Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Täby Ilter Clinic

Ilter Clinic

Djursholmsvägen 14, 183 56 Täby — Visa karta

Ilter Clinic är en världsledande klinik inom hårtransplantationer. De har utvecklat en modern metod inom hårtransplantationer som ger ett naturligt utseende på håret.

Läs vad 23 kunder tycker om Ilter Clinic

• 2019-09-11

Abeal Y skrev om Ilter Clinic
    Utmärkt klinik, professionella personal som tar hand om dig som en kung. Kände mig hemma. Bästa läkaren och bästa team. Läs mer
  • Jordy G

2019-08-20

Jordy G skrev om Ilter Clinic
    Super bra bemötande och trevlig personal, är väldigt nöjd med resultatet. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2019-07-18

Stefan J skrev om Ilter Clinic
    Jag kan verkligen rekommendera Inter Clinic. De är professionella och vänliga. Allt är toppklass och de levererar utlovat resultat. Läs mer
  • 2019-07-09

Alexander K skrev om Ilter Clinic
    Gjorde en hårtransplantation på 1000 grafts för fixa min front för ett år sedan. Trevligt bemötande och både operationen och återhämtningen gick hur smidigt som helst. Läs mer
  • Krister E

2019-06-07

Krister E skrev om Ilter Clinic
    Hej
    Var där bara för konsultation men jag har varit där tidigare för operation och det är underbar och kunnig personal som jobbar där, och chefen himself (Demir) är en härlig kille och suverän kirurg.
    Vacker omgivning och hus, man känner sig hemma.
    Rekommenderar absolut Ilter clinic Läs mer
    2019-08-23 Yasmine K svarar Krister E
    Tack för de fina orden Krister =)
  • 2019-05-11

Birgitta L skrev om Ilter Clinic
    Blev mycket trevligt och seriöst bemött. Fick förtroende för er då ni ärligt säger att ni inte kan hjälpa mig med mina problem. Uppskattar det mycket! Läs mer
    2019-05-13 Yasmine K svarar Birgitta L
    Tack för recensionen Birgitta! Uppskattas!
  • 2019-05-09

Varlan A skrev om Ilter Clinic
    Ni kan verkligen er grej! Nöjd med resultat och service Läs mer
    2019-05-10 Yasmine K svarar Varlan A
    Tack för recensionen! Trevlig helg =)
  • 2019-05-02

Jenny G skrev om Ilter Clinic
    Trevligt bemötande av både doktor och personal, resultatet blev väldigt fint och naturligt. Kände mig väldigt trygg under hela processen. Läs mer
    2019-05-06 Yasmine K svarar Jenny G
    Tack så mycket Jenny!
    Hoppas vi ses snart igen =)
  • Sebastian T

2019-04-30

Sebastian T skrev om Ilter Clinic
    Trevlig professionell personal! Läs mer
    2019-05-02 Yasmine K svarar Sebastian T
    Tack för rekommendationen Sebastian! =)
  • 2019-04-29

Fredrika E skrev om Ilter Clinic
    De tar hand om en och resultatet blev bra!! Läs mer
    2019-04-29 Yasmine K svarar Fredrika E
    Tack för recensionen Fredrika och kul att du är nöjd! =)
  • Mikael D

2019-04-29

Mikael D skrev om Ilter Clinic
    Bra info/förberedelser inför operation. Väldigt välkomnande och mer en känsla att vara på ett Spa än en medicinsk inrättning.
    Bra omhändertagande i eftervården där jag dessutom fick ett kompletterande ingrepp efter ett år, då resultatet inte var det förväntande.
    Dr Ilter är oerhört trevlig liksom övrig personal! Kunde inte ha önskat mig mer! Läs mer
    2019-04-29 Yasmine K svarar Mikael D
    Tack för de fina orden Mikael =)
  • 2019-04-29

Marcus S skrev om Ilter Clinic
    Mycket trevlig personal och lugn bra miljö. Läs mer
    2019-04-29 Yasmine K svarar Marcus S
    Tack för rekommendationen Marcus! =)
  • 2019-04-25

Michael L skrev om Ilter Clinic
    I had a FUE hair transplant. The surgery was completed with minimal pain or inconvenience. The staff were very professional and happy to help.

The company has definitely met my initial expectations, there are still some growth opportunities from my surgery will have a follow around June/July.

Overall, a very good experience with Ilter Clinic. Läs mer
    2019-04-29 Yasmine K svarar Michael L
    Thank you Michael for the kind words,
    We look forward to see you soon!
  • 2019-04-24

Andreas S skrev om Ilter Clinic
    Utmärkt resultat! Trodde först inte det var möjligt att få bort mina vikar men efter operation vid Ilter Clinic känner jag mig som 20 igen :) Rekommenderas!! Läs mer
    2019-04-25 Yasmine K svarar Andreas S
    Tack för de fina orden Andreas! :)
  • 2019-04-23

Gudmundur B skrev om Ilter Clinic
    Fantastic experience. I had two hairplants & super happy with the result & the staff ;) Läs mer
    2019-04-24 Yasmine K svarar Gudmundur B
    Thank you for the kind Words! :)
  • Theresia L

2019-04-23

Theresia L skrev om Ilter Clinic
    proffsig, bra bemötande, bra resultat Läs mer
    2019-04-24 Yasmine K svarar Theresia L
    Tack för den fina recensionen Theresia!
  • 2019-04-23

Ulf W skrev om Ilter Clinic
    superproffsigt.
    strålande resultat. Läs mer
    2019-04-24 Yasmine K svarar Ulf W
    Tack Ulf för de fina orden! :)
  • 2017-08-08

Johannes O skrev om Ilter Clinic
    Tyvärr. Gjorde en HT på kliniken i november 2010. Resultatet blev inte alls bra, eller rättare sagt, det uteblev. Efter 1 år fick en mindre kompletterande HT som "plåster på såren" då de själva erkände att det borde blivit bättre resultat. Inte heller det gjorde någon större skillnad. Bemötandet när jag sa vad jag tyckte var heller kanske inte helt optimalt. Allt kändes stressat. Nu är det längesen och jag har gått vidare men för mig var det 90 K i sjön tyvärr. Idag har jag gjort en till HT hos annan aktör. Äntligen har jag fått mitt hår tillbaka. Läs mer
  • 2011-07-14

Martin skrev om Ilter Clinic
    Absolut bästa och mest proffsiga kliniken! Mottagandet var av toppklass och personalen var extremt trevlig! Dessutom jobbar de med en ny teknik som gör att håret ser helt naturligt ut. Denna klinik rekommenderar jag Startk! Läs mer
  • 2010-09-22

ove j skrev om Ilter Clinic
    mycket hår blev det, men inga brudar. hur många som helst flintskallig,,, snyft
    ====
    mycket hår blev det, men inga brudar. hur många som helst flintskallig,,, snyft ==== mycket hår blev det, men inga brudar. hur många som helst flintskallig,,, snyft
    ====
    mycket hår blev det, men inga brudar. hur många som helst flintskallig,,, snyft Läs mer
  • 2010-02-24

Erik J skrev om Ilter Clinic
    Jag gjorde min transplantation för 7 månader sedan och det har redan börjat växa ut hår. Det känns riktigt skönt att få sitt hår tillbaka och tom min mamma är nöjd. Det enda negativa var att det kostade rätt mycket så jag får vänta med att köpa MC. Läs mer
  • 2010-02-01

Peter P skrev om Ilter Clinic
    Jag gjorde min operation på Ilter clinic för några år sedan och håret har vuxit ut där jag tidigare hade en flint. Operationen var i stort sett smärtfri och det är bland det bästa jag gjort. Många av mina gamla kompisar har kommenterat mitt utseende och det är rätt kul att se på gamla fotografier. De som inte känner mig brukar gissa fel på min ålder med rätt många år.
    Jag är helnöjd :-). Läs mer
  • Göran S

2009-09-06

Göran S skrev om Ilter Clinic
    Ett bra och seriörst företag med kunnig och trevlig personal.Efter att själv gjort en hårtransplantation på kliniken, har även jag och mina vänner även besökt deras spa avdelning där man blir väl omhändertagen med sköna behandlingar.Jag vill varmt rekommendera denna lilla pärla. Läs mer

Djursholmsvägen 14, 183 56 Täby