Interperial Bilförsäljning

Snittbetyg
4.7
Bilar i lager Ring 031-361 83 04 Dela

Om företaget

Interperial Bilförsäljning - Vi är bilförsäljaren som säljer nyare begagnade svensksålda bilar. Alltid med hög kvalitet genom god utrustningsnivå och full servicehistorik på de bilar vi säljer. Bilarna vi säljer genomgår även ett kvalitetstest, utfört av opartisk firma. Vår målsättning är att finna den perfekta bilen för dig....

220 omdömen om Interperial Bilförsäljning

Sedan starten hos Reco 2018

Visar 220 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Robert B
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Fick tyvärr ett gott första intryck av säljaren tillika ägaren, Fredrik Borghede. Han påvisade god socialkompetens och var förtroende ingivande under försäljningen. Bilen som inhandlades var en inbytesbil i prissegmentet 50tkr. Fredrik uttryckte att han normalt inte handlade med bilar i den priskategorien utan ansåg den tog upp plats för nya objekt. Fredrik var väldigt tillmötesgående vid förhandling av pris. Han försäkrade att hans mekaniker kontrollerat motor och växellåda som var i gott skick. Det som stack ut var skadorna...

Pekka K
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Professionellt , sakligt och mycket trevligt bemötande.

Dusan K
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Trevligt bemötande och smidig affär. Återkommer gärna.

Göran E
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Duktig säljare mycket nöjd kund

Ari P
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Trevligt bemötande av försäljaren. Hade inga förväntningar men blev väl bemött av Interperial. Köpte en Volvo som var i det skicket som beskrevs i annonsen hade även inbyte. Dom fixade även en åtgärd på bilen efter en överenskommelse 👍

Martin O
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Bilköp. Bra bemötande och snabb och enkel affär.

István E

Bilen har sett ut som på foto i annonsen Chefen är 100% korrekt István

Erik H
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Väldigt smidig hantering, vi är jättenöjda och kommer att vara återkommande kunder när vi byter bil. Mvh Erik och Caroline

Martin S

Trevlig och ärlig säljare! Mycket nöjd 😃

Mohammadi H
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Bra och smidigt affär, good bemötande.

Henrik D
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Bra och ärliga, döljer inte små skavanker om det finns på bilen osv utan berättar vilket skick bilen faktiskt är. Skitnöjd :)

Kersti G
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Köp av bil och inbyte av gammal, bra bemötande och lätt att kommunicera med. Det var värt resan från Skåne🤗

Mikael B
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Snabba och ärliga svar när man ställer frågor. Skrev Mail på torsdagen och tog tåget från Stockholm och handlade på fredagen. Bilen va bättre än bilderna tyckte jag

Fredrik Patrik R
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Jag var påväg att byta bil . Min bror föreslog att vi skulle till Interperial och titta. Viktlös de in en bil och vi fick ett mycket trevligt bemötande . Vi kollade färdigt och sa att vi åter kommer . Sedan ringde jag och sade att jag var intresserad av bilen . Försäljaren reserverade bilen och sedan 2 dagar senare åkte jag tillbaka och provkörde bilen . Då bestämde jag mig för att köpa bilen . Han var jätte trevlig och vi kom överens om hur vidare affären skulle göras . Han informerade mig om hur allt går till . Sedan...

Dan M
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Trevligt bemötande och mottagande. Bilen motsvarade vad som utlovats. Nöjd så långt.

Paul W
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Det mest professionella bilhandlare jag har träffat på och jag stött på många. Svarar snabbt och är både trevlig och mycket kunnig. Kommer definitivt anlita den här firman fler gånger Paul Westerholm

Ammar H
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Positivt upplevelse, väldigt bra bemötande, säljarna är kunniga och bra. Ett positivt upplevelse, rekommenderar starkt

Johan S
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Bra bilar, bra bemötande och enkelt hanteringen av formalia! Jag köpte en 3 år gammal bil som hade gått 3000 mil.

Peter A
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Trevligt och bra bemötande Mycket bra skick på den bil jag tittade på och Köpte, En seriös bilhandlare! Mvh Peter

Catarina S
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Mycket gott bemötande av säljare vid köp av bil.

Helena H
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Fredrik är otroligt trevlig och duktig, vilken kundservice! Jag är mycket nöjd med mitt bilköp och kan verkligen rekommendera detta ställe

Jane O
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Hej mycket bra bemötande inte påstridig alls lät mig titta och köra bilen ordentligt , trevligt och det kändes tryggt . Har också en bilverkstad där de kan hjälpa mig vid behov uppfattade jag

Lars W
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Ett företag som genomsyras av förtroendeingivelse, genuinitet och ansvarstagande. Jag har samarbetat en längre tid med Interperial i olika sammanhang och det har varit ett sant nöje. Jag hyser en enorm respekt för både Fredrik och Lasse och skulle aldrig vilja gå någon annanstans. Här får du ett ärligt, jordnära möte med människor som vet va de pratar om.

Leif G
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Vi blev mycket bra bemötta av både Fredrik och Lars. Sonen köpte en Volvo v40. Hittade et jack i ett av däcken dagen efter. Talade med Fredrik som löste det med en gång. Mycket tacksamma. Leif o Lukas

Patrik H
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Ingen bra upplevelse så här efteråt 😡😡😡

Svar från Interperial Bilförsäljning

Patrik, jag tycker jag hållit mycket god ton mot dig de senaste två åren sen du köpte bilen, som du förövrigt fortfarande har till ägo. Du fick ett mer än generöst erbjudande av mig, trots att det inte fanns något fel. Du valde att gå till ARN och dom dömer med motiveringen ”Det får man räkna med” till din nackdel. Jag säger nej när det är befogat. Låt detta bli en läxa för dig. Köp inte en bil som när den var ny kostade över miljonen och förvänta dig att efter 15år och 24000 mil, till ett pris av 129.000:-, inte skall ha spår av användning.

Katarina S
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Bra dialog! Förtroendeingivande säljare som kändes genuin och serviceinriktad. Känns som det blev en bra affär!

Hawsar H
Skrev om Interperial Bilförsäljning

De har mycket respekt på folk jag har träffat någon som jobbar dar han är bäst .

Saher A
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Min upplevelse var bra, fick de jag sökte efter.

Meholi K
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Jag är jätte nöjd av bemötandet . Det var en lugn och trevlig säljare så vi kom överens lätt med varandra. Jag uppskattar verkligen det. Jag rekommenderade några av mina kollegor Tack 👍👍

Tony W
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Bilens skick motsvarande beskrivningen från annonsen. Trevligt och bra bemötande utan försäjartugg. Lokalen var lite tråkig.

Fredrik E
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Väldigt trevligt bemötande och behjälplig personal, precis som bilförsäljare ska vara. Kan rekommendera dem starkt och jag kommer absolut återkomma för att se om de har en bil som passar när nästa byte blir aktuellt.

Ari T

Så bra service😊🍻😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊🎂😊

Johnny H
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Väldigt trevligt bemötande av personalen

Alf L
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Snabb och smidig affär Fredrik var både trevlig och hjälpsam och bilen är över förväntan finare än bilderna i annonsen.

Helena O
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Ett fint bemötande och jag åkte därifrån som en väldigt nöjd kund👌

Patrik H
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Väldigt hög servicenivå, bra kommunikation och trevlig bemötande, höll avtalade tider för leverans utav bilen efter genomgången service och besiktning Väldigt nöjd med mitt bilköp P.

Oskar Gustav Viktor Å
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Det är okej men mycket kostar

Philip B
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Snabb och smidig affär. Bilen var i det skick som förväntades från annonsen. Både Lars och Fredrik var mycket trevliga och behjälpliga.

Jan N
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Affären fungerade bra. Bilen fungerar utmärkt

Tonnie A
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Trevlig personal och fick bra med hjälp.

Stefan O
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Mycket bra bemötande. Bilen i det skick som beskrivits i annons och telefon. Mycket nöjd med bilen!

Inger S
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Fint och trovärdigt bemötande. Bra service och bilköpet gick väldigt smidigt.

Per K
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Bara bilen fungerar så Det kunde ju vara lite mera bränsle i den

Erik O
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Tack för en smidig och trevlig affär. Säljaren var mycket tillmötesgående och förtroendeingivande.

Filip A
Skrev om Interperial Bilförsäljning

De lovades att bilen va helt genomgången men ändå hittade man fel på bilen som tog tid att återgärda för dom. Bilen såldes med sommardäck på fast de är vintertid.

Anders J
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Köpte en Audi A6 och var nöjd med priset som jag fick på mitt inbyte samt det jag fick betala emellan. Lugnt och sansat seriöst intryck och ingen påtvingad försäljning ifrån säljaren. En enkel smidig affär som gav förtroende för få anledning att återkomma vid mitt nästa bilbyte. Tack ! Kan varmt rekommendera Anders Göteborg

Jonas K
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Bra bemötande och smidig affär.

Daniel M
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Liten personlig bilfirma. Känns verkligen som att Fredrik vill kundens bästa. Rekommenderas!

Pia S
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Allt gick väldigt lätt och smidigt, kändes tryggt att göra den affären, det vi hade diskuterat innan om bilarna och div åtgärder var klart och fixat. Vi köpte två bilar , en Volvo cx70(som vi hade varit nere tidigare och prov kört) och en 530Bmw ( som vi bara sett på bild och pratat med försäljaren om) Vi var väldigt nöjda med hela upplägget//Pia

Richard A
Skrev om Interperial Bilförsäljning

Väldigt positivt! Trevligt bemötande, seriöst intryck av säljare och företag. Känns tryggt och säkert att göra bil affär här!

Filtrera omdömen