Läs vad 18 kunder tycker om Hemrent.com 2

• 2022-01-20 Spontant omdöme
    Bra utfört arbete med bortforsling och sedan riktigt proffsig städning, fungerade precis så bra som jag hade hoppats! Kan varmt rekommendera Michel o co
  • 2021-12-20 Spontant omdöme
    Har anlitat Michel ett 40-tal gånger och alltid blivit nöjd. Han håller alltid vad han lovar
  • 2021-12-12 Spontant omdöme
    Jag anlitade Michel och hemrent.com inför tömning av min bortgångna mors lägenhet. Jag är väldigt nöjd med hur arbetet utfördes och prisförslaget jag och min man fick.

Michel var tydlig och informativ med vad som ingick i hans prisberäkning och vad arbetet skulle kosta. Efter att ha jämfört Hemrents prisförslag med fyra andra firmor, bestämde jag och min man oss för att anlita Hemrent.

Arbetet utfördes korrekt och till vår belåtenhet, dessutom till ett väldigt bra pris. Jag och min man har anlitat Michel och hans firma ytterligare tre gånger. Vi känner Michel och vi har alltid blivit bemött av honom på ett trevligt, informativt och professionellt sett.

Vi kommer alltid att anlita Hemrent.com

Eva-Marie Hagberg
  • 2021-12-12 Spontant omdöme
    Bra företag, vänligt bemötande och prisvärda. Utförde arbetet enligt överenskommelse, bra pris och tillförlitliga
  • 2021-12-03 Spontant omdöme
    Nej aldrig mer en nonchalant typ som inte ens torkade sig om fötterna kom in menade på att det jag begärde var alldeles för dyrt. Jag är antikexpert han en amatör som försöker sko sig. Lika bra att du försvinner härifrån i stället för att spela oförskämd han stack som blixten. Amatörer
    Hej John. Du har aldrig bokat tid hos på Hemrent.com. Vi har inte varit hos dig och aldrig tittat på dina saker och dina så kallade ``antikviteter``. Du säkert växlar oss med en annan firma. Du har varit i kontakt med någon firma som heter Dödsbo.com eller Dödsbo.nu. Du har varit i kontakt med några andra firmor men inte med oss på Hemrent.com. Vi har upptäckt att du har skrivit falska omdömen tidigare om ett annat företag vilket Reco.se har plockat bort det. Nu har du skrivit falska omdömen om oss trots att vi aldrig har besökt dig och inte bokat tid och vi inte har gjort någon affär. Vi vänligen ber dig att plocka dina falska omdömen på Reco.se. Vi kommer att kontakta ansvariga på Reco.se och kommer att gå till rätten för detta om du och Reco.se inte rättar till felet. Hemrent.com
  • 2021-11-20 Spontant omdöme
    Kan inte rekommendera detta företag. Hade bokat en värdering av mormors lägenhet när hon flyttat in på hem. Vi skulle få värdering av bohaget samt ett pris på bortforsling. Han var extremt nonchalant när han kom. Titta knappt på sakerna och avfärdade allt som loppisfynd som kunde säljas för 10-20kr. Möblerna sa han inget om. När han var klar skrev han ner lite siffror på ett papper, sa vad bortforslingen skulle kosta (dyrt) och gav oss en summa på 1200kr för allt loppisfynd som han dragit av från summan. Sen bad han mig skriva på ett avtal som jag inte fick chansen att läsa igenom. Jag skrev såklart inte under.
    Han gav ett väldigt oseriöst intryck och vi valde att ta dit en annan firma. Dem sa direkt att det fanns möbler i lägenheten av visst värde samt hittade en del mindre föremål ex silver som också hade ett värde.
    Jag kände att Hemrent försökte blåsa oss och jag kan inte rekommendera deras tjänster!
    Hej Sara. Jag vill fråga dig hur det kommer sig att du väljer att skriva ett sådant negativt omdöme när ditt mail du skickade mig efter vårat möte lät helt annorlunda.
    Jag citerar från ditt mejl ``Hej Michel, Tack för att du tog dig tid att komma ut till Vaxholm och kollat på mormors lägenhet. Vi har diskuterat offerten tillsammans och dessvärre kommit fram till att det blir för dyrt. Men stort tack för din tid och ditt engagemang. Hoppas du får en fin dag```

Jag kan inte uttala mig om andra firmans priser och varför dom är så billiga. Att du har hittat en billigare firma betyder inte att vi har försökt blåsa dig, ifrågasätt istället varför den andra firman är så billig. Dessutom var jag inte nonchalant som du skriver här på Reco.se. Att du skriver sådana lögner är konstigt med tanke på det du skrev i ditt mejl där du tackade för mitt engagemang och önskade mig en bra dag. Jag har sparat ditt mejl i min dator som bevis. Vi har haft över 6000 kunder senaste tio år och alla var nöjda med våra priser och bemötanden. Hemrent.com har sedan tio år haft över 6000 kunder där all varit nöjda med våra priser och bemötanden. Vi har många fasta kunder såsom advokater, godman, förvaltare, mäklare, auktionsfirma, antikhandlare, försäkringsbolag och dessa kunder är ett kvitto på att vi har bra priser och hög servicenivå för våra tjänster.
  • 2021-10-03 Spontant omdöme
    Det var mycket länge sedan jag var så nöjd med en tjänst! Bra och proffsigt bemötande, perfekt kommunikation och fantastiskt utfört arbete.
    Jag rekommenderar andra tjänsteutförande företag och institutioner att lära sig av Hemrent hur rak, rejäl och bra service fungerar.
  • 2021-08-27 Spontant omdöme
    Jag är mycket nöjd med hemrent! Michel lämnade mycket snabbt en noggrant genomgången offert, påläst om värdet på det lösöre Hemrent erbjöd sig att köpa i samband med röjningen. Fastighetsvärdens besiktning blev mycket riktigt utan anmärkning, fläckfritt städat och allt professionellt utfört utan minsta problem!
    /Örjan Strandberg
  • 2021-06-05 Spontant omdöme
    Tack Michel för ett fantastiskt bemötande och snabb kommunikation när vi anlitade dig för att hjälpa oss att ta hand om bohag och städning av dödsbo. Att känna att du verkligen tog hand om Allt och dessutom att vi kunde ha en del möbler kvar till visning inför försäljning av fastigheten betydde mycket. Ni städade inför visningen, perfekt!! I varje steg var du konkret hur ni tänker kring det som inte ska säljas vidare, att ni skänker bort och ser till att det som kan användas hamnar i bruk igen. Punktlighet, noggrannhet och ett mycket respektfullt bemötande. Nu väntar slutstädning inför tillträde och jag uppdaterar självklart denna rekommendation därefter så finns hela omdömet från kontakt till slutstädning !
    Med vänlig hälsning, Annika
  • 2021-02-01 Spontant omdöme
    Rekommenderar varmt detta företag, skinande rent överallt, plus i kanten för att de till de till och med gjorde rent trappen in tiöö stugan
  • 2020-10-29 Spontant omdöme
    Vill bara tacka så mycket för ett väl utfört arbete med tömning och städning av min avlidne systers bostad i Brandbergen.
    Bra och respektfullt bemötande och seriöst handhavande från första förfrågan till färdigställande.
    Mvh.
    Solveig E
  • 2020-05-31 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Hemrent. Michel med personal gjorde ett otroligt jobb med flytt, rensning och städ av min fars dödsbo. Michel är en social och trevlig person.
    Kommer anlita honom igen :-)
  • 2020-04-08 Spontant omdöme
    Bra bemötande. Vi är mycket nöjda med korrekt värdering av bohaget. Flytt samt tömning av bostad och flyttstädning. Vi kommer att anlita Hemrent i framtiden igen.
  • 2020-03-25 Spontant omdöme
    Jag var jätte nöjd med Michel och hans medarbetare och rekommenderade till Mina vänner också. De var super nöjda 🙃
  • 2020-03-25 Spontant omdöme
    Jag är jätte nöjd med hemrent. De har hjälpt mig 2 gånger en gång viď flytt och en gång när min styfar gick bort . De är snabba, efektiva och profesionella .
  • 2019-06-04 Spontant omdöme
    Hade bokat ett besök med en man från hemrent som skulle komma och värdera min avlidna mammas saker.
    Hälsar på honom ute i trapphuset och öppnar dörren till min lägenhet han går med skor utan att torka fötterna varken utanför eller innanför dörren.
    Väl inne visar jag honom de saker som vi vill avyttra han svarar med att fråga mig om det är en bostadsrätt eller hyreslägenhet. Jag blir förvånad och undrar varför han vill veta det, vi vill ju bara bli av med lite saker. Jag visar honom det som vi vill bli av med en gång till.
    På samma sätt fortsätter det, mannen frågar något ovidkommande och jag visar på och pekar på det som han skall titta på. Efter femte gången tröttnar jag och ber honom gå.
    Vill ni ha proffsig värdering vänder er inte till Hemrent. Välj hellre Metropol eller Kolonn
  • 2018-04-09 Spontant omdöme
    Använd aldrig detta företaget!!!
    Ringde för att få en offert, manen i telefonen säger att han är dubbelt så dyr som alla andra och det skulle ta minst två dagar att genomföra jobbet. Detta gällde en lägenhet på 24kvd. Jag frågade om han ens ville ha jobbet i fråga, han svarar, kanske om tre veckor! Jag frågar om detta är hans affär ide? Att vara dyra? Ta lång tid på sig?, !
    FY Fan alltså, använd aldrig denna firma!!!
  • 2016-05-19 Spontant omdöme
    Jag är mer än nöjd!
    Tömning och städning av min farbrors lägenhet som var mycket smutsig och mycket att tömma då det var en stor lägenhet. Detta gjordes snabbt och det var rent i varje hörn, så glad och nöjd åkte jag därifrån efter min inspektion. (Lite synd kan tyckas att den nu ska renoveras och bli dammig igen.)
    Michel är mycket bra att ha och göra med.
    Stort tack igen!
    /Pia