Alla kategorier Grafisk design Stockholms län Stockholm Bromma Ålsten Jobassigner Scandinavia

Jobassigner Scandinavia

Holländargatan 20, 111 60 Stockholm — Visa karta

För vilka:
Företag

Som vill:
Som vill tids- och kostnadseffektivisera enskilda arbetsuppgifter

Vår unika affärsidé:
Genom att koppla ihop handplockade specialister på global nivå med våra lokala projektledare säkerställer vi snabba leveranser med hög kvalitet till ett lågt pris
Vi erbjuder:
spetskompetens inom grafisk design, översättningar, SEO och marknadsföringsmaterial (videos, broschyrer, PPT m.m.)

Varför vi:
Till skillnad från andra företag har vi på JobAssigner lokala projektledare som genom en personlig kontakt ser till att dina projekt löper smidigt och att du som kund, med korta leveranstider, får absolut bästa resultat.

Vår tjänst:
Vi har en unik tjänst som hjälper företag att frigöra mer tid till mer intäktsgenererande arbetsuppgifter som gynnar kärnverksamheten och som samtidigt ger våra kunder en besparing.

Läs vad 1 kund tycker om Jobassigner Scandinavia

• Jakob V
    Jakob V skrev om Jobassigner Scandinavia
    Jag är riktigt nöjd med att ha hittat detta företag. Att hitta bra översättare till rimliga priser och som håller bra kvalitet är svårt men Jobassigner gör ett toppenjobb med detta. Kanonhjälp från min Account Manager Philip också.

Holländargatan 20, 111 60 Stockholm