Ingwallköket AB

Vi har billiga måttanpassade kvalitetsluckor som passar till alla köksstommar och kan också hjälpa dig med lättöppnade rullådor (går även att montera i befintliga stommar). Självklart har vi också köksluckan Du vill ha om Du väljer att helt bygga och renovera om ditt kök. Köksluckor och kökslådor byts på en dag och du kan utnyttja rotavdraget till ditt nya kök.Vi arbetar över hela StorStockholmsområdet, det gäller även ytterområdena mot eller i angränsande län, så kontakta oss redan idag för ett gratis hembesök där vi hjälper er med kökstips och köksidéer, om hur vi kan förbättra ert kök till ett lågt pris, vi tål en jämförelse.

Läs vad 204 kunder tycker om Ingwallköket AB 2

2021-10-12
    Bra köpprocess, kunnig säljare som man kunde sparra funderingar och idéer med. Luckorna levererades inom utsatt tid, blev sedan trevligt bemött av installatörerna som också jobbade snabbt, skickligt och noggrant. Rekommenderar varmt!
    Tack Joel! En mycket bra beskrivning om hur vi vill jobba! Ingwallköket AB
    2021-10-07
    Jag är så nöjd! Ni är så proffsiga, trevliga ett noggrant arbete!
    Tack Teresa! Vi är så glada att du blev så nöjd med vårt arbete! Ingwallköket AB
    2021-10-06
    Superfint resultat och bra kvalitet på stommar och luckor. Professionellt bemötande från både säljare och snickare.
    Tack för det jättefina omdömet Jesper! Ingwallköket AB
    2021-09-30
    Jag har fått ett helt nytt kök! Blev fantastiskt fint och jag är jättenöjd!!
    Tackar dig Johan och era duktiga och noggranna hantverkare.
    Och vi tackar dig Agneta! Det var väldigt trevligt att ha haft med dig att göra! Ingwallköket AB
    2021-09-24
    Nöjd allting gick bra.Killarna var duktiga och trevliga
    Tack så mycket Resmiye! Det är skönt att höra att montörerna sköter sig bra! Ingwallköket AB
    2021-09-22
    Suverän service, snabbt, proffsigt och bra bemötande av alla hantverkare som var inblandade! Köpte köksluckor, lådor, kakling och elarbete.
    Stort tack Helena! Bra bemötande brukar komma tillbaka! Kul att du är nöjd! Ingwallköket AB
    2021-09-16
    Mitt kök blev som nytt! Jag är mycket nöjd.
    Mycket trevligt bemötande av Johan och dina professionella montörer som snabbt o effektivt arbetade med mitt kök. Allting gick väldigt smidigt. Tack för ett gott samarbete!
    Tusen tack Kizo! Väldigt trevligt att vi fick förtroendet att modernisera ditt kök! Ingwallköket AB
  • Haydar R
    skrev om Ingwallköket AB
    2021-09-13
    Mycket kunniga hantverkare det va mycket effektivt med jobbet , snabb montering det städade efter sig när jobbet blev utförd. Och mycket trevliga är dom
    Tack Haydar! Våra montörer hälsar tillbaka och vi alla tackar dig för det fina omdömet! Ingwallköket AB
    2021-09-09
    Mycket trevligt bemötande av två glada o professionella montörer som snabbt o effektivt arbetade med mina köksluckor.
    Mitt kök blev som nytt och jag är riktigt nöjd!
    Tack Carina! Vad roligt att du är så nöjd med ditt nya kök , våra montörer är nu ännu gladare efter dina snälla ord! Ingwallköket AB
    2021-09-08
    Bra service. Mycket nöjd med resultatet
    Tack Wafa!
    Det var väldigt trevligt att göra affär med dig! Kul att du blev så nöjd!
    2021-09-08
    Byte av samtliga köksluckor.
    Mycket professionella hantverkare både i planeringsstadiet och vid utförandet.
    Bra bemötande. Vi är mer än nöjda, det blev t.o.m. bättre än vad vi förväntade oss.
    Tack Eva! Det är så skönt att höra när vi t.o.m. överträffar förväntat resultat! Ingwallköket AB
  • 2021-08-19
    Superbra service och bemötande från dag ett. Daniel har alltid varit tillgänglig, sett till att vi blivit nöjda och gjort sitt yttersta för att få till ett kök helt enligt våra önskemål. De levererar och monterar ett bra och ordentligt kök med god kvalitet. Vi är mycket nöjda med vårt nya kök!
    Hej Nina,

Så kul att höra, vill önska er en fin höst!

Med vänlig hälsning, Daniel Rönnqvist
    2021-07-12
    Väldigt snabba och duktiga. Bra service och bemötande!
    Tack Olof , ha en fin sommar!!! Ingwallköket AB
    Glatt. Proffsigt, Erfarenhet.
    Över förväntan!
    Rekommenderar verkligen, proffsigt jobb.
    Nya köksluckor och garderobsdörrar.
    Tack Conny! Och lycka till med racingen! Ingwallköket AB
    2021-07-12
    Mycket fint arbete, service och bemötande.
    Tack Sari! Det var väldigt trevligt att ha med dig att göra också! Ingwallköket AB
    2021-07-07
    Jag är väldigt nöjd med vårt nya kök. Allt har fungerat helt utan krångel från första mötet till installation av köket och resultatet lever mer än väl upp till våra förväntningar. Har blivit jättebra bemött av alla inblandade från start till slut. Kan verkligen rekommendera Ingwall Kök.
    Stort tack Cecilia! Jag ska genast framföra detta till alla inblandade! Trevlig sommar! Ingwallköket AB
    2021-06-30
    Super nöjd med min nya kök! Johan och hans gäng gjorde ett otroligt fint jobb, punktligt och väldigt noggranna
    Rekommenderar varmt Johan och hans kollegor! ☺️
    Stort tack Mina! Ska framföra dina hälsningar till Johan också! Ingwallköket AB
    2021-06-23
    Jag fick ett helt nytt, snyggt kök bara av att byta luckorna :) Hela processen gick otroligt smidigt och snabbt.
    Jag är verkligen supernöjd!
    Tack så mycket Alexandra! Det värmer att höra hur nöjd du blev! Ingwallköket AB
    2021-06-22
    Bra planerat arbete med korta ledtider. Konstruktiva lösningar för skåp och paneler. Rekommenderas varmt!
    Tack Markus! Så kul att du blev nöjd med vårt arbete och hoppas du får en härlig midsommar i ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2021-06-14
    Ett mycket seriöst och professionellt bemötande. Är mycket nöjd med vårt nya kök. Kan starkt rekommendera Ingwalls köket.
    Tusen tack Sia! Vi önskar en trevlig sommar i nya köket! Ingwallköket AB
    2021-05-30
    Skåpluckor till köket
    Mycket bra bemött
    Över mina förväntningar
    Allt bra
    Tack Vivian! Så kul att vi toppade dina förväntningar! Ingwallköket AB
    2021-05-19
    Har för andra gången använt Ingwalköket och är åter igen supernöjda med försäljare och hantverkare
    de är omtänksamma, aktsamma, snabba och trevliga
    Tusen Tack Kerstin! Återkommande kunder är väl det bästa betyget man kan få! Ingwallköket AB
    2021-05-12
    Mycket bra kvalitet på hantverkare och material till köksinredning!
    Tack Bertil! Hoppas du får en fin helg i ditt nya kök. Ingwallköket AB
    2021-05-10
    Mycket bra😎 allt bra super jobb
    Tack Thomas! Kul att du blev nöjd med vårt jobb! Ingwallköket AB
    2021-05-06
    Andra gången jag beställer kök från Ingwallkök. Först till mitt hus och nu till min lägenhet. Är mycket nöjd med mitt nya kök. Väldigt trevliga möten innan jag bestämde mig för hur jag ville ha det. Bra råd och tips som jag uppskattade. Har fått en del kommentarer på hur fint köket har blivit. Jag kan rekomendera Ingwallköket. Trevliga hantverkare som gjorde allt arbete. Noga med att täcka tex golv. Tog med sig allt skräp och städade efter sig.Kajsa
    Stort tack Kajsa! Kul att även dina vänner och bekanta gillade ditt val av kök. Ingwallköket AB
    2021-05-05
    Jag köpte ett nytt köksgolv, två platsbyggda skåp till köket och nya köksluckor. Jag är jättenöjd med allt: bemötande, kvalitet och snabbhet. Jag kommer att vända mig hit igen när jag behöver förnya något mer i hemmet.
    Tack Isabella! Du är så välkommen till oss om du behöver nåt mer fixat! Ingwallköket AB
    2021-05-05
    Nya köksluckor, sidor och socklar. Mycket trevligt bemötande av såväl försäljare som snickare! Vi är helnöjda.
    Och vårt kök blev väldigt fint! Stort tack för proffsigt bemötande och väl utfört arbete i enlighet med överenskommelse.
    Tusen tack Anders! Vi älskar sådana omdömen! Ingwallköket AB
    2021-05-03
    Snabbt och smidigt trevlig personal helt klart värt pengarna
    Tack Monica! Kul att du känner att du fått valuta för pengarna! Ingwallköket AB
    2021-04-28
    Nya köksluckor. Snabb och bra offert. Leverans som utlovats och mycket snabb och bra installation!
    Tack Karl-Erik! Vi är tacksamma för dina fina ord om oss! Ingwallköket AB
    2021-04-26
    Dem levererade över förväntningarna. Otroligt bra service och blev en super bra affär från start till slut
    Tack Johan! Kul att du är så nöjd över att du gjort affär med oss! Ingwallköket AB
    Köpte nya luckor.

Bemötandet mycket bra, bättre service kan man inte få..

Förväntningarna var bättre än mina förväntningar..

Snickarna var toppen, de arbetade fort och bra, de lämnade inget skräp efter sig och de var mycket trevliga.
    Jag kommer att rekommendera Ingwallköket AB till mina vänner.

Birgitta Moberg
    Tack Birgitta! Jättesnällt av dig , alltid kul när vi lyckas överträffa förväntningarna! Ingwallköket AB
    2021-04-22
    Nya köksluckor. Mycket nöjd med hantverkarna och deras resultat av arbetet. Ska rekommendera Inwallköket AB till alla bekanta. MVH Helena Lundman
    Stort tack Helena! Vi uppskattar dina snälla ord jättemycket! Ingwallköket AB
    2021-04-22
    Vi har köpt nya köksluckor!
    Snickaren som gjorde ett utmärkt jobb!
    Vi upplevde ett bra och trevligt besök av
    Försäljaren!
    Vi kan rekommendera er!
    Tack Jan! Kul att du uppskattade vår personal och vårt jobb! Ingwallköket AB
    2021-03-26
    Vi bytte ut köksluckor, bänkskiva, blandare och ho. Det blev verkligen ett helt nytt kök, vi är så nöjda med resultatet! Vi fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande och installationen gick mycket snabbt och smidigt. Jag kan verkligen rekommendera Ingwallköket till alla som vill förnya sitt kök!
    Tack Marie! Ett sant nöje att ha haft med er att göra också , hoppas ni får en fin påsk i ert nya kök! Ingwallköket AB
    2021-02-19
    Vi beställde nya köksluckor. Trevligt bemötande redan vid ”hembesöket”. Leverans och uppsättning av luckorna som överenskommet 👍🏻Vi är så nöjda med allt.
    Kommer rekommendera Ingwallkök till vänner och bekanta.
    Tack Kent! Det var trevligt att ha med dig att göra! Ingwallköket AB
    2021-02-04
    Vi fick vår köksluckor utbytta och de som kom och utförde arbetet var väldigt professionella och trevliga. Vi är väldigt nöjda med hur snabbt det gick och hur bra resultatet blev.
    Tack Peter! Vi blir väldigt nöjda då du blir nöjd! Ingwallköket AB
    2021-02-03
    Vi är mycket nöjda med byte av köksluckor och nu vinhylla. Rekommenderar varmt Ingwalls kök.
    Tack Sara! Ett sant nöje att få jobba med våra grannar! Ingwallköket AB
    2021-02-03
    Nya skåpluckor, bänkskivor och kakel. Vi hade höga förväntningar och dessa infriades på alla punkter. Mycket trevliga och snabba hantverkare.
    Tack Birgitta! Det är kul att vi lever upp till dina höga förväntningar! Ingwallköket AB
  • Peter M
    skrev om Ingwallköket AB
    2020-12-22
    Vi köpte bytte av skåpluckor och bänkskiva i vårt kök av Ingwallköket AB och är riktigt nöjda då resultatet talar för sig själv! Trevligt och kunnigt bemötande i början för att fylla på med proffsiga hantverkare under montering! Allt till bra pris och snabbt ;) rekommenderar de stark då ni blir nöjda oavsett svårighetsgraden!
    Tack Peter! Fina ord i juletider , tack rör dom och god jul och gott nytt år! Ingwallköket AB
    2020-12-21
    Nya luckor till köket beställdes. Jag fick professionellt och snabbt svar samt kunniga förslag om färg och form. Snickarna som utförde jobbet var trevliga och bussiga och ansträngde sig utöver förväntan. Jag är helnöjd.
    Tack Maria! God jul och gott nytt år i ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2020-12-14
    Mycket nöjd!
    Köket blev som nytt. Ett riktigt lyft.
    Säljaren var kompetent och gav bra råd.
    Monteringen gick som en dans👍
    Tack Fredrik! Hoppas du får en fin jul i ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2020-12-08
    Proffsigt bemötande och leverans helt enligt förväntan. Monteringen tog ca 1.5 timme och vi blev mycket nöjda!
    Tack så mycket Hanna och god jul! Ingwallköket AB
    2020-12-05
    Skåpluckor mm, mkt bra monteringsarbete utfört. Köket känns som nytt.
    Tack Göran! Hoppas du får en fin jul i nya köket! Ingwallköket AB
    2020-11-25
    Vi bytte ut luckor och bänkskivor.
    Väldigt nöjda med det nya köket.
    Dem gjorde det snabbt och proffsigt.
    Väl bemötta vid första mötet och även när vi hade frågor.
    Kan verkligen rekommendera Ingwallköket.
    Tack Lotta! Vi är glada att du valde oss som leverantör av ditt nya fina kök! Ingwallköket AB
  • 2020-11-22
    Nya köksluckor! Allt fungerade mycket bra från försäljning till montering. Är mycket nöjd med resultatet.
    Tack Carina! Vad kul att du blev så nöjd med resultatet! Ingwallköket AB
    2020-11-20
    Vi beställde nya köksluckor till befintliga skåpstommar. Mycket proffsigt bemötande från första telefonsamtal till färdig produkt. Johans trevliga sätt vid inmätning samt snickarnas mycket fina montage gör att vi kan lämna dom bästa rekommendationer om Ingvalls. Toppbetyg
    Ove o Ylva
    Tack Ove&Ylva! Ett sant nöje att ha er som kunder! Ingwallköket AB
    2020-11-17
    Köpt nya köksluckor till mitt kök och vilken fantastisk förvandling det blev !!!
    Allting fungerade superbra från första besöket av försäljaren samt utförandet av proffsiga killar.
    Supernöjd och glad att jag valde er ...kan inte blir bättre :)
    Åh tack Sahar! Det är så kul när man får så fin respons på våra jobb! Ingwallköket AB
    2020-11-10
    Snabb leverans och uppsättning!
    Tack Alexandra! Kul att att du blev nöjd med ditt kök. Ingwallköket AB
    2020-11-08
    Nya köksluckor! Bemötande och leverans var toppen!
    Tack Anita! Kul med så positiva ord! Ingwallköket AB
    2020-10-29
    Jag köpte nya luckor till köket + bänkskiva och nya diskhoar samt kakel. Fantastiskt bra resultat. Arbetet utfördes snabbt och proffsigt. Samtliga involverade hantverkare gjorde ett bra jobb och kom dessutom på utlovad tid.
    Tack Mia! Kul att höra att våra hantverkare även sköter tiderna! Hoppas du kommer trivas länge i ditt nya kök. Ingwallköket AB