Ingwallköket AB

Bävervägen 53-55, 168 30 Bromma — Visa karta

Vi har billiga måttanpassade kvalitetsluckor som passar till alla köksstommar och kan också hjälpa dig med lättöppnade rullådor (går även att montera i befintliga stommar). Självklart har vi också köksluckan Du vill ha om Du väljer att helt bygga och renovera om ditt kök. Köksluckor och kökslådor byts på en dag och du kan utnyttja rotavdraget till ditt nya kök.Vi arbetar över hela StorStockholmsområdet, det gäller även ytterområdena mot eller i angränsande län, så kontakta oss redan idag för ett gratis hembesök där vi hjälper er med kökstips och köksidéer, om hur vi kan förbättra ert kök till ett lågt pris, vi tål en jämförelse.

Läs vad 106 kunder tycker om Ingwallköket AB

• 2020-02-15

Rose-marie B skrev om Ingwallköket AB
    Köpte nya köcksluckor. Är mycket nöjd med mitt nya kök samt bemötande och service av samtliga nvolverade personer ⚘⚘⚘⚘ Läs mer
    2020-02-17 Ingwallköket AB svarar Rose-marie B
    Tusen tack Rose-Marie för de fina orden och ditt trevliga bemötande!
  • 2020-02-11

Solveig L skrev om Ingwallköket AB
    Jag är mycket nöjd med mitt kök och den servicen som företaget erbjöd.
    Direkt återkoppling samt vänligt bemötande. Läs mer
    2020-02-12 Ingwallköket AB svarar Solveig L
    Tack Solveig! Kul att du är nöjd och det vänliga bemötandet gick ju åt båda hållen så än en gång tack ska du ha!
  • 2020-02-05

Stefan H skrev om Ingwallköket AB
    Vi köpte en speciallösning, skåp golv till tak för flaskor o glas. Vi blev snabbt uppringda och besöktes samma dag för måttagning och visning. Vår order mottogs och tiden för när gods skulle anlända uppgavs. Snickaren kontaktade oss inom tidsramen och tid för montering bestämdes inom någon dag. Snickarna kom i tid och utförde montering mycket effektivt, noggrant och fint. De var superproffsiga och jättetrevliga! Vi rekommenderar Ingwallköket varmt! Läs mer
    2020-02-06 Ingwallköket AB svarar Stefan H
    Tack Stefan för dom fina orden , ett sant nöje att vi fick chansen att fixa till ditt vardagsrum!
  • 2020-01-29

ALEXANDER O skrev om Ingwallköket AB
    Fick mina nya köksluckor monterade i veckan, är mer än nöjd..jämförde med en del företag innan jag beslutade för att signera med Ingwallköket dom hade de bästa priset och kvaliten känns jättebra.

Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-01-29 Ingwallköket AB svarar ALEXANDER O
    Tack Alexander! Alltid kul med nöjda kunder , hoppas du trivs i ditt nya kök!
  • 2020-01-27

ASRIN A skrev om Ingwallköket AB
    Mycket oproffsigt av Ingwall kök. Kommer aldrig att rekomendera er. Vi har fått problem med att köksluckorna luckrat upp sig. Den ena personen säger att vårt kök är "skitig" där av detta problem, Sen när jag blir uppringd leverantören Vesa så säger han att vi använt för mycket vatten på luckorna. Detta lät så orimligt, bara för att få bort kunden. Så opproffsigt och fult gjort alltså. Att de inte kan stå för kvaliteten och säga att felet ligger i oss.
    Vill bara varna er köpare för dessa killar. När man väl är i klistret och felet ligger i kvaliteten och inte kvantiteten så gör han inget åt problemet. De ringer ej upp och hör inte av sig. Sen när det gått 6 månader så smsar jag till honom, då vaknar han upp. Men la en sten på det hela och säger att det är vårt fel att köksluckorna luckrat upp sig. I oktober fanns garantin kvar. Så säger deras leverantör Vesa nu i januari, ( jag hade detta problematik i Maj 2019) de hörde ej av sig och sa att de skall höra av sig efter semester tiderna, men icke. Sen det lustiga var att 24/1 ringer Vesa mig och säger :" eran garanti är tyvärr slut" så vi kan ändå inget göra". Har ni hört något mer skrattretande? Läs mer
    2020-01-27 Ingwallköket AB svarar ASRIN A
    Hej Asrin! Tyvärr så är det ju så att du inte skött dina luckor enligt ganska enkla skötselregler , vi var snälla mot dig och bytte ut de luckor du förstört förra gången som ren goodwill , men nu säger ju fabriken ifrån då du lyckats förstöra dom igen. Vi skickade ju ut fabrikens representant till dig för att göra en bedömning och han är ju expert på området och bedömer att du handskats ovarsamt om dina luckor och det har inget med garantitiden att göra , hade du skött dina luckor så hade dom varit fina än idag. Hemskt ledsen att du tar det så illa men du är välkommen att ta in en oberoende besiktningsman om du anser att vi gjort fel.
    2020-01-27 ASRIN A svarar Ingwallköket AB
    Hej
    Ni som fått detta problem som ja fått tyvärr,
    Kontakta en redaktion och publicera detta i tidningen. Ni hör själva om att det är ”kundens fel att lyckorna luckrat upp sig” och ej återgärda detta och säga att ”DET ÄR KUNDENS FEL”
    Jätte oprofessionell
    Och ser att det inte är bara jag med detta problem. 👎👎👎
    2020-01-28 Ingwallköket AB svarar ASRIN A
    Hej Asrin!
    Att hota med att gå ut i pressen är ju inte rätt väg att gå , vad var det för fel på mitt förslag att ta hem en auktoriserad oberoende besiktningsman och bedöma dina luckor? Om du gör det och han/hon säger att vi har fel så kommer vi stå för kostnaden av besiktningsmannen och sätta upp nya luckor hos dig , har du fel så blir det du som betalar besiktningsmannen.
    2020-01-28 ASRIN A svarar Ingwallköket AB
    Oj vilken lösning helt plötsligt.
    Så det var inte som du och din Leverantör sa?? Att detta är självförhållat ( att det uppluckrade är självförhållat) och pga dels att det har varit mycket vatten kontakt och dels att det är smutsigt( uruselt bortförklaring bara). Kan du djupare förklara för mig steg för steg hur smuts kan luckra upp en väl byggd lucka? hänger inte riktigt med=) och som din kollega Bååt mailade att luckorna är av 2-kompomemtslack. Ska ta och kolla upp detta. Hur kan man ha luckor i kök som inte håller standard och det som är utlovad? Att inte alls ha kontakt med vatten i ett kök. Yes ni hör själva hur det låter=)
    Och nej det är ingen hot, men som alla vet. Kunden har alltid rätt. Men kanske går kunden inte i första hand på ditt företag. Endast först till kvarn som gäller. Och dessutom sa du att ingen har reklamerat samma fel hittills. Men som jag ser och läser i kund omdömen så har ni stött på samma fel under åren. Så hur kommer det sig?
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2020-01-15

Ann-katrin I skrev om Ingwallköket AB
    Bra information och förevisning. Vi fick skåpluckor monterade på utsatt datum. Service och bemötande utmärkt. Vi är mycket nöjda med utförandet. /Anna-Katrin Ivarsson Läs mer
    2020-01-20 Ingwallköket AB svarar Ann-katrin I
    Stort tack Anna-Katrin , det var oss ett stort nöje att göra affär med dig!
  • 2019-12-20

Agneta E skrev om Ingwallköket AB
    Trevligt bemötande. Smidigt att välja.Exakt tidsperspektiv. Duktig snickare. Åtgärdade ett fel o en miss direkt.
    Bara lovord att säga om Ingwallsköket!
    Tack! Läs mer
    2019-12-20 Ingwallköket AB svarar Agneta E
    Tack Agneta , dom orden värmer , god jul!
  • 2019-12-20

Britt-marie S skrev om Ingwallköket AB
    Mycket bra service/ tjänstvillighet o en utmärkt installation av ett delvis nytt kök. Allt utom skåstommar o bänkskiva installerades
    Jag kan o vill rekommendera Ingvallsbenning kök till mina kontakter
    Verner o BrittMarir Läs mer
    2019-12-20 Ingwallköket AB svarar Britt-marie S
    Tack Britt-Marie! Hoppas ni får en fin jul i ert nya kök! God jul!
  • 2019-12-03

Johan Erik Mathias G skrev om Ingwallköket AB
    Väldigt nöjd, långt över förväntan.
    Både säljare,snickare och material blev 10/10
    Kan varmt rekommendera detta företag till både vänner och familj. Läs mer
  • 2019-11-06

Inga N skrev om Ingwallköket AB
    Jag är och min granne är mycket nöjda Läs mer
    2019-11-08 Ingwallköket AB svarar Inga N
    Tack Inga! Kul att både du och Eva trivs i era nya kök!
  • 2019-10-07

Harald H skrev om Ingwallköket AB
    Punktliga
    Bra service
    Snabba Läs mer
    2019-10-07 Ingwallköket AB svarar Harald H
    Tack Harald! Kul att du uppskattar vårt arbete!
  • 2019-09-20

Wander D skrev om Ingwallköket AB
    Jättetrevlig säljaren som sålde luckor samt extra skåp till oss.
    Allt ser ut som vi förväntade oss.
    Det blev lite fel med 4 luckor men det löstte sig snabbt.
    Bemötandet har varit jättetrevlig. Läs mer
    2019-09-20 Ingwallköket AB svarar Wander D
    Tack Wander! Ja det blir tyvärr fel någon gång men vi gör vårt bästa för att rätta till det så fort som möjligt då. Trevligt att göra affär med dig.
  • 2019-09-13

Anita O skrev om Ingwallköket AB
    Hej köpte köksluckor chefen kom själv och tog mått trevligt bemötande och info
    Rekommendera INGWALLKÖKET AB varmt Läs mer
    2019-09-17 Ingwallköket AB svarar Anita O
    Tack snälla Anita för ditt fina omdömet vi fick av dig , jättetrevligt!
  • 2019-09-13

Lars J skrev om Ingwallköket AB
    Byte av köksluckor och bänkskiva. Bra tips av säljaren som vi tog. Kunnig och snabb.
    Hantverkarna var serviceinriktad, gjorde att bra och snyggt jobb. Tydlig yrkesstolthet med kunden i fukos.
    Vi är mycket nöjda och har rekommenderat vidare. Läs mer
    2019-09-13 Ingwallköket AB svarar Lars J
    Tack så mycket Lars , nöjda kunder är ju bästa reklamen man kan ha.
  • 2019-09-12

Helena S skrev om Ingwallköket AB
    Nya skåpluckor i gammal stil till ett 1920-tals-kök och moderna lådor (istället för 70-tals-luckor och gistna kökslådor), nytt kakel i gammal stil, ny köksfläkt och en platsbyggd sittbänk med förvaringslådor under.

Mycket bra bemötande, fick dessutom flera bra råd kring utformningen av köket. Har alltid varit lätt att få tag på Johan vid frågor. Omsorgsfulla förberedelser och måttagning, mycket bra tidsmässig samordning av alla hantverkare; snickeri, montering, kakel, el och målning! Alla har varit trevliga och lätta att ha att göra med!

Allt klart på 3 dagar och är mycket nöjd med resultatet som verkligen överträffade mina förväntningar!
    Helena Läs mer
    2019-09-12 Ingwallköket AB svarar Helena S
    Tusen tack Helena! Kul att höra att alla överträffat dina förväntningar !
  • 2019-09-04

Dan J skrev om Ingwallköket AB
    Köpte nya luckor bänkar och kakelsättning
    Tyvärr monterade snickaren kranen för nära väggen så att kaklet inte kunde sättas bakom, det åtgärdades omgående av kakelsättaren.(hoppas att han har behörighet för detta). Annars är vi nöjda med allt annat. Bra bemötande från säljare och hantverkare Läs mer
    2019-09-05 Ingwallköket AB svarar Dan J
    Tack Dan! Kul att du är nöjd med ditt kök , lite synd att vi fick flytta blandaren men det löstes ju fort och vi jobbar bara med auktriserade hantverkare så det är inga problem.
  • 2019-07-01

Monica L skrev om Ingwallköket AB
    Fick nytt kök i form av nya luckor och lådfronter.
    Snabb, proffsig och hjälpsam rådgivning.
    Punktlig leverans.
    Skicklig och trevlig snickare.
    Tack Ingwalls, fler hantverkare som ni! Läs mer
    2019-07-03 Ingwallköket AB svarar Monica L
    Tusen tack Monica för det fina omdömet!
  • 2019-06-27

Kristin B skrev om Ingwallköket AB
    Trevlig och bra säljare😃Snabb leverans och bra utfört av dom som satte upp det på 1,5 timmar.Vi är mycket nöjda👍 Läs mer
    2019-06-27 Ingwallköket AB svarar Kristin B
    Tusen tack Kristin och ha en underbar sommar i ditt nya kök!
  • 2019-05-21

Pia F skrev om Ingwallköket AB
    Allt gick snabbt och på 3 timmar ca hade man nytt kök. Super service från början till slut med alla frågor. Att rekommendera till 100 %. Läs mer
    2019-05-21 Ingwallköket AB svarar Pia F
    Tack Pia för dom varma orden det var ett nöje att göra affär med dig!
  • 2019-05-13

Oscar R skrev om Ingwallköket AB
    Gjorde om, mer eller mindre, hela vårt slitna kök. Extremt bra från start till mål. Säljaren, Daniel, var professionell och visade olika alternativ för att jag skulle få mina önskemål uppfyllda. Snickaren, rörmokaren, plattsättare väldigt duktiga och trevliga! Det har alltid vart rent efter de utfört sitt arbete på ett mycket bra sätt. Att det kunde bli så stor skillnad trodde jag aldrig!

Allt har gått hur smidigt som helst och nu är det bara en liten detalj som är kvar tills vi är helt nöjda, vilket jag är övertygad om att vi kommer lösa :-)

Något som också bör lyftas fram är att det under hela processen vart enkelt att få tag på samtliga som vart involverade i projektet (allt från säljare till snickare) om man haft en fråga eller tips.

Rekommenderas till 100%! Läs mer
    2019-05-14 Ingwallköket AB svarar Oscar R
    Tack Oscar! Kul att du tyckte det blev bättre än du trott , det är ett jättebra betyg!
  • 2019-05-09

Per L skrev om Ingwallköket AB
    Trevligt, proffsigt, service minded, bra kvalitet. Men kanske inte så billigt som de själva påstår. Rekommenderas trots det. Läs mer
    2019-05-09 Ingwallköket AB svarar Per L
    Tack för det Per , kul att du gillar det vi gjort hos dig!
  • 2019-05-09

Mirjam J skrev om Ingwallköket AB
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete! Läs mer
    2019-05-09 Ingwallköket AB svarar Mirjam J
    Tack Mirjam , trevligt bemötande var ju ömsesidigt!

Anette E skrev om Ingwallköket AB
    Kanon köksluckor snabbat instalerat och det gamla är borta Läs mer

Dan L skrev om Ingwallköket AB
    Renovering av kök.
    Duktiga och punktliga hantverkare.
    Verkar vara god kvalitet på produkterna som levererats Läs mer
    2019-05-08 Ingwallköket AB svarar Dan L
    Tack Dan! Vi hoppas du kommer vara nöjd i många år med ditt nya kök!

Foad A skrev om Ingwallköket AB
    Hej!
    Jag upplev jätte trevlig bemötande både med säljare Johan och monter Memad.
    Jag är nöjd och glad över erans jobb.
    Foad Läs mer
    2019-05-08 Ingwallköket AB svarar Foad A
    Tusen tack Foad! Det var ett nöje att göra affär med dig!
  • My S

2019-05-08

My S skrev om Ingwallköket AB
    Mycket trevligt och professionellt bemötande från start till det att köket blev klart! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-05-08 Ingwallköket AB svarar My S
    Tack snälla My hoppas ni trivs på dagis nu!
  • 2019-02-07

Mikael J skrev om Ingwallköket AB
    Jag var trött på mitt gamla kök och ramlade in på Ingwallköket. Sen kom Johan och gjorde ett konstnadsfritt hembesök och gav mig massa tips och förbättringar. Jag bytte köksluckor, bänkskiva, kakel, diskho. Fick även hjälp med allt därtill, plattsättare, rörmokare & snickare. Fantastiskt fint resultat och gick väldigt fort för dem att bli klara! Johan var jättebra att ha att göra med. Överträffade mina förväntningar och är supernöjd med resultatet. Skulle absolut rekommendera att anlita dem! Läs mer
    2019-02-07 Ingwallköket AB svarar Mikael J
    Tack Mikael! Nöjda kunder är vår bästa reklam så kul att du blev så nöjd!
  • 2019-01-09

Lisa skrev om Ingwallköket AB
    Bytte köks- och lådluckor samt bänk i köket och fick mycketbra hjälp. Säljaren visade alternativen på luckor, lådor och bänkar och gav mig en offert. På utsatt dag kom två hantverkare och monterade allt på några timmar och sedan kom rörmokaren, också på utsatt dag. Allt var färdigt i enlighet med vad vi hade avtalat! Jag är jättenöjd med hantverket samt hur Ingwallköket AB har hanterat försäljningen till mig. Rekommenderar dem varmt, man kommer inte ångra sig! Läs mer
    2019-01-22 Ingwallköket AB svarar Lisa
    Tusen tack Lisa! Det var riktigt kul att få fixa ditt kök!
  • Jan O

2018-11-14

Jan O skrev om Ingwallköket AB
    Jag köpte nya skåpluckor, lådfronter, socklar, paneler samt en skåpstomme till mitt kök. Såg en annons i mitt hus och kontaktade en säljare. Efter besök hos mig togs mått på samtliga enheter och en offert lämnades. Jag accepterade offerten och la en order. På utsatt dag kom leveransen tillsammans med två snickare. Ca 3 timmar senare var allt klart. Monterat, städat och det gamla köket bortforslat. Jag är supermöjd! Läs mer
    2018-11-15 Ingwallköket AB svarar Jan O
    Tusen tack Jan! Trevligt att göra affär med dig. Tack för det fina omdömet!
  • 2018-11-02

Ankica P skrev om Ingwallköket AB
    Mycket bra planering och punktlig utförande.
    Byte av köksluckor har gått mycket bra och kommunikation med försäljningsansvarig har fungerat utan anmärkningar. Läs mer
    2018-11-06 Ingwallköket AB svarar Ankica P
    Tusen tack Ankica skönt att du trivs i ditt nya kök!
  • 2018-10-31

Marita P skrev om Ingwallköket AB
    Jag köpte köksluckor, bänkskiva, diskho och blandare inkl installation med snickare och rörmokare samt kakelsättare. Säljaren var väldigt bra engagerad, duktig.
    All kommunikation och logistik har fungerat väldigt bra.
    Arbetet som utförts är noggrant och fint ffa kakel och snickare.
    Säljaren Johan vill jag ge en stjärna. Läs mer
    2018-11-06 Ingwallköket AB svarar Marita P
    Tack Marita för dom fina orden och stjärnan mottages med tacksamhet.
  • 2018-09-12

Lillemor O skrev om Ingwallköket AB
    Nya köksluckor. Blev bra bemött. Mycket skickliga och trevliga hantverkare.Jag har fått ett mycket fint kök. Läs mer
    2018-09-13 Ingwallköket AB svarar Lillemor O
    Tack Lillemor! Vi är glada över att du gillar ditt nya kök så mycket!
  • Anders G

2018-08-31

Anders G skrev om Ingwallköket AB
    Renoverade köket, men valde att behålla stommarna vilket företaget var proffs på. Vi bytte luckor och lådor till modernt snitt. Mycket fräscht.
    Företaget haf ett alldeles utmärkt kundmottagande, får bra personlig kontakt. Strukturerat med datum och kostnader. Otroligt snabba när de väl börjar arbetet. Första hantverkaren som också städar upp efter sig Läs mer
    2018-09-01 Ingwallköket AB svarar Anders G
    Tack för dom fina orden Anders, tycker också vi hade bra kommunikation genom hela arbetet.
  • Jim A

2018-08-31

Jim A skrev om Ingwallköket AB
    Efter att ha letat med ljus och lykta efter någon som kunde blåsa lite liv i vårt gamla kök var hoppet nästan ute innan vi sprang på Ingwallköket.

Johan gav ett mycket förtroendeingivande och engagerat intryck vid hembesöket. Slutpriset som inkluderade allt vi önskade- skåpluckor, lådsystem, bänkskivor, elarbete och plattsättning - var till och med lägre än konkurrenternas priser på enbart nya luckor och lådor.

Luckorna och resterande material levererades till punkt och pricka enligt överenskommet datum och både installation, elarbete och plattsättning gick prickfritt.

Kvalitet på material i både luckor och bänkskiva är kanon, riktig premiumkänsla!

Vi kan verkligen rekommendera Ingwallköket. 5/5 Läs mer
    2018-08-31 Ingwallköket AB svarar Jim A
    Tack Jim! Kul att göra affär med positiva människor som du!
  • 2018-05-18

Karl Axel E skrev om Ingwallköket AB
    Bra samarbete från första stund kring köksluckor, utformning, genomförande etc Läs mer
  • 2018-02-08

Roger N skrev om Ingwallköket AB
    Jag är helnöjd , från första besöket av Johan
    till alla hantverkare var klara.
    Allt har fungerat utmärkt.
    Kan varmt rekommendera detta till andra. Läs mer
    2018-02-08 Ingwallköket AB svarar Roger N
    Tack Roger , alltid kul när allt bara fungerar som det ska.
  • 2018-01-20

Niklas P skrev om Ingwallköket AB
    Kanon! Fick ett väldigt fint kök! En täckskiva sattes 5mm fel och de kom tillbaka direkt och fixade det utan extra kostnad. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-01-22 Ingwallköket AB svarar Niklas P
    Tack för dom fina orden Niklas!
  • 2017-12-08

Eva A skrev om Ingwallköket AB
    Bra bemötande från från dag ett. Snabb leverans. Duktiga hantverkare som monterade ihop köket. Kommet att rekommendera Ingeallköket till alla jag känner som fundersr på att snygga till sina kök. Läs mer
    2017-12-08 Ingwallköket AB svarar Eva A
    Tusen tack Eva och god jul i ditt nya kök!
  • 2017-10-24

Catharina H skrev om Ingwallköket AB
    Proffsigt bemötande, snabb uppföljning samt leverans/installation enligt tidplan. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-10-25 Ingwallköket AB svarar Catharina H
    Tack så mycket Catharina för den fina rekommendationen!
  • 2017-10-10

Margareta R skrev om Ingwallköket AB
    Jag kan varmt rekommendera Ingwallköket. Mycket proffsigt arbete. Läs mer
    2017-10-10 Ingwallköket AB svarar Margareta R
    Tack Margareta! Vi ses på visningen på lördag.
  • 2017-09-25

Ulla-britt J skrev om Ingwallköket AB
    Jag köpte nya luckor som dom monterade på dom gamla stommarna, samt lådor som gick mjukt och lätt. Det blev fantastiskt fint, Är mycket nöjd med resultatet samt trevligt bemötande. Kände mej trygg. Ulla-Britt Joklev Läs mer
    2017-09-28 Ingwallköket AB svarar Ulla-britt J
    Tack Ulla-Britt vi har verkligen uppskattat vårt samarbete kring ert kök.
  • 2017-09-22

Kerstin K skrev om Ingwallköket AB
    Hej igen, vi har redan sänt in en förfrågan men vi svarar en gång till. Vi har köpt nya köksluckor som är så fina. Personen som var här vid första besöket var proffs. Han visste vad han gjorde och var mycket trevlig. Leveransen kom som planerat och i rätt tid. 3 personer kom för att sätta upp luckorna och de gjorde också ett mycketbra jobb. De städade efter sig även om jag sa att jag skulle ta det. Mycket trevliga personer och artiga. Vi är så nöjda och om vi behöver utvidga mer i köket så vet vi vilka vi ska handla av. Varma hälsningar Kerstin och Agneta Läs mer
    2017-09-28 Ingwallköket AB svarar Kerstin K
    Tack ska ni ha för dom snälla orden!
  • 2017-09-04

Gun R skrev om Ingwallköket AB
    Jag är nöjd med försäljaren som sålde köket Tyvärr har det uppstått ett fel med lådorna under diskbänken. Är övertygad om att det kommer stt rättas till. Läs mer
    2017-09-19 Ingwallköket AB svarar Gun R
    Hej Gun!
    Tack för din rekommendation och Johan har ju redan varit och tagit mått för att lösa problemet.
    Lars Bååth
    Ingwallköket AB
  • 2017-06-28

John K skrev om Ingwallköket AB
    Kunnig personal, med smarta och proffsiga tips på hur vårt kök skulle se allra bäst ut.

Punktliga hantverkare som gjorde både luckuppsättning och kaklande snabbt och snyggt.
    Allt gick väldigt fort från första mötet till sista kakelfogen.
    Vi är helnöjda med Ingwallköket! Läs mer
    2017-06-28 Ingwallköket AB svarar John K
    Glädjen är ömsesidig , tack John!
  • 2017-06-22

Fredrik S skrev om Ingwallköket AB
    Trevliga, kunniga och otroligt snabba! Läs mer
    2017-06-22 Ingwallköket AB svarar Fredrik S
    Tack så mycket Fredrik och trevlig midsommar!
  • 2017-06-17

Zainab Å skrev om Ingwallköket AB
    Vi köpte nya luckor och sidopaneler på befintliga stommar i kök samt en ny stomme på de gamla stommarna så att luckorna går hela vägen upp till taket.
    Köpte även ny diskho, kakel samt bänkskiva.
    Kan varmt rekommendera Ingwallköket, väldigt prisvärda, proffsiga och snabba. Läs mer
    2017-06-18 Ingwallköket AB svarar Zainab Å
    Tack så mycket Zainab! Väldigt kul att du blev så nöjd!
  • 2017-06-16

Marika V skrev om Ingwallköket AB
    Jag är mycket nöjd med att ha anlitat Ingwallsköket för byte av våra skåpsluckor i kök och badrum. Bra service från start till färdigt arbete. Alltid positivt och enkelt kundbemötande. Luckorna är fina och upplevs ha hög kvalité. Arbetet utfördes snabbt men noggrant. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-06-17 Ingwallköket AB svarar Marika V
    Tusen tack Marika! Hoppas du får en härlig sommar i ditt nya kök!
  • Gunilla K

2017-06-04

Gunilla K skrev om Ingwallköket AB
    Jag känner mig toppen nöjd med mina vita nya köks luckor. Mycket bra service vid försäljningen och monteringen. Stort tack. Läs mer
    2017-06-05 Ingwallköket AB svarar Gunilla K
    Tack själv Gunilla , kul att du blev nöjd!
  • 2017-06-04

Marguerite D skrev om Ingwallköket AB
    Bra och trevligt bemötande.
    Köket blev snyggt och jag belåten. Läs mer
    2017-06-05 Ingwallköket AB svarar Marguerite D
    Tack så mycket Marguerite , kul att du är belåten!
  • 2017-05-14

Desiré L skrev om Ingwallköket AB
    Är mycket nöjd från början med kontakten med säljaren till färdigställt arbete !
    Köket har fått sig ett rejält lyft, större än förväntat ...
    Rekommenderar gärna Ingwallköket till andra ...
    Tack Ingwallköket 👍👍✌️🙂🍃🌺🌺🌺🍃🍃 Läs mer
    2017-05-15 Ingwallköket AB svarar Desiré L
    Tack Desirée! Alltid kul när det blir bättre än förväntat!

Bävervägen 53-55, 168 30 Bromma