Alla kategorier Hosting Inleed Webbhotell
Rekommenderat företag 2016 - Inleed Webbhotell
Rekommenderat företag 2015 - Inleed Webbhotell

Inleed Webbhotell

Webbhotell och serverhotell med egen serverhall i Falun.

Läs vad 86 kunder tycker om Inleed Webbhotell

• Martin E
    Martin E skrev om Inleed Webbhotell
    Hej allesammans!
    Jag vill säga att inleed varit en mycket trevlig och lärorik host.
    Jag har hållt mina Servers här. Fungerat fel fritt!

Hjälpt mig då jag behövt hjälp, varit trevliga, och mycket underbart!

Men allt har ett slut, och mitt äventyr har slutat här... p.g.a ekonomi..
    Tack för allt! Tack inleed!
  • Hartmut
    Hartmut skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har varit kund hos Inleed i knappt 2 år. Allt har fungerat i princip helt felfritt under den tiden. Supporten är fantastisk!! Jag får alltid snabbt svar via mail eller telefon även udda tider på dygnet. Helt klart bäst i klassen tycker jag!!! Kan varmt rekommenderas!
  • Annica E
    Annica E skrev om Inleed Webbhotell
    Vilken support - har aldrig varit med om så snabb och vänlig support vid någon tjänst jag köpt, vilket tåladmod de har också :-)
  • Axel H
    Axel H skrev om Inleed Webbhotell
    Sveriges bästa webbhotell, utan tvekan! Fantastisk service, aldrig strul och riktigt prisvärda! Starka rekommendationer från mig
  • Isabell B
    Isabell B skrev om Inleed Webbhotell
    Jag kan bara ge mina bästa rekommendationer om Inleed. Suverän service och otroligt snabb support. Något utöver det vanliga.
  • Kristian S
    Kristian S skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har använt Inleed Webhotell standard till mina hemsidor i snart ett år och ville uppgradera till deras Webbhotell special. Jag kontaktade dem kl 20.30 en söndagkväll och begär att kommande faktura/paket ska uppgraderas. Allt fixas på ett par minuter - DESSUTOM bjuder de på Webbhotell special resten av nuvarande period! Det är förstklassig kundservice! Jag kan varmt rekommendera Inleed!
  • Aida B
    Aida B skrev om Inleed Webbhotell
    Kanonbra service! Det är sen fredagkväll och supporten är snabb, vänlig och professionell. Mycket uppskattat! Jag har precis öppnat kontot hos Inleed och denna start var fantastisk! Ser fram emot ett långt och bra samarbete med Inleed.
  • Gabriel P
    Gabriel P skrev om Inleed Webbhotell
    Sjukt bra support från Inleeds sida. Med Skype och email tar det inte många minuter innan man börjar få hjälp och även vid riktigt obekväma tider. Rekommenderar dessa starkt.
  • David G
    David G skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har använt mig av Inleed i någon vecka och är hittills mycket imponerad över servicenivån. Oavsett om man kontaktar supporten via e-post eller telefon så är svarstiden väldigt kort. Supportpersonalen är dessutom mycket kompetent och hjälpsam. Jag har tidigare använt mig av Citysites och Binero och kan bara konstatera att skillnaden är enorm..
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Inleed Webbhotell
    Snabbare och trevligare support får man leta efter. Jens har svarat på mina mail vid väldigt udda tider på dygnet och har varit mycket förstående för en nybörjare som mig när det gäller att sätta upp en ny VPS med domänpekning, kryptering mm. Samtidigt är det mycket bra priser på tjänsterna så jag kan inte annat göra än att varmt rekommendera Inleed!
  • Anders N
    Anders N skrev om Inleed Webbhotell
    Mycket bra webbhotell med extremt bra och trevlig support! Att priset dessutom är konkurrenskraftigt gör ju inte det hela sämre.
  • Magdalena O
    Magdalena O skrev om Inleed Webbhotell
    Jag kan slita håret av mig för allt relaterat till webbhotell, IP-adresser, DNS, domännamn och jag vet inte allt. Men jag fick all hjälp jag behövde. Snabbare, smidigare och mer professionell hjälp lär knappast finnas. Allt tack i världen till Jens för hjälpen med mitt företags hemsida. Rekommenderas VARMT!
  • Peter E
    Peter E skrev om Inleed Webbhotell
    Snabbare och smidigare support har jag sällan sett maken till! Lätta att få kontakt med och lösningen sker omedelbart! Humor har de också! Ett Webbhotell jag rekommenderar till samtliga!

Har nu varit i kontakt med dem åtskilliga gånger. Då man inte kan lämna flera omdömmen om företag utan bara egentligen har en röst vill jag upplysa alla om att detta företag, oavsett när på dygnet jag varit i kontakt med dem, har de alltid lyckats leverera. Om jag kunde ge dem 5 i betyg för varje gång jag behövt deras assistans skulle de nu ha ca 200p av 5 möjliga.
  • Peter B
    Peter B skrev om Inleed Webbhotell
    Behövs en ny skala för Inleed. Ypperligt bra webbhotell och supporten är som många skriver helt fantastiskt bra. Rock solid, självklar rekommendation till den som letar efter hosting.
  • Jim V
    Jim V skrev om Inleed Webbhotell
    Ett mycket bra webbhotell där man får lite mer än vad man betalar för. Mycket billigt och bra prestanda på servrarna. Samt trevlig och hjälpsam support som även erbjuder hjälp via Skype vid behov så man slipper skicka mail varje gång det är någon fråga man har!
    Overall proffsigt och har kundens säkerhet i åtanke. Du kan alltså inte göra vad du vill via Skype-supporten utan att bekräfta att det verkligen är du :)
    Ett webbhotell som rekommenderas mer än varmt!
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har hållt mig till inleed i ungefär 6 månader och jag har inte haft några större problem. Och när ett problem har uppstått så har jag löst det med deras underbara och snabba support! Jag rekomenderar denna sida till alla, allt från små företag till den stora jätten! Helt klart 10/10 av mig.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Inleed Webbhotell
    När vi själva gjort något fel i vår server som vi hyr hos inleed får man svar på mail direkt och super bra tips.. Det är aldrig några problem när man pratar med dom. Riktigt vassa killar som hjälpt oss genom alla problem en nybörjare kan tänkas få..

//Mattias
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Inleed Webbhotell
    Hade en del problem med att vår sajt laddade långsamt. Kontaktade Inleeds kundtjänst och fick direkt hjälp med att optimera inställningar på vår server, och inom 5 minuter så laddade sajten snabbare än någonsin. Mycket bra!
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Inleed Webbhotell
    Hade ställt till det så sidan gick ner precis innan stängning på kontoret. Lyckades få hjälp direkt från supporten som återställde sidan till ursprungsskick. Snabbt och effektivt. Rekommenderar verkligen !
  • Primary Group D
    Primary Group D skrev om Inleed Webbhotell
    Vi är tacksamma för supporten och den otroligt vänliga personalen på Inleed. Har vi problem med vår server så hjälper de oss, oftast direkt! Och de är väl värd att testas!!
  • Axel L
    Axel L skrev om Inleed Webbhotell
    Jättebra webbhotell. Hostad med dem i cirka 3 års tid, aldrig varit några problem. Bland dem jag testat helt klart överlägsen support, svarar nästan direkt och väldigt trevlig och kunnig. Rekommenderas varmt!
  • Anna T
    Anna T skrev om Inleed Webbhotell
    De har vekligen en otroligt bra kundservice! Men kan nog inte hitta en bättre någonstans!
  • Jakob T
    Jakob T skrev om Inleed Webbhotell
    Bästa VPS:en jag provat (prestandamässigt). Kundservicen är också suverän, Jens på Inleed satt kl 01.00 en lördagsnatt och åtgärdade fel som vi råkat skapa! - Sådant hittar man ingen annanstans! 5/5
  • Johan B
    Johan B skrev om Inleed Webbhotell
    Kan bara instämma med tidigare rekommendationer. Ytterst kunnig personal som hanterar alla sorters problem, dessutom även på obekväm arbetstid när det ibland behövs som mest. Allting till väldigt skäliga priser. 5/5 utan tvekan!
  • Grow
    Grow skrev om Inleed Webbhotell
    Jens, en fantastisk webbmaster som ger snabb & stabil support och har stor kunskap inom serverhantering. Gladeligen 5/5 rekommendationer.
  • Tomas C
    Tomas C skrev om Inleed Webbhotell
    Overkligt bra support! På helt obekväma tider på dygnet också. :)

Saved my sorry ass today....när jag glömt att ta backup och goofade!

Professionella och håller alltid god ton även när man tappar tålamodet och det även visar sig att jag har mig själv att klandra! :)

Kort sagt! Totalt bra service och den bästa webbhotellssupporten jag nånsin upplevt.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Inleed Webbhotell
    Fantastisk service, även inom frågor som ligger utanför deras ansvarsområden. Snabba svar, även väl utanför kontorstid. Jag rekommenderar dem varmt!
  • Björn L
    Björn L skrev om Inleed Webbhotell
    Bästa supporten! Snabbt och smidig. Jag har server i deras co-location hall, fick problem med servern fysiskt och de fixade det snabbt. Mycket bra! Rekommenderas starkt!
  • Stefan G
    Stefan G skrev om Inleed Webbhotell
    Klart bästa webbhotellet i förhållande till prislappen som är precis lagom. Bra support och kanonbra servrar. Rekommenderas varm av mig som har lång erfarenhet av många webbhotell och även drivit eget.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Inleed Webbhotell
    Klart bästa webbhotellet jag någonsin använt, och då har jag testat många! Snabba servrar, realistiska priser och utomordentlig service, finns faktiskt inte något att klaga på än. Rekommenderas starkt.
  • Jana T
    Jana T skrev om Inleed Webbhotell
    Superbra webbhotell! Jättenöjd med deras support som är i toppklass - vänligt bemötande, snabb hantering av ärenden och hjälp utöver det de utlovar. Bra verktyg och lätt att använda. Allt har fungerat problemfritt för mig hos dem i 1,5 år nu.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Inleed Webbhotell
    Bästa webbhotellet, rekommenderas starkt. Personlig och snabb service på en nivå jag aldrig varit med om inom denna bransch. Enkelt system för att snabbt komma igång med produktioner inom webb och många bra verktyg. Lätt system för att hantera många webbplatser och tjänster. Är aldrig några problem när man vill ha hjälp med det där lilla extra vilket uppskattas enormt :)
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Inleed Webbhotell
    Väldigt nöjd med Inleed! Proffsiga verktyg, supersnabb support, driftsäker och ett mycket gott helhetsintryck. Rekommenderas starkt.
  • Martin F
    Martin F skrev om Inleed Webbhotell
    Den snabbaste supporten jag har stött på - på en (1) minut fick jag svar och inom tre minuter så hade de löst en uppgradering av mitt webbabonnemang. Dessutom bjöd de på uppgraderingskostnaden för mina kvarvarande månader! Fantastiskt bra.
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Inleed Webbhotell
    Inleed har utan tvekan den bästa supporten jag har stött på, vid mailkontakt har svaren kommit inom ett par minuter även på väldigt obekväma arbetstider.
    Att sedan sidans hastighet och pris är bra är ju inte fel det heller, rekommenderas varmt från min sida.
  • Jan L
    Jan L skrev om Inleed Webbhotell
    Grymmaste support du nånsin kan få, även den snabbaste jag har varit med om. Det spelar ingen roll om det är kväll helg. Dom jobbar jämnt och du får svar via mail oftast inom 5 min. Flyttade från CityNetwork till Inleed för att jag ville byta upp mig till VPS, och hastigheten går inte jämföra med vad jag hade tidigare. Upplever att det går 4-5 ggr snabbare. Hade hemsidan på en delad miljö på CityNetwork och det fungerade oftast bra fast den senaste tiden strulade dom med servarna med php error och efter alla ursäkter tröttnade jag och flyttade till Inleed. Om du behöver extra hjälp med mer avancerad support, kan du köpa extra support eller köpa managed VPS. Dom är värda varenda krona för det jobbet dom gör.
  • John C
    John C skrev om Inleed Webbhotell
    Vi jobbar med övervakning och datainsamling och valde Inleed för deras historisk som stabila och upplevt höga kompetens. Vi har jobbat med många andra VPS och rackspace leverantörer, ingen matchar Inleed i stabilitet och kunskap. Inledd är numera en viktig kugge i det datainsamlings och övervakningssystem vi utvecklar och tillhandahåller åt ett flertal enterprise kunder.
  • Ahmad B
    Ahmad B skrev om Inleed Webbhotell
    Supporten är helt suverän! Svarar snabbt oavsett vilken tid när man kontakta de. 5+
  • Philip B
    Philip B skrev om Inleed Webbhotell
    Under mina tjugo år i Internetbranschen har jag arbetat med mer än hundra hostar - många små, men även flertalet större. Vi hostar idag ett stort antal sajter hos Inleed - några med vanliga webhotellspaket och andra med managed VPS. Aldrig tidigare har jag stött på en svensk host med så bra stabilitet, och supporten - ja den har vi vid flera tillfällen, utan krusiduller, kontaktet 03:00 på nätterna. Vill du ha något liknande får du söka dig över atlanten fast då till mångdubbelt högre priser. //Philip Blomsterberg
  • Mikhail A
    Mikhail A skrev om Inleed Webbhotell
    Toppklass på hastighet; haft runt 5 webbhotell i Sverige och detta är i särklass det snabbaste. Rekommenderar detta till alla mina kunder, som blir lika nöjda som mig.

Härlig och snabb support!

Rekommenderas starkt!
  • Christoffer R
    Christoffer R skrev om Inleed Webbhotell
    Har funnits på webben i 5-6år och hjälpt kunder och även drivet egna sajter på olika webbhotell och det som sticker ut hos Inleed är den snabba kundservicen som är tillgänglig när man behöver dem. Aldrig varit med om något liknande och kan rekommendera Inleed.

Priserna är låga om man jämför med vad man faktiskt får av företaget. Glatt överraskad.
  • Fred J
    Fred J skrev om Inleed Webbhotell
    Helt otrolig kundsupport, alltid lika snabb(!) och professionell. De flesta företagen idag tappar mer och mer på kundsupporten men här har Inleed verkligen lyckats. Se och lär säger jag bara!

Sedan är tjänsterna de levererar i toppklass och håller mycket konkurrenskraftiga priser.

Rekommenderas!
  • Sara H
    Sara H skrev om Inleed Webbhotell
    Funkar jättebra :) Har inget annat att jämföra med men jag har fått upp min hemsida vilket är det viktigaste.
  • Gabriel Z
    Gabriel Z skrev om Inleed Webbhotell
    Under mina år aktiv på webben så har jag aldrig mottagit så bra kundservice som jag har gjort hos Inleed.
    Jens som är vår kontakt är ofta tillgänglig och hjälper oss även med rådgivning.

Upptiden har aldrig varit bättre jämförelsevis med de traditionella VPS eller Webbhotell vi har använt genom åren.

Vi gick från Crystone till Inleed och kommer inte lämna på ljusår.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Inleed Webbhotell
    Kanonföretag, snabba att svara på frågor, vill hjälpa till så att man är nöjd. Bra tjänster som fungerar bra, använder dessa både privat och i jobbet. Sen gör det inget att de håller mycket bra priser också. Kan bara rekommendera detta kanonföretag.
  • Sven Mikael K
    Sven Mikael K skrev om Inleed Webbhotell
    Inleed har bemött mig med strålande humör och en oerhört bra teknisk kompetens. Har fått hjälp i de mest centrala frågorna kring min VPS server, till hjälp av ting ej relaterade till mina tjänster. Inleed är Sveriges bästa hosting-alterntiv och ett val som alla borde ta. Inleed kommer att bli mitt företags partner i många år framöver! Rekommenderar Inleed till allt från privatpersoner till företag som behöver en seriös hosting. Tack för all hjälp!
  • Tienne
    Tienne skrev om Inleed Webbhotell
    BÄSTA SUPPORTEN jag har upplevt. Någonsin! Sover ni aldrig?! :D Newbie som jag är så lyckades jag förstöra koden på min hemsida utan att kunna fixa det, direkt jag kontaktade supporten fixade de att återställa sidan via deras dagliga automatiska backup! Någon dag senare hade jag problem med en annan webhost som inte alls ville hjälpa till med en annan sida som laddade extremt långsamt hos dem, och då var älskade inleed där igen för att rädda mig!! ALDRIG MER en annan webhost! Mina sidor laddar supersnabbt trots delat webhotell och jag har bara rosor åt inleed och deras support :) TACK!
  • Ali H
    Ali H skrev om Inleed Webbhotell
    Måste säga att jag ärväldigt nöjd med INleed. Har även haft binero,one,loopia,godaddy men måste säga att Inleed har verkligen varit superbra. Jättebra support och en extra tumme upp för Jens från Inleed. Rekommenderar oerhört! Kör både Webhotell och VPS från dem....Och deras SMS tjänst helt suverän!!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Inleed Webbhotell
    Otroligt bra och prisvärt webbhotell.

Mycket snabbladdade sidor, i alla fall i Sverige, kanske tack vare att servrarna är placerade i Sverige men det kan ju också bero på att de inte är överbelastade. Har testat ett annat billigt webbhotell som har sina servrar utomlands, i USA, för sitt billigaste webbhotellspaket och det märks skillnad i hastighet när man går in på hemsidan från Sverige.

Har också testat en av de stora webbhotellsföretagen och där supporten kan ta flera dagar på sig även om den varit bra. Hos Inleed är supporten verkligen över förväntan inte minst med tanke på att jag fått svar så snabbt.
  • Tord P
    Tord P skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har anlitat inleed som webbhotell under ett års tid, mestadels för att utveckla wordpress-sajter och hotellet är oerhört stabilt, andra är inte det och det var anledningen till att jag flyttade, dessutom har man obegränsat med subdomäner och databaser vilket gör det bra för att kunna utveckla flera hemsidor samtidigt på samma utrymme. Supporten på Inleed har varit helt underbar, den har vida överträffat mina förväntningar, supporten hjälpte till på bl.a själva skärtorsdagskvällen samt på långfredagen när mitt företags webbplats skulle lastas upp och pekas om, även med saker som normalt en support inte gör. Så tummen upp och 5+ i betyg för Inleed. / Tord