Alla kategorier Hosting Inleed Webbhotell

Inleed Webbhotell

Här hos oss på Inleeds webbhotell kan du känna stor trygghet. Vi erbjuder webbhotell, domäner och servertjänster både till privatpersoner och företag - alltid med säkerheten i fokus. Vi använder den kända kontrollpanelen Direct Admin och har våra servrar i egna lokaler i Falun och Tällberg. Dessutom är all information säkerhetskopierad på externa hårddiskar.

Vilken sorts tjänst behöver du? Vi har flertalet paket som är anpassade efter olika önskemål - och hittar du inget som passar kan vi skräddarsy ett åt dig. Varmt välkommen!
Mån-Sön: 09:00-21:00

Läs vad 120 kunder tycker om Inleed Webbhotell

• Viktor S
    Viktor S skrev om Inleed Webbhotell
    Inleed är utan tvekan den mest stabila VPS-leverantören vi på Veloxia har haft. På Lånen.se har vi aldrig haft någonting annat än en grön Pagespeed-score sedan vi började använda Inleed. Supporten är dessutom extremt kunnig och hjälpsam (även på märkliga tider). Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hans J
    Hans J skrev om Inleed Webbhotell
    Vi har använt Inleed i ca ett år och det har varit i stort sett 100% upp-tid och en FANTASTISK support med ett utomordentligt kundvänligt bemötande. Ett exempel på marknadens bästa support är, när vi var tvungna att begära en restore på våra data - det tog 3 minuter (!!) - på det stora FSD-företaget tog samma ärende tre dygn...

Vi kan varmt rekommendera "Marknadens bästa webb-hotell"! Läs mer
  • Vasaboden M
    Vasaboden M skrev om Inleed Webbhotell
    Full pott. Snabb service och enkla att jobba med. Hjälpte till med att flytta från vårt förra webhotell. Extra plus att vi hos inleed ökade från ca 80 till 95+ på google pagespeed. Både på vasaboden.se och på medgravyr.se
    Detta med samma inställningar som vi hade hos förra leverantören.

Mailsvar på frågor även kvällar och helger. Och bra livechatt vardagar.

Jag kommer att rekommendera mina kontakter och vänner att byta till inleed.

//Micke
    Vasaboden.se och medgravyr.se Läs mer
  • Anton
    Anton skrev om Inleed Webbhotell
    Inleed är det första webbhotellet jag använt, och jag tvivlar på att jag kommer byta i framtiden. Det är billigt, alla mina sidor laddar snabbt, jag har aldrig stött på någon downtime och kundtjänsten är otroligt bra.

Framförallt kundtjänsten (Jens) är makalös. Jag har fått svar när jag skrivit på söndagar och jag har fått svar klockan 01:00 en onsdagskväll. I regel har mina mail besvarats inom 10 minuter. Jag själv har jobbat inom kundtjänst och är mäkta imponerad över svarstiden OCH kunnigheten i svaren. Definitivt den mest effektiva servicen jag någonsin sett.

Jag är helnöjd med Inleed och hoppas innerligen att de fortsätter med samma kvalitet på tjänsterna samt kundtjänsten. De har ett vinnande koncept, i alla fall ur mitt kundperspektiv. Förhoppningsvis speglar det sig i deras ekonomi också.

Det är svårt att skriva den här recensionen utan att låta försäljarsliskig. Men jag har precis fått hjälp av Jens och är oerhört tacksam och lättad för att han, återigen, löste problemen jag hade (som visade sig vara mitt Wordpress-temas kodning).

Hatten av och jag önskar en fortsatt trevlig fredag!

P.S Om Jens inte är högsta hönset på Inleed, och "endast" är en vanlig kundtjänstmedarbetare, så röstar jag får en stor löneförhöjning inför sommaren. ;-) Läs mer
  • Robin H
    Robin H skrev om Inleed Webbhotell
    Har varit på massor av olika webbhotell men det har alltid funnits någon slags begränsning som gjort att vissa saker bara går att göra med fullösningar, bakvägar eller helt enkelt hotellbyte.

På inleed saknas dock inte någonting alls, det är helt klart det absolut bästa valet man kan göra på precis alla plan! Det känns ungefär som att gå från windows till mac. Plötsligt funkar allt bara. :-)

Hit kommer man för att stanna. :) Läs mer
  • Micke O
    Micke O skrev om Inleed Webbhotell
    Har studsat runt på ett flertal webbhotell genom åren men aldrig hittills varit fullt nöjd. Det har alltid varit nåt som varit "fel". Endera har det varit för dyrt, för kass up-time, dålig support eller kanske all-of-the-above.
    Hos Inleed har jag nu varit i drygt två års tid och upplever det bästa webbhotell jag någonsin haft. Det passar mina behov som hand i handske, det är enormt prisvärt, det är snabbt, jar har under mina år upplevt en rasande bra up-time och bäst av allt är supporten. Oavsett hur dumma frågor jag må ha haft så har allt klartnat imom kort. Snabb, trevlig och underbar support! Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Inleed Webbhotell
    Helt suveränt webhotell. Har använt det till min sida SparaCash.se nu under 1 års tid och har aldrig blivit bemött av en kundservice så exceptionellt snabbt som på Inleed. En lördagskväll klockan 23.30 mailar jag och får svar på 3 minuter(!!).
    Oerhört prisvärda paket och funktionerna räcker gott till ändamålen jag behöver.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Pontus L
    Pontus L skrev om Inleed Webbhotell
    Vi har använt Inleed i flera år (exempelvis på Jämförcasino.se ) och samtidigt provat andra, konkurrerande tjänster. Inget har varit lika bra som Inleed när det kommer till prestanda, pris och framförallt support. Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Inleed Webbhotell
    Kört inleed i perioder. Servicen har alltid vart världklass och nu är allt flyttat dit efter en tid i synd. Service och inställning till att lösa problem är allt. GRYMT! Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Inleed Webbhotell
    Alla företag i hela världen borde göra studiebesök hos Inleed för att lära hur riktigt, riktigt bra kundsupport kan vara! Makalöst imponerad.

Blir själv nyfiken - vad har de i kultur och struktur som andra saknar? Ska nog försöka få till ett studiebesök. Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Inleed Webbhotell
    HELT otrolig kundservice. Har under åren haft totalt 7 olika webbhotell. Inget av dem andra kan ens komma i närhet av hur supporten fungerar på Inleed. Supporten hos inleed är otroligt snabb, trevlig och träffsäker! Man blir förvånad varje gång över att det går så fort att få svar!

Otroligt bra support för ett otroligt bra pris. Man undrar först "vad är haken..?" men det finns ingen hake, dom är både billiga och levererar riktigt bra grejer och den bästa supporten jag någonsin upplevt!

Dom är också mycket tillmötesgående med div inställningar osv. Om man har behov/gillar att administrera saker från terminalen så erbjuder dom stor frihet i det. Läs mer
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Inleed Webbhotell
    Ja det här börjar ju bli lite tjatigt i form av hyllningar av Inleed, men jag var också tvungen att skapa ett konto på reco för att göra det. Jag har aldrig någonsin varit med om bättre support! Jens på Inleed svarade en sen söndagkväll på min frågor om deras tjänster, dessutom redan innan jag ens var kund.

Nu är också jag kund hos Inleed, och kommer förmodligen att fortsätta vara det tills jag (Eller Jens) väljer att göra något annat.

Full pott Inleed, keep up the good work! Och för bövelen, bjud Jens på en räkmacka eller något. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Inleed Webbhotell
    Inleed måste ha världens snabbaste och bästa support!!!
    Behövde hjälp för att konfigurera https via Lets encrypt, fick svar och lösning via mitt mejl på 4!! minuter. Läs mer
  • Nicolaj H
    Nicolaj H skrev om Inleed Webbhotell
    Impressive Support! Co-location was ordered in the first place.

Within half an hour after receiving the servers they were ready to setup the servers + configured the Network exactly for my needs.

Furthermore i ordered a Webhotel. Was delivered within 10 minutes even though they had to handle Tax exemption for my company.

Never seen this kind of service! Läs mer
  • Rizla V
    Rizla V skrev om Inleed Webbhotell
    Live support 11 stjärnor.
    Pris 11 stjärnor.

Mycket nöjd! Läs mer
  • Emil D
    Emil D skrev om Inleed Webbhotell
    Det absolut bästa webbhotellet i branschen, utan tvekan. Otrolig support som många andra har skrivit - men även kraftfull hårdvara som tål det mesta, till ruskigt bra priser.

Rekommenderar Inleed varmt! Läs mer
  • J
    J skrev om Inleed Webbhotell
    Kundservicen är i en klass för sig! Jag har inte nog med superlativ att beskriva hur makalöst bra kundbemötande man får.
    Flertal gånger har jag behövt hjälpt med något under sena kvällar och helger. Döm om min förvåning när det dimper ner ett svar (och lösning på problemet) från kundservicen tio minuter efter att jag skickat mailet till dem. Att svara inom någon minut en söndag kväll är unikt. Jag förväntar mig inte sådana här svarstider men detta är exceptionellt bra och i en klass för sig.

Jag har haft egna sajter i över tjugo år och har dem utspridda på flera webbhotell. Det är ingen tillfällighet att jag börjat flytta över alla mina sajter till Inleed.

1. Webbhotellstjänsterna har ett bra pris med väldigt bra värde för pengarna.
    2. Servrar i Sverige istället för på andra sidan jordklotet.
    3. Kundservicen är fenomenal!

Kan väl även nämna att jag aldrig skriver rekommendationer i vanliga fall men registrerade ett konto här för att jag alltid häpnar över den otroligt kompetenta och tillmötesgående kundservicen på Inleed att jag bara måste skriva av mig.
    Kvalitet rakt igenom! Läs mer
  • Ann K
    Ann K skrev om Inleed Webbhotell
    Vet inte hur de gör det men de lyckas alltid vara snabba och tillmötesgående med att lösa problem eller svara på frågor av alla de slag, oavsett vad jag behöver hjälp med eller när jag behöver den.
    Upptiden är fenomenal och alla tjänster har prisvänlig och enastående prestanda.
    Sa jag att supporten är suverän? Kan inte sägas nog många gånger! Läs mer
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Inleed Webbhotell
    Brukar nästan aldrig engagera mig tillräckligt för att skriva eller lämna betyg på saker och ting. Men nivån på supporten är helt makalöst bra. Otroligt mervärde och värt varenda krona. Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Inleed Webbhotell
    Inleeds support är i världsklass. Varje gång jag behövt hjälp har de ställt upp, och dessutom snabbt. Allt ifrån enklare kontofrågor till konfig av vår nya VPS. Jag rekommenderar dem starkt. Läs mer
  • Zeina M
    Zeina M skrev om Inleed Webbhotell
    ALLTID superbra och snabb service. Jag är grymt nöjd med Inleed. Läs mer
  • Klas A
    Klas A skrev om Inleed Webbhotell
    Har varit kund hos Inleed i lite mer än ett år nu och det finns inget att klaga på. Körde en VPS till en tjänst hela 2016 som i princip hade 0 nertid på 12 månader. Supporten är trevlig och supersnabb! Hade precis problem med att komma åt en databas och från mejl till svar tog det 8 minuter - på en SÖNDAG! Hatten av till Inleed och ni förtjänar ett superbetyg. Priset, stabiliteten och supporten - allt är i världsklass! Läs mer
  • Grissla M
    Grissla M skrev om Inleed Webbhotell
    Superbra support. Fixade snabbt problemet när vi lyckades krascha vår sida. Alltid trevliga och tillmötesgående. Svarar och hjälper till snabbt. Otrolig service för ett extremt bra pris. Läs mer
  • Nicklas Ö
    Nicklas Ö skrev om Inleed Webbhotell
    Älskar Inleed. Dom har bra support tider och bra personal som inte behandlar en som en idiot som andra webbhotell gör.... (Typ one.com ... *höst*)

Helt klart den bästa webbhotellet i Sverige Läs mer
  • Linus S
    Linus S skrev om Inleed Webbhotell
    Mycket trevlig, proffsig & snabb support! Fick hjälp via skype & teamviewer med överföring av databas & domän till VPS.
    Väldigt prisvärt & support som överlevererar. Glad över att jag valde Inleed, och ser verkligen fram emot ett långt samarbete!

5/5. Stort tack, Jens. Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har bara varit kund i ett dygn men har redan fått utomordentlig service. (Hittills) alltid snabbt svar och snabba lösningar från supporten, lågt pris för webbhotell också. Förhoppningsvis har jag snart min hemsida uppe! Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Inleed Webbhotell
    Jag är helnöjd! Hade tidigare Surftown som inte motsvarade mina krav på service. Byte till Inleed som var billigare men viktigast har en utomordentlig snabb och effektive service. Sover grabbarna på supporten aldrig? Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har tidigare använt andra webbhotell och vad jag kan bedöma så har jag aldrig fått en snabbare och bättre support. Så jag kan starkt rekommendera Inleed och framför allt vill jag tacka Jens för ett mycket bra bemötande. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har vart kund på de flesta svenska webhotell och en hel del utländska och har aldrig upplevt en sådan suverän och snabb support som hos Inleed. Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Inleed Webbhotell
    Aldrig någonsin blivit bättre behandlad!

Har och har haft många webhotell, inget kommer ens i närheten mot Inleed. Du kan helt utan tvekan hosta dina lösningar här och du kommer ha en felfri och bekymmerlöst tillvaro. Supporten är den som är outstanding förutom att de tär väldigt prisvärt. Ställ en fråga och du får ett svar - snabbt! De bryr sig faktiskt om det löser ditt problem. De har tålamod med dig.

Jag kommer samla alla min webhotell hit. Helt utan tvekan - gör det du också!
    ps. jag är bara en sjukt nöjd kund helt enkelt Läs mer
  • Mats K
    Mats K skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har haft detta webbhotell i många år nu, och jag är mycket nöjd över hur de sköter sina åtaganden. De lever verkligen upp till devisen att överträffa kundens förväntningar. De levererar bra tjänster till mycket bra priser. Man får mer än man betalar för. Allt som är billigt behöver inte vara dåligt, det har de med besked bevisat. Supporten och tillgängligheten är suveränt bra. När man skickar ett mejl söndag kväll vid 21-tiden för att tänka sig ett svar någon gång under dagen efter, så plingar det till i mejlboxen en timme senare, och ibland snabbare.
    Bra verktyg och hjälpmedel som är lätta att installera via kontrollpanelen.
    Jag rekommenderar detta webbhotell å det varmaste!!! Läs mer
  • Kim D
    Kim D skrev om Inleed Webbhotell
    Absolut det bästa webbhotellet jag testat. Jag var helt ärligt lite skeptisk först pga de låga priserna men allt fungerar bra och har varit kund i flera månader nu.

Extra plus i kanten till deras support som svarar på mail dygnets alla timmar, oavsett om det är måndag klockan 17 eller lördag klockan 23! Kunnig personal och snabba servrar, perfekt för wordpress som vi hostar :) Läs mer
  • Rushen B
    Rushen B skrev om Inleed Webbhotell
    Jag var kund hos en annan leverantör i över 12 år och var rätt nöjd med dem. Då deras e-postlösning strulade månad efter månad utan åtgärd fick jag överge dem. Efter att läst om alla rekommendationer på diverse sajter om inleed blev valet enkelt. Jag beställde en dedikerad server, support avdelningen var imponerande snabb att svara och hjälpte till med en del krångliga moment. Servern verkar funka klockrent, diverse lösningar som multi-domänhantering är otroligt enkelt. Betyg; omöjliga 6 av 5 möjliga! Läs mer
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om Inleed Webbhotell
    Inte haft tjänsterna hos Inleed speciellt länge, så kan inte uttala mig om eventuella problem med tillgängligheten eller så, men än så länge fungerar allting över förväntan. När det kommer till kundbemötande och supporten är det svårt att sammanfatta med ord hur pass bra den är. Alltid snabb kommunikation per mail, vi pratar någon/några enstaka minuter, även väldigt sena kvällar och helger.

Beställde en egen anpassad dedikerad server och betalade på förmiddagen.
    Efter 23.00 (!) får jag ett mail om att den är klar, och en kortare mailkonversation pågår med lika snabba svar som tidigare.

Har haft flertalet tjänster från både svenska och internationella leverantörer tidigare.
    Många som varit flera gånger dyrare, och där jag även betalat extra för snabbare och mer tillgänglig support. Ingen av dessa kommer ens i närheten av Inleed och Jens.

En oerhört stor eloge till Inleed! Läs mer
  • Robert V
    Robert V skrev om Inleed Webbhotell
    Sicken support när det krisar! Helt vansinnigt snabb, personlig hjälp (av "Snyggjens" som han då kallas, utan att vara vänd åt andra hålllet :)).
    Kan varmt rekommendera dessa! Läs mer
  • Martin E
    Martin E skrev om Inleed Webbhotell
    Hej allesammans!
    Jag vill säga att inleed varit en mycket trevlig och lärorik host.
    Jag har hållt mina Servers här. Fungerat fel fritt!

Hjälpt mig då jag behövt hjälp, varit trevliga, och mycket underbart!

Men allt har ett slut, och mitt äventyr har slutat här... p.g.a ekonomi..
    Tack för allt! Tack inleed! Läs mer
  • Hartmut
    Hartmut skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har varit kund hos Inleed i knappt 2 år. Allt har fungerat i princip helt felfritt under den tiden. Supporten är fantastisk!! Jag får alltid snabbt svar via mail eller telefon även udda tider på dygnet. Helt klart bäst i klassen tycker jag!!! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Annica E
    Annica E skrev om Inleed Webbhotell
    Vilken support - har aldrig varit med om så snabb och vänlig support vid någon tjänst jag köpt, vilket tåladmod de har också :-) Läs mer
  • Axel H
    Axel H skrev om Inleed Webbhotell
    Sveriges bästa webbhotell, utan tvekan! Fantastisk service, aldrig strul och riktigt prisvärda! Starka rekommendationer från mig Läs mer
  • Isabell B
    Isabell B skrev om Inleed Webbhotell
    Jag kan bara ge mina bästa rekommendationer om Inleed. Suverän service och otroligt snabb support. Något utöver det vanliga. Läs mer
  • Kristian S
    Kristian S skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har använt Inleed Webhotell standard till mina hemsidor i snart ett år och ville uppgradera till deras Webbhotell special. Jag kontaktade dem kl 20.30 en söndagkväll och begär att kommande faktura/paket ska uppgraderas. Allt fixas på ett par minuter - DESSUTOM bjuder de på Webbhotell special resten av nuvarande period! Det är förstklassig kundservice! Jag kan varmt rekommendera Inleed! Läs mer
  • Aida B
    Aida B skrev om Inleed Webbhotell
    Kanonbra service! Det är sen fredagkväll och supporten är snabb, vänlig och professionell. Mycket uppskattat! Jag har precis öppnat kontot hos Inleed och denna start var fantastisk! Ser fram emot ett långt och bra samarbete med Inleed. Läs mer
  • Gabriel P
    Gabriel P skrev om Inleed Webbhotell
    Sjukt bra support från Inleeds sida. Med Skype och email tar det inte många minuter innan man börjar få hjälp och även vid riktigt obekväma tider. Rekommenderar dessa starkt. Läs mer
  • David G
    David G skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har använt mig av Inleed i någon vecka och är hittills mycket imponerad över servicenivån. Oavsett om man kontaktar supporten via e-post eller telefon så är svarstiden väldigt kort. Supportpersonalen är dessutom mycket kompetent och hjälpsam. Jag har tidigare använt mig av Citysites och Binero och kan bara konstatera att skillnaden är enorm.. Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Inleed Webbhotell
    Snabbare och trevligare support får man leta efter. Jens har svarat på mina mail vid väldigt udda tider på dygnet och har varit mycket förstående för en nybörjare som mig när det gäller att sätta upp en ny VPS med domänpekning, kryptering mm. Samtidigt är det mycket bra priser på tjänsterna så jag kan inte annat göra än att varmt rekommendera Inleed! Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Inleed Webbhotell
    Mycket bra webbhotell med extremt bra och trevlig support! Att priset dessutom är konkurrenskraftigt gör ju inte det hela sämre. Läs mer
  • Magdalena O
    Magdalena O skrev om Inleed Webbhotell
    Jag kan slita håret av mig för allt relaterat till webbhotell, IP-adresser, DNS, domännamn och jag vet inte allt. Men jag fick all hjälp jag behövde. Snabbare, smidigare och mer professionell hjälp lär knappast finnas. Allt tack i världen till Jens för hjälpen med mitt företags hemsida. Rekommenderas VARMT! Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Inleed Webbhotell
    Snabbare och smidigare support har jag sällan sett maken till! Lätta att få kontakt med och lösningen sker omedelbart! Humor har de också! Ett Webbhotell jag rekommenderar till samtliga!

Har nu varit i kontakt med dem åtskilliga gånger. Då man inte kan lämna flera omdömmen om företag utan bara egentligen har en röst vill jag upplysa alla om att detta företag, oavsett när på dygnet jag varit i kontakt med dem, har de alltid lyckats leverera. Om jag kunde ge dem 5 i betyg för varje gång jag behövt deras assistans skulle de nu ha ca 200p av 5 möjliga. Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Inleed Webbhotell
    Behövs en ny skala för Inleed. Ypperligt bra webbhotell och supporten är som många skriver helt fantastiskt bra. Rock solid, självklar rekommendation till den som letar efter hosting. Läs mer
  • Jim V
    Jim V skrev om Inleed Webbhotell
    Ett mycket bra webbhotell där man får lite mer än vad man betalar för. Mycket billigt och bra prestanda på servrarna. Samt trevlig och hjälpsam support som även erbjuder hjälp via Skype vid behov så man slipper skicka mail varje gång det är någon fråga man har!
    Overall proffsigt och har kundens säkerhet i åtanke. Du kan alltså inte göra vad du vill via Skype-supporten utan att bekräfta att det verkligen är du :)
    Ett webbhotell som rekommenderas mer än varmt! Läs mer

Bästa hostingföretagen i Stockholm:

Lindhagensgatan 126 5tr, 11251, Stockholm