Läs vad 163 kunder tycker om Jf Måleriteam 2

• 2021-01-23
    Vi är jättenöjda med målningen av sovrummet, proffsigt bemötande från första kontakten till avslutat jobb!
  • 2021-01-23
    Martin från JF tapetserade och målade vår hall och vi är mycket nöjda med resultatet. Förutom ett noggrant utfört hantverk uppskattade vi en punktlighet och trevligt bemötande.
  • 2021-01-23
    Målade om i kök och vardagsrum, det gick fort och vi är nöjda. Trevlig målare!
  • 2020-12-21
    Mycket nöjd! Höll tiden som var utlovad och bra killar!
  • 2020-12-12
    JF måleri utförde underarbete och målning av två källarutrymmen samt tapetsering. Kontakt och information innan fungerade friktionsfritt med snabb och tydlig korrespondens. Johnny och Fredrik gav förslag på alternativa lösningar och tillhandahöll också snabba och korrekta kostnadsförslag. Resultatet blev fantastiskt fint och omdömet blir alltigenom proffesionellt. Bra jobbat JF!
  • 2020-11-23
    Tapetsering av två fondväggar.

Alltid bra bemötande.

Jag hade höga förväntningar och det blev jättebra utfört.

Jag tycker JF är jätteduktiga och proffesionella. Vi kommer garanterat att anlita de fler gånger.

Med vänlig hälsning
    Fredrik
    Tack för omdömet Fredrik. Ser fram emot nya uppdrag framöver. Mvh Fredrik

• 2020-11-23
    Fick hjälp med att fräscha upp vardagsrummet: bredspackling och målning av väggar och tak. Det gick snabbt och blev bra. Även väldigt trevlig och bra kommunikation
    Tack för ditt omdöme Anna! Mvh Fredrik

• 2020-11-23
    Jag målade om i vardagsrum och sovrum. Två olika färger.
    Väldigt flexibla eftersom jag bytte färgval innan uppdraget utfördes. Vilket aldrig var något problem. De var tillmötesgående, serviceminded från första kontakt.
    Säkerställde att jag som kund var säker på färgnyansen. Flexibel med starttid.

Utförandet var väldigt proffsigt.
    Allt var klart på 1,5 dag.

Dessutom var priset väldigt bra.

Kommer absolut anlita dem för framtida objekt.
    Karro O
  • 2020-11-19
    Snabb service och väl utfört jobb. De blev klara före utsatt tid. Trevligt gäng!
    Tackar för det höga betyget. Ha det fint i nya lägenheten. Mvh Johnny

• 2020-11-06
    Beställde målning av vårt kontor. Snabbt jobbat till bra pris. Kan rekommendera.
    Tack för den fina recon, Med vänlig hälsning, Johnny

• 2020-11-04
    Serviceinriktad och bra kundfokus! Mycket bra utfört jobb. Höll både tid och pris.
    Tackar, Lycka till med färdigställandet. Mvv Johnny

• 2020-11-02
    Super smidigt! Trevlig målare, bra pris och SJUKT BRA resultat 😃
    Tackar för dom fina orden, Det blev riktigt fint. Snygg kulör. Mvh Johnny

• 2020-11-01
    Målning av vardagsrum och tak. Målning av tak och tapetsering i sovrum. Vitmålning av trappa i två plan. Mycket trevlig personal som också gav tips om arbetets görande. Lätt och konfliktfritt att ha dem i huset i tre veckor. Mina förväntningar infriades. Är mycket nöjd med resultatet.
    skrev om Jf Måleriteam
    Hej Lena, Kul att du blev nöjd med resultatet och uppskattar våra trevliga målare. Mvh Johnny

• 2020-10-29
    Jättenöjd!! Fick vardagsrum målat, väggar, tak och lister. Så otroligt elegant målat. De är effektiva och proffsiga i sitt skrå och även kundvänliga.
    Kommer definitivt anlita dem för fler projekt.
  • 2020-10-23
    Målade om vår lägenhet. Superfint resultat och enkelt att ha kontakt med dem!
    Hej och tack för omdömet. Lycka till i nya lägenheten. Mvh Johnny

• 2020-10-19
    Målningar av väggar efter stambyte.

Proffsig, snabb och trevlig personal.

Trevligt och personligt.

Ja mycket bra.

Se ovan. Uppskattar också era generösa gåvor till Barncancerfonden.
    Tackar för fint betyg. Ha det fint. Mvh Johnny

• 2020-10-07
    Trevliga och duktiga
    Hög finish
    Tackar, Blev riktigt fint. Mvh Johnny

• 2020-10-03
    Professionellt bemötande, rekommenderas

De utförde allt som de lovade & lite till,
    vi är nöjda med resultatet
    Tackar för omdömet, Ha det fint i nya lägenheten! Mvh Johnny

• 2020-09-30
    Jag fick hjälp med att måla innertak och väggar i sovrum. Allt gick mycket smidigt från offert till genomförande. Snabba svar när jag undrade något. Ett stort plus till all hjälp jag fick av målarna med att flytta möbler, då jag bor som ensam vuxen. Bara nöjd!
    skrev om Jf Måleriteam
    Tackar för det fina omdömet, Vad fint och ljust det blev med vita tak. Mvh Johnny

• 2020-09-19
    Vi hade JF Måleriteam här i veckan. De spacklade och målade tak och väggar i vår hall och i vårt kök.
    Vi kan verkligen rekommendera dem. Jättetrevliga och verkligen superoroffsiga.
    Vi kommer att anlita dem igen.
    Ulrika i Venselaö
    Tack Ulrika för det fina omdömet! Hör gärna av er när ni vill måla igen. Mvh Fredrik

• 2020-09-16
    Vi ville måla om i radhuset med ganska tight deadline. JF Måleriteam var supersmidiga att ha att göra med, snabba att svara på mail och kunde lätt anpassa sig efter våra önskemål.

Jag skulle absolut anlita dem igen!
    Tack för omdömet! Lycka till med ert nya hus. Mvh Fredrik

• 2020-09-14
    Vi var nöjda med ommålningen av vårt hus. Firman var pålitlig och lätt att samarbeta med.
    skrev om Jf Måleriteam
    Tackar för det höga betyget. Kul att ni upplevde vårt samarbete som bra och lätt. Mvh Johnny

• 2020-09-02
    Snabba att svara. Gjorde bra jobb och hade rimliga priser. Kan rekommendera.
    skrev om Jf Måleriteam
    Tack för det fina omdömet. Det riktigt fint. Bra kulörval. Ha det fint i nya lägenheten. Mvh Johnny

• 2020-07-12
    Proffsigt och med väldigt bra kontakt. Klara före utsatt tid och resultatet blev mkt fint. Väldigt nöjd!
  • 2020-07-07
    Målning av fasad, fönster och foder.
    skrev om Jf Måleriteam
    Tackar för det höga betyget Johan. Trevlig sommar!

• 2020-06-18
    JF måleri har målat om mitt radhus. De håller vad de lovar. De kommer när de säger att de skla komma. Allt har fungerat smidigt.Resultatet blev ett nymålat fint radhus.
    Tack för omdömet Anne-Marie! Alltid kul med återkommande kunder :) Mvh Fredrik

• 2020-06-17
    Målning av vardagsrum. Snabbt, enkelt och snyggt.
    skrev om Jf Måleriteam
    Tack för omdömet John! Vi ses senare i sommar när vi ska måla utvändigt :) Mvh Fredrik

• 2020-06-08
    Köpte utvändig målning av villa och garage med tillhörande staket. Trevligt och korrekt bemötande. Kom på avtalad tid och utförde avtalat arbete på ett tillfredsställande sätt. Tog ansvar för fel som noterades vid besiktning och åtgärdade punkterna snabbt.
    Hej Peter! Tack för omdömet. Det blev riktigt snyggt med staketen! Mvh Fredrik

• 2020-05-29
    Trevliga och punktlig målare. Informationsmedvetna. Allt gott.
    Hej Ulf, Tackar för det fina omdömet och dom goda luncherna. Mvh Johnny

• 2020-05-13
    Vi behövde måla om i vårt radhus och hittade Jf Måleriteam som direkt gav ett professionellt intryck. De var alltid punktliga, trevliga och lätta att samarbeta med. De levererade en tjänst som vi är mycket nöjda med. Rekommenderas verkligen!
    Tack för omdömet Niklas! Mvh Fredrik

• 2020-05-05
    Helhetsintrycket är utmärkt. Hade bra o tät kontakt m målare Jonas - viktig detalj. Bra slutstädat men ffa ett mkt väl utfört jobb m gott resultat. Vi är helnöjda!
    Hej Gunilla, Tack för omdömet. Mvh Johnny

• 2020-05-05
    Blev väldigt trevligt bemött av arbetsledare och personal.
    Arbetsplatsen hölls välstädad och arbetet utfördes proffsigt.
    Vårt omdöme är att JF Måleriteam utförde ett kanonjobb.
    Hej, Tackar för det fina omdömet. Mvh Johnny

• 2020-03-22
    Hade förfrågningar ute till ett flertal företag angående ett mindre måleriuppdrag. Flertalet svarade väldigt sent eller aldrig. JF Måleriteam svarade direkt och med en bra dialog. Målaren som kom var trevlig och gjorde ett bra jobb. Vi hade glömt att nämna en mindre yta i uppdraget, men det var inget problem att få med den inom den givna offerten. Allt som allt är jag nöjd med arbetet.
    Tack för ditt omdöme Claes! Mvh Fredrik

• 2020-03-22
    Spackling o målning sovrum o badrum.
    Bra mötande
    Fint utfört
    Rekommenderas.
    Tack för ditt omdöme Eivor! Mvh Fredrik

• 2020-03-20
    De svarade fort när jag ringde, de kom hit bara någon vecka senare (det datum jsg ville). Grundligt, snyggt, ordentligt arbete. Riktigt nöjd, ett bra pris också. Trevliga och professionella.
    Kan starkt rekommendera dem.
    Tack för ditt omdöme Nils! Kul att du blev nöjd. Mvh Fredrik

• 2020-01-30
    JF Måleriteam gjorde jobbet galant och höll deadline.
    Hatten av för Fredrik och teamet!
    Ingemar Lahti
    Tack för omdömet Ingemar! Mvh Fredrik

• 2020-01-30
    Målningsarbete i samband med stambyte i min bostadsrättsförening. Inget avancerat, men det ser bra ut och en liten komplettering genomfördes snabbt.
    Tack för omdömet! Vi utför alla typer av jobb, stora som små :) Mvh Fredrik

• 2020-01-23
    målning och tapetsering
    bra komunikation
    bra utfört arbete och i tid
    vi är mycket nöjda med allt
    Tack för omdömet Christian! Mvh Fredrik

• 2019-12-28
    Köpte tjänsten målning av övre hall. Jag hade tidigare köpt målning och tapetsering av företaget och varit mycket nöjd med det. Det fungerade mycket bra den här gången också. Företaget håller utlovade tider, är noggranna och gör ordentlig skyddstäckning av angränsande ytor. I dagsläget mycket nöjd med resultatet./Ingegerd
    skrev om Jf Måleriteam
    Hej, Kul att du är nöjd. Det blev väldigt ljust och fint i hallen. God fortsättning! Mvh Johnny

• 2019-12-27
    Vi hade en riktigt bra upplevelse där vi från början hade en tydlig och rak kommunikation med snabb återkoppling från Johnny. Målaren Jonas kom på utsatt tid, utförde arbetet helt enligt överenskommelse, städade undan varje dag och var jättetrevlig. Tydlig och bra offert med konkurrenskraftigt pris och tydliga ÄTOr under arbetets gång. Det är den bästa upphandlingen av hantverkstjänster vi gjort och vi är mycket nöjda kunder.
    /Maria
    skrev om Jf Måleriteam
    Hej, Blir glad av att höra att detta var den bästa upphandlingen ni haft av hantverkare. Även att ni är så nöjda med resultatet och av Jonas trevliga bemötande. God fortsättning! Mvh Johnny

• 2019-12-16
    Vi beställde ommålning av matrum o hall i samband med vårt stambyte. Arbetet utfördes både professionellt o snabbt. Vi är jättenöjda med både arbetet o bemötandet. Vi kan verkligen rekommendera ert företag.
    Margaretha Brunér
    Tackar för det, Återkom gärna om mer målning önskas framöver. Mvh Johnny

• 2019-12-10
    Fantastisk upplevelse!
    Vi har haft ommålning av hela våran lägenhet. Från start innan målningen började till färdigt resultat så har det varit mycket bra.
    Speciellt Johnny och Jonas!
    skrev om Jf Måleriteam
    Tack för det fina omdömet. Kul att det blev så fint. Ni valde fina kulörer! Mvh Johnny

• 2019-12-06
    Mycket proffsiga i allt från platsbesök, offert, utförande och löpande kontakter.
    De var inte billigast, men de gav bästa intrycket, och jag kommer gärna anlita de igen!
    Tack för ditt omdöme! Riktigt häftiga fototapeter ni hade valt :) Mvh Fredrik

• 2019-12-04
    Kunniga, alltid kunden i fokus och lyhörda
    Tack för ditt omdöme Andreas! Vi hjälper dig gärna med fler projekt framöver. Mvh Fredrik

• 2019-12-03
    Vi har ett vardagsrum med 5,5m i tak, där vi behövde hjälp med att ta ner tapeter, spackla, armera gamla sprickor och måla om.

Efter att ha begärt in ett par offerter valde vi att gå vidare med Jf Måleriteam efter att ha träffat Johnny: trevlig och rak i sin kommunikation, punktlig, och han lämnade en mycket rimlig offert över arbetet.

Därefter fortsatte det på samma spår: allt gjordes oerhört noggrant, effektivt och snyggt! Tapetrivarna var från inhyrd firma - även de trevliga och effektiva.
    Jobbet blev t.o.m. klart tidigare än förväntat. Rekommenderar starkt Jf Måleriteam och kommer själv anställa de igen vid framtida målerijobb.
    Nahal Ghanbari
    skrev om Jf Måleriteam
    Hej Nahal, Tack för ditt fina omdöme. Kul att ni blev så nöjda med allt. Återkom gärna om ni vill ha mera målningsarbeten utförda. Mvh Johnny

• 2019-11-29
    Mycket nöjd. Snabba på svar och offert. Proffesionellt och kunnigt hanterat och utfört.
    Priset kanske en aning högt men jag är inte så insatt i Stockholmspriserna.
    Hej Maria, Kul att du blev nöjd. Lycka till med nya lägenheten. Mvh Johnny

• 2019-11-20
    Köpte en större måleritjänst inkl tapetrivning. Andra gången jag använder Jf.

Förutom väl utfört arbete så uppskattar jag följande med Jf:

- nära dialog med kunden före och under arbetet
    - extremt måna om att kunden blir nöjd. Tex genom att tydliggöra för kunden vilka alternativ som finns, och vad för/nackdelar med alternativen är.
    - om man har någon synpunkt på någon detalj i arbetet (som man nästan garanterat har efter ett stort jobb) så är dom snabba på följa upp det och vid behov rätta till.

//Joel
    skrev om Jf Måleriteam
    Hej Joel, Tack för omdömet. Hör gärna av dig om du behöver mer hjälp i framtiden. Ha det fint. Mvh Johnny

• 2019-10-23
    Bra från första kontakt tills arbetet var slutfört. Seriöst företag och bra resultat! Supernöjd!
    skrev om Jf Måleriteam
    Hej, Tackar för det omdömet. Återkom gärna om du vill ha mer målning utförd. Mvh Johnny

• 2019-10-12
    Målade om en hall. Utmärkt på alla sätt!
    Tack för ditt omdöme! Återkom gärna om du vill måla fler rum, Mvh Fredrik

• 2019-10-01
    Beställde bredspackling av tak, ca 44 kvm.

De gjorde ett jättefint jobb, kommunikationen innan hade kunnat varit tydligare när de tänk sig komma.

Sen blev det lite efterarbete för min del. Fick slipa sista vändan så helt klart för målning blev det inte som jag beställt.

Helhetsintrycket är toppen och skulle anlita de igen!
    skrev om Jf Måleriteam
    Hej Maja, Kul att du blev nöjd och gärna anlitar oss igen. Lycka till med renoveringen nu. Med vänlig hälsning Johnny