Alla kategorier Tryckeri Västra Götaland Göteborg Lindholm Gbg Invest AB

Vegagatan 22C, 413 09 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Lindholm Gbg Invest AB

• Anders
    Anders skrev om Lindholm Gbg Invest AB
    Var inne på Ink N Art i sista minuten tack vare att ett annat tryckeri strulade till det. Behövde både visitkort & och foldrar och dom hjälpte mig att få ut det samma dag. Var inne vid lunch och fick allt efter 16. Mycket nöjd med servicen jag fick, Ink N Art rekommenderas verkligen.

Återkommer helt säkert.
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Lindholm Gbg Invest AB
    Ringde för att höra priset på att få 9 A3 utprintade. Tyvärr "glömde" de att nämna sin startavgift. Slutpriset skulle därför hamna betydligt högre än andra ställen jag pratade med. Väl på plats är servicen oerhört långsam och bemötandet ohyffsat.

De gå till slut med på att matcha en konkurrents pris och efter en lång väntetid får jag mina kopior. Först är det inte beskurna vilket jag påpekar. När jag får tillbaks de beskurna sidorna har de skurit dem snett. Förklaringen var att det var fel på min pdf och de var tvungna att lägga in materialet igen i indesign och de kanske kunde hamnat lite snett. Senare visar det sig att personen har missat att mitt dokument var definerat i inches och därför trott att det var mindre än A3 (filen var korrekt, när jag gick till en kompetent copyshop tryckte de bara på print och fick ut rätt storlek).

När jag påpekade felet så vägrade de att printa nya kopior utan sa att jag kunde köpa de felaktiga kopiorna eller gå därifrån.

Tidigare hade de självservice där man kunde få ut ett hyfsat resultat till ett okej pris men nu gäller enbart deras urusla och dyra "fullservice". Undvik Ink'n'art till alla pris!

Vegagatan 22C, 413 09 Göteborg