INTRO

Klangfärgsgatan 16, 426 52 Västra frölunda — Visa karta

Vi är stylister och inredningsarkitekter som brinner för det vi gör och vi är personligt engagerade i varje projekt, ned till minsta detalj!

I portfolion har vi, förutom många fina sålda hem, även inredning av offentliga utrymmen såsom restauranger, caféer och kontor.

Vårt mål är alltid att få nöjda, återkommande kunder och sedan 2004 har vi byggt upp ett nätverk av mäklare och privatpersoner i Göteborgsområdet som anlitar oss regelbundet.

Ska du sälja din bostad, men har redan flyttat möbler och inredning? På INTRO har vi ett stort urval av möbler och inredningsdetaljer som vi hyr ut, stylat och klart, för fotografering och visning. Välkommen!

Läs vad 158 kunder tycker om INTRO

• Göran S skrev om INTRO
    Bra skött, inget att anmärka på Läs mer
  • Jessica L skrev om INTRO
    Jag valde en mindre Fullstyling av min lägenhet inför fotografering och försäljning där nästintill alla möbler och stylingprylar kom från Intro.
    Jag hade en väldigt trevlig kontakt med Anna på Intro som höll mig uppdaterad vid varje steg av processen och var till stor hjälp.
    Förväntningarna var egentligen inte så stora, klart tänkte jag att de piffar till lägenheten lite fint, men det överträffades. Lägenheten blev otroligt fint och det förmedlades en fin känsla... Ville typ flytta in själv :-) Läs mer
  • Helle L skrev om INTRO
    Styling av en villa- Mycket trevligt och informativt.
    Hade hört att företaget var bra och proffsigt
    Enkelt uttryckt - det stämde
    Dom som kom hem var utomordentligt trevliga och kunniga.
    I mitt aktiva liv var jag personalchef.

Jag skulle med glädje anställa dom !!!! Läs mer
  • Elin A skrev om INTRO
    Styling inför försäljning. Proffsigt, snyggt, hemtrevligt!
    Schysst kommunikation, lösningsorienterat. Snabba svar! Läs mer
  • Emil R skrev om INTRO
    Stylig över förväntan, märktes att de verkligen hade tagit sig tid och mycket proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Lisa E skrev om INTRO
    I samband med försäljning av vår lägenhet fick vi snabb och proffsig hjälp ifrån Karin på Intro. Vi köpte en "medium-styling" och slutresultatet blev verkligen över förväntan! Många fina detaljer som bidrog till en harmonisk helhet med en tydlig röd tråd igenom hela konceptet. Vi är supernöjda och vill verkligen varmt rekommendera Intro och Karin Ljung! Läs mer
  • Daniel S skrev om INTRO
    Jag har fått hjälp med homestyling och visningsstyling. Bra och positivt bemötande och mycket fin styling med blommor, tavlor, mattor och småmöbler samt övrig dekoration som vaser och askar.
    Dock få alternativ på tider för möte och för lång tid mellan visningsstyling och själva visningen. Läs mer
  • Anais E
    Anais E skrev om INTRO
    Det kändes jättebra! Allt var smidigt och det blev väldigt snyggt i lägenheten Läs mer
  • Ernad H skrev om INTRO
    Homestyling inför bostadaförsäljning. Vänlig personal hela vägen som utför professionellt arbete.
    Rekomenderas varmt. Läs mer
  • Isabell K skrev om INTRO
    Utmärkt bemötande genom hela processen! Läs mer
  • Christina S skrev om INTRO
    Väldigt bra bemötande, snygg stailing ! Läs mer
  • Juliana P
    Juliana P skrev om INTRO
    Profesionell, flexibel och service minded personal.
    Öppna för mina förväntningar.Utmärkt kommunikation.
    Varmt rekommenderas. Läs mer
  • Anders J skrev om INTRO
    Jättefin styling som verkligen lyfte vår lägenhet. Trevlig personal som genomförde snabbt, enkelt och utan problem.
    Fem plus! Läs mer
  • Ann-sophie C skrev om INTRO
    Snabbt, lätt att kommunicera om än en del frågetecken ang vad som vi pratade om och vad som står på fakturan. Läs mer
  • Bengt F skrev om INTRO
    Bra snabb respons på styling av lägenhet inför visningsfotografering. Bra attityd och snabbt agerande. Lösningsorienterad Läs mer
  • Jan Inge W skrev om INTRO
    Vi är mycket nöjda med stylingen av vår bostad inför försäljning. Kontakten med Lovisa på INTRO INRED har hela tiden varit bra och bemötandet alltid lika trevligt. Vi kan varmt rekommendera företaget om alla är lika proffsiga som Lovisa. Läs mer
  • Lars N skrev om INTRO
    Extreamly proffesionel people, and fast. Läs mer
  • Elizabeth B skrev om INTRO
    Homestyling i toppklass!
    Blev verkligen jättefint.
    Härligt bemötande och hög kvalité. Läs mer
  • Sarah M skrev om INTRO
    Styling inför lgh-visning.
    Bra att tala med, öppna för mina förväntningar och måna om att göra mig som kund nöjd.
    Jag hade gärna upplevt lite mer spontan respons på mina försök till mailkontakt. Läs mer
  • Mats H skrev om INTRO
    Mycket bra hjälpa att definiera vad som skall tas bort och sedan hjälpa med fräscha snittblommor och styling av detaljer med befintliga möbler, vaser etc.

Hjälpen var totalt ca 2,5 h samt tillkommer snittblommor.
    Jag tycker priset utslaget per timme plus snittblommor är alldeles för högt och ligger på advokatnivå.
    Vill dock betona att vi var mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Ann L skrev om INTRO
    Vi köpte en ministyling och är supernöjda med allt från början till slut. Verkligen professionella och vet vad de gör. Kan varmt rekommendera Intro Inred om du behöver hjälp inför försäljning av bostad. Läs mer
  • Magnus B skrev om INTRO
    Snabbt enkelt och perfektion i utförande Läs mer
  • Jonny L skrev om INTRO
    Dom kan verkligen sin grej... Slut resultat blev världsklass.. Läs mer
  • Ole L skrev om INTRO
    Intro inred stylade min lägenhet innan försäljning. De gjorde det mycket bra och all kommunikation fungerade väl Läs mer
  • Anker D skrev om INTRO
    Bra dialog. Professionalism. Kompetens. Harmoni. Läs mer
  • Maria A skrev om INTRO
    Styling mellan bra trevlig luftig o säljande.
    Kan förbättra
    Tassar på möbler för att skydda golv försiktig vid möblering ränder på väg.
    Kunskap om hållbar växt hantering för att växterna Skall överleva 1 dygn eller mer, krukor inte färgar av sig vid regn lägenhet ej skadas vid underhållbevattning. Läs mer
  • Stefan P skrev om INTRO
    Schyst styling, lätt att ha att göra med, helt enligt förväntningarna
    Bra att de samarbetar med vår mäklare Fastighetsbyrån, smidigt.
    Bra jobbat, fräscht så bilderna blev bra! Läs mer
  • Carolina F skrev om INTRO
    Trevlig personal. Dock upplevde jag det dyrt utefter vad jag fick. Läs mer
  • Caroline P skrev om INTRO
    Väldigt nöjd med kontakt, genomförande och slutresultat. Läs mer
  • Sylvia B
    Sylvia B skrev om INTRO
    Jag anlitade företaget för styling av min lägenhet vid försäljning. Jag är mycket nöjd med bemötande från stylisten Ann-Louise Sjölund Norling. Mycket professionell, jättetrevlig och noggrann. Allt mycket viktigt när man släpper on en människa i sitt hem. Läs mer
  • Maria S skrev om INTRO
    Allt var helt tipp topp! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sofia G skrev om INTRO
    Toppen styling, med fingertoppskänsla!!👌🏻 Läs mer
  • Sofia W skrev om INTRO
    hjälp med ministyling inför fotografering av lgh inför försäljning. Mkt tillmötesgående och proffsigt bemötande. I mina ögon fint resultat, huruvida det hjälpte försäljningen återstår att se.
    Enda minus var priset som låg högre än andra. Läs mer
  • Lu L skrev om INTRO
    It is very impressive. I like it a lot. The staff are very friendly as well. Läs mer
  • Sissi R
    Sissi R skrev om INTRO
    Mycket proffsigt bemötande ända från första kontakt ända till hämtning av inredningsrekvisitan. Vi fick hjälp med homestyling inför fotografering och visning av vår lägenhet inför försäljning. Inredaren vi hade kontakt med, Ann-Louise, hade verkligen ett genuint öga för detaljer och använde mycket av den inredning vi redan hade och la därefter till fler inredningsföremål samt arrangerade om på ett mycket inspirerande och smakfullt vis. Vi är verkligen supernöjd med denna tjänst och de levererade precis vad de lovat. Vi kommer definitivt att anlita det här företaget och denna inredare igen. Läs mer
  • Roland S skrev om INTRO
    Mycket bra. Kom när de skulle, och gjorde en väldigt snygg styling. Läs mer
  • Isabella S skrev om INTRO
    Vi beställde ett mindre paket homestyling inför försäljning av lägenhet.

Vi hade inga större förväntningar, men bemötandet var väldigt trevligt och varmt. De var bra på att förstå och jobba utifrån våra förutsättningar.

Resultatet blev bra och kändes som att det hade en förhöjande effekt. Priset får väl sägas vara rimligt med tanke på att vi behövde komplettera med möblering för balkong, men hade det gällt enbart en "ministyling" som de pratade om så kan jag eventuellt uppleva det som lite dyrt. Men jag har inget att jämföra med.

Kontakten mellan dem och oss har varit enkel och smidig. Läs mer
  • Janne C skrev om INTRO
    Ungefär som jag tänkt mej! Kanske lite för högt tempo vid första mötet, vad som jag själv skulle göra - det var otroligt mycket samt prisinformation kom lite i skymundan! Själva stylingen finns inget att klaga på, fick däremot leva i den stylade lägenheten ganska länge innan allt hämtades! Läs mer
  • Karina K skrev om INTRO
    Vi är väldigt nöjda med den professionella hjälpen vi fick. Stylisten var väldigt lyhörd, professionell, flexibel och service minded.
    Vi kommer definitivt rekommendera erat företag till vänner och bekanta. Läs mer
  • Kim N
    Kim N skrev om INTRO
    Jag anlitade INTRO INRED för styling av min bostad inför försäljning. Jag är mycket nöjd med hela processen. Företaget var flexibelt och skötte uppdraget med kort varsel. Slutresultatet var utmärkt. Jag kan varmt rekommendera INTRO INRED. Läs mer
  • Marc V skrev om INTRO
    Homestyling inför försäljning av BR. Läs mer
  • Sara L skrev om INTRO
    Supernöjd med stylingen! Min stylist lyssnade på mina önskemål och använde sin erfarenhet att göra det så bra som det kunde bli. Läs mer
  • Frida S skrev om INTRO
    Jättebra. Utöver att de kan inreda så var de mkt hjälpsamma och det är jag tacksam för! Läs mer
  • Markus L skrev om INTRO
    Jag anlitade dem inför en lägenhetsförsäljning och sålde till ett högre pris än jag räknat med, så de gjorde bevisligen ett bra jobb. Utöver det utförde de arbetet med kort varsel och var trevliga. Läs mer
  • Lotta B skrev om INTRO
    Bemötandet var väldigt bra. Väldigt trevlig personal och väldigt lätta att prata med. De har ett tänk som passade oss så vi blev helnöjda med konceptet. De fick fria händer för stayling och ta bort det de ville för att få till lägenheten så som de tyckte att den skulle visas. Det visade sig vara helt rätt. Vi fick sålt innan visningar och är helt nöjda med slutpriset.
    De levde mer än väl upp till våra förväntningar och de har gett oss nya ögon för hur man ska tänka när man möblerar.
    Vi skulle inte tveka att använda er igen. Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om INTRO
    Proffsig och jätte trevliga, allt gick som på räks! Läs mer
  • Linn S skrev om INTRO
    Bemötandet var bra men slarvigt till en början, då mötestid glömdes bort.
    Köpte full styling och det var OK, men allt som hade utlovats uppfylldes inte. Det såg också ganska tomt ut på sina ställen. Dessutom fotograferades en dammig spis och städutsrustning på bad som hade varit lätt att åtgärda. Välstädad lägenhet men det hade inte varit någon där på ett par dgr. Så sammantaget skulle jag ej rekommendera plus att priset ej motsvarades av förväntingarna. Läs mer
    2017-03-02 Wictoria O svarar Linn S
    Hej Linn! Gått igenom med ansvarig stylist. Mötet blev 5 min senarelagt. Vi hade endast genomgång med din mamma som var på plats o stylingen blev godkänd. Försäljningen gick väldigt bra så det är olyckligt att du inte känner dig nöjd.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om INTRO
    ......................................................................... Läs mer
  • Emma D skrev om INTRO
    Proffsigt och personligt bemötande. Läs mer
  • Mats W
    Mats W skrev om INTRO
    Kan inte säga annat än att vi är supernöjda med Intro Inred.
    Proffs ända ut i fingerspetsarna! Läs mer

Bästa heminredarna i Göteborg: