Jf Måleriteam

Välkommen till JF Måleriteam!

Vi är 8 målare i företaget som drivs av Johnny Söderling och Fredrik Nilsson, JF, sedan tidigt 90-tal. Vår bas är i Farsta, men vi tar uppdrag från privatpersoner, bostadsrättsföreningar och företag i hela Storstockholm.

Genom åren i branschen har vi samlat på oss mycket erfarenhet och en bred kompetens som gör att vi idag klarar av de flesta måleriuppdrag. Vi målar in- och utvändigt, våtrum, nybyggnation, tapetsering och mycket mer med högsta noggrannhet och kvalitet.

Hör av dig till oss med ditt projekt!

Läs vad 184 kunder tycker om Jf Måleriteam 2

2021-09-13
    Jag kan varmt rekommendera Jf måleriteam! Jag anlitade dem för att måla och tapetsera om väggarna i mitt nya radhus.

Jobbet blev utfört inom utsatt tid och med hög kvalitet. De var dessutom flexibla för ändringar i beställningen som jag kom på under arbetets gång och tillmötesgick dessa utan problem. Jag kommer definitivt anlita Jf måleriteam igen om jag behöver måla om fler gånger!
    2021-09-12
    Bra bemötande då F tittade på jobbet
    Bra kontakter under tiden - jag sköt fram ARB.
    Bra utfört .
    Hade höga förväntningar då jag anlitat dem tidigare .

Eivor
    2021-08-30
    Bra bemötande, snabba svar jobbade säkert med riktig ställning.
    2021-08-29
    Som alltid proffsiga och gör ett kanon jobb
    2021-08-29
    Hög servicenivå, svarar snabb på mail o sms. Noggranna, håller tidsplanen, trevligt bemötande.
    2021-07-27
    Vi målade om vårt hus och gararge m.h.a. JF Måleriteam. Väldigt duktiga målare och ett smidigt och professionellt bemötande processen igenom gör att jag utan tvekan skulle anlita dem igen.
    2021-07-25
    Jag har blivit mycket väl bemött av företaget. Vi gick igenom vad som skulle målas och jag fick en heltäckande offert.
    JF påbörjade arbetet enligt plan och har genomfört arbetet på ett utmärkt sätt med mycket kompetent och trevlig personal.
    2021-06-06
    Väldigt nöjd med det uppdrag jag anlitade JF för!

Smidig process från början till slut med snabb och bra kommunikation, vilket var väldigt viktigt p.g.a. snäv tidsram för planerad inflytt. Var osäker på färg och Kristoffer som utförde måleriarbetet var väldigt flexibel och tillmötesgående genom hela processen - guld värt! Proffsigt utfört arbete med fokus på detaljer i min sekelskifteslägenhet, med alla de utmaningar det innebär med stuckatur, ojämna ytor etc. Är så nöjd och njuter av mitt nya hem, rekommenderar starkt!
    Tack för det fina omdömet.
    Lycka till i nya lägenheten.

2021-06-06
    Kontaktade JF Måleriteam på rekommendation av en kompis som var nöjd vilket jag också blev. Sovrum och kök målades med jättefint resultat. Bra bemötande, fick svar på alla frågor. Utförlig offert som stämde med mina önskemål. Arbetet blev klart en dag tidigare än vad jag beräknat. Kommer definitivt att anlita dem igen när det är dags för målning av hall och vardagsrum. Stort tack!
    Tackar för det fina omdömet.
    Kul att att du är så nöjd. Ser fram mot att få måla hall och vardagsrummet.

2021-06-03
    Väldigt trevligt bemötande och proffsigt utförande! Skulle utan tvekan anlita Jf Måleriteam igen.
    2021-05-14
    Hade hjälp av JF för ommålning inomhus av tak och väggar där vi har 7 m takhöjd och stora ytor. Proffsigt bemötande och arbetet utfördes på ett mycket bra sätt. Supernöjd med resultatet och kan verkligen rekommendera JF Måleriteam.
    2021-05-10
    Målning av trappa inkl spaljé samt målning av tak o väggar i kök.
    Har anlitat företaget tidigare och har alltid fått mycket trevligt bemötande under hela processen från offert till slutfört arbete. Rekommenderas starkt!
  • Tova O
    2021-05-07
    Verifierad kundrelation
    Jf målade om vårt hus augusti 2020. Noggranna, proffsiga, trevliga, snabba och billiga. Följer säkerhetskrav med stabil byggnadsställning. Två glada & vältaliga killar som satt och dinglade med fötterna och målade under två-tre veckor. Mycket bra resultat.

När jag ändrade mig gällande färg på gavlarna så målade de om utan ifrågasättande. Flexibla och schyssta i alla lägen.

Hade också en kille som kom förbi innan och husets ursprungliga färg så att korrekt färg användes vid denna målning. Tryggt!

Mina varmaste rekommendationer!
    2021-05-06
    Målat och tapetserat, nöjda med resultatet! Dennis väldigt duktig och noggrann. Fast pris. Höll tiden så när som på ett par dagar.
    2021-04-23
    Ommålning av lägenhet. Snabbt och bra utfört.
    Andra gången jag anlitat dem, kan varmt rekommendera.
    2021-04-09
    Vi fick hjälp av Jf Måleriteam med tapetsering och målning av två rum. Trevligt bemötande och väldigt fint resultat, vi är jättenöjda och kan verkligen rekommendera dem.
    2021-03-09
    Mycket trevliga, hjälpsamma och proffsiga, har fått en jättefin, helrenoverad lägenhet.
    Är så glad och nöjd!
    2021-02-28
    Vi var väldigt nöjda med Jf Måleriteam när de hjälpte oss med att måla om väggar och tak i vår lägenhet. Det var väldigt enkelt med kommunikationen som var skönt då vi haft lite problem med andra hantverkare innan. Men här funkade det väldigt bra och de var också flexibla. Noggranna med att täcka in allt ordentligt också så vi inte behövde vara nervösa med golv etc. Slutresultatet blev superbra! Kan varmt rekommendera.
    2021-02-04
    Fick hjälp med spackling och målning av väggar. Trevliga, snabba och höll vad de lovade på alla punkter. Kommunikation fungerade utmärkt. Rekommenderar!
  • Nikos S
    2021-02-02
    Påbörjat nytt samarbete med killarna och känner stort förtroende.
    2021-01-25
    Litet jobb men JF Måleri höll vad de lovade och blev klara snabbt. Rimlig prislapp och snabb kommunikation. Lite misskommunikation kring offert och faktura men det löstes snabbt. Över lag väl utfört arbete!
    2021-01-23
    Vi är jättenöjda med målningen av sovrummet, proffsigt bemötande från första kontakten till avslutat jobb!
    2021-01-23
    Martin från JF tapetserade och målade vår hall och vi är mycket nöjda med resultatet. Förutom ett noggrant utfört hantverk uppskattade vi en punktlighet och trevligt bemötande.
    2021-01-23
    Målade om i kök och vardagsrum, det gick fort och vi är nöjda. Trevlig målare!
    2020-12-21
    Mycket nöjd! Höll tiden som var utlovad och bra killar!
    2020-12-12
    JF måleri utförde underarbete och målning av två källarutrymmen samt tapetsering. Kontakt och information innan fungerade friktionsfritt med snabb och tydlig korrespondens. Johnny och Fredrik gav förslag på alternativa lösningar och tillhandahöll också snabba och korrekta kostnadsförslag. Resultatet blev fantastiskt fint och omdömet blir alltigenom proffesionellt. Bra jobbat JF!
    2020-11-23
    Tapetsering av två fondväggar.

Alltid bra bemötande.

Jag hade höga förväntningar och det blev jättebra utfört.

Jag tycker JF är jätteduktiga och proffesionella. Vi kommer garanterat att anlita de fler gånger.

Med vänlig hälsning
    Fredrik
    Tack för omdömet Fredrik. Ser fram emot nya uppdrag framöver.

2020-11-23
    Fick hjälp med att fräscha upp vardagsrummet: bredspackling och målning av väggar och tak. Det gick snabbt och blev bra. Även väldigt trevlig och bra kommunikation
    Tack för ditt omdöme Anna!

• Karro O
    2020-11-23
    Jag målade om i vardagsrum och sovrum. Två olika färger.
    Väldigt flexibla eftersom jag bytte färgval innan uppdraget utfördes. Vilket aldrig var något problem. De var tillmötesgående, serviceminded från första kontakt.
    Säkerställde att jag som kund var säker på färgnyansen. Flexibel med starttid.

Utförandet var väldigt proffsigt.
    Allt var klart på 1,5 dag.

Dessutom var priset väldigt bra.

Kommer absolut anlita dem för framtida objekt.
    2020-11-19
    Snabb service och väl utfört jobb. De blev klara före utsatt tid. Trevligt gäng!
    Tackar för det höga betyget.
    Ha det fint i nya lägenheten.

2020-11-06
    Beställde målning av vårt kontor. Snabbt jobbat till bra pris. Kan rekommendera.
    Tack för den fina recon,

Med vänlig hälsning, Johnny
    2020-11-04
    Serviceinriktad och bra kundfokus! Mycket bra utfört jobb. Höll både tid och pris.
    Tackar,
    Lycka till med färdigställandet.

Mvv Johnny
    2020-11-02
    Super smidigt! Trevlig målare, bra pris och SJUKT BRA resultat 😃
    Tackar för dom fina orden,
    Det blev riktigt fint. Snygg kulör.

2020-11-01
    Målning av vardagsrum och tak. Målning av tak och tapetsering i sovrum. Vitmålning av trappa i två plan. Mycket trevlig personal som också gav tips om arbetets görande. Lätt och konfliktfritt att ha dem i huset i tre veckor. Mina förväntningar infriades. Är mycket nöjd med resultatet.
    Hej Lena,
    Kul att du blev nöjd med resultatet och uppskattar våra trevliga målare.

2020-10-29
    Jättenöjd!! Fick vardagsrum målat, väggar, tak och lister. Så otroligt elegant målat. De är effektiva och proffsiga i sitt skrå och även kundvänliga.
    Kommer definitivt anlita dem för fler projekt.
    2020-10-23
    Målade om vår lägenhet. Superfint resultat och enkelt att ha kontakt med dem!
    Hej och tack för omdömet.
    Lycka till i nya lägenheten.

2020-10-19
    Målningar av väggar efter stambyte.

Proffsig, snabb och trevlig personal.

Trevligt och personligt.

Ja mycket bra.

Se ovan. Uppskattar också era generösa gåvor till Barncancerfonden.
    Tackar för fint betyg.

Tackar,
    Blev riktigt fint.

2020-10-03
    Professionellt bemötande, rekommenderas

De utförde allt som de lovade & lite till,
    vi är nöjda med resultatet
    Tackar för omdömet,
    Ha det fint i nya lägenheten!

2020-09-30
    Jag fick hjälp med att måla innertak och väggar i sovrum. Allt gick mycket smidigt från offert till genomförande. Snabba svar när jag undrade något. Ett stort plus till all hjälp jag fick av målarna med att flytta möbler, då jag bor som ensam vuxen. Bara nöjd!
    Tackar för det fina omdömet,
    Vad fint och ljust det blev med vita tak.

• 2020-09-19
    Vi hade JF Måleriteam här i veckan. De spacklade och målade tak och väggar i vår hall och i vårt kök.
    Vi kan verkligen rekommendera dem. Jättetrevliga och verkligen superoroffsiga.
    Vi kommer att anlita dem igen.
    Ulrika i Venselaö
    Tack Ulrika för det fina omdömet! Hör gärna av er när ni vill måla igen.
    2020-09-16
    Vi ville måla om i radhuset med ganska tight deadline. JF Måleriteam var supersmidiga att ha att göra med, snabba att svara på mail och kunde lätt anpassa sig efter våra önskemål.

Jag skulle absolut anlita dem igen!
    Tack för omdömet! Lycka till med ert nya hus.
    2020-09-14
    Vi var nöjda med ommålningen av vårt hus. Firman var pålitlig och lätt att samarbeta med.
    Tackar för det höga betyget. Kul att ni upplevde vårt samarbete som bra och lätt.

2020-09-02
    Snabba att svara. Gjorde bra jobb och hade rimliga priser. Kan rekommendera.
    Tack för det fina omdömet.
    Det riktigt fint. Bra kulörval.

Ha det fint i nya lägenheten.

2020-07-12
    Proffsigt och med väldigt bra kontakt. Klara före utsatt tid och resultatet blev mkt fint. Väldigt nöjd!
    2020-07-07
    Målning av fasad, fönster och foder.
    Tackar för det höga betyget Johan.
    Trevlig sommar!
    2020-06-18
    JF måleri har målat om mitt radhus. De håller vad de lovar. De kommer när de säger att de skla komma. Allt har fungerat smidigt.Resultatet blev ett nymålat fint radhus.
    Tack för omdömet Anne-Marie! Alltid kul med återkommande kunder :)

2020-06-17
    Målning av vardagsrum. Snabbt, enkelt och snyggt.
    Tack för omdömet John! Vi ses senare i sommar när vi ska måla utvändigt :)

2020-06-08
    Köpte utvändig målning av villa och garage med tillhörande staket. Trevligt och korrekt bemötande. Kom på avtalad tid och utförde avtalat arbete på ett tillfredsställande sätt. Tog ansvar för fel som noterades vid besiktning och åtgärdade punkterna snabbt.
    Hej Peter!

Tack för omdömet. Det blev riktigt snyggt med staketen!

2020-05-29
    Trevliga och punktlig målare. Informationsmedvetna. Allt gott.
    Hej Ulf,
    Tackar för det fina omdömet och dom goda luncherna.