Infocare Service AB

2.5

2 omdömen om Infocare Service AB

Richard L
Skrev om Infocare Service AB

Allmänn dålig service och bemötande. Kom inte på utsat tid. Ingen ursäkt. Döck upp efter 11 dagar att justera parabolen. Montören fattade ingenting som han hade varit ledigt under tiden. Också hade en dator hos dem för reparation. & månader efteråt ufföra det fel ibland. Vill har en hutlösa summa att gör en backup. Haft med de att göra två gånger. Jag hoppas det bli ingen mera gånger. Synd att seriösa företag anlita dem. Det ger bara dåliga ryckta

Bo F
Skrev om Infocare Service AB

Har haft flera av de som jobbar där och kan ju i och för sig inte rekommendera dem men den som var här sist var en riktig klippa som tekniker. Tror han hette Ulf och kunden verkligen det han lagar och var mycket trevlig. De tidigare har haft mycket bråttom, slarviga och inte mycket till kundbemötande. En lämnade tom överblivna skruvar som "blivit över". Jag satte själv i dem sedan i de tomma skruvhålen. En annan dömde ut två skrivare för oss som helt oreparabla men en annan firma fixade den för några fåtal hundringar när vi lämna in dem till dem.