Privatkunder

13 omdömen om Privatkunder

Sedan starten hos Reco 2017
Linda B
Skrev om Privatkunder en del av Peters Städ & Puts

När jag anlitade Peters städ och puts tyckte jag att det lät prisvärt, men efter flyttstädningen var jag inte alls nöjd så jag ringde och påpekade det. Dom skulle åtgärda det men efter dom varit där en andra gång fick vi städa själva. På hemsidan finns det en lista vilka punkter som görs vid en flyttstädning men det var inte mycket som gjordes. Kräv en checklista av vad som är gjort om du anlitar firman

Kristian E
Skrev om Privatkunder en del av Peters Städ & Puts

Godkänd flyttstädning till ett rimligt pris, inga konstigheter.

Liselotte S
Skrev om Privatkunder en del av Peters Städ & Puts

Mycket nöjd! Lyssnade till o utförde enl önskemål. Rekommenderas varmt.

Ulrika S
Skrev om Privatkunder en del av Peters Städ & Puts

Vi är inte nöjda med det städbolaget. Städaren som kommer hit städar aldrig så det blir ordentligt rent. Han dammsuger inte under sofforna. Flyttar inte på saker och dammsuger inte under skåp. Städar bara där det är fritt. När han är här själv och städar så tar det vara 1h 30 min till Max 2h. Vi har ganska stort hus och då blir det inte rent när man är så snabb.

Julia C
Skrev om Privatkunder en del av Peters Städ & Puts

Bra och trevligt bemötande. Relativt snabbt svar på min förfrågan. Bra utfört jobb.

Marie N
Skrev om Privatkunder en del av Peters Städ & Puts

Jag är jättenöjd med Peters Städ & Puts. Man möts av en fräsch doft i hallen och städningen är perfekt. Kan starkt rekommenderas!

Barbro T
Skrev om Privatkunder en del av Peters Städ & Puts

Bra bemötande. Bra städning. Har inga klagomål.

Marita L
Skrev om Privatkunder en del av Peters Städ & Puts

Väldigt bra Är mycket nöjd med städningen

Claes F
Skrev om Privatkunder en del av Peters Städ & Puts

In- och utvändig fönsterputsning. Bra och snabbt bemötande och offert. Mycket fint utfört arbete. Bra uppföljning! Vi är mycket nöjda. Hälsningar Claes och Ulla-Britt

Marianne I
Skrev om Privatkunder en del av Peters Städ & Puts

Trevligt bemötande då vi beställde flyttstädning på vårt hus. Även dit vi flyttade hade Peters städ gjort flyttstädning . Det var inte städat under diskmaskin, kyl och frys ej heller var tvättmaskinsfack rengjorda.