J Månssons Avloppsservice

3.0

4 omdömen om J Månssons Avloppsservice

Dan Hua P
Skrev om J Månssons Avloppsservice

farlig med det. jag bara svarade med mejlat till min förening att jag är intresserat av avlopp. Utan något kontakt, utan offert, utan info om vilket företag kommer bli utvalt, utan info om när och hur de ska komma och göra, helt utan min medventen, plötsligt kommer detta företag en dag när jag inte är hemma. Min gäst öppnade dörr. De sa till min gäst att alla ska spolas. sen skickat faktura till mig via mejl. När jag ringt till dem, hänsyn de till förening. Men det har ingeting med förening att göra. Ingen har fått min...

Marsha Beth T
Skrev om J Månssons Avloppsservice

Jätte dåligt kundservice. Har kommit överens om en tid har skickat in allt info som begärdes, blev kontaktad 2 ggr. under dagen men ingen rörmokare kom. Skyllde på att min e-mail med personnr. m.m. hamnade i skräppost och det säger de kl 15 på en fredag med stopp i avloppet att jag får välja mellan jour (dubbelt så dyrt) eller vänta tills måndag. Det här företag har inte hört talas om tankesättet att "Kunden har alltid rätt". Synd de kunde inte tänka sig att skicka jour bil men inte ta betalt för jour.

RICHARD F
Skrev om J Månssons Avloppsservice

De genomförde en stamspolning i vår bostadsrättsförening. Mycket trevliga och kunniga. Tog sig tid att svara på frågor och undersöka problem som inte var relaterade till själva stamspolningen. Kommer utan tvekan att anlita dom vid eventuella framtida problem med avloppen. Toppservice!

Johnny R
Skrev om J Månssons Avloppsservice

Jag fick totalt stopp i en toalett och ringde Avloppsservice AB som bokade in en tid direkt. Rörmokarna var väldigt trevliga, tillmötesgående och effektiva. Och så klart skickliga. De åtgärdade inte bara stoppet utan tittade även till övriga toaletter och avlopp i bara farten. Och inte var det särskilt dyrt heller! Jag kommer utan tvekan att ringa dem igen om jag får fler problem i framtiden.