Ingwallköket AB

Vi har billiga måttanpassade kvalitetsluckor som passar till alla köksstommar och kan också hjälpa dig med lättöppnade rullådor (går även att montera i befintliga stommar). Självklart har vi också köksluckan Du vill ha om Du väljer att helt bygga och renovera om ditt kök. Köksluckor och kökslådor byts på en dag och du kan utnyttja rotavdraget till ditt nya kök.Vi arbetar över hela StorStockholmsområdet, det gäller även ytterområdena mot eller i angränsande län, så kontakta oss redan idag för ett gratis hembesök där vi hjälper er med kökstips och köksidéer, om hur vi kan förbättra ert kök till ett lågt pris, vi tål en jämförelse.

Läs vad 238 kunder tycker om Ingwallköket AB 2

2022-09-29 Insamlad av företaget
    Tog in fem offerter när det var dags för luckbyte i köket. Jag valde rätt! Oerhört proffesionellt bemötande från första kontakt med säljaren till snickaren som monterade. Jobbet är mycket snyggt och välgjort. Har absolut inget att anmärka på. Inte ens priset. Jag är mer än nöjd :-).
    //Anette
    Stort tack Anette! Vilka härliga ord , man bara älskar sånt! Ingwallköket AB
    2022-09-20 Insamlad av företaget
    Jag har bytt ut mina skåpluckor i köket och fått diskmaskinen installerad. Fick mycket goda råd vad att tänka på vad gäller färg och form resulterat är i mina ögon riktigt bra jag är så nöjd med allt
    Tack Torbjörn! Vad kul att du blev så nöjd med slutresultatet. Ingwallköket AB
    2022-09-20 Insamlad av företaget
    Superbra service, snabbt och okomplicerat!
    Tack John , precis som vi vill att det ska fungera! Ingwallköket AB
    2022-09-07 Insamlad av företaget
    Mycket väl bemött, tillmötesgående Proffsigt ! Gjorde om ett kök. Snabbt på plats och bra garantiservice.
    Tusen tack Meta! Kul att du tycker om vårat arbete! Ingwallköket AB
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Bytte köksluckor och lådor. Bra kontakt med trevlig personal under processen som startade med hembesök. Gick lätt att modifiera beställningen då jag valde andra handtag. Allt gick enligt tidsplanen. Själva bytet tog ca 2 timmar. Mycket nöjd och prisvärt.
    Stort tack Nils , alltid kul när allt går enligt plan. Ingwallköket AB
    2022-08-26 Spontant omdöme
    Det tog lite mer tid än planerat men jobbet är klart.
    Tack Marianne! Ja tyvärr så tog jobbet längre tid än planerat men hoppas ni är nöjda med slutresultatet ändå. Ingwallköket AB
    2022-08-26 Insamlad av företaget
    Hej. Sätter en 5:a då vi är jättenöjda med Ingwallköket. Första mötet gick smidigt, Johan som besökte oss var noga med att lyssna på våra behov och kunde skräddarsy kanonbra kök. Både gamla stommar fick nytt liv och även nya platsbyggda blev mycket bra. Bra kontakt med snabba svar. Flexibilitet. Behövde färgprover som blev levererade till mitt jobb. Ett extra tack för det. Det blev ett extra möte på Elgiganten där vi gick igenom inköpta vitvaror.
    Installationen gick väldigt smidigt. Riktigt duktig och trevlig hantverkare kom precis i tid. Täckte köksgolvet med skyddplast och satt igång arbetet. Var väldigt försiktig och VÄLDIGT noga med alla lister, skarvar, glipor osv. Städade efter sig. Luckor, lådor, täckskivor ser ordentligt ut och verkar vara av hög kvalité, inget Ikea kök(med all respekt för Ikea)
    Nu håller vi tummarna att kvalitet håller i många år.
    Tack för ett bra jobb och vårt nya snygga kök. Starkt rekommenderar.
    Stort tack för dina varma ord Dmitry , hoppas du kommer vara lika nöjd i många år med ditt köksval. Ingwallköket AB
    2022-06-08 Insamlad av företaget
    Allt var över förväntan, bra och trevliga snickare som även städade upp efter sig
    Tack så mycket Ingrid! Ledsen för mitt sena svar bara. Ingwallköket AB
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Perfekt bemötande
    Resultat och utförandet stämde med förväntningarna.
    Jag köpte skåpluckor, lådor, diskbänk och diskho.
    Tack för dom fina orden Lisbeth dom värmer som vårsolen! Ingwallköket AB
    2022-05-04 Insamlad av företaget
    Jag tycker det har gått snabbt och smidigt hela vägen. Rekommenderar IngwallKöket.
    Tack så mycket Eva! Vi älskar nöjda kunder! Ingwallköket AB
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    Vi är helnöjda , resultatet och utförandet var proffsigt gjort, det enda va väl att det tog längre tid än väntat med att få luckorna på plats, men det ca det värt!
    Tack så mycket Bo! Ja vi har legat lite efter med monteringarna ett tag men jobbar ikapp det just nu. Ingwallköket AB
    2022-04-12 Insamlad av företaget
    Trevlig upplevelse från första mötet med säljaren och proffsigt jobb av hantverkarna
    Stort tack Sirpa! Det var trevligt att ha med dig att göra och hoppas du trivs bra i nya köket! Ingwallköket AB
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Vi köpte skåpluckor och bänkskiva. Blev trevligt bemötta av samtliga inblandade och snickarna och rörmokaren jobbade snabbt och effektivt och gjorde ett bra jobb. De nya luckorna och bänkskivan blev bra och såg ut som vi förväntat oss. Kan rekommendera Ingvallsjöket.
    Vad roligt Iris , vi blir så glada när vi får höra så mycket gott! Ingwallköket AB
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Proffsigt, snabbt och trevligt kundbemötande. Rekommenderar!
    Stort tack Mats! Kul att du är nöjd med vårt jobb! Ingwallköket AB
    2022-04-05 Insamlad av företaget
    Så proffsiga genom hela processen! Dessutom tog det 3,5h för gänget att montera upp dom nya luckorna.. galet! Tack Ingwall kök.
    Tack Tobias!
    Ja våra montörer jobbar snabbt men bra , dom har mångårig erfarenhet!
    2022-03-22 Insamlad av företaget
    Vi har beställt nya köksluckor från Ingwallköket. Igår fick vi luckorna monterade. Vi är imponerade av hur effektiva och duktiga dom var. Dessutom så har alla, säljare och snickare, varit otroligt trevliga. Från en mycket nöjd kund!
    Stort tack Peter! Det var riktigt fina ord! Ingwallköket AB
  • 2022-02-15 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med vårt kök och allt har fungerat perfekt från första besök av Johan Ingwall till slutprodukt!
    Vi valde skåpluckor/lister i färg "Drivved", så fint!
    Vi fick även hjälp med målning av hela köket och stommar.
    Kommer att rekommendera Ingwallköket och era fina medarbetare/partners när vi får möjlighet.
    Stort tack Britt-Marie! Vi älskar när vi får sån här respons på våra jobb! Ingwallköket AB
    2022-02-14 Insamlad av företaget
    Snabbt. Enkelt med ett utmärkt resultat. Jag är mycket nöjd och glad, Susanne Silfverberg
    Stort tack Susanne , när du är glad är vi glada! Ingwallköket AB
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Gjorde om hela köket och inte bara bytte luckor, dvs kaklade, monterade skåp och bänkskiva, la nytt golv osv.
    Jättetrevligt bemötande, snabb hantering, tex svar på mail och om något behövde ändras på plats. Mycket proffsigt och kan varmt rekommendera

/Johanna
    Tack så mycket Johanna! Vilket fint omdöme vi fick! Trevlig helg ! Ingwallköket AB
    2022-02-09 Insamlad av företaget
    Trevliga, kunniga.snabba noggrannare
    Tack Nils , trevligt att ha med dig att göra också! Ingwallköket AB
    2022-02-01 Insamlad av företaget
    Hej 👋
    Köpte nya fina luckor till mitt kök i Bromma . Jättenöjd när säljaren var här och i lugn och ro presenterade sina produkter . Vi bokade leveransen till början av februari och idag 1 februari kom 2 fantastiska snickare och på 2 Tim var allt på plats .Så välgjort och smidigt helt imponerad va fint det blev 👍👏👏
    Mina varmaste rekommendationer till företaget 🙏🤗 Gunilla
    Stort och varmt tack för dina ord! Ingwallköket AB
    2022-01-21 Insamlad av företaget
    Bra jobb och trevligt bemötande/mvh Marianne
    Tack Marianne det var ett sant nöje att få hjälpa dig med det nya köket! Ingwallköket AB
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Montering av köksluckor. Snabbt o
    Effektivt. Trevliga att ha att göra med
    Tusen tack Johanna , hoppas du kommer trivas länge i ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2021-12-29 Insamlad av företaget
    Punktlig, snabbt och arbetet bra utförd. Jag rekommenderar. Och bra pris tyckte vi.
    Tack Alexander och gott nytt år! Ingwallköket AB
    2021-12-20 Insamlad av företaget
    Vi fick personligt besök ganska omgående efter vår intresseanmälan där vi fick chansen att se olika alternativ på luckor, och sen en offert på plats efter att alla luckor och fronter som vi ville ha utbytta.
    Själva montaget gick på drygt 2 timmar och blev väldigt snyggt.
    Det blev riktigt bra - vilka proffs!
    Tack för dom orden Jan och hoppas på en god jul i nya köket! Ingwallköket AB
    2021-12-05 Spontant omdöme
    Väldigt seriös firma.Utförde jobbet med stor proffesionalism och resultatet blev strålande !!!Väldigt nöjd! Fick mycket bra hjälp.
    Stort tack Grazyna! Vad kul att du blev så nöjd med oss! Ingwallköket AB
    2021-11-19 Insamlad av företaget
    Trevlig personal väldigt proffsigt bemötande. Snabbt och utan problem.
    Rekommenderas varmt.
    Tack Ulla!
    Hoppas du får en trevlig helg i ditt nya kök!
    2021-11-06 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande, smidigt med olika hantverkare. Allt flöt på som utlovat. Vi köpte köksluckor, kakling och slipning av köksbänkar.
    Jättekul Suzanne! Kul att du uppskattat vårt jobb! Ingwallköket AB
    2021-11-05 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande snabb service och uppenbar branschvana
    Tack Ewa! Ja vi har ju varit med några år och lärt oss! Ingwallköket AB
    2021-10-30 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och tillmötesgående. Tidsplanen följdes exakt och alla detaljer var med. Snickarna var trevliga, noggranna och skickliga.
    Tack så mycket Lena! Montörerna hälsar tillbaks Ingwallköket AB
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Jätte bra, mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Över förväntningarna .
    Alla inblandade har gjort ett jättebra jobb.
    Leveranser i tid,snabba o skickliga hantverkare..
    Rent och snyggt när dom jobbar och även vid avslutat arbete.
    Alla i företaget gav också jätte bra råd och tipps.
    Vi har köpt och fått monterat nya köksluckor,bänkskivor och även 2 köks stommar.Kakelmontars.
    Pelle Nyberg
    Stort tack Pelle! Alltid skönt när vi lyckas överträffa förväntat resultat! Ingwallköket AB
    2021-10-28 Insamlad av företaget
    Köks-och badrumsluckor, bänkskivor, lister- och hurtsbeklädnad. Mycket proffsigt bemötande från början till slut d v s från försäljare till snickarnas installation. Perfekt måttprecision och en oerhört snabb installation. Maximal pris/kvalitet. Kan varmt rekommendera Ingwallköket.
    Stort tack Lena! Dina ord värmer i höstrusket! Ingwallköket AB
    2021-10-28 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande från alla inblandade!
    Tack snälla Monica! Underbart bemötande från dig också hoppas du kommer att trivas i ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2021-10-20 Insamlad av företaget
    Vi blev bemötta på ett utmärkt och mycket trevligt sätt,egentligen helt fantasktisk bra. Efter den trevliga Daniel som var här och mätte alla luckor,bänkskivor erc förstod vi det måste vara trevliga "killar" som skulle göra resten också.
    Tusen tack Gert!
    Det var trevligt att ha med dig att göra också!
    Daniel hälsar så gott!
    2021-10-12 Insamlad av företaget
    Bra köpprocess, kunnig säljare som man kunde sparra funderingar och idéer med. Luckorna levererades inom utsatt tid, blev sedan trevligt bemött av installatörerna som också jobbade snabbt, skickligt och noggrant. Rekommenderar varmt!
    Tack Joel! En mycket bra beskrivning om hur vi vill jobba! Ingwallköket AB
    2021-10-07 Insamlad av företaget
    Jag är så nöjd! Ni är så proffsiga, trevliga ett noggrant arbete!
    Tack Teresa! Vi är så glada att du blev så nöjd med vårt arbete! Ingwallköket AB
    2021-10-06 Insamlad av företaget
    Superfint resultat och bra kvalitet på stommar och luckor. Professionellt bemötande från både säljare och snickare.
    Tack för det jättefina omdömet Jesper! Ingwallköket AB
    2021-09-30 Insamlad av företaget
    Jag har fått ett helt nytt kök! Blev fantastiskt fint och jag är jättenöjd!!
    Tackar dig Johan och era duktiga och noggranna hantverkare.
    Och vi tackar dig Agneta! Det var väldigt trevligt att ha haft med dig att göra! Ingwallköket AB
    2021-09-24 Insamlad av företaget
    Nöjd allting gick bra.Killarna var duktiga och trevliga
    Tack så mycket Resmiye! Det är skönt att höra att montörerna sköter sig bra! Ingwallköket AB
    2021-09-22 Insamlad av företaget
    Suverän service, snabbt, proffsigt och bra bemötande av alla hantverkare som var inblandade! Köpte köksluckor, lådor, kakling och elarbete.
    Stort tack Helena! Bra bemötande brukar komma tillbaka! Kul att du är nöjd! Ingwallköket AB
    2021-09-16 Spontant omdöme
    Mitt kök blev som nytt! Jag är mycket nöjd.
    Mycket trevligt bemötande av Johan och dina professionella montörer som snabbt o effektivt arbetade med mitt kök. Allting gick väldigt smidigt. Tack för ett gott samarbete!
    Tusen tack Kizo! Väldigt trevligt att vi fick förtroendet att modernisera ditt kök! Ingwallköket AB
  • Haydar R
    skrev om Ingwallköket AB
    2021-09-13 Insamlad av företaget
    Mycket kunniga hantverkare det va mycket effektivt med jobbet , snabb montering det städade efter sig när jobbet blev utförd. Och mycket trevliga är dom
    Tack Haydar! Våra montörer hälsar tillbaka och vi alla tackar dig för det fina omdömet! Ingwallköket AB
    2021-09-09 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande av två glada o professionella montörer som snabbt o effektivt arbetade med mina köksluckor.
    Mitt kök blev som nytt och jag är riktigt nöjd!
    Tack Carina! Vad roligt att du är så nöjd med ditt nya kök , våra montörer är nu ännu gladare efter dina snälla ord! Ingwallköket AB
    2021-09-08 Insamlad av företaget
    Bra service. Mycket nöjd med resultatet
    Tack Wafa!
    Det var väldigt trevligt att göra affär med dig! Kul att du blev så nöjd!
    2021-09-08 Insamlad av företaget
    Byte av samtliga köksluckor.
    Mycket professionella hantverkare både i planeringsstadiet och vid utförandet.
    Bra bemötande. Vi är mer än nöjda, det blev t.o.m. bättre än vad vi förväntade oss.
    Tack Eva! Det är så skönt att höra när vi t.o.m. överträffar förväntat resultat! Ingwallköket AB
  • 2021-08-19 Spontant omdöme
    Superbra service och bemötande från dag ett. Daniel har alltid varit tillgänglig, sett till att vi blivit nöjda och gjort sitt yttersta för att få till ett kök helt enligt våra önskemål. De levererar och monterar ett bra och ordentligt kök med god kvalitet. Vi är mycket nöjda med vårt nya kök!
    Hej Nina,

Så kul att höra, vill önska er en fin höst!

Med vänlig hälsning, Daniel Rönnqvist
    2021-07-12 Insamlad av företaget
    Väldigt snabba och duktiga. Bra service och bemötande!
    Tack Olof , ha en fin sommar!!! Ingwallköket AB
    Glatt. Proffsigt, Erfarenhet.
    Över förväntan!
    Rekommenderar verkligen, proffsigt jobb.
    Nya köksluckor och garderobsdörrar.
    Tack Conny! Och lycka till med racingen! Ingwallköket AB
    2021-07-12 Insamlad av företaget
    Mycket fint arbete, service och bemötande.
    Tack Sari! Det var väldigt trevligt att ha med dig att göra också! Ingwallköket AB
    2021-07-07 Insamlad av företaget
    Jag är väldigt nöjd med vårt nya kök. Allt har fungerat helt utan krångel från första mötet till installation av köket och resultatet lever mer än väl upp till våra förväntningar. Har blivit jättebra bemött av alla inblandade från start till slut. Kan verkligen rekommendera Ingwall Kök.
    Stort tack Cecilia! Jag ska genast framföra detta till alla inblandade! Trevlig sommar! Ingwallköket AB