Ingwallköket AB

Ingwallköket AB

ingwallkoket.se
  • BadgeFiveYears

Vi har billiga måttanpassade kvalitetsluckor som passar till alla köksstommar och kan också hjälpa dig med lättöppnade rullådor (går även att montera i befintliga stommar). Självklart har vi också köksluckan Du vill ha om Du väljer att helt bygga och renovera om ditt kök. Köksluckor och kökslådor byts på en dag och du kan utnyttja...

290 omdömen om Ingwallköket AB

Sedan starten hos Reco 2013

Johan L
Skrev om Ingwallköket AB

Memet va snabb och effektiv! Mycket trevlig. Köket blev över förväntan!

Svar från Ingwallköket AB

Tack för det Johan , vi hälsar Mehmet så gott och hoppas du kommer trivas länge i ditt nya kök!

Aniela K
Skrev om Ingwallköket AB

Snabbt och professionellt utfört arbete. Trevligt bemötande

Svar från Ingwallköket AB

Tack för dom fina orden Aniela! Hoppas du får en fin påsk i ditt nya kök!

Sten erik S
Skrev om Ingwallköket AB

Det tog längre tid att få luckorna än dom sa att det skulle ta men arbetet att installera dom var riktigt bra. Snabbt och snyggt.

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Sten , vi ber om ursäkt för att köket blev försenat 1 vecka.

Evalena L
Skrev om Ingwallköket AB

Professionella, tillmötesgående med dagar och tider, alla inblandade i processen var på högsta nivå. Tipset att anlita just Ingwalls kom från en familjemedlem, vilket inte alltid är det bästa, men i det här fallet var det det.

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Evalena! Hoppas vi får äran att göra ännu fler i släkten glada :-)

Thomas M
Skrev om Ingwallköket AB

Mycket bra, ordning och reda och noggranna.

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Thomas och kul att få träffa dig i butiken!

Tomas B
Skrev om Ingwallköket AB

Mycket professionella, tillgängliga på telefon och sms, snabba och skickliga hantverkare och fantastiskt resultat!

Svar från Ingwallköket AB

Tack Tomas! Gott nytt år i ditt nya kök!

Anna Emma Kristina M
Skrev om Ingwallköket AB

Vi är mycket nöjda med Ingwallköket och speciellt vår kontakt Johan Gärdlund som utfört er utmärkt arbete. Ingwalllköket transformerade hela vårt kök inkl byte av fronter, lådor, bänkskiva, diskho, blandare, kakling, målning, tak, golvslipning och waxning, Material med toppkvalitet. Allt utfördes på en vecka! Vi är superglada och nöjda över vårt nya fina kök!

Svar från Ingwallköket AB

Tack Emma! Vad roligt att ni blev så nöjda med alla våra arbeten hos er och att ni gillar kvaliteten på våra varor!

Anna J
Skrev om Ingwallköket AB

Mycket trevligt bemötande, från första början till slutet .förståendeingivande och trevligt både försäljaren och Mehmet som senare monterade luckorna. Rekommenderar Inwallköket AB!!

Svar från Ingwallköket AB

Tack för det fina omdömet , hoppas ni får en fin jul i nya köket!

Annika Ä
Skrev om Ingwallköket AB

Är jättenöjd, superfina luckor och jättebra bemötande, gör det lite lilla extra utan att man ber om det. Mån om att kunden ska bli nöjd och mycket lätta att få kontakt med vid frågor. Det lilla som blev fel rättade de till direkt. Kan varmt rekommendera.

Svar från Ingwallköket AB

Tack Annika! Ja fel blir det ju ibland men som du skrev så vill vi ju rätta till dom så fort det är möjligt , tack för ett fint omdöme!

Max Gustaf B
Skrev om Ingwallköket AB

Rekommenderar varmt Ingwallköket, speciellt Johan Gärdlund. Det var en härlig upplevelse för oss att designa vårt nya kök tillsammans med Johan. Från första kontakten med honom, första hembesöket, designråd, mätning, beställning, leverans, köksmontering och uppföljning, så var hela processen hur smidig som helst. Vi upplever att han är mycket professionell, snäll, hjälpsam och har mycket tålamod med alla våra frågor. Han är också mycket lätt att få tag om vi undrar någonting under processens gång. Hantverkarna var mycket...

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Max! Wow vilken underbar rekommendation och så roligt att ni blev så glada över vår renovering!

Katrina R
Skrev om Ingwallköket AB

Utmärkt bemötande av säljaren och utomordentlig service av montörerna. Prisvärt!

Svar från Ingwallköket AB

Tack Katrina! Sådana ord blir vi lyckliga av!

Anders S
Skrev om Ingwallköket AB

Vi fick kontakt med Ingwallköket AB genom deras representant Johan Gärdvall. Han var mycket trevlig, tillmötesgående och professionell. Vi beställde skåpluckor och låd- fronter till vårt kök. Hantverkarna som gjorde arbetet var mycket skickliga och effektiva. Johan följde upp och stämde av att vi var nöjda. Vi kan varmt rekommendera Ingwallköket AB. Inga-Lill och Roine Swensson

Svar från Ingwallköket AB

Tack så mycket Lill och Roine , vi älskar nöjda kunder!

Nina D
Skrev om Ingwallköket AB

Byter köksluckor snabbt och fint. Vi är mycket nöjda.

Svar från Ingwallköket AB

Vad roligt att ni blev så nöjda med vårt arbete!

Astrid M
Skrev om Ingwallköket AB

Mycket nöjd Snabbt nya köksskåp på utsatt tid

Svar från Ingwallköket AB

Tack Astrid! Kul att vi även har nöjda kunder i Uppsala!

Britt-Marie M
Skrev om Ingwallköket AB

Köket blev jätte bra precis i min smak. Som sagt var helt nöjd. Killarna som var här och satte upp allt var trevliga och kanon duktiga. Har inget att klaga på. Tack förslöt. En nöjd kund🙂

Svar från Ingwallköket AB

Vad roligt Britt-Marie! Sånt här gör oss så glada att få höra!

Nicolaos S
Skrev om Ingwallköket AB

Tagit kontakt med flertal företag men landade tillslut hos Ingwallköket. Mycket bra bemötande och noggrannhet både från sälj och från snickare. Det känns att de båda gör det där lilla extra för att göra det så bra som möjligt vilket visar sig i slutprodukten och vi är mer än nöjda! Kan inte annat än att rekommendera.

Svar från Ingwallköket AB

Stort och varmt tack för dom orden Nicolaos!

Sören L
Skrev om Ingwallköket AB

Vi är mycket nöjda med Uppsättning av köksluckorna Mycket proffsigt. Hög Service nivå .Det färdiga Resultatet överträffade Våra förväntningar mvh Sören och Lotta

Svar från Ingwallköket AB

Tack Sören och Lotta! Så kul när resultatet blir över kundens förväntningar!

Christer M
Skrev om Ingwallköket AB

Mycket bra arbete. Proffsigt gjort. Och det gick fort.

Svar från Ingwallköket AB

Tack Christer! Så vill vi att det ska gå , snabbt med kvalitet.

Linnea A
Skrev om Ingwallköket AB

Snabbt, trevliga, håller rent efter sig

Svar från Ingwallköket AB

Tack Linnea! Snabbt trevligt och renligt är ju bra! Vi tror dock att du glömde sätta betyg:)

Cecilia F

Serviceminded och proffsigt arbete

Svar från Ingwallköket AB

Tack för det Cecilia , kul att du gillar ditt nya kök!

Elinor H

Mycket smidigt och bra. Jag är supernöjd med köket. 👍

Svar från Ingwallköket AB

Vad roligt Elenor , då är allt som det ska vara!

Lennart S
Skrev om Ingwallköket AB

Vi är mycket nöjda med byte av våra köksluckor. Allt proffsigt utfört!

Svar från Ingwallköket AB

Det var roligt att höra Lennart , tack för fint omdöme!

Sonja S
Skrev om Ingwallköket AB

Helt fantastiskt jobb!! Vänligt och proffsigt bemötande! Snabbt arbete och kunnigt på alla sätt! Kan varmt rekommenderas!! Även förarbete av Johan var proffsigt och kunnigt! Vänligt och trevligt mottagande!! Helt otroligt,helt enkelt!! Ni är bäst!! Hälsningar Sonja

Svar från Ingwallköket AB

Vilken härlig recension Sonja! Underbart att du blev så glad och nöjd med oss!

Erika V
Skrev om Ingwallköket AB

Jag köpte nya luckor, kakla hela köket. Det var en professionell jobb. 2 hantverkare som var hos oss jag ger dem en 10. Hela processen en 10. Vi är mycket nöjda. Vi har redan rekommenderar till 2 personer. Erika

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Erika! Rekommendationer från nöjda kunder är ju bästa reklamen! Trevlig sommar!

Jens E
Skrev om Ingwallköket AB

Snabbt, smidigt, trevligt, proffsigt och framför allt supersnyggt. Blev precis det lyft för köket jag hoppades på.

Svar från Ingwallköket AB

Tack Jens för dom fina orden , dom värmer som sommarsolen som kommit nu!

Lena L
Skrev om Ingwallköket AB

Köpte nya köksluckor Allt gick mycket snabbt och smidigt. Trevlig personal som också städade efter sig. Är Väldigt nöjd och snyggt blev det.

Svar från Ingwallköket AB

Hej Lena! Vad kul att du blev så nöjd med oss och vår personal då blir det som det ska vara!

Michael M
Skrev om Ingwallköket AB

Stort tack för hjälpen! Från första kontakt med Johan, till ett proffsigt hembesök med skarpa idéer och en relativt kort leveranstid till ett utmärkt uppförd montering av finsnickaren! Nya skåp, beslag, lister och passande sidor ramade in köket på ett mycket modernt och rofyllt sätt. Ni räddade mitt kök! Nu fram med det röda och lite bra mat för att njuta! Stort tack /Micke i Solna

Svar från Ingwallköket AB

Tack Micke hoppas det röda smakade extra gott i dit nya kök!

Annika M
Skrev om Ingwallköket AB

Vi blev jättebra bemötta och och företaget levde verkligen upp till våra föväntningar. Installationen gick fort och smidigt, bara 4 dagar. Vi köpte nya skåpluckor och lådor, målning av tak och väggar, kakel occh golv.

Svar från Ingwallköket AB

Tack så mycket Annika! Vad kul att du blev så nöjd med vårt arbete!

Lena Å
Skrev om Ingwallköket AB

Professionellt och snabbt jobb. Trevligt bemötande. Mycket nöjd med mina nya köksluckor!

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Lena , så kul att du blev så nöjd med det nya köket!

Urban L
Skrev om Ingwallköket AB

Bra alltigenom. Guidance före, Mehmet och hans sons precisa och raketsnabba montering och trevlig röris. Bang on target💥

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Urban! Mehmet hälsar också!

Madeleine O
Skrev om Ingwallköket AB

Hej, vi ville förnya köket och tog in offert från 3 olika köksluckeleverantörer. Efter att ha träffat Johan Ingwall hemma i vårt kök kändes det självklart att anlita Ingwalls för jobbet. Nu är våra nya luckor och lådor på plats och vi är jättenöjda. Våra förväntningar har absolut infriats. Arbetet utfördes enligt överenskommen tidsplan och att byta ut luckor, ersätta gamla lådor med nya förstärkta lådor samt borra nya hål för handtag, (från annan leverantör och ännu inte på plats) gick väldigt smidigt och effektivt. Jättenöjda är vi! Tack! Madde

Svar från Ingwallköket AB

Tack Madde! Vi blir så glada när vi infriar högt ställda förväntningar.Trevlig Valborg!

Maryam H
Skrev om Ingwallköket AB

Mycket nöjd med Ingwallskök. Älskar våra nya köksluckor. Mycket bra service, trevlig bemötande, proffsigt gjort hela vägen från planering till färdig kök. Mycket duktiga hantverkare bl a Mehmet. Vår kontakt Johan G på Ingwallskök har varit bäst!

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Maryam! Johan G har också stolt visat det du sände till honom också , jättekul!

Sheraz S
Skrev om Ingwallköket AB

Snyggt, punktligt, vänligt och proffsigt från början till slut. Vi älskar våra nya köksluckor och vänder oss gladeligen till Ingwallköket igen när det snart blir dags att byta kakel också!

Svar från Ingwallköket AB

Vad trevligt att höra , vi älskar nöjda kunder och ni är alltid välkomna tillbaks till oss!

Camilla B
Skrev om Ingwallköket AB

Enkelt, snabbt och bra resultat. Bra kvalitet på köket. Trevligt bemötande av försäljare och montörer.

Svar från Ingwallköket AB

Tack Camilla , trevligt bemötande åt båda hållen tydligen!

Johan N
Skrev om Ingwallköket AB

Enkelt och smidigt och väldigt trevlig och tillmötesgående hantverkare

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Johan , då har vi gjort som vi ska , hoppas du kommer trivas länge i ditt nya kök!

Britt J
Skrev om Ingwallköket AB

Levde de över min förväntningar. Hade lite tilläggsbeställningar och det var inte ngt problem. Killarna som var här och monterade imponerade verkligen. Snabba, effektiva och mycket duktiga👍👍👍👍👍

Svar från Ingwallköket AB

Tusen tack Britt! Så kul när vi lyckas överträffa förväntningarna!

Gunda B
Skrev om Ingwallköket AB

Mycket bra. Nya köksluckor.lister o bänkskivor och ju ju

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Gunda , hoppas du kommer trivas länge i ditt nya kök!

Sabah S
Skrev om Ingwallköket AB

Vi saknade endast stänkskydd från leverantören av vårt kök men Ingwall kök löste det så vi fick ett måttanpassat stänkskydd och de höll också utlovat leveranstid.

Svar från Ingwallköket AB

Tack Sabah , bra att vi håller det vi lovar!

Jacinto L
Skrev om Ingwallköket AB

Vi ringde företaget och pratade med jätte trevlig kille (Daniel) det var han som kom dag efter till oss. Det klickade till direkt, vi fick kontakt på en gång. Han görde ett pris förslag som kändes vänlig bra och kom vi överens om ett datum till renovering. Snickare kom och görde jättebra jobb och snabb, resultaten blev kanon bra. Vi tackar alla som hjälpte till.varan fina kök. Mvh. Familjen Lorente.

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Jacinto! Kul att ni är så nöjda med köket vi gjort om för er!

Marcus S
Skrev om Ingwallköket AB

Snyggt kök. Arbetet blev klart på 2 arbetsdagar. Allt funkar än så länge.

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Marcus , vi tror och hoppas att allt ska funka länge i ditt nya kök!

Elisabet S
Skrev om Ingwallköket AB

Vi köpte nya köksluckor, golv och väggkakel. Duktiga hantverkare. Allt gick smidigt och problemfritt. Det enda är att vår diskbänk är lite låg, så med nytt golv över det gamla pressas diskbänken upp. José borde kollat om det gick att sänka diskmaskinen. Hade också förväntat mig mjukstängande lådor. Annars är vi nöjda. Olle o Elisabet Sköld.

Svar från Ingwallköket AB

Tack ska ni ha , kul att ni är nöjda med köket i stort!

Ingela S
Skrev om Ingwallköket AB

Ingwallköket, mycket seriös och pålitlig. Höll tider och överenskommelser, återkopplade snabbt vid frågor och utförde ett utmärkt jobb, dvs bytte mina köksluckor och satte in ny fläkt.

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Ingela och ha en fin avslutning av julen och ett gott nytt år!

Curt B
Skrev om Ingwallköket AB

Allt var mycket bra ,han som tog måtten på våra luckor visste vad han sysslar med.Montörerna väldigt trevliga och väldigt effektiva pluss att det vart väldigt bra och snyggt.Ända minuset är att luckan över kylskåpet inte går att ha i öppet läge så man måste hålla i luckan när man ska plocka i och ur saker.

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Curt! Då utrymmet i skåpet över kylen var för lågt för att armen som kan hålla luckan i öppet läge ska få plats helt enkelt. Kul att du ändå i övrigt är nöjd med ditt nya kök och god jul!

Ewa K
Skrev om Ingwallköket AB

Anlitade företaget för att återställa mitt kök som fuktskadades. Arbete utfördes professionellt, snabbt och jag blivit bemött på ett mycket trevligt sätt. Ewa Kaminski

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Ewa och en god jul från oss!

Vasiliki Vicky C
Skrev om Ingwallköket AB

Superbra! Allt från det varma bemötandet, professionaliteten till priserna! Lyhörda och flexibla i sin service! Stort tack Johan och gänget!

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack själv för det fina omdömet!

Leif T
Skrev om Ingwallköket AB

Bra hantverkare. Strul då bänkskia o diskho inte passade. Fick vänta 4-5 v på en ny.

Svar från Ingwallköket AB

Tack Leif! Ledsen att bänkskivan kom fel men nu är det bytt i vart fall.

Kristina E
Skrev om Ingwallköket AB

Mycket trevligt bemötande av alla inblandade och ett superfint kök

Svar från Ingwallköket AB

Tusen tack Kristina! Kul att du så nöjd med ditt nya kök!

Anna Å
Skrev om Ingwallköket AB

Fått väldigt snabb och proffsig hjälp med ett väldigt fint slutresultat när vi behövde hjälp att komplettera vårt kök med nya luckor och lådor. Otroligt lösningsorienterade med kunden i fokus! Rekommenderar dem starkt! ⭐️

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Anna! Vi försöker lösa det mesta så gott vi kan kan och det brukar gå bra!

Niklas G
Skrev om Ingwallköket AB

Vi är mycket nöjda med vårt nyrenoverade kök. Mycket trevlig och professionell personal.

Svar från Ingwallköket AB

Stort tack Niklas! Alltid lika trevligt med nöjda kunder!

Elin A
Skrev om Ingwallköket AB

Är otroligt nöjd med Ingwallköket! Jag blev väldigt trevligt bemött under hela processen, från planering till själva byggandet. De är snabba, flexibla, kompetenta och professionella hela vägen. Blev dessutom väldigt nöjd med slutresultatet. Tack!

Svar från Ingwallköket AB

Tack Elin! Så kul att höra att vi får så nöjda kunder!