Alla kategorier Hosting Inleed Webbhotell

Inleed Webbhotell

Här hos oss på Inleeds webbhotell kan du känna stor trygghet. Vi erbjuder webbhotell, domäner och servertjänster både till privatpersoner och företag - alltid med säkerheten i fokus. Vi använder den kända kontrollpanelen Direct Admin och har våra servrar i egna lokaler i Falun och Tällberg. Dessutom är all information säkerhetskopierad på externa hårddiskar.

Vilken sorts tjänst behöver du? Vi har flertalet paket som är anpassade efter olika önskemål - och hittar du inget som passar kan vi skräddarsy ett åt dig. Varmt välkommen!
Mån-Sön: 09:00-21:00

Läs vad 111 kunder tycker om Inleed Webbhotell

• Daniel B
    Daniel B skrev om Inleed Webbhotell
    HELT otrolig kundservice. Har under åren haft totalt 7 olika webbhotell. Inget av dem andra kan ens komma i närhet av hur supporten fungerar på Inleed. Supporten hos inleed är otroligt snabb, trevlig och träffsäker! Man blir förvånad varje gång över att det går så fort att få svar!

Otroligt bra support för ett otroligt bra pris. Man undrar först "vad är haken..?" men det finns ingen hake, dom är både billiga och levererar riktigt bra grejer och den bästa supporten jag någonsin upplevt!

Dom är också mycket tillmötesgående med div inställningar osv. Om man har behov/gillar att administrera saker från terminalen så erbjuder dom stor frihet i det.
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Inleed Webbhotell
    Ja det här börjar ju bli lite tjatigt i form av hyllningar av Inleed, men jag var också tvungen att skapa ett konto på reco för att göra det. Jag har aldrig någonsin varit med om bättre support! Jens på Inleed svarade en sen söndagkväll på min frågor om deras tjänster, dessutom redan innan jag ens var kund.

Nu är också jag kund hos Inleed, och kommer förmodligen att fortsätta vara det tills jag (Eller Jens) väljer att göra något annat.

Full pott Inleed, keep up the good work! Och för bövelen, bjud Jens på en räkmacka eller något.
  • Anders L
    Anders L skrev om Inleed Webbhotell
    Inleed måste ha världens snabbaste och bästa support!!!
    Behövde hjälp för att konfigurera https via Lets encrypt, fick svar och lösning via mitt mejl på 4!! minuter.
  • Nicolaj H
    Nicolaj H skrev om Inleed Webbhotell
    Impressive Support! Co-location was ordered in the first place.

Within half an hour after receiving the servers they were ready to setup the servers + configured the Network exactly for my needs.

Furthermore i ordered a Webhotel. Was delivered within 10 minutes even though they had to handle Tax exemption for my company.

Never seen this kind of service!
  • Rizla V
    Rizla V skrev om Inleed Webbhotell
    Live support 11 stjärnor.
    Pris 11 stjärnor.

Mycket nöjd!
  • Emil D
    Emil D skrev om Inleed Webbhotell
    Det absolut bästa webbhotellet i branschen, utan tvekan. Otrolig support som många andra har skrivit - men även kraftfull hårdvara som tål det mesta, till ruskigt bra priser.

Rekommenderar Inleed varmt!
  • J
    J skrev om Inleed Webbhotell
    Kundservicen är i en klass för sig! Jag har inte nog med superlativ att beskriva hur makalöst bra kundbemötande man får.
    Flertal gånger har jag behövt hjälpt med något under sena kvällar och helger. Döm om min förvåning när det dimper ner ett svar (och lösning på problemet) från kundservicen tio minuter efter att jag skickat mailet till dem. Att svara inom någon minut en söndag kväll är unikt. Jag förväntar mig inte sådana här svarstider men detta är exceptionellt bra och i en klass för sig.

Jag har haft egna sajter i över tjugo år och har dem utspridda på flera webbhotell. Det är ingen tillfällighet att jag börjat flytta över alla mina sajter till Inleed.

1. Webbhotellstjänsterna har ett bra pris med väldigt bra värde för pengarna.
    2. Servrar i Sverige istället för på andra sidan jordklotet.
    3. Kundservicen är fenomenal!

Kan väl även nämna att jag aldrig skriver rekommendationer i vanliga fall men registrerade ett konto här för att jag alltid häpnar över den otroligt kompetenta och tillmötesgående kundservicen på Inleed att jag bara måste skriva av mig.
    Kvalitet rakt igenom!
  • Ann K
    Ann K skrev om Inleed Webbhotell
    Vet inte hur de gör det men de lyckas alltid vara snabba och tillmötesgående med att lösa problem eller svara på frågor av alla de slag, oavsett vad jag behöver hjälp med eller när jag behöver den.
    Upptiden är fenomenal och alla tjänster har prisvänlig och enastående prestanda.
    Sa jag att supporten är suverän? Kan inte sägas nog många gånger!
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Inleed Webbhotell
    Brukar nästan aldrig engagera mig tillräckligt för att skriva eller lämna betyg på saker och ting. Men nivån på supporten är helt makalöst bra. Otroligt mervärde och värt varenda krona.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Inleed Webbhotell
    Inleeds support är i världsklass. Varje gång jag behövt hjälp har de ställt upp, och dessutom snabbt. Allt ifrån enklare kontofrågor till konfig av vår nya VPS. Jag rekommenderar dem starkt.
  • Zeina M
    Zeina M skrev om Inleed Webbhotell
    ALLTID superbra och snabb service. Jag är grymt nöjd med Inleed.
  • Klas A
    Klas A skrev om Inleed Webbhotell
    Har varit kund hos Inleed i lite mer än ett år nu och det finns inget att klaga på. Körde en VPS till en tjänst hela 2016 som i princip hade 0 nertid på 12 månader. Supporten är trevlig och supersnabb! Hade precis problem med att komma åt en databas och från mejl till svar tog det 8 minuter - på en SÖNDAG! Hatten av till Inleed och ni förtjänar ett superbetyg. Priset, stabiliteten och supporten - allt är i världsklass!
  • Grissla M
    Grissla M skrev om Inleed Webbhotell
    Superbra support. Fixade snabbt problemet när vi lyckades krascha vår sida. Alltid trevliga och tillmötesgående. Svarar och hjälper till snabbt. Otrolig service för ett extremt bra pris.
  • Nicklas Ö
    Nicklas Ö skrev om Inleed Webbhotell
    Älskar Inleed. Dom har bra support tider och bra personal som inte behandlar en som en idiot som andra webbhotell gör.... (Typ one.com ... *höst*)

Helt klart den bästa webbhotellet i Sverige
  • Linus S
    Linus S skrev om Inleed Webbhotell
    Mycket trevlig, proffsig & snabb support! Fick hjälp via skype & teamviewer med överföring av databas & domän till VPS.
    Väldigt prisvärt & support som överlevererar. Glad över att jag valde Inleed, och ser verkligen fram emot ett långt samarbete!

5/5. Stort tack, Jens.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har bara varit kund i ett dygn men har redan fått utomordentlig service. (Hittills) alltid snabbt svar och snabba lösningar från supporten, lågt pris för webbhotell också. Förhoppningsvis har jag snart min hemsida uppe!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Inleed Webbhotell
    Jag är helnöjd! Hade tidigare Surftown som inte motsvarade mina krav på service. Byte till Inleed som var billigare men viktigast har en utomordentlig snabb och effektive service. Sover grabbarna på supporten aldrig?
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har tidigare använt andra webbhotell och vad jag kan bedöma så har jag aldrig fått en snabbare och bättre support. Så jag kan starkt rekommendera Inleed och framför allt vill jag tacka Jens för ett mycket bra bemötande.
  • Anders N
    Anders N skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har vart kund på de flesta svenska webhotell och en hel del utländska och har aldrig upplevt en sådan suverän och snabb support som hos Inleed.
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Inleed Webbhotell
    Aldrig någonsin blivit bättre behandlad!

Har och har haft många webhotell, inget kommer ens i närheten mot Inleed. Du kan helt utan tvekan hosta dina lösningar här och du kommer ha en felfri och bekymmerlöst tillvaro. Supporten är den som är outstanding förutom att de tär väldigt prisvärt. Ställ en fråga och du får ett svar - snabbt! De bryr sig faktiskt om det löser ditt problem. De har tålamod med dig.

Jag kommer samla alla min webhotell hit. Helt utan tvekan - gör det du också!
    ps. jag är bara en sjukt nöjd kund helt enkelt
  • Mats K
    Mats K skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har haft detta webbhotell i många år nu, och jag är mycket nöjd över hur de sköter sina åtaganden. De lever verkligen upp till devisen att överträffa kundens förväntningar. De levererar bra tjänster till mycket bra priser. Man får mer än man betalar för. Allt som är billigt behöver inte vara dåligt, det har de med besked bevisat. Supporten och tillgängligheten är suveränt bra. När man skickar ett mejl söndag kväll vid 21-tiden för att tänka sig ett svar någon gång under dagen efter, så plingar det till i mejlboxen en timme senare, och ibland snabbare.
    Bra verktyg och hjälpmedel som är lätta att installera via kontrollpanelen.
    Jag rekommenderar detta webbhotell å det varmaste!!!
  • Kim D
    Kim D skrev om Inleed Webbhotell
    Absolut det bästa webbhotellet jag testat. Jag var helt ärligt lite skeptisk först pga de låga priserna men allt fungerar bra och har varit kund i flera månader nu.

Extra plus i kanten till deras support som svarar på mail dygnets alla timmar, oavsett om det är måndag klockan 17 eller lördag klockan 23! Kunnig personal och snabba servrar, perfekt för wordpress som vi hostar :)
  • Rushen B
    Rushen B skrev om Inleed Webbhotell
    Jag var kund hos en annan leverantör i över 12 år och var rätt nöjd med dem. Då deras e-postlösning strulade månad efter månad utan åtgärd fick jag överge dem. Efter att läst om alla rekommendationer på diverse sajter om inleed blev valet enkelt. Jag beställde en dedikerad server, support avdelningen var imponerande snabb att svara och hjälpte till med en del krångliga moment. Servern verkar funka klockrent, diverse lösningar som multi-domänhantering är otroligt enkelt. Betyg; omöjliga 6 av 5 möjliga!
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om Inleed Webbhotell
    Inte haft tjänsterna hos Inleed speciellt länge, så kan inte uttala mig om eventuella problem med tillgängligheten eller så, men än så länge fungerar allting över förväntan. När det kommer till kundbemötande och supporten är det svårt att sammanfatta med ord hur pass bra den är. Alltid snabb kommunikation per mail, vi pratar någon/några enstaka minuter, även väldigt sena kvällar och helger.

Beställde en egen anpassad dedikerad server och betalade på förmiddagen.
    Efter 23.00 (!) får jag ett mail om att den är klar, och en kortare mailkonversation pågår med lika snabba svar som tidigare.

Har haft flertalet tjänster från både svenska och internationella leverantörer tidigare.
    Många som varit flera gånger dyrare, och där jag även betalat extra för snabbare och mer tillgänglig support. Ingen av dessa kommer ens i närheten av Inleed och Jens.

En oerhört stor eloge till Inleed!
  • Robert V
    Robert V skrev om Inleed Webbhotell
    Sicken support när det krisar! Helt vansinnigt snabb, personlig hjälp (av "Snyggjens" som han då kallas, utan att vara vänd åt andra hålllet :)).
    Kan varmt rekommendera dessa!
  • Martin E
    Martin E skrev om Inleed Webbhotell
    Hej allesammans!
    Jag vill säga att inleed varit en mycket trevlig och lärorik host.
    Jag har hållt mina Servers här. Fungerat fel fritt!

Hjälpt mig då jag behövt hjälp, varit trevliga, och mycket underbart!

Men allt har ett slut, och mitt äventyr har slutat här... p.g.a ekonomi..
    Tack för allt! Tack inleed!
  • Hartmut
    Hartmut skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har varit kund hos Inleed i knappt 2 år. Allt har fungerat i princip helt felfritt under den tiden. Supporten är fantastisk!! Jag får alltid snabbt svar via mail eller telefon även udda tider på dygnet. Helt klart bäst i klassen tycker jag!!! Kan varmt rekommenderas!
  • Annica E
    Annica E skrev om Inleed Webbhotell
    Vilken support - har aldrig varit med om så snabb och vänlig support vid någon tjänst jag köpt, vilket tåladmod de har också :-)
  • Axel H
    Axel H skrev om Inleed Webbhotell
    Sveriges bästa webbhotell, utan tvekan! Fantastisk service, aldrig strul och riktigt prisvärda! Starka rekommendationer från mig
  • Isabell B
    Isabell B skrev om Inleed Webbhotell
    Jag kan bara ge mina bästa rekommendationer om Inleed. Suverän service och otroligt snabb support. Något utöver det vanliga.
  • Kristian S
    Kristian S skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har använt Inleed Webhotell standard till mina hemsidor i snart ett år och ville uppgradera till deras Webbhotell special. Jag kontaktade dem kl 20.30 en söndagkväll och begär att kommande faktura/paket ska uppgraderas. Allt fixas på ett par minuter - DESSUTOM bjuder de på Webbhotell special resten av nuvarande period! Det är förstklassig kundservice! Jag kan varmt rekommendera Inleed!
  • Aida B
    Aida B skrev om Inleed Webbhotell
    Kanonbra service! Det är sen fredagkväll och supporten är snabb, vänlig och professionell. Mycket uppskattat! Jag har precis öppnat kontot hos Inleed och denna start var fantastisk! Ser fram emot ett långt och bra samarbete med Inleed.
  • Gabriel P
    Gabriel P skrev om Inleed Webbhotell
    Sjukt bra support från Inleeds sida. Med Skype och email tar det inte många minuter innan man börjar få hjälp och även vid riktigt obekväma tider. Rekommenderar dessa starkt.
  • David G
    David G skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har använt mig av Inleed i någon vecka och är hittills mycket imponerad över servicenivån. Oavsett om man kontaktar supporten via e-post eller telefon så är svarstiden väldigt kort. Supportpersonalen är dessutom mycket kompetent och hjälpsam. Jag har tidigare använt mig av Citysites och Binero och kan bara konstatera att skillnaden är enorm..
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Inleed Webbhotell
    Snabbare och trevligare support får man leta efter. Jens har svarat på mina mail vid väldigt udda tider på dygnet och har varit mycket förstående för en nybörjare som mig när det gäller att sätta upp en ny VPS med domänpekning, kryptering mm. Samtidigt är det mycket bra priser på tjänsterna så jag kan inte annat göra än att varmt rekommendera Inleed!
  • Anders N
    Anders N skrev om Inleed Webbhotell
    Mycket bra webbhotell med extremt bra och trevlig support! Att priset dessutom är konkurrenskraftigt gör ju inte det hela sämre.
  • Magdalena O
    Magdalena O skrev om Inleed Webbhotell
    Jag kan slita håret av mig för allt relaterat till webbhotell, IP-adresser, DNS, domännamn och jag vet inte allt. Men jag fick all hjälp jag behövde. Snabbare, smidigare och mer professionell hjälp lär knappast finnas. Allt tack i världen till Jens för hjälpen med mitt företags hemsida. Rekommenderas VARMT!
  • Peter E
    Peter E skrev om Inleed Webbhotell
    Snabbare och smidigare support har jag sällan sett maken till! Lätta att få kontakt med och lösningen sker omedelbart! Humor har de också! Ett Webbhotell jag rekommenderar till samtliga!

Har nu varit i kontakt med dem åtskilliga gånger. Då man inte kan lämna flera omdömmen om företag utan bara egentligen har en röst vill jag upplysa alla om att detta företag, oavsett när på dygnet jag varit i kontakt med dem, har de alltid lyckats leverera. Om jag kunde ge dem 5 i betyg för varje gång jag behövt deras assistans skulle de nu ha ca 200p av 5 möjliga.
  • Peter B
    Peter B skrev om Inleed Webbhotell
    Behövs en ny skala för Inleed. Ypperligt bra webbhotell och supporten är som många skriver helt fantastiskt bra. Rock solid, självklar rekommendation till den som letar efter hosting.
  • Jim V
    Jim V skrev om Inleed Webbhotell
    Ett mycket bra webbhotell där man får lite mer än vad man betalar för. Mycket billigt och bra prestanda på servrarna. Samt trevlig och hjälpsam support som även erbjuder hjälp via Skype vid behov så man slipper skicka mail varje gång det är någon fråga man har!
    Overall proffsigt och har kundens säkerhet i åtanke. Du kan alltså inte göra vad du vill via Skype-supporten utan att bekräfta att det verkligen är du :)
    Ett webbhotell som rekommenderas mer än varmt!
  • Jonathan H
    Jonathan H skrev om Inleed Webbhotell
    Jag har hållt mig till inleed i ungefär 6 månader och jag har inte haft några större problem. Och när ett problem har uppstått så har jag löst det med deras underbara och snabba support! Jag rekomenderar denna sida till alla, allt från små företag till den stora jätten! Helt klart 10/10 av mig.
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Inleed Webbhotell
    När vi själva gjort något fel i vår server som vi hyr hos inleed får man svar på mail direkt och super bra tips.. Det är aldrig några problem när man pratar med dom. Riktigt vassa killar som hjälpt oss genom alla problem en nybörjare kan tänkas få..

//Mattias
  • Alexander F
    Alexander F skrev om Inleed Webbhotell
    Hade en del problem med att vår sajt laddade långsamt. Kontaktade Inleeds kundtjänst och fick direkt hjälp med att optimera inställningar på vår server, och inom 5 minuter så laddade sajten snabbare än någonsin. Mycket bra!
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Inleed Webbhotell
    Hade ställt till det så sidan gick ner precis innan stängning på kontoret. Lyckades få hjälp direkt från supporten som återställde sidan till ursprungsskick. Snabbt och effektivt. Rekommenderar verkligen !
  • Primary Group D
    Primary Group D skrev om Inleed Webbhotell
    Vi är tacksamma för supporten och den otroligt vänliga personalen på Inleed. Har vi problem med vår server så hjälper de oss, oftast direkt! Och de är väl värd att testas!!
  • Axel L
    Axel L skrev om Inleed Webbhotell
    Jättebra webbhotell. Hostad med dem i cirka 3 års tid, aldrig varit några problem. Bland dem jag testat helt klart överlägsen support, svarar nästan direkt och väldigt trevlig och kunnig. Rekommenderas varmt!
  • Anna T
    Anna T skrev om Inleed Webbhotell
    De har vekligen en otroligt bra kundservice! Men kan nog inte hitta en bättre någonstans!
  • Jakob T
    Jakob T skrev om Inleed Webbhotell
    Bästa VPS:en jag provat (prestandamässigt). Kundservicen är också suverän, Jens på Inleed satt kl 01.00 en lördagsnatt och åtgärdade fel som vi råkat skapa! - Sådant hittar man ingen annanstans! 5/5
  • Johan B
    Johan B skrev om Inleed Webbhotell
    Kan bara instämma med tidigare rekommendationer. Ytterst kunnig personal som hanterar alla sorters problem, dessutom även på obekväm arbetstid när det ibland behövs som mest. Allting till väldigt skäliga priser. 5/5 utan tvekan!
  • Grow
    Grow skrev om Inleed Webbhotell
    Jens, en fantastisk webbmaster som ger snabb & stabil support och har stor kunskap inom serverhantering. Gladeligen 5/5 rekommendationer.