Instorage Sverige AB

Instorage Sverige AB

4.3

Varmt välkommen till Instorage. Vi finns i Uppsala, Arninge, Nacka och Tyresö. Ska du flytta eller har platsbrist hemma och är i behov av magasinering? Vi erbjuder magasinering, flytthjälp och kartonger för både privatpersoner och företag. Våra prisvärda förråd är både uppvärmda, säkra, övervakade och trygga. Du har dessutom...

218 omdömen om Instorage Sverige AB

Ida G
Skrev om Instorage Sverige AB

Enkelt, bra, rent. Det enda negativa är att öppettiderna är begränsade.

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 521 omdömen 4.8 av 521 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Lars H
Skrev om Instorage Sverige AB

de få kontakter jag har haft har varit mycket bra

Jessica A
Skrev om Instorage Sverige AB

Bra smidig lösning och väldigt bra bemötande, rent fräscht och enkelt och ändå till ett okay pris, super nöjd.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Laila T
Skrev om Instorage Sverige AB

Haft tålamod med min ekonomiska besvär.

Patrik E
Skrev om Instorage Sverige AB

Enkelt och billigt. Det var inga problem med att boka förråd och under det året som jag har hyrt så har det aldrig varit något problem. Det kan dock bli lite trångt på parkeringen, sedan Instorage-lastbilen började ta upp en parkeringsplats. Jag valde Instorage dels på grund av det låga priset och läget i Arninge centrum, men också att slippa kravet på mobil och app och jag tycker att Instorage motsvarar dom förväntningarna.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Peter B
Skrev om Instorage Sverige AB

Allt tiptop, bara dörren & tröskeln som har negativt

Food A
Skrev om Instorage Sverige AB

Väldigt väl och personligt bemötande varje gång jag ringer. Förråden funkar fint, har anpassat mig till öppettider, bättre nu än tidigare. Ligger bra till för jobbet, mellan Vaxholm och Stockholm.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Leo H
Skrev om Instorage Sverige AB

Mycket dåliga öppettider vilket begränsar tillgängligheten.

Susanna S
Skrev om Instorage Sverige AB

När det behövts kontakt så har det fungerat mycket bra. Ren anläggning. Förråden Känns även väldigt trygga/ säkra.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 118 omdömen 4.5 av 118 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Stefan A
Skrev om Instorage Sverige AB

Smidig åtkomst och bra pris. Funkar bra med e-faktura och blir bra service då man behöver hjälp.

Carpe A
Skrev om Instorage Sverige AB

Smidig och tydlig signup. Hjälpsam support. Enda minuset är öppettiderna. Obemannat lager borde ha bättre öppettider. Jag hade faktiskt räknat med dygnet runt access.

Larisa S
Skrev om Instorage Sverige AB

Mycket bra bemötande! Fick hjälp sent på kvällen när jag ringde jouren. Så bra att företaget har jour!

Mattias H
Skrev om Instorage Sverige AB

Första perioden som jag hyrde ett förråd via dem hade företaget ett icke Sveriges inbetalnings normer ett förtidigt faktura datum. Sen lade företaget på helt o skälig och rent illegitima ränta på fakturor som jag hade kontaktat företaget om. Men efter en en längre period så fungerade kommunikationen smidigare.

RIH måleri
Skrev om Instorage Sverige AB

Det är iskallt i förrådet, hissen stinker fisk/räkor och grinden in på området funkar sällan.

Monica N
Skrev om Instorage Sverige AB

Bra bemötande och svarar när man ringer. Rent och fräscht. Har inget negativt att säga. Ni va de billigaste att hyra hos och gott att se att det finns bolag som inte tar överpris!! Stort plus och som kunder uppskattar. Jag söker alltid och har haft Shurgaard innan men nej inte nu!!! Tack att ni finns och inte tar överpriser!!

Chk B
Skrev om Instorage Sverige AB

Hyr ett 9m2 förråd till min firma i dessa fräsha lokaler. Bra service och bemötande

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Chk B. Tusen tack för din kommentar. Vad kul att du noterat servicen och renligheten hos oss =) Önskar dig allt gott och en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa

Gustav C
Skrev om Instorage Sverige AB

5 av 5! Smidigt och snabb kontakt med kundtjänst.

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Gustav Stort tack för din kommentar och för att du är kund hos oss. Önskar dig en fin dag =) Med vänliga hälsningar Lisa

Tigerline A
Skrev om Instorage Sverige AB

Snabb o bra service Rena i snygga lokaler

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Tigerline. Tusen tack för er kommentar. Vad roligt att höra att ni noterat renligheten hos oss. Tack för att du är kund hos oss =) Önskar dig en in dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Mattias L
Skrev om Instorage Sverige AB

Mycket smidigt och relativt prisvärt!

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Mattias Stort tack för din kommentar och feedback. Vad kul att du noterat våra konkurrenskraftiga priser samt smidigheten hos oss =) Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Morgan P
Skrev om Instorage Sverige AB

enkelt rent smidigt lätt tillgängligt

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Morgan Tack för din kommentar, Vad härligt att se att du noterat renligheten och smidigheten hos oss. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Stefan N
Skrev om Instorage Sverige AB

smidigt att bli kund men begränsat med öppettider i arninge

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Stefan. Tack för din kommentar och feedback. Vad härligt att läsa att du noterat smidigheten att bli kund hos oss. Arninge är öppet 08:00-17:15, övriga anläggningar 05:30-23:30 Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Jeanette A
Skrev om Instorage Sverige AB

Allt skedde via appen - smidigt! Enda nackdel ligger i att dörren in ibyggnaden (Tyresö) går inte att ställa upp i 10 min knappen till trots. Lite frustrerande.

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Jeanette, Tack för ditt mail och feedback. Vad bra att du sa till, jag ska be våran handyman att kika på detta. Tack för att du är kund hos oss. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Dennis K
Skrev om Instorage Sverige AB

Bra dialog, hade önskat att mer var automatiskt så man slapp springa ut och in i bil för grindkod osv

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Dennis. Tack för din kommentar och feedback. Vi gör allt för att våra kunder ska få en så bra upplevelse hos oss som möjligt. Vi noterar detta för att se om det är något vi kan göra något åt i framtiden. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Emad H
Skrev om Instorage Sverige AB

Var och tittade på ett förråd , men var inte riktigt nöjd. men senare så fick jag en faktura för att någon hade satt ett lås på det förråd som jag skulle se. Senare så löste vi problemet och jag ville ha ett större förråd , men när jag väl skulle betala så stämde inte priset riktigt med vad som utlovades. Lite tråkigt

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Emad. Tack för din kommentar och feedback. Vi beklagar att vårt dagsaktuella pris hade ändrats på storleken du bytte till. Om du har några frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta kundtjänst. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Perla S
Skrev om Instorage Sverige AB

Enkelt och bra service. Allt fungerar bra

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Perla Tusen tack för din kommentar. Vad härligt att höra att allt fungerat bra. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Victoria E
Skrev om Instorage Sverige AB

Tyckte det var smidigt att boka visning av det tänkta förrådet via nätet. Blev bra bemött på plats av personal som hjälpte till att boka upp förrådet. Hyrde ett förråd i markplan med egen dörr, som var välstädat och gav ett nytt fräscht intryck.

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Victoria Tack för din kommentar och feedback. Vad roligt att läsa att du noterat smidigheten och renligheten hos oss. Tack för att du är kund hos oss =) Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Niklas E
Skrev om Instorage Sverige AB

Snabbt och enkelt. Behövs inte mer

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Niklas Tack för ditt fina omdöme, vi finns alltid för våra kunder via telefon men även maila oss går bra. Med vänliga hälsningar: Johan

Stefan E
Skrev om Instorage Sverige AB

Lätt att boka förråd Bra service från personal vid telefonkontakt Allt fungerar smidigt

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Stefan Tack för ditt fina omdöme Vi jobbar alltid för att det ska vara super smidigt att hyra förråd hos oss utan krångel. Med vänliga hälsningar: Johan

Mattias K
Skrev om Instorage Sverige AB

Det mesta funkar bra. Några saker som är lite jobbiga är dock: Lyset i taket slocknar hela tiden och man får gå till hissen för att det ska tändas. Går inte att sätta upp hissdörren utan att det börjar pipa, blir lite jobbigt om man har många saker som ska in i hissen. Ibland är alla vagnar borta.

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Mattias Vi har tagit till oss detta och vi har redan kikat på en lösning. Vi uppskattar alltid feedback från våra kunder så vi kan bli bättre. Med vänliga hälsningar: Johan

Dawid N
Skrev om Instorage Sverige AB

Allt är bra bara öppettider är för korta

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Dawid. Tack för din kommentar och feedback Vad roligt att höra att allt är bra. Våra anläggningars öppettider är alla dagar i veckan 05:00-23:30. Dock inte Arninge som har öppet alla dagar i veckan 08:00-17:15. Öppettiderna är begränsade pga säkerhetsskäl. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Lennart H
Skrev om Instorage Sverige AB

Enbart telefonkontakt - BRA. Har enbart beställt ej utnyttjat förrådet ännu. Hyrt 3 m2 förråd.

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Lennart Tack för din kommentar och stort tack för att du är kund hos oss. Önskar dig en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Jenny J
Skrev om Instorage Sverige AB

Jag har blivit bra bemött. Lokalen är fin. Enda jag har att klaga på är priset.

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Jenny. Tack för din kommentar och feedback. Vad fint att höra att du noterat renligheten i våra lokaler. Vi försöker hålla konkurrenskraftiga priser. Tack för att du är kund hos oss, Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Wirecom A

Bra Smidig Lösning, till ett rimligt pris

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Wirecom Tack för din kommentar och feedback, Vad kul att du noterat våra konkurrenskraftiga priser och att du finner vårt koncept smidig. Tack för att du är kund hos oss. Önskar dig en fin dag =) Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Jamila O
Skrev om Instorage Sverige AB

Allt gick bra och ingen komplikation alls

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Jamila Tack för din kommentar och feedback. Vad härligt att höra att allt gått bra. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Gökce V
Skrev om Instorage Sverige AB

Trevligt servis och hjälpsam personel.tack!

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Gökce, Tack för din kommentar och feedback =) Önskar dig allt gott och en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Bodil H
Skrev om Instorage Sverige AB

Tolkar bemötandet som gott, men all kontakt skedde ju över internet utan faktisk personlig kommunikation. Smidigt och praktiskt. Jag hade höga förväntningar och dessa infriades. Jag har hyrt ett förråd, och allt fungerar utmärkt.

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Bodil. Tusen tack för din kommentar och feedback. Vad härligt att höra att bokningen på nätet gått smidigt och att allt fungerat utmärkt =) Önskar dig allt gott och en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Mats B
Skrev om Instorage Sverige AB

Smidigt när man tillfälligt behöver förrådsutrymme.

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Mats. Tack för din kommentar och för att du är kund hos oss. Önskar dig en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Kristin S
Skrev om Instorage Sverige AB

Enkelt Tillgängligt Bra information Skönt att det finns vagnar i förrådet Bra lås

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Kristin. Tack snälla för din kommentar och feedback. Vad kul att ni noterat vagnarna och cylinderlåset ni kan låna gratis, samt enkelheten hos oss =) Önskar dig allt gott och en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Linda O
Skrev om Instorage Sverige AB

Bra öppettider! Brukar vara ganska lugnt, det har hänt någon enstaka gång att det varit mycket bilar utanför och då har det varit lite ont om parkering men i det stora hela har det inte varit ett problem. Fick mycket bra hjälp av kundservice då vi stötte på ett problem med koden in på området.

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Linda. Tack snälla för din fina kommentar och feedback. Vad roligt att du noterat våra öppettider på anläggningen. Det brukar vara mycket folk kring månadsskiftet då många kunder flyttar in. Tack för att du är kund hos =) Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Curt S
Skrev om Instorage Sverige AB

Väldigt fräscha lokaler, smidigt att komma till sitt förråd, samt ett väldigt trevligt bemötande.

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Curt, Tusen tack för din kommentar och feedback Vad roligt att höra att du noterat renligheten och smidigheten =) Tack för att du är kund hos oss. Önskar dig allt gott och en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Daniil S
Skrev om Instorage Sverige AB

Registration was easy, but the code was for the wrong house. Storage was allocated in house 2, but code only opened house 1. Called several times to get it fixed, was not possible, finally got storage in house 1. Strange... Moving help (2 man + truck) was hard to understand. First, I only got its price in the invoice, while I would like to see it when I was ordering. Second, the website allowed me to select the date, but then I got email that they can not help me anyway, because they were fully booked for that day.

Svar från Instorage Sverige AB

Hi Daniil. Thank you for your feedback, We are sorry that we had technical problem that time. Sometimes it happens that customers book almost at the same time, and the system does not have time to update new information. We are working on it =) Have a nice day. Kind regards Lisa Jakobsson

Shagul A
Skrev om Instorage Sverige AB

Väldigt nöjd med er snabb svar i h tillgänglig!

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Sahgul. Tack för din kommentar och feedback. Vad kul att höra att du är nöjd med oss =) Önskar dig en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Lena L
Skrev om Instorage Sverige AB

Engagerad personal med snabbt agerande, uppskattat!!!

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Lena Tusen tack för din kommentar och feedback. Vad kul att höra att du noterat och uppskattar vår snabba service på kundtjänst =) Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Adam J
Skrev om Instorage Sverige AB

Bra och lättåtkomligt, hittills inget att klaga på

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Adam. Tusen tack för din kommentar och feedback. Tack för att du är kund hos oss. Önskar dig en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Ann H
Skrev om Instorage Sverige AB

Vet inte riktigt vad jag ska svara då jag bara köpt tjänster och inte börjat utnyttja den ännu. Jag har hyrt ett utrymme på 9 kvm och kommer eventuellt beställa flytthjälp till förrådet då jag packat klart. Mvh Ann Hellström

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Ann. Tusen tack för din kommentar. Vad roligt att du valt att hyra magasinering hos oss. Vi hoppas att du kommer bli nöjd med ditt förråd när det startar. Önskar dig en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Johan R
Skrev om Instorage Sverige AB

Enkelt att boka och att komma åt förrådet. Stort plus att lås ingick och att ni har en app med info om min prenumeration. Något jag skulle önska var papperskorgar i entrén

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Johan. Tack för din kommentar och feedback. Vad kul att se att du noterat vår app och enkelheten hos oss. Papperskorgar inne på anläggningen finns ej, detta på grund av bland annat brandrisken. Önskar dig en fin dag. Mvh Lisa Jakobsson

Tone Teja Theresia P
Skrev om Instorage Sverige AB

Mycket prisvärt. Enkel app. Fräscha lokaler med bra belysning. Enkelt, smidigt och bra pris. Jag är jättenöjd.

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Tone Tusen tack för din kommentar och feedback. Vad härligt att höra att du är nöjd samt noterat våran enkla app, ljudstyrda belysning samt våra konkurrenskraftiga priser =) Tack för att du är kund hos oss. Önskar dig en trevlig dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Gunvi M
Skrev om Instorage Sverige AB

Utmärkt bemött Förråd Bra ventilerat/temperatur sommartid Hoppas samma vintertid Saknas toalett därute Långt ut i bygden Skulle gärna fortsätta med nuvarande prisbild, eftersom vi kommer att hyra under längre tid

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Gunvi. Tack för din kommentar och feedback. Vad kul att ni noterat att alla våra förråd är uppvärmda och ventilerade. Eftersom våra anläggningar är obemannade så finns det tyvärr inga toaletter. Vi erbjuder rabatt vid 12 månaders förskottsbetalning, kontakta kundtjänst för intresse och mer information. info@instorage.se eller 010-7500594 Önskar er en fin dag =) Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Stina M
Skrev om Instorage Sverige AB

Trevlig kundservice. Dock lite konstigt att ni öppnade bokningen av förråd innan ni visste när ni kunde öppna (Nacka).

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Stina. Tack för din kommentar och feedback. Vi valde att öppna bokningen pga högt tryck av förråden i Nacka, och för att kunder skulle kunna se storlekar och pris. Tack för att du är kund hos oss, önskar dig en fin dag =) Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Caroline K
Skrev om Instorage Sverige AB

Trevlig kundtjänst och bra förråd.

Svar från Instorage Sverige AB

Hej Caroline Tack snälla för din kommentar och feedback. Önskar dig en trevlig dag =) Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson