Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg Ingwallköket AB

Bävervägen 53-55, 168 30 Bromma — Visa karta

Vi har billiga måttanpassade kvalitetsluckor som passar till alla köksstommar och kan också hjälpa dig med lättöppnade rullådor (går även att montera i befintliga stommar). Självklart har vi också köksluckan Du vill ha om Du väljer att helt bygga och renovera om ditt kök. Köksluckor och kökslådor byts på en dag och du kan utnyttja rotavdraget till ditt nya kök.Vi arbetar över hela StorStockholmsområdet, det gäller även ytterområdena mot eller i angränsande län, så kontakta oss redan idag för ett gratis hembesök där vi hjälper er med kökstips och köksidéer, om hur vi kan förbättra ert kök till ett lågt pris, vi tål en jämförelse.

Läs vad 69 kunder tycker om Ingwallköket AB

• Eva A
    Eva A skrev om Ingwallköket AB
    Bra bemötande från från dag ett. Snabb leverans. Duktiga hantverkare som monterade ihop köket. Kommet att rekommendera Ingeallköket till alla jag känner som fundersr på att snygga till sina kök. Läs mer
    2017-12-08 Ingwallköket AB svarar Eva A
    Tusen tack Eva och god jul i ditt nya kök!
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Ingwallköket AB
    Proffsigt bemötande, snabb uppföljning samt leverans/installation enligt tidplan. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-10-25 Ingwallköket AB svarar Catharina H
    Tack så mycket Catharina för den fina rekommendationen!
  • Margareta R
    Margareta R skrev om Ingwallköket AB
    Jag kan varmt rekommendera Ingwallköket. Mycket proffsigt arbete. Läs mer
    2017-10-10 Ingwallköket AB svarar Margareta R
    Tack Margareta! Vi ses på visningen på lördag.
  • Ulla-britt J
    Ulla-britt J skrev om Ingwallköket AB
    Jag köpte nya luckor som dom monterade på dom gamla stommarna, samt lådor som gick mjukt och lätt. Det blev fantastiskt fint, Är mycket nöjd med resultatet samt trevligt bemötande. Kände mej trygg. Ulla-Britt Joklev Läs mer
    2017-09-28 Ingwallköket AB svarar Ulla-britt J
    Tack Ulla-Britt vi har verkligen uppskattat vårt samarbete kring ert kök.
  • Kerstin K
    Kerstin K skrev om Ingwallköket AB
    Hej igen, vi har redan sänt in en förfrågan men vi svarar en gång till. Vi har köpt nya köksluckor som är så fina. Personen som var här vid första besöket var proffs. Han visste vad han gjorde och var mycket trevlig. Leveransen kom som planerat och i rätt tid. 3 personer kom för att sätta upp luckorna och de gjorde också ett mycketbra jobb. De städade efter sig även om jag sa att jag skulle ta det. Mycket trevliga personer och artiga. Vi är så nöjda och om vi behöver utvidga mer i köket så vet vi vilka vi ska handla av. Varma hälsningar Kerstin och Agneta Läs mer
    2017-09-28 Ingwallköket AB svarar Kerstin K
    Tack ska ni ha för dom snälla orden!
  • Gun R
    Gun R skrev om Ingwallköket AB
    Jag är nöjd med försäljaren som sålde köket Tyvärr har det uppstått ett fel med lådorna under diskbänken. Är övertygad om att det kommer stt rättas till. Läs mer
    2017-09-19 Ingwallköket AB svarar Gun R
    Hej Gun!
    Tack för din rekommendation och Johan har ju redan varit och tagit mått för att lösa problemet.
    Lars Bååth
  • John K
    John K skrev om Ingwallköket AB
    Kunnig personal, med smarta och proffsiga tips på hur vårt kök skulle se allra bäst ut.

Punktliga hantverkare som gjorde både luckuppsättning och kaklande snabbt och snyggt.
    Allt gick väldigt fort från första mötet till sista kakelfogen.
    Vi är helnöjda med Ingwallköket! Läs mer
    2017-06-28 Ingwallköket AB svarar John K
    Glädjen är ömsesidig , tack John!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Ingwallköket AB
    Trevliga, kunniga och otroligt snabba! Läs mer
    2017-06-22 Ingwallköket AB svarar Fredrik S
    Tack så mycket Fredrik och trevlig midsommar!
  • Zainab Å
    Zainab Å skrev om Ingwallköket AB
    Vi köpte nya luckor och sidopaneler på befintliga stommar i kök samt en ny stomme på de gamla stommarna så att luckorna går hela vägen upp till taket.
    Köpte även ny diskho, kakel samt bänkskiva.
    Kan varmt rekommendera Ingwallköket, väldigt prisvärda, proffsiga och snabba. Läs mer
    2017-06-18 Ingwallköket AB svarar Zainab Å
    Tack så mycket Zainab! Väldigt kul att du blev så nöjd!
  • Marika V
    Marika V skrev om Ingwallköket AB
    Jag är mycket nöjd med att ha anlitat Ingwallsköket för byte av våra skåpsluckor i kök och badrum. Bra service från start till färdigt arbete. Alltid positivt och enkelt kundbemötande. Luckorna är fina och upplevs ha hög kvalité. Arbetet utfördes snabbt men noggrant. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-06-17 Ingwallköket AB svarar Marika V
    Tusen tack Marika! Hoppas du får en härlig sommar i ditt nya kök!
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Ingwallköket AB
    Jag känner mig toppen nöjd med mina vita nya köks luckor. Mycket bra service vid försäljningen och monteringen. Stort tack. Läs mer
    2017-06-05 Ingwallköket AB svarar Gunilla K
    Tack själv Gunilla , kul att du blev nöjd!
  • Marguerite D
    Marguerite D skrev om Ingwallköket AB
    Bra och trevligt bemötande.
    Köket blev snyggt och jag belåten. Läs mer
    2017-06-05 Ingwallköket AB svarar Marguerite D
    Tack så mycket Marguerite , kul att du är belåten!
  • Desiré L
    Desiré L skrev om Ingwallköket AB
    Är mycket nöjd från början med kontakten med säljaren till färdigställt arbete !
    Köket har fått sig ett rejält lyft, större än förväntat ...
    Rekommenderar gärna Ingwallköket till andra ...
    Tack Ingwallköket 👍👍✌️🙂🍃🌺🌺🌺🍃🍃 Läs mer
    2017-05-15 Ingwallköket AB svarar Desiré L
    Tack Desirée! Alltid kul när det blir bättre än förväntat!
  • Marlene J
    Marlene J skrev om Ingwallköket AB
    Gott bemötande både vid beställningen o monteringen.
    Hälsar Marlene Läs mer
    2017-05-11 Ingwallköket AB svarar Marlene J
    Tack Marlene! Dina ord värmer gott i det kylslagna vädret!
  • Helena B
    Helena B skrev om Ingwallköket AB
    Vårt kök fick en riktig makeover med nya fina köksluckor och bänkskivor. Tack för toppenproffsigt jobb, trevligt bemötande, snabb och smidig leverans! Vi kan varmt rekommendera Ingwallköket! /Helena B i Gröndal Läs mer
    2017-05-06 Ingwallköket AB svarar Helena B
    Stort tack Helena , vi tar till oss dina ord och hoppas du kommer att trivas i ditt nya kök!
  • Helena E
    Helena E skrev om Ingwallköket AB
    Jag har fått jätte fina köksluckor. Ett helt nytt kök. Läs mer
    2017-05-04 Ingwallköket AB svarar Helena E
    Stort tack Helena! Hoppas du får trivas länge i ditt nya kök!
  • Lena F
    Lena F skrev om Ingwallköket AB
    Mycket proffsigt hanterat från start till mål! / God bless 😊 Läs mer
    2017-05-04 Ingwallköket AB svarar Lena F
    Tusen tack Lena , dina ord värmer lika bra som solen nu!
  • Alex O
    Alex O skrev om Ingwallköket AB
    Över förväntan fint och bra!
    Från första kostnadsfria besöket, och offerten, till leverans och montage! Högsta betyg och med ett mycket gott slutresultat! Engagerade, kunniga och trevliga snickare som imponerade med sin yrkesskicklighet. Viktigt att lägga på minnet är att detta är det smarta valet inte minst ur miljösynpunkt!
    Med andra ord, absolut högsta betyg till Ingwallköket!
    Rekomenderas varmt hälsar Alex Odelius. Läs mer
    2017-04-29 Ingwallköket AB svarar Alex O
    Tack Alex! Bästa betyget vi kan få är ju nöjda kunder , kul att du förstått miljöaspekten också!
  • Sealed Air Svenska
    Sealed Air Svenska skrev om Ingwallköket AB
    Helt igenom nöjda från första kontakten till monteringen. Vi fick en nytt kökupplevelse bara genom att byta ut luckorna Läs mer
    2017-04-28 Ingwallköket AB svarar Sealed Air Svenska
    Tack Patrik!
    Ja det är lite vårt tänk att få hela köket att lyfta genom att bara byta ut luckorna , kul att du blev nöjd och trevlig valborg!
  • Lars E
    Lars E skrev om Ingwallköket AB
    Kunnig säljare som kom med bra tips och bra förslag på lösningar. Mycket duktig montör. Blev bättre än förväntat. Det jag saknade var ett samtal från ansvarig efter färdig montering och innan fakturan dök upp av typen: Är allt till belåtenhet? Läs mer
    2017-02-20 Ingwallköket AB svarar Lars E
    Tack Lars för den fina rekommendationen , kul att vi lyckades bättre än dina förväntningar.
  • Tony W
    Tony W skrev om Ingwallköket AB
    Jag har haft bra kontakter och installationen var lysande. Läs mer
    2017-02-09 Ingwallköket AB svarar Tony W
    Tack Tony! Glädjen är ömsesidig.
  • Pirjo J
    Pirjo J skrev om Ingwallköket AB
    Bra bemötande, snabbt och bra utfört arbete. Läs mer
    2016-12-19 Ingwallköket AB svarar Pirjo J
    Tack Pirjo och god jul från oss!
  • Roger S
    Roger S skrev om Ingwallköket AB
    Visning av referenskök i min bostadsförening var bra.
    Information och stöd vid beställningen fungerade bra.
    Installationen utfördes snabbt men ändå noggrant.
    Är mycket nöjd med mitt nya kök. Läs mer
    2016-12-07 Ingwallköket AB svarar Roger S
    Tack Roger , snällt av dig att berömma oss här!
  • Reinaldo L
    Reinaldo L skrev om Ingwallköket AB
    Jag beställde ett jobb från Ingwallköket före midsommarn, luckor, bänkskiva, nytt skåp för ugnen, mm. Efter upprepade kontakter med företaget kan jag säga att de håller inte vad de lovade, jobbet är inte klart och det som är gjort har dålig kvalité. Dessutom är de inte så billiga heller som de påstår. Vill ni bara byta luckor, så är företaget antagligen bra. I mitt fall är luckorna det enda som är någorlunda bra. Vill ni göra större jobb, skulle jag avråda från att anlita Ingwallköket.
    Jag är mycket besviken. Läs mer
    2016-12-15 Ingwallköket AB svarar Reinaldo L
    Hej Reinaldo!
    Tråkigt att du är missnöjd med vårt arbete och som vi berättat för dig har vi brutit med den underentreprenören som gjorde arbetet hemma hos dig , vi ville ju skicka ut vår nya underentreprenör men du valde ju att ta en kraftig kompensation istället för att vi fick åtgärda det sista som var kvar att åtgärda. Vi kan ju tycka att kritiken är lite orättvis då vi försökt att göra dig nöjd till slut , men vi är medvetna om att det inte gått klanderfritt till hemma hos dig men som du kan se på denna sida så är de flesta kunder nöjda med både pris och arbete och det strävar vi alltid efter.
  • Max M
    Max M skrev om Ingwallköket AB
    Passar tider, luckorna ser bra ut, jag köpte egna handtag som monterades precis efter önskemål. Läs mer
    2016-11-09 Ingwallköket AB svarar Max M
    Tack för den fina recensionen Max!
  • Eva G
    Eva G skrev om Ingwallköket AB
    Hej jag är mycket nöjd med utfört arbete o leverans av luckorna. Läs mer
  • Caroline Ö
    Caroline Ö skrev om Ingwallköket AB
    Proffsigt och fint gjort är mkt nöjd ! Läs mer
    2016-09-26 Ingwallköket AB svarar Caroline Ö
    Tack Caroline! Så kul med nöjda kunder.
  • Gianni C
    Gianni C skrev om Ingwallköket AB
    Vi är väldigt nöjda med både bemötandet och resultatet! Läs mer
    2016-08-29 Ingwallköket AB svarar Gianni C
    Tack Gianni , roligt att du är nöjd med resultatet!
  • Eva E
    Eva E skrev om Ingwallköket AB
    Jag är mycket nöjd. Det gick fort efter det att jag ringt om visat intresse. Johan kom och berättade och visade vilka valmöjligheter det finns på luckor och lådor. Han mätte och berättade om vilka olika lösningar det fanns. När det blev dags för montering gick det på en dag. Upplever också en mycket bra service, då ett litet problem uppstod. Jag rekommenderar gärna Ingwallköket till vänner och bekanta. Läs mer
    2016-07-04 Ingwallköket AB svarar Eva E
    Tack Eva! Det är så kul med nöjda kunder!
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Ingwallköket AB
    Jag är nöjd med det arbete som utfördes. Läs mer
    2016-07-04 Ingwallköket AB svarar Ingrid G
    Tack Ingrid! Det var trevligt att göra affär med dig.
  • Monica C
    Monica C skrev om Ingwallköket AB
    Företaget är oerhört proffsigt med superkompetent personal!! Detta gäller både säljare Johan och så även den som utförde arbetet hemma hos mig!! De gav sig tid att förklara för mig, jag hade många frågor både initialt och så även under uppsättning av de luckor jag beställt!! Klar, tydlig och snabb offert!! Mycket bra affärside = att inte byta ett helt kök utan "enbart luckor" + ev lite till!! Jobbade mycket snabbt, dock oerhört noggrant!! Snabbt svar på uppringning på telefon!! En smärre defekt på en lycka + en list - dock var detta inget som helst problem - kommer att bytas ut efter sommaren!! Betyder för mig - "reklamation" tas om hand även den på ett enormt kundvänligt och oerhört korrekt sätt - utan diskussion!! Tyvärr ser det för min del ut som om det skulle bli ytterligare beställning från Ingwallkök för min del - glömde en del småsaker!! Jag rekommenderar mer än gärna Ingwall kök för andra som behöver renovera sitt kök!! Jag har fler superlativ att sätta på detta företag!! Dock är det redan allt för mycket jag skrivit!! Läs mer
  • Monica C
    Monica C skrev om Ingwallköket AB
    Suverän proffsig oerhört kompetent hantverkare och så även säljaren Johan!!Super trevligt bemötande från båda!!Inget var omöjligt!!Konkreta och mycket bra förslag under arbetet!!Gjorde mig som kund delaktig och förklarade på ett lättförståeligt sätt!!Helt glimrande!!!Jag är super supernöjd!!Jag har mer på gång som denna firma ska få ta hand om!! Läs mer
    2016-06-28 Ingwallköket AB svarar Monica C
    Tack Monica! Vi är så glada över dina varma ord , hela firman önskar en trevlig sommar!
  • Robert S
    Robert S skrev om Ingwallköket AB
    Vi känner inte att vi har något att klaga på. Processen blev precis som utlovats på hemsidan med hembesök , måtttsgning och på utlovat leveransdatum kom luckorna hem och monterades av fackman.
    Problemfritt! Läs mer
    2016-06-16 Ingwallköket AB svarar Robert S
    Tack Robert! Hoppas ni får en trevlig sommar i ert nya kök!
  • Ingalill B
    Ingalill B skrev om Ingwallköket AB
    Har efter mycket vånda skickat ut mitt kök från slutet av 40-talet. De gamla skåpen var jättefina men opraktiska. Jag har fått stor hjälp att få nya skåp, luckor och lådor som går i samma stil och är sjukt nöjd med mitt "nya" kök. Tack för all hjälp både med val och uppsättning. Läs mer
    2016-03-16 Ingwallköket AB svarar Ingalill B
    Tack Ingalill! Ja du våndades ju en del innan du beslutade dig , så kul att du blev så nöjd.
  • Emma A
    Emma A skrev om Ingwallköket AB
    Jag kontaktade Ingwallköket för köksrenovering bestående av nya köksluckor och ny bänkskiva. Måste säga att jag är väldigt positivt överraskad. Trevligt och professionellt bemötande av både säljare och snickare. Monteringen var klar på en arbetsdag. Känner mig helnöjd med ett nytt snyggt kök till ett rimligt pris. Kan verkligen rekomendera! Läs mer
    2016-03-16 Ingwallköket AB svarar Emma A
    Tack E.A! Alltid kul när överraskningarna är positiva.
  • Christer D
    Christer D skrev om Ingwallköket AB
    Vi beställde en köksrenovering från Ingwallköket AB i september och hade höga förväntningar efter en positiv första kontakt och alla rekommendationer här på Reco. Till en början verkade allting bra (förutom att köket var försenat). Vi var också nöjda med luckorna. Problemen började när det uppstod fel. Hantverkarna kom inte heller de tiderna eller dagarna det hade utlovats vilket gjorde att hela renoveringen drog ut väldigt mycket på tiden och vi fick fira jul mitt i renoveringen (trots flera löften om ett färdigt kök före jul). Vissa av felen har nu äntligen efter flera månaders väntan åtgärdats men det finns fortfarande fel som rapporterats vidare (4. februari) som inte har blivit åtgärdade. Det som drar ner betyget så mycket är att vi helt saknar information och återkoppling från Ingwallköket vilket känns oseriöst.

Jag vill också poängtera att jag verkligen drar mig ifrån att skriva negativa omdömen men känner mig illa tvungen att göra det i det här fallet. Läs mer
    2016-04-02 Ingwallköket AB svarar Christer D
    Hej Christer! Som du säkert känner till så är det ju vår underentreprenör som vi nyligen anlitat som inte skött sina åtaganden och dessutom underlåtit att meddela oss dina besvär. Vi är hemskt ledsna över det inträffade och hoppas du till slut är nöjd med det slutliga resultatet av ditt kök och vi ska dra lärdom av det inträffade och vi har avslutat samarbetet med underentreprenören efter detta. Mvh Lars Bååth Ingwallköket AB
  • Anders J
    Anders J skrev om Ingwallköket AB
    Beställde nya skåpluckor och snickeriarbete i samband med renoveringen av vårt kök i Nov. Säljaren var väldigt bra och trevlig och allt kändes kanon. När sen arbetet skulle utföras blev det problem. Snickarna som var här var väldigt stressade och det gick knappt att prata med dom. Vi hittade säkert 10 fel när de var klara, snett, vint och fult sågat samt dålig passning på alla skåpluckor. Det enda som var bra var skåpluckorna, mkt fina! De skulle sen åtgärda felen då snickarnas chef var här varpå han tog all info och skulle återkomma men det hände aldrig så vi fick boka in en ny tid med säljaren. När sen snickarna kom tillbaka för att åtgärda så var det lika många fel igen samt att de hade lagt silikonfog längs med vår köksö utan vårt godkännande då vi har ett väldigt känsligt golv och vill kunna flytta köksön. Återigen gick det inte att prata med dom. Samma visa igen att vi då var tvungna att ta hit säljaren och snickerichefen för att titta på alla fel. Efter x antal möten, samtal och återbesök blev det till slut hyfsat utfört. När man betalar så mkt pengar som ca 50 000:- så förväntar man sig en viss kvalitet genom alla led och framförallt i utförandet. Jag har nog varit tuvungen att lägga ca 5-6 timmar i extratid för möten mm efter att jobbet skulle varit färdigt och det har såklart påverkar min lön då de varit här dagtid. Dom kör hårt med sin försäljningskampanj om 25% rabatt för visningskök och att det är först till kvarn som gäller... Förra veckan såg jag en ny kampanjlapp på vår port om först till kvarn? Det säger allt om hur de säljer in produkten och genomförandet är verkligen ett stort skämt helt utan känsla för estetik och kvalitet. Jag vill verkligen inte rekommendera Ingwallköket!!! Läs mer
    2016-02-17 Ingwallköket AB svarar Anders J
    Hej Anders!
    Jag vill börja med att beklaga din upplevelse, och jag är ledsen för att du fick ägna mer tid än beräknat för ditt byte av köksluckor.
    Vårt företag levererar cirka 400 kök varje år. Av dessa blir ungefär handfull fel och tyvärr var du en av dem som råkade ut för det. Jag vill också understryka att din beskrivning av antalet fel under renoveringen inte alls överensstämmer med min.
    Vi har som mål att våra kunder alltid ska bli nöjda och det upplevde jag att du också blev i slutändan.

Vad gäller lapparna i trappuppgången händer det ibland att våra säljare går in i varandras distrikt. Det är sånt som händer.
    Med vänlig hälsning,
    Johan Ingwall
    2016-02-19 Anders J svarar Ingwallköket AB
    Tack Johan, jag är också ledsen.
    Jag tror era hantverkare är duktiga om det enbart kommer till att sätta upp köksluckor men om man går lite utanför den zonen så blir det problem. Lister som inte har samma vita färg som luckor, fult sågat och att de inte alls har nån känsla för vad som är estetiskt rätt. Att det krävdes att deras chef följde med sista gången säger ju allt. Att du sen verkar ha svårt att ta kritik över luren är en annan femma, Jag blev inte kompenserad för alla problem mer än att de var här fler gånger och till slut fick till det så att det blev godkänt. Det tyder ju på att ni inte bryr er så mycket om era kunder och vilket renomé ni har i branschen. Det verkar vara ok att göra fel i byggbranschen, man ska på nåt sätt räkna med det...
    Skaffa ett CRM system så kanske era säljare kan jobba mer strukturerat med sin försäljning utan att gå i varandras distrikt!
    Lycka till!
    /Anders
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Åke N
    Åke N skrev om Ingwallköket AB
    Goda råd vid första besöket visade sig vara kanon! Allt blev praktiskt och väldigt snyggt! Montering på timmen som utlovat! Vi rekommenderar verkligen
    Ingwalls!
    Lena o Åke Läs mer
    2015-12-14 Ingwallköket AB svarar Åke N
    Tack Lena och Åke! Det var ett nöje att göra affär med er.
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Ingwallköket AB
    Jättefint seriöst bemötande och ett likaså fint resultat. Jag är supernöjd! Läs mer
    2015-12-11 Ingwallköket AB svarar Johanna G
    Tack Johanna! Kul att du också är nöjd.God Jul!
  • Cia Ö
    Cia Ö skrev om Ingwallköket AB
    Kan rekommendera Ingwallköket. De håller vad de lovar i allt. Om något skulle strula till sig så fixar de detta snabbt och smärtfritt, även när felet inte är deras. Alla de hantverkare som kom var trevliga och städade efter sig. Dessutom blev slutresultatet snyggt!
    Helt nöjd med dem! Läs mer
    2015-11-23 Ingwallköket AB svarar Cia Ö
    Tack Cia! Det värmer med så snälla ord!
  • Mihai T
    Mihai T skrev om Ingwallköket AB
    Mycket nöjd med allt! Bra kvalitet och bra jobb! Läs mer
    2015-10-20 Ingwallköket AB svarar Mihai T
    Tack Mihai! Kul att jobba med dig!
  • Asghar F
    Asghar F skrev om Ingwallköket AB
    Väldigt nöjd med köket. Lyhörda och snabba på att åtgärda allt. Läs mer
    2015-09-04 Ingwallköket AB svarar Asghar F
    Tack Asghar! Det var trevligt att du skrev om oss!
  • Margaretha H
    Margaretha H skrev om Ingwallköket AB
    Jag är jättenöjd med mitt nya kök. Ingwallköket höll vad man lovadenär det gällde allt , tider, pris och kvalitet, dessutom var hantverkarna mycket trevliga att ha att göra med. Jag kan varmt rekommendera Ingwallköket. Läs mer
  • Pirjo N
    Pirjo N skrev om Ingwallköket AB
    Jag vill med glädje rekommendera Ingwallköket till alla som tänker på att skaffa nytt kök . Gediget material , snyggt och snabb leverans , montering och bra priser ...jag ger full poäng till Ingeallköket . Pirjo Nimell Läs mer
  • Gogia g
    Gogia g skrev om Ingwallköket AB
    Perfect work with high quality as promised. Company representative was really good to deal with and i can warmly recommend Ingwallköket to anyone who is looking for renovating kitchen with quality outcome at a good price. Läs mer
  • nancy
    nancy skrev om Ingwallköket AB
    Jag har precis anlitat företaget Ingwallköket för att förnya mina skåpsdörrar och lådorna i mitt kök. Arbetet är avslutat och köket har blivit jättefint. Ingwallkök har uppfyllt alla sina åtagen som man utlovat. Företagets representant har varit mycket trevlig att ha att göra med så jag kan varmt rekommendera företaget som leverantör av köksutrustning.Fick kontakt med företaget via annons.
    Med vänlig hälsning Nancy Q Läs mer
  • Martin C
    Martin C skrev om Ingwallköket AB
    Jag renoverade mitt kök för ett tag sedan och ville såklart ha den bästa service. Jag anlitade IngwallKöket som gjorde ett utmärkt jobb till ett bra pris. IngwallKöket levererar snygga och hållbara resultat som du garanterat kommer bli nöjd med. Läs mer
  • Ann-Sofie W
    Ann-Sofie W skrev om Ingwallköket AB
    Jag har beställt nya luckor till mitt kök. Tydlig information och jättetrevligt bemötande vid upphandlingen. När sedan köksluckorna monterades så var montören suverän, ringde för att kontrollera att han hade fått allt ordentligt. Vänlig och mycket trevlig. Vilken kundservice!!! Läs mer
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Ingwallköket AB
    Bra pris, snabba och flexibla, bra kontakt med arbetsledaren. Bäst av allt är att de sköter allt: bygg, vs, el, kakel samt projektledning. Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Ingwallköket AB
    Ingwallköket AB har byggt ett kök som ser helt nytt och frächt ut! Alla hantverkare har varit trevliga och tillmötesgående. Bra och snabb sevice. Skulle gärna anlita dem fler ggr vid en ev flytt! Läs mer

Bävervägen 53-55, 168 30 Bromma