Ingwallköket AB

Ingwallköket AB

Vi har billiga måttanpassade kvalitetsluckor som passar till alla köksstommar och kan också hjälpa dig med lättöppnade rullådor (går även att montera i befintliga stommar). Självklart har vi också köksluckan Du vill ha om Du väljer att helt bygga och renovera om ditt kök. Köksluckor och kökslådor byts på en dag och du kan utnyttja rotavdraget till ditt nya kök.Vi arbetar över hela StorStockholmsområdet, det gäller även ytterområdena mot eller i angränsande län, så kontakta oss redan idag för ett gratis hembesök där vi hjälper er med kökstips och köksidéer, om hur vi kan förbättra ert kök till ett lågt pris, vi tål en jämförelse.

Läs vad 183 kunder tycker om Ingwallköket AB 2

2021-05-12
    Mycket bra kvalitet på hantverkare och material till köksinredning!
    Tack Bertil! Hoppas du får en fin helg i ditt nya kök. Ingwallköket AB
    2021-05-10
    Mycket bra😎 allt bra super jobb
    Tack Thomas! Kul att du blev nöjd med vårt jobb! Ingwallköket AB
    2021-05-06
    Andra gången jag beställer kök från Ingwallkök. Först till mitt hus och nu till min lägenhet. Är mycket nöjd med mitt nya kök. Väldigt trevliga möten innan jag bestämde mig för hur jag ville ha det. Bra råd och tips som jag uppskattade. Har fått en del kommentarer på hur fint köket har blivit. Jag kan rekomendera Ingwallköket. Trevliga hantverkare som gjorde allt arbete. Noga med att täcka tex golv. Tog med sig allt skräp och städade efter sig.Kajsa
    Stort tack Kajsa! Kul att även dina vänner och bekanta gillade ditt val av kök. Ingwallköket AB
    2021-05-05
    Jag köpte ett nytt köksgolv, två platsbyggda skåp till köket och nya köksluckor. Jag är jättenöjd med allt: bemötande, kvalitet och snabbhet. Jag kommer att vända mig hit igen när jag behöver förnya något mer i hemmet.
    Tack Isabella! Du är så välkommen till oss om du behöver nåt mer fixat! Ingwallköket AB
    2021-05-05
    Nya köksluckor, sidor och socklar. Mycket trevligt bemötande av såväl försäljare som snickare! Vi är helnöjda.
    Och vårt kök blev väldigt fint! Stort tack för proffsigt bemötande och väl utfört arbete i enlighet med överenskommelse.
    Tusen tack Anders! Vi älskar sådana omdömen! Ingwallköket AB
    2021-05-03
    Snabbt och smidigt trevlig personal helt klart värt pengarna
    Tack Monica! Kul att du känner att du fått valuta för pengarna! Ingwallköket AB
    2021-04-28
    Nya köksluckor. Snabb och bra offert. Leverans som utlovats och mycket snabb och bra installation!
    Tack Karl-Erik! Vi är tacksamma för dina fina ord om oss! Ingwallköket AB
    2021-04-26
    Dem levererade över förväntningarna. Otroligt bra service och blev en super bra affär från start till slut
    Tack Johan! Kul att du är så nöjd över att du gjort affär med oss! Ingwallköket AB
    Köpte nya luckor.

Bemötandet mycket bra, bättre service kan man inte få..

Förväntningarna var bättre än mina förväntningar..

Snickarna var toppen, de arbetade fort och bra, de lämnade inget skräp efter sig och de var mycket trevliga.
    Jag kommer att rekommendera Ingwallköket AB till mina vänner.

Birgitta Moberg
    Tack Birgitta! Jättesnällt av dig , alltid kul när vi lyckas överträffa förväntningarna! Ingwallköket AB
    2021-04-22
    Nya köksluckor. Mycket nöjd med hantverkarna och deras resultat av arbetet. Ska rekommendera Inwallköket AB till alla bekanta. MVH Helena Lundman
    Stort tack Helena! Vi uppskattar dina snälla ord jättemycket! Ingwallköket AB
    2021-04-22
    Vi har köpt nya köksluckor!
    Snickaren som gjorde ett utmärkt jobb!
    Vi upplevde ett bra och trevligt besök av
    Försäljaren!
    Vi kan rekommendera er!
    Tack Jan! Kul att du uppskattade vår personal och vårt jobb! Ingwallköket AB
    2021-03-26
    Vi bytte ut köksluckor, bänkskiva, blandare och ho. Det blev verkligen ett helt nytt kök, vi är så nöjda med resultatet! Vi fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande och installationen gick mycket snabbt och smidigt. Jag kan verkligen rekommendera Ingwallköket till alla som vill förnya sitt kök!
    Tack Marie! Ett sant nöje att ha haft med er att göra också , hoppas ni får en fin påsk i ert nya kök! Ingwallköket AB
    2021-02-19
    Vi beställde nya köksluckor. Trevligt bemötande redan vid ”hembesöket”. Leverans och uppsättning av luckorna som överenskommet 👍🏻Vi är så nöjda med allt.
    Kommer rekommendera Ingwallkök till vänner och bekanta.
    Tack Kent! Det var trevligt att ha med dig att göra! Ingwallköket AB
    2021-02-04
    Vi fick vår köksluckor utbytta och de som kom och utförde arbetet var väldigt professionella och trevliga. Vi är väldigt nöjda med hur snabbt det gick och hur bra resultatet blev.
    Tack Peter! Vi blir väldigt nöjda då du blir nöjd! Ingwallköket AB
    2021-02-03
    Vi är mycket nöjda med byte av köksluckor och nu vinhylla. Rekommenderar varmt Ingwalls kök.
    Tack Sara! Ett sant nöje att få jobba med våra grannar! Ingwallköket AB
    2021-02-03
    Nya skåpluckor, bänkskivor och kakel. Vi hade höga förväntningar och dessa infriades på alla punkter. Mycket trevliga och snabba hantverkare.
    Tack Birgitta! Det är kul att vi lever upp till dina höga förväntningar! Ingwallköket AB
  • Peter M
    skrev om Ingwallköket AB
    2020-12-22
    Vi köpte bytte av skåpluckor och bänkskiva i vårt kök av Ingwallköket AB och är riktigt nöjda då resultatet talar för sig själv! Trevligt och kunnigt bemötande i början för att fylla på med proffsiga hantverkare under montering! Allt till bra pris och snabbt ;) rekommenderar de stark då ni blir nöjda oavsett svårighetsgraden!
    Tack Peter! Fina ord i juletider , tack rör dom och god jul och gott nytt år! Ingwallköket AB
    2020-12-21
    Nya luckor till köket beställdes. Jag fick professionellt och snabbt svar samt kunniga förslag om färg och form. Snickarna som utförde jobbet var trevliga och bussiga och ansträngde sig utöver förväntan. Jag är helnöjd.
    Tack Maria! God jul och gott nytt år i ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2020-12-14
    Mycket nöjd!
    Köket blev som nytt. Ett riktigt lyft.
    Säljaren var kompetent och gav bra råd.
    Monteringen gick som en dans👍
    Tack Fredrik! Hoppas du får en fin jul i ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2020-12-08
    Proffsigt bemötande och leverans helt enligt förväntan. Monteringen tog ca 1.5 timme och vi blev mycket nöjda!
    Tack så mycket Hanna och god jul! Ingwallköket AB
    2020-12-05
    Skåpluckor mm, mkt bra monteringsarbete utfört. Köket känns som nytt.
    Tack Göran! Hoppas du får en fin jul i nya köket! Ingwallköket AB
    2020-11-25
    Vi bytte ut luckor och bänkskivor.
    Väldigt nöjda med det nya köket.
    Dem gjorde det snabbt och proffsigt.
    Väl bemötta vid första mötet och även när vi hade frågor.
    Kan verkligen rekommendera Ingwallköket.
    Tack Lotta! Vi är glada att du valde oss som leverantör av ditt nya fina kök! Ingwallköket AB
  • 2020-11-22
    Nya köksluckor! Allt fungerade mycket bra från försäljning till montering. Är mycket nöjd med resultatet.
    Tack Carina! Vad kul att du blev så nöjd med resultatet! Ingwallköket AB
    2020-11-20
    Vi beställde nya köksluckor till befintliga skåpstommar. Mycket proffsigt bemötande från första telefonsamtal till färdig produkt. Johans trevliga sätt vid inmätning samt snickarnas mycket fina montage gör att vi kan lämna dom bästa rekommendationer om Ingvalls. Toppbetyg
    Ove o Ylva
    Tack Ove&Ylva! Ett sant nöje att ha er som kunder! Ingwallköket AB
    2020-11-17
    Köpt nya köksluckor till mitt kök och vilken fantastisk förvandling det blev !!!
    Allting fungerade superbra från första besöket av försäljaren samt utförandet av proffsiga killar.
    Supernöjd och glad att jag valde er ...kan inte blir bättre :)
    Åh tack Sahar! Det är så kul när man får så fin respons på våra jobb! Ingwallköket AB
    2020-11-10
    Snabb leverans och uppsättning!
    Tack Alexandra! Kul att att du blev nöjd med ditt kök. Ingwallköket AB
    2020-11-08
    Nya köksluckor! Bemötande och leverans var toppen!
    Tack Anita! Kul med så positiva ord! Ingwallköket AB
    2020-10-29
    Jag köpte nya luckor till köket + bänkskiva och nya diskhoar samt kakel. Fantastiskt bra resultat. Arbetet utfördes snabbt och proffsigt. Samtliga involverade hantverkare gjorde ett bra jobb och kom dessutom på utlovad tid.
    Tack Mia! Kul att höra att våra hantverkare även sköter tiderna! Hoppas du kommer trivas länge i ditt nya kök. Ingwallköket AB
    2020-10-20
    Jag tycker att allt var positivt från försäljining besök till att montering var mycket bra killar var kunniga och snabba
    Tack Lilja! Alltid kul med nöjda kunder! Ingwallköket AB
    2020-10-05
    Vi köpte bänkskivor med montering samt målning av kök och vardagsrum. Servicen var toppen!
    Allt fungerade jättebra, från första samtalet och besöket hos oss där säljaren tog mått och gav oss pris. Allt gick snabbt och enkelt och man höll tiderna enligt det som lovades från början. Hantverkarna var både trevliga och noggranna.
    Vi är jättenöjda med både resultatet, arbetet och alla kontakter!
    Vi kan varmt rekommendera Ingvallköket!
    Åh tack Inga-Lill! Kul med så nöjda kunder! Ingwallköket AB
    2020-10-05
    Otroligt bra samarbete. Allt gick så fort och resultatet blev jätte bra!
    Tack Saad! Kul att du gillar ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2020-10-02
    Mkt bra bemötande av både säljare o snickare.
    Noggrant arbete.
    Byte av skåpluckor o lådor.
    Tack Christina! Det värmer nu när hösten kommer! Ingwallköket AB
    2020-09-24
    Mycket trevligt bemötande. Vi beställde sågade ek luckor och nya lådinsatser.
    Allt blev bra även om fabriken sågade fel höjd på 4 luckor.
    Vi är mycket nöjda. :)
    Tack Elna! Kul att du haft tålamod med oss trots att det blev lite fel från fabriken så rättar vi ju alltid till det såklart. Ingwallköket AB
    Hej!
    Jag har enbart positiva omdömen att komma
    med. Ett trevligt bemötande från representanten från företaget. Leverans i rätt tid. Varor som över-
    ensstämmer med vad som beställts. Trevliga och proffsiga montörer.

Sture Gustafsson
    Tusen tack Sture! Ett sant nöje att ha haft med dig att göra! Ingwallköket AB
    2020-09-18
    Väl bemött av företaget . Köksluckor och lådor.utan anmärkning Proffsiga hantverkare super nöjd. 10 p av 10 möjliga
    Tack Lisa! Synd att Reco bara har femgradig skala :-) , ha en trevlig helg och njut av ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2020-09-18
    Nya köksluckor o lådor uppsatt av trevliga montörer allt inte perfekt men nästan helt nöjd
    Tack Bo! Ring oss gärna om det som som inte är perfekt så vi kan rätta till det. Trevlig helg! Ingwallköket AB
    2020-09-11
    Snabbt bra informativt hembesök. Snabb leverans av nya skåpluckor och bänkskivor, otroligt duktiga trevliga snabba killar som monterade, fixade...så tacksam, glad 🤗 så nöjd från början till slut 👍
    Agneta
    Tack Agneta! Så kul att du gillar vad du köpt av oss! Ingwallköket AB
    2020-09-10
    Köksluckor, bänkskiva och diskho. Det blev ett helt nytt kök, snabbt och effektivt mycket nöjda med både bemötande och utfört arbete.
    Tack Ing-Marie! Trevligt att du gillar vårt koncept att få ett nytt kök på gamla stommarna! Ingwallköket AB
    2020-09-04
    Jag såg ett erbjudande om nya köksluckor. Bestämde tid med Johan som kom o mätte upp alla skåp. Jag kom på efter ett tag att jag ville ha en lucka för kryddhyllan också. Ringde och Johan kom åter o mätte. Idag kom då två mycket trevliga, effektiva och noggranna killar och satte upp nya fina luckor. Jag är supernöjd med hela affären/Tack Ulla
    Tusen tack Ulla! Fina ord som inspirerar oss att hålla kvaliteten. Ingwallköket AB
    2020-09-01
    Tillgänglig säljare. Mätte snabbt och säkert upp köket. Sen monterades det av två proffsiga killar på 2,5 timmar. Allt gick superbra! Snyggt blev det också.
    Tack Cecilia , kul att du gillar det nya köket! Ingwallköket AB
  • 2020-08-29
    Jättefina luckor och bra bemötande under hela processen. Allt gick enligt plan och blev klart när det skulle. Det var också hela tiden lätt att kommunicera, vi fick svar på de frågor vi hade och hjälp med det vi var osäkra på. Tack så mycket! / Frida och Gustav
    Tack ska ni ha , det var trevligt att ha med er att göra också , hoppas ni trivs i det nya köket! Ingwallköket AB
    2020-08-29
    Fina luckor och proffsigt och trevligt bemötande från alla inblandade!
    Tack Joshua! Väldigt trevligt att fått jobba hos dig också! Ingwallköket AB
    2020-08-25
    VARNING!!!!!! för detta företag och dess underleverantörer. Installerar reparerade köksbänkar och gör i övrigt ett riktigt dåligt jobb som dom inte tar något ansvar för.
    Hej Åke! Tråkigt att du tror vi installerar reparerade bänkskivor för det gör vi absolut inte! Kommer heller aldrig att göra , vad som hände var ju att du rapporterade en spricka i din massiva träbänkskiva och sådant kan hända med ett levande material om det kommer i spänn någonstans , så vi åkte och lagade sprickan med ett vax vilket är vedertaget i branschen och du godkände ju t.o.m. resultatet och är det något övrigt du är missnöjd med så kontakta gärna oss istället för att skriva här så är det lättare för oss att åtgärda eventuella fel. Ingwallköket AB
    2020-08-21
    Dom kom och mätte, beställde och kom och monterade, alla i deras personal är kunniga proffsiga och vänliga.
    Mitt nya kök från dom är jättefint och jag rekommenderar dom varmt.
    Thomas
    Tack Thomas! Kul att du gillar ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2020-07-22
    Luckor till skåp och lådor i köket. Bra säljare, beskrev allt och var snabb i mätning och färdigställa offert. Installation bra gjort av snickare.
    Tack Stefan! Hoppas du kommer trivas länge i ditt nya kök och trevlig fortsättning på sommaren! Ingwallköket AB
    2020-07-18
    Jag är helt nöjd med min kök. Monteringen var mycket professionellt gjort.
    Tack Nasser! Hoppas du får en skön sommar och kommer trivas länge i ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2020-07-10
    Snabbt ..noggrant ...lyssnande....hjälpsamt... trevligt bemötande....roligt samarbete
    Tack Anne! Trevligt bemötande och roligt samarbete är ju sånt som går åt båda hållen! Hoppas du får en fin sommar i ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2020-07-08
    Köksluckor, bänkskiva och diskho.
    Lätt att diskutera och få svar.
    Tusen tack Björn! Vi försöker stå till tjänst efter bästa förmåga! Trevlig sommar! Ingwallköket AB
    2020-07-08
    Allt gick smidigt och bra från beställning till leverans och montering!
    Tack Louise! Lite som det ska vara med vår metod , snabbt och smidigt! Trevlig sommar i ditt nya kök! Ingwallköket AB
    2020-07-08
    Otroligt proffsiga montörer, snabbt och noggrant .
    Väldigt fina luckor
    Tack Eva! Kul att du blev så nöjd med ditt nya kök! Trevlig sommar! Ingwallköket AB