Järva Discgolf Park

Övriga företag nära Järva Discgolf Park:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Ola S:
Bra kommunikation med företaget. Väl utfört arbete. Inget att klaga på

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Harry V:
Vi är nöjda med den spolning som gjordes samt de råd vi fick för att ändra vår avloppskoppling i köket. Mycket trevlig personal.

Läs vad 1 kund tycker om Järva Discgolf Park

• Mikael E
    Mikael E skrev om Järva Discgolf Park
    Jag började sprida plast på denna bana sommaren -95 och har sedan dess varit mer eller mindre hooked. På senare år har jag inte varit lika aktiv men i början var jag mer tid på banan än hemma :)

Det har hänt otroligt mycket under åren och i början hade Mats endast en liten container han hade ett litet lager av discar i och hängde upp ett segel som tak över en grusplätt, som genom detta blev en fungerande shop och café.

På senare år har det uppkommit ett riktigt klubb-hus med resturang och shop så nu kan man både äta och handla under tak, för att sedan avnjuta en runda discgolf på en av sveriges absolut bästa banor.

Banan har blivit mer krävande med tiden och även elitspelare får sig en rejäl utmaning. Sammtidigt som rekreationsspelare kan ha kul, även om en del hål kanske är lite långa för nybörjaren.

Loviselundsvägen 57, 165 59 Hässelby