Alla kategorier Målare Stockholms län Stockholm Farsta Jf Måleriteam

Jf Måleriteam

Lysviksgatan 83, 123 42 Farsta — Visa karta

Välkommen till JF Måleriteam!

Vi är 8 målare i företaget som drivs av Johnny Söderling och Fredrik Nilsson, JF, sedan tidigt 90-tal. Vår bas är i Farsta, men vi tar uppdrag från privatpersoner, bostadsrättsföreningar och företag i hela Storstockholm.

Genom åren i branschen har vi samlat på oss mycket erfarenhet och en bred kompetens som gör att vi idag klarar av de flesta måleriuppdrag. Vi målar in- och utvändigt, våtrum, nybyggnation, tapetsering och mycket mer med högsta noggrannhet och kvalitet.

Hör av dig till oss med ditt projekt!

Läs vad 66 kunder tycker om Jf Måleriteam

• Niklas K
    Niklas K skrev om Jf Måleriteam
    Tydlig offert, håller utlovad leveranstid, proffsigt genomfört arbete, vi är helnöjda.
  • Mirjam L
    Mirjam L skrev om Jf Måleriteam
    Trevlig personal, bra utfört arbete. Vi är jättenöjda!
  • Said K
    Said K skrev om Jf Måleriteam
    Fantastiskt bemötande. Trevlig personal
    Allt gick snabbt att måla det Vi kom överens
  • Inger A
    Inger A skrev om Jf Måleriteam
    Det har hittills bara varit positivt både med kommunikation och utfört arbete.
    Inget Andersson
  • Joel A
    Joel A skrev om Jf Måleriteam
    Professionell kundhantering och utförande. Köpte måleri och tapetsering.
    Vid behov kommer jag anlita Jf Måleriteam igen.

// joel
  • Johan L
    Johan L skrev om Jf Måleriteam
    Anlitade JF för att tapetsera ett sovrum. Proffesionellt bemötande och duktiga hantverkare. Litet avdrag från betyget på grund av att de satte upp en våd med en missfärgning istället för att kassera den och ta en ny våd från rullen med gott om extra meter.
  • Petter T
    Petter T skrev om Jf Måleriteam
    Snabb och tydlig kommunikation och fint resultat på vägg-, tak- och trappmålning. Skulle anlita dem igen om det blir aktuellt.
  • Veronica E
    Veronica E skrev om Jf Måleriteam
    Trevliga, duktiga och pålitliga. Rekommenderar JF måleriteam.
  • Linda Å
    Linda Å skrev om Jf Måleriteam
    Mycket nöjd med både jobbet och allt runtomkring. Företaget är lätta att få tag på, håller tider och har ett trevligt bemötande!
  • Gun K
    Gun K skrev om Jf Måleriteam
    Tapetserat om o målat tak,trevligt bemötande o mycket noggrann
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Jf Måleriteam
    Enbart "rosor": Bemötandet har varit bra, uppgjorda tider hölls. Noggrann täckning av golv m.m. före arbetets start. Snabbt o effektivt arbete och fint resultat.
  • Anna Märta A
    Anna Märta A skrev om Jf Måleriteam
    Trevligt bemötande och väl utfört målningsarbete, ett företag jag verkligen kan rekommendera.
  • Leif G
    Leif G skrev om Jf Måleriteam
    Målning av 2 sovrum som blev precis som överenskommet. Jobbet gjordes medan vi var på semester. Allt till belåtenhet. Lätta att komma överens med.
  • Nicolas A
    Nicolas A skrev om Jf Måleriteam
    Tapetserat om och målat tak, bra bemötande och noggranna. Kanon!
  • Anders B
    Anders B skrev om Jf Måleriteam
    Snabba svar och besök. Bra och tydlig offert. Trevliga hantverkare.
  • Jon B
    Jon B skrev om Jf Måleriteam
    Mycket nöjd med jobbet och kontakten med företaget! Kan varmt rekommendera dem!
  • Eva N
    Eva N skrev om Jf Måleriteam
    Mycket bra bemötande hela tiden. Anlitades för att måla laserat virke på uterum och räcke på altan. Är nöjd med resultatet och har rekommenderat firman till bekanta.
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Jf Måleriteam
    Tydlig offert, höll deadlines och tidsplanen, bra återkoppling och trevligt bemötande. Kan rekommendera dem utan problem.
  • Inger F
    Inger F skrev om Jf Måleriteam
    Målning av friggebod och plank. Jf måleriteam gjorde ett utmärkt måleriarbete och var lätta att beställa jobb från då de var tydliga och höll vad de lovade. Mycket nöjd kund.
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Jf Måleriteam
    Jag är mkt nöjd, kommer enl överenskommelse, bra genomfört.
  • Peter L
    Peter L skrev om Jf Måleriteam
    Utmärkt utfört arbete med stor noggrannhet
  • Melisa A
    Melisa A skrev om Jf Måleriteam
    Fredrik som jag hade kontakt med var mycket trevlig och kunnig, hans kollegor gjorde ett jättebra jobb. Vi är jättenöjda med JM Måleriteam och kommer anlita de i framtida om vi behöver deras hjälp.
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Jf Måleriteam
    Toppenkillar som håller vad de lovar och levererar i tid!
  • Linda Å
    Linda Å skrev om Jf Måleriteam
    Utförde arbetet under avtalad tid. Var lätta att få tag på vid behov och gjorde ett bra jobb.
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Jf Måleriteam
    Välgjort arbete
    Anlitar dem gärna igen vid behov
    Seriöst och noggrant
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Jf Måleriteam
    Fick hjälp med målning av tak samt tapetsering av två sovrum. Fick snabb kontakt samt offert. Trevligt bemötande, lyhördhet samt professionellt utfört arbete.
    Kan verkligen rekommendera JF målerteam.
  • Olavi E
    Olavi E skrev om Jf Måleriteam
    Perfekt utfört arbete, superbra kontakt och mycket trevlig och tålmodig målare. Absolut ingenting att klaga på!
  • Bozica M
    Bozica M skrev om Jf Måleriteam
    Allt gick väldigt smidigt, bra kommunikation samt rimligt pris. Bra med snabb faktura där rot ingick.
    Bra resultat som gör oss glada :)
  • Anders S
    Anders S skrev om Jf Måleriteam
    JF M gjorde ett utomordentligt bra jobb här. Mycket snabbt och bra på alla sätt. Och dessutom till ett bra pris. Och Micke var en trevlig och resonabel kille.
    På en skala 1-5 tilldelar jag betyget 10! Kommer säkert anlita dem igen nästa år vid renovering av mina fyra rum. Hälsningar Anders Sjöberg
  • Sonny H
    Sonny H skrev om Jf Måleriteam
    Under sommaren har Jf Måleriteam tvättat och målat om gavlarna på vår villa. Man gjorde en noggrann förstudie av färgkulör och kvalitet för att passa på putsade ytor. Resultatet är utmärkt.
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Jf Måleriteam
    Vi är jättenöjda med målningen av vårt hus. Proffsiga, snabba och trevliga målare!
  • Gun A
    Gun A skrev om Jf Måleriteam
    Utmärkt bemötande. Tjänsten utfördes när jag var bortrest. Mycket bra.5
  • Kent A
    Kent A skrev om Jf Måleriteam
    Bra på alla sätt höll tid, pris o det blev gjort som överenskommet
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Jf Måleriteam
    Väl utfört arbete i alla avseenden!
    Bemötande, hålla avtalad tid och det viktigaste ett mycket proffsigt utfört måleriarbete!!
  • Maria W
    Maria W skrev om Jf Måleriteam
    Mycket trevligt bemötande och utförd tapetsering noggrann och professionell.
  • Kiki L
    Kiki L skrev om Jf Måleriteam
    Har inget alls att anmärka på! Trots att jag är rätt petnoga, kan jag inte hitta en enda fläck som inte är perfekt på väggar och i tak! En mycket skicklig yrkesutövare, den flickan. som gjorde jobbet!!
  • Alex L
    Alex L skrev om Jf Måleriteam
    Mycket kunnig och trevlig målare och resultatet blev perfekt!
  • Karin S
    Karin S skrev om Jf Måleriteam
    Bra sevice, rimliga priser och riktigt bra hantverksjobb! Tipp topp!
  • Emma G
    Emma G skrev om Jf Måleriteam
    Arbetet gick fort och blev bra. Dock hade jag önskat att målaren var lite mer tillmötesgående med annat som hör till målningen. Målaren hade inte verktyg för att ta bort ens mindre saker/skruv/gardinstångsfäste etc så detta var tvunget att tillkallas annan fackman för. Kontakter som lossnade från väggen i samband med målningen fick också annan fackman fixa i efterhand på min begäran. Målaren målade bra och snabbt men inget mer.
    2015-01-21 JF Måleriteam svarar Emma G
    Hej Emma,
    Kul att du tycke vi målade snabbt och bra. Jag monterade bort de saker jag ansåg behöva tas bort. Vad det gäller trasiga kontakter så ska elektriker byta sådant. Inget vi målare kan eller får göra. Vet att det krävdes en snickare för att demontera ett skåp som vi inte kunde göra. Det krävdes maskiner för detta som vi inte har. Tyckte även att vi hade bra dialog vid varje nytt rum med både dig och snickaren Jonny.
    Med vänlig hälsning Johnny JF Måleriteam
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Jf Måleriteam
    Vänliga och trevliga som höll vad de lovade. Offerten kom snabbt och arbetet utfördes i tid och med avtalad kvalitet. Dessutom höll de väldigt rent omkring sig. Vi rekommenderar dem varmt.
  • Lina S
    Lina S skrev om Jf Måleriteam
    Trevliga och snabba! Jag är jättenöjd med mitt nya kökstak.
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Jf Måleriteam
    Jag har bara gott att säga om JF Måleriteam! Det var enkelt och smidigt att beställa jobbet och det utfördes med toppenresultat och på utsatt tid. Kan verkligen rekommendera de, vilket jag redan gjort till två olika bekanta. /Josefin
  • Mats P
    Mats P skrev om Jf Måleriteam
    Bra och trevliga människor med bra kunskap.
    Jobbar lungt och effektivt.
  • Pär H
    Pär H skrev om Jf Måleriteam
    Jag beställde målning av ett sovrum, spakling och målning av tak ochväggar inkl.fondvägg.
    Jag har fått jätte bra bemötande och ett väldigt bra resultat
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Jf Måleriteam
    JF Måleriteam kan jag varmt rekommendera.
    Ett fint och rent utfört arbete som också blev klart tidigare än sagt innan. Riktiga proffs!
  • Lola B
    Lola B skrev om Jf Måleriteam
    Hela lägenheten är nu målad och tapetserad. Två sovrum, hall och vardagsrum. Jag är så nöjd!! Det är lätt att ha Kontakt med företaget de har hela tiden varit proffsiga och dessutom trevliga. Man höll tidsplanen och utförandet är av bästa kvalitet. Det har varit värt varenda krona. Jag kan varmt rekommendera Jf Måleriteam.
  • Carl F
    Carl F skrev om Jf Måleriteam
    Har en 1½-plans träpanelvilla i Stuvsta som behövde målas om utvändigt. Frågade JF efter offert och fick snabbt en sådan - som efter lite mailkonversation justerades ned något. Då jag var sent ute i "utemålningssäsongen" tog jag inte in fler offerter så jag har dålig uppfattnig om hur prisvärda JF är.

Vad jag kan bedömma gjordes målningen mycket bra och resultatet blev tjusigt.

Rekommenderas med + i kanten!
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Jf Måleriteam
    Uppdraget och tidsplanen utfördes korrekt enligt offert.
    Mycket nöjda med resultatet.
  • Rickard B
    Rickard B skrev om Jf Måleriteam
    Mycket professionella i såväl bemötande som det hantverksmässiga.
  • Sirpa H
    Sirpa H skrev om Jf Måleriteam
    Jag har nu Högdalens finaste kök, både tak och väggar målade.Jag fick ett gott bemötande och svar på mina frågor och hjälp med färgval.
    Jag har nu också ett lyxigt sovrum, taket målat och väggarna tapetserade. Allt arbete blev mycket gott utfört och jag är mer än nöjd med Jf Måleriteam. Rekommenderas på det bästa !

Lysviksgatan 83, 123 42 Farsta