ITA Elteknik AB

ITA Elteknik AB

Välkommen till ITA Elteknik!

Vi hjälper dig med allt inom el och elinstallationer och har funnits i branschen sedan 2016. Trots vår unga ålder har vi den kompetens som krävs för att utföra arbeten med fokus på kvalitet, service och trygghet. Vi sätter dig som kund i första rummet och strävar alltid efter att hålla en jämn och hög kvalitetsnivå, överträffa våra kunders önskemål samt att alltid se till att hålla de tider som vi utlovat.

Vi hjälper dig oavsett om det handlar om renovering, bygga nytt eller konsultation inför ditt nya byggprojekt. Med Elteknik i fokus hjälper vi dig med allt inom branschen förekommande tjänster - privatperson såväl som företag och föreningar. Varmt välkommen!

Läs vad 30 kunder tycker om ITA Elteknik AB 2

2021-01-01
    Otroligt bra service, lyhörd personal, snygg installation och väldigt tydlig i dialog innan köp.
    Jag kunde ingenting om laddboxar, jordfelsbrytare eller annat som man behöver veta. Fick väldigt tydliga svar och bra förklaring på olika alternativ som kan passa mig och de behov som jag har nu och i framtiden. Kände mig trygg från första kontakt tills att allt blev installerat på bestämd dag och tid. Rekommenderas varmt!
  • 2021-01-01
    Fick hjälp att installera en Easee laddbox.
    Mycket snabb och smidig service.
    Rekommenderas!
    2020-12-30
    Bra kommunikation och utförande enligt ök och offert
    2020-12-30
    Bra jobb till rimligt pris. Bara plus !!!!
    2020-12-28
    Professionell, snabb och väldigt kunnig.
    2020-12-27
    Byte av dimer, installation av utekontakt
    Theodor kom på avtalad tid, inte allom givet... Han upptäckte en felinstallation som han först åtgärdade, därefter de övriga två, snabbt och, efter vad jag förstår, korrekt.
    Jag är mycket nöjd både med hans arbete och uppförande.
    Fint initiativ med Barncancerfonden.
    Vänliga hälsningar
    Kerstin Sjöwall
    2020-12-26
    Byte av element i garage.
    Mycket bra bemötande. Proffsigt utfört arbete. Kommer gärna anlita ITA elteknik igen.
    2020-12-16
    Hade lite olika el problem inomhus, kontaktade ITA Elteknik och Teodor kom till oss. Han löste allt snabbt, smidigt på samma dag och inte heller blev det så dyrt. Vi är mycket nöjda och kommer kontakta dem igen.
    2020-12-14
    Jag har använt mig av ITA Elteknik flera gånger för mindre elinstallationer. De är punktliga, utför alltid ett bra jobb och håller hög kvalitet!
  • 2020-12-07
    Kompetenta och med rätt kundfokus.
    2020-12-07
    Elinstallation. Bra och trevligt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet
    2020-12-05
    Hög service grad, professionellt bemötande, utmärkt resultat och positiv attityd
  • Percy S
    skrev om ITA Elteknik AB
    2020-12-05
    Installation av poolutrustning och belysning av ledlampor i poolområdet.
    ITA var väldigt professionella, lyhörda samt även kom med förslag på lösningar. Pga av omständigheterna behövdes installationerna göras etappvis, men allt flöt på bra.
    2019-09-21
    Jag kontaktade ITA för att installera en 3-fas laddare till min elbil. Fick supersnabb återkoppling och dom kom förbi och tittade på jobbet för att kunna ge en noggrann offert, den kom samma kväll på Mail tydligt specificerad. 2v senare är allt på plats, som bestämt men ändå med dom små extra detaljerna jag såklart ville ha men vi inte talat om. Jag kan starkt rekommendera ITA
    2019-07-02
    Hos oss bytte de gammal elcentral, satte upp fasadskåp, kopplade in ny el tillsammans med Ellevio, drog om gammal ojordad el i huset, satte in fuktfläkt, nya uttag och smarta lampknappar i det blivande tvättrummet, drog om utomhusuttag och bytte proppskåp.

+ Mycket pålitliga & trygga
    + Noga
    + Snabba
    + Svarar fort på mail osv
    + Ger bra råd utan att försöka sälja in fler timmar
    + Bra trevliga människor helt enkelt

- Kanske lite dyr. Men det känns ganska okej ändå med tanke på hur pålitligt och tryggt det känns med arbetet som utförts.
    - Hade velat se rotavdraget på varje faktura istället för på sista fakturan
    2019-06-28
    Väldigt bra bemötande och service
    2019-06-28
    Lätt att ha att göra med. Effektiva. Ordning och reda.
    2019-06-27
    I had an emergency with my main fuse box, it was totally dead even after changing att the fuses and checking every part of the house.They fixed the problem right there over the phone and helped me avoid what would have been a very expensive fault finding visit. I would definitely call again.
  • 2019-05-29
    Byte 2 elcentraler.Snabbt och väl utfört av kunnig och trevlig personal. Företaget rekommenderas å det varmaste! Gunnar Bergsten
    2019-05-23
    Bra jobb bra bemötande. Kontaktade som överenskommet och började på utlovad tid.
    2019-05-22
    Installation av all el i vårt kök i villan inkl spottar i taket. Både Teo och Christopher gjorde ett jättebra jobb precis som vi ville ha det. Vi kan verkligen rekommendera ITA Elteknik.
    2019-05-21
    Väl utfört arbete. Punktlighet. Trevligt bemötande.
  • Willi B
    skrev om ITA Elteknik AB
    2019-05-21
    ITA - som för mig framför allt är Teodor - har utfört (mindre) elinstallationer i min villa vid tre tillfällen under det gångna året. På min rekommendation även hos en nära granne (som blivit mycket nöjd). I fråga om öppenhet, tillförlitlighet, vänlighet och punktlighet är Teodor en av de bästa entreprenörer jag anlitat under de 47 år jag bott i villan. På alla dessa fyra punkter får jag nog betraktas som en mycket kräsen kund. ITAs kompetens tycks mig också väl dokumenterad.
    Mvh,
    Willi Barenthin
  • 2019-05-20
    Otroligt bra utförande och bemötande!

Teo svarade snabbt på min förfrågan och jag är så nöjd som man kan bli! Både Teo och Christopher har varit superproffsiga, trevliga, kommunikativa, snabba, lösningsorienterade och lyhörda för mina önskemål. De anpassade sig även efter schema och andra hantverkare helt utan problem. Jag rekommenderar ITA elteknik varmt!
    2019-05-19
    Jag fick lite spottar installerade i köket, samt eluttag.
    Personal var mycket trevlig och professionell .
    Jag är mycket nöjd med min upplevelse.
    2019-05-13
    Mycket väl utfört arbete och suverän rådgivning vid installation av ny värmepump.
    2019-05-13
    Fantastiskt profffsigt bemötande och snabbt och noggrant utförd arbete,varmt rekommendation
    2019-05-13
    Noggranna, trevliga! Arbetet utfördes snabbt. Anlitade Teodor för eldragning i garage samt montering av armaturer m.m
    2019-05-13
    Högsta betyg! Korta svarstider och utmärkt arbete.
    2018-06-02
    ITA Elteknik rekommenderas starkt. Vi anlitade Teodor för nydragning av el i kök och matsal. Jobbet utfördes proffessionelt och snabbt. Han var också väldigt flexibel och tillmötesgående. Helt klart bästa hantverkare vi har anlitat.