Alla kategorier Målare Stockholms län Stockholm Farsta Jf Måleriteam
Rekommenderat företag 2016 - Jf Måleriteam
Rekommenderat företag 2015 - Jf Måleriteam

Jf Måleriteam

Lysviksgatan 83, 123 42 Farsta — Visa karta

Oavsett om du är privatperson, byggföretag, fastighetsbolag, eller representant för en bostadsrättsförening hjälper vi på JF Måleriteam gärna!

Läs vad 55 kunder tycker om Jf Måleriteam

• Anna Märta A
    Anna Märta A skrev om Jf Måleriteam
    Trevligt bemötande och väl utfört målningsarbete, ett företag jag verkligen kan rekommendera.
  • Leif G
    Leif G skrev om Jf Måleriteam
    Målning av 2 sovrum som blev precis som överenskommet. Jobbet gjordes medan vi var på semester. Allt till belåtenhet. Lätta att komma överens med.
  • Nicolas A
    Nicolas A skrev om Jf Måleriteam
    Tapetserat om och målat tak, bra bemötande och noggranna. Kanon!
  • Anders B
    Anders B skrev om Jf Måleriteam
    Snabba svar och besök. Bra och tydlig offert. Trevliga hantverkare.
  • Jon B
    Jon B skrev om Jf Måleriteam
    Mycket nöjd med jobbet och kontakten med företaget! Kan varmt rekommendera dem!
  • Eva N
    Eva N skrev om Jf Måleriteam
    Mycket bra bemötande hela tiden. Anlitades för att måla laserat virke på uterum och räcke på altan. Är nöjd med resultatet och har rekommenderat firman till bekanta.
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Jf Måleriteam
    Tydlig offert, höll deadlines och tidsplanen, bra återkoppling och trevligt bemötande. Kan rekommendera dem utan problem.
  • Inger F
    Inger F skrev om Jf Måleriteam
    Målning av friggebod och plank. Jf måleriteam gjorde ett utmärkt måleriarbete och var lätta att beställa jobb från då de var tydliga och höll vad de lovade. Mycket nöjd kund.
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Jf Måleriteam
    Jag är mkt nöjd, kommer enl överenskommelse, bra genomfört.
  • Peter L
    Peter L skrev om Jf Måleriteam
    Utmärkt utfört arbete med stor noggrannhet
  • Melisa A
    Melisa A skrev om Jf Måleriteam
    Fredrik som jag hade kontakt med var mycket trevlig och kunnig, hans kollegor gjorde ett jättebra jobb. Vi är jättenöjda med JM Måleriteam och kommer anlita de i framtida om vi behöver deras hjälp.
  • Lisbeth A
    Lisbeth A skrev om Jf Måleriteam
    Toppenkillar som håller vad de lovar och levererar i tid!
  • Linda Å
    Linda Å skrev om Jf Måleriteam
    Utförde arbetet under avtalad tid. Var lätta att få tag på vid behov och gjorde ett bra jobb.
  • Ulf T
    Ulf T skrev om Jf Måleriteam
    Välgjort arbete
    Anlitar dem gärna igen vid behov
    Seriöst och noggrant
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Jf Måleriteam
    Fick hjälp med målning av tak samt tapetsering av två sovrum. Fick snabb kontakt samt offert. Trevligt bemötande, lyhördhet samt professionellt utfört arbete.
    Kan verkligen rekommendera JF målerteam.
  • Olavi E
    Olavi E skrev om Jf Måleriteam
    Perfekt utfört arbete, superbra kontakt och mycket trevlig och tålmodig målare. Absolut ingenting att klaga på!
  • Bozica M
    Bozica M skrev om Jf Måleriteam
    Allt gick väldigt smidigt, bra kommunikation samt rimligt pris. Bra med snabb faktura där rot ingick.
    Bra resultat som gör oss glada :)
  • Anders S
    Anders S skrev om Jf Måleriteam
    JF M gjorde ett utomordentligt bra jobb här. Mycket snabbt och bra på alla sätt. Och dessutom till ett bra pris. Och Micke var en trevlig och resonabel kille.
    På en skala 1-5 tilldelar jag betyget 10! Kommer säkert anlita dem igen nästa år vid renovering av mina fyra rum. Hälsningar Anders Sjöberg
  • Sonny H
    Sonny H skrev om Jf Måleriteam
    Under sommaren har Jf Måleriteam tvättat och målat om gavlarna på vår villa. Man gjorde en noggrann förstudie av färgkulör och kvalitet för att passa på putsade ytor. Resultatet är utmärkt.
  • Magnus G
    Magnus G skrev om Jf Måleriteam
    Vi är jättenöjda med målningen av vårt hus. Proffsiga, snabba och trevliga målare!
  • Gun A
    Gun A skrev om Jf Måleriteam
    Utmärkt bemötande. Tjänsten utfördes när jag var bortrest. Mycket bra.5
  • Kent A
    Kent A skrev om Jf Måleriteam
    Bra på alla sätt höll tid, pris o det blev gjort som överenskommet
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Jf Måleriteam
    Väl utfört arbete i alla avseenden!
    Bemötande, hålla avtalad tid och det viktigaste ett mycket proffsigt utfört måleriarbete!!
  • Maria W
    Maria W skrev om Jf Måleriteam
    Mycket trevligt bemötande och utförd tapetsering noggrann och professionell.
  • Kiki L
    Kiki L skrev om Jf Måleriteam
    Har inget alls att anmärka på! Trots att jag är rätt petnoga, kan jag inte hitta en enda fläck som inte är perfekt på väggar och i tak! En mycket skicklig yrkesutövare, den flickan. som gjorde jobbet!!
  • Alex L
    Alex L skrev om Jf Måleriteam
    Mycket kunnig och trevlig målare och resultatet blev perfekt!
  • Karin S
    Karin S skrev om Jf Måleriteam
    Bra sevice, rimliga priser och riktigt bra hantverksjobb! Tipp topp!
  • Emma G
    Emma G skrev om Jf Måleriteam
    Arbetet gick fort och blev bra. Dock hade jag önskat att målaren var lite mer tillmötesgående med annat som hör till målningen. Målaren hade inte verktyg för att ta bort ens mindre saker/skruv/gardinstångsfäste etc så detta var tvunget att tillkallas annan fackman för. Kontakter som lossnade från väggen i samband med målningen fick också annan fackman fixa i efterhand på min begäran. Målaren målade bra och snabbt men inget mer.
    2015-01-21 JF Måleriteam svarar Emma G
    Hej Emma,
    Kul att du tycke vi målade snabbt och bra. Jag monterade bort de saker jag ansåg behöva tas bort. Vad det gäller trasiga kontakter så ska elektriker byta sådant. Inget vi målare kan eller får göra. Vet att det krävdes en snickare för att demontera ett skåp som vi inte kunde göra. Det krävdes maskiner för detta som vi inte har. Tyckte även att vi hade bra dialog vid varje nytt rum med både dig och snickaren Jonny.
    Med vänlig hälsning Johnny JF Måleriteam
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Jf Måleriteam
    Vänliga och trevliga som höll vad de lovade. Offerten kom snabbt och arbetet utfördes i tid och med avtalad kvalitet. Dessutom höll de väldigt rent omkring sig. Vi rekommenderar dem varmt.
  • Lina S
    Lina S skrev om Jf Måleriteam
    Trevliga och snabba! Jag är jättenöjd med mitt nya kökstak.
  • Josefin A
    Josefin A skrev om Jf Måleriteam
    Jag har bara gott att säga om JF Måleriteam! Det var enkelt och smidigt att beställa jobbet och det utfördes med toppenresultat och på utsatt tid. Kan verkligen rekommendera de, vilket jag redan gjort till två olika bekanta. /Josefin
  • Mats P
    Mats P skrev om Jf Måleriteam
    Bra och trevliga människor med bra kunskap.
    Jobbar lungt och effektivt.
  • Pär H
    Pär H skrev om Jf Måleriteam
    Jag beställde målning av ett sovrum, spakling och målning av tak ochväggar inkl.fondvägg.
    Jag har fått jätte bra bemötande och ett väldigt bra resultat
  • Sofie K
    Sofie K skrev om Jf Måleriteam
    JF Måleriteam kan jag varmt rekommendera.
    Ett fint och rent utfört arbete som också blev klart tidigare än sagt innan. Riktiga proffs!
  • Lola B
    Lola B skrev om Jf Måleriteam
    Hela lägenheten är nu målad och tapetserad. Två sovrum, hall och vardagsrum. Jag är så nöjd!! Det är lätt att ha Kontakt med företaget de har hela tiden varit proffsiga och dessutom trevliga. Man höll tidsplanen och utförandet är av bästa kvalitet. Det har varit värt varenda krona. Jag kan varmt rekommendera Jf Måleriteam.
  • Carl F
    Carl F skrev om Jf Måleriteam
    Har en 1½-plans träpanelvilla i Stuvsta som behövde målas om utvändigt. Frågade JF efter offert och fick snabbt en sådan - som efter lite mailkonversation justerades ned något. Då jag var sent ute i "utemålningssäsongen" tog jag inte in fler offerter så jag har dålig uppfattnig om hur prisvärda JF är.

Vad jag kan bedömma gjordes målningen mycket bra och resultatet blev tjusigt.

Rekommenderas med + i kanten!
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Jf Måleriteam
    Uppdraget och tidsplanen utfördes korrekt enligt offert.
    Mycket nöjda med resultatet.
  • Rickard B
    Rickard B skrev om Jf Måleriteam
    Mycket professionella i såväl bemötande som det hantverksmässiga.
  • Sirpa H
    Sirpa H skrev om Jf Måleriteam
    Jag har nu Högdalens finaste kök, både tak och väggar målade.Jag fick ett gott bemötande och svar på mina frågor och hjälp med färgval.
    Jag har nu också ett lyxigt sovrum, taket målat och väggarna tapetserade. Allt arbete blev mycket gott utfört och jag är mer än nöjd med Jf Måleriteam. Rekommenderas på det bästa !
  • Arne N
    Arne N skrev om Jf Måleriteam
    Utmärkt bemötande, utmärkt måleriarbete.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Jf Måleriteam
    Bra bemötande och bra jobb. Målade vår fula furutrappa helvit.
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Jf Måleriteam
    Trevligt bemötande, omtapetsering och målning av sovrum.
    Dom har utfört det vi bett om och även föreslagit hur det kunde göras på bästa sätt.
    Vi är mycket nöjda med Jf Måleri och rekommenderar dom gärna.
  • Peter A
    Peter A skrev om Jf Måleriteam
    Jag tycker att detta har varit bra!
  • Matilda P
    Matilda P skrev om Jf Måleriteam
    Proffsigt utfört arbete. Är mycket nöjd!
  • Mats G
    Mats G skrev om Jf Måleriteam
    Arbetet bestod av att sprutmåla ca 36 (golvyta) kvm väggar av timmerstockar och tak av furu med synliga stockar samt murstock och spis som är putsad. Vardagsrum bredspackling och målning över befintlig väv samt målning av furu golv ca 60 kvm och furu trapp med räcken.Mycket bra bemötande samt hjälp med förslag på färgsättning. Utlovad tidplan innehölls.
    Arbetet blev utmärkt samt inga tillägskostnader utöver offert.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Jf Måleriteam
    - Bra att ha att göra med
    - En riktig målerifirma
    - Jag gillar att när de startat jobbet så kör de på i full fart
    - Lämnade dyraste offerten men vi ville testa en "riktig" firma
    - Överlag blev jobbet väl utfört dock blev vi lite besvikna på vissa dela av jobbet
  • Sara B
    Sara B skrev om Jf Måleriteam
    Anlitade företaget för målning och tapetsering. Jättenöjd med resultatet, trevligt och proffsigt bemötande. Vid offertförfrågan besökte de lgh och gav mig goda råd om färgval som jag blev mycket nöjd med. De jobbade snabbt och blev klara inom överenskommen tid.
    Jag kan varmt rekommendera företaget.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Jf Måleriteam
    Bra service och kvalité, klara inom avtalad tid
  • Anna W
    Anna W skrev om Jf Måleriteam
    Kunniga, serviceinriktade och gör utan problem ändringar/efterarbeten om det behövts. Lätta att få tag i. Mycket seriösa. Bra både på utvändig och invändig målning.
  • Lena W
    Lena W skrev om Jf Måleriteam
    Bra och trevlig personal,höll avtalad tid
    som dom lovat.utmärk kvalitet på utfört
    arbete.

Lysviksgatan 83, 123 42 Farsta