Ingwallköket AB

Bävervägen 53-55, 168 30 Bromma — Visa karta

Vi har billiga måttanpassade kvalitetsluckor som passar till alla köksstommar och kan också hjälpa dig med lättöppnade rullådor (går även att montera i befintliga stommar). Självklart har vi också köksluckan Du vill ha om Du väljer att helt bygga och renovera om ditt kök. Köksluckor och kökslådor byts på en dag och du kan utnyttja rotavdraget till ditt nya kök.Vi arbetar över hela StorStockholmsområdet, det gäller även ytterområdena mot eller i angränsande län, så kontakta oss redan idag för ett gratis hembesök där vi hjälper er med kökstips och köksidéer, om hur vi kan förbättra ert kök till ett lågt pris, vi tål en jämförelse.

Läs vad 162 kunder tycker om Ingwallköket AB

• 2020-11-25

Lotta H skrev om Ingwallköket AB
    Vi bytte ut luckor och bänkskivor.
    Väldigt nöjda med det nya köket.
    Dem gjorde det snabbt och proffsigt.
    Väl bemötta vid första mötet och även när vi hade frågor.
    Kan verkligen rekommendera Ingwallköket. Läs mer
    2020-11-25 Ingwallköket AB svarar Lotta H
    Tack Lotta! Vi är glada att du valde oss som leverantör av ditt nya fina kök!
  • Carina Margareta Elisabeth L

2020-11-22

Carina Margareta Elisabeth L skrev om Ingwallköket AB
    Nya köksluckor! Allt fungerade mycket bra från försäljning till montering. Är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2020-11-22 Ingwallköket AB svarar Carina Margareta Elisabeth L
    Tack Carina! Vad kul att du blev så nöjd med resultatet!
  • 2020-11-20

Ove K skrev om Ingwallköket AB
    Vi beställde nya köksluckor till befintliga skåpstommar. Mycket proffsigt bemötande från första telefonsamtal till färdig produkt. Johans trevliga sätt vid inmätning samt snickarnas mycket fina montage gör att vi kan lämna dom bästa rekommendationer om Ingvalls. Toppbetyg
    Ove o Ylva Läs mer
    2020-11-20 Ingwallköket AB svarar Ove K
    Tack Ove&Ylva! Ett sant nöje att ha er som kunder!
  • 2020-11-17

Sahar A skrev om Ingwallköket AB
    Köpt nya köksluckor till mitt kök och vilken fantastisk förvandling det blev !!!
    Allting fungerade superbra från första besöket av försäljaren samt utförandet av proffsiga killar.
    Supernöjd och glad att jag valde er ...kan inte blir bättre :) Läs mer
    2020-11-18 Ingwallköket AB svarar Sahar A
    Åh tack Sahar! Det är så kul när man får så fin respons på våra jobb!
  • 2020-11-10

Alexandra H skrev om Ingwallköket AB
    Snabb leverans och uppsättning! Läs mer
    2020-11-11 Ingwallköket AB svarar Alexandra H
    Tack Alexandra! Kul att att du blev nöjd med ditt kök.
  • 2020-11-08

Anita H skrev om Ingwallköket AB
    Nya köksluckor! Bemötande och leverans var toppen! Läs mer
    2020-11-09 Ingwallköket AB svarar Anita H
    Tack Anita! Kul med så positiva ord!
  • 2020-10-29

Mia F skrev om Ingwallköket AB
    Jag köpte nya luckor till köket + bänkskiva och nya diskhoar samt kakel. Fantastiskt bra resultat. Arbetet utfördes snabbt och proffsigt. Samtliga involverade hantverkare gjorde ett bra jobb och kom dessutom på utlovad tid. Läs mer
    2020-10-29 Ingwallköket AB svarar Mia F
    Tack Mia! Kul att höra att våra hantverkare även sköter tiderna! Hoppas du kommer trivas länge i ditt nya kök.
  • 2020-10-20

Lilja H skrev om Ingwallköket AB
    Jag tycker att allt var positivt från försäljining besök till att montering var mycket bra killar var kunniga och snabba Läs mer
    2020-10-20 Ingwallköket AB svarar Lilja H
    Tack Lilja! Alltid kul med nöjda kunder!
  • 2020-10-05

Inga-lill H skrev om Ingwallköket AB
    Vi köpte bänkskivor med montering samt målning av kök och vardagsrum. Servicen var toppen!
    Allt fungerade jättebra, från första samtalet och besöket hos oss där säljaren tog mått och gav oss pris. Allt gick snabbt och enkelt och man höll tiderna enligt det som lovades från början. Hantverkarna var både trevliga och noggranna.
    Vi är jättenöjda med både resultatet, arbetet och alla kontakter!
    Vi kan varmt rekommendera Ingvallköket! Läs mer
    2020-10-06 Ingwallköket AB svarar Inga-lill H
    Åh tack Inga-Lill! Kul med så nöjda kunder!
  • 2020-10-05

Saad A skrev om Ingwallköket AB
    Otroligt bra samarbete. Allt gick så fort och resultatet blev jätte bra! Läs mer
    2020-10-05 Ingwallköket AB svarar Saad A
    Tack Saad! Kul att du gillar ditt nya kök!
  • 2020-10-02

Christina S skrev om Ingwallköket AB
    Mkt bra bemötande av både säljare o snickare.
    Noggrant arbete.
    Byte av skåpluckor o lådor. Läs mer
    2020-10-02 Ingwallköket AB svarar Christina S
    Tack Christina! Det värmer nu när hösten kommer!
  • 2020-09-24

Elna K skrev om Ingwallköket AB
    Mycket trevligt bemötande. Vi beställde sågade ek luckor och nya lådinsatser.
    Allt blev bra även om fabriken sågade fel höjd på 4 luckor.
    Vi är mycket nöjda. :) Läs mer
    2020-09-24 Ingwallköket AB svarar Elna K
    Tack Elna! Kul att du haft tålamod med oss trots att det blev lite fel från fabriken så rättar vi ju alltid till det såklart.

Sture G skrev om Ingwallköket AB
    Hej!
    Jag har enbart positiva omdömen att komma
    med. Ett trevligt bemötande från representanten från företaget. Leverans i rätt tid. Varor som över-
    ensstämmer med vad som beställts. Trevliga och proffsiga montörer.

Sture Gustafsson Läs mer
    2020-09-20 Ingwallköket AB svarar Sture G
    Tusen tack Sture! Ett sant nöje att ha haft med dig att göra!

Lisa A skrev om Ingwallköket AB
    Väl bemött av företaget . Köksluckor och lådor.utan anmärkning Proffsiga hantverkare super nöjd. 10 p av 10 möjliga Läs mer
    2020-09-18 Ingwallköket AB svarar Lisa A
    Tack Lisa! Synd att Reco bara har femgradig skala :-) , ha en trevlig helg och njut av ditt nya kök!

Bo W skrev om Ingwallköket AB
    Nya köksluckor o lådor uppsatt av trevliga montörer allt inte perfekt men nästan helt nöjd Läs mer
    2020-09-18 Ingwallköket AB svarar Bo W
    Tack Bo! Ring oss gärna om det som som inte är perfekt så vi kan rätta till det. Trevlig helg!
  • 2020-09-11

Agneta K skrev om Ingwallköket AB
    Snabbt bra informativt hembesök. Snabb leverans av nya skåpluckor och bänkskivor, otroligt duktiga trevliga snabba killar som monterade, fixade...så tacksam, glad 🤗 så nöjd från början till slut 👍
    Agneta Läs mer
    2020-09-13 Ingwallköket AB svarar Agneta K
    Tack Agneta! Så kul att du gillar vad du köpt av oss!
  • 2020-09-10

Ing-marie V skrev om Ingwallköket AB
    Köksluckor, bänkskiva och diskho. Det blev ett helt nytt kök, snabbt och effektivt mycket nöjda med både bemötande och utfört arbete. Läs mer
    2020-09-15 Ingwallköket AB svarar Ing-marie V
    Tack Ing-Marie! Trevligt att du gillar vårt koncept att få ett nytt kök på gamla stommarna!
  • 2020-09-04

Ulla M skrev om Ingwallköket AB
    Jag såg ett erbjudande om nya köksluckor. Bestämde tid med Johan som kom o mätte upp alla skåp. Jag kom på efter ett tag att jag ville ha en lucka för kryddhyllan också. Ringde och Johan kom åter o mätte. Idag kom då två mycket trevliga, effektiva och noggranna killar och satte upp nya fina luckor. Jag är supernöjd med hela affären/Tack Ulla Läs mer
    2020-09-04 Ingwallköket AB svarar Ulla M
    Tusen tack Ulla! Fina ord som inspirerar oss att hålla kvaliteten.
  • 2020-09-01

Cecilia C skrev om Ingwallköket AB
    Tillgänglig säljare. Mätte snabbt och säkert upp köket. Sen monterades det av två proffsiga killar på 2,5 timmar. Allt gick superbra! Snyggt blev det också. Läs mer
    2020-09-01 Ingwallköket AB svarar Cecilia C
    Tack Cecilia , kul att du gillar det nya köket!
  • Frida Ellinor Margareta W

2020-08-29

Frida Ellinor Margareta W skrev om Ingwallköket AB
    Jättefina luckor och bra bemötande under hela processen. Allt gick enligt plan och blev klart när det skulle. Det var också hela tiden lätt att kommunicera, vi fick svar på de frågor vi hade och hjälp med det vi var osäkra på. Tack så mycket! / Frida och Gustav Läs mer
    2020-09-01 Ingwallköket AB svarar Frida Ellinor Margareta W
    Tack ska ni ha , det var trevligt att ha med er att göra också , hoppas ni trivs i det nya köket!
  • 2020-08-29

Petsonk J skrev om Ingwallköket AB
    Fina luckor och proffsigt och trevligt bemötande från alla inblandade! Läs mer
    2020-08-29 Ingwallköket AB svarar Petsonk J
    Tack Joshua! Väldigt trevligt att fått jobba hos dig också!
  • 2020-08-25

ÅKE J skrev om Ingwallköket AB
    VARNING!!!!!! för detta företag och dess underleverantörer. Installerar reparerade köksbänkar och gör i övrigt ett riktigt dåligt jobb som dom inte tar något ansvar för. Läs mer
    2020-08-26 Ingwallköket AB svarar ÅKE J
    Hej Åke! Tråkigt att du tror vi installerar reparerade bänkskivor för det gör vi absolut inte! Kommer heller aldrig att göra , vad som hände var ju att du rapporterade en spricka i din massiva träbänkskiva och sådant kan hända med ett levande material om det kommer i spänn någonstans , så vi åkte och lagade sprickan med ett vax vilket är vedertaget i branschen och du godkände ju t.o.m. resultatet och är det något övrigt du är missnöjd med så kontakta gärna oss istället för att skriva här så är det lättare för oss att åtgärda eventuella fel.
  • 2020-08-21

Thomas S skrev om Ingwallköket AB
    Dom kom och mätte, beställde och kom och monterade, alla i deras personal är kunniga proffsiga och vänliga.
    Mitt nya kök från dom är jättefint och jag rekommenderar dom varmt.
    Thomas Läs mer
    2020-08-22 Ingwallköket AB svarar Thomas S
    Tack Thomas! Kul att du gillar ditt nya kök!
  • 2020-07-22

Stefan R skrev om Ingwallköket AB
    Luckor till skåp och lådor i köket. Bra säljare, beskrev allt och var snabb i mätning och färdigställa offert. Installation bra gjort av snickare. Läs mer
    2020-07-22 Ingwallköket AB svarar Stefan R
    Tack Stefan! Hoppas du kommer trivas länge i ditt nya kök och trevlig fortsättning på sommaren!
  • 2020-07-18

Nasser Z skrev om Ingwallköket AB
    Jag är helt nöjd med min kök. Monteringen var mycket professionellt gjort. Läs mer
    2020-07-20 Ingwallköket AB svarar Nasser Z
    Tack Nasser! Hoppas du får en skön sommar och kommer trivas länge i ditt nya kök!
  • 2020-07-10

Anne N skrev om Ingwallköket AB
    Snabbt ..noggrant ...lyssnande....hjälpsamt... trevligt bemötande....roligt samarbete Läs mer
    2020-07-10 Ingwallköket AB svarar Anne N
    Tack Anne! Trevligt bemötande och roligt samarbete är ju sånt som går åt båda hållen! Hoppas du får en fin sommar i ditt nya kök!

Björn L skrev om Ingwallköket AB
    Köksluckor, bänkskiva och diskho.
    Lätt att diskutera och få svar. Läs mer
    2020-07-08 Ingwallköket AB svarar Björn L
    Tusen tack Björn! Vi försöker stå till tjänst efter bästa förmåga! Trevlig sommar!

Louise D skrev om Ingwallköket AB
    Allt gick smidigt och bra från beställning till leverans och montering! Läs mer
    2020-07-08 Ingwallköket AB svarar Louise D
    Tack Louise! Lite som det ska vara med vår metod , snabbt och smidigt! Trevlig sommar i ditt nya kök!

Eva B skrev om Ingwallköket AB
    Otroligt proffsiga montörer, snabbt och noggrant .
    Väldigt fina luckor Läs mer
    2020-07-08 Ingwallköket AB svarar Eva B
    Tack Eva! Kul att du blev så nöjd med ditt nya kök! Trevlig sommar!
  • 2020-07-03

Elin L skrev om Ingwallköket AB
    Köket blev jättefint! Vi är väldigt nöjda. Snabba och trevliga hantverkare.
    Enda nackdelen var att det fanns för få färger i standardsortimentet. Fler färgglada nyanser hade varit bra! (Det går att få vilken ncs-färg som helst också, men vi tyckte att pristillägget på 5000 kr för det var lite väl högt.) Läs mer
    2020-07-03 Ingwallköket AB svarar Elin L
    Tack Elin! Ja det blir lite dyrare om man väljer egen NCS-färg då fabriken måste ta luckorna ur produktionslinjen och bryta färg och spruta dom för hand men vi hoppas att du ändå tycker att det blev fint med den färg du valde. Trevlig sommar!
  • Peter L

2020-07-01

Peter L skrev om Ingwallköket AB
    Vi blev mycket nöjda med båda besöken. Från uppmätning och beställning till snickarnas montering. Jag kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
    2020-07-01 Ingwallköket AB svarar Peter L
    Tack Peter! Hoppas du får en fin sommar i ditt nya kök!

Catarina S skrev om Ingwallköket AB
    Vi är väldigt nöjda, allt har gått bra och snabb service. Gick fort att installera allt på plats, Ca 4 timmar. Läs mer
    2020-06-25 Ingwallköket AB svarar Catarina S
    Tack Catarina! Ja det är lite av vår affärsidé att kunden ska få som nytt kök på dagen. Trevlig sommar!

Heléne D skrev om Ingwallköket AB
    Köksluckor fronter till badrumsskåp och skärbräda.
    Försäljare mycket trevlig och så även snickare.
    Mycket fina produkter! Skärbrädan levererades dock med något kortare mått än det beställda så den åker in för långt, men vi ska åtgärda det själva på något vis.
    Så vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-06-25 Ingwallköket AB svarar Heléne D
    Tack Heléne! Du har nu ett sms på förslag till lösning på skärbrädeproblemet så det kommer att bli bra det med. Ha en fin sommar!

Emelie C skrev om Ingwallköket AB
    Köpte köksluckor och bänkskiva. Väldigt professionella och löste snabbt mindre missförstånd som uppstod. Vi är supernöjda och skulle absolut anlita dem igen! Läs mer
    2020-06-24 Ingwallköket AB svarar Emelie C
    Tack Emelie! Du är alltid välkommen tillbaks till oss! Trevlig sommar!
  • 2020-06-22

Henric C skrev om Ingwallköket AB
    Vi har köpt nya luckor för att fräscha upp var kök !
    Topp kvalitet och service för bra pris !
    Alla varma rekommendationer! Läs mer
    2020-06-23 Ingwallköket AB svarar Henric C
    Tack Henric! Varma ord i varma tider , ha en skön sommar!
  • 2020-06-22

Jacob J skrev om Ingwallköket AB
    Nya luckor till skåp och lådor i köket.
    Bra bemötande.
    Trodde kanske totalpriset skulle bli lägre under coronan. Läs mer
    2020-06-22 Ingwallköket AB svarar Jacob J
    Tack Jacob! Ha en trevlig sommar i ditt nya kök!
  • 2020-05-11

Lena E skrev om Ingwallköket AB
    Trevlig korrekt säljare *****
    Snabb leverans *****
    Montören var super skicklig och noga, proffs jobb ***** Läs mer
    2020-05-11 Ingwallköket AB svarar Lena E
    Tack Lena! Det är så vi vill jobba , då blir alla glada.
  • 2020-05-08

Jeanett E skrev om Ingwallköket AB
    Jag valde att beställa nya luckor, bänkskivor , diskho och golv. Efter beställningen tog det 3 veckor så hade jag hantverkare i köket. De jobbade mycket snabbt och effektivt. Dessutom va de super trevliga, på gott humör och hjälpsamma. Kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
    2020-05-08 Ingwallköket AB svarar Jeanett E
    Stort tack Jeanett! Hoppas du kommer trivas länge i ditt nya kök.
  • 2020-04-20

Magdalena S skrev om Ingwallköket AB
    Nya luckor och snygga handtag, utdragbara lådor istället för underskåp, och nytt kakel blev som ett helt nytt, modernt kök! Jättebra montering och service, mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2020-04-20 Ingwallköket AB svarar Magdalena S
    Tack Magdalena , kul att du gillar oss!
  • 2020-04-11

Eva K skrev om Ingwallköket AB
    Målning kakling o nya köksluckor.
    Fick bra tips inför renoveringen.
    Bra bemötande av målaren o kakelsättaren. Snabb o noggrann.
    Snickaren mindre bra bemötande.
    Blev väldigt nöjd med slutresultatet. Läs mer
    2020-04-24 Ingwallköket AB svarar Eva K
    Tack för det Eva , vi har tagit det med snickaren.
  • 2020-04-09

Christopher T skrev om Ingwallköket AB
    Mycket bra rådgivning när jag skulle välja nya köksluckor och ett brett sortiment av modeller och färger. Installation var mycket proffsig, snabb och effektiv. Att byta köksluckor är ett bra sätt att fräscha upp köket. Det kostar mycket mindre än en dyr total renovering av köket om man är nöjd med layouten man har. Läs mer
    2020-04-10 Ingwallköket AB svarar Christopher T
    Tack Christopher! Precis som du skriver så är ju ofta layouten lite given då vattnet kommer in där det gör så vi hade inte kunnat beskriva det bättre själva! Glad påsk!
  • 2020-04-08

Kenth E skrev om Ingwallköket AB
    Köksluckor inklusive montering Läs mer
    2020-04-08 Ingwallköket AB svarar Kenth E
    Tack Kenth och ha en glad påsk i ditt nya kök!
  • 2020-04-06

Mats B skrev om Ingwallköket AB
    Allt ser perfekt ut. Mycket nöjd. Montörerna var snabba och proffsiga Läs mer
    2020-04-06 Ingwallköket AB svarar Mats B
    Stort tack Mats! Kul att du är nöjd med vårt jobb!
  • 2020-04-02

Philip W skrev om Ingwallköket AB
    Vi köpte nya köksluckor.
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt genom hela processen.

Vi hade höga förväntningar och Ingwalls kök levde upp till dessa.

Det var ett proffsigt bemötande från start när vi valde köksluckor till att dessa blev monterade.

Hantverkaren som monterade luckorna gjorde det väldigt snabbt och var supertrevlig. Läs mer
    2020-04-02 Ingwallköket AB svarar Philip W
    Tusen tack Philip! Ett sant nöje att få göra om ditt kök!
  • 2020-03-27

Emma F skrev om Ingwallköket AB
    Supertrevliga och duktiga alla från sälj till hantverkare. Smidig och snabb process. Läs mer
    2020-03-27 Ingwallköket AB svarar Emma F
    Tack Emma! Hoppas du får en trevlig helg nu i ditt nya kök!
  • 2020-03-27

Kaj S skrev om Ingwallköket AB
    Allt flöt på och fingerade bra med stor respekt flr att vi hade problem med omläggning av golv efter fuktskada Resultatet blev mycket bra..Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-03-27 Ingwallköket AB svarar Kaj S
    Tack Kaj! Skönt för er att få lite ordning hemma nu!
  • 2020-03-21

SHARIFEH J skrev om Ingwallköket AB
    Vill passa på att tacka Ingwall Kök igen för otroligt bra och proffsigt bemötande och service. De ställer alltid upp och är alltid mån om sina kunder. Jag rekommenderar Ingwall Kök till er som har funderingar på att byta ut era köksluckor mm.

Ni får 5/5 av oss. Läs mer
    2020-03-22 Ingwallköket AB svarar SHARIFEH J
    Tack Sherry , väldigt fina ord!
  • EVA N

2020-03-19

EVA N skrev om Ingwallköket AB
    Skulle renovera om mitt kök, fick höra om Ingwalls kök genom en vän. Har inte ångrat det!! Dom var professionella och snabba. Dom gav mig goda råd som jag inte hade tänkt på. Är jättenöjd, rekommenderas!! Läs mer
    2020-03-19 Ingwallköket AB svarar EVA N
    Tack Eva! Jättesnällt av dig , kul med nya lösningar!
  • 2020-03-19

Kerstin L skrev om Ingwallköket AB
    Så trevliga,håller tider inte tråkiga gåpåiga försäljare. Bra lösningar Läs mer
    2020-03-19 Ingwallköket AB svarar Kerstin L
    Tack Kerstin! Jättekul att du är nöjd med både oss och ditt kök!
  • 2020-03-16

Johan A skrev om Ingwallköket AB
    Nya köksluckor till hela köket. Mkt nöjd med de nya superfina luckorna, en riktig uppgradering av köket. Fick också hjälp att montera dem. Det var två mkt trevliga killar som kom och gjorde ett toppenjobb på snabb tid. Kan verkligen rekommendera Ingwallköket. Läs mer
    2020-03-16 Ingwallköket AB svarar Johan A
    Tack Johan! Det var trevligt att göra affär med dig!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte