Interperial Bilförsäljning

Fältspatsgatan 12, 421 30 Västra frölunda — Visa karta

Interperial Bilförsäljning - Vi är bilförsäljaren som säljer nyare begagnade svensksålda bilar. Alltid med hög kvalitet genom god utrustningsnivå och full servicehistorik på de bilar vi säljer. Bilarna vi säljer genomgår även ett kvalitetstest, utfört av opartisk firma.

Vår målsättning är att finna den perfekta bilen för dig. Detta genom ett stort intresse och passion för bilar. Har du dessutom funderingar över hur du ska finansiera din bil så hjälper vi dig via Santander Consumer Bank.
Vi säljer allt från Audi, BMW, Citroen och Ford till Opel, Porsche, Skoda och Volvo.
Mån-Tor: 09:30-18:00
Fre: 09:30-17:00
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 126 kunder tycker om Interperial Bilförsäljning

• 2020-10-28

Per-christian S skrev om Interperial Bilförsäljning
    Fredrik B. ger ett seriöst intryck - inget säljsnack. Betalade med egen dator på hans kontor via BG. 6 månaders garanti. Han ordnade med vinterhjul och tog min bil i inbyte. Läs mer
  • 2020-10-24

Christer L skrev om Interperial Bilförsäljning
    Mycket bra bemötande vid mitt bilköp. Kändes mycket seriös hela vägen👍 Läs mer
  • 2020-10-21

Agris V skrev om Interperial Bilförsäljning
    köpte en bil från Interperial bilförsäljning. Jag är mycket nöjd med bilen och säljaren. Jag rekommenderar till andra. Tack! Läs mer
  • Alexander Ö

2020-10-20

Alexander Ö skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en Passat. Trevligt bemötande och väldigt kundinriktad. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-10-10

Robert B skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en bag. Volvo v60 cc. Trevligt bra bemötande (inget klassiskt säljsnack).
    Rekommenderar starkt denna firma Läs mer
  • 2020-10-01

Matilda R skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra kommunikation och fint bemötande. Läs mer
  • 2020-09-18

Hannes B skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra och uppriktigt bemötande. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2020-09-11

Göran C skrev om Interperial Bilförsäljning
    Väldigt bra bemötande och en smidig affär. Säljaren ger ett förtroendegivande intryck.
    Göran. Läs mer
  • 2020-09-11

Simon J skrev om Interperial Bilförsäljning
    Vi köpte en Passat av Fredrik och är helt fantastiskt nöjda. Super bra bemötande och bra återkoppling. Tack för affären. Läs mer
  • 2020-09-10

Vilhelm L skrev om Interperial Bilförsäljning
    Byte bil där och altting gick smidigt trevli personal Kanon bra bemötande toppen toppen👏😀 Läs mer
  • 2020-09-10

Johan V skrev om Interperial Bilförsäljning
    Jag köpte en Volvo S40 till som jag anser ett bra pris relativt till andra firmor. Blev bemött på ett utmärkt sätt och fick bra support om bilen och fördelar relativt till andra bilalternativ. Interperial erbjöd sig även att få fram bättre vinterdäck än det som fanns till. Jättenöjd! Läs mer
  • 2020-09-08

Håkan C skrev om Interperial Bilförsäljning
    Jag köpte en bil.
    På ett bra och sakligt sätt o vänligt.
    Att få brovköra den till tänkta bilen,
    Och dom levde upp till förväntningarna.
    Dom var bra. Läs mer
  • 2020-09-05

Magnus A skrev om Interperial Bilförsäljning
    Proffsig och snabb affär. Bilen var oklanderligt städad och fräsch. Även inbytet av existerande bil fungerade bra. Läs mer
  • Daniel B

2020-08-23

Daniel B skrev om Interperial Bilförsäljning
    Fina bilar, en eller två ägare, utvalda, visa fick en super fin keramisk lackbehandling. Verkligen bra koncept o en bilhandlare du måste ha i tankatna när du ska köpa en bil. Samt de planterar 5 träd för varje bil de säljer. Underbart, rekommenderas verkligen... Läs mer
  • 2020-08-17

Jessica P skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en bil av en grym bilförsäljare, så nöjd! Läs mer
  • 2020-08-14

Anneli A skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra bemötande. Inga krångligheter. Läs mer
  • 2020-08-06

Ann Kristina J skrev om Interperial Bilförsäljning
    Vi var intresserade av att köpa en bra och prisvärd begagnad bil.
    En trevlig försäljare visade oss bilen vi var intresserade av och svarade på våra frågor. Efter provkörning blev det affär och även där var säljaren proffsig.
    Vi blev väldigt bra bemötta under hela tiden, framför allt upplevde vi inte att säljaren påtvingade oss bilen, vilket är mycket trevligt! Läs mer
  • 2020-07-23

Kenneth O skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra bil 🚙 rätt pris.
    Trevligt bemötande.
    Kan inte vara annat än nöjd 😊 Läs mer
  • 2020-07-18

Richard K skrev om Interperial Bilförsäljning
    Enkel och smidig affär. Bilen motsvarade beskrivningen och säljaren var kunnig och trevlig! Läs mer
  • 2020-07-16

Leif S skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en SEAT blev vänligt bemött av en säljare. Han var hjälpsam och kunnig inte påstridig på något sätt . Fick en uppfattning att han var genuint intresserad av mig som köpare.vill varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Bertil A

2020-07-09

Bertil A skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte enVolvoxc70
    Blev bemött mycke bra
    Hitta en bra bil ! Sedan får tiden utvisa om det var bra !
    Mycket trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-07-06

Åsa Maria A skrev om Interperial Bilförsäljning
    Toppenbra bemötande! Köpte en beg VW Passat i april och i slutet på maj, när värmen kom, upptäckte jag att AC:n fungerade dåligt. Jag kontaktade Interperial som tog bilen till verkstan. Kompressorn behövde bytas ut och Interperial tog fakturan. Kändes jättebra då det är trist med stora utgifter i början av ett bilköp. Pålitlig firma! Läs mer
  • 2020-07-04

Joakim K skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpt bil och är mycket nöjd över bemötandet. Bilen reserverades då jag reste 50 mil för köpet. Trevligt inititiv att varje såld bil innebär nyplantering av träd i Afrika. Läs mer
  • 2020-07-02

Bertil E skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra info om varan trevligt bemötande Läs mer
  • Claes F

2020-06-22

Claes F skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte beg Audi A6. Helt underbart bemötande, allt var som det var tänkt. Bilen var som beskrivning o lite till. Företaget o allt levde verkligen upp till förväntningarna.
    Smidigaste Affären på länge.
    Kan absolut rekommendera denna firma Läs mer
  • 2020-06-18

Marina S skrev om Interperial Bilförsäljning
    Vi köpte en BMW i3.
    Trevligt & seriöst bemötande.
    Kunnig personal som inte bara malde på om allt bra, utan även påpekade som i detta fallet att den ljusa klädseln lätt blir smutsig.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-06-12

Mette A skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra kompetens och service känsla! Läs mer
  • 2020-05-19

Magnus B skrev om Interperial Bilförsäljning
    Snabb, positiv och kunnig Guidning och svar på alla frågor. Mycket professionella. Läs mer
  • 2020-04-24

Josef L skrev om Interperial Bilförsäljning
    Riktigt nöjd med min nya BMW. Bra service och trevligt bemötande utav personalen. Läs mer
  • 2020-04-17

Tapio T skrev om Interperial Bilförsäljning
    Ett från början korrekt bemötande och en väl genomförd affär , de levde upp till mina förväntningar ! Läs mer
  • 2020-03-14

Irene E skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bytt bil, bra bemötande, jättefin bil, så nöjd. Läs mer
  • 2020-03-11

Markus T skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpt en Audi A6 blev bemött väldigt trevligt av säljarna , rekommenderas ! Läs mer
  • 2020-02-28

Martin F skrev om Interperial Bilförsäljning
    Trevlig personal och fina och välvårdade bilar Läs mer
  • 2020-02-12

Jan-inge J skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en Volkswagen passat .bilen motsvarande beskrivning och mina förväntningar. Mycket trevligt bemötande av säljaren. Köpet kändes tryggt och bra.
    Rekommenderas Läs mer
  • Nicklas Michael B

2020-02-03

Nicklas Michael B skrev om Interperial Bilförsäljning
    Denna firman gillar att sälja bilar, men inte att stå för kostnader när man får problem. Jag & min fru kunde absolut valt en mer seriös bilhandlare.. jag har fått lägga ut ca 12.000:- på slitdelar som en bil för 200.000-: ++ klassen inte borde ha, endå har jag mycket kvar att laga innan bilen känns fin, som Motorbustning,skeva bromsskivor mm.. jag köpte bilen för 4 månader sedan, och har haft väldigt mycket problem med Volvon, nu anses jag som jobbig och deras ”Goodwill” är slut. Endå har jag inte fått något goodwill och jag får fixa allt själv.. Tror bilen blir fin till slut, men det är inte Interperials förtjänst :(. Läs mer
    2020-02-07 Fredrik B svarar Nicklas Michael B
    Vi vet båda att detta inte är hela sanningen. Du HAR fått nya skivor och belägg runt om bilen en gång. Du får det inte en gång till.
    Jag har hjälpt dig utan minsta motsättning vid mer än ett tillfälle men jag har tillräckligt med ryggrad att säga nej när det är befogat.
  • Magnus P

2020-01-28

Magnus P skrev om Interperial Bilförsäljning
    Jag åkte och kolla på en Ford som fånga mitt intresse på blocket. Fick ett mycket trevligt bemötande och inte den där typiska känslan av vaksamhet man får hos vissa beg bil försäljare.

Jag gjorde en bra affär ( I mitt tycke), och åkte där ifrån nöjd. åk dit och botanisera lite om ni är på jakt efter ny beg bil Läs mer
  • 2020-01-20

Johannes A skrev om Interperial Bilförsäljning
    Snabbt, smidigt och bra försäljare. Läs mer
  • 2020-01-18

Alexander S skrev om Interperial Bilförsäljning
    Trevligt bemötande och en smidig affär Läs mer
  • 2020-01-13

Patrik S skrev om Interperial Bilförsäljning
    Ett lättsamt bilköp med snabb och bra service. Läs mer
  • 2020-01-13

David J skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra telefonkontakt, bra och snabb affär. Inga konstigheter. Köper gärna bil där igen! Läs mer
  • 2020-01-06

Nils tore lennart M skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra bemötande lätt att koma överens med. Läs mer
  • 2019-12-30

Andreas B skrev om Interperial Bilförsäljning
    Vi köpte en VW golf 2016 i Göteborg och vi blev väldigt professionellt bemötta med saklig och ärlig information om bilen och köpet, det kändes ej påfluget ”försäljarsnack”. Bilen var i bra skick och servad.
    Sammanfattningsvis var det en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • Tord I

2019-12-22

Tord I skrev om Interperial Bilförsäljning
    Hej
    Köpte en Mitsubishi Outlander PHEV - Mycket bra pris!
    Försäljaren var lyhörd för våra önskemål och tog fram en fantastiskt bra bil som uppfyllde alla våra krav. Vi är verkligen nöjda och rekomenderar Interperial till alla.
    //Tord Läs mer
  • 2019-12-14

Johan K skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en BMW 520. Mycket trevligt bemötande. Bra service. Glatt överraskad. Läs mer
  • 2019-12-14

Rolf N skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en VOLVO XC60. Bra och lugnt bemötande, inget krångel. Fina bilar till bra pris. Läs mer
  • 2019-12-11

Börje O skrev om Interperial Bilförsäljning
    Bra försäljare som levererar det dom lovar. Köpte en passat och efter några veckors fundering slog jag till. Läs mer
  • 2019-12-11

Markus E skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en skoda superb av dom lyste en varningslampa som försvann när vi startade bilen säljaren skrev in det i köpekontraket tyvärr så har lampan tänt sig igen ett par gånger. Efter kontakt med dom så så dom att lämna in bilen och be dom fakturera till oss. Läs mer
  • 2019-12-10

Alexander H skrev om Interperial Bilförsäljning
    Sakliga, tydliga och hjälpsamma. En smidig bilaffär från början till slut. Läs mer
  • 2019-11-26

Karin E skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte en Passat. Blev trevligt bemött o bra informerad om bilen o bilens skick. Fick hjälp med däckbyte o byte av batteri.
    Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-11-22

Andreas S skrev om Interperial Bilförsäljning
    Köpte bil efter jag hittade annonsen på blocket. Super trevligt och enkelt bemötandet. Snabb och säker affär. Gärna igen! Läs mer

Fältspatsgatan 12, 421 30 Västra frölunda

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte