Indiska

Indiska

Ring 4685-18 00 858 www.indiska.com
3.4

Indiska säljer en unik mix av mode och inredningsaccessoarer med inspiration från Indien, som tilltalar många. Vår vision är att krydda Sverige och Europa med färg, värme och glädje. Att påverka med indisk och orientalisk kultur.

5 omdömen om Indiska

Elvira L
Skrev om Indiska

Bra kläder supernöjd och varit det både då jag köpt i butik och på nätet.

JUDIT P
Skrev om Indiska

Jag tycker att kvalitén av Indiskas kläder kraftigt försämrats på senaste några år. Jag är ganska missnöjd både på design och tygkvalitén. Jätte jätte synd!! eftersom jag var en stor fan av Indiskas kläder. Jag är tvungen att åka utomlands att hitta fina indiska kläder i god kvalité...

Madelaine M

Indiska är en bra butik ifall man vill hitta österländska saker att pynta lägenheten med eller smycken att ha på sig. Det finns ju även kläder i samma stil men jag tycker att dom oftast inte verkar särskilt bra.

Anya L
Skrev om Indiska

På indiska hittar man verkligen riktigt fina saker. Även om kläderna inte faller mig i smaken hittar man alltid något på övre plan där inredningen är. Fina statyer, tavlor, kuddfodral, tallrikar och dylikt - allt i en fin, orientalisk design med en modern touch. Priserna är plånboksvänliga. Jag älskar speciellt té-kopparna som är stora och rymmer mycket té :) Accessoarerna är många och varierande och om man har barn har de väldigt fina barnkläder också.

Ami H
Skrev om Indiska

Jag älskar egentligen Indiska! Men kvaliteten lämnar en hel del att önska. Jag har varje gång trott att det var tillfälligheter att det var dålig kvalité, men har nu fått inse att det nog inte är det. På södergatan finns det dock en massa andra saker än kläder (fast de kläder de har är ju fina, så det är svårt att inte falla för något igen) allt ifrån ljuslyktor till annat "tingel-tangel" Det är härlig och inspirerande att gå där, insupa dofter och färger.