Ingwallköket AB

Bävervägen 53-55, 168 30 Bromma — Visa karta

Vi har billiga måttanpassade kvalitetsluckor som passar till alla köksstommar och kan också hjälpa dig med lättöppnade rullådor (går även att montera i befintliga stommar). Självklart har vi också köksluckan Du vill ha om Du väljer att helt bygga och renovera om ditt kök. Köksluckor och kökslådor byts på en dag och du kan utnyttja rotavdraget till ditt nya kök.Vi arbetar över hela StorStockholmsområdet, det gäller även ytterområdena mot eller i angränsande län, så kontakta oss redan idag för ett gratis hembesök där vi hjälper er med kökstips och köksidéer, om hur vi kan förbättra ert kök till ett lågt pris, vi tål en jämförelse.

Läs vad 126 kunder tycker om Ingwallköket AB

• 2020-05-11

Lena E skrev om Ingwallköket AB
    Trevlig korrekt säljare *****
    Snabb leverans *****
    Montören var super skicklig och noga, proffs jobb ***** Läs mer
    2020-05-11 Ingwallköket AB svarar Lena E
    Tack Lena! Det är så vi vill jobba , då blir alla glada.
  • 2020-05-08

Jeanett E skrev om Ingwallköket AB
    Jag valde att beställa nya luckor, bänkskivor , diskho och golv. Efter beställningen tog det 3 veckor så hade jag hantverkare i köket. De jobbade mycket snabbt och effektivt. Dessutom va de super trevliga, på gott humör och hjälpsamma. Kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
    2020-05-08 Ingwallköket AB svarar Jeanett E
    Stort tack Jeanett! Hoppas du kommer trivas länge i ditt nya kök.
  • 2020-04-20

Magdalena S skrev om Ingwallköket AB
    Nya luckor och snygga handtag, utdragbara lådor istället för underskåp, och nytt kakel blev som ett helt nytt, modernt kök! Jättebra montering och service, mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2020-04-20 Ingwallköket AB svarar Magdalena S
    Tack Magdalena , kul att du gillar oss!
  • 2020-04-11

Eva K skrev om Ingwallköket AB
    Målning kakling o nya köksluckor.
    Fick bra tips inför renoveringen.
    Bra bemötande av målaren o kakelsättaren. Snabb o noggrann.
    Snickaren mindre bra bemötande.
    Blev väldigt nöjd med slutresultatet. Läs mer
    2020-04-24 Ingwallköket AB svarar Eva K
    Tack för det Eva , vi har tagit det med snickaren.
  • 2020-04-09

Christopher T skrev om Ingwallköket AB
    Mycket bra rådgivning när jag skulle välja nya köksluckor och ett brett sortiment av modeller och färger. Installation var mycket proffsig, snabb och effektiv. Att byta köksluckor är ett bra sätt att fräscha upp köket. Det kostar mycket mindre än en dyr total renovering av köket om man är nöjd med layouten man har. Läs mer
    2020-04-10 Ingwallköket AB svarar Christopher T
    Tack Christopher! Precis som du skriver så är ju ofta layouten lite given då vattnet kommer in där det gör så vi hade inte kunnat beskriva det bättre själva! Glad påsk!
  • 2020-04-08

Kenth E skrev om Ingwallköket AB
    Köksluckor inklusive montering Läs mer
    2020-04-08 Ingwallköket AB svarar Kenth E
    Tack Kenth och ha en glad påsk i ditt nya kök!
  • 2020-04-06

Mats B skrev om Ingwallköket AB
    Allt ser perfekt ut. Mycket nöjd. Montörerna var snabba och proffsiga Läs mer
    2020-04-06 Ingwallköket AB svarar Mats B
    Stort tack Mats! Kul att du är nöjd med vårt jobb!
  • 2020-04-02

Philip W skrev om Ingwallköket AB
    Vi köpte nya köksluckor.
    Vi blev bemötta på ett proffsigt sätt genom hela processen.

Vi hade höga förväntningar och Ingwalls kök levde upp till dessa.

Det var ett proffsigt bemötande från start när vi valde köksluckor till att dessa blev monterade.

Hantverkaren som monterade luckorna gjorde det väldigt snabbt och var supertrevlig. Läs mer
    2020-04-02 Ingwallköket AB svarar Philip W
    Tusen tack Philip! Ett sant nöje att få göra om ditt kök!
  • 2020-03-27

Emma F skrev om Ingwallköket AB
    Supertrevliga och duktiga alla från sälj till hantverkare. Smidig och snabb process. Läs mer
    2020-03-27 Ingwallköket AB svarar Emma F
    Tack Emma! Hoppas du får en trevlig helg nu i ditt nya kök!
  • 2020-03-27

Kaj S skrev om Ingwallköket AB
    Allt flöt på och fingerade bra med stor respekt flr att vi hade problem med omläggning av golv efter fuktskada Resultatet blev mycket bra..Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-03-27 Ingwallköket AB svarar Kaj S
    Tack Kaj! Skönt för er att få lite ordning hemma nu!
  • 2020-03-21

SHARIFEH J skrev om Ingwallköket AB
    Vill passa på att tacka Ingwall Kök igen för otroligt bra och proffsigt bemötande och service. De ställer alltid upp och är alltid mån om sina kunder. Jag rekommenderar Ingwall Kök till er som har funderingar på att byta ut era köksluckor mm.

Ni får 5/5 av oss. Läs mer
    2020-03-22 Ingwallköket AB svarar SHARIFEH J
    Tack Sherry , väldigt fina ord!
  • EVA N

2020-03-19

EVA N skrev om Ingwallköket AB
    Skulle renovera om mitt kök, fick höra om Ingwalls kök genom en vän. Har inte ångrat det!! Dom var professionella och snabba. Dom gav mig goda råd som jag inte hade tänkt på. Är jättenöjd, rekommenderas!! Läs mer
    2020-03-19 Ingwallköket AB svarar EVA N
    Tack Eva! Jättesnällt av dig , kul med nya lösningar!
  • 2020-03-19

Kerstin L skrev om Ingwallköket AB
    Så trevliga,håller tider inte tråkiga gåpåiga försäljare. Bra lösningar Läs mer
    2020-03-19 Ingwallköket AB svarar Kerstin L
    Tack Kerstin! Jättekul att du är nöjd med både oss och ditt kök!
  • 2020-03-16

Johan A skrev om Ingwallköket AB
    Nya köksluckor till hela köket. Mkt nöjd med de nya superfina luckorna, en riktig uppgradering av köket. Fick också hjälp att montera dem. Det var två mkt trevliga killar som kom och gjorde ett toppenjobb på snabb tid. Kan verkligen rekommendera Ingwallköket. Läs mer
    2020-03-16 Ingwallköket AB svarar Johan A
    Tack Johan! Det var trevligt att göra affär med dig!
  • 2020-03-12

Maria E skrev om Ingwallköket AB
    Byte och montering av köksluckor Läs mer
    2020-03-12 Ingwallköket AB svarar Maria E
    Tack Maria för din rekommendation!
  • Adam Johan T

2020-03-11

Adam Johan T skrev om Ingwallköket AB
    Jag beställde kök i januari i år och fick köket klart i förra veckan på utsatt tid.

Bra dialog och tips från säljare, snabba och proffsiga snickare. Jag är supernöjd :) Läs mer
    2020-03-11 Ingwallköket AB svarar Adam Johan T
    Tack Adam! Kul att du blev så nöjd!
  • 2020-03-10

SEBASTIAN H skrev om Ingwallköket AB
    Usch ja. Var ska man börja. Kanske med att uppmana andra att inte använda sig av Ingwallköket som leverantör. För att ge denna oerhört negativa recension någon form av nyans så vill jag ändå påpeka att Ingwallköket vidtagit vissa åtgärder för att åtgärda allt de gjort fel. Dock inte fullt ut på ett sätt som gör att jag känner mig nöjd med deras insats. Vi beställde ett kök i maj 2019 av Johan på Ingwallköket. Det var ett så kallat demokök som de gör reklam för via en mycket tvivelaktig reklamkampanj. Upplägget gick ut på att vi fick rabatt och att de i gengäld ska kunna nyttja vårt kök för att visa andra potentiella kunder vid ett eller två tillfällen. Ett slugt trick för att få kunden att tro att de gör en bra affär. Johan var trevlig och verkade professionell och de gav oss ett pris för ett nytt kök. Byte av bänkskiva, montering av nya luckor med tillhörande handtag etc. Ett par veckors leveranstid av material sen klar montering och bortforsling på en dag. Lät ju super! Nästa ett år senare var vi klara. Listan över saker som blivit fel är i runda slängar som följer: Felmonterad bänkskiva som blev tvungen att bytas helt. Snedmonterade handtag. Kjolar som monterats så att man måste skruva av hela skiten för att kunna städa under kyl eller skåp. Förstörda kakelplattor vid bortmontering av bänkskiva, förstört burspråk vid bortmontering av bänkskiva. Förstörd vask i badrummet vid fogning av den kakeln de rev ned. De valde att tömma vattnet de tvättat fogarna med i vår mässningsvask vilket resulterade i att fog brände i vasken och förstörde den. Snedmonterade och snedsågade täckskivor på högskåp. Vid målning av burspråket som de förstört så målade de på vår gardin. Bra jobbat! För att reparera hålen de orsakat både i vägg och i burspråk så använde de sig av våtrumssilikon vilket är relativt omöjligt att måla över. Som grädde på moset så monterade de vår kran fel så att vi inte kunde ha varmvatten i den. Bifogar video på det. Snudd på komiskt hur dåligt utfört arbete det var. Mitt i hela denna sörja så bytte de hantverkare. Samtliga problem som är beskrivna ovan är fördelade på de två superstjärnor som ingwallköket valt att anlita. Vi har haft så många och långa samtal med Ingwallköket och de har försökt rätta till vissa saker. Men deras generella attityd mot oss försämrades ju längre in vi kom och lutade mer åt att vi var omöjliga att ha att göra med. Tja, vi kanske skulle nöjt oss med en vask som inte kan spotta ur sig varmvatten? Nej, vi är oerhört missnöjda med Ingwallköket och rekommenderar er starkt att välja en annan leverantör. Fritt fram att kontakta mig ifall ni vill veta mer om vad som hänt under det år det tog för dem att leverera lite nya luckor och en bänkskiva. Läs mer
    2020-03-11 Ingwallköket AB svarar SEBASTIAN H
    Hej Sebastian! Vi är dom första att beklaga att allt inte gick som det skulle i ditt kök , men vi har svårt att förstå din bitterhet då vi ju gjort upp om förlikning och du betalt in det vi kom överens om i vår förlikning efter kraftiga nedsättningar av ditt pris. Vår reklamkampanj har du ju även fått utnyttja men av förklarliga skäl kommer vi inte utnyttja vår visningsrätt hos dig. Du nämner heller inte att vi ville ta dit en oberoende besiktningsman då vi inte var överens om alla fel du även påpekar här ovan men då tyckte du att du hellre tog vår förlikning och ändå väljer du att skriva som du gör här vilket känns väldigt oseriöst i våra ögon. Tidsmässigt överdriver du även en del då vi började i Maj och gjorde det det sista i December och mycket av tiden som var däremellan beror ju på att du behövde tid att ta beslut och ville inte att vi gjorde något under sommaren.
    2020-03-11 SEBASTIAN H svarar Ingwallköket AB
    Inte helt oväntat svar från er. Den reduktion i pris ni gav oss har ju enbart med att göra att ni valde att inte betala era hantverkare, det har du sagt själv. Ert bolag axlar med andra ord ingen extra kostnad för det. Reduktionen vi fick står inte i paritet till allt arbete som vi lagt på det här projektet och allt som vi nu behöver åtgärda efter ni lämnat. Det står vi fast vid. Vi var så oerhört trötta på att ni aldrig fick till det och du har själv stått där och undrat hur fan allt kunde gå så fel, ta kranen som exempel. Vi har hela tiden känt att ni vägrat inse att arbetet är utfört med en låg standard och för mycket småfel. Skillanden mellan er och oss handlar ju då snarare om att ni inte har särskilt höga krav på finish och kvalitet i ert arbete. Ni nöjer er helt enkelt med att leverera ett halvtaskigt resultat. I slutändan var vi så fruktansvärt trötta på er och gav upp. Vi hade pratat så länge och så många gånger med er och det kändes som ett hopplöst fall. Idag står vi där fortfarande med ett helt kök som behöver målas om, burspråk som behöver spacklas och målas (i hela lägenheten för att få ett enhetligt resultat) och silikonfogar som måste dras om för att ni inte lyssnade på oss. Eftersom detta i slutändan inneburit så väldigt mycket extraarbete för oss så kan jag inte förmå mig att rekommendera er till någon.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2020-03-03

Carina B skrev om Ingwallköket AB
    Nya köksluckor. Bra bemötande. Dock ingen speciserad faktura. Ett grymt bra jobb från hantverkarna😊 Läs mer
    2020-03-05 Ingwallköket AB svarar Carina B
    Stort tack Carina! Har framfört det till snickarna också. Specifikationen har du på ditt köpekontrakt därav den förenklade faktureringen.
  • 2020-02-26

Lena B skrev om Ingwallköket AB
    Köksluckor. Jag är nöjd med luckorna och personalen som jag varit i kontakt med. Läs mer
    2020-03-02 Ingwallköket AB svarar Lena B
    Tack Lena! Vi är lika nöjda med dig som kund!
  • 2020-02-24

Lilian J skrev om Ingwallköket AB
    Jag köpte luckor och lådor till köket. Ingwalls kom hem till köket. Fick bra provtips vid val av dem. Allt passade perfekt. Leverensen kom i god tid med snickaren som snabbt monterade upp luckorna. Det var mycket trevligt bemötande från bägge håll!
    Kunde vara flera färger att välja på. Läs mer
    2020-02-25 Ingwallköket AB svarar Lilian J
    Tack Lilian! Roligt att höra att du blivit så nöjd med ditt nya kök.
  • 2020-02-15

Rose-marie B skrev om Ingwallköket AB
    Köpte nya köcksluckor. Är mycket nöjd med mitt nya kök samt bemötande och service av samtliga nvolverade personer ⚘⚘⚘⚘ Läs mer
    2020-02-17 Ingwallköket AB svarar Rose-marie B
    Tusen tack Rose-Marie för de fina orden och ditt trevliga bemötande!
  • 2020-02-11

Solveig L skrev om Ingwallköket AB
    Jag är mycket nöjd med mitt kök och den servicen som företaget erbjöd.
    Direkt återkoppling samt vänligt bemötande. Läs mer
    2020-02-12 Ingwallköket AB svarar Solveig L
    Tack Solveig! Kul att du är nöjd och det vänliga bemötandet gick ju åt båda hållen så än en gång tack ska du ha!
  • 2020-02-05

Stefan H skrev om Ingwallköket AB
    Vi köpte en speciallösning, skåp golv till tak för flaskor o glas. Vi blev snabbt uppringda och besöktes samma dag för måttagning och visning. Vår order mottogs och tiden för när gods skulle anlända uppgavs. Snickaren kontaktade oss inom tidsramen och tid för montering bestämdes inom någon dag. Snickarna kom i tid och utförde montering mycket effektivt, noggrant och fint. De var superproffsiga och jättetrevliga! Vi rekommenderar Ingwallköket varmt! Läs mer
    2020-02-06 Ingwallköket AB svarar Stefan H
    Tack Stefan för dom fina orden , ett sant nöje att vi fick chansen att fixa till ditt vardagsrum!
  • 2020-01-29

ALEXANDER O skrev om Ingwallköket AB
    Fick mina nya köksluckor monterade i veckan, är mer än nöjd..jämförde med en del företag innan jag beslutade för att signera med Ingwallköket dom hade de bästa priset och kvaliten känns jättebra.

Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-01-29 Ingwallköket AB svarar ALEXANDER O
    Tack Alexander! Alltid kul med nöjda kunder , hoppas du trivs i ditt nya kök!
  • 2020-01-27

ASRIN A skrev om Ingwallköket AB
    Mycket oproffsigt av Ingwall kök. Kommer aldrig att rekomendera er. Vi har fått problem med att köksluckorna luckrat upp sig. Den ena personen säger att vårt kök är "skitig" där av detta problem, Sen när jag blir uppringd leverantören Vesa så säger han att vi använt för mycket vatten på luckorna. Detta lät så orimligt, bara för att få bort kunden. Så opproffsigt och fult gjort alltså. Att de inte kan stå för kvaliteten och säga att felet ligger i oss.
    Vill bara varna er köpare för dessa killar. När man väl är i klistret och felet ligger i kvaliteten och inte kvantiteten så gör han inget åt problemet. De ringer ej upp och hör inte av sig. Sen när det gått 6 månader så smsar jag till honom, då vaknar han upp. Men la en sten på det hela och säger att det är vårt fel att köksluckorna luckrat upp sig. I oktober fanns garantin kvar. Så säger deras leverantör Vesa nu i januari, ( jag hade detta problematik i Maj 2019) de hörde ej av sig och sa att de skall höra av sig efter semester tiderna, men icke. Sen det lustiga var att 24/1 ringer Vesa mig och säger :" eran garanti är tyvärr slut" så vi kan ändå inget göra". Har ni hört något mer skrattretande? Läs mer
    2020-01-27 Ingwallköket AB svarar ASRIN A
    Hej Asrin! Tyvärr så är det ju så att du inte skött dina luckor enligt ganska enkla skötselregler , vi var snälla mot dig och bytte ut de luckor du förstört förra gången som ren goodwill , men nu säger ju fabriken ifrån då du lyckats förstöra dom igen. Vi skickade ju ut fabrikens representant till dig för att göra en bedömning och han är ju expert på området och bedömer att du handskats ovarsamt om dina luckor och det har inget med garantitiden att göra , hade du skött dina luckor så hade dom varit fina än idag. Hemskt ledsen att du tar det så illa men du är välkommen att ta in en oberoende besiktningsman om du anser att vi gjort fel.
    2020-01-27 ASRIN A svarar Ingwallköket AB
    Hej
    Ni som fått detta problem som ja fått tyvärr,
    Kontakta en redaktion och publicera detta i tidningen. Ni hör själva om att det är ”kundens fel att lyckorna luckrat upp sig” och ej återgärda detta och säga att ”DET ÄR KUNDENS FEL”
    Jätte oprofessionell
    Och ser att det inte är bara jag med detta problem. 👎👎👎
    2020-01-28 Ingwallköket AB svarar ASRIN A
    Hej Asrin!
    Att hota med att gå ut i pressen är ju inte rätt väg att gå , vad var det för fel på mitt förslag att ta hem en auktoriserad oberoende besiktningsman och bedöma dina luckor? Om du gör det och han/hon säger att vi har fel så kommer vi stå för kostnaden av besiktningsmannen och sätta upp nya luckor hos dig , har du fel så blir det du som betalar besiktningsmannen.
    2020-01-28 ASRIN A svarar Ingwallköket AB
    Oj vilken lösning helt plötsligt.
    Så det var inte som du och din Leverantör sa?? Att detta är självförhållat ( att det uppluckrade är självförhållat) och pga dels att det har varit mycket vatten kontakt och dels att det är smutsigt( uruselt bortförklaring bara). Kan du djupare förklara för mig steg för steg hur smuts kan luckra upp en väl byggd lucka? hänger inte riktigt med=) och som din kollega Bååt mailade att luckorna är av 2-kompomemtslack. Ska ta och kolla upp detta. Hur kan man ha luckor i kök som inte håller standard och det som är utlovad? Att inte alls ha kontakt med vatten i ett kök. Yes ni hör själva hur det låter=)
    Och nej det är ingen hot, men som alla vet. Kunden har alltid rätt. Men kanske går kunden inte i första hand på ditt företag. Endast först till kvarn som gäller. Och dessutom sa du att ingen har reklamerat samma fel hittills. Men som jag ser och läser i kund omdömen så har ni stött på samma fel under åren. Så hur kommer det sig?
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2020-01-15

Ann-katrin I skrev om Ingwallköket AB
    Bra information och förevisning. Vi fick skåpluckor monterade på utsatt datum. Service och bemötande utmärkt. Vi är mycket nöjda med utförandet. /Anna-Katrin Ivarsson Läs mer
    2020-01-20 Ingwallköket AB svarar Ann-katrin I
    Stort tack Anna-Katrin , det var oss ett stort nöje att göra affär med dig!
  • 2019-12-20

Agneta E skrev om Ingwallköket AB
    Trevligt bemötande. Smidigt att välja.Exakt tidsperspektiv. Duktig snickare. Åtgärdade ett fel o en miss direkt.
    Bara lovord att säga om Ingwallsköket!
    Tack! Läs mer
    2019-12-20 Ingwallköket AB svarar Agneta E
    Tack Agneta , dom orden värmer , god jul!
  • 2019-12-20

Britt-marie S skrev om Ingwallköket AB
    Mycket bra service/ tjänstvillighet o en utmärkt installation av ett delvis nytt kök. Allt utom skåstommar o bänkskiva installerades
    Jag kan o vill rekommendera Ingvallsbenning kök till mina kontakter
    Verner o BrittMarir Läs mer
    2019-12-20 Ingwallköket AB svarar Britt-marie S
    Tack Britt-Marie! Hoppas ni får en fin jul i ert nya kök! God jul!
  • 2019-12-03

Johan Erik Mathias G skrev om Ingwallköket AB
    Väldigt nöjd, långt över förväntan.
    Både säljare,snickare och material blev 10/10
    Kan varmt rekommendera detta företag till både vänner och familj. Läs mer
  • 2019-11-06

Inga N skrev om Ingwallköket AB
    Jag är och min granne är mycket nöjda Läs mer
    2019-11-08 Ingwallköket AB svarar Inga N
    Tack Inga! Kul att både du och Eva trivs i era nya kök!
  • 2019-10-07

Harald H skrev om Ingwallköket AB
    Punktliga
    Bra service
    Snabba Läs mer
    2019-10-07 Ingwallköket AB svarar Harald H
    Tack Harald! Kul att du uppskattar vårt arbete!
  • 2019-09-20

Wander D skrev om Ingwallköket AB
    Jättetrevlig säljaren som sålde luckor samt extra skåp till oss.
    Allt ser ut som vi förväntade oss.
    Det blev lite fel med 4 luckor men det löstte sig snabbt.
    Bemötandet har varit jättetrevlig. Läs mer
    2019-09-20 Ingwallköket AB svarar Wander D
    Tack Wander! Ja det blir tyvärr fel någon gång men vi gör vårt bästa för att rätta till det så fort som möjligt då. Trevligt att göra affär med dig.
  • 2019-09-13

Anita O skrev om Ingwallköket AB
    Hej köpte köksluckor chefen kom själv och tog mått trevligt bemötande och info
    Rekommendera INGWALLKÖKET AB varmt Läs mer
    2019-09-17 Ingwallköket AB svarar Anita O
    Tack snälla Anita för ditt fina omdömet vi fick av dig , jättetrevligt!
  • 2019-09-13

Lars J skrev om Ingwallköket AB
    Byte av köksluckor och bänkskiva. Bra tips av säljaren som vi tog. Kunnig och snabb.
    Hantverkarna var serviceinriktad, gjorde att bra och snyggt jobb. Tydlig yrkesstolthet med kunden i fukos.
    Vi är mycket nöjda och har rekommenderat vidare. Läs mer
    2019-09-13 Ingwallköket AB svarar Lars J
    Tack så mycket Lars , nöjda kunder är ju bästa reklamen man kan ha.
  • 2019-09-12

Helena S skrev om Ingwallköket AB
    Nya skåpluckor i gammal stil till ett 1920-tals-kök och moderna lådor (istället för 70-tals-luckor och gistna kökslådor), nytt kakel i gammal stil, ny köksfläkt och en platsbyggd sittbänk med förvaringslådor under.

Mycket bra bemötande, fick dessutom flera bra råd kring utformningen av köket. Har alltid varit lätt att få tag på Johan vid frågor. Omsorgsfulla förberedelser och måttagning, mycket bra tidsmässig samordning av alla hantverkare; snickeri, montering, kakel, el och målning! Alla har varit trevliga och lätta att ha att göra med!

Allt klart på 3 dagar och är mycket nöjd med resultatet som verkligen överträffade mina förväntningar!
    Helena Läs mer
    2019-09-12 Ingwallköket AB svarar Helena S
    Tusen tack Helena! Kul att höra att alla överträffat dina förväntningar !
  • 2019-09-04

Dan J skrev om Ingwallköket AB
    Köpte nya luckor bänkar och kakelsättning
    Tyvärr monterade snickaren kranen för nära väggen så att kaklet inte kunde sättas bakom, det åtgärdades omgående av kakelsättaren.(hoppas att han har behörighet för detta). Annars är vi nöjda med allt annat. Bra bemötande från säljare och hantverkare Läs mer
    2019-09-05 Ingwallköket AB svarar Dan J
    Tack Dan! Kul att du är nöjd med ditt kök , lite synd att vi fick flytta blandaren men det löstes ju fort och vi jobbar bara med auktriserade hantverkare så det är inga problem.
  • 2019-07-01

Monica L skrev om Ingwallköket AB
    Fick nytt kök i form av nya luckor och lådfronter.
    Snabb, proffsig och hjälpsam rådgivning.
    Punktlig leverans.
    Skicklig och trevlig snickare.
    Tack Ingwalls, fler hantverkare som ni! Läs mer
    2019-07-03 Ingwallköket AB svarar Monica L
    Tusen tack Monica för det fina omdömet!
  • 2019-06-27

Kristin B skrev om Ingwallköket AB
    Trevlig och bra säljare😃Snabb leverans och bra utfört av dom som satte upp det på 1,5 timmar.Vi är mycket nöjda👍 Läs mer
    2019-06-27 Ingwallköket AB svarar Kristin B
    Tusen tack Kristin och ha en underbar sommar i ditt nya kök!
  • 2019-05-21

Pia F skrev om Ingwallköket AB
    Allt gick snabbt och på 3 timmar ca hade man nytt kök. Super service från början till slut med alla frågor. Att rekommendera till 100 %. Läs mer
    2019-05-21 Ingwallköket AB svarar Pia F
    Tack Pia för dom varma orden det var ett nöje att göra affär med dig!
  • 2019-05-13

Oscar R skrev om Ingwallköket AB
    Gjorde om, mer eller mindre, hela vårt slitna kök. Extremt bra från start till mål. Säljaren, Daniel, var professionell och visade olika alternativ för att jag skulle få mina önskemål uppfyllda. Snickaren, rörmokaren, plattsättare väldigt duktiga och trevliga! Det har alltid vart rent efter de utfört sitt arbete på ett mycket bra sätt. Att det kunde bli så stor skillnad trodde jag aldrig!

Allt har gått hur smidigt som helst och nu är det bara en liten detalj som är kvar tills vi är helt nöjda, vilket jag är övertygad om att vi kommer lösa :-)

Något som också bör lyftas fram är att det under hela processen vart enkelt att få tag på samtliga som vart involverade i projektet (allt från säljare till snickare) om man haft en fråga eller tips.

Rekommenderas till 100%! Läs mer
    2019-05-14 Ingwallköket AB svarar Oscar R
    Tack Oscar! Kul att du tyckte det blev bättre än du trott , det är ett jättebra betyg!
  • 2019-05-09

Per L skrev om Ingwallköket AB
    Trevligt, proffsigt, service minded, bra kvalitet. Men kanske inte så billigt som de själva påstår. Rekommenderas trots det. Läs mer
    2019-05-09 Ingwallköket AB svarar Per L
    Tack för det Per , kul att du gillar det vi gjort hos dig!
  • 2019-05-09

Mirjam J skrev om Ingwallköket AB
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete! Läs mer
    2019-05-09 Ingwallköket AB svarar Mirjam J
    Tack Mirjam , trevligt bemötande var ju ömsesidigt!

Anette E skrev om Ingwallköket AB
    Kanon köksluckor snabbat instalerat och det gamla är borta Läs mer

Dan L skrev om Ingwallköket AB
    Renovering av kök.
    Duktiga och punktliga hantverkare.
    Verkar vara god kvalitet på produkterna som levererats Läs mer
    2019-05-08 Ingwallköket AB svarar Dan L
    Tack Dan! Vi hoppas du kommer vara nöjd i många år med ditt nya kök!

Foad A skrev om Ingwallköket AB
    Hej!
    Jag upplev jätte trevlig bemötande både med säljare Johan och monter Memad.
    Jag är nöjd och glad över erans jobb.
    Foad Läs mer
    2019-05-08 Ingwallköket AB svarar Foad A
    Tusen tack Foad! Det var ett nöje att göra affär med dig!
  • My S

2019-05-08

My S skrev om Ingwallköket AB
    Mycket trevligt och professionellt bemötande från start till det att köket blev klart! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-05-08 Ingwallköket AB svarar My S
    Tack snälla My hoppas ni trivs på dagis nu!
  • 2019-02-07

Mikael J skrev om Ingwallköket AB
    Jag var trött på mitt gamla kök och ramlade in på Ingwallköket. Sen kom Johan och gjorde ett konstnadsfritt hembesök och gav mig massa tips och förbättringar. Jag bytte köksluckor, bänkskiva, kakel, diskho. Fick även hjälp med allt därtill, plattsättare, rörmokare & snickare. Fantastiskt fint resultat och gick väldigt fort för dem att bli klara! Johan var jättebra att ha att göra med. Överträffade mina förväntningar och är supernöjd med resultatet. Skulle absolut rekommendera att anlita dem! Läs mer
    2019-02-07 Ingwallköket AB svarar Mikael J
    Tack Mikael! Nöjda kunder är vår bästa reklam så kul att du blev så nöjd!
  • 2019-01-09

Lisa skrev om Ingwallköket AB
    Bytte köks- och lådluckor samt bänk i köket och fick mycketbra hjälp. Säljaren visade alternativen på luckor, lådor och bänkar och gav mig en offert. På utsatt dag kom två hantverkare och monterade allt på några timmar och sedan kom rörmokaren, också på utsatt dag. Allt var färdigt i enlighet med vad vi hade avtalat! Jag är jättenöjd med hantverket samt hur Ingwallköket AB har hanterat försäljningen till mig. Rekommenderar dem varmt, man kommer inte ångra sig! Läs mer
    2019-01-22 Ingwallköket AB svarar Lisa
    Tusen tack Lisa! Det var riktigt kul att få fixa ditt kök!
  • Jan O

2018-11-14

Jan O skrev om Ingwallköket AB
    Jag köpte nya skåpluckor, lådfronter, socklar, paneler samt en skåpstomme till mitt kök. Såg en annons i mitt hus och kontaktade en säljare. Efter besök hos mig togs mått på samtliga enheter och en offert lämnades. Jag accepterade offerten och la en order. På utsatt dag kom leveransen tillsammans med två snickare. Ca 3 timmar senare var allt klart. Monterat, städat och det gamla köket bortforslat. Jag är supermöjd! Läs mer
    2018-11-15 Ingwallköket AB svarar Jan O
    Tusen tack Jan! Trevligt att göra affär med dig. Tack för det fina omdömet!
  • 2018-11-02

Ankica P skrev om Ingwallköket AB
    Mycket bra planering och punktlig utförande.
    Byte av köksluckor har gått mycket bra och kommunikation med försäljningsansvarig har fungerat utan anmärkningar. Läs mer
    2018-11-06 Ingwallköket AB svarar Ankica P
    Tusen tack Ankica skönt att du trivs i ditt nya kök!

Bävervägen 53-55, 168 30 Bromma