JKs bil & motor

JKs bil & motor

www.mekonomen.se
  • BadgeEightYears
1 076

Jks bil & motor är en Mekonomenverkstad som grundades 2013. Vi hade redan då en grundregel: att bemöta kunden som vi själva vill bli bemötta och att göra ett snabbt, prisvärt och väl utfört arbete. Vi har som mål att ha allt under samma tak i vårt företag så småningom. Detta mål vi nästan uppnått. Vi utför det mesta inom bil...

1076 omdömen om JKs bil & motor

Sedan starten hos Reco 2017

Ernst G
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande. Extra väntetid för färdigställandet av servicen. Fick prata med servicetekniker vilket jag gillar.

Kent Inge Roland C
Skrev om JKs bil & motor

Bra service. När man har reparerat där., så vet man att jobbet blir riktigt gjort..

Veli A
Skrev om JKs bil & motor

Kan inte bli bättre med tanke på detta; Vi fick motorstrul en söndag, på semestermånaden Juli, allt var stängt o ingen svarar nånstans på tele. Vi fick tips från en trevlig bärgarkille som tog oss till denna verkstad. Jag blev väldigt förvånad när jag fick höra att bilen skulle bli reparerad dom närmsta dagarna, det enda som tog tid var delarna som skulle bytas till bilen. Är så imponerad av bemötandet både frånkontoret och verkstan. Kan man få ge betyget 11 på en skala mellan 1 som är otjänligt, till 10 som är top...

Bengt N
Skrev om JKs bil & motor

Svårt att nå på telefon. Begärde offert men fick inget svar. Fick så småningom kontakt med Jocke som gav mig mycket bra bemötande och service. Kommer att fortsätta hos er! Uno

Lena A
Skrev om JKs bil & motor

Blev irriterad då min bil inte blev rätt fixad och fick bärjas igen samma dag jag hämta den. Då allt inte var kollar på bilen.

Pål O
Skrev om JKs bil & motor

Bra och direkt info! Trevligt bemötande. Snabbt fixat.

Nils-Erik H
Skrev om JKs bil & motor

Trevlig och kunnig personal. Fick tid snabbt.

Birgitta O
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt bemötande, bilen klar på bestämd tid. Super nöjd

Finja A
Skrev om JKs bil & motor

Mycket proffsigt bemötande, och snabb tid för reparation av släp, och snabb återkoppling efter reparationen var klar.

Nils F
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande och snabbt arbete.

Niklas P
Skrev om JKs bil & motor

Lätt att boka, bra med SMS påminnelsen. Bra bemötande och vidare hantering av mitt problem. Motsvarande absolut mina förväntningar och kommer att komma tillbaka framöver.

Linda H
Skrev om JKs bil & motor

Trevlig och kompetent personal som lyckades där flera andra gått bet.

Hans N
Skrev om JKs bil & motor

Det var bra bemötande. Snart och smidigt med vad det kostar. Bara positivt

Nils R
Skrev om JKs bil & motor

Lämnade bilen för byte olja/filter När jag får tillbaka bilen är det automatiska varselljusen satt ur spel. Försökt att få till en återställning av varselljusen men verkstaden klarar inte av det.

Henrik E
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande, snabb service, hantering av klagomål ok

Karl M
Skrev om JKs bil & motor

Grymt service, trevligt bemötande och även om det blev lite fel vid första bokningen kunde detta åtgärdas snabbt och enkelt. Behövde byta fjädrar fram på min saab 9-3, tog cirka 2h. Snabbt !

Ture P
Skrev om JKs bil & motor

Jag blev bemöt mycket bra och killen som gjorde arbetet var duktig.

Eva I
Skrev om JKs bil & motor

Bra mottagande och bra service

Jan T
Skrev om JKs bil & motor

Mycket bra korrekt bedömning bra kund mottagande bra bedömning av pris

Willy V
Skrev om JKs bil & motor

Bra service och ett bra bemötande

Bertil J
Skrev om JKs bil & motor

Har bara positiva saker att säga om mina upplevelser om detta företag. Allt från första kontakt, tills jag hämtade bilen när den var klar.

Anton G
Skrev om JKs bil & motor

Inga konstigheter. De var trevliga, skötte service och broms ersättning snabbt och besvarade alla mina frågor på ett bra sätt.

Lars O
Skrev om JKs bil & motor

Fick snabbt tid för service, allt funkade bra. Mycket trevligt bemötande

Eva-Marie L
Skrev om JKs bil & motor

Blev väldigt bra bemött vid kundtjänst. Jag lämnade in min husbil för service. Allt gick snabbt och bra.. Bra personal.

Stefan N
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande och bra service.

Emma L

Lena E
Skrev om JKs bil & motor

Kunnig och trevligt bemötande fick utfört det som det var tänkt

Karl-Erik A
Skrev om JKs bil & motor

Snabbt och bra handlagt. Verkstaden rekommenderas

Daniel S
Skrev om JKs bil & motor

Vanlig service. Trevligt bemötande. Seriöst. Enkelt. Blir denna verkstaden framöver.

Emelie B
Skrev om JKs bil & motor

Dom är alltid väldigt hjälpsamma och tillmötesgående

Lars J
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande & allt stämde bra

Cima C
Skrev om JKs bil & motor

Super snabb service. Trevlig och serviceminded personal.

Stoby A
Skrev om JKs bil & motor

Snabb service och mycket trevlig personal. 😊👍

Dan-Erik L
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt o bra bemötande. Lämnade in bilen för service. Glömde lägga fram serviceboken, men det var inga problem med att få den ifylld efteråt.

Mikael N
Skrev om JKs bil & motor

Jag tycker servicen var bra! Men kvaliten får vi ge tid, återkom om 6 månader.

Gert A
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt bemötande! Letade efter lösning på problem som igentligen låg utanför service. Inga konstigheter som det ska vara!

Bert R

Trevligt och kunnigt bemötande

Hans N
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande snabb service och trevlig personal .

Karin H
Skrev om JKs bil & motor

Jätte bra till en början, men blev väldigt fundersam då ni hittade ett fel som jag fick offert på. När jag direkt efter var på besiktningen och berättade att jag skulle beställa tid för hjuljustering felet ni sett och lämnat offert på blev besiktningsmannen fundersam för han såg inget okänt dlitagr…. Andra gången detta hänt hos er och tänkt att det är lite som hos tandläkaren - man måste ju kunna lite. Men helt ärligt - är det verkligen så hos er???? Känner mig ytterst tveksam…

Emma N
Skrev om JKs bil & motor

Vänlig och hjälpsam personal. Var ett ganska omfattande arbete som utfördes, som blev större än tänkt! Det kommunicerades på ett bra sätt och jag kände mig vänligt bemött från första stund!

Rathink A
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt bemötande. Utförande enligt ök. Offert på rekommenderad åtgärd.

Carl Gerry S
Skrev om JKs bil & motor

Kanonbra service och bemötande.

Mats K
Skrev om JKs bil & motor

Trevligt folk. Fick fel pris (högre) på fakturan än avtalat. Rättades dock till snabbt ”det är fel” Jobbet AC-service var betydligt dyrare än hos en konkurrent till Mekonomen(ca700kr mer) men jag trodde att det ingick mer (t ex fullständig tömning respektive påfyllning av gas) men nu vet jag inte. Jag bad också om notering i service boken men det blev inte gjort, jag kunde komma in senare och få det ifyllt. Ok

Linus B
Skrev om JKs bil & motor

Trevlig snabbt billigt. Minst 30 tecken 123456789.

Norén A
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande.Lämnade jobbebilen på service.Klar på utlovad tid,inga problem alls,klockrent👍

Daniel H
Skrev om JKs bil & motor

Snabbt omhändertagande, bra service och till en rimlig kostnad!

Lena H

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kujtim E
Skrev om JKs bil & motor

Min upplevelse är bästa möjliga. Jag lämnar alltid mina bilar på JKs Jag har fullt förtroende för dom.

Lena L
Skrev om JKs bil & motor

Mycket bra fick hjälp direkt bra

Teddy O
Skrev om JKs bil & motor

Bra bemötande duktiga på att förklara saker som är fel på bilen