Alla kategorier Kläder Skåne Malmö Jc Malmö Södertull

Södra Tullgatan 4, 211 40 Malmö — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Jc Malmö Södertull

• Ulla L
    Ulla L skrev om Jc Malmö Södertull
    Välskött butik med både dyra och mindre dyra jeans av alla de slag. Engagerad och hjälpsam personal.
  • David H
    David H skrev om Jc Malmö Södertull
    Till skillnad mot den JC-butik jag besökt i Stockholm bryr de sig faktiskt om när man som kund besöker butiken. Här i Malmö var de faktiskt intresserad av vad jag ville ha och vad som passade mig.
  • Ami H
    Ami H skrev om Jc Malmö Södertull
    JC har ett stort sortiment som jag faktiskt blev förvånad över. Hade någon sorts tanke på att det bara var kläder upp till 20-åringar. Deras jeanssortiment är imponerande och personalen kunnig. När mitt sällskap inte hittade sin storlek engagerade dem sig och letade fram flera olika storlekar.
    Det är trevligt!
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Jc Malmö Södertull
    JC i Malmö är en stor butik med bra sortiment av både tjej- och killkläder. Precis intill har de även en butik med barnkläder också. De har en bra avdelning med jeans, både deras egna märke och andra designermärken. Annars gillar jag att köpa bastoppar och koftor här. I rea-tider brukar man kunna fynda upp till 70%.

Södra Tullgatan 4, 211 40 Malmö