ITA Elteknik AB

ITA Elteknik AB

Välkommen till ITA Elteknik!

Vi hjälper dig med allt inom el och elinstallationer och har funnits i branschen sedan 2016. Trots vår unga ålder har vi den kompetens som krävs för att utföra arbeten med fokus på kvalitet, service och trygghet. Vi sätter dig som kund i första rummet och strävar alltid efter att hålla en jämn och hög kvalitetsnivå, överträffa våra kunders önskemål samt att alltid se till att hålla de tider som vi utlovat.

Vi hjälper dig oavsett om det handlar om renovering, bygga nytt eller konsultation inför ditt nya byggprojekt. Med Elteknik i fokus hjälper vi dig med allt inom branschen förekommande tjänster - privatperson såväl som företag och föreningar. Varmt välkommen!

Läs vad 49 kunder tycker om ITA Elteknik AB 2

2021-09-01
    Mycket Proffsiga och trevliga!
    Kan varmt rekommenderas
    2021-08-18
    Snabb respons på förfrågan och därtill ett bra jobb med att få allt på plats. Rekommenderas!
    2021-08-17
    Mycket trevligt bemötande och snabb service,
    Vi hade strul tidigare vid installation av utebelysning (av annan elektriker) som ej blev korrekt utförd och installationen blev inte heller slutförd. ITA åtgärdade felet och kom med egna förslag varför hela vår utebelysning blev mycket bättre än vad vi tänkt från början! Stort tack!
    2021-08-17
    Mycket professionella och pålitliga, rekommenderas starkt!
  • 2021-08-17
    Trevlig kille som hjälpte oss!
    2021-08-17
    Snabb och effektiv hjälp vid eldragning vid renovering. Även vid felsökning lyckades man hitta felet efter ett tag
    2021-08-17
    Theo & co är den bästa hantverkaren jag har varit i kontakt med någonsin! Klar och tydlig, kunnig, punktlig, ärlig och digital.
    Jag frågade om ett jobb, får offert i telefonen, bestämmer tid. Kan bolla eventuella tveksamheter via chat/sms och sedan scanna av när det är klart och betala. Om allt funkade så här skulle världen vara en bättre plats att leva på.
  • 2021-08-15
    Kom vid avtalad tid
    Lade ned stor möda och fyndighet för att hitta elfelet
    Trevligt sätt
    Rimligt pris
    2021-08-15
    Super trevlig och kunnig elektriker. Snabbt på plats efter att jag ringt och bett om hjälp!
    Kan varmt rekommendera.
    2021-08-15
    Snabbt, professionellt arbete med snyggt resultat. Rekommenderas
    2021-05-17
    Proffsigt bemötande, fullgjorde arbetet och till rätt pris!
  • Mia Å
    2021-05-17
    Snabb kontakt via telefon, sen återkoppling och hembesök samma em. Installation av spishäll. Trevlig proffsig personal!
    Kommer ringa dom igen vid behov av kunnig elektriker.
    Mvh Mia
    2021-05-17
    Utbyte av gamla elcentraler, indragning av två radiatorer i garage. Ägaren, Theo, är otroligt serviceminded och har faktiskt dykt upp ett par ggr och åtgärdat småfel som inte har med firmans jobb att göra. Utan kostnad för mig, ren goodwill.

Hans anställda är oerhört kunniga och trevliga. De lämnade inte ens något skräp efter sig. Min erfarenhet är annars att elektriker har en tendens att skala kablar och lämna platsen med en liten driva av olikfärgade plastbitar. Inte de här killarna.

Kan verkligen rekommendera ITA Elteknik AB!
  • 2021-04-27
    Ett toppen företag inom el. Esteter kommer med bra förslag och förklarar hur saker och ting funkar. Jag är så glad att jag har ITA Elteknik som elektriker.
    2021-04-26
    Snabb återkoppling och jättetrevliga!
    2021-04-26
    Installation av laddbox: Proffsigt, snabbt och snyggt jobbat!
    2021-04-26
    Alltid bra trevligt bemötande, snabba och professionella. Kommer med smarta förbättringsförslag eller alternativa bättre lösningar än man tänkt sig. Rekommenderas starkt!
    2021-04-26
    Köpt flertalet elinstallationer. Härligt bemötande. Schysst jobb! Kommer alltid tillbaka och fixar småsaker man glömt...
    2021-04-26
    Beställde installation av el till köket på landet, Teodor som jag lade beställningen med och killarna som kom och installerade var schyssta och proffsiga, jobbet blev mycket väl utfört. De ska komma en andra vända och installera nytt proppskåp.
    2021-01-01
    Otroligt bra service, lyhörd personal, snygg installation och väldigt tydlig i dialog innan köp.
    Jag kunde ingenting om laddboxar, jordfelsbrytare eller annat som man behöver veta. Fick väldigt tydliga svar och bra förklaring på olika alternativ som kan passa mig och de behov som jag har nu och i framtiden. Kände mig trygg från första kontakt tills att allt blev installerat på bestämd dag och tid. Rekommenderas varmt!
  • 2021-01-01
    Fick hjälp att installera en Easee laddbox.
    Mycket snabb och smidig service.
    Rekommenderas!
    2020-12-30
    Bra kommunikation och utförande enligt ök och offert
    2020-12-30
    Bra jobb till rimligt pris. Bara plus !!!!
    2020-12-28
    Professionell, snabb och väldigt kunnig.
    2020-12-27
    Byte av dimer, installation av utekontakt
    Theodor kom på avtalad tid, inte allom givet... Han upptäckte en felinstallation som han först åtgärdade, därefter de övriga två, snabbt och, efter vad jag förstår, korrekt.
    Jag är mycket nöjd både med hans arbete och uppförande.
    Fint initiativ med Barncancerfonden.
    Vänliga hälsningar
    Kerstin Sjöwall
    2020-12-26
    Byte av element i garage.
    Mycket bra bemötande. Proffsigt utfört arbete. Kommer gärna anlita ITA elteknik igen.
    2020-12-16
    Hade lite olika el problem inomhus, kontaktade ITA Elteknik och Teodor kom till oss. Han löste allt snabbt, smidigt på samma dag och inte heller blev det så dyrt. Vi är mycket nöjda och kommer kontakta dem igen.
    2020-12-14
    Jag har använt mig av ITA Elteknik flera gånger för mindre elinstallationer. De är punktliga, utför alltid ett bra jobb och håller hög kvalitet!
  • 2020-12-07
    Kompetenta och med rätt kundfokus.
    2020-12-07
    Elinstallation. Bra och trevligt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet
    2020-12-05
    Hög service grad, professionellt bemötande, utmärkt resultat och positiv attityd
  • Percy S
    2020-12-05
    Installation av poolutrustning och belysning av ledlampor i poolområdet.
    ITA var väldigt professionella, lyhörda samt även kom med förslag på lösningar. Pga av omständigheterna behövdes installationerna göras etappvis, men allt flöt på bra.
    2019-09-21
    Jag kontaktade ITA för att installera en 3-fas laddare till min elbil. Fick supersnabb återkoppling och dom kom förbi och tittade på jobbet för att kunna ge en noggrann offert, den kom samma kväll på Mail tydligt specificerad. 2v senare är allt på plats, som bestämt men ändå med dom små extra detaljerna jag såklart ville ha men vi inte talat om. Jag kan starkt rekommendera ITA
    2019-07-02
    Hos oss bytte de gammal elcentral, satte upp fasadskåp, kopplade in ny el tillsammans med Ellevio, drog om gammal ojordad el i huset, satte in fuktfläkt, nya uttag och smarta lampknappar i det blivande tvättrummet, drog om utomhusuttag och bytte proppskåp.

+ Mycket pålitliga & trygga
    + Noga
    + Snabba
    + Svarar fort på mail osv
    + Ger bra råd utan att försöka sälja in fler timmar
    + Bra trevliga människor helt enkelt

- Kanske lite dyr. Men det känns ganska okej ändå med tanke på hur pålitligt och tryggt det känns med arbetet som utförts.
    - Hade velat se rotavdraget på varje faktura istället för på sista fakturan
    2019-06-28
    Väldigt bra bemötande och service
    2019-06-28
    Lätt att ha att göra med. Effektiva. Ordning och reda.
    2019-06-27
    I had an emergency with my main fuse box, it was totally dead even after changing att the fuses and checking every part of the house.They fixed the problem right there over the phone and helped me avoid what would have been a very expensive fault finding visit. I would definitely call again.
  • 2019-05-29
    Byte 2 elcentraler.Snabbt och väl utfört av kunnig och trevlig personal. Företaget rekommenderas å det varmaste! Gunnar Bergsten
    2019-05-23
    Bra jobb bra bemötande. Kontaktade som överenskommet och började på utlovad tid.
    2019-05-22
    Installation av all el i vårt kök i villan inkl spottar i taket. Både Teo och Christopher gjorde ett jättebra jobb precis som vi ville ha det. Vi kan verkligen rekommendera ITA Elteknik.
    2019-05-21
    Väl utfört arbete. Punktlighet. Trevligt bemötande.
  • Willi B
    2019-05-21
    ITA - som för mig framför allt är Teodor - har utfört (mindre) elinstallationer i min villa vid tre tillfällen under det gångna året. På min rekommendation även hos en nära granne (som blivit mycket nöjd). I fråga om öppenhet, tillförlitlighet, vänlighet och punktlighet är Teodor en av de bästa entreprenörer jag anlitat under de 47 år jag bott i villan. På alla dessa fyra punkter får jag nog betraktas som en mycket kräsen kund. ITAs kompetens tycks mig också väl dokumenterad.
    Mvh,
    Willi Barenthin
  • 2019-05-20
    Otroligt bra utförande och bemötande!

Teo svarade snabbt på min förfrågan och jag är så nöjd som man kan bli! Både Teo och Christopher har varit superproffsiga, trevliga, kommunikativa, snabba, lösningsorienterade och lyhörda för mina önskemål. De anpassade sig även efter schema och andra hantverkare helt utan problem. Jag rekommenderar ITA elteknik varmt!
    2019-05-19
    Jag fick lite spottar installerade i köket, samt eluttag.
    Personal var mycket trevlig och professionell .
    Jag är mycket nöjd med min upplevelse.
    2019-05-13
    Mycket väl utfört arbete och suverän rådgivning vid installation av ny värmepump.
    2019-05-13
    Fantastiskt profffsigt bemötande och snabbt och noggrant utförd arbete,varmt rekommendation
    2019-05-13
    Noggranna, trevliga! Arbetet utfördes snabbt. Anlitade Teodor för eldragning i garage samt montering av armaturer m.m
    2019-05-13
    Högsta betyg! Korta svarstider och utmärkt arbete.
    2018-06-02
    ITA Elteknik rekommenderas starkt. Vi anlitade Teodor för nydragning av el i kök och matsal. Jobbet utfördes proffessionelt och snabbt. Han var också väldigt flexibel och tillmötesgående. Helt klart bästa hantverkare vi har anlitat.