd. Kan bara rekommendera detta mycket seriösa företag! Läs mer
    2018-02-26 Peter svarar Dirk G
    Hej Dirk,

Tack så mycket för din rekommendation och positiva ord om oss. Det är roligt att läsa att du är nöjd med processen och det arbete vi genomförde hos dig!

• Helena H
    Helena H skrev om Illuma AB
    Trevligt bemötande, tydlig information och resultat som utlovat.
    Pålitliga.
    Byggt tvättrum, byggt en vägg samt uppsättning av fönsterbleck.
    Alltid varit jättenöjd med Illuma. Läs mer
    2018-02-23 Peter svarar Helena H
    Hej Helena
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Vad roligt att du uppskattar både arbetet och vår kommunikation! Hör gärna av dig igen om du behöver mer hjälp.

Ulvsundavägen 108, 168 67 Bromma