Jf Måleriteam

Välkommen till JF Måleriteam!

Vi är 8 målare i företaget som drivs av Johnny Söderling och Fredrik Nilsson, JF, sedan tidigt 90-tal. Vår bas är i Farsta, men vi tar uppdrag från privatpersoner, bostadsrättsföreningar och företag i hela Storstockholm.

Genom åren i branschen har vi samlat på oss mycket erfarenhet och en bred kompetens som gör att vi idag klarar av de flesta måleriuppdrag. Vi målar in- och utvändigt, våtrum, nybyggnation, tapetsering och mycket mer med högsta noggrannhet och kvalitet.

Hör av dig till oss med ditt projekt!

Läs vad 214 kunder tycker om Jf Måleriteam 2

2022-09-27 Verifierad kund
    Hög kvalitet rakt igenom. Tydlig offert, bra kommunikation, pålitliga och mycket bra resultat. Rekommenderar varmt.
    Hej,
    Huset blev riktigt fint. Tack för det fina omdömet och kul att ni är så nöjda.
    2022-09-03 Verifierad kund
    Snabba, proffsiga och noggranna. Var också lätta att snacka med för att få våra önskemål tillgodosedda.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Målargänget var, förutom snabba och duktiga, väldigt trevliga. Jag fick ett vänligt bemötande av alla jag träffade. JF målade fasad och källarfönster på mitt hus i Tallkrogen.
    Mvh,
    Monika
    2022-08-18 Verifierad kund
    Mycket proffsiga. Väldigt bra resultat.
    Tack för det fina omdömet. Det blev riktigt fint.
    Ha en fortsatt fin sommar.

Mvh JF Måleriteam
    2022-07-19 Verifierad kund
    JF måleriteam är ett företag som gör det där lilla extra för att säkerställa att kunden blir nöjd över förväntan. Trots tidspress så målade de taket i lgh utanför gällande offert. Resultatet av tapetsering och målning på 105 kvm blev utmärkt. Vi är mer än nöjda
    Det finns inget annat betyg att ge än det högsta
    2022-07-09 Verifierad kund
    Mycket professionellt, lyhörd till hur vi ska göra. Trevliga målare och mycket bra utförande på målningen inklusive allt runt omkring.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Snabba, proffsiga och väldigt bra resultat!
    2022-05-06 Verifierad kund
    kompetent bemötande, slet för att bli klara till inflytt trots att de tidigt sagt att de kanske inte skulle hinna. och så blev det så fint.
    2022-04-05 Verifierad kund
    JF Måleriteam målade väggarna i vårt vardagsrum. Bemötandet var trevligt och arbetet blev skickligt utfört. Vi är helt nöjda och skulle anlita dem igen ifall vi behöver en målare.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Allt sköttes smidigt och professionellt. Mejlade bilder på vardagsrummet och fick tillbaka en offert på ommålning. Johnny som utförde arbetet var trevlig och arbetet blev klart i utsatt tid. Vi är mycket nöjda med resultatet.
    2022-03-24 Verifierad kund
    Jättebra! Målningen blev jättebra, och vi hölls hela tiden uppdaterade.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Bra kontakt från början med snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Effektiv och snyggt utfört jobb. Vi är nöjda 😁👌
    2022-03-07 Verifierad kund
    Är jätte nöjd. Trevlig personal. Lyhörd för mina önskemål. Jag rekommenderar företaget med varmt hjärta
    2022-02-24 Verifierad kund
    Snabba, proffsiga och trevliga! Kan verkligen rekommendera!
    Tapetserade hallen hemma hos oss och hjälpte till över förväntan när jag tabbat mig och köpt tapetrullar med olika batchnummer.
    2022-02-23 Verifierad kund
    Tack JF för att ni målade alla väggar ,tak, och lister i vår nya lägenhet. Proffsigt jobb och trevligt bemötande.
    Så tacksam att ni blev klara i tid. Rekommenderas varmt.
    2022-02-15 Verifierad kund
    Flexibelt och bra bemötande! Bra resultat på utsatt tid!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    2022-02-01 Verifierad kund
    Bra kommunikation, väldigt trevligt bemötande och okomplicerat. Superfint och väl utfört arbete (tapetsering av 3 rum).
    2022-01-29 Verifierad kund
    Proffsiga och förtroendeingivande. Skulle absolut vända mig till Jf Måleriteam igen!
    2022-01-28 Verifierad kund
    Anlitade firman för att måla mitt sovrum. Jag är jättenöjd med deras arbete. Effektivt och väldigt fint resultat!
    2022-01-04 Verifierad kund
    Trevlig personal, utförlig med förklaringar och noggrant med själva arbetet.

Tal i vår lägenhet ser jättebra ut nu efter spackling och målning.
    2022-01-03 Verifierad kund
    Hur smidigt som helst. Tog kontakt med dem och fick ett datum direkt när det kunde utföras. Skickade ncs-koder och resten löste dem helt på egen hand. Målade om 4 rum på 3 dagar med ett superbra resultat. Kan verkligen rekommendera JF måleriteam!
    2021-12-01 Verifierad kund
    Trevliga, snabba och kompetenta. Vi är så nöjda med vårt nya sovrum.
    2021-11-26 Verifierad kund
    Väldigt kunniga och trevliga hantverkare. De målade väggarna i vår nyköpta lägenhet. Jättebra resultat och trevligt bemötande. Vi är helnöjda!
    2021-11-22 Verifierad kund
    JF Måleri är ett mycket seriöst företag som alltid har levererat enligt överenskommelse. Dom är mycket trevliga så vi har anlitat dom ett antal gånger genom gångna åren.

Five starts XXXXXX för målningen på Fornborgsvägen 31

Keep up the good work!
    2021-10-27 Verifierad kund
    Bra bemötande, de utförde arbetet i enlighet med överenskommelse och anpassade priset och arbetet till min situation.
    2021-10-24 Verifierad kund
    Bra planering och diskussion före och under arbetet samt bra resultat!
    2021-10-24 Verifierad kund
    Proffsiga hela vägen från offert till sista strykningen.!
    Målade om sekelskifteskontor på Arsenalsgatan 2.
    Kommer att anlita igen med all säkerhet!
    2021-10-04 Verifierad kund
    Snabba och säkra precis som man vill ha det
    2021-09-27 Verifierad kund
    Kontaktade JF Måleriteam via mejl och fick snabbt kontakt med dem. Vi ville få fyra väggar målade på kontoret och det var inga problem, jobbet kunde utföras på två dagar. Är nöjd med JF och glad för våra fina nymålade väggar. Rekommenderar!
    2021-09-23 Verifierad kund
    Utvändig målning av villa. Väldigt bra och professionellt bemötande samtidigt som arbetet blev utfört enligt överenskommen tid. Uppfyllde helt och hållet mina förväntningar.
    2021-09-21 Verifierad kund
    Jag fick kontakt m dem via en kompis. Fredrik svara snabbt å jag fick en offert å en tid när de ungefär kunde utföra jobbet., Jobbet handlade om måla å tapetsera en lgh 4 rum å kök. Allt har funkat utmärkt. De svara snabbt på mail sms å de va väldigt effektiva när jobbet utfördes.
    2021-09-13 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Jf måleriteam! Jag anlitade dem för att måla och tapetsera om väggarna i mitt nya radhus.

Jobbet blev utfört inom utsatt tid och med hög kvalitet. De var dessutom flexibla för ändringar i beställningen som jag kom på under arbetets gång och tillmötesgick dessa utan problem. Jag kommer definitivt anlita Jf måleriteam igen om jag behöver måla om fler gånger!
    2021-09-12 Verifierad kund
    Bra bemötande då F tittade på jobbet
    Bra kontakter under tiden - jag sköt fram ARB.
    Bra utfört .
    Hade höga förväntningar då jag anlitat dem tidigare .

Eivor
    2021-08-30 Verifierad kund
    Bra bemötande, snabba svar jobbade säkert med riktig ställning.
    2021-08-29 Verifierad kund
    Som alltid proffsiga och gör ett kanon jobb
    2021-08-29 Verifierad kund
    Hög servicenivå, svarar snabb på mail o sms. Noggranna, håller tidsplanen, trevligt bemötande.
    2021-07-27 Verifierad kund
    Vi målade om vårt hus och gararge m.h.a. JF Måleriteam. Väldigt duktiga målare och ett smidigt och professionellt bemötande processen igenom gör att jag utan tvekan skulle anlita dem igen.
    2021-07-25 Verifierad kund
    Jag har blivit mycket väl bemött av företaget. Vi gick igenom vad som skulle målas och jag fick en heltäckande offert.
    JF påbörjade arbetet enligt plan och har genomfört arbetet på ett utmärkt sätt med mycket kompetent och trevlig personal.
    2021-06-06 Spontant omdöme
    Väldigt nöjd med det uppdrag jag anlitade JF för!

Smidig process från början till slut med snabb och bra kommunikation, vilket var väldigt viktigt p.g.a. snäv tidsram för planerad inflytt. Var osäker på färg och Kristoffer som utförde måleriarbetet var väldigt flexibel och tillmötesgående genom hela processen - guld värt! Proffsigt utfört arbete med fokus på detaljer i min sekelskifteslägenhet, med alla de utmaningar det innebär med stuckatur, ojämna ytor etc. Är så nöjd och njuter av mitt nya hem, rekommenderar starkt!
    Tack för det fina omdömet.
    Lycka till i nya lägenheten.

Mvh Johnny
    2021-06-06 Verifierad kund
    Kontaktade JF Måleriteam på rekommendation av en kompis som var nöjd vilket jag också blev. Sovrum och kök målades med jättefint resultat. Bra bemötande, fick svar på alla frågor. Utförlig offert som stämde med mina önskemål. Arbetet blev klart en dag tidigare än vad jag beräknat. Kommer definitivt att anlita dem igen när det är dags för målning av hall och vardagsrum. Stort tack!
    Tackar för det fina omdömet.
    Kul att att du är så nöjd. Ser fram mot att få måla hall och vardagsrummet.

Mvh Johnny
    2021-06-03 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och proffsigt utförande! Skulle utan tvekan anlita Jf Måleriteam igen.
    2021-05-14 Verifierad kund
    Hade hjälp av JF för ommålning inomhus av tak och väggar där vi har 7 m takhöjd och stora ytor. Proffsigt bemötande och arbetet utfördes på ett mycket bra sätt. Supernöjd med resultatet och kan verkligen rekommendera JF Måleriteam.
    2021-05-10 Verifierad kund
    Målning av trappa inkl spaljé samt målning av tak o väggar i kök.
    Har anlitat företaget tidigare och har alltid fått mycket trevligt bemötande under hela processen från offert till slutfört arbete. Rekommenderas starkt!
  • Tova O
    skrev om Jf Måleriteam
    2021-05-07 Verifierad kundrelation
    Jf målade om vårt hus augusti 2020. Noggranna, proffsiga, trevliga, snabba och billiga. Följer säkerhetskrav med stabil byggnadsställning. Två glada & vältaliga killar som satt och dinglade med fötterna och målade under två-tre veckor. Mycket bra resultat.

När jag ändrade mig gällande färg på gavlarna så målade de om utan ifrågasättande. Flexibla och schyssta i alla lägen.

Hade också en kille som kom förbi innan och husets ursprungliga färg så att korrekt färg användes vid denna målning. Tryggt!

Mina varmaste rekommendationer!
    2021-05-06 Verifierad kund
    Målat och tapetserat, nöjda med resultatet! Dennis väldigt duktig och noggrann. Fast pris. Höll tiden så när som på ett par dagar.
    2021-04-23 Verifierad kund
    Ommålning av lägenhet. Snabbt och bra utfört.
    Andra gången jag anlitat dem, kan varmt rekommendera.
  • 2021-04-09 Spontant omdöme
    Vi fick hjälp av Jf Måleriteam med tapetsering och målning av två rum. Trevligt bemötande och väldigt fint resultat, vi är jättenöjda och kan verkligen rekommendera dem.
  • 2021-03-09 Spontant omdöme
    Mycket trevliga, hjälpsamma och proffsiga, har fått en jättefin, helrenoverad lägenhet.
    Är så glad och nöjd!
  • 2021-02-28 Spontant omdöme
    Vi var väldigt nöjda med Jf Måleriteam när de hjälpte oss med att måla om väggar och tak i vår lägenhet. Det var väldigt enkelt med kommunikationen som var skönt då vi haft lite problem med andra hantverkare innan. Men här funkade det väldigt bra och de var också flexibla. Noggranna med att täcka in allt ordentligt också så vi inte behövde vara nervösa med golv etc. Slutresultatet blev superbra! Kan varmt rekommendera.
    2021-02-04 Verifierad kund
    Fick hjälp med spackling och målning av väggar. Trevliga, snabba och höll vad de lovade på alla punkter. Kommunikation fungerade utmärkt. Rekommenderar!