Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Jämställt

Jämställt

Hornsgatan 52, 118 21 Stockholm — Visa karta

En jämställd förskola & skola? Vi gör det möjligt! Föreläsningar, handledning, böcker och snart ett webprogram för att underlätta arbetet med jämställdhet. Tillsammans har vi bred kompetens när det gäller jämställdhet & likabehandling. Se www.jamstallt.se
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Jämställt

• Daniel K
    Daniel K skrev om Jämställt
    Jag blev äntligen inspirerad av jämställdhetsarbetet och tankarna kring det. Det är ju till för oss och våra barn/elever. Det handlar inte alls om att alla ska bli likadana utan just att alla ska få vara individer (utan att det bestäms av t.ex. kön). Fantastisk föreläsning. Rekommenderas!

se: www.jamstallt.se
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Jämställt
    Deras föreläsningar är inspirerande och ger verkligen konkreta förslag på hur vi kan jobba med jämställdhet, likabehandling och normkritik. De lyckas med detta utan att skuldbelägga. Det är så skönt när några lyckas få med sig hela personalen på tåget och få oss att inse hur viktigt detta är, oavsett vilket kön vi fötts med. Rekommenderar starkt!

Hornsgatan 52, 118 21 Stockholm