Alla kategorier Snickeri Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg Ingwallköket AB

Bävervägen 53-55, 168 30 Bromma — Visa karta

Vi har billiga måttanpassade kvalitetsluckor som passar till alla köksstommar och kan också hjälpa dig med lättöppnade rullådor (går även att montera i befintliga stommar). Självklart har vi också köksluckan Du vill ha om Du väljer att helt bygga och renovera om ditt kök. Köksluckor och kökslådor byts på en dag och du kan utnyttja rotavdraget till ditt nya kök.Vi arbetar över hela StorStockholmsområdet, det gäller även ytterområdena mot eller i angränsande län, så kontakta oss redan idag för ett gratis hembesök där vi hjälper er med kökstips och köksidéer, om hur vi kan förbättra ert kök till ett lågt pris, vi tål en jämförelse.

Läs vad 95 kunder tycker om Ingwallköket AB

• 2019-09-20

Wander D skrev om Ingwallköket AB
    Jättetrevlig säljaren som sålde luckor samt extra skåp till oss.
    Allt ser ut som vi förväntade oss.
    Det blev lite fel med 4 luckor men det löstte sig snabbt.
    Bemötandet har varit jättetrevlig. Läs mer
    2019-09-20 Ingwallköket AB svarar Wander D
    Tack Wander! Ja det blir tyvärr fel någon gång men vi gör vårt bästa för att rätta till det så fort som möjligt då. Trevligt att göra affär med dig.
  • 2019-09-13

Anita O skrev om Ingwallköket AB
    Hej köpte köksluckor chefen kom själv och tog mått trevligt bemötande och info
    Rekommendera INGWALLKÖKET AB varmt Läs mer
    2019-09-17 Ingwallköket AB svarar Anita O
    Tack snälla Anita för ditt fina omdömet vi fick av dig , jättetrevligt!
  • 2019-09-13

Lars J skrev om Ingwallköket AB
    Byte av köksluckor och bänkskiva. Bra tips av säljaren som vi tog. Kunnig och snabb.
    Hantverkarna var serviceinriktad, gjorde att bra och snyggt jobb. Tydlig yrkesstolthet med kunden i fukos.
    Vi är mycket nöjda och har rekommenderat vidare. Läs mer
    2019-09-13 Ingwallköket AB svarar Lars J
    Tack så mycket Lars , nöjda kunder är ju bästa reklamen man kan ha.
  • 2019-09-12

Helena S skrev om Ingwallköket AB
    Nya skåpluckor i gammal stil till ett 1920-tals-kök och moderna lådor (istället för 70-tals-luckor och gistna kökslådor), nytt kakel i gammal stil, ny köksfläkt och en platsbyggd sittbänk med förvaringslådor under.

Mycket bra bemötande, fick dessutom flera bra råd kring utformningen av köket. Har alltid varit lätt att få tag på Johan vid frågor. Omsorgsfulla förberedelser och måttagning, mycket bra tidsmässig samordning av alla hantverkare; snickeri, montering, kakel, el och målning! Alla har varit trevliga och lätta att ha att göra med!

Allt klart på 3 dagar och är mycket nöjd med resultatet som verkligen överträffade mina förväntningar!
    Helena Läs mer
    2019-09-12 Ingwallköket AB svarar Helena S
    Tusen tack Helena! Kul att höra att alla överträffat dina förväntningar !
  • 2019-09-04

Dan J skrev om Ingwallköket AB
    Köpte nya luckor bänkar och kakelsättning
    Tyvärr monterade snickaren kranen för nära väggen så att kaklet inte kunde sättas bakom, det åtgärdades omgående av kakelsättaren.(hoppas att han har behörighet för detta). Annars är vi nöjda med allt annat. Bra bemötande från säljare och hantverkare Läs mer
    2019-09-05 Ingwallköket AB svarar Dan J
    Tack Dan! Kul att du är nöjd med ditt kök , lite synd att vi fick flytta blandaren men det löstes ju fort och vi jobbar bara med auktriserade hantverkare så det är inga problem.
  • 2019-07-01

Monica L skrev om Ingwallköket AB
    Fick nytt kök i form av nya luckor och lådfronter.
    Snabb, proffsig och hjälpsam rådgivning.
    Punktlig leverans.
    Skicklig och trevlig snickare.
    Tack Ingwalls, fler hantverkare som ni! Läs mer
    2019-07-03 Ingwallköket AB svarar Monica L
    Tusen tack Monica för det fina omdömet!
  • 2019-06-27

Kristin B skrev om Ingwallköket AB
    Trevlig och bra säljare😃Snabb leverans och bra utfört av dom som satte upp det på 1,5 timmar.Vi är mycket nöjda👍 Läs mer
    2019-06-27 Ingwallköket AB svarar Kristin B
    Tusen tack Kristin och ha en underbar sommar i ditt nya kök!
  • 2019-05-21

Pia F skrev om Ingwallköket AB
    Allt gick snabbt och på 3 timmar ca hade man nytt kök. Super service från början till slut med alla frågor. Att rekommendera till 100 %. Läs mer
    2019-05-21 Ingwallköket AB svarar Pia F
    Tack Pia för dom varma orden det var ett nöje att göra affär med dig!
  • 2019-05-13

Oscar R skrev om Ingwallköket AB
    Gjorde om, mer eller mindre, hela vårt slitna kök. Extremt bra från start till mål. Säljaren, Daniel, var professionell och visade olika alternativ för att jag skulle få mina önskemål uppfyllda. Snickaren, rörmokaren, plattsättare väldigt duktiga och trevliga! Det har alltid vart rent efter de utfört sitt arbete på ett mycket bra sätt. Att det kunde bli så stor skillnad trodde jag aldrig!

Allt har gått hur smidigt som helst och nu är det bara en liten detalj som är kvar tills vi är helt nöjda, vilket jag är övertygad om att vi kommer lösa :-)

Något som också bör lyftas fram är att det under hela processen vart enkelt att få tag på samtliga som vart involverade i projektet (allt från säljare till snickare) om man haft en fråga eller tips.

Rekommenderas till 100%! Läs mer
    2019-05-14 Ingwallköket AB svarar Oscar R
    Tack Oscar! Kul att du tyckte det blev bättre än du trott , det är ett jättebra betyg!
  • 2019-05-09

Per L skrev om Ingwallköket AB
    Trevligt, proffsigt, service minded, bra kvalitet. Men kanske inte så billigt som de själva påstår. Rekommenderas trots det. Läs mer
    2019-05-09 Ingwallköket AB svarar Per L
    Tack för det Per , kul att du gillar det vi gjort hos dig!
  • 2019-05-09

Mirjam J skrev om Ingwallköket AB
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete! Läs mer
    2019-05-09 Ingwallköket AB svarar Mirjam J
    Tack Mirjam , trevligt bemötande var ju ömsesidigt!

Anette E skrev om Ingwallköket AB
    Kanon köksluckor snabbat instalerat och det gamla är borta Läs mer

Dan L skrev om Ingwallköket AB
    Renovering av kök.
    Duktiga och punktliga hantverkare.
    Verkar vara god kvalitet på produkterna som levererats Läs mer
    2019-05-08 Ingwallköket AB svarar Dan L
    Tack Dan! Vi hoppas du kommer vara nöjd i många år med ditt nya kök!

Foad A skrev om Ingwallköket AB
    Hej!
    Jag upplev jätte trevlig bemötande både med säljare Johan och monter Memad.
    Jag är nöjd och glad över erans jobb.
    Foad Läs mer
    2019-05-08 Ingwallköket AB svarar Foad A
    Tusen tack Foad! Det var ett nöje att göra affär med dig!
  • My S

2019-05-08

My S skrev om Ingwallköket AB
    Mycket trevligt och professionellt bemötande från start till det att köket blev klart! Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2019-05-08 Ingwallköket AB svarar My S
    Tack snälla My hoppas ni trivs på dagis nu!
  • 2019-02-07

Mikael J skrev om Ingwallköket AB
    Jag var trött på mitt gamla kök och ramlade in på Ingwallköket. Sen kom Johan och gjorde ett konstnadsfritt hembesök och gav mig massa tips och förbättringar. Jag bytte köksluckor, bänkskiva, kakel, diskho. Fick även hjälp med allt därtill, plattsättare, rörmokare & snickare. Fantastiskt fint resultat och gick väldigt fort för dem att bli klara! Johan var jättebra att ha att göra med. Överträffade mina förväntningar och är supernöjd med resultatet. Skulle absolut rekommendera att anlita dem! Läs mer
    2019-02-07 Ingwallköket AB svarar Mikael J
    Tack Mikael! Nöjda kunder är vår bästa reklam så kul att du blev så nöjd!
  • 2019-01-09

Lisa skrev om Ingwallköket AB
    Bytte köks- och lådluckor samt bänk i köket och fick mycketbra hjälp. Säljaren visade alternativen på luckor, lådor och bänkar och gav mig en offert. På utsatt dag kom två hantverkare och monterade allt på några timmar och sedan kom rörmokaren, också på utsatt dag. Allt var färdigt i enlighet med vad vi hade avtalat! Jag är jättenöjd med hantverket samt hur Ingwallköket AB har hanterat försäljningen till mig. Rekommenderar dem varmt, man kommer inte ångra sig! Läs mer
    2019-01-22 Ingwallköket AB svarar Lisa
    Tusen tack Lisa! Det var riktigt kul att få fixa ditt kök!
  • Jan O

2018-11-14

Jan O skrev om Ingwallköket AB
    Jag köpte nya skåpluckor, lådfronter, socklar, paneler samt en skåpstomme till mitt kök. Såg en annons i mitt hus och kontaktade en säljare. Efter besök hos mig togs mått på samtliga enheter och en offert lämnades. Jag accepterade offerten och la en order. På utsatt dag kom leveransen tillsammans med två snickare. Ca 3 timmar senare var allt klart. Monterat, städat och det gamla köket bortforslat. Jag är supermöjd! Läs mer
    2018-11-15 Ingwallköket AB svarar Jan O
    Tusen tack Jan! Trevligt att göra affär med dig. Tack för det fina omdömet!
  • 2018-11-02

Ankica P skrev om Ingwallköket AB
    Mycket bra planering och punktlig utförande.
    Byte av köksluckor har gått mycket bra och kommunikation med försäljningsansvarig har fungerat utan anmärkningar. Läs mer
    2018-11-06 Ingwallköket AB svarar Ankica P
    Tusen tack Ankica skönt att du trivs i ditt nya kök!
  • 2018-10-31

Marita P skrev om Ingwallköket AB
    Jag köpte köksluckor, bänkskiva, diskho och blandare inkl installation med snickare och rörmokare samt kakelsättare. Säljaren var väldigt bra engagerad, duktig.
    All kommunikation och logistik har fungerat väldigt bra.
    Arbetet som utförts är noggrant och fint ffa kakel och snickare.
    Säljaren Johan vill jag ge en stjärna. Läs mer
    2018-11-06 Ingwallköket AB svarar Marita P
    Tack Marita för dom fina orden och stjärnan mottages med tacksamhet.
  • 2018-09-12

Lillemor O skrev om Ingwallköket AB
    Nya köksluckor. Blev bra bemött. Mycket skickliga och trevliga hantverkare.Jag har fått ett mycket fint kök. Läs mer
    2018-09-13 Ingwallköket AB svarar Lillemor O
    Tack Lillemor! Vi är glada över att du gillar ditt nya kök så mycket!
  • Anders G

2018-08-31

Anders G skrev om Ingwallköket AB
    Renoverade köket, men valde att behålla stommarna vilket företaget var proffs på. Vi bytte luckor och lådor till modernt snitt. Mycket fräscht.
    Företaget haf ett alldeles utmärkt kundmottagande, får bra personlig kontakt. Strukturerat med datum och kostnader. Otroligt snabba när de väl börjar arbetet. Första hantverkaren som också städar upp efter sig Läs mer
    2018-09-01 Ingwallköket AB svarar Anders G
    Tack för dom fina orden Anders, tycker också vi hade bra kommunikation genom hela arbetet.
  • Jim A

2018-08-31

Jim A skrev om Ingwallköket AB
    Efter att ha letat med ljus och lykta efter någon som kunde blåsa lite liv i vårt gamla kök var hoppet nästan ute innan vi sprang på Ingwallköket.

Johan gav ett mycket förtroendeingivande och engagerat intryck vid hembesöket. Slutpriset som inkluderade allt vi önskade- skåpluckor, lådsystem, bänkskivor, elarbete och plattsättning - var till och med lägre än konkurrenternas priser på enbart nya luckor och lådor.

Luckorna och resterande material levererades till punkt och pricka enligt överenskommet datum och både installation, elarbete och plattsättning gick prickfritt.

Kvalitet på material i både luckor och bänkskiva är kanon, riktig premiumkänsla!

Vi kan verkligen rekommendera Ingwallköket. 5/5 Läs mer
    2018-08-31 Ingwallköket AB svarar Jim A
    Tack Jim! Kul att göra affär med positiva människor som du!
  • 2018-05-18

Karl Axel E skrev om Ingwallköket AB
    Bra samarbete från första stund kring köksluckor, utformning, genomförande etc Läs mer
  • 2018-02-08

Roger N skrev om Ingwallköket AB
    Jag är helnöjd , från första besöket av Johan
    till alla hantverkare var klara.
    Allt har fungerat utmärkt.
    Kan varmt rekommendera detta till andra. Läs mer
    2018-02-08 Ingwallköket AB svarar Roger N
    Tack Roger , alltid kul när allt bara fungerar som det ska.
  • 2018-01-20

Niklas P skrev om Ingwallköket AB
    Kanon! Fick ett väldigt fint kök! En täckskiva sattes 5mm fel och de kom tillbaka direkt och fixade det utan extra kostnad. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-01-22 Ingwallköket AB svarar Niklas P
    Tack för dom fina orden Niklas!
  • 2017-12-08

Eva A skrev om Ingwallköket AB
    Bra bemötande från från dag ett. Snabb leverans. Duktiga hantverkare som monterade ihop köket. Kommet att rekommendera Ingeallköket till alla jag känner som fundersr på att snygga till sina kök. Läs mer
    2017-12-08 Ingwallköket AB svarar Eva A
    Tusen tack Eva och god jul i ditt nya kök!
  • 2017-10-24

Catharina H skrev om Ingwallköket AB
    Proffsigt bemötande, snabb uppföljning samt leverans/installation enligt tidplan. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-10-25 Ingwallköket AB svarar Catharina H
    Tack så mycket Catharina för den fina rekommendationen!
  • 2017-10-10

Margareta R skrev om Ingwallköket AB
    Jag kan varmt rekommendera Ingwallköket. Mycket proffsigt arbete. Läs mer
    2017-10-10 Ingwallköket AB svarar Margareta R
    Tack Margareta! Vi ses på visningen på lördag.
  • 2017-09-25

Ulla-britt J skrev om Ingwallköket AB
    Jag köpte nya luckor som dom monterade på dom gamla stommarna, samt lådor som gick mjukt och lätt. Det blev fantastiskt fint, Är mycket nöjd med resultatet samt trevligt bemötande. Kände mej trygg. Ulla-Britt Joklev Läs mer
    2017-09-28 Ingwallköket AB svarar Ulla-britt J
    Tack Ulla-Britt vi har verkligen uppskattat vårt samarbete kring ert kök.
  • 2017-09-22

Kerstin K skrev om Ingwallköket AB
    Hej igen, vi har redan sänt in en förfrågan men vi svarar en gång till. Vi har köpt nya köksluckor som är så fina. Personen som var här vid första besöket var proffs. Han visste vad han gjorde och var mycket trevlig. Leveransen kom som planerat och i rätt tid. 3 personer kom för att sätta upp luckorna och de gjorde också ett mycketbra jobb. De städade efter sig även om jag sa att jag skulle ta det. Mycket trevliga personer och artiga. Vi är så nöjda och om vi behöver utvidga mer i köket så vet vi vilka vi ska handla av. Varma hälsningar Kerstin och Agneta Läs mer
    2017-09-28 Ingwallköket AB svarar Kerstin K
    Tack ska ni ha för dom snälla orden!
  • 2017-09-04

Gun R skrev om Ingwallköket AB
    Jag är nöjd med försäljaren som sålde köket Tyvärr har det uppstått ett fel med lådorna under diskbänken. Är övertygad om att det kommer stt rättas till. Läs mer
    2017-09-19 Ingwallköket AB svarar Gun R
    Hej Gun!
    Tack för din rekommendation och Johan har ju redan varit och tagit mått för att lösa problemet.
    Lars Bååth
  • 2017-06-28

John K skrev om Ingwallköket AB
    Kunnig personal, med smarta och proffsiga tips på hur vårt kök skulle se allra bäst ut.

Punktliga hantverkare som gjorde både luckuppsättning och kaklande snabbt och snyggt.
    Allt gick väldigt fort från första mötet till sista kakelfogen.
    Vi är helnöjda med Ingwallköket! Läs mer
    2017-06-28 Ingwallköket AB svarar John K
    Glädjen är ömsesidig , tack John!
  • 2017-06-22

Fredrik S skrev om Ingwallköket AB
    Trevliga, kunniga och otroligt snabba! Läs mer
    2017-06-22 Ingwallköket AB svarar Fredrik S
    Tack så mycket Fredrik och trevlig midsommar!
  • 2017-06-17

Zainab Å skrev om Ingwallköket AB
    Vi köpte nya luckor och sidopaneler på befintliga stommar i kök samt en ny stomme på de gamla stommarna så att luckorna går hela vägen upp till taket.
    Köpte även ny diskho, kakel samt bänkskiva.
    Kan varmt rekommendera Ingwallköket, väldigt prisvärda, proffsiga och snabba. Läs mer
    2017-06-18 Ingwallköket AB svarar Zainab Å
    Tack så mycket Zainab! Väldigt kul att du blev så nöjd!
  • 2017-06-16

Marika V skrev om Ingwallköket AB
    Jag är mycket nöjd med att ha anlitat Ingwallsköket för byte av våra skåpsluckor i kök och badrum. Bra service från start till färdigt arbete. Alltid positivt och enkelt kundbemötande. Luckorna är fina och upplevs ha hög kvalité. Arbetet utfördes snabbt men noggrant. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-06-17 Ingwallköket AB svarar Marika V
    Tusen tack Marika! Hoppas du får en härlig sommar i ditt nya kök!
  • Gunilla K

2017-06-04

Gunilla K skrev om Ingwallköket AB
    Jag känner mig toppen nöjd med mina vita nya köks luckor. Mycket bra service vid försäljningen och monteringen. Stort tack. Läs mer
    2017-06-05 Ingwallköket AB svarar Gunilla K
    Tack själv Gunilla , kul att du blev nöjd!
  • 2017-06-04

Marguerite D skrev om Ingwallköket AB
    Bra och trevligt bemötande.
    Köket blev snyggt och jag belåten. Läs mer
    2017-06-05 Ingwallköket AB svarar Marguerite D
    Tack så mycket Marguerite , kul att du är belåten!
  • 2017-05-14

Desiré L skrev om Ingwallköket AB
    Är mycket nöjd från början med kontakten med säljaren till färdigställt arbete !
    Köket har fått sig ett rejält lyft, större än förväntat ...
    Rekommenderar gärna Ingwallköket till andra ...
    Tack Ingwallköket 👍👍✌️🙂🍃🌺🌺🌺🍃🍃 Läs mer
    2017-05-15 Ingwallköket AB svarar Desiré L
    Tack Desirée! Alltid kul när det blir bättre än förväntat!
  • 2017-05-10

Marlene J skrev om Ingwallköket AB
    Gott bemötande både vid beställningen o monteringen.
    Hälsar Marlene Läs mer
    2017-05-11 Ingwallköket AB svarar Marlene J
    Tack Marlene! Dina ord värmer gott i det kylslagna vädret!
  • Helena B

2017-05-05

Helena B skrev om Ingwallköket AB
    Vårt kök fick en riktig makeover med nya fina köksluckor och bänkskivor. Tack för toppenproffsigt jobb, trevligt bemötande, snabb och smidig leverans! Vi kan varmt rekommendera Ingwallköket! /Helena B i Gröndal Läs mer
    2017-05-06 Ingwallköket AB svarar Helena B
    Stort tack Helena , vi tar till oss dina ord och hoppas du kommer att trivas i ditt nya kök!
  • 2017-05-04

Helena E skrev om Ingwallköket AB
    Jag har fått jätte fina köksluckor. Ett helt nytt kök. Läs mer
    2017-05-04 Ingwallköket AB svarar Helena E
    Stort tack Helena! Hoppas du får trivas länge i ditt nya kök!
  • Lena F

2017-05-03

Lena F skrev om Ingwallköket AB
    Mycket proffsigt hanterat från start till mål! / God bless 😊 Läs mer
    2017-05-04 Ingwallköket AB svarar Lena F
    Tusen tack Lena , dina ord värmer lika bra som solen nu!
  • Alex O

2017-04-28

Alex O skrev om Ingwallköket AB
    Över förväntan fint och bra!
    Från första kostnadsfria besöket, och offerten, till leverans och montage! Högsta betyg och med ett mycket gott slutresultat! Engagerade, kunniga och trevliga snickare som imponerade med sin yrkesskicklighet. Viktigt att lägga på minnet är att detta är det smarta valet inte minst ur miljösynpunkt!
    Med andra ord, absolut högsta betyg till Ingwallköket!
    Rekomenderas varmt hälsar Alex Odelius. Läs mer
    2017-04-29 Ingwallköket AB svarar Alex O
    Tack Alex! Bästa betyget vi kan få är ju nöjda kunder , kul att du förstått miljöaspekten också!
  • 2017-04-27

Sealed Air Svenska skrev om Ingwallköket AB
    Helt igenom nöjda från första kontakten till monteringen. Vi fick en nytt kökupplevelse bara genom att byta ut luckorna Läs mer
    2017-04-28 Ingwallköket AB svarar Sealed Air Svenska
    Tack Patrik!
    Ja det är lite vårt tänk att få hela köket att lyfta genom att bara byta ut luckorna , kul att du blev nöjd och trevlig valborg!
  • 2017-02-20

Lars E skrev om Ingwallköket AB
    Kunnig säljare som kom med bra tips och bra förslag på lösningar. Mycket duktig montör. Blev bättre än förväntat. Det jag saknade var ett samtal från ansvarig efter färdig montering och innan fakturan dök upp av typen: Är allt till belåtenhet? Läs mer
    2017-02-20 Ingwallköket AB svarar Lars E
    Tack Lars för den fina rekommendationen , kul att vi lyckades bättre än dina förväntningar.
  • 2017-02-09

Tony W skrev om Ingwallköket AB
    Jag har haft bra kontakter och installationen var lysande. Läs mer
    2017-02-09 Ingwallköket AB svarar Tony W
    Tack Tony! Glädjen är ömsesidig.
  • 2016-12-15

Pirjo J skrev om Ingwallköket AB
    Bra bemötande, snabbt och bra utfört arbete. Läs mer
    2016-12-19 Ingwallköket AB svarar Pirjo J
    Tack Pirjo och god jul från oss!
  • 2016-12-07

Roger S skrev om Ingwallköket AB
    Visning av referenskök i min bostadsförening var bra.
    Information och stöd vid beställningen fungerade bra.
    Installationen utfördes snabbt men ändå noggrant.
    Är mycket nöjd med mitt nya kök. Läs mer
    2016-12-07 Ingwallköket AB svarar Roger S
    Tack Roger , snällt av dig att berömma oss här!
  • Reinaldo L

2016-12-07

Reinaldo L skrev om Ingwallköket AB
    Jag beställde ett jobb från Ingwallköket före midsommarn, luckor, bänkskiva, nytt skåp för ugnen, mm. Efter upprepade kontakter med företaget kan jag säga att de håller inte vad de lovade, jobbet är inte klart och det som är gjort har dålig kvalité. Dessutom är de inte så billiga heller som de påstår. Vill ni bara byta luckor, så är företaget antagligen bra. I mitt fall är luckorna det enda som är någorlunda bra. Vill ni göra större jobb, skulle jag avråda från att anlita Ingwallköket.
    Jag är mycket besviken. Läs mer
    2016-12-15 Ingwallköket AB svarar Reinaldo L
    Hej Reinaldo!
    Tråkigt att du är missnöjd med vårt arbete och som vi berättat för dig har vi brutit med den underentreprenören som gjorde arbetet hemma hos dig , vi ville ju skicka ut vår nya underentreprenör men du valde ju att ta en kraftig kompensation istället för att vi fick åtgärda det sista som var kvar att åtgärda. Vi kan ju tycka att kritiken är lite orättvis då vi försökt att göra dig nöjd till slut , men vi är medvetna om att det inte gått klanderfritt till hemma hos dig men som du kan se på denna sida så är de flesta kunder nöjda med både pris och arbete och det strävar vi alltid efter.
    Reinaldo L gillar detta

Bävervägen 53-55, 168 30 Bromma