Jämtlands Mark & Villa AB

3.5

8 omdömen om Jämtlands Mark & Villa AB

Bodil B
Skrev om Jämtlands Mark & Villa AB

Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt arbete med takläggningen. Vi är så nöjda med vårt nya yttertak.

Svar från Jämtlands Mark & Villa AB

Hejsan Bodil, tack för att vi fick hjälpa er med erat takbyte. Behöver ni hjälp med annat så är ni varmt välkomna att höra av er. Med vänliga hälsningar Jämtlands Mark & Villa AB

Stefan L
Skrev om Jämtlands Mark & Villa AB

Jobbet verkar vara väl utfört, Enkla att prata med och bra på att förklara. Som andra hantverkare kan man få vänta på personal men inget stort problem och det löstes när vi ringde.

Svar från Jämtlands Mark & Villa AB

Hej Stefan. Tack för dom fina orden. Det blev verkligen ett lyft för eran fina hus 😃 Mvh Jämtlands Mark & Villa AB

Anette S
Skrev om Jämtlands Mark & Villa AB

Väldigt trevligt bemötande det är viktigt för mig. De gjorde allt suveränt bra. De som jobbade här gjorde sitt jobb. Byte av taktegel, hus o garage, nya stuprännor o vindskivor. Jag är otroligt tacksam över jobbet. Mvh. Annette Sjölund p

Svar från Jämtlands Mark & Villa AB

Tack för den fina recensionen Annette. Vi är glad att vi fick hjälpa dig och så många andra på eran mysiga gata. Ditt tack blev både bra och mycket fint. Även den nya trappen blev mycket bra i samband med takbytet Mvh Jämtlands Mark & Villa Ab

Mariann L
Skrev om Jämtlands Mark & Villa AB

Plus: Efter vad jag kan bedöma som lekman så är jag nöjd med slutresultatet av jobbet-takbyte inklusive målning av vindskivor samt byte av hängrännor. Alla inblandade var trevliga att ha att göra med. Minus: Arbetet tog lång tid och periodvis var det en ensam snickare som jobbade och verkade stressad.Jag tror att företaget startade fler projekt samtidigt än man kunde hantera riktigt bra. Det tog också mycket lång tid innan alla byggrester hämtades från tomten.

Svar från Jämtlands Mark & Villa AB

Hejsan Mariann. Erat nya tak blev verkligen bra. Vad kul att ni är nöjd med taket Det var tyvärr sjukdom i det fallet då det var få på plats. Det var även olyckligt att bygghandeln missat vår beställning på återtag av restmaterial. Det vart tillslut bra på era stora tak

Åke Daniel I
Skrev om Jämtlands Mark & Villa AB

Beställde nya fönster med installation våren 2023 med löfte om installation början på sommaren. Tiden gick och inget hände, blev hela tiden lovad nya datum för installation men datumen kom och gick utan att vi hörde något. Det lovades massa hit och dit som aldrig stämde. Efter snart ett år sedan beställningen kände jag att det var nog och ville dra mig ur affären och då var det otroligt svårt att få kontakt med företaget. Fick tillslut tillbaka pengarna som vi betalat i förskott efter att kontaktat andra i företaget. Rekommenderar inte detta företag!

Lars axel robin E
Skrev om Jämtlands Mark & Villa AB

Super fint jobb i byggnationen av våran butik. Tidsenligt och proffsigt gjort. tack

Svar från Jämtlands Mark & Villa AB

Hejsan Lars Axel. Tack för att vi fick utföra jobbet åt er, mycket trevligt och det blev superbra 👍

Erik M
Skrev om Jämtlands Mark & Villa AB

Byte av tak. Betongtegel. Arbetet ser ut att vara bra utfört. Lämnades en hel del skräp på marken.

Svar från Jämtlands Mark & Villa AB

Hejsan Erik. Tack för att vi fick hjälpa dig och frugan med taket. Det blev jättefint och bra. Det blir i regel skräpigt när man river det gamla taket, är det så att ni upplever att det är någon träbit som tinar fram så är ni välkommen att höra av er, så hjälper vi er mer än gärna med det.👍🙂

Carl magnus thomas S
Skrev om Jämtlands Mark & Villa AB

Fruktansvärd mardröm utan dess like. Här beställer fönster,tak mm och betalar i förskott. Sen blir det som det vart för mej och 9 andra hushåll (som jag känner till) inget svar på telefon eller sms & mail. Till slut börjar man med lite andra metoder och då får man kontakt. Det som händer då är att man får en bortförklaring och ett löfte om ett datum för montering. Inget händer och man får börja om igen och historien upprepas igen med tystnad. Jag har fått tillbaks mina pengar till slut. Det är dock en del ränta på 274000:-...