Läs vad 163 kunder tycker om INTRO Homestyling & Interior 2

• 2017-03-02
    Proffsig och jätte trevliga, allt gick som på räks!
    Carina E
  • 2017-01-19
    Bemötandet var bra men slarvigt till en början, då mötestid glömdes bort.
    Köpte full styling och det var OK, men allt som hade utlovats uppfylldes inte. Det såg också ganska tomt ut på sina ställen. Dessutom fotograferades en dammig spis och städutsrustning på bad som hade varit lätt att åtgärda. Välstädad lägenhet men det hade inte varit någon där på ett par dgr. Så sammantaget skulle jag ej rekommendera plus att priset ej motsvarades av förväntingarna.
    skrev om INTRO Homestyling & Interior
    Hej Linn! Gått igenom med ansvarig stylist. Mötet blev 5 min senarelagt. Vi hade endast genomgång med din mamma som var på plats o stylingen blev godkänd. Försäljningen gick väldigt bra så det är olyckligt att du inte känner dig nöjd.

Visa svar
  • 2017-01-17
    .........................................................................
    Fredrik L
  • 2017-01-11
    Proffsigt och personligt bemötande.
  • 2016-12-19
    Kan inte säga annat än att vi är supernöjda med Intro Inred.
    Proffs ända ut i fingerspetsarna!
    Mats W
  • 2016-12-15
    The styling is quite nice, as it attracted many visitors to see my apartment and finally my apartment was sold with a good price. I think the styling played an important role on the final pricing. I am happy with your service.
    Xiaoming S
  • 2016-12-15
    Jag är supernöjd med Introinred. De löste en stylist och inredning med oerhört kort varsel. Fantastiskt fin styling om lyfte vår lägenhet.
    Sofia L
  • 2016-11-11
    Absolut Jättenöjda med stylingen blev en helt annan lägenhet tack
  • 2016-10-31
    Proffsiga och intresserade. Uppskattar att de till viss mån använder det man har.
  • 2016-10-20
    Bra och proffsigt jobbat. Återstår att se om det var värt priset (lgh ännu inte såld).
    Sivert A
  • 2016-10-17
    Väldigt nöjd med stylingen. Resultatet blev hemtrevligt med stor fokus på detaljer.
  • 2016-10-12
    Riktigt snyggt och proffsigt, mer än nöjd!
    Robert W
  • 2016-10-06
    Professionella och kompetenta. Mycket nöjd med resultatet.
  • 2016-09-25
    Lyhört och entusiastiskt, med en fantastiskt kreativ styling, perfekt sett utifrån förutsättningarna.
    Bengt S
  • 2016-09-24
    Super duktiga och effektiva.
    Jag fick en väl skriven beskrivning om vad jag skulle göra innan dom kom och vad jag skulle behålla i lgh och trolla bort. När Anna Burno väl kom va hon otrolig snabb och gjorde ett grymt jobb, nästan så att man inte ville flytta när man såg hur det kunnde se ut.
    Försäljningen gick som en dans och intro inred hämtade allt lucka snabbt som dom kom.

Toppen betyg.
  • 2016-09-21
    Jag är otrolig nöjd med stylingen, de förvandlade pappas lägenhet från grå trist till superfräsch! Pratade precis med mäklaren och han sa, -Vilket intresse, det ringer hela tiden om lägenheten :-)

Så skönt med proffs, som hjälpte till från första stund och genom hela stylingen, vi tre barn har kunnat helt koppla bort denna biten tack vare Gabriella på Intro Inred!
    Rikard H
  • 2016-09-16
    Med ett stort engagemang gjordes vår lägenhet om till en drömbostad
  • 2016-09-16
    Trevligt bemötande och superfin styling!
    Rekommenderas!
  • 2016-09-15
    Intro Inred arbetade mycket med de saker som vi hade i vår lägenhet och adderade några få detaljer för att skapa en helhet. Resultatet blev toppen.
  • 2016-09-14
    IntroInred levererar en professionell inredningsservice till ett pris matchat undermåliga alternativ.
    Felix L
  • 2016-08-31
    Väldigt trevligt bemötande, oerhört proffsig, mycket bra jobb.
  • 2016-08-31
    God känsla att göra det hemtrevligt.
  • 2016-08-31
    Använde mig av fullstyling och resultatet blev superbra!
    Snyggt, enkelt och proffsigt!
  • 2016-08-29
    The styling was perfect. Very satisfied.
  • 2016-08-29
    Positivt bemötande från företaget. Den stylist som besökte oss och som lämnade offert blev inte den stylist som senare genomförde den ministyling vi beställt. Arbetet fungerade OK, men blev inte riktigt som vi diskuterat då planen var att lägga mest arbete på uteplatserna, men vi upplevde det som att det var inomhus mest arbete gjorts. Stylingen blev bra, men de saker som vi lånar har varit smutsiga och krävt en del arbete innan visning vilket vi upplevt som negativt.
  • 2016-08-24
    En träff. Därefter offert på med två olika alternativ såsom medium o mini styling saknade ett tredje alternativ såsom fotostyling vilket det senare blev.
    Fotostyling
    Bemötande har varit jättebra, listan på vad jag skulle göra var tydlig och den slutliga stylingen var bra utifrån vad jag beställt. Ni tog er tid när jag hade frågor och hjälpte mig på vägen med råd. Nu hoppas jag att slutförandet av försäljningen blir bra.
  • 2016-08-21
    Proffsiga, flexibla och oerhört kompetenta.
  • 2016-08-20
    Vi e såå himla nöjda! Super bra service, jätte fint stylat och en helt underbar stylist! :)
    Tusen tack!
  • 2016-08-19
    Lägenheten blev superfin, lätta att arbeta med.
  • 2016-08-18
    Mellanstyling. Väldigt proffisionellt och lyhört.
  • 2016-08-17
    Vi blev någorlunda nöjda.
    Vi kommenterade missnöjet, en väldigt liten åtgärd gjordes men ändock blev vi inte helt nöjda. Vi upplevde att man snålade lite med möbleringen.
    skrev om INTRO Homestyling & Interior
    Hej! Efter att ha pratat med ansvariga stylister känner vi oss bara ledsna och förvånade över situationen. Både du och din man sa att ni var jättenöjda på vår avstämning innan foto. En kvalitetssäkring vi gör då vårt mål är att bara ha nöjda kunder. Ni missade möjligheten då att förmedla detta ni nu skriver till oss. Nu är vi maktlösa och kan inget göra dessvärre. Bilderna som ligger ute nu är otroligt fina så vi får önska er lycka till med försäljningen.

Visa svar
  • 2016-08-17
    Fantastisk styling av Ellie! Supernöjda med kommunikation, styling och service. Rekommenderas varmt!
  • 2016-08-12
    Trevliga och väldigt enkla att kommunicera med! Rekommenderas!
  • 2016-08-12
    Positivt! Proffsigt och smakfullt, trevlig personal!
    Bengt E
  • 2016-07-04
    Styling och fotografering av lägenhet.
  • 2016-06-30
    Det blev väldigt fint. Men kundbemötandet var inte särskilt trevligt.
  • 2016-06-28
    Contacted them via email since I live outside Germany and even with a very short notice period we managed to fix an appointment at the apartment. Professional and uncomplicated. Communication was easy and smooth at any time. Excellent.
  • 2016-06-07
    Ett professionellt och välordnat stylingarbete som säkerligen höjde värdet av lägenheten!
  • 2016-06-07
    Så grymt nöjd med styling och all hjälp inför min försäljning. Kommer rekommendera er varmt till alla jag känner som skall sälja.
  • 2016-05-30
    Bra bemötande, gjorde min försäljning mycket lättare och skulle rekommendera vidare dem till en vän
  • 2016-05-26
    Jag fick hjälp av Elli på Intro Inred i samband med att jag skulle sälja min lägenhet. De gav mig konkreta råd och tips för hur vi bäst kunde locka den målgrupp som min lägenhet vände sig till och de stylade den så otroligt fint!
    Ska du sälja din lägenhet kan jag varmt rekommendera Intro Inred och låt dem göra jobbet med såväl möbler som piffning - de kan sin sak! :)
    /Emelie
  • 2016-05-24
    Det har varit lätt att få kontakt med stylist för frågor. Stylingen är genomtänkt och detaljerad. Även små detaljer som jag själv aldrig hade tänkt på. Jag är nöjd även om det inte är min stil och val av möbler , men förstår att det styling riktad till eventuell köpare inte mig.
  • 2016-05-24
    Jag anlitade dom som stylister för en bostadsförsäljning, mitt intryck är att dom var: punktliga, professionella, stilsäkra, lyhörda, serviceminded, och satte mina önskemål i focus, och jobbade hårt. Jag är mycket nöjd.
    Thomas S
  • 2016-05-24
    Mycket possitivt, det är andra gången jag använder mig av er och är lika nöjd! Kommer såklart att fortsätta med det och rekomenderat er vart i min omgivning!
  • 2016-05-09
    Mycket bra och trevligt bemötande med Karin i spetsen. Gillar att hon är lika bra på att kommunicera på sms som i samtal :)
  • 2016-05-09
    Homestyling Medel
    Engagerat, proffsigt och flexibelt bemötande
  • 2016-05-04
    Har fått ett jätte bra & rappt bemötande hela vägen och själva uppdraget utfördes med bravur.
    Peter S
  • 2016-05-04
    Jag har fått hjälp med styling av min läghenhet inför försäljning. Uppskattade att de skapade ett riktigt stylfullt hem där hemkänslan bevarades och även stegrades. Är väldigt nöjd med resultatet.
  • 2016-05-04
    Jättebra bemötande från första kontakt. Tjänsten motsvarade mina förväntningar och inredningskonsulten gjorde ett kanonjobb.
  • 2016-04-28
    Jättebra! Stylingen levde upp till förväntning!
    skrev om INTRO Homestyling & Interior

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte