Hemrent.com

Hemrent.com

www.hemrent.com
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Hemrent.com! Vi har flera tusen nöjda kunder, där bland annat Stockholms stad och stadsförvaltningar i Stockholms län har valt att anlita oss för tömning och värdering av dödsbon. Vi har garanti på alla utförda arbeten vilket innebär att om du som kund inte är tillfredsställd med vår städning så kommer vi tillbaka...

72 omdömen om Hemrent.com

Sedan starten hos Reco 2018

Marie D
Skrev om Hemrent.com

Allt fungerade smidigt och bra med städning och försäljning av bohag, har inget och klaga på.

Åse S
Skrev om Hemrent.com

Trevligt bemötande. Trevlig personal. Jättenöjd med både tömning och städning av huset. Beställde tömning, städning och försäljning av möbler, saker mm.

Lena Camilla E
Skrev om Hemrent.com

Bra bemötande, effektiva, återbruk, förtroendeingivande! Jag har nyttjat denna firma 2 gånger och varit nöjd båda gångerna både flytt och städ och tömning vid dödsfall!

Lorna B
Skrev om Hemrent.com

Dödsbotömning: Bra och prisvärd tjänst utförd av trevliga personer. Det som var lite konstigt var att det fasta priset vi fick offert på och tackade ja till plötsligt inte gällde utan höjdes 2500 sek på plats samt att det överenskomna datumet för städningen efter tömningen hängde löst vilket strulade till det för min planering då jag inte bor på orten där arbetet utfördes. Men som sagt bra utfört arbete till ändå bra pris och jag kan rekommendera företaget till andra som ska tömma dödsbon och flyttstäda dessa.

Svar från Hemrent.com

Hej Lorna Det fasta pris du fått per telefon var enligt din beskrivning. I verkliga fallet så var det mycket mer när vi skulle påbörja arbete. Därav var det en prisökning på 2500 kr som godkändes av dig. När det kommer till städning av lägenheten fall det ur ramen pga omständigheterna. Vi tackar dig för ditt förtroende.

Jorma A
Skrev om Hemrent.com

............................ . . ............................... .............. . ........bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

First-Name L
Skrev om Hemrent.com

Mycket bra bemötta och utmärkt jobb

Niclas F
Skrev om Hemrent.com

Bra, trevligt bemötande, jag hade inga förväntningar egentligen, Michel hade bra koll på saker, vad de var värda, det ingav förtroende också att han sa de tog vara på precis allt, det är återbruk på riktigt! Alla saker togs bort, piano, rubb och stubb och städningen var superbra, otroligt noggrant gjort!

Kim A
Skrev om Hemrent.com

Snabb personlig återkoppling och ett väl utfört arbete när det gällde tömning och städ av ett dödsbo.

Ditte E
Skrev om Hemrent.com

Behövde hjälp att tömma och flyttstäda en lägenhet. Det blev toppen bra, tom fönstren var tvättade och skinande rena. Kan varmt rekommendera!

Carina H
Skrev om Hemrent.com

Jag anlitade Hemrent i samband med att min mamma gått bort och vi behövde tömma lägenheten. Förutom Hemrent träffade jag andra aktörer för att se vem som passade bäst och jämföra pris. Och bortsett från att Hemrent gav mig den bästa offerten var de också den som gav mig bäst bemötande. När det gäller ett dödsbo är det för aktören "bara" en business, medan det för oss efterlevande är ett hem där en kär anhörig bott. Och det var en viktig punkt för mig. Hemrent sprang inte igenom lägenheten på ett par minuter och med kritisk...

Kerstin E
Skrev om Hemrent.com

Snabbt, trevligt och proffsigt! Att tömma ett dödsbo gick galant, rekommenderas de allra varmaste /Kerstin

Mats H
Skrev om Hemrent.com

Mycket bra service. Snabba, effektiva och prisvärt.

Kerstin O
Skrev om Hemrent.com

Snabb återkoppling på mina frågor, mycket trevlig personal. Utmärk jobb vid tömning av lägenhet och städningen utmärkt. Rekommenderar detta företag.

Olof J
Skrev om Hemrent.com

Letar du offert på värdering av föremål, tömning, städning? Ring Hemrent! Vi fick hjälp med värdering, tömning och städning av dödsbo lägenhet efter vår mammas bortgång. De erbjöd sig ta hand om allt och det är perfekt då man har mycket annat att stå i vid dessa händelser. Vi jämförde tre bolag och ingen visade sådan service, kunskap och trevligt bemötande som Hemrent. Dessutom betydligt bättre offert än övriga. Lägenheten såg ut som när de var klara och bud vid första visningen kom direkt. Missa inte deras offert! Hälsningar Christer J

Mikale A
Skrev om Hemrent.com

Bra bemötande, bra service o bra genomfört arbete.

Marcel E
Skrev om Hemrent.com

Mycket professionellt, seriöst och trevligt bemötande av Hemrents Michel Noren. Snabb och tydlig kommunikation, raka puckar och inga konstigheter. Hjälpte mig med tömning och städning av ett dödsbo till ett riktigt bra pris som jag inte hade kunnat hitta någon annanstans. Därtill flexibla och noggranna. Överträffade vida mina förväntningar kan jag säga, med handen på hjärtat! Rekommenderas starkt. /Marcel E

Jonas S
Skrev om Hemrent.com

Min pappas villa var överfylld av saker och i stort behov av både tömning och städning efter hans flytt till äldreboende. Hemrent utförde uppgiften exemplariskt inklusive städning och tömning av friggebod och tomt. Hemrent utförde allt till rimligt pris och enligt överenskommen deadline. Dessutom var de trevliga att ha att göra med och både noggranna och tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera dem. Jonas S.

Lars E
Skrev om Hemrent.com

Trevligt bemötande av chefen och snabbt utfört arbete. Jag såg deras firmabil på återvinningen innan jag anlitade dem och vet därför att det som skulle kastas återvinns på rätt sätt.

Eva Å
Skrev om Hemrent.com

Grymt duktiga och trevliga. Jobbade effektivt och snabbt. Trevligt bemötande av Michel och personal. Mina förväntningar går inte att beskriva då Michel och hans personal levde upp mer än mina förväntningar. Tömningen av min mammas hus var underbar tackvare michel. Eva åström

Allan K
Skrev om Hemrent.com

Överträffade alla förväntningar från bemötande till utförande.Fantastisk kommunikation med Michel som alltid fanns tillgänglig med snabba svar.Allt perfekt:Bortforsling,flyttstäd.

Aina K
Skrev om Hemrent.com

Har använt Hemrent tjänster tidigare och de har gjort lika bra arbete som sist. Proffsiga och lätt att få kontakt med. Kan verkligen rekommendera företaget.

Ingela W
Skrev om Hemrent.com

Lyhörda och hjälpsamma, snabba och ordentliga

Sandor L
Skrev om Hemrent.com

Trevligt och professionellt bemötande. Sedan städades och tömdes lägenheten och förråden effektivt och snabbt. Super nöjd!

Jorgen B
Skrev om Hemrent.com

Hemrent hjälpte oss att tömma och städa dödsboet efter min kära pappa. Han hade bott i sitt hus i 53 år. Han var en händig man som sparade på allt som kunde komma till nytta någon gång, kanske. Min mamma var en mycket excentrisk konstnärinna. Huset, tomten, garaget, förrådet, allt var belamrat med just saker. Hemrent gav oss en offert som låg bra till i jämförelse med de andra vi tog in. Hemrent levererade till 100%. Allt från det första mötet till den avslutande fakturan har varit helt enligt plan och deras insats och attityd har varit exceptionellt fin. Vi är så nöjda.

Torsten Y
Skrev om Hemrent.com

Effektiva- kundorienterade och trevliga.

Ulla-Carin A
Skrev om Hemrent.com

Efter att ha bott i Stockholm i 37 år. varav 17 år i Spånga anlitade jag Hemrent.com för "rensning/tömning och städning" . Vilket de utförde till perfektion. Mycket trevligt och professionellt bemötande ifrån alla som jag varit i kontakt med. Inget strul eller extra avgifter. Det som stod på offerten var det jag betalade. Varma rekommendationer.

Christina N
Skrev om Hemrent.com

Fantastiskt bra bemötande från början till slut. Tömning och städning av 80kvm stor lägenhet blev snabbt, smidigt och mycket bra gjort. Jag kan varmt rekommendera hemrent.com. Jättenöjd!!

R Charlotta M A
Skrev om Hemrent.com

Proffsigt och vänligt bemötande, effektivt utfört jobb med mkt fint slutresultat. Höll både offert och tidslinje. Vi kan rekommendera Hemrent det varmaste. Vi har även rekommenderat dem till mäklaren som sålde vårt hus :)

Andreas A
Skrev om Hemrent.com

Jag vill varmt rekommendera Hemrent då det har varit så smidigt att dels ha kontakt med Michel, kontaktpersonen i mitt fall. Han har snabbt svarat på sms och mail när jag har haft frågor. De anlände på tid för att dels ta hand om kvarlåtenskap samt därefter en flyttstädning som jag var mycket nöjd med. Jag försökte sätta fem stjärnor men det gick inte så max var fyra. Prisvärda.

Liselott S
Skrev om Hemrent.com

5 stars - but would give 6 if at all possible. The police came to my home in Seattle to inform me that my very loved brother in Stockholm had passed on. And it was not a pretty situation. I frantically started to make calls to Sweden on the other side of the planet to get some help with sanitization and dealing with the entire estate removal and cleaning - at the same as emotions were running very high. Michel came to the rescue - held my hand through out the entire process and handled everything with phenomenal care...

Björn L
Skrev om Hemrent.com

Michel och hans medarbetare utförde uppdraget att tömma och städa lägenheten mycket bra. Snabb tömning och mycket väl städat. Bra kontakt med Michel, både före och under utförandet. Kändes tryggt och rekommenderas varmt. Stort tack till er alla.

Pia J
Skrev om Hemrent.com

Snabbt enkelt, bra utfört och trevligt bemötande. Rekommenderas!

Angela E
Skrev om Hemrent.com

Vi anlitade HemRent för tömning av dödsbo och slutstädning. Bra bemötande redan från start och när vi träffade Michel för värdering fick vi fortsatt bra intryck. Kunnig och lyhörd. Själva arbetet utfördes effektivt och noggrant. Väldigt skönt att lämna över slutjobbet i kompetenta händer. Rekommenderas varmt!

Gunilla E
Skrev om Hemrent.com

Det var lätt att få kontakt och få uppdraget utfört när jag önskade. Uppdraget bestod av röjning och städning av en lägenhet då min mamma flyttat därifrån. Jag var nöjd med det utförda arbetet.

Malin R
Skrev om Hemrent.com

Professionellt bemötande och fantastiskt arbete utfört av Hemrent vid tömning av ett dödsbo. Jag skulle varmt rekommendera dem till liknande tjänster i framtiden.

Mikael F
Skrev om Hemrent.com

En riktigt bra upplevelse från start till slut. Bra pris (betydligt lägre än ett par andra bolag jag också träffade för offert), tydlig och trevlig kommunikation och höll vad dom lovade i alla steg. Så skönt när man är i sorg och samtidigt har mycket praktiskt att hantera. Rekommenderar Michel och hans team varmt. Bästa / Micke

Lennart S
Skrev om Hemrent.com

Trevliga, snabba och hjälpsamma. Det märks att de har gjort detta många gånger. Allt som jag oroade mig för tog de hand om utan minsta problem

Gunilla Elisabeth N

Allt fungerade perfekt. Total röjning och flyttstädning av villa inklusive vind med mycket skräp på. Trevligt bemötande, höll tidsplan och jag är supernöjd med resultatet. Klart prisvärt i jämförelse med andra firmor.

Gunvor Torborg Marie J

Mycket trevligt bemötande av Michel, hjälpsam och tillmötesgående! Väl utfört arbete (tömning/städning av dödsbo) från beställning till avslut.

Jack S
Skrev om Hemrent.com

Valde hemrent för tömning samt totalt städning av dödsbo. Väldigt bra bemötande, alla önskemål och detaljer antecknades noga och jobbet utfördes till punkt och pricka efter beskrivningen. Väldigt nöjd och priset var dessutom betydligt lägre än andra offerter jag fick in. Rekomenderas starkt!

Bent Jonas L
Skrev om Hemrent.com

Fick bra pris. Dom var snabba och flyttstädningen blev bra. God kontakt hela vägen.

Karl Johan Stefan S

Grymt bra service och otroligt bra bemötande. Tömmning och städning av mors lägenhet tipp topp. Rekommenderar stark Hemrent Stefan

Fredrik S
Skrev om Hemrent.com

Anlitade Hemrent för att tömma och städa min avlidna mors lägenhet. Bra personlig kontakt över telefon och i möte. Precis så enkelt och smidigt som jag hade hoppats på. Hyresvärdens städinspektör ringde upp mig och berömde städningen! Michel och hans medarbetare infriade alla mina förhoppningar på att smidigt lösa ett för mig annars besvärligt problem. Mycket nöjd.

HANS B
Skrev om Hemrent.com

Mycket proffsigt utfört. Vi beställde tömning och städning av en lägenhet och det fungerade jättebra. Städningen godkänd direkt. Michel skötte kontakten med oss och det var tydligt, enkelt och smidigt. Jag rekommenderar att anlita Michel och Hemrent.

CECILIA L
Skrev om Hemrent.com

Michel hade ett fantastiskt bemötande. Han ledde sitt team effektivt och proffsigt. Löpande kommunikation för att säkerställa resultatet. Lyhörd Snabbt gick det och pressade in extratjänster när vi visste han hade ett tight schema. Jag rekommenderar Hemrent till fullo. Bra jobbat Michel! CIA & Lisen

Ulf Göran R
Skrev om Hemrent.com

Mycket snabb service med att få prisförslag och senare genomförande avseende rensning och städning av dödsbo. Skötte jobben snabbt och effektivt till full belåtenhet. Kan verkligen rekommendera dem för andra kunder.

Sona B
Skrev om Hemrent.com

Mycket trevligt bemötande. Bra arbetat med tömning och städning. Varmt rekommenderar . S .

Susanne H
Skrev om Hemrent.com

Blev bra bemött. Fick snabb service. Städningen utfördes på ett bra sätt. Kändes dock inte bra att överlämna många möbler utan att i princip få något betalt. Ersättning lämnades bara för småsaker som ex glas för loppis. Är därför inte helt nöjd.

Svar från Hemrent.com

Hej Susanne. Innan vi lämnade offerten till dig informerade vi dig om vilka saker som är av intresse för oss att köpa från dig. Tyvärr finns det inte stor efterfrågan på varor som möbler, säng, soffa, bokhyllor. Dessa saker skänker vi till välgörenhet. Det är därför som du inte har fått betalt för möblerna. Du har fått bra betalt för glas, porslin, keramik, mattor, tavlor och antikviteter. Det har vi berättat för dig och du har accepterat det. Tusentals privat personer samt tiotals mäklare, godemän, jurister, försäkringsbolag,...

Jan E
Skrev om Hemrent.com

Proffsigt, välorganiserat, Michel var mycket bra som ledare för arbetet från offert till avslut.

EWA ERIKA G
Skrev om Hemrent.com

Det gick väldigt smidigt att anlita Hemrent. Från det första mötet med Michel till att arbetet med tömning och städning av lägenheten var färdigt. Resultatet blev mycket bra. Rekommenderas.