Hemrent.com

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Hemrent.com

• 2019-06-04

MAGNUS F skrev om Hemrent.com
    Hade bokat ett besök med en man från hemrent som skulle komma och värdera min avlidna mammas saker.
    Hälsar på honom ute i trapphuset och öppnar dörren till min lägenhet han går med skor utan att torka fötterna varken utanför eller innanför dörren.
    Väl inne visar jag honom de saker som vi vill avyttra han svarar med att fråga mig om det är en bostadsrätt eller hyreslägenhet. Jag blir förvånad och undrar varför han vill veta det, vi vill ju bara bli av med lite saker. Jag visar honom det som vi vill bli av med en gång till.
    På samma sätt fortsätter det, mannen frågar något ovidkommande och jag visar på och pekar på det som han skall titta på. Efter femte gången tröttnar jag och ber honom gå.
    Vill ni ha proffsig värdering vänder er inte till Hemrent. Välj hellre Metropol eller Kolonn Läs mer
  • 2018-04-09

Anna H skrev om Hemrent.com
    Använd aldrig detta företaget!!!
    Ringde för att få en offert, manen i telefonen säger att han är dubbelt så dyr som alla andra och det skulle ta minst två dagar att genomföra jobbet. Detta gällde en lägenhet på 24kvd. Jag frågade om han ens ville ha jobbet i fråga, han svarar, kanske om tre veckor! Jag frågar om detta är hans affär ide? Att vara dyra? Ta lång tid på sig?, då bad han mig dra åt he....te och suga hans k..k!!!
    FY Fan alltså, använd aldrig denna firma!!! Läs mer
  • Pia C

2016-05-19

Pia C skrev om Hemrent.com
    Jag är mer än nöjd!
    Tömning och städning av min farbrors lägenhet som var mycket smutsig och mycket att tömma då det var en stor lägenhet. Detta gjordes snabbt och det var rent i varje hörn, så glad och nöjd åkte jag därifrån efter min inspektion. (Lite synd kan tyckas att den nu ska renoveras och bli dammig igen.)
    Michel är mycket bra att ha och göra med.
    Stort tack igen!
    /Pia Läs mer