Ivarssons Begravningsbyrå

Ivarssons Begravningsbyrå

ivarssonsbegravning.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Ivarssons Begravningsbyrå! På Storgatan 62 i Mönsterås hittar du Ivarssons Begravningsbyrå. Vi har lång erfarenhet inom branschen och planerar begravningar i Kalmar-regionen främst. Vi planerar dock begravningar på distans om detta önskas. Tjänster: Planera begravning, blommor, kistor, gravsten och mycket mer....

50 omdömen om Ivarssons Begravningsbyrå

Sedan starten hos Reco 2021

Veronica S
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Fint tillmötesgående på alla sätt och vis. Rekommenderas varmt.

Maria J
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Professionella, lugna och tillmötesgående som tar sig tid och engagerar sig i processen. Vi är jättenöjda. Ivarssons begravningsbyrå fixade allt runt begravningen så som annonser, blommor och även mat till minnesstunden. De är lätta att nå och anpassar efter kundens behov.

Denise W
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande. Jimmie är lugn och kunnig. Han mötte våra önskemål och löste de frågetecken som uppstod. Vi rekommenderar varmt Ivarssons 🕊️

Ewa L
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Lugnt trevligt bemötande. Lätt att prata med o få svar på frågor. Vi är väldigt nöjda med dem .

Kevin A
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Väldigt tacksam för all underbar hjälp med min mors begravning. Väldigt hjälpsamma och hennes begravning var väldigt vacker. Tack för allt!

Cathrine E
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Ett snabbt möte,när min pappa hade gått bort Dem hjälpte till från början till slut Väldigt fint bemötande av både Jimmie o Jenny. Aldrig några problem om man undrade över något Skötte om allt med pappas begravning och en väldigt fin minnesstund efter Ett ljust minne av pappa❤️ Att vi valde Ivarssons begravningsbyrå var att vi hört så mycket gott om dem 💐

Karina W
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Jag har bara positiva upplevelser av Ivarssons begr.byrå. Mycket snabb hjälp och mycket vänligt bemötande. Väldigt hjälpsamma med lösningar på olika önskemål som uppkommer. Jag hade inga förväntningar på förhand , men blev positivt överraskad. Vi fick all hjälp med begravning. Kan varmt rekomendera dem. Karina

Berit A
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Blev väldigt vänligt bemött. Visste inte mycket om begravning, blev lungt och vänligt lotsade genom allt som skulle vara, Ivarssons ska ha all ära för det fina jobb som dom gjort för oss, underbara människor . JAg kan varmt rekommendera er .Min mans begravningen blev till ett vackert avslut.

Tommy H
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande och prisvärt

Ewa K
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Vänligt o respektfullt bemött. Hade inga förväntningar då det är en situation man aldrig tidigare varit med om dödsfall i familjen. Däremot hade vi särskilda önskemål som vi fick tillgodosedda.

Barbro G
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Jag är fullt nöjd med ert bemötande, omhändertagande o medkänsla i samband med min makes begravning. Tack för all hjälp jag fått under denna svåra tid.

Dan H
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Mycket bra bemött Företaget fixade allt på ett riktigt bra sätt Vi tog allt genom företaget Vi är som ni förstår mycket nöjda

Mikael J
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Trevliga och hjälpsamma. Kändes lugnt och tryggt från första början.

Roger R
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Bästa begravningsbyrån ever sköter allt med stort engagemang och med ett väldigt varmt bemötande under begravningen och tack för allt stöd vi fick/ Roger Peter och Karin

Jessica S
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Jag förlorad både min morfar och min mamma inom loppet av 3 månader, Ivarssons begravningsbyrå skötte båda begravningarna, jag och min familj är mer än nöjda med dom. Dom som jobbar där är fantastiska på alla sätt, dom gav oss all hjälp vi behövde och höll kontakt med oss under hela resan från första mötet till efter begravningen. Jag skulle kunna skriva en bok om hur nöjda vi är men jag väljer att bara skriva ” Jag/vi rekommenderar dom verkligen!” Med vänlig hälsning, Jessica, Jennie, Jesper, Maria och Ingbritt.

Marianne B
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Vi blev bemötta på ett mycket professionellt och empatiska sätt av Ivarssons begravningsbyrå. Dom var lätta att få kontakt med trots att vi ringde på kvällen. Hämtningen skedde snabbt och mamma blev behandlad på ett mycket värdigt och omtänksamt sätt. De var lätta och prata med och gav oss råd och hjälp när vi behövde det. Jag uppskattade att Jennie hörde av sig innan begravningen för att kolla hur vi mådde och hur vi kände oss inför begravningen. Begravningen var mycket vacker och väl arrangerad och vi kände oss lugna...

Anna Helena S
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Jag är väldigt nöjd med att jag valde Ivarssons begravningsbyrå, de gjorde våra val i en svår stund lättare. Bemötandet var väldigt bra och lyhört. Begravningen blev precis som vi önskade. Jag kan varmt rekommendera dem.

Karl Gunnar N
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Vänligt och alltigenom gott bemötande. Lyhörda inför våra önskemål. Rekomenderar dem varmt.

Ingegerd W
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande . Fick hjälp med det vi ville ha från början till slut. Kan verkligen rekommendera ivarssons begravningsbyrå och Jimmie och Jennie .

Sam B
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Personligt, professionellt, och mycket vänligt bemötande genom hela processen.

Gunilla E
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Vi fick redan vid första kontakt ett otroligt fint bemötande.Det har varit så under hela tiden .Vi har kunnat ringa så fort vi har undrat över något En stor eloge till Jimmie och Jennie för deras fina arbete som de har gjort för oss i vår svåra stund. Gunilla Nina o Conny

Andreas H
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Hjälpte på ett fint och värdigt sätt till med allt som en begravning innebär.

Lena M
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Vi blev otroligt fint och omsorgsfullt bemötta av Jimmie under en tid som har varit svår. Begravningen blev fantastiskt vacker och kommunikationen med Jimmie var lätt och okomplicerad.

Nicklas D
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Lugnt och tryggt en fin begravning

Leif P
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Mycket god hjälp och bra bemötande av trevlig personal. De gjorde ett bra jobb.

Bengt-Olof K
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Vi blev bemötta med respekt, vänlighet, hjälpsamhet och med stor kunnighet. Vi köpte hela begravningsceremonin av Ivarssons begravningsbyrå. Vi är nöjda med allt till 100 procent.

Svar från Ivarssons Begravningsbyrå

Tack så mycket för fina ord och för förtroendet ☺️

Annika S
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Var första gången jag anlitade er och jag är väldigt nöjd med det. Bra bemötande, lätt att få kontakt och få svar på frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera andra ♥️ Annika

Gunilla E
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Vi kan på det varmaste rekommendera Ivarssons begravningsbyrå som med kunnande och trevligt bemötande bidrog till att Sonnys begravning blev ett ljust och vackert minne / Gunilla och Ulrika

Åke A

Bra bemötande. Trevlig personal. Begravning

Anita E
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande. Vill gärna rekommendera Ivarssons begravningsbyrå.

Inger R
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Fick ett trevligt bemötande Positiv empati ( ej jolmig ) Stor lyhördhet för önskemål God förtäring under minnesstunden Kändes att de ville ordna allt till det bästa Tyvärr finns faktafel och skrivfel i minnesboken

Eje N
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Respektfullt, och kunnigt, kanonbra bemötande

Siw K
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Man kände sig verkligen omhändertagen, bra och tydliga uppgifter på vad som skulle komma. Ett otroligt kärvänligt bemötande.

Gitte A
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Väldigt jordnära och mjuka i sitt sätt . Rekommenderar starkt .

Lars-Olof V
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Jag är mycket nöjd med bemötandet från Ivarssons Begravningsbyrå. Arrangemanget vid begravning vad mycket bra.

Tony J
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Det bemötande man fick vid första kontakten var mycket bra och de skapade ett stort förtroende hos oss. Ett stort plus till Ivarssons Begravningsbyrå att man gör hembesök vid planering. Våra förväntningar var att få den hjälp man fått vid tidigare begravningar men här visade sig Ivarssons Begravningsbyrå vara betydligt bättre än tidigare tjänster men köpt. Vi behövde hjälp med att ordna en begravning och det förtroende man skapade på telefon tillsammans med hembesök för att planera begravning var mycket bra. Begravningsceremonin...

Johan E
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Bra bemött och bra lyhördhet för vad vi önskade

Jenny Anette Elisabeth A
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Rekomenderas stark, varma och professionella, en perfekt mix för en begravningsbyrå.

Ros-Marie Å

Ivarssons begravningsbyrå får högsta betyg i allt.. RosMarie Åhlin

Marie H
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Dom mest underbara människor Allt blev precis som jag ville ha det Kan med varmt hjärta rekomendera dom♥️

Kristina A
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Vi blev otroligt fint bemötta av både Jennie och Jimmie som visade stor respekt och var kunniga. De gjorde att planeringen inför begravningen kändes lätt och att den så sorgliga begravningsdagen ändå blev en ljus och mycket fin stund. Jag kan varmt rekommendera Ivarssons Begravningsbyrå. Hälsningar Kicki Asp

Anders S
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Fick hjälp med allt från början till slut. De har verkligen funnits med hela tiden och jag har kunnat ringa dygnet runt när jag undrat över något. Jimmie och Jennie har gjort ett fantastiskt jobb vid min mammas bortgång. Fick även hjälp med bouppteckningen.

Carina D
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Vi blev väl bemötta och fick bra hjälp och stöttning

Yvonne R
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Hjälpsamma och Såå trevliga i sitt bemötande. Allt har skötts kanonbra👍

Marcus S
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

En utomordentlig personal och service, väldigt lugna, sakliga och tillmötesgående. Begravningen blev bättre än förväntat. Tack för att ni finns ❤️

Mona B
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Lugnt och fint bemötande. Levde upp till förväntningarna. Köpte dock bara direktkremering och ingen begravningsceremoni, men är mkt nöjd med den hjälpen vi fick. Har bara positiv erfarenhet.

Joakim K
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Dom har varit helt underbara och fixat med allt som blev till en jättefin begravning.

Catharina S
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Väldigt gott bemötande och familjär känsla men med stor vördnad.

Camilla J
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Kan varmt rekommenderas. Jimmie har ett lugn som smittar av sig, väldigt omtänksam och lyhörd.Han vill göra begravningen till ett fint slut. God mat som Jenny fixar till minnes stunden. Skönt med en helhetslösning, blommor, begravning och mat till minnesstund. Prisvärd.

Robin H
Skrev om Ivarssons Begravningsbyrå

Stort engagemang och respektfullt och vänligt bemötande!