Alla kategorier Elektriker Stockholms län Ekerö ITA Elteknik

ITA Elteknik

Vävnadsvägen 7, 178 37 Ekerö — Visa karta

Välkommen till ITA Elteknik!

Vi hjälper dig med allt inom el och elinstallationer och har funnits i branschen sedan 2016. Trots vår unga ålder har vi den kompetens som krävs för att utföra arbeten med fokus på kvalitet, service och trygghet. Vi sätter dig som kund i första rummet och strävar alltid efter att hålla en jämn och hög kvalitetsnivå, överträffa våra kunders önskemål samt att alltid se till att hålla de tider som vi utlovat.

Vi hjälper dig oavsett om det handlar om renovering, bygga nytt eller konsultation inför ditt nya byggprojekt. Med Elteknik i fokus hjälper vi dig med allt inom branschen förekommande tjänster - privatperson såväl som företag och föreningar. Varmt välkommen!

Läs vad 12 kunder tycker om ITA Elteknik

• 2019-05-29

Bergsten Gunnar B skrev om ITA Elteknik
    Byte 2 elcentraler.Snabbt och väl utfört av kunnig och trevlig personal. Företaget rekommenderas å det varmaste! Gunnar Bergsten Läs mer
  • 2019-05-23

Helén B skrev om ITA Elteknik
    Bra jobb bra bemötande. Kontaktade som överenskommet och började på utlovad tid. Läs mer
  • 2019-05-22

Peter H skrev om ITA Elteknik
    Installation av all el i vårt kök i villan inkl spottar i taket. Både Teo och Christopher gjorde ett jättebra jobb precis som vi ville ha det. Vi kan verkligen rekommendera ITA Elteknik. Läs mer
  • 2019-05-21

Ewa G skrev om ITA Elteknik
    Väl utfört arbete. Punktlighet. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Willi B

2019-05-21

Willi B skrev om ITA Elteknik
    ITA - som för mig framför allt är Teodor - har utfört (mindre) elinstallationer i min villa vid tre tillfällen under det gångna året. På min rekommendation även hos en nära granne (som blivit mycket nöjd). I fråga om öppenhet, tillförlitlighet, vänlighet och punktlighet är Teodor en av de bästa entreprenörer jag anlitat under de 47 år jag bott i villan. På alla dessa fyra punkter får jag nog betraktas som en mycket kräsen kund. ITAs kompetens tycks mig också väl dokumenterad.
    Mvh,
    Willi Barenthin Läs mer
  • 2019-05-20

Ellionore E skrev om ITA Elteknik
    Otroligt bra utförande och bemötande!

Teo svarade snabbt på min förfrågan och jag är så nöjd som man kan bli! Både Teo och Christopher har varit superproffsiga, trevliga, kommunikativa, snabba, lösningsorienterade och lyhörda för mina önskemål. De anpassade sig även efter schema och andra hantverkare helt utan problem. Jag rekommenderar ITA elteknik varmt! Läs mer
  • 2019-05-19

Erik M skrev om ITA Elteknik
    Jag fick lite spottar installerade i köket, samt eluttag.
    Personal var mycket trevlig och professionell .
    Jag är mycket nöjd med min upplevelse. Läs mer

Rolf B skrev om ITA Elteknik
    Mycket väl utfört arbete och suverän rådgivning vid installation av ny värmepump. Läs mer

Marzena W skrev om ITA Elteknik
    Fantastiskt profffsigt bemötande och snabbt och noggrant utförd arbete,varmt rekommendation Läs mer

David A skrev om ITA Elteknik
    Noggranna, trevliga! Arbetet utfördes snabbt. Anlitade Teodor för eldragning i garage samt montering av armaturer m.m Läs mer

Martin K skrev om ITA Elteknik
    Högsta betyg! Korta svarstider och utmärkt arbete. Läs mer
  • 2018-06-02

Jan N skrev om ITA Elteknik
    ITA Elteknik rekommenderas starkt. Vi anlitade Teodor för nydragning av el i kök och matsal. Jobbet utfördes proffessionelt och snabbt. Han var också väldigt flexibel och tillmötesgående. Helt klart bästa hantverkare vi har anlitat. Läs mer
    TEODOR IONUT A gillar detta

Vävnadsvägen 7, 178 37 Ekerö