JKs bil & motor

Snittbetyg
4.7
Ring 0451-25 52 31 Dela

Om företaget

Jks bil & motor är en Mekonomenverkstad som grundades 2013. Vi hade redan då en grundregel: att bemöta kunden som vi själva vill bli bemötta och att göra ett snabbt, prisvärt och väl utfört arbete. Vi har som mål att ha allt under samma tak i vårt företag så småningom. Detta mål vi nästan uppnått. Vi utför det mesta inom bil...

1038 omdömen om JKs bil & motor

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 1038 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Karin H
Skrev om JKs bil & motor

Jätte bra till en början, men blev väldigt fundersam då ni hittade ett fel som jag fick offert på. När jag direkt efter var på besiktningen och berättade att jag skulle beställa tid för hjuljustering felet ni sett och lämnat offert på blev besiktningsmannen fundersam för han såg inget okänt dlitagr…. Andra gången detta hänt hos er och tänkt att det är lite som hos tandläkaren - man måste ju kunna lite. Men helt ärligt - är det verkligen så hos er???? Känner mig ytterst tveksam…

Emma N
Skrev om JKs bil & motor

Vänlig och hjälpsam personal. Var ett ganska omfattande arbete som utfördes, som blev större än tänkt! Det kommunicerades på ett bra sätt och jag kände mig vänligt bemött från första stund!

Rathink A
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt bemötande. Utförande enligt ök. Offert på rekommenderad åtgärd.

Carl Gerry S
Skrev om JKs bil & motor

Kanonbra service och bemötande.

Mats K
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt folk. Fick fel pris (högre) på fakturan än avtalat. Rättades dock till snabbt ”det är fel” Jobbet AC-service var betydligt dyrare än hos en konkurrent till Mekonomen(ca700kr mer) men jag trodde att det ingick mer (t ex fullständig tömning respektive påfyllning av gas) men nu vet jag inte. Jag bad också om notering i service boken men det blev inte gjort, jag kunde komma in senare och få det ifyllt. Ok

Linus B
Skrev om JKs bil & motor

Trevlig snabbt billigt. Minst 30 tecken 123456789.

Norén A
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande.Lämnade jobbebilen på service.Klar på utlovad tid,inga problem alls,klockrent👍

Daniel H
Skrev om JKs bil & motor

Snabbt omhändertagande, bra service och till en rimlig kostnad!

Lena H

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kujtim E
Skrev om JKs bil & motor

Min upplevelse är bästa möjliga. Jag lämnar alltid mina bilar på JKs Jag har fullt förtroende för dom.

Lena L
Skrev om JKs bil & motor

Mycket bra fick hjälp direkt bra

Teddy O
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande duktiga på att förklara saker som är fel på bilen

Karin Gunnilla H
Skrev om JKs bil & motor

Lätt att boka och få tid. Smart med godkännande via sms.

Gunnel N
Skrev om JKs bil & motor

Jag blev mycket vänligt och trevligt bemött och JKs bil&motor levde mer än väl upp till mina förväntningar. Jag var där för att få bilen servad är mycket nöjd med arbetet.

Dejan S
Skrev om JKs bil & motor

Det gick snabbt att få en diagnos och tillhörande svetsning/lagning. Det tog en timme, vilket var bra. Mindre bra var att det kostade 1700kr. Annars är jag nöjd. Mvh D,

Peter R
Skrev om JKs bil & motor

Mycket bra lagade trots de var fullbokade och till ett bra pris. Lämnar gärna bilen igen

Dag Martin P
Skrev om JKs bil & motor

Lite dyrbservice men annars bra. Bilen fungerar kanon och motorlampan är släkt. Nu går den förhoppningsvis några år till. Bra att det finns ett nyckelinkast så man kan lämna bilen tidigt på morgonen.

Jan H
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande och klara på kort tid.

Lena L
Skrev om JKs bil & motor

Trevlig personal och ett bra utfört arbete!

Sussie O
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande Bra service jag är nöjd

Kaj H
Skrev om JKs bil & motor

Så nöjd. Kontakta mig direkt när det tillkom extra. Behövde bara bekräfta och arbete blev tipp topp

Eva A
Skrev om JKs bil & motor

Härligt bemötande redan i växeln!

Mari Elizabeth J
Skrev om JKs bil & motor

Trevlig personal och mycket hjälpsamma

Siv L

Trevliga , bemöter människor på ett bra sätt. Bra service

Daniel R

Excellent customer service. Good work

Ylva H
Skrev om JKs bil & motor

Lämnade bil pga av tryckförlust i ett däck. Blev jättefint bemött och bra service men skulle velat veta vad som orsakat min punktering.

Jens N
Skrev om JKs bil & motor

Snabb och korrekt behandling och bedömning.

Gert Gustav O
Skrev om JKs bil & motor

Jag är nöjd med besöket och blev bra bemött

Mats S
Skrev om JKs bil & motor

Enkelt att boka, trevligt bemötande👍

Kathrine S
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt bemötande. Besvarade frågor. Inget snack om att dom vill sälja på oss nya däck.

Roy D
Skrev om JKs bil & motor

Mycket bra bemött av alla .Arbetet sköttes på ett mycket snabbt sätt.Kommer att serva alla mina bilar hos er i framtiden.

Birgitta W
Skrev om JKs bil & motor

Väldigt bra och hjälpsamma var alla där så jag är jättenöjd MVH b.welin

Karl R
Skrev om JKs bil & motor

Suveränt, inom lovad tid & pris.

Toyota A
Skrev om JKs bil & motor

Fixa det jag sa utan problem. Vad mer behöver man

Sven W
Skrev om JKs bil & motor

När jag hämtade bilen var den olåst och mekanikern hade inte lagt tillbaka hylsan för låsmutter till hjulen. Priset stämde inte med lämnad offert. I min värld är grejen med offert att man ska veta i förväg vad priset blir.

Folkets A
Skrev om JKs bil & motor

Bemötandet var toppen och hjälpsamma

Diana W
Skrev om JKs bil & motor

Lite oftare städning av kundytorna hade varit trevligt. Alltid serviceminded och bra bemötande, kan förklara saker så man förstår. De bjuder på ett lampbyte ibland vilket gör att jag gärna servar bilen hos dem och inte hos min märkesverkstad.

Svar från JKs bil & motor

Hej Diana, Vi ska absolut se över städningen vid kundytorna! Tack så mycket för din input och ditt omdöme :)

Peter Christian H

Som vanligt, utmärkt bemötande och tillmötesgående! Väl utfört arbete. /hillve

Ulf A
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande som vanligt från Nathalie och Jocke. Snabbt och bra arbete.

Kalle V

Trevliga, kunniga alltigenom bra

Olof S
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande vid order av service och underhåll. Tydlighet vad som skulle göras. Uppskattar frågor och samtal under resans gång. Sammanfattningsvis mycket nöjd med jobbet. MVH Lars-Gunnar Ström

Christer Nils Oskar R

Bra goda Hjullager, Bromsskivor, klossar, Avgassystem

Nils N
Skrev om JKs bil & motor

Jag hade en personbillssläp som behövde fixas inför besiktning. Fick tydliga besked om hur de skulle gå åt det - att jag skulle signera ok på prisuppgift. Ringde till dem en gång o stämde av o fick snabbt o tydligt besked på vad som var kvar att göra o när släpen var klar. Sms när den var klar att hämta . Ska gärna köra dit igen o rekommendera vänner att göra likadant.

Ocab A
Skrev om JKs bil & motor

Snabb, bra och trevlig service

Sonja L
Skrev om JKs bil & motor

Ett bra bemötande hela vägen, inga problem!

Susanne C
Skrev om JKs bil & motor

Välbemötande, exellent Service , man känner direkt de kan. Samt trevliga kvinnor på telefonen med. Kan varmt rekommendera

Nils P
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt bemötande och blev bjuden på kaffe under väntetiden. Bytt mina hjul och allt snyggt och fint fixat.

Billy J
Skrev om JKs bil & motor

Bra service , bra verkstad med skickligt folk. Priserna är diskutabla men i övrigt högsta betyg

Henrik D

Jättebra bemötande perfekt fixat

Irene J
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt bemötande och inget negativt. Skönt att även få bilen besiktigad.

Filtrera omdömen