Alla kategorier Motorcykel Västra Götaland Göteborg Johans Mc-Service

Johans MC motorcyklar till tusen

Läs vad 2 kunder tycker om Johans Mc-Service

• Rasmus P
    Rasmus P skrev om Johans Mc-Service
    Jag har fått en helt annan personlig uppfattning om Johans Mc än skribenten nedan.

Jag har vid många tillfällen varit på Johans Mc för att se vad dom har på lager.. Tankarna kring vilken typ av hoj jag vill äga har varierat till och från. Men personalen har låtit mig provköra samtliga hojar man var intresserad av..

Varje gång jag varit där så har en säljare kommit fram och frågat mig om jag behöver hjälp eller har några funderingar dom kan hjälpa mig med.
    Någon enstaka gång så har jag fått vänta en upp emot en kvart. Men det har berott på högsäsong och att det varit mycket människor i fordonshallen som har velat prata med säljarna.. Då har jag bara satt mig och tagit en kopp & väntat istället :)

En motorcykel blev köpt här i fjol! Och den har fungerat kalas.. Nu skall den säljas och bytas till något snabbare! Även nästa hoj kommer med stor sannolikhet bli köpt på Johans MC

/Rasmus Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Johans Mc-Service
    Letar ny hoj och har siktet inställt på en GSX-R med max 5 år på nacken. Åker glatt till Johans MC för att kika på deras begagnat. Snygg hall och allmänt bra utställningsutrymmen, Dock var personalen något av det drygaste jag stött på, väntade på en säljare i 15 minuter, sedan gav jag upp och åkte därifrån. Läs mer