Innovative Sales Tm AB

1.1

18 omdömen om Innovative Sales Tm AB

Anneli S
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Forcerad säljare som försöker pressa min gamla mor att gå in och bekräfta ett byte av abonnemang till Halebop utan att prata med någon annan trots att hon säger att hon vill prata med sina barn först.

Karin elsie maria S
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Erbjöd telenor-abonnemang. Vi kom fram till att eftersom jag har låst länge på ett och omöjligt att slå på ett annat var det inte aktuellt för mig. Absolut inte otrevlig eller påstridig. Tackade mig för trevligt samtal!

Emelie B
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Inget svar när man svarar dom.

Johan håkan J
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Lägger på luren när dom inte får svaren dom vill ha. Pajasar. Påstod sig ringa från Telenor vilket var en lögn.

Kjell L
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Helt otroligt att blockerat nr lyckas ringa gång på gång, uppåt 2-3 gånger dagligen

Sabine E
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Mest påstridigaste säljare jag talat med. Vägrade ge sig. Ringde för Telenor.

Fredrik G
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Oseriöst, bedrägligt bolag. Där de även kommer igenom med samtal från nummer man blockerat. Polisanmäl

Conny A
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Ringer, lägger på o byter nr hela tiden! Har ringt mig 10ggr idag bara, helt sant och funderar på att polisanmäla för trakasserier!

Anna-karin J
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Hemskt påstridig säljare som påstod att mitt Telia-abonnemang gått ut. När jag sa nej tack, jag är inte intresserad och la på, så ringde han direkt upp igen och var återigen påstridig. Jag har inget abonnemang hos Telia och har inte haft något de senaste 20 åren. Denna telefonsäljare gick långt över gränsen för hur en säljare bör agera, jag vill faktiskt kalla det för bedrägeri.

Tommy A
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Maken till påstridig försäljare har jag inte varit med om, ignorerar totalt vad jag säger. Talade om för säljaren närmare 10 gånger att jag inte köper saker via telefon och jag vill kolla med min nuvarande operatör vad dom har att erbjuda. Säljaren bara matade på utan att överhuvudtaget lyssna på vad jag sa. Snälla Telia, tala om för mig varför ni använder er av såna här urusla företag. Efter ett samtal med en säljare från det här företaget, är ju Telia inte direkt förstavalet för ett abonnemang, snarare sistavalet. Man...

Carin L
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Säger ordagrant att de ringer från Telia och påstår att mitt nuvarande avtal löpt ut och att jag behöver välja nytt. Han lade på när jag sa att jag skulle kolla upp och återkomma.

Günther K
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Dessa påstår att dom ringer från Telia viket dom inte gör. Det är en åf som lurar dig att dom ringer från något dom inte är!!!!!

David S
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Ringde från telenor för jag har bredband där, ville flytta abonnemang från tre och sänka priset med 60%. När jag ville fundera hånades jag och sen skulle hon ringa alla grannar och erbjuda dem istället. Kändes inte super seriöst.

Niklas M
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Påstår att de är från Telia och försöker sälja på mig flytt av telefonabonnemang till Telia. När jag sade att jag skulle höra med resten av familjen avslutades samtalet.

Jenny maria elisabeth L
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Otroligt pushig person som trots att jag vänligt men bestämt sa att jag inte var intresserad av att byta abonnemang vare sig till Telia eller Halebop fortsatte att försöka forcera fram vilket abonnemang jag har idag. Förklarade att jag själv arbetat med att sälja abonnemang och att jag var nöjd med det jag har idag. När han tredje eller fjärde gången ingorerade mig och fortsatte försöka sälja in sin grej så brann jag av och skällde ut honom och slängde på luren.

Rasmus B
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Utger sig att vara Telia och försöker lura på folk abonnemang av olika sorter, de skickar sms och vill att man ska signera med Bank ID. Skulle inte rekommendera att svara.

Katarina J
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Försöker sälja mobilabonnemang och 10 gb surf för 85:-. Verkar helt orimligt........

Daniel P
Skrev om Innovative Sales Tm AB

Ringer upp och är helt tysta. Rekommenderar att inte svara när de ringer!