Alla kategorier Snickare Stockholms län Stockholm Södermalm Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier

Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier

Hallandsgatan 48, 118 57 Stockholm — Visa karta

Jonas Thür och Erik Persson Specialsnickerier är det lilla snickeriet som levererar storslagna lösningar för dig med höga krav på resultatet. Bor du på söder eller söder som stan vill vi gärna höra mer om hur vi kan hjälpa dig. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 32 kunder tycker om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier

• Emil E
    Emil E skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Jonas byggde min fönsterbräda med integrerad förvaring. Det blev väldigt bra!
  • Philip L
    Philip L skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Grabbarna gjorde ett kanon jobb med mitt kök. Lyhörda och blir precis som man vill ha det. Samt sjukt effektiva. Super nöjd !
  • Annika R
    Annika R skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Trevliga och duktiga. Enormt bra känsla för detaljer. Lösningsorienterade. Bra kommunikation.
  • Ulrika R
    Ulrika R skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Vi är mycket nöjda med arbetet och slutresultatet.
  • Moa K
    Moa K skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Jonas Thür renoverade mina funkisdörrar i en femtiotalslägenhet och de ser nu ut som nya. Jonas gjorde arbetet i utsatt tid, var noggrann (det var fanerdörrar som är lätta att slipa igenom) och hörde av sig under arbetets gång och berättade hur det gick, vilket jag uppskattade mycket. Jag rekommenderar honom starkt och kommer anlita honom igen.
  • Anders R
    Anders R skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Vi beställde ett platsbyggt kök i 50 tals stil i vårt radhus. De var mycket noggranna och seriösa. Vi är väldigt nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera dem!
  • Erik O
    Erik O skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Jonas och Erik är dom bästa snickare jag har haft att göra med. Tänker själv. förslår lösningar och fixar till det mesta. Jonas har snickeri och kan förtillverka delar som sedan monteras. Erik har ideer om vad det finns för lösningar till det mesta. I längden blir det ett billigt alternativ att anlita dessa två eftersom uppgiften är löst när de ger sig av.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Jonas och Erik platsbyggde en bänk/skåp-och-överskåpslösning i vårt nya badrum. Superbt mottagande och dialog under arbetet. Fint hantverk och känsla för detaljer som är lätta att missa. Problemen som vi stötte på löstes också på ett bra sätt. Vi är väldigt nöjda med resultatet.
  • Andre S
    Andre S skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Kan varmt rekommenderas!!
    Jonas och Erik är väldigt bra att ha och göra med och resultatet är fantastiskt
  • Ronny N
    Ronny N skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Finns bara positiva saker att säga.
  • Peter L
    Peter L skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Väldigt proffsiga och bra killar. Otrolig fokus på kvalitet och levererar på utsatt tid. Byggde nytt kök i vår lägenhet. Rekommenderas starkt.
  • Marie M
    Marie M skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Fixarerik är duktig, smart o snabb!
  • David M
    David M skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Superproffs! Offerten höll, det gick fort och blev rätt! Trevligt bemötande, inga problem alls... fantastiskt!
  • Christian A
    Christian A skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    De var snabba och skickliga. Jag kände mig trygg med dem i mitt hem. Jag rekommenderar dem varmt.
  • Jonas
    Jonas skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Erik och Jonas levererar med högsta kvalité. Dom är punktliga och håller vad dom lovar. Vi har renoverat ett kök, platsbyggt skåp och en trappa via Erik och Jonas.
  • Fideli S
    Fideli S skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Jättebra på alla sätt och vis!
  • Göran S
    Göran S skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Pålitliga killar. Proffsigt och snabbt arbete. Håller angiven tidsplan.
    Toppen. Dessutom mkt trevliga.
  • Adam
    Adam skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Jätte duktiga och trevliga killar, levererad "on time" och "on budget" och resultatet var super-snygg också :-)
  • Pia S
    Pia S skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Två fantastiska trevliga finsnickare! Kan bara hålla med vad övriga sagt. Väggpanelen i hall blev otroligt vackert och de fixade ett serveringskåp som saknade en kantlist! Inget är svårt för dem. De löser allt på ett perfekt sätt. Mkt pålitliga och jag kommer anlita dem framöver för annat som behövs. Men var ute i god tid för att boka in dem. De är fullbelagda!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Jag tycker att Jonas och Erik motsvarade mina förväntningar till 100% och lite till. De förstår kundens behov och levererar i tid och enligt beräknade kostnader. Jag är otroligt nöjd med deras arbete i mitt kök. De har både öga för det estetiska och det praktiska.
  • Anna H
    Anna H skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Professionella och trevliga!
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Otroligt professionella finsnickare! Deras kreativa idéer och grymma känsla för tidstypiska detaljer gjorde att mitt nya kök i retrostil blev både funktionellt och tjusigt. Seriösa, trevliga, positiva och väldigt måna om ett hantverksmässigt perfekt slutresultat. Tidsplan och budget hölls utan problem vilket tyder på en erfarenhet och kännedom om branschen som man som kund verkligen uppskattar. Under hela renoveringsprojektets gång kände jag mig helt trygg i deras erfarenhet och kompetens. Jag tror det är få finsnickare i Stockholm som matchar dessa två ess – rekommenderas varmt!
    Pia S, Cajsa J, Cajsa J gillar detta
  • Annika M
    Annika M skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Noggranna, renliga proffs som kompletterar varandras kompetens med en vänlig glimt i ögat.
  • Halfdan E
    Halfdan E skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Mycket bra. Konstruktiva. Tar inititiv. Positiva.
    Jonas T gillar detta
  • jenny
    jenny skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Fantastiskt duktiga och noggranna finsnickare som alltid håller tid och budget! Rekomenderas mycket varmt!
  • Börje M
    Börje M skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    2 hantverkare som faktiskt går att lita på!
    Pia S gillar detta
  • AG A
    AG A skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Vi fick ett jättefint kök!!!!Alla på besök, kommer med beröm.
  • Gunnar L
    Gunnar L skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Synnerligen trevliga herrar med god kunskap inom snickeri, ombyggnad och renovering. Hög kvalité på själva utförandet och även kunskap kring planering och ekonomi vilket tyder på lång erfarenhet samt god kännedom om branschen.
  • Marianne P
    Marianne P skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Skickliga hantverkare, noggranna, med känsla för funktion och form. Håller tider och priser. Med deras hjälp fick mitt tornrum från 1880 tillbaka den gamla ombonade charm som funktionalismen rensat bort. Vackert och välgjort. Ett platsbyggt kök, kanske en bokhylla hoppas jag kunna beställa senare av dem. Marianne P
    Jonas T gillar detta
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Vi är mycket nöjda med vårt nya kök i retro-stil som Jonas och Erik byggt. Framförallt är vi nöjda med att de kommer med konstruktiva idéer och förslag, är noggranna, håller tider och helt enkelt håller det de lovar!
  • Cicki B
    Cicki B skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Jonas är en extremt noggrann och kvalitetsmedveten hantverkare. Jonas har dessutom ett suveränt öga för utformning/design och ger konstruktiva förslag till kunden oavsett om det gäller platsbyggda lösningar(megabokhyllor, kök) eller fristående möbler.
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om Jonas Thür & Erik Persson Specialsnickerier
    Kompetenta, nogranna, kreativa och trevliga snickare!
    Har nu bland annat en fin och funktionell utbyggnad till sommarstugan tack vare dem.

Hallandsgatan 48, 118 57 Stockholm