Alla kategorier Målare Stockholms län Stockholm Farsta Jf Måleriteam

Jf Måleriteam

Lysviksgatan 83, 123 42 Farsta — Visa karta

Välkommen till JF Måleriteam!

Vi är 8 målare i företaget som drivs av Johnny Söderling och Fredrik Nilsson, JF, sedan tidigt 90-tal. Vår bas är i Farsta, men vi tar uppdrag från privatpersoner, bostadsrättsföreningar och företag i hela Storstockholm.

Genom åren i branschen har vi samlat på oss mycket erfarenhet och en bred kompetens som gör att vi idag klarar av de flesta måleriuppdrag. Vi målar in- och utvändigt, våtrum, nybyggnation, tapetsering och mycket mer med högsta noggrannhet och kvalitet.

Hör av dig till oss med ditt projekt!

Läs vad 99 kunder tycker om Jf Måleriteam

• Tommy K skrev om Jf Måleriteam
    Målning av väggar och tak i två rum.
    Bra arbete, god service och bemötande men dyrt. Läs mer
  • Karin C skrev om Jf Måleriteam
    Målade om tak, väggar, trappräcke och dörrkarmar i vårt radhus. Jättenöjda. Jobbade snabbt och proffsigt. Läs mer
  • Anita H skrev om Jf Måleriteam
    Jag anlitade detta företag för hjälp med tapetsering och målning av väggar o tak i vardagsrum och hall.
    Proffsiga o trevliga det blev jättefint och jag är så nöjd. Lätta att kommunicera med jag fick snabbt svar på mina funderingar och frågor via mail.
    Kan varmt rekommendera JF Måleriteam.
    Anita Läs mer
  • Susanne A skrev om Jf Måleriteam
    Jag är mycket nöjd med målningen av min hall. Ett ganska litet jobb för firman kanske, men viktigt för mig. Jag fick ett bra bemötande genom hela processen från offert till resultat. Bra grundjobb, noggrant målat, effektiv tidplan och trevlig service. Läs mer
  • Leif J skrev om Jf Måleriteam
    1.Målning av ett sovrum
    2.initialt per mail. Bemött på ett tydligt och bra positivt sätt
    3. Våra förväntningar uppfylldes bra
    4.nöjdhet mycket bra jobb Läs mer
  • Benjamin K skrev om Jf Måleriteam
    Vi lät de måla alls väger i vår nya hus.
    Kontakten var bra och trots kort varsel fick vi en bra offert.
    Jobbet blev snygg och snabbt gjort. De glömde två små ytor. Mad det fixade Jonny direkt, som inom en timme efter jag ringde.
    Sedan var de mycket tillmötesgående och gjorde hela jobbet stressfri för oss. Läs mer
  • Anna Frida R skrev om Jf Måleriteam
    Målning av väggar och tapetsering. Resultatet blev jättebra! Vi är nöjda! De var trevligaoch noggranna, även med att skydda golv och röjde bra efter sig. Jag uppskattar att de dubbelkollade tidigare beslut. En sak som skulle kunna bli ännu bättre är att få en lista inför jobbet med saker vi ska tänka på/förbereda så att man känner sig mer redo. Där skulle även processen/tidslinjen steg-för-steg kunna beskrivas. Men som sagt, vi är jättenöjda. Läs mer
  • Jennie P skrev om Jf Måleriteam
    Proffsigt utfört arbete och bra resultat. Hela tiden kommunikation med målarna om arbetets gång! Läs mer
  • Lena A skrev om Jf Måleriteam
    Proffesionellt, i tid och oerhört bra resultat!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Charlotta C skrev om Jf Måleriteam
    Ommålning av två rum.
    Fredrik kom och tittade och gav offert, Niklas målade.
    Lätta att kommunicera med. Började och avslutade arbetet på avtalad tid.
    Väldigt fint arbete!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Anita H skrev om Jf Måleriteam
    Trevliga killar - bra planering av vad som ska målas och hur - sakliga och proffsiga. Inga konstigheter. Rekommenderas gärna och vi kan tänka oss återkomma. Läs mer
  • Per B skrev om Jf Måleriteam
    Bra, kom när de skulle blev klara i tid. Resultat blev mycket bra. Läs mer
  • Carina F skrev om Jf Måleriteam
    Vi beställde tspetsering av hallen och jobbet utfördes perfekt och lite till Läs mer
  • Lotta O skrev om Jf Måleriteam
    Riktigt Nöjd o snyggt blev det.
    Tydlig o snabb kommunikation. Kom som avtalat och gjorde ett bra jobb. Kunde dessutom komma inom ett par veckor bara. Städade undan snyggt efter sig.
    Rekommenderar gärna. Läs mer
  • Lisa A skrev om Jf Måleriteam
    Tapetsering, målning av tak, lister och dörrkarmar. Mycket snyggt och välgjort. Tillmötesgående och bra kontakt. Läs mer
  • Helene I skrev om Jf Måleriteam
    Proffsigt från a till ö. Mkt nöjda med leveransen. Läs mer
  • Per I skrev om Jf Måleriteam
    Vi anlitade JFM för bättringsmålning inomhus. Mycket proffsigt bemötande av Johnny på JFM och snabbt och väl genomfört arbete. Rekommenderas! Läs mer
  • Helena E skrev om Jf Måleriteam
    Anlitade Jf Måleriteam för ommålning av väggarna i min lägenhet, tapetsering av en fondvägg samt målning av badrumstak. Målaren gjorde ett bra utfört arbete och jag är nöjd med resultatet. Ett gott bemötande och effektiv kommunikationen med företaget via mejl och telefon. /Helena Läs mer
  • Patrik H skrev om Jf Måleriteam
    Jf måleriteam vävade och målade väggar i hall/trapp och spacklade och målade väggar och tak i sovrum.

Allt sköttes mycket bra, seriöst hela vägen. Vi fick förslag på vad som behövde göras för att resultatet skulle bli bra. Sen fick vi en tydlig offert och när jobbet satte igång kom samma kille varje dag tills det var klart. Ordning och reda och fint resultat. Rekomenderas! Läs mer
  • Agnes S skrev om Jf Måleriteam
    Vi anlitade Jf Måleriteam för att måla i hall och sovrum och är helnöja, in i minsta detalj, punktliga, noggranna och följde offerten. Vi fick rekommendationer kring hur resultatet skulle bli ännu bättre än vad vi först tänkt och slutresultatet blev till följd av det ännu bättre. Vi kan varmt rekommendera dem igen! Läs mer
  • Anders H skrev om Jf Måleriteam
    Trevligt och professionellt bemötande både före, under och efter utfört arbete. Snabb återkoppling vid frågor.
    Mycket nöjd med resultatet, snyggt och prydligt. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Helene H skrev om Jf Måleriteam
    Väldigt snabb och proffsig hjälp med målning i vårt radhus. Mycket nöjda, kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Ingrid U skrev om Jf Måleriteam
    Offert och svar i god ordning. Målning i lägenhet utförd. Bra utförande och bra bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
  • Ulrika L skrev om Jf Måleriteam
    Vi anlitade JF måleriteam för att måla om vårt kök och tapetsera vårt vardagsrum.
    Proffsigt bemötande och snabb återkokoppling vid frågor.
    Trevlig målare och väl utfört arbete.
    Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Karin E skrev om Jf Måleriteam
    Super snabb återkoppling på offerförfrågan, på att komma och ge offert och på att få en offert
    Jag lade upp offertförfrågan på kvällen och på fm dagen efter ringde dom upp mig. Dagen efter bokades in en träff och samma eftermiddag fick jag en offert.
    Mycket proffsig hantering. Dom fick uppdraget och höll den utsatta tiden & priset. Kom i tid varje dag . Målning av tak, väggar och lister samt tapetsering. Mycket nöjda och kan varmt rekommendera dom vidare . Läs mer
  • Kata B skrev om Jf Måleriteam
    Jf måleri är snabba i återkopplingen, tydliga, punktliga hjälpsamma och levererar i tid. Väldigt trevligt bemötande av Johnny. Anledningen till att jag valde JF var pga det goda intrycket jag fick vid första mötet. Kommer att anlita de igen!
    Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Bosse A skrev om Jf Måleriteam
    Trevligt bemötande, goda råd och proffsigt arbete. Anlitar gärna JF Måleriteam igen. Läs mer
  • Pär e skrev om Jf Måleriteam
    Väl genomfört arbete. Vi kunde inte vara mer nöjda! Läs mer
  • Sissel J:son L skrev om Jf Måleriteam
    Jf måleri är snabba i återkopplingen, tydliga, punktliga och levererar i tid. Resultatet är alltid till belåtenhet. Detta var andra gången vi anlitade dem och vi kommer göra det igen nästa gång det är dags. Läs mer
  • Carro skrev om Jf Måleriteam
    Supernöjd med arbetet som dem utfört! De är tillmötesgående och kunniga. Rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Sofia P skrev om Jf Måleriteam
    Vi är jättenöjda med Jg måleri och Micke som gjorde jobbet hemma hos oss. Bara kort och gott glada över resultatet och rekommenderar dem varmt!
    Blev snyggt, ordnat och allt inom tiden som var utsatt, tom snabbare.. Läs mer
  • Ann-marie E skrev om Jf Måleriteam
    Super proffsiga från start till mål!!! Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • Andreas N skrev om Jf Måleriteam
    Bra bemötande av Johnny. Anledningen till att vi valde JF var pga det goda intrycket vi fick vid första mötet. Målaren som gjorde våra ytskiktsrenoveringar var snabb, noggrann och lätt att ha och göra med. Vi har ännu inte något att klaga på resultatet och ser ingen anledning till att det skulle bli så heller. Om offerten håller vad den lovar så blir det 5p. Läs mer
  • Niklas K skrev om Jf Måleriteam
    Tydlig offert, håller utlovad leveranstid, proffsigt genomfört arbete, vi är helnöjda. Läs mer
  • Mirjam L skrev om Jf Måleriteam
    Trevlig personal, bra utfört arbete. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Said K skrev om Jf Måleriteam
    Fantastiskt bemötande. Trevlig personal
    Allt gick snabbt att måla det Vi kom överens Läs mer
  • Inger A skrev om Jf Måleriteam
    Det har hittills bara varit positivt både med kommunikation och utfört arbete.
    Inget Andersson Läs mer
  • Joel A skrev om Jf Måleriteam
    Professionell kundhantering och utförande. Köpte måleri och tapetsering.
    Vid behov kommer jag anlita Jf Måleriteam igen.

// joel Läs mer
  • Johan L skrev om Jf Måleriteam
    Anlitade JF för att tapetsera ett sovrum. Proffesionellt bemötande och duktiga hantverkare. Litet avdrag från betyget på grund av att de satte upp en våd med en missfärgning istället för att kassera den och ta en ny våd från rullen med gott om extra meter. Läs mer
  • Petter T
    Petter T skrev om Jf Måleriteam
    Snabb och tydlig kommunikation och fint resultat på vägg-, tak- och trappmålning. Skulle anlita dem igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • Veronica E skrev om Jf Måleriteam
    Trevliga, duktiga och pålitliga. Rekommenderar JF måleriteam. Läs mer
  • Linda Å skrev om Jf Måleriteam
    Mycket nöjd med både jobbet och allt runtomkring. Företaget är lätta att få tag på, håller tider och har ett trevligt bemötande! Läs mer
  • Gun K skrev om Jf Måleriteam
    Tapetserat om o målat tak,trevligt bemötande o mycket noggrann Läs mer
  • Gunilla P skrev om Jf Måleriteam
    Enbart "rosor": Bemötandet har varit bra, uppgjorda tider hölls. Noggrann täckning av golv m.m. före arbetets start. Snabbt o effektivt arbete och fint resultat. Läs mer
  • Anna Märta A skrev om Jf Måleriteam
    Trevligt bemötande och väl utfört målningsarbete, ett företag jag verkligen kan rekommendera. Läs mer
  • Leif G skrev om Jf Måleriteam
    Målning av 2 sovrum som blev precis som överenskommet. Jobbet gjordes medan vi var på semester. Allt till belåtenhet. Lätta att komma överens med. Läs mer
  • Nicolas A skrev om Jf Måleriteam
    Tapetserat om och målat tak, bra bemötande och noggranna. Kanon! Läs mer
  • Anders B skrev om Jf Måleriteam
    Snabba svar och besök. Bra och tydlig offert. Trevliga hantverkare. Läs mer
  • Jon B
    Jon B skrev om Jf Måleriteam
    Mycket nöjd med jobbet och kontakten med företaget! Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Eva N skrev om Jf Måleriteam
    Mycket bra bemötande hela tiden. Anlitades för att måla laserat virke på uterum och räcke på altan. Är nöjd med resultatet och har rekommenderat firman till bekanta. Läs mer

Lysviksgatan 83, 123 42 Farsta