Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Indiska

Indiska

Södergatan 26, 211 34 Malmö — Visa karta

Indiska säljer en unik mix av mode och inredningsaccessoarer med inspiration från Indien, som tilltalar många. Vår vision är att krydda Sverige och Europa med färg, värme och glädje. Att påverka med indisk och orientalisk kultur.

Läs vad 3 kunder tycker om Indiska

• Madelaine M
    Madelaine M skrev om Indiska
    Indiska är en bra butik ifall man vill hitta österländska saker att pynta lägenheten med eller smycken att ha på sig. Det finns ju även kläder i samma stil men jag tycker att dom oftast inte verkar särskilt bra.
  • Anya L
    Anya L skrev om Indiska
    På indiska hittar man verkligen riktigt fina saker. Även om kläderna inte faller mig i smaken hittar man alltid något på övre plan där inredningen är. Fina statyer, tavlor, kuddfodral, tallrikar och dylikt - allt i en fin, orientalisk design med en modern touch. Priserna är plånboksvänliga. Jag älskar speciellt té-kopparna som är stora och rymmer mycket té :) Accessoarerna är många och varierande och om man har barn har de väldigt fina barnkläder också.
  • Ami H
    Ami H skrev om Indiska
    Jag älskar egentligen Indiska! Men kvaliteten lämnar en hel del att önska. Jag har varje gång trott att det var tillfälligheter att det var dålig kvalité, men har nu fått inse att det nog inte är det.
    På södergatan finns det dock en massa andra saker än kläder (fast de kläder de har är ju fina, så det är svårt att inte falla för något igen) allt ifrån ljuslyktor till annat "tingel-tangel"
    Det är härlig och inspirerande att gå där, insupa dofter och färger.

Södergatan 26, 211 34 Malmö