Alla kategorier Grundskola Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan International Montessori School Sweden AB

International Montessori School Sweden AB

Karlbergsvägen 12, 113 27 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om International Montessori School Sweden AB

• G
    G skrev om International Montessori School Sweden AB
    Denna überhypade, eftertraktade skola är inget annat än ett vackert skal med ont innehåll. Den är ett direkt hot mot en av våra viktigaste grundpelare i vårt samhälle, nämligen demokratin!
    Den leds av en despotisk rektor som styr alla med järnhand. Varken barn eller personal får tänka fritt.
    Hur barnen mår skiter hon fullständigt i, bara hon kan pumpa in fler och fler elever eftersom skolan numera är "självförsörjande" genom förskolan.
    Jag är glad att inte mina barn går kvar i denna skola och hoppas att de kommer över den med tiden...
    Om du vill fostra ditt barn till en känslokall ögontjänare, som inte kan tänka själv, vågar säga sin mening och stå för sin åsikt. Välj då denna skola!
  • K
    K skrev om International Montessori School Sweden AB
    Sätt inte ditt barn här. Mitt barn mådde så dåligt av denna verksamheten. Mitt barn grät och skakade av rädsla varje morgon. Gör inte samma misstag som jag gjorde. Allt fel sätter rektorn på föräldrarna . Här får barn INTE vara barn. Jag har träffat fler som tycker som mig.

Karlbergsvägen 12, 113 27 Stockholm