Interperial Bilförsäljning

Fältspatsgatan 12, 421 30 Västra frölunda — Visa karta

Interperial Bilförsäljning - Vi är bilförsäljaren som säljer nyare begagnade svensksålda bilar. Alltid med hög kvalitet genom god utrustningsnivå och full servicehistorik på de bilar vi säljer. Bilarna vi säljer genomgår även ett kvalitetstest, utfört av opartisk firma.

Vår målsättning är att finna den perfekta bilen för dig. Detta genom ett stort intresse och passion för bilar. Har du dessutom funderingar över hur du ska finansiera din bil så hjälper vi dig via Santander Consumer Bank.
Vi säljer allt från Audi, BMW, Citroen och Ford till Opel, Porsche, Skoda och Volvo.
Mån-Tor: 09:30-18:00
Fre: 09:30-17:00
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 93 kunder tycker om Interperial Bilförsäljning

• 2020-02-12

Jan-inge J skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en Volkswagen passat .bilen motsvarande beskrivning och mina förväntningar. Mycket trevligt bemötande av säljaren. Köpet kändes tryggt och bra.
    Rekommenderas Läs mer
  • Nicklas Michael B

2020-02-03

Nicklas Michael B skrev om Interperial Bilförsäljning
    Denna firman gillar att sälja bilar, men inte att stå för kostnader när man får problem. Jag & min fru kunde absolut valt en mer seriös bilhandlare.. jag har fått lägga ut ca 12.000:- på slitdelar som en bil för 200.000-: ++ klassen inte borde ha, endå har jag mycket kvar att laga innan bilen känns fin, som Motorbustning,skeva bromsskivor mm.. jag köpte bilen för 4 månader sedan, och har haft väldigt mycket problem med Volvon, nu anses jag som jobbig och deras ”Goodwill” är slut. Endå har jag inte fått något goodwill och jag får fixa allt själv.. Tror bilen blir fin till slut, men det är inte Interperials förtjänst :(. Läs mer
    2020-02-07 Fredrik B svarar Nicklas Michael B
    Vi vet båda att detta inte är hela sanningen. Du HAR fått nya skivor och belägg runt om bilen en gång. Du får det inte en gång till.
    Jag har hjälpt dig utan minsta motsättning vid mer än ett tillfälle men jag har tillräckligt med ryggrad att säga nej när det är befogat.
  • Magnus P

2020-01-28

Magnus P skrev om Interperial Bilförsäljning
    Jag åkte och kolla på en Ford som fånga mitt intresse på blocket. Fick ett mycket trevligt bemötande och inte den där typiska känslan av vaksamhet man får hos vissa beg bil försäljare.

Jag gjorde en bra affär ( I mitt tycke), och åkte där ifrån nöjd. åk dit och botanisera lite om ni är på jakt efter ny beg bil Läs mer
  • 2020-01-20

Johannes A skrev om Interperial Bilförsäljning
    Snabbt, smidigt och bra försäljare. Läs mer
  • 2020-01-18

Alexander S skrev om Interperial Bilförsäljning
    Trevligt bemötande och en smidig affär Läs mer
  • 2020-01-13

Patrik S skrev om Interperial Bilförsäljning
    Ett lättsamt bilköp med snabb och bra service. Läs mer
  • 2020-01-13

David J skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra telefonkontakt, bra och snabb affär. Inga konstigheter. Köper gärna bil där igen! Läs mer
  • 2020-01-06

Nils tore lennart M skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra bemötande lätt att koma överens med. Läs mer
  • 2019-12-30

Andreas B skrev om Interperial Bilförsäljning
    Vi köpte en VW golf 2016 i Göteborg och vi blev väldigt professionellt bemötta med saklig och ärlig information om bilen och köpet, det kändes ej påfluget ”försäljarsnack”. Bilen var i bra skick och servad.
    Sammanfattningsvis var det en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Tord I

2019-12-22

Tord I skrev om Interperial Bilförsäljning
    Hej
    Köpte en Mitsubishi Outlander PHEV - Mycket bra pris!
    Försäljaren var lyhörd för våra önskemål och tog fram en fantastiskt bra bil som uppfyllde alla våra krav. Vi är verkligen nöjda och rekomenderar Interperial till alla.
    //Tord Läs mer
  • 2019-12-14

Johan K skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en BMW 520. Mycket trevligt bemötande. Bra service. Glatt överraskad. Läs mer
  • 2019-12-14

Rolf N skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en VOLVO XC60. Bra och lugnt bemötande, inget krångel. Fina bilar till bra pris. Läs mer
  • 2019-12-11

Börje O skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra försäljare som levererar det dom lovar. Köpte en passat och efter några veckors fundering slog jag till. Läs mer
  • 2019-12-11

Markus E skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en skoda superb av dom lyste en varningslampa som försvann när vi startade bilen säljaren skrev in det i köpekontraket tyvärr så har lampan tänt sig igen ett par gånger. Efter kontakt med dom så så dom att lämna in bilen och be dom fakturera till oss. Läs mer
  • 2019-12-10

Alexander H skrev om Interperial Bilförsäljning
    Sakliga, tydliga och hjälpsamma. En smidig bilaffär från början till slut. Läs mer
  • 2019-11-26

Karin E skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en Passat. Blev trevligt bemött o bra informerad om bilen o bilens skick. Fick hjälp med däckbyte o byte av batteri.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-11-22

Andreas S skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte bil efter jag hittade annonsen på blocket. Super trevligt och enkelt bemötandet. Snabb och säker affär. Gärna igen! Läs mer
  • 2019-11-06

Andreas A skrev om Interperial Bilförsäljning
    Kanon firma! Väldigt bra bemötande o fick bra känsla direkt man kom in i bil hallen! Seriösa och pålitliga! Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-10-20

Peter L skrev om Interperial Bilförsäljning
    Ett mycket trevligt och professionellt bemötande! Sakligt och förtroendeingivande! Detta var ingen bokförsäljning , det var en positivt mentorskap där jag som kund inte kände mig lurad! Läs mer
  • 2019-10-18

Martin J skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra och trevligt bemötande. Bra affär. Läs mer
  • 2019-10-13

Anton L skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en VW Passat 2016. Trevligt och professionellt bemötande. Mycket tillmötesgående och hjälpsamma. Hade jag bott närmare Göteborg så hade jag nog vänt mig hit i första hand vid nästa bilköp! Läs mer
  • 2019-10-11

Rosmarie O skrev om Interperial Bilförsäljning
    En bil.
    Trevlig personal och ett bra bemötande. Hade inga särskilda förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-10

Victor V skrev om Interperial Bilförsäljning
    Jag var ute efter en familje bil och besökte flera olika bilfirmor, jag fick bra bemötande från flera jag besökte men hos Interperial var han jag fick kontakt med som en öppen bok ärlig och döljde inget som andra bilfirmor kan göra. Han var även villig att hjälpa till i framtiden med diverse saker en bil kan behöva. 👏🏽 Läs mer
  • 2019-10-10

Mattias L skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en bil och det var mycket trevliga säljare. Läs mer
  • 2019-10-07

Johanna B skrev om Interperial Bilförsäljning
    Blev mycket nöjd. Kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-10-01

Jonas L skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en Audi A4 och blev väldigt bra bemött redan från första telefonkontakt. Fick även provköra andra bilar på plats. Lugn och kunnig personal som ingav ett väldigt seriöst intryck! Läs mer
  • 2019-09-30

Urban K skrev om Interperial Bilförsäljning
    Jag köpte en bil och lämnade min bil i inbyte. Bemötandet var mycket korrekt och helt utan inslag av bilförsäljarsnack. Det var lätt att få tag på försäljaren och köpet med inbytet genomfördes snabbt. Mina förväntningar på köpet är helt uppfyllda. Jag ville ha en sådan bil som jag köpte och skicket på bilen var enligt mina förväntningar. Mellanskillnaden som jag betalade var acceptabel. Det som nu återstår är omregistreringen av den inbytta bilen och hur eventuella fel på den köpta bilen hanteras i förhållande till förväntat skick på bilen och lämnad garanti. Garantin är 500 mil eller 6 månader. Sammanfattningsvis en mycket positiv upplevelse och jag rekommenderar denna försäljare. Läs mer
  • 2019-09-28

Anders L skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en Volvo xc 60
    Trevligt bemötande
    Hade inga förväntningar när jag gick dit
    Försäljaren var trevlig och hjälpsam så det blev affär. Läs mer
  • 2019-09-05

Niklas Joakim B skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpt bil o bytt in min gamla.
    Bemött på ett mycket trevligt sätt.
    Kollade på en bil som jag letade efter o bil var precis rätt för mig som jag hittade.
    Mycket bra försäljare,lätt o smidigt med allt. Läs mer
  • 2019-09-05

Tobias H skrev om Interperial Bilförsäljning
    Mycket enkel och snabb affär. Bra mottagande och behjälpliga Läs mer

Desko V skrev om Interperial Bilförsäljning
    Jag köpte en bil och blev bemött på en trevligt och proffsigt sätt.

Allt gick smidigt och enkelt Läs mer

Roya M skrev om Interperial Bilförsäljning
    Jag köpte bmw 118d , jag tycker att personen som säljer bil har inte tillräcklig erfarenhet. Läs mer
    Nicklas Michael B gillar detta

Mikael B skrev om Interperial Bilförsäljning
    Professionell och personlig, supertrevligt bemötande. Läs mer
  • Fredrik K

2019-08-27

Fredrik K skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en beg BMW av dom och bilen var precis som beskrivet . Fixade även dom små grejorna som jag anmärkte på .
    Mycket trevligt bemötande av säljarna som dessutom hämta mej på tågstationen när bilen var klar för leverans . Läs mer
  • 2019-08-14

Martin C skrev om Interperial Bilförsäljning
    Jättetrevligt bemötande. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2019-08-12

Tony J skrev om Interperial Bilförsäljning
    Vi besökte Interperial Bilförsäljning för att titta på en bil vi var intresserade av. Denna var dessvärre såld. Vi fick provköra en annan som visade sig passa våra behov ännu bättre. Jag kan rekommendera detta företag då de är duktiga på sin sak utan en jobbig sälj-attityd. Läs mer
  • 2019-07-30

Abdul Karim H skrev om Interperial Bilförsäljning
    Kunde gått ner lite i pris:-). Läs mer
  • 2019-07-20

Marian W skrev om Interperial Bilförsäljning
    Jag köpte en begagnad bil (3 år) Volvo V70. Jag blev väldigt trevligt bemött.
    Säljaren var duktig, kunnig, saklig och trevlig. Toppbetyg från mig och jag kommer att rekommendera imperial bilförsäljning till alla som är ute efter att byta bil. Läs mer
  • 2019-07-17

Susanne B skrev om Interperial Bilförsäljning
    Proffsiga, kunniga och måna om sina kunder! Har köpt bil hos dem tidigare och kommer absolut att göra det igen! Läs mer
  • 2019-07-11

Jonny C skrev om Interperial Bilförsäljning
    Jag köpte en begagnad bil.
    Jag blev extremt trevligt bemött.
    Säljaren var duktig, kunnig och trevlig. Våra praktiska problem som dök upp hjälpte säljaren till att lösa på ett väldigt bra sett. Toppbetyg från mig och jag kommer att rekommendera imperial bilförsäljning till alla som är ute efter att byta bil. Läs mer
  • 2019-06-27

Johanna L skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte ny bil och inbyte av vår gamla bil, blev väl bemötta av personalen, bra och seriös service. Läs mer
  • 2019-06-25

Johan Markus G skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en beg BMW, bilen var i bra skick, som den beskrevs. Köpet gick mycket smidigt, förväntar mig bra hjälp om något krånglar... Läs mer
  • 2019-06-25

Michael A skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte neg. bil.
    Blev bemött på ett bra sett, de var måna om kunden. Hade inga förväntningar och var väldigt trevliga och ställde om mötestider efter kundens önskemål.
    Handlar gärna där igen. Läs mer
  • 2019-06-15

• 2019-06-13

Thomas N skrev om Interperial Bilförsäljning
    Trevligt och proffsigt bemötande. Smidig affär rakt igenom. Läs mer

Vedran S skrev om Interperial Bilförsäljning
    Supernöjd med bilköpet hos Imperial!
    Sakkunnig och trevlig personal! Läs mer

Fredrik H skrev om Interperial Bilförsäljning
    Seriöst och trevligt bemötande Läs mer

Jenna L skrev om Interperial Bilförsäljning
    Supernöjd med min bil, trevliga och hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-05-28

Leif S skrev om Interperial Bilförsäljning
    Seriöst och bra bemötande, rekommenderas. Läs mer

Fältspatsgatan 12, 421 30 Västra frölunda